Υπογραφή σύμβασης για έργο αποκατάστασης δρόμων στην Ποταμιά Θάσου

Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 υπογράφηκε η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου «Αποκατάσταση και Βελτίωση Δρόμων για την Αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών στην Κοινότητα Ποταμιάς Δήμου Θάσου», συνολικού προϋπολογισμού 322.612,73 ευρώ με ΦΠΑ.

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, και ο εκπρόσωπος της εταιρείας «ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΗ ΑΕ», Στεφανής Χρήστος.

Το έργο, που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «ΤΠΑ Υπουργείου Εσωτερικών 2021-2025» στον άξονα προτεραιότητας «Οδικές υποδομές», θα έχει διάρκεια υλοποίησης έξι μήνες.

Η παρέμβαση επικεντρώνεται στην ασφαλτόστρωση χωματόδρομων που ανήκουν στο δημοτικό οδικό δίκτυο της Ποταμιάς και εξυπηρετούν την πρόσβαση σε οικόπεδα, ιδιαίτερα στον οικισμό Σκάλας Ποταμιάς. Οι συγκεκριμένοι δρόμοι υφίστανται ζημιές κάθε χρόνο λόγω των διαβρωτικών φαινομένων που επιδεινώνονται κατά τη διάρκεια του χειμώνα, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη μόνιμης αποκατάστασής τους.

Ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, δήλωσε σχετικά:
«Η υπογραφή της σύμβασης σηματοδοτεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για τη βελτίωση των υποδομών του νησιού. Ο Δήμος Θάσου, με γνώμονα τη ραγδαία ανάπτυξη της περιοχής, συνεχίζει να σχεδιάζει και να υλοποιεί έργα που αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών και ενισχύουν την τοπική οικονομία».




Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας του Υπουργείου Εξωτερικών και της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Στην Καβάλα βρίσκεται από νωρίς το πρωί του Σαββάτου ο Υφυπουργός Εξωτερικών, βουλευτής Σερρών της Ν.Δ Τάσος Χατζηβασιλείου.

Ο κ. Χατζηβασιλείου θα συμμετάσχει στην 7η συνεδρίαση του Συμβουλίου Εξωστρέφειας της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) που πραγματοποιείται στην Καβάλα.

Στις κύριες θεματικές της συνεδρίασης περιλαμβάνονται ο σχεδιασμός και οι πρωτοβουλίες για την εξωστρέφεια για το έτος 2025, η παρουσίαση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Εξωστρέφειας (ΕΣΣΕ), οι δράσεις του Τομέα Εξωτερικού Εμπορίου της Enterprise Greece, καθώς και οι προοπτικές και οι προκλήσεις στο νέο διεθνές οικονομικό περιβάλλον.

Στο περιθώριο του Συμβουλίου, θα υπογραφεί Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας, των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Εξωτερικών Enterprise Greece και Export Credit Greece και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αναφορικά με την λειτουργία Γραφείων Εξωστρέφειας στην Περιφέρεια.




Πορεία των οικοδόμων στην Πλατεία Κάνιγγος με αίτημα την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης

Σε εξέλιξη είναι η πορεία διαμαρτυρίας της Ομοσπονδίας Οικοδόμων και συνδικαλιστικές οργανώσεις εργαζομένων στην πλατεία Κάνιγγος, στο πλαίσιο της 48ωρης απεργίας σήμερα και αύριο με στόχο την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης.

Οι οικοδόμοι στην συνάντηση με τους εκπροσώπους των εργοδοτικών ενώσεων διεκδικούν: Υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις στα μεροκάματα. Τριετίες και επιδόματα και αναγνώριση και διανομή των «υπέρ αγνώστων» ενσήμων καθώς και μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς για να μη μετρούν καθημερινά νεκρούς και σακατεμένους.

Πηγή:protothema.gr




Καβάλα: Νέα εποχή για τον εμπορικό λιμένα «Φίλιππος Β» με την υπογραφή της υπο-παραχώρησης

Το Υπερταμείο ανακοίνωσε την υπογραφή του πρωτοκόλλου παράδοσης-παραλαβής μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας και της υπο-παραχωρησιούχου εταιρείας ΣΑΡΙΣΑ Α.Ε., σηματοδοτώντας την έναρξη της υπο-παραχώρησης του εμπορικού λιμένα Φίλιππος Β.

Η συμφωνία παραχωρεί στον επενδυτή το δικαίωμα χρήσης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης ενός σταθμού πολλαπλών χρήσεων για 40 χρόνια.

Η συνολική αξία του τιμήματος ανέρχεται σε περίπου 34 εκατ. ευρώ, ενώ προβλέπονται επενδύσεις 36 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του λιμένα και την πραγματοποίηση βαριάς συντήρησης. Επίσης, ο επενδυτής δεσμεύεται να εκπονήσει μελέτη αναδάσωσης, να υλοποιήσει το έργο και να διασφαλίσει τη συντήρηση της περιοχής Άσπρα Χώματα.

Παράλληλα, το Υπερταμείο εκπονεί το Master Plan για τον επιβατικό λιμένα Απόστολος Παύλος, όπου θα αναβαθμιστούν οι υποδομές της ιχθυόσκαλας και θα χωροθετηθεί μαρίνα. Μέρος των εσόδων από την παραχώρηση του Φίλιππος Β θα διατεθεί για την ανάπτυξη των υποδομών του Απόστολος Παύλος, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία.

Στην τελετή παρευρέθηκαν υψηλόβαθμα στελέχη της κυβέρνησης, του Υπερταμείου, του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας και της εταιρείας ΣΑΡΙΣΑ Α.Ε. Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τόνισε τη σημασία της επένδυσης για τη στρατηγική αναβάθμιση των ελληνικών λιμένων στο διεθνές εμπόριο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου σημείωσε ότι η συμφωνία θα ενισχύσει την περιφερειακή ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.

Η υπο-παραχώρηση του Φίλιππος Β θεωρείται κομβική στιγμή για την Καβάλα, καθώς αναμένεται να μεταμορφώσει τον λιμένα σε σύγχρονο κόμβο εμπορευματικών μεταφορών.




Ορεστιάδα | Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΔΠΘ και Γενικού Επιτελείου Στρατού

Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας θα προβούν σήμερα Τετάρτη και ώρα 18:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων στην Ορεστιάδα το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ).

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Υποδομής και Προστασίας Περιβάλλοντος του Γενικού Επιτελείου Στρατού και του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του ΔΠΘ που έχει ως σκοπό την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και ανταλλαγής τεχνογνωσίας μεταξύ των δύο συμβαλλομένων σε θέματα που εστιάζουν κυρίως στην προστασία και διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος, στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην ποιότητα ζωής.

Οι κύριοι στόχοι του Μνημονίου είναι μεταξύ άλλων η εκπόνηση μελετών διαχείρισης των εκτάσεων των στρατοπέδων που επλήγησαν από πυρκαγιές και η ίδρυση δομών που δεν ευνοούν τη μετάδοση πυρκαγιών.

Πηγή :ertnews




Υπογραφή Σύμβασης για Διαμόρφωση Πρότυπων Διαβάσεων σε Κόμβους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) προχωρά σε σημαντικές παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, υπογράφοντας προγραμματική σύμβαση με την «ΠΕΡΙ ΕΞΕΛΙΞΙΣ – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α.Ε.».

Το έργο, προϋπολογισμού 80.000 ευρώ, αφορά τη διαμόρφωση πρότυπων διαβάσεων σε κομβικά σημεία της Περιφέρειας, με στόχο την καλύτερη προστασία των πεζών.

Συγκεκριμένα, θα αναβαθμιστούν 14 σηματοδοτούμενες και 70 μη σηματοδοτούμενες διαβάσεις σε πρότυπες, καλύπτοντας τις Περιφερειακές Ενότητες Ξάνθης, Καβάλας, Δράμας και Ροδόπης. Οι εργασίες θα υλοποιηθούν σε διάστημα 20 μηνών, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, τόνισε τη σημασία της αναβάθμισης των υποδομών, υπογραμμίζοντας ότι το 2024 έχει κηρυχθεί έτος Οδικής Ασφάλειας για την Περιφέρεια, με παράλληλες δράσεις ενημέρωσης και παρεμβάσεις στους δρόμους.




Τι περιλαμβάνει η συμφωνία που έχει την υπογραφή της Χαμάς

Η Χαμάς νωρίς εχθές το βράδυ (Δευτέρα 06/05) ανακοίνωσε αδιαμεσολάβητα πως έχει συμφωνήσει σε κείμενο το οποίο συνέταξε το Κατάρ και η Αίγυπτος και οδηγεί σε κατάπαυση του πυρός αλλά και σταδιακή επαναφορά της Ειρήνης στη Γάζα.

Η Χαμάς μπορεί να ανακοίνωσε χωρίς μεσάζοντες πως συμφωνεί σε κείμενο κατάπαυσης του πυρός που συνέταξαν από κοινού Αίγυπτος, Κατάρ με τη συνδρομή και της CIA αλλά το πλήρες κείμενο δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας. Το έγγραφο έφτασε λίγα λεπτά μετά την συμφωνία της Χαμάς στο Τελ Αβίβ και την Ουάσιγκτον αλλά αυτό δεν εμπόδισε το Ισραήλ να προχωρήσει στην καθ’ όλα προγραμματισμένη όπως αποδείχθηκε χερσαία επιχείρηση στο ανατολικό τμήμα της Ράφα.

Το Al Jazeera έλαβε αργά το βράδυ γνώση τμημάτων του εγγράφου και παρουσίασε την βάση της συμφωνίας η οποία διαιρείται σε τρεις φάσεις και περιλαμβάνει εκτός από ανταλλαγή ομήρων και κρατουμένων και πολύ συγκεκριμένα βήματα που μετατρέπουν την κατάπαυση του πυρός σε ειρηνευτικό σχέδιο για τον Παλαιστινιακό θύλακα.

Η πρώτη φάση

Κατά την πρώτη φάση με βάση τις πληροφορίες του Αραβικού μέσου οι δύο πλευρές συμφωνούν σε κατάπαυση κάθε χερσαίας επιχείρησης και από τις δύο πλευρές αλλά και σε περιορισμό των ωρών πτήσης των μαχητικών και των drones του Ισραήλ πάνω από τη Γάζα κατά 10 ώρες την ημέρα. Σε αυτό το διάστημα το οποίο όπως περιγράφεται στο έγγραφο οι στρατιωτικές δυνάμεις του Ισραήλ θα πρέπει να αποχωρήσουν αρχικά από το νότιο τμήμα του θύλακα και τη Ράφα αλλά και από το Βόρειο τμήμα της Γάζας προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους αμάχους να επιστρέψουν στις περιοχές που ζούσαν μέχρι πριν από επτά μήνες. Στην πρώτη φάση η Χαμάς θα απελευθερώσει 33 ομήρους (ζωντανούς αλλά και νεκρούς) γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένους και ασθενείς οι οποίοι όμως δεν είναι στρατιωτικοί ή στρατιώτες και δεν είναι μικρότεροι από 50 ετών. Για την συγκεκριμένη κίνηση θα πρέπει να υπάρξει ένας αντίστοιχος αριθμός απελευθερώσεων παλαιστίνιων κρατουμένων από τις φυλακές του Ισραήλ. 30 Παλαιστίνιοι κρατούμενοι θα πρέπει να απελευθερωθούν για κάθε όμηρο του Ισραήλ. Σε αυτή την φάση η Χαμάς είναι ανοιχτή σε διαπραγμάτευση και για γυναίκες στρατιώτες που έχουν απαχθεί αρκεί το Ισραήλ να αφήσει 50 κρατουμένους για κάθε μία.

Η δεύτερη και τρίτη φάση

Η δεύτερη φάση προβλέπει μόνιμη κατάπαυση του πυρός και συνολική αποχώρηση των δυνάμεων του Ισραήλ από τα εδάφη της Γάζας. Περιλαμβάνει επίσης πλάνο τριών έως πέντε χρόνων ανοικοδόμησης της περιοχής η οποία μετά από επτά μήνες βομβαρδισμών έχει μετατραπεί σε ερείπια. Στην τρίτη φάση η Χαμάς συμφωνεί να απελευθερώσει όλους τους ομήρους που κρατά από τις 7 Οκτωβρίου μεταξύ αυτών και τους στρατιωτικούς ανεξαρτήτως ηλικίας. Για κάθε στρατιώτη – στρατιωτικό που θα αφεθεί ελεύθερος η Χαμάς ζητά 50 Παλαιστίνιους κρατουμένους.

Κάθε μία από τις δύο πρώτες φάσεις θα έχει διάρκεια έξι εβδομάδων ενώ η Χαμάς ζητά σε υστερόγραφη σημείωση εγγυήσεις για την εκτέλεσή της από όλες τις συμμετέχουσες δυνάμεις.

cnn.gr




ΔΕΥΑΚ: Υπογραφή συμφωνητικού για το έργο του δικτύου ύδρευσης του οικισμού Παληού της Δ.Ε. Καβάλας

Στην υπογραφή συμφωνητικού για την κατασκευή του έργου “Ολοκλήρωση ενίσχυσης εξωτερικού δικτύου ύδρευσης του οικισμού Παληού της Δ.Ε Καβάλας”, παρουσία του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Αλέξη Γούλα και του Τεχνικού Διευθυντή της ΔΕΥΑΚ, Άγγελου Λογκάρη, προχώρησαν το πρωί της Πέμπτης 11 Απριλίου 2024 ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της αναδόχου τεχνικής ενεργειακής εταιρείας “ALMO”, Νίκος Σπρίτος.

Το εν λόγω δίκτυο προβλέπεται να αντικαταστήσει το υφιστάμενο εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης από τα όρια της περιοχής Νεάπολης ως την είσοδο στον οικισμό Παληού και κρίνεται ως απαραίτητο για την εξάλειψη των συχνών βλαβών στον υφιστάμενο αγωγό κατά τη λειτουργία του και για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών ύδρευσης κυρίως κατά την θερινή περίοδο

 




Υπογραφή δυο προγραμματικών συμβάσεων στη Ι.Μ. Δράμας

Σήμερα είχαμε τη χαρά να υπογραφούν δύο προγραμματικές συμβάσεις από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Δωρόθεο και από τον Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλο Τοψίδη.

Η μία αφορά την κατασκευή ράμπας στην είσοδο του Ναού της Ι. Μητροπόλεως και η δεύτερη, την εγκατάσταση ηχητικού συστήματος στην εκκλησιαστική αίθουσα του Μητροπολιτικού Μεγάρου. Την ίδια ώρα στείλαμε τα Τεχνικά Δελτία προς έγκριση από το Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης και σύντομα θα προχωρήσει η διαδικασία των αναθέσεων. Στόχος μας είναι να τηρήσουμε τη δέσμευσή μας για την ολοκλήρωση των δράσεων όσο το δυνατόν πιο σύντομα και σε κάθε περίπτωση πριν το Πάσχα. Ευχαριστώ τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη κ.κ. Δωρόθεο για τη συνεργασία και προσβλέπω στη συνέχιση αυτής.




Υπογραφή «Κοινού Σχεδίου Δράσης Ελλάδας – Κύπρου – Αιγύπτου» για το 2024

Το «Κοινό Σχέδιο Δράσης (ΚΣΔ) Ελλάδας-Κύπρου-Αιγύπτου» για το 2024 υπεγράφη στις 20 Φεβρουαρίου στο Κάιρο της Αιγύπτου από τον διευθυντή της Διεύθυνσης Διεθνών Σχέσεων του ΓΕΕΘΑ ταξίαρχο Βασίλειο Τσάμη, τον Chief of Strategic Planning Branch του Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου Brigadier General Mohamed Saad Al Bayomi και τον διευθυντή της Διεύθυνσης Διεθνών Σχέσεων του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Φρουράς της Κυπριακής Δημοκρατίας αντισυνταγματάρχη Δημήτριο Παναγίδη.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το ΓΕΕΘΑ, το σχέδιο αποτελεί συνέχεια του Κοινού Σχεδίου Δράσης για το 2023 και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δράσεων:

  • Συμμετοχή μέσων και προσωπικού σε κοινές και εθνικές ασκήσεις.
  • Συνεκπαιδεύσεις Ειδικών Δυνάμεων – Δυνάμεων Ειδικών Επιχειρήσεων.
  • Συνεκπαιδεύσεις σε αντικείμενα Πληροφοριών, Διαχείρισης Κρίσεων, Αντιμετώπισης Καταστροφών και Κυβερνοασφάλειας.
  • Πραγματοποίηση συνεκπαιδεύσεων με χρήση εξομοιωτών στο Κέντρο Εξομοιωτών Αρμάτων Μάχης στην Αλεξανδρούπολη.
  • Επιτελικές συναντήσεις και συνομιλίες σε θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος, με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της Αεράμυνας.
  • Προγραμματισμό του 6ου Τριμερούς Στρατιωτικού Διαλόγου.

Με την υπογραφή του Σχεδίου Δράσης, προστίθεται στην ανακοίνωση, εμβαθύνεται περαιτέρω η ήδη στενή στρατιωτική συνεργασία μεταξύ των Ενόπλων Δυνάμεων των τριών χωρών στο πλαίσιο του αμυντικού τους συντονισμού και επαυξάνεται η διαλειτουργικότητά τους, ενισχύοντας τον ρόλο της Ελλάδος, της Κύπρου και της Αιγύπτου ως πυλώνων ασφάλειας και σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο και πέραν αυτής.

Πηγή: Newsbeast.gr




Υπογραφή του συμφωνητικού για την προμήθεια συστήματος διαχείρισης δικτύου ύδρευσης της Δ.Ε Καβάλας

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της εταιρείας «UW TECH HELLAS A.E.», Νίκος Παπασαραφιανός, υπέγραψαν τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024 το συμφωνητικό για την “Προμήθεια ολιστικού συστήματος διαχείρισης δικτύου ύδρευσης της Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας”.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Τηλεπαρακολούθηση των Η/Μ εγκαταστάσεων ύδρευσης

Ανάπτυξη δικτύου τηλεμετρίας

Εγκατάσταση οργάνων μέτρησης παροχής και στάθμης στις εξόδους των δεξαμενών

Εγκατάσταση 44 Τοπικών Σταθμών Ελέγχου

Εγκατάσταση νέων οργάνων μέτρησης και ρύθμισης της υδραυλικής λειτουργίας του δικτύου ύδρευσης και σταθμού μέτρησης της ποιότητας του νερού

Εγκατάσταση Τοπικού Σταθμού Ελέγχου της Ρύθμισης Πίεσης (ΤΣΕΡΠ)

Εγκατάσταση 10 σταθμών μέτρησης υπολειμματικού χλωρίου

Προμήθεια 25.695 υδρομετρητών, με ενσωματωμένο ασύρματο μεταδότη σήματος

Επέκταση του Κεντρικού Συστήματος Ελέγχου (Κ.Σ.Ε.)

Εγκατάσταση Ειδικού Λογισμικού Διαχείρισης Επικοινωνίας, Επεξεργασίας και Εξαγωγής Δεδομένων

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΡΙΑΔΗΣ: “Όπως αντιλαμβάνεστε, οι μεγάλες και ουσιαστικές παρεμβάσεις της ΔΕΥΑΚ συνεχίζονται με αμείωτη ένταση.

Το σχέδιο μας για τον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης, πλήρως κοστολογημένο και απολύτως έτοιμο από πλευράς μελετών και εξασφάλισης των απαραίτητων χρηματοδοτήσεων, υλοποιείται με σταθερά βήματα.

Μου δόθηκε πολλές φορές η ευκαιρία, τόσο στην αρχή της θητείας μας, όσο και στο πρόσφατο παρελθόν, να μιλήσω για την επάρκεια και τον επαγγελματισμό της διοίκησης, των διευθυντικών στελεχών και των εργαζομένων της ΔΕΥΑΚ.

Τα παραπάνω εχέγγυα δεν εξασφαλίζουν μόνο το αποτέλεσμα που επιθυμούμε για τον έλεγχο του δικτύου ύδρευσης και τη σταδιακή αντικατάσταση του παλιού εξοπλισμού σε όλα τα επίπεδα, αλλά αποδομούν και τα όποια επιχειρήματα εμφανίζονται στη δημόσια συζήτηση για την συγχώνευση των ΔΕΥΑ σε όλη την επικράτεια.

Από τον Σεπτέμβριο του 2019, προχωρήσαμε στη μελέτη, συμβασιοποίηση και την κατασκευή έργων 107 εκατ. ευρώ.

Η φημολογούμενη συγχώνευση της ΔΕΥΑΚ με άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή μας, δεν πρόκειται να μας βοηθήσει, όπως τουλάχιστον διατείνονται οι θιασώτες αυτού του εγχειρήματος.

Η αυτονομία που έχουμε σήμερα μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουμε στο μέγιστο βαθμό τη λειτουργία της ΔΕΥΑΚ, το περιεχόμενο των νέων επιλογών αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της, καθώς και το ύψος των χρεώσεων προς τους καταναλωτές.

Οι οριζόντιες λύσεις και τα γενικά πλαίσια αναδιοργάνωσης, δεν θα επιφέρουν καμία θεαματική αλλαγή στην προοπτική επιβίωσης των μικρών ή ακόμη και των προβληματικών επιχειρήσεων.

Μετά τις σφοδρές αντιδράσεις που υπάρχουν σε όλη τη χώρα για τα σενάρια που απεργάζεται το αρμόδιο υπουργείο, θεωρώ ότι είναι πλέον επιβεβλημένη η αναδίπλωση της κυβέρνησης.

Εκτός από τις ενστάσεις για το προτεινόμενο κυβερνητικό πλάνο εξυγίανσης, υπάρχουν και σοβαρές παρατηρήσεις για τις πραγματικές προθέσεις της άλλης πλευράς.

Ο νόμος 5037 σχετικά με τη νέα Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, μπορούσε να προσφέρει τα αναγκαία εφόδια στις ΔΕΥΑ για να εξέλθουν από την οικονομική τους δυσπραγία, αλλά δυστυχώς οι επιχειρήσεις έμειναν χωρίς χρηματική ενίσχυση στην ενεργειακή κρίση, χωρίς προτεραιότητα στον ενεργειακό χώρο, χωρίς τη δυνατότητα να εισπράττουν τις οφειλές μέσω ΑΑΔΕ και χωρίς ρυθμιστική αρχή για την τιμολόγηση.

Αν δεν πρυτανεύσει η λογική και δεν αξιολογηθούν σωστά όλα τα δεδομένα, ελλοχεύει ο κίνδυνος να βρεθούμε μπροστά σε μεγάλα αδιέξοδα.

Η επίκληση των όποιων προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία των ΔΕΥΑ, δεν δικαιολογεί βιαστικές κινήσεις και την πιθανή αναψηλάφηση του σεναρίου των ιδιωτικοποιήσεων.

Ήμασταν και παραμένουμε κατηγορηματικά αντίθετοι”.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΥΑΚ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΡΟΝΗΣ: “Ο εκσυγχρονισμός των υδρομέτρων και η αντικατάστασή τους με τα πιο εξελιγμένα αποτελεί «κλειδί» για τη διαμόρφωση του νέου, «έξυπνου» χάρτη υδροδότησης και μπορεί να συνδυαστεί με μια σειρά άλλων επενδύσεων σε έργα του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Καβάλας.

Παράλληλα, τα «έξυπνα» υδρόμετρα, πέρα από τη βέλτιστη διαχείριση του νερού, θα συμβάλλουν και στην επίτευξη μεγάλης εξοικονόμησης ενέργειας. Με την ασφαλή καταμέτρηση των υδρομέτρων και τη σωστή καταγραφή της κατανάλωσης, θα πετύχουμε τη δίκαιη χρέωση των καταναλωτών και την εξοικονόμηση ενέργειας μέσα από τη χρηστή διαχείριση των υποδομών και τον έλεγχο των διαρροών.

Η ψηφιακή μετάβαση της ΔΕΥΑΚ είναι μονόδρομος για το αμέσως επόμενο διάστημα. Δεν θα αφήσουμε καμία ευκαιρία χαμένη. Η υλοποίηση της παρούσας σύμβασης μαζί με τις λοιπές συμβάσεις που έχουμε υπογράψει αποδεικνύουν στην πράξη ότι ετοιμαζόμαστε για το μέλλον και ότι είμαστε σε σωστό δρόμο.

Στις μεγάλες σύγχρονες απαιτήσεις και προκλήσεις του τομέα υδάτων, η ΔΕΥΑΚ μπορεί να ανταποκριθεί στο έπακρον, επιλέγοντας τη συνεργασία με επιστημονικούς φορείς, ενώ προαπαιτούμενο αποτελεί και η συνεργασία με τους δημότες για να έχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, προς όφελος όλων”.

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «UW TECH HELLAS A.E.», ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣΑΡΑΦΙΑΝΟΣ: “Με τη συγκεκριμένη προμήθεια υδρομέτρων, η ΔΕΥΑΚ περνάει στην ψηφιακή εποχή. Ολοκληρώνεται όλο το δίκτυο της Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας και ενσωματώνονται όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον εντοπισμό των διαρροών, της μείωσης του κόστους παραγωγής και του ελέγχου του δικτύου σε καθημερινή βάση”.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΑΚ, ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΟΓΚΑΡΗΣ: “Τα νέα υδρόμετρα έχουν διαφορετική τεχνολογία μέτρησης. Είναι ογκοετρικά υδρόμετρα και μετράνε με μεγαλύτερη ακρίβεια την ποσότητα του νερού”.

Με την προμήθεια του νέου εξοπλισμού θα αντικατασταθούν περίπου τα 3/4 όλων των υδρομέτρων του Δήμου Καβάλας (σύνολο 44.500). Η τοποθέτηση τους, για την οποία δεν θα έχουν καμία επιβάρυνση οι καταναλωτές της ΔΕΥΑΚ, θα γίνει από τα συνεργεία της αναδόχου εταιρείας, θα ξεκινήσει σε πρώτη φάση από το Παληό και θα ακολουθήσουν οι περιοχές του Βύρωνα και της Παναγίας.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ευρωπαϊκή Ένωση / Ταμείο Συνοχής ● Υποδομές, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020 ● ΕΣΠΑ 2014-2020

Προϋπολογισμός: 8.729.835,80 ευρώ

Χρόνος παράδοσης: Επτά (7) μήνες




Υπογραφή συμφωνητικού για την κατασκευή μονάδας προχωρημένης επεξεργασίας ιλύος

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της εταιρείας “ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ”, Διονύσης Γεωργόπουλος, παρουσία του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη και του Προέδρου της ΔΕΥΑ Παγγαίου, Πάρη Γρηγοριάδη, υπέγραψαν την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, το συμφωνητικό για την εκτέλεση του έργου “Κατασκευή μονάδας προχωρημένης επεξεργασίας ιλύος από τις Ε.Ε.Λ των Δήμων Παγγαίου και Καβάλας.

 




Υπογραφή Σύμβασης του έργου: “Δίκτυο Ύδρευσης Οικισμού Σκάλας Καλλιράχης του Δήμου Θάσου”

Υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ. Κωνσταντίνο Μανίτσα και τον κ. Ιωάννη Χατζηιωάννου, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ME.KON. Α.Ε. – ΕΨΙΛΟΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου “Δίκτυο Ύδρευσης Οικισμού Σκάλας Καλλιράχης του Δήμου Θάσου”, συνολικής δαπάνης 1.990.462,99€ (πλέον Φ.Π.Α.). Φορέας Κατασκευής του έργου είναι ο Δήμος Θάσου και Κύριος του έργου είναι η ΔΕΥΑΘ.

Η ολική προθεσμία υλοποίησης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία Θράκη 2014-2020».

Το παρόν έργο αφορά στην κατασκευή νέου εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στον οικισμό Σκάλας Καλλιράχης, κατασκευή νέου καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς νερού από τη γεώτρηση «Φουρνούδι» στη δεξαμενή Καλλιράχης, κατασκευή γεώτρησης στη θέση «Φουρνούδι», καθώς και διατήρηση και πλήρης αξιοποίηση των δύο υφιστάμενων δεξαμενών με το βανοστάσιο τους.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Ο Οικισμός της Σκάλας Καλλιράχης εδώ και πολλά έτη, όπως και την περασμένη καλοκαιρινή περίοδο, αντιμετώπισε έντονα προβλήματα με βλάβες του δικτύου ύδρευσής του, που οδήγησε στην ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.

Όμως, η Διοίκηση του Δήμου Θάσου σε στενή και αγαστή συνεργασία με τη ΔΕΥΑΘ, αν και δέχθηκε έντονη κριτική κατά την πρόσφατη προεκλογική περίοδο, είχε ήδη δρομολογήσει εδώ και καιρό την οριστική και μόνιμη επίλυση των προβλημάτων.

Με την υπογραφή της παρούσας σύμβασης και την έναρξη υλοποίησης του έργου, σε συνδυασμό και με την έναρξη υλοποίησης του έργου: “Εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης από Σκάλα Ραχωνίου – Σκάλα Καλλιράχης”, συνολικής δαπάνης 1.501.950,97€, η σύμβαση του οποίου υπογράφηκε στις αρχές του τρέχοντος καλοκαιριού, δρομολογείται η οριστική και μόνιμη επίλυση των προβλημάτων ύδρευσης του οικισμού.

Εργαζόμαστε με σχέδιο και πρόγραμμα για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του τόπου μας με την δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών προς όφελος όλων των πολιτών».




Δήμος Νέστου | Υπογραφή σύμβασης για κατασκευή ανοιχτού κολυμβητήριου στη Χρυσούπολη

Σήμερα στο γραφείο του Δημάρχου, υπογράφτηκε η σύμβαση μεταξύ του Δήμου Νέστου και του εκπροσώπου της ανάδοχης εταιρείας, για το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΕΣΤΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑΣ» προϋπολογισμού: 5.950.000,00 Ευρώ.

Το παραπάνω έργο περιλαμβάνει: Ανοικτό κολυμβητήριο που απαρτίζεται από δύο πισίνες εκ των οποίων μία αγωνιστική και μία εκμάθησης και χρήσης από ΑΜΕΑ.

Ο υπαίθριος χώρος του κολυμβητηρίου θα διαμορφωθεί ως πάρκο αναψυχής με χώρους πρασίνου, πλακόστρωτους διαδρόμους, καθιστικά παγκάκια και άλλο αστικό εξοπλισμό, όπως και θέσεις στάθμευσης. Ο σκοπός του έργου είναι η κάλυψη των αναγκών του Δήμου που αφορούν την εκγύμναση και αναψυχή των δημοτών, στα προγράμματα άθλησης, στις προπονήσεις, στη διεξαγωγή αγώνων αθλητικών συλλόγων, στην εκμάθηση κολύμβησης για μικρά παιδιά καθώς και στην αποκατάσταση μέσω κινησιοθεραπείας στο νερό για ΑΜΕΑ.

Η προσπάθεια μας για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών του Δήμου Νέστου συνεχίζεται.

δελτίο τύπου




Υπογραφή συμφωνητικού ΔΕΥΑ Καβάλας-Παγγαίου για Μονάδα Προχωρημένης Επεξεργασίας Ιλύος

Στις 19 Δεκεμβρίου 2023, στις 12:00, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης, συνοδευόμενος από τον Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Παγγαίου, Πάρη Γρηγοριάδη, θα υπογράψει σημαντικό συμφωνητικό.

Η συμφωνία αφορά το έργο “Κατασκευή Μονάδας Προχωρημένης Επεξεργασίας Ιλύος από τις Ε.Ε.Λ. των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου”. Η τελετή υπογραφής θα λάβει χώρα στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας.

Το έργο αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της υγείας του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη διαχείριση των λυμάτων στην περιοχή. Η κατασκευή μιας προχωρημένης μονάδας επεξεργασίας ιλύος θα συμβάλει σημαντικά στην εξοικονόμηση νερού και στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των λυμάτων.

Η παρουσία του Δημάρχου και των εκπροσώπων των δύο ΔΕΥΑ στην υπογραφή αυτή δείχνει τη σημασία που δίνεται στη συνεργασία για την επίτευξη σημαντικών έργων για την κοινότητα. Αναμένεται ότι το έργο θα έχει ευρύτατα οφέλη για τους κατοίκους και το περιβάλλον της περιοχής.




Υπογραφή Σύμβασης του έργου | “Δίκτυο Αποχέτευσης Λυμάτων Οικισμών Πρίνου & Όρμου Πρίνου της ΔΚ Πρίνου”

Υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ. Κωνσταντίνο Μανίτσα και τον κ. Γεώργιο Μαρκογιαννάκη, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με διακριτικό τίτλο «ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Τ.Ε.Β.Ε.», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου “ Δίκτυο Αποχέτευσης Λυμάτων Οικισμών Πρίνου & Όρμου Πρίνου της ΔΚ Πρίνου”, συνολικής δαπάνης 4.427.131,42€ (πλέον Φ.Π.Α.).

Φορέας Κατασκευής του έργου είναι ο Δήμος Θάσου και Κύριος του έργου είναι η ΔΕΥΑΘ.

Η ολική προθεσμία υλοποίησης του έργου είναι είκοσι τέσσερις (24) μήνες και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ταμείο Συνοχής).

Το παρόν έργο αφορά στην υλοποίηση του νέου δικτύου αποχέτευσης λυμάτων των οικισμών Πρίνου και όρμου Πρίνου και ειδικότερα περιλαμβάνει:

Τα τρία δίκτυα των αγωγών ελευθέρας ροής, το πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο με συνολικό μήκος 10.500m αγωγών διαμέτρου Φ200, 1.200m αγωγών διαμέτρου Φ250, 200 m αγωγών διαμέτρου Φ315, 300 m αγωγών διαμέτρου Φ400 και 390 φρεάτια επίσκεψης και συμβολής, καθώς και το δίκτυο των ιδιωτικών συνδέσεων με 990 φρεάτια με μηχανοσίφωνα και 4.950m αγωγούς διαμέτρου Φ160. 

Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων Πρίνου– Βιολογικού Πρίνου με ένα αντλιοστάσιο και έναν καταθλιπτικό αγωγό εξωτερικής διαμέτρου Φ160 με μήκος 1285m.  

Το εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων ¨ΔΑΣΑΚΙ¨ & ΟΡΜΟΣ ΠΡΙΝΟΥ – ΒΙΟΛOΓΙΚΟΥ ΠΡΙΝΟΥ με δύο αντλιοστάσια και δύο καταθλιπτικούς αγωγούς, ο ένας εξωτερικής διαμέτρου Φ200 μήκους 1.271m και ο άλλος εξωτερικής διαμέτρου Φ250 μήκους 1.638m.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Πρόκειται για την έναρξη υλοποίησης του πρώτου μεγάλου έργου της πράξης “Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) και έργων διάθεσης εκροών οικισμού Πρίνου Δήμου Θάσου –  Δίκτυο αποχέτευσης λυμάτων οικισμών Πρίνου & όρμου Πρίνου Δήμου Θάσου”» με συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη πράξης 12.382.650,90€, που εντάχθηκε πριν περίπου ένα έτος και ύστερα από πολύχρονη και συστηματική εργασία ξεπερνώντας γραφειοκρατικά ζητήματα και προβλήματα, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020.

Έχοντας ως μοναδικό γνώμονα της πολιτικής μας την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε αδιάκοπα με σχέδιο, ευθύνη και πρόγραμμα για την δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών αλλά και την βελτίωση των υφισταμένων, προς όφελος όλων των πολιτών».




Σέρρες | Υπογραφή σύμβασης έργου «Αποκατάσταση ενδοδημοτικής οδοποιίας σε όλες τις ΔΕ του Δήμου Βισαλτίας»

Στο Δημαρχείο Νιγρίτας, στις 4 Δεκεμβρίου 2023, ημέρα Δευτέρα, στα Γραφεία του Δήμου Βισαλτίας, υπεγράφη η σύμβαση έργου : «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΔΟΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ Δ.Ε. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ» προϋπολογισμού μελέτης: 333.219,97 Ευρώ, μεταξύ του Δημάρχου Βισαλτίας  κ. Αθανασίου Μασλαρινού και του αναδόχου κατασκευής του έργου της επικεφαλίδας κ. Χατζηαναστασιάδη Νικολάου του Μιχαήλ .

Το έργο αφορά στη βελτίωση δημοτικών οδών εντός των οικισμών όλων τον Δημοτικών Ενοτήτων ( Άγιος Δημήτριος, Αηδονοχώρι, Άμπελοι, Δημητρίτσι, Νικόκλεια, Πατρίκι, Τριανταφυλλιά, Φλάμπουρο). Το έργο  περιλαμβάνει εργασίες ασφαλτόστρωσης,  οδόστρωσης, τσιμεντόστρωσης  και σήμανσης ασφάλειας.

Στόχο έχει την ασφαλή κίνηση των οχημάτων και στην ευκολότερη μετακίνηση του πληθυσμού. 




Την άλλη εβδομάδα η υπογραφή της σύμβασης για το νέο λιμάνι

Μετατέθηκε για να γίνει μάλλον την ερχόμενη εβδομάδα η υπογραφή της σύμβασης για την υπό παραχώρηση του νέου λιμανιού «Φίλιππος Β’»

Αν και η τελετή θα γίνονταν χθες στην Αθήνα,  τελευταία στιγμή ανέκυψε  γραφειοκρατικό πρόβλημα που δεν αφορά τις  υποχρεώσεις και ενέργειες του Οργανισμού Λιμένα.




ΔΕΥΑΚ: Υπογραφή συμφωνητικού για την Προμήθεια και Εγκατάσταση ΗΛΜ εξοπλισμού αξιοποίησης υδρογεωτρήσεων στις κοινότητες Φιλίππων και Κορυφών Δ.Ε. Φιλίππων

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΡΓΩΝ Α.Ε.», Νίκος Δόντης, παρουσία του Δημάρχου Καβάλα, Θόδωρου Μουριάδη, του Αντιδημάρχου Πρωτογενούς Τομέα και Κοινοτήτων, Θόδωρου Παπαδόπουλου και του Προέδρου της Κοινότητας. Τοτού, συνυπέγραψαν συμφωνητικό για την «Προμήθεια και Εγκατάσταση ΗΛΜ εξοπλισμού αξιοποίησης υδρογεωτρήσεων στις κοινότητες Φιλίππων και Κορυφών Δ.Ε. Φιλίππων”. 

ΥΔΡΟΓΕΩΤΡΗΣΗ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

αντλητιακό συγκρότημα

σωληνώσεις

υδραυλικός εξοπλισμός

ηλεκτρολογικός εξοπλισμός

ηλεκτρονικός πίνακας

κατασκευής οικίσκου 194.928 €

ΥΔΡΟΓΕΩΤΡΗΣΗ ΚΟΡΥΦΩΝ

αντλητιακό συγκρότημα

σωληνώσεις

υδραυλικός εξοπλισμός

ηλεκτρολογικός εξοπλισμός

κατασκευή οικίσκου 101. 345 €

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΟΥΡΙΑΔΗ

«Η αντιμετώπιση των προβλημάτων λειψυδρίας στους οικισμούς των Φιλίππων και των Κορυφών, αποτέλεσε τη βασική μας προτεραιότητα από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας. 

Η ΔΕΥΑΚ, σε συνεργασία με το ΑΠΘ, μετά την εκπόνηση γεωφυσικής έρευνας, προχώρησε στην ανακοίνωση ερευνητικών υδρογεωτρήσεων και στις δύο κοινότητες, οι οποίες κατέδειξαν ότι η υπόγεια υδροφορία ήταν πολύ ικανοποιητική, σε βαθμό που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων σε πόσιμο νερό.

Εν συνεχεία, οι ερευνητικές γεωτρήσεις μετατράπηκαν σε παράγωγα, κατόπιν των περιορισμών διεύρυνσης και σωλήνωσης τους, και ακολούθησε η γνωστή διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι προβλεπόμενες κινήσεις για την αξιοποίησή τους.

 Κλείνοντας, αφού ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, τον Απόστολο Χρόνη και τους συνεργάτες του για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν το προηγούμενο διάστημα, θέλω να τονίσω με έμφαση ότι το θέμα των υδρογεωτρήσεων στους δύο οικισμούς δεν προσφέρεται για μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. 

Δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο σφοδρής σύγκρουσης, λόγω της αδυναμίας ορισμένων να αρθρώσουν έναν σοβαρό πολιτικό λόγο. Άλλωστε οι κάτοικοι των Φιλίππων και των Κορυφών γνωρίζουν ποια είναι η αλήθεια και τι ακριβώς κάναμε για να μη μείνει ούτε μία ημέρα χωρίς νερό κανένας οικισμός στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

 Απέναντι στη σκόπιμη παραπληροφόρηση και τις αστείες αναφορές των αντιπάλων μας, εμείς προβάλουμε το έργο και τις παρεμβάσεις μας.

 Η Κυριακή των εκλογών είναι κοντά, οι πολίτες του Δήμου Καβάλα θα μας αξιολογήσουν με βάση τη συνολική μας εικόνα και τη στάση που κρατήσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Αυτοί θα έχουν τον τελευταίο λόγο!» Χρόνος περαίωσης: 3 μήνες

 




Υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θάσου και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO)

Στις 25 Αυγούστου 2023 συν – υπογράφηκε η Συμφωνία Συνεργασίας για το πακέτο Τεχνικής Βοήθειας, μεταξύ του Δήμου Θάσου και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO)

Οι ειδικοί του UNWTO θα συνεργαστούν με τον Δήμο της Θάσου με πρωτοποριακές συνέργειες ιδιωτικών και δημόσιων φορέων που σχετίζονται με τη Θάσο, ώστε να τεθούν οι βάσεις για ισόρροπη και προς όφελος όλων αειφορική ανάπτυξη του κλάδου και του τόπου.

Ως μέρος της Τεχνικής Βοήθειας, ο UNWTO θα αναλύσει και θα αξιολογήσει τις ενέργειες μάρκετινγκ της Θάσου με σκοπό την δημιουργία ενός νέου Σχεδίου Δράσης. Επιπλέον, θα διεξάγει έρευνα στους κατοίκους του νησιού ώστε να διασφαλίσει την συν – περίληψή τους ως κύριο φορέα στο σχεδιασμό της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης της Θάσου.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Με την παρούσα συνεργασία, το νησί της Θάσου αποκτά αφενός διεθνή και σύγχρονα “εργαλεία” τεχνικής βοήθειας που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη και αφετέρου την κατάλληλη πολιτική εξωστρέφειας που χρειάζεται για μια πιο βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το φυσικό περιβάλλον, την ιστορία, τον πολιτισμό και την τοπική κοινωνία.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Νικόλαο Γκολφινόπουλο, Senior Project Specialist του UNWTO και την κα. Γιώτα Μοσχοπουλίδου, Επιστημονική Σύμβουλο Τουριστικής Ανάπτυξης, για την αμέριστη σύμπραξή τους προς την επίτευξη της συμφωνίας αυτής».

 




Στην υπογραφή δύο συμβάσεων προέβη ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος

Στην υπογραφή δύο συμβάσεων προέβη ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος με τους αντίστοιχους αναδόχους των εργολαβικών εταιρειών, προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημίες που προκλήθηκαν από τις θεομηνίες, στο αρδευτικό-αποστραγγιστικό δίκτυο του ΓΟΕΒ και των Δήμητρας και Ψυχικού – Πεθελινού, αρμοδιότητας της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών, συνολικού προϋπολογισμού 2.139.000 ευρώ.

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το ΠΔΕ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ΣΑΕ 872 2021ΣΕ87200002 από τον πρώην Υπουργό Κώστα Καραμανλή μετά από αίτημα του Αντιπεριφερειάρχη Σερρών σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς.

 Συγκεκριμένα, η πρώτη σύμβαση προϋπολογισμού 1.519.000 ευρώ αφορά στην προμήθεια και τοποθέτηση αντλητικών συστημάτων, ενώ η δεύτερη σύμβαση προϋπολογισμού 620.000 ευρώ αφορά στον  καθαρισμό αρδευτικών-στραγγιστικών καναλιών και τάφρων αρμοδιότητας Π.Ε. Σερρών του ΓΟΕΒ και των προαναφερθέντων ΤΟΕΒ.

Όπως κατ’ επανάληψη τονίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Σπυρόπουλος η αντιπλημμυρική θωράκιση και η ενίσχυση του πρωτογενή τομέα είναι στις άμεσες προτεραιότητές του, συμβάλλοντας στην διασφάλιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.




Ικανοποίηση Χρήστου Μέτιου για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του Νέου Νοσοκομείου Κομοτηνής

Όσον αφορά την κατασκευή του Νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής από το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», ο Περιφερειάρχης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής, επισημαίνοντας ότι Περιφέρεια στέκεται συνεπής στις υποχρεώσεις της αναφορικά με τα συμπληρωματικά έργα υποδομής που έχει αναλάβει είτε να κατασκευάσει (5,2 εκ. € για την οδική σύνδεση από και προς το νοσοκομείο, για τους απαραίτητους κόμβους, για τον οδοφωτισμό, για τη βελτίωση των γύρω δρόμων, για τη σύνδεση με τα δίκτυα ηλεκτρικού ρεύματος, φυσικού αερίου και τηλεπικοινωνιών) είτε να χρηματοδοτήσει (1 εκ. € στη ΔΕΥΑ Κομοτηνής για τη σύνδεση του νοσοκομείου με το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης).

Δείτε τι δήλωσε ο Χρήστος Μέτιος :




Υπογραφή Σύμβασης του έργου: “Διαμόρφωση δημοτικής οδού με κυβόλιθους στον οικισμό Σκάλας Ποταμιάς Δήμου Θάσου”

Σήμερα, Πέμπτη 03 Αυγούστου 2023, υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη και τον κ. Γεώργιο Παπαοικονόμου, εκπρόσωπο του οικονομικού φορέα «ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ», η σύμβαση για την εκτέλεση του έργου: «Διαμόρφωση δημοτικής οδού με κυβόλιθους στον οικισμό Σκάλας Ποταμιάς Δήμου Θάσου», συνολικής δαπάνης 80.384,78 € με ΦΠΑ.

Η διάρκεια υλοποίησης του έργου ορίζεται σε 2 μήνες και χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους του Δήμου Θάσου.

Το έργο αφορά στην διάστρωση δημοτικής οδού, συνολικού μήκους περί τα 80,00μ., με κυβόλιθους στον οικισμό της Σκάλας Ποταμιάς, στο τμήμα από τη διασταύρωση της κεντρικής οδού, πριν τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου έως και το σημείο που αυτή συναντά την παραλιακή οδό της Σκάλας Ποταμιάς.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Με το έργο επιδιώκουμε να βελτιώσουμε σημαντικά την αισθητική μιας σημαντικής οδού στην περιοχή της Σκάλας Ποταμιάς από την οποία διέρχεται μεγάλο πλήθος επισκεπτών. Το έργο λειτουργεί συμπληρωματικά και με άλλα έργα που εκτελούνται στην περιοχή.

Στόχος της Διοίκησης είναι η συνέχιση της διάστρωσης, σε επόμενο χρονικό διάστημα, και της παραλιακής οδού της Σκάλας Ποταμιάς.

Οι παρεμβάσεις του Δήμου Θάσου, στα πλαίσια των οικονομικών δυνατοτήτων του, είναι στοχευμένες και συνεχείς».