Α.Ο.Καβάλα | Πρόσκληση από το Τμήμα βόλεϊ
Το Τμήμα Βόλεϊ Γυναικών του Α.Ο. Καβάλα σας προσκαλεί στην εκδήλωση που διοργανώνει την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015, στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου», στις 7:30 το βράδυ, για να τιμήσει τις Παλαίμαχους παίκτριες και αθλητικούς παράγοντες της τοπικής κοινωνίας, για την προσφορά τους στο Τμήμα Βόλεϊ Γυναικών του Α.Ο. Καβάλα. Θα προηγηθεί φιλικός αγώνας μεταξύ της ομάδας Παλαιμάχων Γυναικών του Α.Ο.Κ. και της ομάδας Κορασίδων.
Εκ των προτέρων σας ευχαριστούμε για την παρουσία σας.