Έκτακτη γενική συνέλευση για τις ελλείψεις γιατρών σε κλινικές του Γ.Ν. Καβάλας
Οι μεγάλες ελλείψεις που αποτελούν τροχοπέδη στην σωστή εκτέλεση των καθηκόντων των ιατρών αλλά και την εξυπηρέτηση των ασθενών ήταν το κύριο αντικείμενο της κύριας γενικής συνέλευσης των γιατρών του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας σήμερα το μεσημέρι.
Ελλείψεις καταγράφονται σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου γιατρών του νοσοκομείου Χάρη Τριανταφυλλίδη στην παθολογική κλινική αλλά προβλήματα με ελλείψεις υπάρχουν σε άλλες κλινικές όπου προσωρινή λύση δίνουν επικουρικοί ιατροί αλλά από τον Οκτώβριο που θα αποχωρήσουν οι επικουρικοί θα υπάρξει εκ νέου πρόβλημα στις κλινικές αυτές.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RtF-FQZbDGY&feature=youtu.be[/youtube]