Θεσσαλονίκη: 17χρονος ανάρτησε φωτογραφία με σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων στα social media

Δικογραφία σε βάρος 17χρονου σχηματίστηκε από τις αστυνομικές αρχές Θεσσαλονίκης μετά από ανάρτηση φωτογραφίας που έκανε στα social media, με περιεχόμενο σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση από το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ, πριν από τον εντοπισμό του ανηλίκου, προηγήθηκε κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριακών στοιχείων, που περιήλθαν μέσω διεθνούς αστυνομικής συνεργασίας από τον Οργανισμό NCMEC των Η.Π.Α., αναφορικά με χρήστες του διαδικτύου εντός της ελληνικής επικράτειας που κατέχουν και διακινούν υλικό πορνογραφίας ανηλίκων.
Από την περαιτέρω έρευνα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εντοπίστηκαν τα ηλεκτρονικά ίχνη χρήστη σε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ο οποίος είχε μεταφορτώσει φωτογραφία με υλικό σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων.

Στη συνέχεια παρουσία δικαστικού λειτουργού, έγινε έρευνα κατά την οποία ταυτοποιήθηκε η εμπλοκή του 17χρονου στην υπόθεση, ενώ βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο με κάρτα SIM, το οποίο θα αποσταλεί στο αρμόδιο Τμήμα της Υποδιεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος για περαιτέρω εργαστηριακή διερεύνηση.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του θα υποβληθεί στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

  • Τηλεφωνικά: 11188
  • Στέλνοντας e-mail στο: ccu@cybercrimeunit.gov.gr
  • Μέσω twitter: @CyberAlertGR
  • Μέσω του gov.grστην ενότητα Πολίτης και Καθημερινότητα/ Καταγγελίες / Καταγγελίες για εγκλήματα κυβερνοχώρου
  • Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smartphones): CYBERΚΙD

Πηγή:cnn.gr




Η φωτογραφία της Ημέρας ……

Η φωτία στο Ορος Παγγαίο οπως φαινεται απο την πλευρα του χωρίου Καραβαγγέλης….




Δράμα | Απίστευτη φωτογραφία από την έναρξη φωτιάς στην Πετρούσα

Απίστευτη φωτογραφία από την έναρξη φωτιάς στην Πετρούσα. Οι κεραυνοί πάντοτε έβαζαν φωτιές στην Ελλάδα, και πάντοτε θα βάζουν όσο επικρατούν τέτοιες συνθήκες.

Είναι αλήθεια ότι οι κεραυνοί είναι συχνά αιτία για την έναρξη πυρκαγιών, ιδιαίτερα σε περιόδους με ξηρασία και υψηλές θερμοκρασίες, όπως αυτές που επικρατούν συχνά στην Ελλάδα. Η συνδυασμένη επίδραση των φυσικών καιρικών φαινομένων, όπως οι κεραυνοί, με τις κλιματικές συνθήκες μπορεί να δημιουργήσει εξαιρετικά επικίνδυνες καταστάσεις για την έναρξη και την εξάπλωση πυρκαγιών.

Οι πυρκαγιές που ξεσπούν από κεραυνούς είναι ιδιαίτερα δύσκολες στην πρόληψη και στην καταπολέμηση, διότι συμβαίνουν συχνά σε απομακρυσμένες περιοχές και εξαπλώνονται ταχύτατα. Γι’ αυτό είναι κρίσιμο να υπάρχουν συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης και γρήγορης απόκρισης.

Είναι σημαντικό επίσης να προετοιμαζόμαστε και να λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα για να περιορίσουμε τις συνέπειες τέτοιων φυσικών φαινομένων, όπως η διαχείριση των δασών, η δημιουργία ζωνών αντιπυρικής προστασίας, και η ενημέρωση του κοινού.

Photo added: Sakis Papastergiou




Η φωτογραφία της ημέρας….




H φωτογραφία της ημέρας…..




Φωτιά στην Αττική: Συγκλονίζει φωτογραφία πυροσβέστη μετά την ολονύχτια μάχη με τις φλόγες

Εφιαλτική ήταν η νύχτα στην Αττική, με τους πυροσβέστες να συνεχίζουν την τιτάνια μάχη με τη φωτιά.

Όπως μπορείτε μάλιστα να δείτε, πυροσβέστης έχει ξαπλώσει με τη μάσκα στο πρόσωπό του, προσπαθώντας να αποκτήσει δυνάμεις, προτού συνεχίσει το τεράστιο έργο του. Η φωτογραφία που απαθανάτισε η φωτορεπόρτερ, Τατιάνα Μπόλαρη, για το πρακτορείο Eurokinissi, είναι πραγματικά συγκλονιστική.

Η φωτογραφία αυτή δείχνει τη μάχη που δίνουν οι πυροσβέστες. Αποδεικνύει τον ηρωισμό τους και την αυταπάρνησή τους.

Δίπλα του, συνάδελφοί του ετοιμάζονται για ακόμα έναν γύρο πυρόσβεσης, κρατώντας μπουκάλια με νερό στο χέρι.
newsbomb.gr



Η φωτογραφία της Ημέρας…….

Ένας από τους πιο διάσημους γάτους της Ρωσίας είναι ο Μόστικ (“Γεφυράκι”), σύμβολο της γέφυρας της Κριμαίας.

Μια μέρα εμφανίστηκε στο “εργοτάξιο του αιώνα” και έγινε το πιο ικανό και απαιτητικό μέλος της ομάδας. Στην αρχή ήταν επικεφαλής του τμήματος ελέγχου τρωκτικών και σύντομα άρχισε να επιβλέπει τις εργασίες σε όλα τα 19 χιλιόμετρα της γέφυρας, να δίνει συνεντεύξεις και να συναντά τους σημαντικούς καλεσμένους.
Μετά την ολοκλήρωση της γέφυρας της Κριμαίας, ο Μόστικ άλλαξε επάγγελμα και έγινε δημοσιογράφος. Γράφει τη δική του στήλη “Κοτονόβοστι” (“Γατειδήσεις”) στο πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti Crimea και διαχειρίζεται τα δικά του κοινωνικά δίκτυα.
“Είναι πολύ υπεύθυνος υπάλληλος, εργάζεται ακούραστα”, σημειώνουν οι συνάδελφοί του. “Γράφει για τα θετικά γεγονότα που ανεβάζουν τη διάθεση”.



Η φωτογραφία της Ημέρας….




Αλεξανδρούπολη: Ο 15χρονος πήγε να βγάλει φωτογραφία με φανέλα του ΠΑΟΚ και έπεσε από την ταράτσα

Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία της Αλεξανδρούπολης από την είδηση του θανάτου του 15χρονου Γιάννη, που σκοτώθηκε πέφτοντας στο κενό από τον φωταγωγό του σπιτιού του, μπροστά στα μάτια του πατέρα του.

Ο 15χρονος φέρεται να ανέβηκε στην ταράτσα μαζί με τον πατέρα του για να κουβαλήσουν μερικά κιβώτια, ενώ αργότερα στην προσπάθειά του να βγάλει μια φωτογραφία πάτησε πάνω στο τζάμι που κάλυπτε τον φωταγωγό και βρέθηκε στο κενό.

Ο 15χρονος μια ημέρα πριν την τραγωδία είχε τα γενέθλιά του: «Χθες το βράδυ είχε τα γενέθλια του. Μιλήσαμε, του ευχήθηκα, του είπα να ζήσεις Γιάννη μου χρόνια πολλά και στα αγγλικά του το είπα και στα ελληνικά. Γελούσε, “παππού μου θα έρθω να σε αγκαλιάσω, να σε φιλήσω για τα καλά λόγια που μου λες”» δήλωσε ο παππούς του χθες στο Star.

Όπως ανέφερε επίσης ο παππούς του 15χρονου, το παιδί πήγε να βγάλει σέλφι, όταν έγινε η τραγωδία: «O πατέρας ήταν λίγο πιο μακριά, μέχρι να δει πού είναι ο Γιάννης, αυτός είχε πέσει. Πήγε πίσω πίσω μάλλον να βγάλει μία σέλφι, φωτογραφία και έγινε το μοιραίο» δήλωσε. Μάλιστα, όπως ανέφερε και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε ανάρτησή της, ο 15χρονος προσπάθησε να βγάλει μια φωτογραφία με φανέλα του ΠΑΟΚ πέφτωντας στο κενό.

Ο άτυχος νέος μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Τα συλλυπητήρια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Την ίδια ώρα, με ανακοίνωσή της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέφρασε τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια του 15χρονου.

Όπως υπογραμμίζει στην ανακοίνωση «βρήκε φρικτό θάνατο προσπαθώντας να βγάλει φωτογραφία με την αγαπημένη του, ασπρόμαυρη φανέλα».




Αποκαλύψεις για τον ψευτογιατρό | Πως χάθηκαν πέντε άνθρωποι στα χέρια του – Το κόλπο με τα ταξίδια

Αποκαλύψεις για τη δράση του νέου ψευτογιατρού, στα χέρια του οποίου χάθηκαν τουλάχιστον πέντε άνθρωποι. Θέμα χρόνου να δοθεί στη δημοσιότητα η φωτογραφία του. 

Αποτροπιασμό προκαλούν τα αποτελέσματα της αστυνομικής έρευνας για τη νέα υπόθεση ψευτογιατρού στη Θεσσαλονίκη.

Μέχρι στιγμής έχουν ταυτοποιηθεί 15 περιπτώσεις ασθενών που εξαπατήθηκαν, ενώ οι πέντε από τους ανθρώπους αυτούς έχασαν τη ζωή του. Θέμα χρόνου είναι να δημοσιευτούν με εισαγγελική διάταξη τα στοιχεία ταυτότητας και η φωτογραφία του, με τις Αρχές να εκτιμούν ότι μπορεί να βρεθούν και άλλα θύματά του.

Παράλληλες, έρευνες έγιναν σε Αθήνα (συγκεκριμένα στο σπίτι του 65χρονου στο Κορωπί), στη Θεσσαλονίκη και στη Γερμανία (στο σπίτι του συνεργού του στη Στουτγάρδη). Πρόκειται για έναν Γερμανό που είναι γιατρός και εμφανιζόταν στα θύματά του στην Ελλάδα ως γενετιστής και νευρολόγος.

Ο 65χρονος Έλληνας και πρωταγωνιστής του κυκλώματος δεν είχε καμία ιατρική ιδιότητα και δήλωνε στα θύματά του νευρολόγος ή φυσίατρος. Οι δυο τους ζητούσαν από τους ασθενείς από 10.000-25.000 ευρώ για την κάθε ένεση με βλαστοκύτταρα που έκαναν. Προσπαθούσαν να καταλάβουν την οικονομική κατάσταση των θυμάτων τους και ανάλογα αυξομείωναν το ποσό που ζητούσαν ως αμοιβή. Το συνολικό κέρδος τους υπολογίζεται από τις Αρχές στις 900.000 ευρώ. Η δράση τους ξεκίνησε το 2009 και συνεχίστηκε έως το 2020.

Η έρευνα ξεκίνησε το 2020 όταν ο αδερφός ασθενούς από τη Θεσσαλονίκη κατήγγειλε τον 65χρονο στην Αστυνομία, δίνοντας λεπτομέρειες για τη δράση του. Ο ασθενής έπασχε από σκλήρυνση κατά πλάκας και ο ψευτογιατρός τού είχε προτείνει από το 2015 να εγκαταλείψει τη φαρμακευτική αγωγή που του χορηγούσαν οι έως τότε θεράποντες ιατροί του και να ακολουθήσει θεραπεία με βλαστοκύτταρα. Η υγεία του ασθενούς, ωστόσο, αντί να βελτιωθεί επιδεινώθηκε δραματικά μέχρι που τελικά ο ασθενής κατέληξε τον Νοέμβριο του 2020.

Μόλις μερικές εβδομάδες αργότερα, ο αδελφός του ασθενούς κατήγγειλε τη δράση του ψευτογιατρού. Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας διαπίστωσαν ότι σε βάρος του 65χρονου υπήρχε ήδη μία δικογραφία του 2019 για απάτη. Ο ψευτογιατρός είχε αποσπάσει 135.000 ευρώ προκειμένου να εφαρμόσει θεραπεία με βλαστοκύτταρα σε μια νεαρή κοπέλα που έπασχε από σκλήρυνση κατά πλάκας.

Ο συνεργός του ήταν ένας Γερμανός γιατρός από τη Στουτγκάρδη. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι από την έρευνα προέκυψε ότι ο 65χρονος ψευτογιατρός πραγματοποιούσε ταξίδια στη Γερμανία μαζί με τους ασθενείς του, τους οποίους με τον τρόπο αυτό έπειθε ότι μαζί του μπορούν να κάνουν εξειδικευμένες εξετάσεις που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα. Κατόπιν, τους έπειθε -με τη βοήθεια του Γερμανού γιατρού- να ακολουθήσουν θεραπεία με βλαστοκύτταρα.

Πηγή: newsbomb.gr