Ένσταση του Δήμου Νέστου στο Υπουργείο Υποδομών για το θέμα της διέλευσης βαρέων οχημάτων

Στο γραφείο του Δημάρχου Νέστου Βαγγέλη Τσομπανόπουλου, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη, την Τρίτη 30 Οκτωβρίου παρουσία νομικών καθώς και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου προκειμένου να δρομολογηθεί η ένσταση που θα υποβάλλει ο Δήμος Νέστου προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών για την απαράδεκτη ανάκληση της απόφασης της μη διέλευσης βαρέων οχημάτων από την Κεραμωτή, από τον συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης , ο οποίος πριν πολλούς μήνες έχοντας στα χέρια του τη κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου (η οποία και κόστισε στο Δήμο 15.000€) όπου αφού την εξέτασε, ενέκρινε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων η οποία έγινε μάλιστα και κανονιστική πράξη αφού δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ. Ο Δήμος προχώρησε το καλοκαίρι στην εφαρμογή της δαπανώντας πάνω από 10.000€ για τη προμήθεια και την τοποθέτηση πινακίδων.

Δελτίο Τύπου