Λαϊκή Συσπείρωση: «Απαράδεκτη η στάση Τοψίδη – Δηλώνει αναρμόδια για την καρκινογόνα καύση απορριμμάτων»

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» καταγγέλλει τη στάση της διοίκησης Τοψίδη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κατηγορώντας την ότι ουσιαστικά καλύπτει την κυβερνητική πολιτική για την καρκινογόνα καύση απορριμμάτων.

Όπως υπενθυμίζει, ήδη από τις 6 Ιουνίου είχε καταθέσει ερώτηση προς τον Περιφερειάρχη σχετικά με το ζήτημα, ωστόσο η απάντηση δόθηκε μόλις στις 2 Σεπτεμβρίου – δηλαδή τρεις μήνες αργότερα – με έγγραφο του Τμήματος Περιβάλλοντος, το οποίο δήλωσε … αναρμοδιότητα!

Η παράταξη υποστηρίζει πως η διοίκηση Τοψίδη «κερδίζει χρόνο για λογαριασμό της κυβέρνησης», καλλιεργώντας εφησυχασμό, την ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη η «διαβούλευση» του Υπουργείου Περιβάλλοντος. Παράλληλα, κατηγορεί την Περιφέρεια ότι «συμφωνεί σιωπηρά» με την πολιτική που θυσιάζει την υγεία του λαού για τα κέρδη των ομίλων, οι οποίοι θα χρηματοδοτηθούν αδρά και θα επιλέξουν τη χωροθέτηση των μονάδων καύσης απορριμμάτων.

Η «Λαϊκή Συσπείρωση» αναδεικνύει πως η καύση απορριμμάτων, που προωθείται στο πλαίσιο της «κυκλικής οικονομίας» και της «πράσινης μετάβασης» της Ε.Ε., επιφέρει εκπομπές ιδιαίτερα επικίνδυνων καρκινογόνων ρύπων (διοξίνες, φουράνια, μικροσωματίδια) και μολύνει την τροφική αλυσίδα.

Επιπλέον, τονίζει ότι στο σχεδιασμό της ΔΙΑΑΜΑΘ Α.Α.Ε. περιλαμβάνεται για πρώτη φορά η παραγωγή του δευτερογενούς καυσίμου RDF στις νέες Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων: στην Αλεξανδρούπολη (ήδη σε λειτουργία) και στην Καβάλα (υπό κατασκευή).

Η παράταξη καλεί το εργατικό και λαϊκό κίνημα να δυναμώσει τον αγώνα ενάντια στο κυβερνητικό σχέδιο για δημιουργία έξι μονάδων καύσης πανελλαδικά, με σύνθημα:
«Ούτε σε Ξάνθη ή Κομοτηνή, ούτε πουθενά το νέο έγκλημα!»




Την ανάγκη αναβάθμισης των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών επεσήμανε o Χριστόδουλος Τοψίδης

Ο Χριστόδουλος Τοψίδης συνοδευόμενος από κλιμάκιο της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ περιόδευσε στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας την Παρασκευή 29/9

Η περιοδεία ξεκίνησε από το Διοικητήριο της Καβάλας και ακολούθησε συνάντηση με το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων της ΠΕ Καβάλας προκειμένου για την καταγραφή των ζητημάτων που απασχολούν το συγκεκριμένο σωματείο, οι εργαζόμενοι του οποίου εξυπηρετούν νευραλγικά πόστα. Στην συνέχεια ο υποψήφιος Περιφερειάρχης επισκέφθηκε το Κ.Υ. Καβάλας όπου είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις τόσο με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, όσο και με τους πολίτες που συνάντησε εκεί.

Κατόπιν, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜΘ συνοδευόμενος πάντα από κλιμάκιο επισκέφθηκε την αγορά και την λαϊκή της Ελευθερούπολης όπου είχε επαφές με πολίτες αλλά και καταστηματάρχες καταγράφοντας τον παλμό της Ελευθερούπολης και της ευρύτερης περιοχής. Οι συναντήσεις απέδωσαν τα μέγιστα στην επικοινωνία των θέσεων της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ στις οποίες περιλαμβάνονται μέτρα στήριξης των τοπικών οικονομιών με απώτερο στόχο την συνολική οικονομική ανάπτυξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Ακολούθησε επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καβάλας, όπου έγινε εκτενής συζήτηση για τις ανάγκες της υπηρεσίας, σε συνδυασμό μάλιστα και με τα έκτακτα και σοβαρά φαινόμενα που προέκυψαν στη φετινή αντιπυρική περίοδο. Από την πλευρά των στελεχών της Π.Υ. διατυπώθηκαν οι ανάγκες και οι δυσκολίες που υφίστανται. Ενώ από την πλευρά του ο Χριστόδουλος Τοψίδης τεκμηρίωσε την άποψη ότι η Π.Υ. στην περιφέρειά μας χρειάζεται αύξηση της στελέχωσης και αναβάθμιση της θέσης της από όλες τις πλευρές. Ενώ επείγει η αναβάθμιση (από όλες τις πλευρές) της Π.Υ. στο νησί της Θάσου. Η απερχόμενη διοίκηση περιορίσθηκε καθόλη την διάρκεια της θητείας της σε μία αδιαφορία λες και αδυνατεί να αντιληφθεί την ουσία των κινδύνων και των αναγκών που υφίστανται.

Το κλιμάκιο, πάντα με επικεφαλής τον κ. Τοψίδη επισκέφθηκε και την αγορά της Καβάλας και η περιοδεία ολοκληρώθηκε στην Εμπορική Έκθεση «KAVALA EXPO 2023». Εκεί, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης παρακολούθησε την τελετή των εγκαινίων και στη συνέχεια είχε επαφές και συνομιλίες με τους εκθέτες επικοινωνώντας τις θέσεις της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ τόσο για την Οικονομία και την Επιχειρηματικότητα, όσο και για τη συνολική ανάπτυξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ υπηρετεί τη θέση «ο άνθρωπος στο επίκεντρο» και με βάση αυτήν έχει δομήσει το πρόγραμμά της, το οποίο γνωρίζει μεγάλη αποδοχή από τους πολίτες της Περιφέρειας μας.




Χρ. Τοψίδης από Καβάλα | “Προσωπικό μου στοίχημα να αλλάξει η καθημερινότητα μας προς το καλύτερο!”

Πλήθος πολιτών, υποψηφίων και μη, πραγματοποιήθηκε η κεντρική προεκλογική ομιλία του Υποψήφιου Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη στην Καβάλα.

Ο κ. Τοψίδης αναφέρθηκε σε αρκετά θέματα που απασχολούν όπως τόνισε όλους τους πολίτες της Περιφέρειας ενώ εστίασε σε 4 άξονες. Την κοινωνία, την οικονομία, το περιβάλλον και την τεχνολογία.

Στο τέλος παρουσίασε και τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους της παράταξης σε Καβάλα-Θάσο.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Χρ. Τοψίδης | Κατεβαίνει επίσημα η Περιφερειακή Σύνθεση στις εκλογές του Οκτωβρίου

Επίσημα κατατέθηκε ο συνδυασμός της “Περιφερειακής Σύνθεσης” ηλεκτρονικά και κατεβαίνει κανονικά στις εκλογές του Οκτώβρη όπως έκανε γνωστό ο Υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χριστόδουλος Τοψίδης.

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Τοψίδης το ψηφοδέλτιο της Περιφερειακής Σύνθεσης έχει 115 περιφερειακούς συμβούλους




Ο Χριστόδουλος Τοψίδης παρουσίασε τους υποψηφίους του στην Π.Ε Καβάλας

Στο ξενοδοχείο Galaxy στην Καβάλα ο υποψήφιος Περιφερειάρχης με την Περιφερειακή Σύνθεση Χριστόδουλος Τοψίδης παρουσίασε τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους για Καβάλα και Θάσο.

Δείτε φωτογραφίες :




Την Πέμπτη παρουσιάζει υποψηφίους στην Καβάλα ο Χριστόδουλος Τοψίδης

Την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2023 στις 18.00, στην αίθουσα «Φίλιππος Β» του ξενοδοχείου Galaxy της Καβάλας, ο επικεφαλής της «Περιφερειακής Σύνθεσης» Χριστόδουλος Τοψίδης θα παρουσιάσει τους υποψήφιους και τις υποψήφιες Συμβούλους της παράταξης για την Π.Ε. Καβάλας ενόψει των εκλογών της 8ης Οκτωβρίου.




Τοψίδης απαντά σε Μέτιο

Απάντηση σε πρόσφατο «δελτίο τύπου» της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης δίνει ο κ. Τοψίδης Επικεφαλής της Περιφεριακής σύνθεσης, δηλώνοντας: 

“Διαβάσαμε με έκπληξη «δελτίο τύπου» της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης της οποίας ηγείται ο Περιφερειάρχης, στο οποίο ο κος Μέτιος, ως τιμητής της πολιτικής ορθότητας, εκδηλώνει αγανάκτηση κατηγορώντας τον εντολέα μας κο Τοψίδη Χριστόδουλο για «ένοχη σιωπή» αναφορικά με δημοσίευμα της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, για δήθεν ποινική εμπλοκή του
εντολέα μας.

Στο δελτίο καταλήγει μάλιστα στο παιδαριώδες συμπέρασμα ότι η έλλειψη διάψευσης από μέρους του κου Τοψίδη, επιβεβαιώνει την αλήθεια του δημοσιεύματος. Είναι τόσο προβληματική η διατύπωση αστήρικτων αποκαλύψεων για ποινική δίωξη, για ιατροδικαστική έκθεση και άλλα δικαστικά τεκμήρια τα οποία ο περιφερειάρχης γνωρίζει ενώ ο κος Τοψίδης ως
άμεσα ενδιαφερόμενος όχι, ανακατεμένα με φαιδρά υπονοούμενα για τον ορισμό της βίαιης συμπεριφοράς, που αναρωτιέται κανείς εύλογα πως είναι δυνατόν να γράφονται τόσα ψέματα από έναν εν ενεργεία περιφερειάρχη για να καταλήγει σε πομπώδη προσκλητήρια προστασίας ανυπεράσπιστων ατόμων.

Οφείλουμε σε απάντηση του λοιπόν να καταστήσουμε σαφή τα δεδομένα της παρούσας συγκυρίας που οδηγούν σε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.

Α) Ο κος Τοψίδης δεν γνωρίζει ούτε έχει λάβει οιαδήποτε κλήση για ώριμη και εκκρεμή δικαστική υπόθεση, συνεπώς ο κος Μέτιος γνωρίζει πράγματα που εμείς αγνοούμε και ως εκ της θέσης του δεν έπρεπε να γνωρίζει και δεν
νομιμοποιείται να γνωρίζει.

Β) Η υιοθέτηση δημοσιεύματος αμφίβολης σκοπιμότητας και βασιμότητας, αφήνει περιθώρια για ερμηνείες που οδηγούν είτε σε δική του ανάμιξη, είτε σε δική του μεθόδευση, είτε δική του υποκίνηση, είτε σε παρορμητική βιασύνη του από πρόθεση να συκοφαντήσει αντίπαλό του, αδιαφορώντας για το νόμο και τα δικαιώματα ενός πολίτη, σε αντίθεση με όσα περί σεβασμού στο θεσμό της δικαιοσύνης, διατυπώνει στο δελτίο του.

Γ) Η δημόσια διαπόμπευση ενός συνυποψηφίου του πέρα από ανήθικη, είναι και ποινικά ελέγξιμη και επισύρει δυσμενείς συνέπειες, τόσο ποινικές όσο και αστικής αποζημίωσης για την ηθική βλάβη που προκαλεί.

Γνωρίζουμε λοιπόν τόσο σε αυτόν όσο και στον όποιο πληροφοριοδότη του, όσο και σε όσους έχουν αναλάβει εργολαβικά την
προβολή του στα ΜΜΕ, δια της συκοφαντικής δυσφήμισης των αντιπάλων του, ότι η απάντηση του κ.Τοψίδη δεν θα είναι δημοσιογραφική, αλλά καταλλήλως αξιοποιημένη στο φυσικό δικαστικό της χώρο, ως μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση και ως αγωγή από αδικοπραξία, και θα επισύρει για τον όποιο συκοφάντη και ηθικό αυτουργό τις νόμιμες συνέπειες.

Καλό θα ήταν ο κος Μέτιος να ζητά την γνώμη των δικηγόρων του πριν ασχοληθεί με την δικαιοσύνη και τα πάσης φύσεως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των συνεργατών του ή τρίτων αντιπάλων του.”




Περιφερειακή Σύνθεση: «Εκτός ορίων … πλέον ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ!»

“Πολλές φορές, ως παράταξη έχουμε αποδοκιμάσει την ανάρμοστη συμπεριφορά του Περιφερειάρχη, ο οποίος συμπεριφέρεται απαξιωτικά και με απρέπεια προς το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Ωστόσο, τώρα που αντιλαμβάνεται ότι η λήξη της θητείας του πλησιάζει αμετάκλητα, τόσο περισσότερο αυτός χάνει την ψυχραιμία του με αποτέλεσμα να κινείται πλέον εκτός των ορίων τόσο του θεμιτού, όσο και της ευπρέπειας. Η συμπεριφορά του πλέον προσβάλλει όχι μόνο την θέση την οποία κατέχει αλλά εκθέτει και την Περιφέρεια ΑΜΘ, συνολικά.

Στην πρόσφατη συνεδρίαση (28/04), αντί ο Περιφερειάρχης να δώσει μία πειστική απάντηση στο γιατί παραιτήθηκαν ταυτόχρονα και τα τρία μέλη μίας επιτροπής παρακολούθησης (Υποέργα 1 & 2 του έργου ‘Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ’) επικαλούμενα μάλιστα αιτίες οι οποίες προϋπήρχαν, αυτός επέλεξε τις ύβρεις αποδεικνύοντας ότι ενόψει της επικείμενης ήττας του έχει χάσει την ψυχραιμία του. Πιστεύουμε ότι είναι ζήτημα χρόνου τόσο να αποκαλυφθεί ο πραγματικός λόγος των παραιτήσεων που, ως δια μαγείας, συνέπεσαν αλλά και για να απαλλαγεί η Περιφέρεια από το άγος της, εκτός ορίων, συμπεριφοράς του Περιφερειάρχη.

Ο Περιφερειάρχης επικεφαλής μίας διοίκησης, η οποία αντί να φέρει στο ΠΣ εισήγηση για το λιμάνι του Λιμένα Θάσου, «έχασε τον προσανατολισμό της» και έφερε εισήγηση που αναφερόταν στο λιμάνι της Κεραμωτής! (Αναγκάστηκαν να ομολογήσουν το σφάλμα τους και να το αποσύρουν).

Οι απαντήσεις τους στις επερωτήσεις που είχαμε καταθέσει τραγικές αλλά και χαρακτηριστικές του επιπέδου «διοίκησης» που … ασκούν:

Για τις πλημμύρες στην περιοχή του Ερυθροποτάμου στην ΠΕ Έβρου, φταίει η κυβέρνηση (είπαν) αλλά ταυτόχρονα η διοίκηση της Περιφέρειας θα αφήσει τους αγρότες στα προβλήματά τους καθώς (μας διαβεβαίωσαν εμμέσως πλην σαφώς) δεν πρόκειται να πράξουν το παραμικρό. Ούτε το αυτονόητο. Αντίστοιχα και για την περιοχή του Κομψάτου στην ΠΕ Ροδόπης. Η ευθύνη ανήκει στην κυβέρνηση! Ο Περιφερειάρχης υφίσταται μόνο για να βγαίνει φωτογραφίες!

Το γήπεδο που τόσο είχαν διαφημίσει στη Μύκη της ΠΕ Ξάνθης δεν θα γίνει γιατί δεν βρήκαν χώρο!!! Η απάντηση αυτή θα ήταν αστεία, αν δεν συνιστούσε περίτρανη απόδειξη ότι ο Περιφερειάρχης ανεύθυνα τάζει «λαγούς με πετραχήλια» χωρίς κανένα αντίκρισμα.

Όσον αφορά τη λειτουργία του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής, ο Περιφερειάρχης παραδέχτηκε ουσιαστικά ότι απέτυχε παταγωδώς στη διαχείρισή του! Έτσι αποτελεί βεβαιότητα ότι η σοβαρότητα στο Μέγαρο θα φθάσει μόνο όταν ο κ. Μέτιος φύγει από Περιφερειάρχης.

Ευτυχώς, όμως, ο χρόνος τους τελειώνει. Σε λιγότερο από πέντε μήνες, θα επιστρέψουν στα σπίτια τους και θα μπει ένα τέλος στην παρακμή, την οποία συνεπάγονται για την Περιφέρεια μας!

Ερχόμαστε …”




Περιφερειακή Σύνθεση: Γιορτές και πανηγύρια οι προτεραιότητες της Διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ

Άλλη μία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ παρακολουθήσαμε την Παρασκευή, κατά την οποία η Διοίκηση αποκάλυψε τα πραγματικά της ενδιαφέροντα για την περιοχή μας και τα οποία είναι οι γιορτές και τα πανηγύρια!

Προς μεγάλη μας έκπληξη ακούσαμε τις εισηγήσεις για την τροποποίηση του Προγράμματος Δράσης της Διοίκησης να περιέχουν μόνο γιορτές, πανηγύρια και «χαβαλέ», που είναι ηλίου φαεινότερο ότι αποσκοπούν σε συλλογή ψήφων και όχι σε πραγματική πολιτιστική δραστηριότητα. Η Περιφερειακή Σύνθεση μέσω του επικεφαλής της Χριστόδουλου Τοψίδη έχει καταγγείλει πολλές φορές την έλλειψη οργάνωσης από πλευράς Διοίκησης σε ό,τι αφορά το πολιτιστικό προϊόν του τόπου μας, την κακοδιαχείριση του Μεγάρου Μουσικής Κομοτηνής και μας επιβεβαίωσαν για άλλη μία φορά.

Φυσικά και είμαστε υπέρμαχοι της στήριξης των πολιτιστικών φορέων που δραστηριοποιούνται στην περιφέρεια μας, αλλά αυτή η στήριξη πρέπει να παρέχεται με οργανωμένο σχέδιο και σωστό προγραμματισμό.

Από την άλλη πλευρά, δεν είναι δυνατόν να δαπανώνται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε γλέντια την ώρα που στερούμαστε βασικών υποδομών όπως για παράδειγμα οι ελλείψεις του Ειδικού Σχολείου στην Ξάνθη.

Άλλο ένα 5ωρο χάθηκε σε ανούσιες συζητήσεις και «τυπικές» απαντήσεις στις επερωτήσεις μας που αφορούσαν σε ζητήματα ουσίας και διαχείρισης της καθημερινότητας των πολιτών της ΑΜΘ. Ζητήσαμε αναλυτική παρουσίαση της καταγραφής που έχει γίνει στις γέφυρες της Περιφέρειας ΑΜΘ και η απάντηση που πήραμε ήταν «οι υπηρεσίες κάνουν τη δουλειά τους».

Ζητήσαμε ενημέρωση για την κατάσταση σημαντικών οδικών αξόνων και η απάντηση ήταν «ναι μεν, αλλά».

Δεν μπορούμε βέβαια να παραβλέψουμε την εκτροπή του αναπληρωτή Περιφερειάρχη Κώστα Αντωνιάδη όταν στη συζήτηση για τον εκπρόσωπο της Περιφέρειας στην Επιτροπή Διαχείρισης του προγράμματος Leader, έκανε απρεπείς υποδείξεις στην παράταξή μας.

Γενικά, δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε τον πανικό της Διοίκησης καθώς τα μέλη της έχουν αντιληφθεί πλέον ότι ο χρόνος μετράει αντίστροφα και ότι ο κόσμος τους έχει γυρίσει την πλάτη.

Είναι προφανές ότι η Διοίκηση Μέτιου βρίσκεται σε αποδρομή και είμαστε σίγουροι ότι θα κάνουν απέλπιδες προσπάθειες να γαντζωθούν στην εξουσία. Όμως να είναι σίγουροι ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να υπονομεύσει το αναπτυξιακό μέλλον της Περιφέρειας μας προκειμένου να εξυπηρετήσει μικροπολιτικά συμφέροντα.