Το πολυτελές «EVRIMA» στο λιμάνι της Καβάλας
Στο λιμάνι της Καβάλας κατέπλευσε το πρωί της Πέμπτης 14 Σεπτεμβρίου το κρουαζιερόπλοιο «EVRIMA». Πρόκειται για ένα πολυτελές και εντυπωσιακό πλοίο με σημαία Μάλτας
Ήρθε από την Πάτμο και το απόγευμα θα αναχωρήσει για την Κωνσταντινούπολη. Είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο πλοίο εμφανίζεται στο λιμάνι της Καβάλας
Μεταφέρει πάνω 250 επιβάτες.