Υποψήφια για ευρωπαϊκό βραβείο Πολυμορφίας η Κομοτηνή

Ο Δήμος Κομοτηνής επιλέχθηκε ως ένας από τους δέκα τελικούς υποψήφιους για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Πρωτευουσών Ένταξης και Πολυμορφίας 2025 (European Capitals of Inclusion and Diversity Award), σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου. Η επιλογή αυτή αποτελεί αναγνώριση της δέσμευσης του Δήμου στη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού και ισότιμου κοινωνικού περιβάλλοντος, όπου κάθε πολίτης αισθάνεται ότι ανήκει και μπορεί να ευημερεί.

Το βραβείο απονέμεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε δήμους, πόλεις και περιφέρειες που πρωτοπορούν στην προώθηση της συμπερίληψης και της διαφορετικότητας, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση κοινωνιών χωρίς διακρίσεις. Η υποψηφιότητα του Δήμου Κομοτηνής βασίζεται σε στοχευμένες δράσεις που σχετίζονται με την κοινωνική ένταξη, την καταπολέμηση των διακρίσεων, τη δημιουργία κοινωνικών δομών και υπηρεσιών που προάγουν τη συμπερίληψη όλων των πολιτών, καθώς και τη συνεχή συνεργασία με τοπικές κοινότητες, οργανώσεις και φορείς για την ενίσχυση της διαφορετικότητας και της ισότητας.

Η Κομοτηνή θα διαγωνιστεί με σημαντικές ευρωπαϊκές πόλεις, όπως το Παρίσι, την Μπράγκα, την Κρακοβία, το Σάλτσμπουργκ, την Ουτρέχτη και τη Σαραγόσα. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 29 Απριλίου 2025, σε επίσημη τελετή που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες και θα μεταδοθεί διαδικτυακά.




ΣΥΡΙΖΑ: Αναμονή για την υποψηφιότητα Κασσελάκη, δεν θα είναι υποψήφια η Γεροβασίλη.

Η εκλογή νέου προέδρου στον ΣΥΡΙΖΑ εξελίσσεται σε σκληρή πολιτική διαδικασία, με πολλούς ενδιαφερόμενους να κρατούν επιφυλακτική στάση, εκτός από τον Παύλο Πολάκη. Η Όλγα Γεραβασίλη δήλωσε πως δεν θα είναι υποψήφια, ενώ οι εσωκομματικές ζυμώσεις συνεχίζονται ενόψει των εκλογών.

Η άνετη επικράτηση του χρονοδιαγράμματος που προτάθηκε από την Πολιτική Γραμματεία και υποστηρίχθηκε από την ομάδα των «87» προβλέπει δύο γύρους εκλογής, στις 24 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου αντίστοιχα κι ενώ το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι τότε «μοιάζει με αιώνα», όπως συνομολογούν αρκετά κορυφαία στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Αφενός γιατί με κομμένη την ανάσα αναμένουν στην Κουμουνδούρου τα επίπεδα προσέλευσης στις κάλπες του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και αφετέρου γιατί η περιρρέουσα… τοξικότητα δεν αποκλείεται να αδυνατίσει κι άλλο το δημοσκοπικό αποτύπωμα του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, το επόμενο χρονικό διάστημα.

Επέτειος Κασσελάκη

Κυρίως, όμως, να ανοίξει πρώτος τα χαρτιά του αναμένουν τα περισσότερα στελέχη από τον έκπτωτο Πρόεδρο,Στέφανο Κασσελάκη αναφορικά με την κατάθεση υποψηφιότητας για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, προκειμένου να λάβουν την σκυτάλη στην συνέχεια και οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι, μετά και την αποσαφήνιση των όρων της προεδρικής εκλογής. Στον αντίποδα, ο κ. Κασσελάκης φαίνεται να έχει μεταβάλλει άρδην την πολιτική τακτική του, απέχοντας εκκωφαντικά από τα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα, ενώ ακόμη και η επανεμφάνισή του το περασμένο Σάββατο στην Άρτα, δεν συνοδεύτηκε από κάποιο πολιτικό μήνυμά του για την προεκλογική κούρσα που μόλις ξεκινάει, πέρα από τον συμβολισμό της προσωπικής αντιπαράθεσης με την Όλγα Γεροβασίλη. Παρά την έντονη φημολογία για την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του τις προηγούμενες ημέρες, ο έκπτωτος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ δε φαίνεται να βιάζεται να τοποθετηθεί δημόσια για τις μελλοντικές κινήσεις του πριν αποκρυσταλλωθεί πλήρως ο διάδρομος προς τις κάλπες, ακόμη και αν αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ανάδειξή του στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, γεγονός που έφερε πιο κοντά την πιθανότητα να τοποθετηθεί για τα… μελλούμενα, με αφορμή την συγκεκριμένη επέτειο.

Το βέβαιο είναι ότι όλοι οι εσωκομματικοί λογαριασμοί θα εκβάλλουν στο προσεχές Συνέδριο, όπου θα εγκριθούν οι υποψηφιότητες για την ηγεσία του κόμματος, εφόσον αυτές συνοδεύονται από 30 υπογραφές μελών της Κεντρικής Επιτροπής και δηλώσεις Πόθεν Έσχες. Το τελευταίο στάθηκε ικανό να προκαλέσει νέο γύρο έντασης στην τελευταία συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής προχθές, καθώς οργισμένες αντιδράσεις καταγράφηκαν εκ μέρους των «Κασσελίστας», ακόμη και αν ο Στέφανος Κασσελάκης έχει καταθέσει εδώ και μήνες το Πόθεν Έσχες του, στις αρμόδιες Αρχές. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, το Συνέδριο ως το ανώτατο όργανο, είναι αυτό που θα ανάψει το «πράσινο φως» για τους φιναλίστ της προεδρικής κούρσας, με τις όποιες αποφάσεις συμμετοχής να λαμβάνονται σε πολιτικό επίπεδο.

«Επιδίωξη» Κασσελάκη η μομφή

Μέχρι τότε μεσολαβεί η εκδήλωση ενδιαφέροντος για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και από άλλα στελέχη, αλλά και η χάραξη στρατηγικής για όλους τους υποψήφιους, δεδομένης της πρόβλεψης για δύο γύρους εκλογικής αναμέτρησης. Στο στρατόπεδο της «φρουράς Τσίπρα», ως κυρίαρχη αντίληψη διαμορφώνεται η υποστήριξη της υποψηφιότητας του Σωκράτη Φάμελλου, η οποία φημολογείται έντονα τα τελευταία εικοσιτετράωρα, χωρίς ο ίδιος να έχει κάνει μέχρι στιγμής την οποιαδήποτε νύξη περί αυτού. Μιλώντας από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής, ο κ. Φάμελλος ανέφερε με ενωτική διάθεση πως «είμαστε και θα είμαστε όλοι και όλες εδώ», ενώ άσκησε κριτική στον έκπτωτο Προέδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, λέγοντας πως «η μομφή όμως επιλέχθηκε και επιδιώχθηκε από τον πρώην πρόεδρο. Υποτιμώντας ότι αυτό θα είναι στίγμα για το κόμμα, υποτιμώντας τη δυνατότητα να φτάσουμε σε εκλογές από τη βάση, που τόσο συχνά ανέφερε αλλά δεν ήθελε να ακούσει τη γνώμη της». «Και αυτό κάνει ακόμα πιο υποκριτική την αντίδραση μετά το αποτέλεσμα της μομφής. Δεν μπορείς να ζητάς την υποβολή και ψήφιση μομφής και αν χάσεις να τη θεωρείς αντιδημοκρατική» συνέχισε ο κ. Φάμελλος, προσθέτοντας ότι «είναι και απαράδεκτοι και καταδικαστέοι οι χαρακτηρισμοί των «κουκουλοφόρων» και της «εκτροπής», δείγματα μίας άλλης κουλτούρας και νοοτροπίας εκ μέρους του».

Δύο «φωνές» στους «87»

Η παραπάνω αποστροφή του Σωκράτη Φάμελλου ήχησε μάλλον ανακουφιστικά στα αυτιά αρκετών από την ομάδα των «87», με δεδομένο ότι στους κόλπους τους επικρατούν δύο «φωνές» αναφορικά με το πρόσωπο που θα υποστηρίξουν στην εσωκομματική αναμέτρηση. Από τη μια, στελέχη της «φρουράς Τσίπρα» εκτιμούν πως ο κ. Φάμελλος μπορεί να εκφράσει την ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, αλλά και την ανάγκη για μετριοπαθείς τόνους και από την άλλη ορισμένα στελέχη δεν μπορούν να παραβλέψουν την πολιτική ταύτισή του με τον Στέφανο Κασσελάκη τους περασμένους μήνες, αλλά και την απουσία αναφορών από μέρους του στην αναγκαιότητα ανασύνθεσης όλου του προοδευτικού χώρου. Πολλά θα εξαρτηθούν για τους «87», πάντως, από τις τελικές αποφάσεις της Αντιπροέδρου της Βουλής, Όλγας Γεροβασίλη, η οποία αναμένεται σήμερα να τοποθετηθεί ανοιχτά αναφορικά με τις επόμενες πολιτικές κινήσεις της, μετά την κόντρα της με τον κ. Κασσελάκη στο Συνέδριο του περασμένου Φεβρουαρίου.

Περιοδείες και πρόγραμμα από τον Πολάκη

Μεγαλύτερη ετοιμότητα έναντι όλων εμφανίζει η υποψηφιότητα του Παύλου Πολάκη, καθώς έχει καταρτιστεί το πλάνο περιοδειών του υποψήφιου Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, ενώ ο ίδιος έχει επιλέξει να τοποθετείται στα κοινωνικά δίκτυα, αναδεικνύοντας θεματικά τις προτάσεις του. Στο πλαίσιο αυτό, ως επιβεβλημένη παρουσίαση χθες την «αλλαγή στη δομή του κράτους», κάνοντας λόγο για ένα «ενα αποκεντρωμενο δημοκρατικο ελεγχομενο απο το λαο κρατος που στην κεντρικη του οργανωση θα κανει μονο 4 δουλειες: Θα παραγει το σχεδιο, θα μοιραζει τους πορους, θα θετει τους κανονες, θα εκτελει ετησιο,τελικο,κατασταλτικο ελεγχο στις αποκεντρωμενες του δομες και στην αυτοδιοικηση Α και Β βαθμου που θα μεταβιβαστουν όλες οι υπόλοιπες αρμοδιότητες (και ΑΔΕΙΟΔΟΤΙΚΕΣ)και λειτουργιες!».

protothema.gr




Η Άννα Διαμαντοπούλου στο Δημαρχείο Καβάλας: Υποψήφια Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

Η Άννα Διαμαντοπούλου, πρώην υπουργός και νυν υποψήφια για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, βρέθηκε σήμερα στο Δημαρχείο Καβάλας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής της, συναντήθηκε με τον δήμαρχο της πόλης και συζήτησαν θέματα τοπικής ανάπτυξης και πολιτικής στρατηγικής.

Η κ. Διαμαντοπούλου αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα και τόνισε την ανάγκη ανανέωσης και ενίσχυσης του ΠΑΣΟΚ ως κύριου φορέα προοδευτικής πολιτικής.

Στο πλαίσιο της υποψηφιότητάς της, συνεχίζει τις περιοδείες της ανά την Ελλάδα, με στόχο να επικοινωνήσει τις θέσεις της και το όραμά της για το μέλλον του κόμματος.

 




«Ο Τούρκος ψηφίζει Τούρκο, ο Μακεδόνας Μακεδόνα» – Προκαλεί υποψήφια ευρωβουλευτής με το DEB

Ξεπέρασε τις κόκκινες γραμμές η υποψήφια του μειονοτικού Κόμματος Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας Ευγενία Νατσουλίδου.

Σε προεκλογικό βίντεο της αναφέρει ότι «ο Τούρκος ψηφίζει Τούρκος και ο Μακεδόνας Μακεδόνα»! «Είμαι η Ευγενία Νατσουλίδου, υποψήφια στις Ευρωεκλογές 2024 με το Κόμμα Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας της ‘τουρκικής’ μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης. Για να δυναμώσει η φωνή μας με τη δική τους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Δεν υπάρχει χαμένη ψήφος, όταν ψηφίζουμε ‘Μακεδόνες’. Μόνο χαμένος χρόνος υπάρχει. Καιρός είναι οι μειονότητες να αλληλοϋποστηρίζονται, για τα προβλήματα είναι ίδια.




Η Υποψήφια Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ολυμπία Τελιγιορίδου στην Καβάλα

Ανήμερα της μεγάλης Δευτέρας 29 Απριλίου στην Καβάλα βρέθηκε για την προγραμματισμένη επίσκεψη της η υποψήφια ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ολυμπία Τελγιοριδου.

Η Υποψήφια Ευρωβουλευτής επισκέφθηκε πρώτα τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας με τα συντονιστικά μέλη της νομαρχιακής επιτροπής ενώ στην συνέχεια ανοιχτή συζήτηση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Νίκος μαρτης της περιεφερειακης ενότητας Καβάλας με σκοπό να τεθούν προς συζήτηση διαφορά θέματα που απασχολούν τους πολίτες.

 




Αποσύρεται η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου από υποψήφια στις ευρωεκλογές με τη Νέα Δημοκρατία

Την απόφαση να μη συμμετάσχει ως υποψήφια ευρωβουλευτής στις επερχόμενες ευρωεκλογές του Ιουνίου με τη Νέα Δημοκρατία «εάν δεν έχει ξεκαθαριστεί πλήρως» το θέμα με τα emails προς τους αποδήμους, ανακοίνωσε η Άννα Μισέλ ΑσημακοπούλουΗ υπόθεση με τα emails, η οποία ακόμα ερευνάται, είχε προκαλέσει προβληματισμό στο Μέγαρο Μαξίμου για το αν τελικά θα είναι υποψήφια εκ νέου στις ευρωεκλογές η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου.

Οι φήμες τις τελευταίες ώρες ήθελαν την κ. Ασημακοπούλου να μην είναι στο ευρωψηφοδέλτιο.

Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη συνέντευξή του ο πρωθυπουργός είχε πει ότι γίνονται έρευνες σε τρία επίπεδα για την διαρροή των email των αποδήμων με τα προσωπικά τους δεδομένα. Η μία έρευνα είναι από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η άλλη από το υπουργείο Εσωτερικών και άλλη μια από την ίδια την κυβέρνηση.

Η ανάρτηση της κ. Ασημακοπούλου

«Καταθέτω σήμερα στην ΑΠΔΠΧ, όπως μου ζητήθηκε, στοιχεία που αφορούν στο γνωστό θέμα της αποστολής newsletter από το γραφείο μου. Στην πολιτική μου πορεία υπήρξα πάντοτε ένας “στρατιώτης” της μεγάλης παράταξης της ΝΔ και την υπηρέτησα από όποια θέση μου ζητήθηκε. Ως Ευρωβουλευτής, επί 5 χρόνια έδωσα πολλές μάχες για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Για όλη αυτή την πορεία προφανώς αξιολογούμαι και κρίνομαι.

Πιστή στις αρχές, στις αξίες και στην αγάπη μου για την Ελλάδα, ενημέρωσα τον Πρωθυπουργό για την απόφασή μου να μην συμμετάσχω ως υποψήφια Ευρωβουλευτής στις επερχόμενες Ευρωεκλογές του Ιουνίου εάν το θέμα αυτό δεν έχει ξεκαθαριστεί πλήρως. Αυτό, γιατί η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω άθελά μου στις προσπάθειες κάποιων να πλήξουν τον θεσμό της επιστολικής ψήφου, την Κυβέρνηση Μητσοτάκη ή το κύρος της Ελλάδας.

Ο λόγος τώρα είναι αποκλειστικά στις αρμόδιες αρχές που διερευνούν την υπόθεση και είμαι βέβαιη πως θα καταλήξουν ταχύτατα στην ανάδειξη της αλήθειας και των πραγματικών διαστάσεων του συγκεκριμένου θέματος. Επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά πως θα συνεργαστώ μαζί τους σε ό,τι μου ζητηθεί», τονίζει σε ανάρτησή της.

Πηγή: newsbeast.gr



Η Χρυσάνθη (Χρύσα) Κατζάνη υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Χρυσάνθη (Χρύσα) Κατζάνη συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Χρύσα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι ΧΡΥΣΑΝΘΗ (Χρύσα) ΚΑΤΖΑΝΗ και είμαι Δικαστική Υπάλληλος επί 27 συναπτά έτη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Φοίτησα στα Α.Τ.Ε.Ι. Δασοπονίας στη Δράμα και στα Α.Τ.Ε.Ι. Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής στη Θεσσαλονίκη. Έχω πτυχίο Νοσηλευτικής και είμαι πτυχιούχος Οικονομίας & Διοίκησης, ενώ έχω κάνει σπουδές πάνω στο «Μάρκετινγκ Εξαγωγικών Επιχειρήσεων» και ομιλώ πολύ καλά την Αγγλική Γλώσσα.

Διετέλεσα Δικαστική Υπάλληλος Υπηρεσιών του Υπουργείου Δικαιοσύνης (Πρωτοδικείου, Πταισματοδικείου, Ειρηνοδικείου Καβάλας και Θάσου). Στο παρελθόν, έχω εργαστεί στον τομέα του Τουρισμού σε ξενοδοχειακές μονάδες και σε επιχειρήσεις εστίασης της νήσου Θάσου.

Παιδί πολύτεκνης οικογένειας, αγωνίζομαι από μικρή ηλικία τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, για κάθε τι καλό, κυρίως για τα παιδιά μας και για το λόγο αυτό μετείχα και ως μέλος συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε σχολεία της Καβάλας. Είμαι παντρεμένη με τον Σταύρο Περεσινίδη, με τον οποίο έχουμε αποκτήσει ένα παιδί.

Λόγω του ιδιαίτερου ενδιαφέροντός μου για τα καλλιτεχνικά δρώμενα, για αρκετά χρόνια ήμουν ενεργό μέλος του άλλοτε “Πολιτιστικού Συλλόγου Κέντρου Καβάλας” και μετείχα ενεργά σε διοργανώσεις Πολιτιστικών Εκδηλώσεων με χορευτικά συγκροτήματα (με Ποντιακούς, Ελληνικούς Παραδοσιακούς και σύγχρονους χορούς), ενώ σπούδασα μουσική επί 3 χρόνια στο Δημοτικό Ωδείο Καβάλας. Ασχολήθηκα οχτώ χρόνια με το Παγκράτιο Άθλημα στη σχολή του αειμνήστου δασκάλου Σίμου Ζαχόπουλου και συμμετείχα σε σχετικές εκδηλώσεις τόσο στην Καβάλα όσο και σε άλλες πόλεις.




Η Σταματία Θεμελή υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Σταματία Θεμελή συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική ΣύμβουλοςΔημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Σταματία να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι Σταματία (Σταματούλα) Θεμελή. Γεννήθηκα και πήγα σχολείο στην Ελευθερούπολη Παγγαίου.

Αμέσως μετά τον γάμο μου με τον Σωτήρη Θεμελή, φύγαμε μετανάστες στη Σουηδία. Επιστρέψαμε το 1972 στην Ελλάδα. Για 34 χρόνια, δούλεψα στην Καβάλα, κρατώντας παιδάκια, προσφέροντάς τους την αγκαλιά και την αγάπη μου.

Έχω έναν γιο, μια κόρη και τέσσερις εγγονούλες.

Αποφάσισα να ακολουθήσω τον Γιάννη Εριφυλλίδη,  γιατί πίστεψα στην Καθαρότητά  του και στα Όνειρά του για μια Καβάλα, που θα είναι χαρά μας, να είμαστε κάτοικοί της. Είμαι δίπλα του με όλη μου την καρδιά!»

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, οι εμπειρίες της από τη ζωή στη Σουηδία, η μεγάλη αγάπη και το ενδιαφέρον της για τα παιδιάκαι η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Σταματία Θεμελή πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική–και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Σταματούλα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Εκτός “ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΔΗΜΟΥ” η υποψήφια του Τοπικού Συμβουλίου Κρηνίδων, Σοφία Σαρρίδου

“Τα σχόλια της κ. Σοφίας Σαρρίδου, υποψήφιας της παράταξης μας, στο Τοπικό Συμβούλιο Κρηνίδων, σχετικά με την επικείμενη επίσκεψη του κ. Στέφανου Κασσελάκη στην Καβάλα, είναι απαράδεκτα, τα καταδικάζω απερίφραστα και χωρίς δεύτερη σκέψη.

Ο “ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣ” έχει αποδείξει ότι σέβεται απολύτως την όποια διαφορετικότητα οποιουδήποτε ανθρώπου και ότι δεν μπορεί να δεχτεί τέτοιου είδους ρατσιστικές και ομοφοβικές συμπεριφορές.

Ως εκ τούτου, η κυρία Σοφία Σαρρίδου δεν αποτελεί από σήμερα μέλος του ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΔΗΜΟΥ”.

Δελτίο Τύπου




Η Νέλλη Μουτσοκάπα υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Νέλλη Μουτσοκάπα συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική ΣύμβουλοςΔημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τηΝέλλη να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα. Σπούδασα Φαρμακευτική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου και εργάστηκα για κάποια χρόνια, στην  έδρα της Αναλυτικής Χημείας. Επιστρέφοντας  στην Καβάλα δούλεψα στο Γενικό Νοσοκομείο ως φαρμακοποιός, από όπου και συνταξιοδοτήθηκα.

Είμαι  παντρεμένη με τον  Οφθαλμίατρο Βασίλη  Ασημένιο,  έχω έναν γιο  και  μια εγγονούλα».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις της, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, ηχαρισματική και πολύπλευρη προσωπικότητα, η μεγάλη αγάπη για τη μουσική και όλες τις τέχνες, η ιδιαίτερη και ανεπιτήδευτη καλλιέργεια, η σεμνότητα, η καθαρή πολιτική σκέψη, η εργατικότητα, η έμφυτη ευγένεια, η υψηλή αισθητική,το ήθος, η ευαισθησία για όλα τα κοινωνικά ζητήματα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Νέλλη Μουτσοκάπα πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, τον πολιτισμό και τις τέχνες –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Νέλλη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Η Στέλλα Σιδηροπούλου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Η Στέλλα Σιδηροπούλου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Στέλλα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι Σιδηροπούλου Στυλιανή, έχω καταγωγή από τις Σέρρες και είμαι κάτοικος Καβάλας. Προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια, μητέρα η ίδια τριών ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκής οικογένειας.

Πτυχιούχος σχολής ΕΠΑΛ ειδικότητας τεχνικού εφαρμογών πληροφορικής του τομέα πληροφορικής, με γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Έχω εργαστεί ως ιδιωτική υπάλληλος σε παροχή υπηρεσιών διαδικτύου,ως βοηθητικό προσωπικό φύλαξης στη δομή φιλοξενίας προσφύγων Καβάλας,στονΔήμο Καβάλας στη σχολική καθαριότητα και ως συνοδός απορριμματοφόρων, καθώς και ως σύμβουλος παροχής ενέργειας και τηλεπικοινωνιών.

Θέλω να ασχοληθώ με τα κοινά το τόπου μας για να προσφέρω στις μονογονεϊκές οικογένειες που ως αφανείς ήρωες δίνουν έναν αγώνα ζωής για να καταφέρουν να μεγαλώσουν με αξιοπρέπεια τα παιδιά τους! Μέριμνα του Δήμου πρέπει να είναι να στηρίξει τις συγκεκριμένες οικογένειες, ψυχολογικά, κοινωνικά και επαγγελματικά».

Πιστεύουμε ότι η εμπειρία της από την εργασία της στον Δήμο Καβάλας και συγκεκριμένα στην καθαριότητα τόσο στα σχολεία όσο και στα απορριμματοφόρα, το πείσμα και η δύναμη με την οποία αντιμετωπίζει κάθε δυσκολία της ζωής, ο μαχητικός χαρακτήρας, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις για τις μονογονεϊκές οικογένειες, αλλά και όλες τις άλλες ευπαθείς ομάδες συνδημοτών μας, η εργατικότητακαι η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Στέλλα Σιδηροπούλου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική και την καθαριότητα –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Στέλλα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος με τον Χρήστο Μέτιο η Άννα Καραγκιοζίδου

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, Με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκε την τιμητική πρόταση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου να είμαι υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 με τον συνδυασμό «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση». 

Ζητώ την αγάπη σας και την υποστήριξή σας για να συνεχίσω να προσφέρω με νέες δυναμικές προτάσεις, εφικτές, δημιουργικές με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας. 

Ζητώ να μου δώσετε την ευκαιρία να κάνω αυτό που ξέρω καλά :Να εργαστώ σκληρά ,με αξιοπρέπεια ,μεράκι και δημιουργία υπηρετώντας το δίκαιο και το ορθό για τον τόπο μας. Σας ευχαριστώ θερμά όλους εκ των προτέρων!! 

Με εκτίμηση, Καραγκιοζίδου Άννα Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Π.Ε. Καβάλας




Η Ευγενία Παπαναστασίου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ευγενία Παπαναστασίου συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Ευγενία να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι   Ευγενία Παπαναστασίου.  Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Κατάγομαι από οικογένεια δημοδιδασκάλων. Είμαι μητέρα ενός παλικαριού, πτυχιούχου Κοινωνικών Επιστημών Τμήματος Ψυχολογίας και ήδη τελειόφοιτου μεταπτυχιακού φοιτητή.

Έχω αποφοιτήσει από το Τμήμα της Νομικής του Α.Π.Θ. και ασκώ το δικηγορικό λειτούργημα επί 35 έτη σε ιδιόκτητο γραφείο στην Καβάλα.

Παρακολούθησα στο άλλοτε  υπάρχον Ε.Λ.Κ.Ε.Π.Α. Καβάλας σεμινάρια για «Μάρκετινγκ»,  «Πληροφορική και  γλώσσεςπρογραμματισμού» και «Διαφήμιση -Δημόσιες  Σχέσεις».Παρακολούθησα στο Β΄ περιφερειακό τμήμα Αν. Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας τμήμα “Management-Marketing”.

Διετέλεσα αιρετό μέλος του Δ.Σ. Ταμείου Προνοίας Δικηγόρων Καβάλας ως το έτος 1999, οπότε και καταργήθηκε.Ήμουν ιδρυτικό μέλος του Λ.Ε.Α.Δ.Κ. (Λογαριασμός Ενίσχυσης Αλληλοβοήθειας Δικηγόρων Καβάλας).Διετέλεσα αιρετό μέλος του Δ.Σ. σε θέση Αντιπροέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 19ου  Δημοτικού Σχολείου Καβάλας για 3 έτη, αιρετό μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Καβάλας και αιρετό μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, ενώόλα αυτά τα έτη διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων Καβάλας.Διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας από το 1999 έως το 2004.

Από το 1999 ασχολήθηκα ενεργά συνδικαλιστικά με τον Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας και από το 2002 μέχρι το 2016 ήμουν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, εκλεγόμενη συνεχώς σε πέντε αρχαιρεσίες του Δ.Σ.Κ. ως αιρετό μέλος, τη δε τριετία 2011-2013 διετέλεσα Γενική Γραμματέας του Δικηγορικού Συλλόγου  Καβάλας. Μέχρι σήμερα είμαι η μακροβιότερη γυναίκα δικηγόρος Καβάλας που εκλεγόμουν στο Δ.Σ. του Δ.Σ.Κ. και ευχαριστώ κι από εδώ τους συναδέλφους που με προτιμούσαν. Από το 2019 και μετά δεν πήρα μέρος στις αρχαιρεσίες του Δ.Σ.Κ,θεωρώντας ότι νεώτεροι συνάδελφοι πρέπει να δοκιμάζονται και να μετέχουν σε αυτές τις διαδικασίες μιας και η δικηγορία είναι βαλλόμενη συνεχώς και οι νέοι επιβάλλεται να ασχοληθούν επίσης ενεργά και συνδικαλιστικά και όχι μόνο επαγγελματικά με τα του λειτουργήματός τους, πάντα με την εμπειρία ημών των παλαιών και τη συμπαράστασή μας.

Με τους συναδέλφους μου Ηλία Μπαχάρη και Φάνη Γκερλεκτσή καταθέσαμε αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων με δικά μας έξοδα (παράβολα κ.λ.π.) στο Πρωτοδικείο Καβάλας για τη διάσωση των Σιλό των Μύλων Νικολεττόπουλου, ως νεωτέρων μνημείων της ιστορίας της πόλης μας, που δυστυχώς λόγω  του κινδύνου της πάκτωσης βραδιάτικα τόνων εκρηκτικών δεν είχαν την τύχη να διασωθούν.Διετέλεσα μέλος της Πρωτοβουλίας για τη διάσωση των Λουτρών Ελευθερών που δυστυχώς η αδιαφορία της Περιφέρειας Ανατ. Μακεδ.-Θρακης και των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου έχουν αφήσει στο έλεος ένα διαμάντι της περιοχής του νομού μας.Με ομάδα πολιτών περεμβήκαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας και πετύχαμε την αλλαγή της μελέτης για τη φωταγώγηση στις ΚΑΜΑΡΕΣ με προβολείς επί των τοίχων τους αλλά με φωταγώγηση από το έδαφος, για το μη τραυματισμό του σήματος κατατεθέντος της πόλης.

Διετέλεσα τακτικό μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Αποφυλακιζομένων Καβάλας από το 2005 έως το 2015 και διετέλεσα για δύο θητείες Γραμματέας του Δ.Σ.Είμαι εγγεγραμμένη στον κατάλογο πραγματογνωμόνων που τηρείται στο Πρωτοδικείο και την Εισαγγελία Καβάλας  ως διερμηνεύς-μεταφράστρια για τη γερμανική γλώσσα.Ήμουν μέλος της Ένωσης Δικαίου Αλλοδαπών και Μετανάστευσης (ΕΔΑΜ)  μέχρι το 2011 και από το 2011 μέχρι σήμερα είμαι μέλος της  Ένωσης Νομικών Μεταναστευτικού Δικαίου ‘IMMIGRATIO’. Με την ιδιότητα αυτή διετέλεσα Εισηγήτρια σε ενημερωτικές εκδηλώσεις του Δήμου Καβάλας, του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, της Δημοτικής Συμπαράταξης Πολιτών, σε θέματα Μεταναστευτικού Δικαίου, τροποποιήσεων του Δικαίου Αλλοδαπών, τις ρυθμίσεις θεμάτων Ιθαγένειας και Μεταναστευτικής Πολιτικής.Από το  2012 που ιδρύθηκε και μέχρι το 2015 διετέλεσα μέλος της Αντιφασιστικής Πρωτοβουλίας Καβάλας συμμετέχοντας σε διοργανώσεις εκδηλώσεων και φεστιβάλ με αντιρατσιστικό περιεχόμενο.Διετέλεσα μέλος της Πρωτοβουλίας για τη μετεγκατάσταση των Μεταναστών και Προσφύγων από τα νταμάρια του ΕσκίΚαπού στα στρατόπεδα Ασημακοπούλου.

Διετέλεσα τακτικό μέλος της Επιτροπής Δημοσίων Κτημάτων για τη χρονική περίοδο 2014-2016 και  αναπληρωματικό για την περίοδο 2016-2018.Διετέλεσα Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Επίλυσης Δασικών Αμφισβητήσεων το 2011.Είμαι κάτοχος από το 1998 πιστοποιητικού Μαθημάτων Πρώτων Βοηθειών από την Ιατρική Εταιρεία Καβάλας. Έχω παρακολουθήσει επί 3 έτη σεμινάρια στο “Πανεπιστήμιο Ενεργών Πολιτών” σε τμήματα ψυχολογίας, τέχνης της διαπραγμάτευσης και αυτογνωσίας.Είμαι μέλος του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων του Δήμου Καβάλας ως 31-12-2023.Είμαι μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας του Δήμου Καβάλας ως 31-12-2023.Με κάποιες από τις παραπάνω ιδιότητές μου έχω παραστεί σε ΔημοτικάΣυμβούλια του Δήμου Καβάλας για παρεμβάσεις επί των θητειών τεσσάρων (4) διαφορετικών Δημάρχων.

Δεν υπέβαλα ποτέ ως σήμερα υποψηφιότητα για κάποια θέση στην τοπική αυτοδιοίκηση  -αν και μου προτάθηκε από 2 διαφορετικούς υποψηφίους Δημάρχους: το 2019 από τον ένα για σύμβουλος και το 2023 για Δήμαρχος  από τον άλλο (και είναι απολύτως ψευδές ότι μου προτάθηκε από τον δεύτερο για Δήμαρχος το 2019)- θεωρώντας ότι με τις συλλογικότητες και χωρίς χρώματα και αρώματα μπορώ να ενεργοποιούμαι και να συμμετέχω και σε καίρια και φλέγοντα ζητήματα που αφορούν την πόλη μου, την κοινωνία, την πολιτισμικότητα και τον πολιτισμό.

Η διακήρυξη του υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας με το συνδυασμό “Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ” Γιάννη Εριφυλλίδη με συνεπήρε και την υπέγραψα ανεπιφύλακτα γνωρίζοντας και εκτιμώντας τον ίδιο προσωπικά, αλλά και μέσα από την επαγγελματική μας κατά καιρούς συνεργασία. Γνωρίζοντας το ήθος του, τη σοβαρότητά του, την ανιδιοτέλειά του, την καθαρότητά του, τη συνέπεια στον λόγο του, τις επιστημονικές του γνώσεις, ότι έχοντας σπουδάσει και ζήσει στο εξωτερικό μπορεί και έχει πολλές νέες ιδέες και να τις πραγματώσει με προγράμματα Ευρωπαϊκά, την ικανότητά του, την πίστη του σε ό,τι κάνει, την τιμιότητά του, την ευγένειά του, την αποτελεσματικότητά του, την ενασχόλησή του με τον πολιτισμό και τόσες άλλες ικανότητες και δεξιότητες που έχει. Εκτιμώντας όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του Γιάννη Εριφυλλίδη αποφάσισα να τον στηρίξω, μετά την τιμητική πρόταση που μου έκανε για να είμαι υποψήφια σύμβουλός του, με τις δυνάμεις κα τις γνώσεις που έχω. Εκτίμησα επίσης την κατά τον χρόνο των μεταξύ μας συνομιλιών δήλωσή του, ότι σε επιτυχόντες και μη του συνδυασμού του “Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ” θα αναθέτει θέματα για ομαδική δουλειά χωρίς αναθέσεις και προτιμήσεις προσώπων, για να καταπέσει  η πεποίθηση ατόμων ότι με την υποψηφιότητά τους θα εξαγοράσουν θέση και να συμμετέχουν ενεργά και όχι να είναι απόντες. Στηρίζω τον Γιάννη Εριφυλλίδη τέλος γιατί η εικόνα της πόλης μου είναι αποκαρδιωτική, είναι ένα απέραντο εργοτάξιο με έργα που άρχισαν παραμονές εκλογών, με κοπή δέντρων σε μια πόλη που σφύζει από το μπετόν, με καθαριότητα δρόμων, παρτεριών και νησίδων  που γίνεται τέλη Αυγούστου, στο τέλος δηλαδή της θερινής μεγάλης τουριστικής κίνησης, με έργα που έμειναν στα λόγια τα παχυλά.

Διαπίστωσα εξ ιδίων ότι ο Γιάννης Εριφυλλίδης είναι στον συνδυασμό του πολυσυλλεκτικός, πολυφωνικός και πολυτασικός, συνεπώς ένας ανεξάρτητος δήμαρχος που μας χρειάζεται.  Πιστεύω ότι ο Γιάννης Εριφυλλίδης χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας για να πάρει τη θέση του Δημάρχου Καβάλας-Δ.Ε. Φιλίππων, γιατί επιδίωξή του είναι στην κοινωνία του “φαίνεσθαι” να μείνει ο εαυτός του, στο θέατρο της ζωής να γίνει η αυθεντικότητα, στων κομμάτων τις υποσχέσεις να γίνει η απόδειξη, στη μάχη της καθημερινότητας να είναι η ήρεμη δύναμη και να κάνει τη διαφορά. Εύχομαι καλό αγώνα στους/στις συνυποψηφίους μου και καλή επιτυχία για την ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ …. γιατί η στασιμότητα και η αδιαφορία πρέπει να απαλειφθεί».

Πιστεύουμεότι η μακρά, συνεπής και ανιδιοτελής συμμετοχή στα κοινά, που αφενός την έχει αναδείξει σεσύμβολο ενεργού, μαχόμενου πολίτη και δικηγόρου και αφετέρου καθιστά την απόφασή της για ενεργό συμμετοχή με τον συνδυασμό μας για πρώτη φορά σε εκλογές, είτε τοπικής αυτοδιοίκησης είτε εθνικές, ιδιαίτερα τιμητική για εμάς, οι νομικές σπουδές και οι γνώσεις της, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία ως δικηγόρος Καβάλας,η μακρά προσφορά στον Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας, η πολυσχιδής προσωπικότητα, η ιδιαίτερη ευαισθησία, η ειλικρινής αγάπη για τον συνάνθρωπο, η καθαρή πολιτική σκέψη, το ανεξάρτητο πνεύμακαι η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μαςκαθιστούν την Ευγενία Παπαναστασίου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλαςκαι την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας.Ευγενία, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Ουρανία (Ράνια) Διαμαντάρα υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ουρανία (Ράνια) Διαμαντάρα συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική ΣύμβουλοςΔημοτικής Κοινότητας Νέας Καρβάλης με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Ράνια να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Ουρανία Διαμαντάρα, γεννήθηκα στην Καβάλα με τόπο καταγωγής το Χαϊδευτό Καβάλας.Είμαι παντρεμένη στη Νέα Καρβάλη με τον Ιωάννη Παπαναστασίου, έχουμε 2 παιδιά, την Άννα και τον Αναστάσιο,και μια υπέροχη εγγονούλα.

Έχω δουλέψει για 30 περίπου χρόνια μαγείρισσα στον παιδικό σταθμό του Δήμου Καβάλας στη ΝέαΚαρβάλη και τώρα είμαι συνταξιούχος. Επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι μετα κοινά, είμαι υποψήφια στο τοπικό ψηφοδέλτιο της Νέας Καρβάλης με τον αυριανό Δήμαρχο Γιάννη Εριφυλλίδη».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική της προσωπικότητα, η εργατικότητα, ο ευθύς και ακέραιος χαρακτήρας, η σεμνότητα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη του τόπου μας και η μεγάλη αγάπη της για τη Νέα Καρβάλη καθιστούν την Ουρανία Διαμαντάρα πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας με επίκεντρο το ιερό προσκύνημα του Αγίου Γρηγορίου και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τη Νέα Καρβάλη. Ράνια, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Η Ευαγγελία Κωνσταντινίδου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ευαγγελία Κωνσταντινίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Ευαγγελία να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1959 από γονείς Καβαλιώτες.

Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Θηλέων Καβάλας το 1977. Παντρεύτηκα το 1979 και έχω δύο παιδιά, τον Ηλία Φόρτο, ΑμεΑ (κωφό), ο οποίος εργάζεται, και τη Μαρία Φόρτου, μουσικολόγο και καθηγήτρια πιάνου. Σήμερα ζω με τον γιο μου, μονογονεϊκή οικογένεια από το 2000.

Εργάστηκα από το 1978, πρώτα ως βοηθός λογιστή (1978-1985) και στη συνέχεια ως υπάλληλος τραπέζης από το 1985 έως το 2013. Είμαι πλέον συνταξιούχος τραπεζικός από το 2014.

Με δική μου πρωτοβουλία μαζεύτηκαν υπογραφές από γονείς κωφών και βαρήκοων παιδιών μας και δημιουργήθηκε το πρώτο στην Ελλάδα σχολικό τμήμα για κωφά και βαρήκοα παιδιά από τον Νομό Καβάλας στο 16ο Δημοτικό Σχολείο της Μεταμόρφωσης. Έτσι τελείωσαν το δημοτικό σχολείο τέσσερα παιδιά από τον Νομό Καβάλας. Δυστυχώς το παράλληλο αυτό τμήμα δεν συνέχισε τη λειτουργία του.

Είμαι μέλος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Καβάλας, όπως και ο γιος μου. Θέλω να βοηθήσω τα άτομα με αναπηρία, τις μονογονεϊκές οικογένειες, τα παιδιά της Παιδόπολης και γενικά τα άτομα που έχουν ανάγκη. Θέλω να δημιουργηθούν δομές για τα παιδιά μας, να ζήσουν με φροντίδα και ειδική βοήθεια ανάλογα με την ιδιαίτερη περίπτωση κάθε ατόμου. Δεν έχουμε ασχοληθεί ποτέ σοβαρά με τα προβλήματα των κωφαλάλων και των γονιών τους, την επικοινωνία τους με τους ακούοντες μέσω των μαθημάτων νοηματικής. Υπάρχουν αναπηρίες που μπορούν να βελτιωθούν με πνευματική άσκηση, από ειδικά τμήματα του Δήμου, με παιχνίδια, ζωγραφική και μουσική, που θεραπεύει την ψυχή μας. Χρειάζονται προγράμματα με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες που δεν πρέπει πια να είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους».

Πιστεύουμε πωςτο γεγονός ότι είναι μια πραγματική αγωνίστρια της ζωής, η δυναμική προσωπικότητα, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τα προβλήματα των ατόμων με αναπηρία, η αγάπη για τα παιδιά,η εργατικότητα, η ευαισθησία και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν την Ευαγγελία Κωνσταντινίδου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική με έμφαση στη δημιουργία νέων δομών για τα άτομα με αναπηρία και τις μονογονεϊκές οικογένειες –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Ευαγγελία, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Ζωή Χωματά υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ζωή Χωματά συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Ζωή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Ζωή Χωματά. Γεννήθηκα στην Καβάλα. Έκανα τα πρώτα βήματα και βίωσα τα νεανικά μου χρόνια στη γειτονιά του Βύρωνα. Παιδί του Χρήστου και της ΣταυρούλαςΧωματά. Παντρεμένη με τον Κώστα Καρκαλίδη αποκτήσαμε 2 υπέροχα παιδιά την Αθηνά και τη Σταυρούλα. Πνεύμα φύσει ανήσυχο, δημιουργικό και μαχητικό, δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά στον χώρο του ιδιωτικού τομέα, πάνω στο αντικείμενο που επέλεξα να σπουδάσω -σπάνιο δυστυχώς στις μέρες μας- ως Μηχανικός Δομικών Έργων. Τα τελευταία χρόνια, εργάζομαι σε τεχνικό γραφείο της πόλης μας.

Το ενδιαφέρον και η ενασχόλησή μου με τα κοινά είναι μια υπόθεση που δεν ξεκινά πρόσφατα. Πεποίθησή μου είναι πως μόνο ως ενεργοί πολίτες με συλλογική δράση, μπορούμε να απαιτήσουμε και να πετύχουμε το αυτονόητο, τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής μας, οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών. Στις μέρες μας μάλιστα, με τη συρρίκνωση του οικογενειακού εισοδήματος, την υποβάθμιση των κοινωνικών δομών και τις τερατώδεις περιβαλλοντικές καταστροφές, αυτό αποτελεί επιτακτική αναγκαιότητα περισσότερο από ποτέ.

Αποδέχτηκα την πρόταση του Γιάννη Εριφυλλίδη να συμπορευτώ μαζί του, γιατί βλέπω στο πρόσωπό του έναν καλλιεργημένο νέο άνθρωπο, δυναμικό, αποφασιστικό, με όραμα και ρεαλιστικές ολιστικές προτάσεις που διασφαλίζουν με σύγχρονους όρους την ποιότητα ζωής στον Δήμο μας, που κινητοποιούν και «αγκαλιάζουν» όλους τους πολίτες και σέβονται το περιβάλλον.

Γιατί η ΚΑΒΑΛΑ μας δικαιούται και οφείλει να έχει μόνο μια πορεία… ΜΠΡΟΣΤΑ!».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις της, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία στον ιδιωτικό τομέα,η πολύπλευρη προσωπικότητα, η ευαισθησία, η μακρά και συνεπής συμμετοχή στα κοινά, το έντονο ενδιαφέρον της για όλα τα κοινωνικά ζητήματα, η καθαρή πολιτική σκέψη, η αγωνιστικότητακαι η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μαςκαθιστούν τη Ζωή Χωματά πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας– ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική και τις τεχνικές υπηρεσίες – και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας.Ζωή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Την Πυροσβεστική Υπηρεσία Καβάλας επισκέφθηκε σήμερα το πρωί η υποψήφια Δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου

Την Πυροσβεστική Υπηρεσία Καβάλας επισκέφθηκε σήμερα το πρωί η υποψήφια Δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου, συνοδευόμενη απο ομάδα υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ανοίγοντας τον κύκλο επισκέψεων της σε φορείς της πόλης

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης η κ. Ιωσηφίδου είχε μακρά και εποικοδομητική συζήτηση με τον διοικητή της Π.Υ. Καβάλας αντιπύραρχο Μανδραλή Κυριάκο, τον Υποδιοικητή αντιπύραρχο Μορφίδη
Γεώργιο και ομάδα πυροσβεστών.

Κατά την διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την πυρασφάλεια περιοχών και υποδομών της πόλης και των κοινοτήτων του Δήμου Καβάλας καθώς και οι τρόποι με τους οποίους ο Δήμος Καβάλας δύναται να ενισχύσει το έργο της Π.Υ.

Η κ. Ιωσηφίδου και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι που την συνόδευαν ευχαριστούν θερμά τα στελέχη της Π.Υ. για την αναλυτική ενημέρωση και το θερμό ενδιαφέρον που επέδειξαν για όλα τα
θέματα του δήμου Καβάλας.




Η Έλενα Λυμπερή (ElenaLimperis) υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Έλενα Λυμπερή (ElenaLimperis) συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Έλενα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Μεγάλωσα στην πόλη Omsk της Ρωσίας, όπου έμεινα μέχρι τα 21 μου χρόνια,  κάνοντας τις σπουδές μου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Dostoevsky ως μεταφράστρια και ειδικός στις διεθνείς σχέσεις, ενώ παράλληλα εργαζόμουν στο Εμπορικό Επιμελητήριο της πόλης μου.

Στη συνέχεια πήγα στην Αγγλία όπου έκανα μαθήματα εξάσκησης πάνω σε 3 ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Ιταλικά και Ελληνικά που για μένα μέχρι τότε ήταν εντελώς άγνωστη γλώσσα).  Εκεί γνώρισα τον σύζυγό μου, που είναι Καβαλιώτης. Παντρευτήκαμε και αποκτήσαμε τρία παιδιά και έκτοτε μένουμε στην Καβάλα εδώ και 17 χρόνια. Εργάζομαι στην Καβάλα ως καθηγήτρια ξένων γλωσσών.

Επέλεξα να συστρατευτώ με τον Γιάννη Εριφυλλίδη γιατί διαβάζοντας το πρόγραμμά του, διαπίστωσα  μέσα από αυτό,  πως μου δίνει ελπίδα για  ένα καλύτερο μέλλον της οικογένειάς μου και το μεγάλωμα των παιδιών μου σε μια πόλη που αξίζει να δείχνει τις κρυμμένες  δυνατότητές της,που επιτέλους πρέπει να αναδειχτούν μόλις ο Γιάννης αναλάβει τα ηνία του Δήμου μας.

Τον επέλεξα γιατί είναι ένας νέος άνθρωπος, πολίτης του κόσμου, που αγαπά την πόλη του και την νοιάζεται. Γιατί ενδιαφέρεται για την πορεία των επαγγελματιών, για τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος, την καθαριότητα της πόλης, την αξιοποίηση των διατηρητέων κτιρίων, την ανάδειξη της ιστορίας των Φιλίππων και την αναβάθμιση των υπόλοιπων κοινοτήτων του Δήμου μας».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις της, οι εμπειρίες από τη ζωή και την εργασία της σε χώρες του εξωτερικού, η εργατικότητα, η αγάπη για τα παιδιά, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία στον χώρο της εκπαίδευσης,η πολύπλευρη προσωπικότητα,η εργατικότητα,  η έμφυτη ευγένεια και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν την Έλενα Λυμπερή πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την παιδεία, τον τουρισμό και τον πολιτισμό  –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας.

Έλενα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Όλγα Μεταξά υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Όλγα Μεταξά συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική ΣύμβουλοςΔημοτικής Κοινότητας Κρηνίδων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Όλγα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στη Γερμανία, αλλά όλη μου τη ζωή την έχω ζήσει στις Κρηνίδες.

Είμαι 51 ετών, έχω τρία παιδιά και είμαι μονογονέας.

Διατηρώ μαγαζί με επιδιορθώσεις ρούχων στις Κρηνίδες τα τελευταία 17 χρόνια».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική της προσωπικότητα, ο ευθύς χαρακτήρας, η σεμνότητα, η εργατικότητα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη του τόπου μας και η μεγάλη αγάπη της για τις Κρηνίδες καθιστούν την Όλγα Μεταξά πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τιςΚρηνίδες. Όλγα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Μαρία Μπουρλή υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη  

Η Μαρία Μπουρλή υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη  

Η ΜαρίαΜπουρλή συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τη Μαρία Μπουρλή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι Μπουρλή Μαρία. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα.Φοίτησα στο 7ο Γυμνάσιο Καβάλας και στο 2ο Γενικό Λύκειο Καβάλας.

Είμαι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με μεταπτυχιακή εξειδίκευση αρχικά στην Ειδική Αγωγή και ακολούθως στις νέες τεχνολογίες μάθησης και επικοινωνίας. Μιλάω αγγλικά και γερμανικά.

Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι ως δασκάλα σε δημοτικά σχολεία της πόλης μας. Τα ενδιαφέροντά μου επικεντρώνονται στο να προσφέρω το καλύτερο δυνατόν στους μαθητές και ειδικότερα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Συντάσσομαι με τον Γιάννη Εριφυλλίδη, διότι θεωρώ ότι είναι ο πιο κατάλληλος και ικανός να αναβαθμίσει τη γαλάζια πολιτεία της Καβάλας σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη».

Πιστεύουμε ότι οι λαμπρές σπουδές και οι γνώσεις της, η δυναμική προσωπικότητα, η σεμνότητα, η επιτυχημένη σταδιοδρομία στον χώρο της εκπαίδευσης και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Μαρία Μπουρλή πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, ιδιαίτερα μάλιστα στον τομέα της παιδείας και του πολιτισμού, καθώς και για την τήρηση όλωντων δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Μαρία, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Χρυσούλα Κωσταρέλλη υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Χρυσούλα Κωσταρέλλη συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Χρυσούλα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι Χρυσούλα Κωσταρέλλη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα,στην περιοχή της Κηπούπολης, μέλος πολύτεκνης οικογένειας.

Είμαι 43 ετών,ελεύθερη επαγγελματίας. Έχω σπουδάσει προγραμματιστής συστημάτων και εφαρμογών σε H/Y και μιλάω δύο ξένες γλώσσες.Είμαι στον εργασιακό στίβο από το 2000, ως ιδιωτική υπάλληλος, και από το 2015 διατηρώ τη δική μου επιχείρηση (ιχθυοπαντοπωλείο) στην περιοχή της  Νεάπολης.

Είμαι παντρεμένη με τον Λευτέρη Νανάκο, αλιέα στο επάγγελμα.

Είμαι ενεργή φιλόζωη πολίτης και ασχολούμαι καθημερινά με τη φροντίδα των ζώων.

Στην 23χρονη πορεία μου στον ιδιωτικό τομέα, έχω μάθει καλά ότι μόνο με σκληρή δουλειά μπορείς να πετύχεις.

Γιατί θέλησα να ασχοληθώ με τα κοινά;

Γιατί η πόλη μας,μας χρειάζεται.

Νέα μυαλά, νέες καινοτόμες φρέσκες ιδέες.

Γιατί η Καβάλα έχει την ομορφιά και μας χρειάζεται να την αναδείξουμε και να την πάμε ψηλά.

Γιατί με σωστή οργάνωση και δουλειά θέλουμε μια πόλη φιλική προς τους κατοίκους της και τους επισκέπτες της.

Γιατί δεν θέλουμε άλλο ένα καλοκαίρι με την πόλη να θυμίζει μια τεράστια λακκούβα.

Γιατί θέλουμε μια πόλη καθαρή.

Γιατί θέλουμε η διαχείριση των αδέσποτων ζώων να γίνει οργανωμένα, σωστά.

Γιατί με τον Γιάννη Εριφυλλίδη;

Γιατί ο Γιάννης Εριφυλλίδης σε κοιτάει στα μάτια, ακούει και δεν δίνει υποσχέσεις ανέφικτες, μετράει τα λόγια του,ενημερώνεται και πράττει.

Γιατί θέλει να δουλέψει και Όλοι ξέρουμε ότι Μπορεί.

Γιατί δεν έχει πολιτικά βαρίδια, δεν υποσχέθηκε θέσεις,θέλει μόνο μια δυνατή ομάδα και πολλή Δουλειά.

Γιατί έχει πρόγραμμα εφικτό.

Γιατί όλοι οι πολίτες είναι ίσοι.

 

Ζητώ λοιπόν την ψήφο σας.

Μια ψήφο εμπιστοσύνης στη γενιά των 40άρηδων αυτής της πόλης για να βγούμε από το τέλμα, για να παραδώσουμε μια πόλη καλύτερη στις επόμενες γενιές.

Όλοι μαζί για την Καβάλα Μπροστά!!»

 

Πιστεύουμε ότι η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, η εργατικότητα, η δυναμική προσωπικότητα, η συνεπής ενασχόληση με τον εθελοντισμό, η ευαισθησία, η σεμνότητα, ο ευθύς χαρακτήρας, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Χρυσούλα Κωσταρέλλη πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, τον εθελοντισμό και την ορθή διαχείριση των αδέσποτων ζώων, και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα.

Χρυσούλα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Αθηνά Παναγιωτίδου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Αθηνά Παναγιωτίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τονανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε την Αθηνά να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Αθηνά Παναγιωτίδου και είμαι Παιδαγωγός Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας στον ΔήμοΚαβάλας, με μεταπτυχιακές σπουδές MSc στη «Διδακτική Παιδαγωγική και ΤΠΕ (τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών)».

Είμαι μητέρα δύο κοριτσιών, της Έλενας 21 ετών και της Κατερίνας 13 ετών.  Εργάζομαι ως Προϊσταμένη – Παιδαγωγός σε βρεφονηπιακό σταθμό της Καβάλας και διδάσκω επίσης στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. Καβάλας.

Είμαι συγγραφέας τριών παραμυθιών με σημαντικές διακρίσεις ανά την Ελλάδα, που διατίθενται, μετά από τη βράβευσή τους από το Υπουργείο Παιδείας – Πολιτισμού και Αθλητισμού Κύπρου, ως εκπαιδευτικό υλικό σε όλα τα σχολεία της Κύπρου. Επίσης έλαβα και το Β΄ βραβείο ποίησης τον Ιούνιο του 2023 σε πανελλήνιο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΕΠΟΚ ( Ελληνικός Πολιτιστικός Όμιλος Κυπρίων) σε εκδήλωση για την αδελφοποίηση με τον Δήμο Καραβά στην Κύπρο.

Επιπλέον, είμαι σεναριογράφος, έχω κάνει πολλές διασκευές θεατρικών έργων και έχω γράψει τους στίχους πολλών τραγουδιών για θεατρικές παραστάσεις, είμαι ερασιτέχνης ηθοποιός και μέλος της θεατρικής ομάδας του Θεάτρου Παίδευσις. Η πρώτη μου στιχογραφική προσπάθεια σε ότι αφορά soundtrack ταινίας μικρού μήκους ήταν το 2020 οπότε και κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με τίτλο «Όταν τρομάζουν οι ζωές». Η ταινία δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί λόγω της έναρξης της πανδημίας Covid-19.

Υπήρξα δύο φορές υποψήφια Βουλευτής, στις εκλογές του Ιουλίου 2019 και στις εκλογές του Μαΐου 2023 και επίσης πήρα μέρος ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019.

Διετέλεσα πρώτη γυναίκα Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Καβάλας από τον Δεκέμβριο του 2021 έως τον Απρίλιο του 2023, οπότε και παραιτήθηκα λόγω συνταγματικού κωλύματος για να πάρω μέρος στις εκλογές ως υποψήφια βουλευτής, και δύο φορές εκλεγμένο μέλος στο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου (2015 έως το 2021).
Υπήρξα εκλεγμένη εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Καβάλας από τον Σεπτέμβριο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2023 και εκλεγμένη εκπρόσωπος στο Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Νομού Καβάλας.

Έχω πάρει μέρος σε πλείστα συνέδρια και σεμινάρια, παιδαγωγικού και συνδικαλιστικού χαρακτήρα, ως Εισηγήτρια και Σύνεδρος.

Αγαπώ την πόλη μου την Καβάλα και με τη συμμετοχή μου για ακόμη μια φορά στα κοινά, μέσα από την ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα «Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ», ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Εριφυλλίδη, θέλω να προσφέρω όσο μπορώ περισσότερα και να βάλω το λιθαράκι μου έτσι ώστε να αναβαθμίσουμε την πόλη μας και να την κάνουμε μια πόλη σύγχρονων προδιαγραφών!

Γιατί με τον Γιάννη;
Γιατί είναι το καινούριο και αυτό που χρειάζεται ο τόπος μας.
Έναν νέο Δήμαρχο με όραμα!

Η φρέσκια ματιά του Γιάννη σε ότι αφορά την Καβάλα μας, σε συνδυασμό με τον ακέραιο χαρακτήρα του και τις ευρύτερες γνώσεις που διαθέτει λόγω των σπουδών του και της διαμονής του στο εξωτερικό, καθιστούν την εκλογή του στο αξίωμα του Δημάρχου Καβάλας αναγκαία. Γιατί η πόλη μας δεν χρειάζεται άλλο Δημάρχους με παρωπίδες και αγκυλώσεις, δεν χρειάζεται άλλα δήθεν και πρέπει, χρειάζεται ανθρώπους που να συνδυάζουν ευρυμάθεια, αλτρουισμό και να διαθέτουν πάνω από όλα ενσυναίσθηση και αγάπη για τον τόπο τους, πάνω από εμπάθειες και συμπάθειες.

Η μηχανή της Καβάλας μπροστά λοιπόν και εμείς ως καλογυαλισμένα γρανάζια της, θα δουλέψουμε ακούραστα για να την πάμε πολλά βήματα μπροστά με οδηγό τον Γιάννη μας!!!».

Πιστεύουμε ότι η πολύπλευρη και πληθωρική προσωπικότητά της, η άριστη γνώση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, η ενασχόληση με τις τέχνες, το έντονο ενδιαφέρον για ζητήματα άσκησης κοινωνικής πολιτικής, η μεγάλη της αγάπη για τα παιδιά, η αποδεδειγμένη διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά, η καθαρή πολιτική σκέψη, ο ενθουσιασμός, η αγωνιστικότητα και η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μας καθιστούν την Αθηνά Παναγιωτίδου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, τον πολιτισμό και την αναδιοργάνωση όλων των υπηρεσιών του Δήμου μας, σε αγαστή συνεργασία με τους δημοτικούς υπαλλήλους – και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας. Αθηνά, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Κατερίνα Περιστέρη υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Π.Ε. Σερρών στο συνδυασμό Αλληλεγγύη του Απόστολου Τζιτζικώστα

“Με όραμα τον πολιτισμό και την ανάπτυξη του τόπου μας είμαι υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Π.Ε. Σερρών στο συνδυασμό Αλληλεγγύη του Απόστολου Τζιτζικώστα

Υπερόπλο για την πολιτιστική, τουριστική και οικονομική ανάπτυξη του Νομού Σερρών και ολόκληρης της Κεντρικής Μακεδονίας αποτελεί το Μνημειακό Ταφικό Συγκρότημα του Τύμβου Καστά Αμφίπολης.

Θέλω τη βοήθεια όλων των Σερραίων για να ανεβάσουμε τον πήχυ ψηλά στο Νομό μας, αναδεικνύοντας, μέσω των έργων του ΕΣΠΑ που χειρίζεται η περιφέρεια, αυτό το μοναδικό οικουμενικό μνημείο.

Αγωνίστηκα και αγωνίζομαι για την προβολή και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς τόσο από την αρχαιολογική υπηρεσία ως διευθύντρια της Εφορίας Αρχαιοτήτων Σερρών,  πραγματοποιώντας με αγάπη πλήθος ανασκαφών, όσο και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ως Τομεάρχης Πολιτισμού, πραγματοποιώντας έργα του ΕΣΠΑ για αρχαιολογικύς χώρους, μουσεία, ναούς, νεότερα μνημεία κ.α.

Περιμένω να μου δώσετε το χέρι να πάμε μπροστά, να γίνει το Μνημείο του Τύμβου Καστά δάδα παγκόσμιας προβολής της ιστορίας του τόπου μας.

Κατερίνα Περιστέρη
Αρχαιολόγος-Ανασκαφέας Τύμβου Καστά Αμφίπολης
Τομεάρχης Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Επίτιμος Έφορος Αρχαιοτήτων-Σύμβουλος Πολιτισμού Π.Κ.Μ “



Η Θωμαή Βασιλείου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Θωμαή Βασιλείου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τηΘωμαή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1962 από γονείς προσφυγικής καταγωγής.

Τελείωσα το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας – Πεντακοσίων, το 2ο Γυμνάσιο Θηλέων και το 1ο Λύκειο Καβάλας.

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Είμαι παντρεμένη με τον Παντελή Λασκαρίδη, οικονομολόγο, και μητέρα της Αγγελικής, Γεωπόνου του ΑΠΘ.

Από τα φοιτητικά μου χρόνια αναγκάστηκα να δουλέψω σε λογιστήρια επιχειρήσεων, στην αρχή ως βοηθός και μετά τη λήψη του πτυχίου μου ως υπεύθυνη των λογιστηρίων τους.

Μετά τη συνταξιοδότησή μου και έχοντας περισσότερο ελεύθερο χρόνο, ασχολούμαι με τη μεγάλη μου αγάπη, τη ζωγραφική.Συμμετείχα σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Το 2022 έκανα την πρώτη μου ατομική και την παρούσα χρονική στιγμή ετοιμάζω και τη δεύτερη ατομική  μου έκθεση.

Η τέχνη στάθηκε αφορμή να γνωρίσω τον Γιάννη Εριφυλλίδη.Στη συνέχεια της γνωριμίας μας, διέβλεψα στην προσωπικότητα του Γιάννη κάποιες αρετές (ευγένεια, ανιδιοτέλεια, διαλλακτικότητα κ.α.), που σε συνδυασμό με το όραμά του για τον Δήμο Καβάλας, με οδήγησαν στο να είμαι μια από τους 121 που υπέγραψαν την αρχική διακήρυξη του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά».

Η επιτακτική ανάγκη για έναν σύγχρονο Δήμο, έναν Δήμο που να είναι αντάξιος στα θέλω του κάθε συνδημότη μας, με ώθησαν στην απόφαση να συμμετάσχω ενεργά από τη θέση της υποψήφιας για το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας στο πλευρό του Γιάννη Εριφυλλίδη».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική και πολύπλευρη προσωπικότητα, οι σπουδές και η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, η μεγάλη αγάπη της για τη ζωγραφική και η ευαίσθητη, καλλιτεχνική ματιά, που αντικατοπτρίζεται τόσο στα πολύ ιδιαίτερα έργα της όσο και σε όλες τις εκφάνσεις του δημόσιου βίου της, η καθαρή πολιτική σκέψη, η εργατικότητα, η έμφυτη ευγένεια, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Θωμαή Βασιλείου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, την αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Δήμου μας και βέβαια τον πολιτισμό και τις τέχνες –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Θωμαή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Ελευθερία Ανεσιάδου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Ντίνο Κλειτσιώτη

Με τον συνδυασμό ”Όραμα για το Μέλλον” του υποψηφίου δημάρχου Καβάλας, Ντίνου Κλειτσιώτη, συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, η Ελευθερία Ανεσιάδου, Ελεύθερη Επαγγελματίας, ιδιοκτήτρια της επιχείρησης L’ amour de soi.

Να σημειωθεί ότι σε καθημερινή βάση πλέον θα ανακοινώνονται τα ονόματα νέων υποψηφίων του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον”.

 




Η Γεσθημανή Καραβίδα υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Η Γεσθημανή Καραβίδα συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Γεσθημανή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα και έζησα στην Καβάλα, όπου και πήρα τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής.

Το 2009 μετακόμισα στη Θεσσαλονίκη, όπου παρακολούθησα για ένα διάστημα μαθήματα αγιογραφίας. Εν συνεχεία, ασχολήθηκα με τη φωτορεαλιστική ζωγραφική και θεωρούμαι αυτοδίδακτη. Τα υλικά τα οποία χρησιμοποιώ είναι λάδια σε καμβά και χαρτί. Εμπνέομαι ως επί το πλείστον από τη φύση. Κύριο θέμα που με χαρακτηρίζει στα περισσότερα έργα μου είναι οι θαλασσογραφίες με τους φάρους.

Είμαι μέλος του Σ.Κ.Ε.Τ.Β.Ε. (Σύλλογος Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Βορείου Ελλάδος) με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Το 2013 απέσπασα το Β΄ Βραβείο σε διαγωνισμό του συλλόγου. Είμαι επίσης μέλος του Τ.Ε.Π.Ε. (Τομέας Εικαστικών Παρεμβάσεων και Εφαρμογών ΓΝΘ «Παπαγεωργίου») και της Διεθνούς Ένωσης Τεχνών (InternationalArtUnion).

Έχω συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος και του εξωτερικού. Έχω κάνει 5 ατομικές εκθέσεις, ξεκινώντας με την πρώτη στη γενέτειρά μου το 2013.Έργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές.

Αγαπώ την πόλη μου και θα ήθελα όσον αφορά τα εικαστικά να υπάρξουν χώροι, ώστε να μπορούν να φιλοξενηθούν αξιόλογοι καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, θέλω να δημιουργηθεί μία Δημοτική Πινακοθήκη. Εμπιστεύομαι τους νέους ταλαντούχους ανθρώπους με όραμα και όρεξη για δημιουργία, γι’ αυτό επέλεξα να πορευτώ με την παράταξη «Η Καβάλα Μπροστά» του κυρίου Γιάννη Εριφυλλίδη».

Πιστεύουμε ότι η αναγνωρισμένη καλλιτεχνική σταδιοδρομία, η δυναμική προσωπικότητακαι ταυτόχροναη ευαισθησία, το ομαδικό πνεύμα που τη χαρακτηρίζει, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Γεσθημανή Καραβίδα πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας για τις τέχνες και τον πολιτισμό στην περιοχή μας, ιδιαίτερα στον τομέα των εικαστικών τεχνών, με βασικό στόχο την ίδρυση Δημοτικής Πινακοθήκης στον χώρο των παλαιών Δικαστηρίων ή στην οικία Κραντονέλλη, και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή στον Δήμο Καβάλας. Γεσθημανή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Υποψήφια με τον Θόδωρο Μουριάδη η Στέλλα Αργυρίου

Την υποψηφιότητα της στο πλευρό του Θόδωρου Μουριάδη και του «Σύγχρονου Δήμου» η ψυχολόγος κ. Στέλλα Αργυρίου:

«Έβλεπα πάντα την παρουσία μου, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, ως υποχρέωση να είμαι χρήσιμη. 

Να μπορώ να συμβάλλω ώστε να ξεπεράσουμε ένα αδιέξοδο. Να δώσουμε λύση σε ένα πρόβλημα. Να σκεφτούμε μαζί, κάτι που δεν μπορούμε να σκεφτούμε μόνοι μας.

Να είμαστε μέρος της λύσης. Ως άνθρωπος που πορεύεται στον κοινωνικό και επαγγελματικό στίβο στηριζόμενο στις δικές μου δυνάμεις, είμαι πεπεισμένη πως τόσο η απραξία, όσο και η διαφορά για τα κοινά δεν αποτελούν δημιουργικές συμπεριφορές.

Φτάνει να αναρωτηθεί κανείς τι νόημα έχει να ασκήσει κάποιος κριτική, να καταθέτει τον προβληματισμό του, τις ιδέες και τις προτάσεις του και την ίδια στιγμή να μην συμμετέχει στην υλοποίησή τους. Να λειτουργεί εκ του ασφαλούς.

Να αποφεύγει να κριθεί. Δεν σας κρύβω πως καταλύτης στην απόφασή μου να συμμετέχω στις εκλογές στάθηκαν όσα βιώσαμε τα τελευταία χρόνια . Ζήσαμε πρωτοφανείς καταστάσεις. Δοκιμάστηκαν οι αντοχές μας και η ψυχική μας υγεία. Η ανάγκη για μια νέα πολιτική, ορθολογική και ξεκάθαρη, αλλά κυρίως ανθρωποκεντρική είναι για εμένα ξεκάθαρος στόχος.

Γι’ αυτό και θέλω να συμμετέχω. Γιατί πιστεύω ακράδατα πως η πολιτική πρέπει να εμπλουτιστεί και να γίνει πιο ωφέλιμη για τον πολίτη. Να ανοίξει προοπτικές σε όλα όσα βιώνουμε. Να γίνει ανθρώπινη. 

Στην επαγγελματική μου καριέρα όλα αυτά τα χρόνια ασχολούμαι με το να βρίσκω λύσεις στα προβλήματα των συνανθρώπων μας. Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτή μου τη γνώση για να βοηθήσω και τους συμπολίτες μου.

Είμαι αισιόδοξη για την εποχή που έρχεται, με την ελπίδα πως έχω και εγώ την ευκαιρία, με τη βοήθεια σας, να προσθέσω το δικό μου λιθαράκι σε μια κοινή προσπάθεια. Για έναν σύγχρονο Δήμο. Για μία πόλη που θα χαιρόμαστε να ζούμε. Για μια Καβάλα ανθρώπινη, με σεβασμό στον Δημότη της».

 

 




Η Άννα Κρικοπούλου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Άννα Κρικοπούλου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Φιλίππων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Η Άννα Κρικοπούλου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Φιλίππων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε την Άννα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι μητέρα τριών παιδιών, της Εύης, καθηγήτριας Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας, του Παναγιώτη και του Χρήστου Σεπετσίδη, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Έχω την τύχη και την ευλογία να είμαι γιαγιά δυο υπέροχων αγοριών, του Μιχαήλ- Παναγιώτη που  μαθητεύει στο Ειδικό Δημοτικό Καβάλας και του Μάρκου Hermes που ακόμη βρίσκεται στην προσχολική ηλικία.

Στα 18 μου χρόνια βρέθηκα στην Αθήνα να μαθαίνω την τέχνη της φωτογραφίας, η οποία με κέρδισε και έτσι ανέπτυξα σχετική επαγγελματική δραστηριότητα, ανοίγοντας δικό μου πια φωτογραφείοστην περιοχή μας το 1987.Αργότερα ασχολήθηκα με την εστίαση,αφού διατηρούσαμε οικογενειακή επιχείρηση στο εξωτερικό.

Έπειτα από ένα τραγικότατο γεγονός που χτύπησε την οικογένειά μου, πήραμε την απόφαση  της επιστροφής στον τόπο μας. Έτσι, βρέθηκα ξανά μετά από χρόνια στα θρανία των ΤΕΕ Καβάλας, αποκτώντας πτυχίο ειδικότητας Υποστήριξης Συστημάτων &Εφαρμογών Υπολογιστών του τομέα Πληροφορικής.

Την τελευταία δεκαπενταετία εργάζομαι ως διοικητικός υπάλληλος στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Υδάτων Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας -Θράκης.

Έκανα ένα ξεκίνημα  για μάθηση στα ΙΕΚ Καβάλας, διότι εκτός από λάτρης της δια βίου μάθησης είχα και προσωπικό ενδιαφέρον για την ειδικότητα της εργοθεραπείας. Οι πολλές υποχρεώσεις μου δυστυχώς δεν μου επέτρεψαν να παρακολουθήσω πέραν του ενός εξαμήνου, στόχος μου όμως είναι να κατορθώσω κάποια στιγμή  να γίνω βοηθός εργοθεραπευτή.  Κάνω αναφορά σε αυτό διότι σχετίζεται με τον λόγο που με προέτρεψε να εκτιμήσω πολύ παραπάνω την προσωπικότητα και το πρόγραμμα του νέου μας υποψηφίου Δημάρχου, του κυρίου Γιάννη Εριφυλλίδη.

Ξαφνιάστηκα ευχάριστα όταν διαπίστωσα πως υπάρχει άτομο με ειδικότητα ψυχολογίας στον αυτισμό που συστρατεύεται με τη Δημοτική Παράταξη «Η Καβάλα Μπροστά». Πώς θα μπορούσα να μην στηρίξω κι εγώ με τη σειρά μου, αφού δέχθηκα την τιμητική πρόταση του Γιάννη, ενός ανθρώπου με ενσυναίσθηση και με ενδιαφέρον για τα παιδιάμε αναπηρίες και φυσικάόχι μόνο! Μου μετέφερε το αίσθημα της ελπίδας της θετικής εξέλιξης του τόπου μας, για τα παιδιάμας, για εμάς όλους.

Όπου και αν έζησα δεν ξέχασα  ποτέ τις ρίζες μου, αγαπώ τον τόπο μου, αγαπώ το χωριό μου και γνωρίζω πως οι ανάγκες για μια καλύτερη και ανθρώπινη διαβίωση δεν είναι λίγες. Μπαίνω λοιπόν με χαρά και διάθεση προσφοράς έργουστην ομάδα των υπόλοιπων πολιτών που συστρατεύτηκαν με τον κύριο Γιάννη Εριφυλλίδη – Καβάλα Μπροστά για να κάνουμε πολλά βήματα μπροστά!»

Πιστεύουμε ότι η δυναμική προσωπικότητα, αλλά και η ευαισθησία της, όπως εκφράζεται τόσο μέσα από το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τα παιδιά με αναπηρίες όσο και μέσα από την ενασχόλησή της με την τέχνη της φωτογραφίας, οι πολύτιμες εμπειρίες που έχει αποκομίσει από την επαγγελματική σταδιοδρομία της στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η διάθεση να προσφέρει στον τόπο μας, η εργατικότητα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη των Φιλίππων και η μεγάλη αγάπη της για το χωριό της, τα παιδιά και τη φύση καθιστούν την Άννα Κρικοπούλου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τους Φιλίππους. Άννα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Μάρθα Πολίτου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Μάρθα Πολίτου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Μάρθα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σπούδασα δημοσιογραφία στο «Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας» στην Αθήνα.

Από το 1996 έως το 2018 εργάστηκα ως δημοσιογράφος και συντάκτρια σε εφημερίδες και ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης μας. Σήμερα εργάζομαι ως ελεγκτής ασφαλείας στο Αεροδρόμιο της Καβάλας. Είμαι μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ (Ένωση Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης) τα τελευταία 20 χρόνια.

Διευρύνοντας συνεχώς το πεδίο των γνώσεων και δεξιοτήτων μου, μεταξύ άλλων, έχω επιμορφωθεί στο αντικείμενο «Οργάνωση και Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Αιγαίου (e-learning), έχω αποκτήσει πιστοποιητικό ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, άδεια εργασίας προσωπικού ασφαλείας ιδιωτικών επιχειρήσεων και άδεια ελεγκτή ασφαλείας αερομεταφορών και έχω εκπαιδευτεί στην υποστήριξη λειτουργιών πνευμόνων και καρδιάς / χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή.

Έχω δυο γιους, ο ένας είναι 23 ετών, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης, ο δεύτερος 20 ετών, φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου».

Πιστεύουμε ότι η πολύ σημαντική εμπειρία της στον χώρο της δημοσιογραφίας, η μακρά και επιτυχημένη επαγγελματική πορεία,η δυναμική και πολύπλευρη προσωπικότητα,η εργατικότητα,  η καθαρή πολιτική σκέψη, το πηγαίο χιούμορ, οι πολύτιμες γνώσεις που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια από την εργασία της σε νευραλγική για τον τουρισμό θέση στο αεροδρόμιο της πόλης μας και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Μάρθα Πολίτου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, μέσα από μια διαφορετική προβολή της Καβάλας και των Φιλίππων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πανελλήνιας και διεθνούς εμβέλειας –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Μάρθα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη για το ατύχημα στο Παλαιοχώρι

“Με θλίψη πληροφορήθηκα το περιστατικό με το εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 4 Αυγούστου 2023 στο Παλαιοχώρι

Θέλω να ευχηθώ στον εργαζόμενο της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου μας, που τραυματίστηκε κατά την άσκηση των καθηκόντων του, περαστικά και ταχεία ανάρρωση”.