Έτοιμος ο μαγνητικός τομογράφος | Νέο πάρκινγκ δημιουργείται στο Νοσοκομείο Καβάλας

Την αύξηση των θέσεων πάρκινγκ γύρω από το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας έθεσε ως μεγάλο στόχο της επόμενης περιόδου ο Διοικητής, Χρήστος Κοπατσάρης, στο περιθώριο της εθιμοτυπικής συνάντησής του με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρο Μαρκόπουλο, ζητώντας τη βοήθειά του να ενταχθεί το συγκεκριμένο έργο στη νέα προγραμματική περίοδο του Ε.Σ.Π.Α. (ή ορθότερα ΣΕΣ).

Παράλληλα ο κ. Κοπατσάρης επεφύλασσε ευχάριστα νέα για τους δημοσιογράφους καθώς μεταξύ άλλων μας ανακοίνωσε την εγκατάσταση του μαγνητικού τομογράφου στο νοσοκομείο της Καβάλας μετά από χρόνια παλινωδιών με την έναρξη της λειτουργίας του να προσδιορίζεται στα μέσα με τέλη Οκτώβρη.