«Πρέπει να λειτουργήσει η μονάδα του ΟΚΑΝΑ στη Δράμα» (VIDEO)

Την άποψη ότι θα πρέπει η θεσμική κοινωνία της Δράμας να συνδράμει στη λειτουργία του κτηρίου του ΟΚΑΝΑ που βρίσκεται ανενεργό στο χώρο του Γενικού Νοσοκομείου της Δράμας εξέφρασε ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας Γιάννης Ξανθόπουλος μετά από σχετικό ρεπορτάζ της Άλφα τηλεόρασης. 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yebdfvMAuoY[/youtube]
Πηγή : alfadramas