Έπεσε το πρώτο χιόνι στον Δήμο Παγγαίου | Χωρίς προβλήματα το οδικό δίκτυο
Μπήκε για τα καλά ο χειμώνας, καθώς πέρασε πλέον Παρασκευή και Σάββατο από την Μακεδονία η ψυχρή εισβολή που έφερε στη χώρα μας η κακοκαιρία «Λέανδρος».
Ωστόσο στην Ανατολική Μακεδονία Θράκη δεν φαίνεται να έχουν παρατηρηθεί ιδιαίτερα προβλήματα ενώ το πρώτο χιόνι φαίνεται πως έπεσε στον Δήμο Παγγαίου.
Πιο έντονα ήταν τα μάλιστα φαινόμενα στον Δήμο Παγγαίου και κυρίως στα ορεινά του Δήμου, όπως στη Νικήσιανη, με τη χιονόστρωση να αρχίζει από το μεσημέρι, ενώ μέχρι στιγμής οι δρόμοι παραμένουν ανοιχτοί και τα φαινόμενα έχουν σχεδόν σταματήσει.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ