Οι υπουργοί εμπιστοσύνης του Κυριάκου Μητσοτάκη

Την ώρα που η συζήτηση για το ενδεχόμενο ανασχηματισμού της κυβέρνησης «φουντώνει» μετά την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή, την κατάθεση της πρότασης μομφής από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ένα κομμάτι της ομιλίας του Κυριάκου Μητσοτάκη έδωσε μία νέα διάσταση.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, απαρίθμησε κάποιες από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις που πέτυχε η κυβέρνησή του από το 2019 μέχρι σήμερα. Η νέα διάσταση αφορά τα πρόσωπα που έχουν υλοποιήσει τις μεταρρυθμίσεις αυτές.
«Κάποτε κάποιοι μας έλεγαν ότι δεν αλλάζει τίποτα στον ΕΦΚΑ και πάντα οι συντάξεις θα πρέπει να εκδίδονται σε δύο και τρία χρόνια. Κι όμως άλλαξαν» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προσθέτοντας στη συνέχεια: «Κάποιοι μας έλεγαν ότι μονίμως το ελληνικό κράτος θα είναι το «κράτος του αραμπά». Και σήμερα είμαστε μπροστά στις ψηφιακές υπηρεσίες, με το gov.gr, μπροστά από πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες».
Ο Έλληνας πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στη φορολογική μεταρρύθμιση λέγοντας με νόημα: «Κάποιοι μας έλεγαν: «τι μπαίνετε στον κόπο να προσπαθήσετε να συνδέσετε τα POS με τις ταμειακές μηχανές. Τα έχουμε ακούσει πολλές φορές για τη φοροδιαφυγή». Κι όμως η φοροδιαφυγή σήμερα καταπολεμάται για πρώτη φορά αποτελεσματικά και τα δισεκατομμύρια από τον περιορισμό της φοροδιαφυγής επιστρέφουν στους πολίτες».

Ο Έλληνας πρωθυπουργός προσέθεσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του την ψηφιακή κάρτα εργασίας, το κτηματολόγιο και τους διαγωνισμούς για τις διοικήσεις των νοσοκομείων.

«Κάποιοι μας έλεγαν: «οι εργαζόμενοί μας είναι καταδικασμένοι πάντα να τους εκμεταλλεύονται οι εργοδότες». Και η ψηφιακή κάρτα εργασίας ήρθε και δίνει απάντηση σε αυτό το πρόβλημα. Κάποιοι μας έλεγαν ότι «το κτηματολόγιο δεν μπορεί ποτέ να ολοκληρωθεί». Κι όμως ολοκληρώνεται. Και ναι, κάποιοι μας έλεγαν ότι «πάντα, μονίμως, είμαστε καταδικασμένοι στις διοικήσεις των νοσοκομείων να διορίζουμε μόνο κομματικά στελέχη». Και για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού κράτους γίνονται εξετάσεις για τους διοικητές των νοσοκομείων» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Οι υπουργοί εμπιστοσύνης

Πίσω από τις παραπάνω μεταρρυθμίσεις βρίσκονται συγκεκριμένοι υπουργοί. Συγκεκριμένα, με την ψηφιακή κάρτα εργασίας, με τη φορολογική μεταρρύθμιση και τη σύνδεση ταμειακών-POS καθώς και με την επιτάχυνση της έκδοσης συντάξεων από τον ΕΦΚΑ έχει συνδεθεί ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, με το gov.gr ο Κυριάκος Πιερρακάκης, με το Κτηματολόγιο, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και ο υφυπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης και με τις εξετάσεις για τους διοικητές των νοσοκομείων, η Νίκη Κεραμέως.




Στο Μαξίμου συγκεντρώθηκαν όλοι οι Υπουργοί με θέματα σχολικά κτίρια – Τον Ιανουάριο του 2025 θα αρχίσουν οι ανακαινίσεις , πού θα στραφεί το ενδιαφέρον

Το απόγευμα της Δευτέρας συγκεντρώθηκαν όλοι οι Υπουργοί στο Μέγαρο Μαξίμου μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη με θέμα την ανακαίνιση των σχολείων από το πρόγραμμα << Μαριέττα Γιαννάκου>>.

Στη συγκέντρωση που ήταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ήταν επίσης ο Θοδωρής Λιβάνιος , ο Κυριάκος  Πιερρακάκης , ο Χρήστος Σταικούρας , ο Άκης Σκέρτσος , ο Νίκος Παπαθανάης , ο Παύλος Μαρινάκης και ο Γιώργος Μηλωνάκης .

Στη σύσκεψη είπαν για τις ανάγκες που έχουν τα σχολεία και θα συνεννοηθούν με την Τοπική Αυτοδιοίκηση . Οι εργασίες θα γίνουν από τον Ιανουάριο του 2025 .

Προτεραιότητα θα δοθεί στο να γίνουν ωραίες οι τουαλέτες και τα γήπεδα και μετά τα σοβατίσματα .

Τα χρήματα που θα διατεθούν μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων είναι 250 εκατομμύρια ευρώ αλλά μπορεί να χρειαστούν και άλλα 199 εκατομμύρια ευρώ.

Ο κύριος φορέας του προγράμματος είναι η εταιρεία << Κτιριακές Υποδομές >> που βοήθησε στο να διορθωθούν οι ζημιές που έγιναν στα σχολεία της Θεσσαλίας που δημιούργησε η κακοκαιρία << Daniel>> .

«Συνολικά, θεωρώ ότι το πρόγραμμα αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης στη χώρα μας. Ωστόσο, θα ήταν χρήσιμο να διασφαλιστεί ότι οι πόροι θα διατεθούν σωστά και ότι η υλοποίηση θα γίνει με διαφάνεια και ταχύτητα, ώστε οι μαθητές να επωφεληθούν το συντομότερο δυνατό.»

Γιάννης Γεωργαλής




Στα γραφεία τους από νωρίς οι νέοι υπουργοί της κυβέρνησης για την πρώτη ημέρα δουλειάς

«Όλες οι προεκλογικές δεσμεύσεις θα υλοποιηθούν στο ακέραιο» – Υπουργικό στις 11:00

Πρώτη ημέρα στα υπουργεία για τους νέους υπουργούς της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, μετά τη χθεσινή της ορκωμοσία. Από νωρίς το πρωί αρκετοί έφτασαν στα γραφεία τους για να ξεκινήσουν τη σκληρή δουλειά, όπως τόνισαν σε δηλώσεις τους.

Σημειώνεται πως σήμερα στις 11:00 το πρωί στο Μέγαρο Μαξίμου πραγματοποιείται η παρθενική συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.

Ο υπουργός Εργασίας, Άδωνις Γεωργιάδης ευχήθηκε «καλή αρχή σε όλους» σημειώνοντας ότι «εγώ πάντα έρχομαι πρωί». «Πρώτη προτεραιότητα είναι να κάνουμε τη ζωή των εργαζομένων καλύτερη, να διασφαλίσουμε τα δικαιώματά τους, να φτιάξουμε προγράμματα επανεκπαίδευσης και να υπάρχει δικαιοσύνη στην αγορά εργασίας». Σε ερώτηση τι θα γίνει με τον κατώτατο μισθό και τις αυξήσεις στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα ο νέος υπουργός Εργασίας απάντησε «όλες οι προεκλογικές δεσμεύσεις θα υλοποιηθούν στο ακέραιο».

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, προσερχόμενος στο υπουργείο το πρωί της Τετάρτης, τόνισε: «Πρέπει να συνείσουμε τη δουλειά που έχει γίνει. Δεν πρέπει να καθυστέρησουμε τίποτα από όσα έχουν δορομογληθεί. Να δουμε τι ταλαιπωρεί τον πολίτη στην καθημερινότητά του, παντού κρύβονται θύλακες καθυστέρησης ταλαιπωρείας και γραφειοκρατίας».

Η υπουργός Εσωτερικών,Νίκη Κεραμέως είπε: «Ο στόχος μας είναι ένας, πως θα εξυπηρετήσουμε καλύτερα τον πολίτη, πως θα αναβαθμίσουμε το δημόσιο ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες να είναι καλύτερες και με απώτερο στόχο πως ο πολίτης εν τέλει, θα λαμβάνει καλύτερες υπηρεσίες, ποιοτικές, πιο γρήγορα, όλα προς όφελος του πολίτη. Η λέξη εδώ πέρα είναι “πολίτης”».

Ο Κωστής Χατζηδάκης, υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών είπε αρχικά πως «δεν μου είναι άγνωστο ούτε το Υπουργείο, ούτε και το κτήριο». «Το θέμα είναι να εφαρμόσουμε μια πολιτική Ευρώπης και κοινής λογικής. Δεν είναι ανάγκη να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα. Να δούμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, να ενισχύσουμε την επιχειρηματικότητα και στην πολιτική μας να έχουμε πάντα στο μυαλό μας του ευάλωτους, την διάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης», πρόσθεσε.

Ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε με τη σειρά του: «Πολλή δουλειά, συνεχίζουμε και ξεκινάμε ταυτόχρονα».

Νωρίς νωρίς έφτασε στο υπουργείο και η Σοφία Ζαχαράκη. «Έχουμε το ζήτημα το στεγαστικό, τα δάνεια για τα νέα ζευγάρια που πολλά έχουν φτάσει στη τελική φάση έγκρισης, άρα πρέπει να πατήσουμε το κουμπί για να μπορέσουν να έρθουν τα δάνεια, τα σημαντικά εγχειρήματα, το paic button, όλα τα καινούρια project τα οποία τρέχουν», είπε με τη σειρά την η κ. Ζαχαράκη, η οποία αναλαμβάνει το νέο υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και έδωσε έμφαση στην αμεσότητα των κινήσεων και εξελίξεων στο συγκεκριμένο υπουργείο.

Τόνισε πως στόχος είναι η: «Πλήρης εναρμόνιση επαγγελματικής – οικογενειακής ζωής» και πως μια σημαντική πτυχή του νέου Υπουργείου είναι η αντιμετώπιση του δημογραφικού. Τέλος πρόσθεσε πως: «Θα κριθώ από την εργατικότητα και την αποτελεσματικότητά μου και νομίζω και μια δυνατότητα να διοικήσω, όλες οι άλλες είναι προσωπικές μου επιλογές και δεν αφορούν κανέναν».

Στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έφτασε το πρωί και ο υφυπουργός Κώστας Κυρανάκης ο οποίος σημείωσε πως «η δουλειά σου πρέπει να μιλήσει, τα πολλά λόγια είναι φτώχια, τα ζητήματα της απλοποίησης τα βλέπει στην καθημερινότητά του ο πολίτης».

Η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, φτάνοντας στο υπουργείο Τουρισμού ανέφερε πως έχει ενημερωθεί για όλα τα θέματα και αμέσως ξεκινά δουλειά.

 

Πηγή: newsbeast.gr