Έκαψαν τα φύλλα αξιολόγησης οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία
Πεντάωρη στάση εργασίας από τις 10.00 ως τις 15.00 πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία της Αττικής.
Η ΠΟΕΔΗΝ αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της ότι διαμαρτύρεται για τη διαδικασία της αξιολόγησης των υπαλλήλων, που εκτιμά ότι θα οδηγήσει σε νέες απολύσεις εργαζομένων στον χώρο του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Στις 11.00, οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το γραφείο του Μάκη Βορίδη, στο υπουργείο Υγείας.
Έξω από το υπουργείο Υγείας, οι εργαζόμενοι στον χώρο των νοσοκομείων έκαψαν συμβολικά τα φύλλα αξιολόγησης.