Από το φαρμακείο της γειτονιάς η πρόσβαση των ασθενών σε ακριβά φάρμακα – Τι αλλάζει το υπουργείο Υγείας

Σε συζητήσεις για τη χορήγηση μέρους των Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) από τα ιδιωτικά φαρμακεία βρίσκονται φαρμακοποιοί και Υπουργείο Υγείας. Ένα πάγιο αίτημα των φαρμακοποιών, η επαναφορά κάποιων ΦΥΚ, των πιο φθηνών, στα ράφια των φαρμακείων της γειτονιάς για διευκόλυνση των ασθενών που δεν θα χρειάζεται να πάνε σε κάποιο από τα 40 φαρμακεία του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) βρίσκει όπως φαίνεται ανταπόκριση από την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ) έχει καταθέσει στην ηγεσία του Υπουργείου συγκεκριμένη πρόταση για να χορηγούνται ΦΥΚ και στα ιδιωτικά φαρμακεία εκτός από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ που είναι σήμερα το βασικό σημείο διάθεσης αυτών των φαρμάκων. Οι εκπρόσωποι του ΠΦΣ σημειώνουν ότι αποτελεί ελληνικό φαινόμενο η αποκλειστική χορήγηση των σκευασμάτων υψηλού κόστους εκτός φαρμακείων. Μάλιστα, κάνουν λόγο για στρεβλώσεις αφού σε ορισμένες περιπτώσεις τα ΦΥΚ διανέμονται με κούριερ από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, χωρίς ο ασθενής να έχει την επαφή με επαγγελματία υγείας για τυχόν συμβουλές που μπορεί να χρειάζεται.

protothema.gr

 




Βίντεο ντοκουμέντο από ληστεία σε φαρμακείο της Θεσσαλονίκης | Σε 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα τα έκαναν όλα φύλλο και φτερό

Ληστεία ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας πραγματοποίησαν στη Θεσσαλονίκη δύο δράστες οι οποίοι στις 3:27 τα ξημερώματα διέρρηξαν φαρμακείο.

Σε μόλις 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα, όπως φαίνεται στο βίντεο ντοκουμέντο έσπασαν τα στόρια, την τζαμαρία στην είσοδο. Ο ένας εισέβαλε στον χώρο – ενώ ο συνεργός του παρέμεινε έξω – και κατευθύνθηκε απευθείας στο ταμείο.

Σε λίγη ώρα ο ένας εκ των δραστών αφού πήρε ό,τι υπήρχε στο ταμείο τράπηκε σε φυγή.

Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού φαρμακοποιών Θεσσαλονίκης του οποίου ανήκει το φαρμακείο, ο ίδιος ανέφερε στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο πως περίοικοι κυνήγησαν τους δράστες μόλις τους είδαν αλλά δεν κατάφεραν να τους πιάσουν.

Οι φαρμακοποιοί αναφέρουν πως κάθε βράδυ στην εν λόγω περιοχή γίνεται διάρρηξη σε φαρμακείο.

Πηγή: newsbeast.gr




Παράπονα από πολίτες για το ένα μόνο φαρμακείο που εφημερεύει στην Καβάλα τις γιορτές

Τα παράπονα τους μετέφεραν στο enanews.gr πολίτες οι οποίοι κάνουν λόγο ότι δεν πρέπει μόνο ένα φαρμακείο να κάνει εφημερία όταν πρόκειται για παραμονές εορτών.

Την δική της απάντηση ωστόσο έδωσε και η πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Καβάλας Σίσσυ Ρακιντζή η οποία τόνισε ότι δυστυχώς η νοσηρότητα έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα και σε συνδυασμό με άλλες ανάγκες ασθενών προκαλεί αυτό το φαινόμενο με τις ουρές. Επίσης πρόσθεσε ότι ουρές θα υπήρχαν ακόμα και αν και δεύτερο φαρμακείο εφημέρευε αυτές τις ημέρες.