Έναρξη σχολείων με self test και στην Καβάλα

Έναρξη των σχολείων και στην Καβάλα με self test και υπεύθυνες δηλώσεις.

Ωστόσο σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπάρχουν ήδη μαθητές σε σχολεία οι οποίοι σήμερα δεν βρίσκονται στις σχολικές αίθουσες καθώς βρέθηκαν θετικοί στον covid 19 με τα self test.

Σε αναμονή η ενημέρωση από τον Διευθυντή της Β Βάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας Απόστολο Βαγενά.

Πρέπει να σημειωθεί ότι όποιοι μαθητές και εκπαιδευτικοί βρεθούν θετικοί στον κορωνοϊό με self test μετά πηγαίνει στο στρατόπεδο Καρακώστα για να κάνουν το rapid test για επαλήθευση.