Έλαμψε ο ουρανός της Καβάλας απο τα εκατοντάδες φαναράκια που “πέταξαν” για καλό σκοπό (video)
Για άλλη μια χρονιά η Action Team διοργάνωσε για 3η συνεχόμενη φορά στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» την εκδήλωση «Λάμπει ο Ουρανός (φαναράκια)», μια ιδιαίτερη Χριστουγεννιάτικη γιορτή η οποία πρόσφερε και πάλι ένα μαγικό θέαμα στους επισκέπτες της Καβάλας και όχι μόνο…
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης 26 Δεκεμβρίου 2017 στο πλαίσιο των Χριστουγεννιάτικων δράσεων και περιελάμβανε πολλή μουσική και φυσικά την απελευθέρωση αναμμένων φαναριών στον ουρανό της Καβάλας από μικρούς, αλλά και… λίγο μεγαλύτερους, οι οποίοι παρά το κρύο και την υγρασία, φάνηκε να το απολαμβάνουν περισσότερο και από τα παιδιά.
Φέτος η συμμετοχή στην εκδήλωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς ο κόσμος ο οποίος… φώτισε τον ουρανό της Καβάλας ήταν εμφανώς περισσότερος σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εκδήλωση, ενώ τα φαναράκια ήταν κοντά στα 1.500, σχεδόν διπλάσια από τα περσινά.