Έκοψαν την πίτα τους οι τρίτεκνοι Καβάλας | Ζητούν εξίσωση με τους πολυτέκνους

Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου LUCY πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής η εκδήλωση του συλλόγου Τριτέκνων και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, παρουσία του προέδρου της Πανελληνίας Ομοσπονδίας Τριτέκνων Μανώλης Αχλάδιανάκης. Ο σύλλογος τριτέκνων είναι ένας από τους πιο δραστήριους συλλόγους της Καβάλας με διεκδικήσεις τόσο σε τοπικό όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο. Προταιρεότητα του συλλόγου είναι η εξίσωση των τρίτεκνων οικογενειών με τις πολύτεκνες σε μία περίοδο που η υπογεννητικότητα μαστίζει την χώρα μας.