Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Το Υπουργείο Μεταφορών δίνει «τράτο» στα μεταχειρισμένα

Παράταση υποχρέωσης εγγραφής στο Μ.Ε.Μ.Ο. για συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων

Παρατείνεται κατά έξι (6) μήνες η προθεσμία καταχώρησης στο Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (Μ.Ε.Μ.Ο.) για συγκεκριμένες κατηγορίες εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων, με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.Ειδικότερα, με την Εγκύκλιο προβλέπεται παράταση της σχετικής υποχρέωσης για τις εξής κατηγορίες οχημάτων:

  • φορτηγά (Ν1,Ν2,Ν3)

  • λεωφορεία (Μ2, Μ3), καθώς και
  • τα επιβατικά οχήματα για τα οποία δεν υποβάλλεται Δήλωση Άφιξης Οχήματος (ΔΑΟ) κατά την εισαγωγή τους (οχήματα μετοικούντων, όσα προέρχονται από τρίτες χώρες, καθώς και λοιπές κατηγορίες, όπως αυτοκίνητα ειδικών χρήσεων).

Η συγκεκριμένη παράταση χορηγείται για τεχνικούς λόγους που αφορούν στην προσαρμογή του (Μ.Ε.Μ.Ο.) στην καταχώρηση των στοιχείων για τις ανωτέρω κατηγορίες οχημάτων.

Σημειώνεται ότι, για τις υπόλοιπες κατηγορίες επιβατικών οχημάτων διατηρείται κανονικά η υποχρέωση καταχώρησης στο ΜΕΜΟ, εντός της προθεσμίας των 20 ημερών που προβλέπει η νομοθεσία.

Με αφορμή την έκδοση της Εγκυκλίου, ο Υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε : 

«Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση αντιμετωπίζεται ο κίνδυνος οι εισαγωγείς να θεωρηθούν εκπρόθεσμοι στο πλαίσιο της ανωτέρω διαδικασίας χωρίς δική τους υπαιτιότητα, καθώς και οι επιπτώσεις που θα είχε μια τέτοια εξέλιξη στην απρόσκοπτη λειτουργία της αγοράς».

newsbeast.gr

 

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Aυτοκίνητο: Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης

Ο αριθμός των επιβατών που σκοτώθηκαν σε ατυχήματα από το 2018 έως το 2021 αυξάνεται κάθε χρόνο

Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης τα τελευταία χρόνια.

Συγκεκριμένα οι οδηγοί φορτηγών είχαν το υψηλότερο ποσοστό θανάτων σε όλους τους τύπους οχημάτων τα τελευταία 20 χρόνια. Το 2021, το 60% των οδηγών φορτηγών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας.

Μεγάλο παραμένει το ποσοστό θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα που προέρχεται από τη μη χρήση ζώνης τα τελευταία χρόνια.

Συγκεκριμένα οι οδηγοί φορτηγών είχαν το υψηλότερο ποσοστό θανάτων σε όλους τους τύπους οχημάτων τα τελευταία 20 χρόνια. Το 2021, το 60% των οδηγών φορτηγών που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας.

Αυτό έδειξε μια έκθεση με θέμα την προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια της οδήγησης που διεξήγαγε η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ.

Ωστόσο, οι επιβάτες επιβατικών οχημάτων που οδηγούν χωρίς ζώνη ασφαλείας δεν τα πηγαίνουν καλύτερα. Ο αριθμός των επιβατών που σκοτώθηκαν σε ατυχήματα από το 2018 έως το 2021 αυξάνεται κάθε χρόνο. Το 2018 σημειώθηκαν 9.545 άτομα, ενώ το 2021, 11.813 επιβαίνοντες οχημάτων που έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία (45%) δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι με την πάροδο των ετών, το μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων συμβαίνουν κυρίως τη νύχτα σε σχέση με τη διάρκεια της ημέρας. Το 2021, το 57% των ανθρώπων που έχασαν την ζωή τους στην άσφαλτο το βράδυ δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας, σε σύγκριση με το 43% που έχασαν την ζωή τους κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η ζώνη ασφαλείας αποτελεί το βασικότερο σύστημα παθητικής ασφαλείας ενός αυτοκινήτου. Μάλιστα χωρίς τη χρήση της τα υπόλοιπα υποσυστήματα, όπως για παράδειγμα οι αερόσακοι μπορεί να γίνουν επικίνδυνα για την ακεραιότητα οδηγού και επιβατών.

Από το 1959 που πρωτοεμφανίστηκε η ζώνη ασφαλείας από την Volvo μέχρι και σήμερα, έρευνες κάνουν λόγο ότι έχουν σωθεί πάνω από ένα εκατομμύριο ζωές σε ολόκληρο τον κόσμο.

newsbeast.gr

 

 

 

 

Continue Reading

AUTOMOTO

Αυτό είναι το πιο περιζήτητο επάγγελμα στον κόσμο – Ποια ειδικότητα γίνεται ανάρπαστη

Αποφασισμένες να ενισχύσουν σε θεαματικό βαθμό ένα συγκεκριμένο τμήμα τους είναι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στη νέα εποχή της αυτοκίνησης

Σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικές μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον καταβάλλουν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ανάμεσα σε αυτές οι Honda και Toyota που, σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei Asia, θεωρούν ότι η διασφάλιση της επιτυχίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη συνεχή ενδυνάμωση των τμημάτων τους που ασχολούνται με την ανάπτυξη λογισμικού.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται, η Honda θα διπλασιάσει τον αριθμό των προγραμματιστών λογισμικού σε 10.000 έως το 2030, θυσιάζοντας ουσιαστικά το παραδοσιακό μοτίβο κατασκευής αυτοκινήτων, στο βωμό ενός νέου μοντέλου όπου τον πρώτο λόγο έχει το software.

Όπως προσθέτει το Nikkei Asia, η Tesla αποτελεί εταιρεία-πρότυπο σε επίπεδο κερδοφορίας, μιας και η εταιρεία του Elon Musk παράγει πέντε φορές μεγαλύτερο κέρδος από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, συγκριτικά με την Toyota.

Πολλοί αποδίδουν την επιτυχία της Tesla στην τεράστια έμφαση που δίνει στον τομέα της εξέλιξης λογισμικού. Μην ξεχνάμε ότι η αμερικανική εταιρεία προσθέτει νέες λειτουργίες στα οχήματά της μέσω over-the-air αναβαθμίσεων, οι οποίες τα διατηρούν σύγχρονα και ανταγωνιστικά με έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Στο software engineering επικεντρώνονται και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες-κολοσσοί με χαρακτηριστικό παράδειγμα την General Motors που πλέον προσφέρει στους μηχανικούς λογισμικού εξίσου ανταγωνιστικούς μισθούς με αυτούς που δίνουν οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

carandmotor.gr

 

 

Continue Reading

AUTOMOTO

Ξεσπάει παγκόσμιο σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία

Ένα πολύ σοβαρό θέμα αποκαλύφθηκε στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, το οποίο αναμένεται να έχει αλυσιδωτές αντιδράσεις και επιπτώσεις, ακόμα και στην Ελλάδα…

Έχουμε μπει για τα καλά στην εποχή που το αυτοκίνητο έχει ανοιχτεί στις ψηφιακές υπηρεσίες και είναι πλέον μία “ανοιχτή” πλατφόρμα που αφορά όχι μόνο την οδήγηση αλλά και την ψηφιακή διασύνδεση.

Το γεγονός αυτό κάνει το αυτοκίνητο ευάλωτο σε όσους για διάφορους λόγους θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματος αλλά -πολύ περισσότερο- στα προσωπικά δεδομένα του ιδιοκτήτη του.

Τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν οι ειδήσεις για χάκερς που “σπάνε” τους κώδικες ασφαλείας των οχημάτων έτσι ώστε να αποκτούν πρόσβαση σε αυτά είτε για να τα κλέψουν είτε για να υποκλέψουν στοιχεία των οδηγών τους.

Αυτό όμως που έγινε με την Toyota στην Ιαπωνία δεν έχει προηγούμενο. Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρία, πάνω από 2 εκατομμύρια οδηγοί αυτοκινήτων της είναι αντιμέτωποι με διαρροή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων τους.

Η Toyota δήλωσε και επίσημα ότι τα δεδομένα 2,15 εκατ. χρηστών αφέθηκαν να είναι δημόσιθα διαθέσιμα στην Ιαπωνία για σχεδόν μία δεκαετία, από το Νοέμβριο του 2013 έως και τα μέσα Απριλίου του 2023.

Η διαρροή, η οποία αποδίδεται σε σφάλμα ρύθμισης στο περιβάλλον του cloud, το οποίο από λάθος είχε κατατάξει αυτές τις πληροφορίες όχι ως ιδιωτικές αλλά δημόσιες.

Όποιος είχε πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες θα μπορούσε να γνωρίζει την τοποθεσία που βρισκόταν το κάθε όχημα, τον αριθμό πλαισίου, αλλά και πληροφορίες που ανταλλάσσει με το cloud ο οδηγός και τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για κακόβουλη χρήση.

Στους πελάτες που επηρεάστηκαν περιλαμβάνονταν όσοι εγγράφηκαν στην υπηρεσία δικτύου T-Connect από τις αρχές του 2012 έως τις 17 Απριλίου, δήλωσε η Toyota, ζητώντας συγγνώμη για την πρόκληση ανησυχίας.

Επηρεάστηκαν επίσης οι χρήστες του G-Link, μιας παρόμοιας υπηρεσίας για τους ιδιοκτήτες των Lexus, η οποία παρέχει λειτουργίες όπως η υποστήριξη έκτακτης ανάγκης.

Η ιαπωνική εταιρία αναγνώρισε το λάθος της και ζήτησε δημόσια συγνώμη. Και υποσχέθηκε ότι από εδώ και στο εξής θα αλλάξει όλες τις διαδικασίες ώστε να μην υπάρξει το παραμικρό ενδεχόμενο να επαναληφθεί κάτι τέτοιο.

Πάντως όλα αυτά δημιουργούν σκεπτικισμό για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες και την συνδεσιμότητα, με τους κατασκευαστές να είναι υποχρεωμένοι πλέον να ελέγχουν πιο αυστηρά την ασφάλεια που προσφέρουν.

newsauto.gr

 

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: