Ιός Δυτικού Νείλου: Συνολικά 19 θάνατοι και 143 κρούσματα στην Ελλάδα από την αρχή της περιόδου, σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα (26.9.2023) ότι στην Ελλάδα έχουν καταγραφεί 19 θάνατοι και 143 κρούσματα από τον Ιό του Δυτικού Νείλου από την αρχή της περιόδου 2023 έως τώρα

Από την αρχή της περιόδου 2023, μέχρι σήμερα, έχουν διαγνωστεί και διερευνηθεί συνολικά 143 εγχώρια κρούσματα λοίμωξης από τον Ιό του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 107 κρούσματα παρουσίασαν εκδηλώσεις από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (ΚΝΣ, εγκεφαλίτιδα ή/και μηνιγγίτιδα ή/και οξεία χαλαρή παράλυση) και 36 κρούσματα είχαν ήπιες εκδηλώσεις/δεν είχαν εκδηλώσεις από το ΚΝΣ, ανέφερε ο ΕΟΔΥ.

Ο ΕΟΔΥ τόνισε ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας, διαγνώσθηκαν/δηλώθηκαν 12 νέα κρούσματα του Ιού του Δυτικού Νείλου.

Έχουν καταγραφεί 19 θάνατοι σε ασθενείς με λοίμωξη από τον ιό και με εκδηλώσεις από το ΚΝΣ, ηλικίας άνω των 64 ετών (διάμεση ηλικία θανόντων τα 81 έτη), σύμφωνα με την επιδημιολογική έκθεση του ΕΟΔΥ.

Ο ΕΟΔΥ ανέφερε ότι έχουν καταγραφεί κρούσματα λοίμωξης από τον Ιό του Δυτικού Νείλου σε οικισμούς στις Περιφερειακές Ενότητες Καρδίτσας, Λάρισας, Τρικάλων, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Πέλλας, Πιερίας, Κιλκίς, Σερρών, Χαλκιδικής, Καβάλας, Δράμας, Ροδόπης, Ξάνθης, Έβρου, Καστοριάς, Άρτας και Ιωαννίνων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα οροεπιδημιολογικής μελέτης που είχε διεξαχθεί το 2010, σε κάθε ένα κρούσμα λοίμωξης από τον Ιό του Δυτικού Νείλου με προσβολή του ΚΝΣ αντιστοιχούν περίπου 140 μολυνθέντες από τον ιό (με ήπια συμπτωματολογία ή ασυμπτωματικοί).

Θεωρείται πιθανή και αναμενόμενη η διάγνωση περαιτέρω κρουσμάτων το ερχόμενο διάστημα.

Η επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου, η έγκαιρη εφαρμογή κατάλληλων ολοκληρωμένων προγραμμάτων καταπολέμησης κουνουπιών και η λήψη μέτρων ατομικής προστασίας από τα κουνούπια αποτελούν τα πλέον ενδεδειγμένα μέτρα για τον έλεγχο της νόσου.

Στο πλαίσιο αυτό, κρίνεται αναγκαία αφενός η εγρήγορση των επαγγελματιών υγείας και αφετέρου η συνεχιζόμενη εγρήγορση των τοπικών και εθνικών αρχών.




ΚΥΣΕΑ – Μεταναστευτικό: Τι ανησυχεί την κυβέρνηση – Η συνάντηση στον Έβρο, τα κυκλώματα και οι «τρύπες» στα σύνορα

Τι συζητά το ΚΥΣΕΑ – Η προσπάθεια για συμφωνία με την Τουρκία και τοπίο μετά τη συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν

Ανησυχία επικρατεί στην Κυβέρνηση για τις αυξημένες ροές στο μεταναστευτικό. Το θέμα θα απασχολήσει τη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ και οι αρμόδιοι Υπουργοί θα παρουσιάσουν την κατάσταση ενημερώνοντας για τις διαβουλεύσεις που γίνονται.

Τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε στον Έβρο συνάντηση εκπροσώπων της Ελλάδας, της Τουρκίας και της Βουλγαρίας προκειμένου μα συντονίσουν τις προσπάθειές τους για την πάταξη των δικτύων που έχουν στήσει οι διακινητές.

Στην ελληνική πλευρά έχει διαμορφωθεί η εντύπωση ότι η Τουρκία έχει ειλικρινείς προθέσεις να καταπολεμήσει τα κυκλώματα, καθώς έχει εντάξει το μεταναστευτικό στη γενικότερη στροφή που επιχειρεί να κάνει προς τη Δύση.

Όμως και το δικό τους σύστημα φύλαξης των συνόρων έχει «τρύπες», τις οποίες γνωρίζουν και εκμεταλλεύονται οι διακινητές. Χωρίς συντονισμό των όμορων κρατών θεωρείται σχεδόν αδύνατο να αντιμετωπιστούν τα κυκλώματα, γιαυτό και έχουν ξεκινήσει τακτικές συνεννοήσεις.

Σε αυτό βοηθά το καλό κλίμα που διαμορφώθηκε στη Νέα Υόρκη στη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ρετζέπ Ταγιπ Ερντογάν.

Το διάστημα μέχρι τον Δεκέμβριο που θα συνεδριάσει το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας θα γίνονται συνεχώς διαβουλεύσεις μακριά από το προσκήνιο, σε συνεννόηση και με την ΕΕ ώστε να καταστεί δυνατή η υπογραφή συμφωνίας για το μεταναστευτικό ανάμεσα στους ηγέτες Ελλάδας και Τουρκίας.

Μαρινάκης: Βιώνουμε μια επιδείνωση του ζητήματος

Πάνω σε αυτό το ζήτημα, άλλωστε, τοποθετήθηκε τη Δευτέρα και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.

«Θεωρώ ότι η συνεργασία μας με την Τουρκία είναι καίριας σημασίας. Και θέλουμε και μπορούμε να συνεργαστούμε. Είμαστε στην κατεύθυνση των συζητήσεων οι οποίες προχωρούν όλο και περισσότερο. Θα υπάρξουν ανακοινώσεις, προφανώς, όταν θα μπορούμε να ανακοινώσουμε κάτι περισσότερο.

Το πρόβλημα αυτό δεν πρόκειται να λυθεί αν δεν υπάρξει μία συνολική αντιμετώπισή του εκτός συνόρων».

Είναι δεδομένο ότι, όπως τόνισε ο πρωθυπουργός στην ομιλία του στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, είναι καθοριστικής σημασίας το χτύπημα στη ρίζα της βασικής αιτίας του προβλήματος που είναι οι παράνομοι διακινητές. Και βέβαια η συνολική διαχείριση των ροών και κάποιες επιστροφές, που πρέπει να υπάρχουν, ανθρώπων από τη χώρα προέλευσης. Και σε αυτό προφανώς είναι πολύ σημαντική η διαδικασία επικοινωνίας με την Τουρκία.

Βιώνουμε, όχι μόνο στη χώρα μας, μία επιδείνωση του ζητήματος αυτού ως προς τις μεταναστευτικές ροές. Η αλήθεια είναι ότι λόγω της στιβαρής μεταναστευτικής πολιτικής, πάντοτε με σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο και στην ανθρώπινη ζωή, που ακολουθείται στη χώρα μας, οι συνέπειες, σε σχέση με άλλες χώρες, φαίνεται ότι είναι πολύ περισσότερο περιορισμένες.

Αλλά για να μιλήσουμε με αριθμούς, εκεί που είχαμε περίπου 8.000 ροές, μπορεί να φτάσουμε μέχρι τις 30.000 ροές. Σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται ότι θα φτάσουμε στα πάρα πολύ δύσκολα χρόνια που είχαμε φτάσει μέχρι και στις 800.000.

Αυτό γιατί γίνεται; Για να πάμε στα του οίκου μας. Γιατί πλέον η Ελλάδα προστατεύει τα σύνορά της, σώζει καθημερινά ανθρώπινες ζωές. Έχει μια διαδικασία πολύ ταχύτερης απονομής ή μη ασύλου, εξέτασης, τέλος πάντων, των αιτήσεων», ανέφερε.

Συνεδριάζει το ΚΥΣΕΑ

Με βάση όλα τα παραπάνω η συνεδρίαση στις 12:00 του Κυβερνητικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας (ΚΥΣΕΑ) στο Μέγαρο Μαξίμου υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη αποκτά ιδιαίτερη αξία.

Θα συζητηθεί, σίγουρα, η κατάσταση στα εξωτερικά σύνορα της χώρας όσο και η πορεία των συζητήσεων με την Τουρκία μετά τη σημαντική αύξηση των μεταναστευτικών ροών.

Το μεταναστευτικό θα τεθεί επί τάπητος και στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, την Τετάρτη. Κατά τη συνεδρίαση θα παρουσιαστούν σημαντικά νομοσχέδια της κυβέρνησης μεταξύ των οποίων και αυτό του υπουργείου Μετανάστευσης.

tovima.gr

 




Ενημερωτική εκδήλωση για την πρόοδο των εργασιών επέκτασης του δικτύου φυσικού αερίου στην Καβάλα

Η ΔΕΔΑ (θυγατρική της ΔΕΠΑ Υποδομών), η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και το Επιμελητήριο Καβάλας συνδιοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Πρόοδος των εργασιών επέκτασης του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην πόλη της Καβάλας»,  την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 19:00, στην κεντρική αίθουσα του Επιμελητηρίου Καβάλας (Ομόνοιας 50, 2ος όροφος, Καβάλα)

 

Οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον σχεδιασμό της ΔΕΔΑ σχετικά με την επέκταση του δικτύου διανομής στην πόλη, καθώς και για τα οφέλη του φυσικού αερίου το οποίο αποτελεί μια αποδοτική, οικονομική και «καθαρή» μορφή ενέργειας.

 

Παράλληλα, η ΔΕΔΑ θα συμμετάσχει στην εμπορική έκθεση «Kavalaexpo 2023», η οποία θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023  στο Εκθεσιακό Κέντρο Απόστολος Μαρδύρης, στη Νέα Καρβάλη Καβάλας (περίπτερο 8).

 




Μάρκος Δέμπας: «Food track festival στην KavalaExpo – 16 καντίνες απλωμένες σε όλη την έκθεση»

Στις 7:30 το βράδυ της Παρασκευής 29 Σεπτεμβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο της Νέας Καρβάλης εγκαινιάζεται η φετινή έκθεση του επιμελητηρίου Καβάλας KavalaExpo

Θα κλείσει τις πόρτες της την προσεχή Δευτέρα 2 Οκτωβρίου με τη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη.

Για τις δράσεις και τις εκδηλώσεις που περιλαμβάνει το πρόγραμμα της έκθεσης μίλησε στον KavalaNews 102,8 και στον Τάσο Αποστολίδη ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μάρκος Δέμπας.

Όπως είπε ο κ. Δέμπας τιμώμενη πόλη από το εξωτερικό είναι το Μπουργκάς της Βουλγαρίας από την οποία αναμένεται μια μεγάλη αποστολή.

Τόνισε πως την ημέρα των εγκαινίων θα υπογραφεί και μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στα Επιμελητήρια και τους Οργανισμούς Λιμένα των δυο περιοχών. Στόχος της συνεργασίας είναι η διασύνδεση των λιμανιών Καβάλας και Μπουργκάς και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας μεταξύ Μαύρης Θάλασσας και Βορείου Αιγαίου.

Στην έκθεση θα συμμετέχει επίσης και μεγάλη αποστολή από τη Σερβία.

Στην τελετή των εγκαινίων την κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει η υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μάνη.

Σύμφωνα με τον κ. Δέμπα η έκθεση θα περιλαμβάνει και το food track festival.

16 καντίνες θα βρίσκονται απλωμένες στη διάρκεια της έκθεσης σε διάφορους χώρους.

Επίσης στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται παράλληλες γαστρονομικές εκδηλώσεις με καβαλιώτες σεφ να εκτελούν τοπικές συνταγές.

 




Πρόγραμμα «Σπίτι μου»: Λήγει την Παρασκευή η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων

Την Παρασκευή, στις 14:00, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το στεγαστικό πρόγραμμα «Σπίτι μου».

Όπως αναφέρει η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) σε ανακοίνωσή της, από την έναρξη του προγράμματος στις 3 Απριλίου 2023 μέχρι σήμερα, υποβλήθηκαν περισσότερες από 40.000 αιτήσεις, εκ των οποίων 23.875 έλαβαν προέγκριση και 9.378 προχώρησαν στο στάδιο της έγκρισης, δηλαδή ξεκίνησε ο νομικός και ο τεχνικός έλεγχος του ακινήτου, δεσμεύοντας 742 εκατ. ευρώ από τον συνολικό προϋπολογισμό των 750 εκατ. ευρώ της ΔΥΠΑ για το πρόγραμμα.

Σπίτι μου: Νέα ζευγάρια η πλειοψηφία των πολιτών που εγκρίθηκε το δάνειο
Το 60% των 9.378 εγκεκριμένων δανείων αφορά νέα ζευγάρια, ενώ το 88% αφορά δικαιούχους με ετήσιο εισόδημα κάτω από 24.000 ευρώ.

Τα περισσότερα δάνεια έχουν εγκριθεί στην Περιφέρεια Αττικής (39%) και στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (22%) και ακολουθούν οι Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης (7%), Θεσσαλίας (6%) και Δυτικής Ελλάδας (6%).

Οι εγκρίσεις έχουν δεσμεύσει συνολικά 989,5 εκατ. ευρώ και ο μέσος όρος δανείου ανέρχεται σε 105.510 ευρώ.

Ποιοι δικαιούνται το πρόγραμμα Σπίτι μου

Υπενθυμίζεται ότι, μέσω του προγράμματος «Σπίτι μου», νέοι ή νέα ζευγάρια, ηλικίας 25-39 ετών, που δεν έχουν ακίνητο κατάλληλο για κατοικία και πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά κριτήρια, μπορούν να αποκτήσουν πρώτη κατοικία με μηνιαία δόση σημαντικά χαμηλότερη από εκείνη που αντιστοιχεί στα στεγαστικά δάνεια της αγοράς, καθώς το 75% του κεφαλαίου χορηγείται άτοκα από τη ΔΥΠΑ, ενώ, για τους τρίτεκνους, τους πολύτεκνους και όσους αποκτήσουν την ιδιότητα αυτή, το δάνειο είναι άτοκο στο σύνολό του.

Το πρόγραμμα «Σπίτι Μου» υλοποιείται με τη σύμπραξη της ΔΥΠΑ, της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (ΕΑΤ) και 10 συνεργαζόμενων τραπεζικών ιδρυμάτων της χώρας, τηρώντας από την έναρξη των αιτήσεων απόλυτη σειρά προτεραιότητας.

Επισημαίνεται ότι, όσοι ενδιαφερόμενοι έχουν ήδη υποβάλει αίτηση και έχουν λάβει οικονομική προέγκριση από την τράπεζά τους, μπορούν, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η προβλεπόμενη προθεσμία των 60 ημερών, να προσκομίσουν τον μοναδικό αριθμό του ακινήτου που τους ενδιαφέρει και, ακολούθως, η τράπεζα να υποβάλει στην ΕΑΤ το αίτημά τους.

Ωστόσο, εφιστάται η προσοχή στους ενδιαφερόμενους ότι για την πορεία αυτών των αιτήσεων θα τηρηθεί αντίστοιχη σειρά προτεραιότητας και η τελική ένταξη στο πρόγραμμα «Σπίτι Μου» θα πραγματοποιείται, εφόσον ακυρωθούν προγενέστερες – ήδη ενταγμένες – αιτήσεις και αποδεσμευθούν πόροι.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.dypa.gov.gr/spitimou.

iefimerida.gr

 

 

 

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε την Καλαμίτσα ένα “κόσμημα”, με ελεύθερη είσοδο για τους δημότες!»

Η Καλαμίτσα ανήκει στους Καβαλιώτες και είμαστε υπέρ της ριζικής και της ολοκληρωμένης αναβάθμισης και αξιοποίησης της ακτής και των εγκαταστάσεων

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη!

Τα έσοδα του Δήμου, που θα προκύπτουν από τα καταστήματα της Ακτής Καλαμίτσας, θα καλύπτουν όλο το λειτουργικό κόστος για τη λειτουργία της παραλίας.

 

 

 




Καβάλα | Συνεχίζεται η εκλογική διαδικασία για την ηγεσία τουΣΥΡΙΖΑ

Συνεχίζεται η εκλογική διαδικασία για τον Β γύρο και για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική συμμαχία στα εκλογικά τμήματα της Καβάλας.

Η συμμετοχή μέχρι στιγμής για τον Β γύρο είναι ικανοποιητική ενώ Ακόμη και παλιά στελέχη που δεν ψήφισαν στο πρώτο γύρο Φαίνεται πως έχουν προσέλθει στην κάλπη.




Λιβύη: Αυτή την ώρα το τελευταίο αντίο στα δύο αδέρφια της ελληνικής αποστολής

Αυτή την ώρα η εξόδιος ακολουθία στα δύο αδέρφια που έχασαν τη ζωή τους στη Λιβύη

Αυτή την ώρα το τελευταίο αντίο στην Άντζελα Μοϊρα και τον αδερφό της Φίλλιπ-Αντώνη Μανδάλιο που έχασαν τη ζωή τους στο τροχαίο δυστύχημα στη Λιβύη μαζί με τρεις ενστόλους στην ελληνική αποστολή για ανθρωπιστική βοήθεια.

Η εξόδιος ακολουθία πραγματοποιείται στον Ιερό Ναό Παναγιάς της Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη ενώ η ταφή θα γίνει στο κοιμητήριο της Βούλας

Το «παρών» δίνουν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κώτσιρας.




Παίρνουν μέτρα στη Θεσσαλία για τη νέα κακοκαιρία -Βαθαίνουν τον Κραυσίδωνα στο Βόλο, ανησυχία για την λίμνη Κάρλα

Σε ετοιμότητα δείχνουν να βρίσκονται η Πολιτική Προστασία,οι δημόσιες υπηρεσίες αλλά και ο δήμος Βόλου

Εν όψει της πρόγνωσης της ΕΜΥ ότι η νέα κακοκαιρία που θα έρθει από τη Δευτέρα θα χτυπήσει και την “τραυματισμένη” Μαγνησία και την περιοχή του Βόλου,που δεν έχουν ακόμη επουλώσει τις “πληγές” που προκλήθηκαν από το πέρασμα του φονικού Daniel.

Ακόμα καθαρίζουν τα σπίτια στον Βόλο

Στον Βόλο που οι καταστροφές είναι τεράστιες σε δομές και οικονομία, οι κάτοικοι πασχίζουν να καθαρίσουν σπίτια και επιχειρήσεις που σαρώθηκαν από τα νερά, τις λάσπες και τις φερτές ύλες που κάλυψαν ολόκληρες συνοικίες από την υπερχείλιση του χειμάρρου Κραυσίδωνα.

Ήδη πολλά συνεργεία της περιφέρειας Θεσσαλίας εργάζονται πυρετωδώς για να καθαρίσουν τον Κραυσίδωνα αφού το επίπεδο της κοίτης του ανέβηκε πάνω από ενάμιση μέτρο σε πολλές περιπτώσεις, από τους χιλιάδες τόνους πέτρας που κατέβασε το ποτάμι από τις πλαγιές του Πηλίου,μαζί με τεράστιους κορμούς δέντρων που ξεριζώθηκαν από τα ορμητικά νερά προκαλώντας τις πλημμύρες που προκάλεσαν καταστροφές σε ολόκληρες συνοικίες στην πόλη του Βόλου.

iefimerida.gr

 




ΕΦΚΑ-ΔΥΠΑ: Πληρωμές 2,26 δισ. ευρώ την ερχόμενη εβδομάδα – Ποιους αφορούν

Την καταβολή 2,26 δισ. ευρώ σε 4.160.170 δικαιούχους προβλέπει ο προγραμματισμός του ΕΦΚΑ και της ΔΥΠΑ για την ερχόμενη εβδομάδα

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, θα γίνουν οι εξής πληρωμές:

Από τον e-ΕΦΚΑ θα γίνουν την περίοδο 25 έως 29 Σεπτεμβρίου οι εξής καταβολές, στο πλαίσιο των τακτικών πληρωμών του Φορέα:

  • Από τις 25 έως τις 29 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 21,3 εκατ. ευρώ σε 930 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ
  • Στις 29 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 5,6 εκατ. ευρώ για πληρωμή προκαταβολών συντάξεων (του ν.4778/21) μηνός Οκτωβρίου 2023 σε 15.000 συνταξιούχους
  • Στις 26 και 28 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 2,18 δις ευρώ για 4.064.914 κύριες και επικουρικές συντάξεις
  • Στις 26 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 2.023.034 ευρώ σε 18.126 δικαιούχους για παροχές του  τ. ΤΑΥΤΕΚΩ.

Από τη ΔΥΠΑ  θα γίνουν οι εξής καταβολές:

  • 16 εκατ. ευρώ σε 37.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων
  • 18 εκατ. ευρώ σε 19.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης
  • 10 εκατ. ευρώ σε 5.000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας
  • 4 εκατ. ευρώ σε 200 φορείς για πληρωμή εισφορών στο πλαίσιο προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας



Στην Καβάλα ολοκλήρωσε την προεκλογική περιοδεία του ο Στέφανος Κασσελάκης

Περιοδεία στην Καβάλα έκανε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, την Παρασκευή (22/09)

Ο κ. Κασσελάκης μίλησε με φίλους και μέλη του κόμματος στο καφέ Riviera και όπως είπε με την ομιλία του στην Καβάλα κλείνει τον κύκλο ομιλιών του σε όλη την Ελλάδα.

Ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ  έκανε αναφορές στον Αλέξη Τσίπρα και στην πολιτική που ακολούθησε το 2015.

“Θα τρέξω χιλιόμετρα και στις αυτοδιοικητικές εκλογές και μετά. Η ανθρωπιά δεν είναι κάτι θεωρητικό είναι στάση ζωής. Αυτή είναι η πολιτική μου σκέψη.  Εγώ δεν θα είμαι στην Βουλή αν κερδίσω, αλλά οι πολιτικοί δεν πρέπει να έχουν ασυλία”, ανέφερε μεταξύ άλλων.

Επίσης τόνισε “έχουμε μια μεγάλη ευθύνη την Κυριακή. Θα επιλέξουμε το άτομο που θα σταθεί όχι μόνο απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη αλλά και τους μηχανισμούς του συστήματος. Αλλά δεν φτάνει μόνο ένα άτομο αλλά ολόκληρο κόμμα. Δεν θέλω βαρώνους, θέλω από τη Δευτέρα αν κερδίσω όλοι σας να μπορείτε να μου μιλήσετε. Το ελληνικό όνειρο πρέπει να βασίζεται στην ιστορία του. Θέλω ο κόσμος να μπορεί να σταθεί στον τόπο του και να έχει μια κοινωνική απελευθέρωση.

Το κράτος μας χρειάζεται μια μεγάλη ανασυγκρότηση. Δεν είναι τόσο ακριβό να ανασυγκροτήσεις το κράτος, το ακριβό είναι να μην κάνεις τίποτα.”




“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: Αγαπάμε την πόλη μας – Ζωντανεύουμε τις γειτονιές της

Στην Επανεκκίνηση για τη Δράμα πιστεύουμε βαθιά πως ο πολιτισμός της καθημερινότητας δεν είναι άλλος από τη βελτίωση της καθημερινής διαβίωσης των κατοίκων σε επίπεδο γειτονιάς

Το πρόγραμμά μας για την πόλη και τις γειτονιές περιέχει παρεμβάσεις, μικρής ή μεγαλύτερης κλίμακας, όπως την αναβάθμιση του αστικού εξοπλισμού, την δημιουργία νέων υποδομών ή την συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων, τον καθαρισμό, την ανανέωση και ενίσχυση του πρασίνου, την ενίσχυση του φωτισμού, τη συντήρηση και τη βιώσιμη διαχείριση δημόσιων χώρων σε όλη την πόλη.

Δεν γίνεται να πρέπει να περπατήσεις χιλιόμετρα για να βρεις ανάσα πρασίνου, να βρεις παιδική χαρά ή χώρο να σταθμεύσεις το αυτοκίνητό σου, μέσα στον πυκνά πλέον δομημένο ιστό της πόλης μας. Επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες. Κάνουμε την πόλη μας πιο ασφαλή.

Με στόχο την ασφαλή διέλευση των πεζών και την αποφυγή ατυχημάτων προχωράμε στην κατασκευή «έξυπνων» διαβάσεων, Smartpass, οι οποίες θα διασφαλίσουν την απρόσκοπτη και ασφαλή διέλευση των πεζών.

Η έξυπνη και ενεργειακά αυτόνομη διάβαση πεζών προειδοποιεί τον οδηγό ότι ένα άτομο διασχίζει το δρόμο διαθέτοντας ένα συγχρονισμένο σύστημα φωτισμού που αναβοσβήνει: ενεργοί ανακλαστήρες οδοστρώματος (Μάτια γάτας) που ενεργοποιούνται αυτόματα όταν ανιχνεύεται πεζός.

Ακόμη στις δύο άκρες του δρόμου, επί του πεζοδρομίου, θα εγκατασταθούν συσκευές φωτεινής σηματοδότησης,που ουσιαστικά θα είναι ενεργειακά αυτόνομες, μιας και για την τροφοδοσία τους φροντίζουν φωτοβολταϊκές μονάδες, τοποθετημένες πάνω από τη συσκευή φωτεινής σηματοδότησης.

Το συγκεκριμένο σύστημα κρίνεται ότι διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της οδικής ασφαλείας, πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που στην εν λόγω διάβαση δεν υπάρχει φανάρι.

Αποτέλεσμα της ενεργοποίησης της συσκευής θα είναι ο φωτισμός της πεζοδιάβασης από τις συσκευές σήμανσης τύπου LED, οι οποίες θα είναι ενσωματωμένες τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο πεζοδρόμιο, αλλά και η ταυτόχρονη ενεργοποίηση των κατακόρυφων πινακίδων σηματοδότησης LED, επιτυγχάνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα φωτεινής σήμανσής της. Σκοπός του συστήματος είναι οι οδηγοί να αντιλαμβάνονται καλύτερα και από μεγαλύτερη απόσταση την ύπαρξη πεζών στις διαβάσεις.

Διαβάσεις έξυπνου τύπου θα τοποθετηθούν άμεσα στους εμπορικούς δρόμους, όπως είναι μεταξύ άλλων οι οδοί Εθνικής Αμύνης, Γ. Παπανδρέου, Λαμπριανίδη και Μ. Αλεξάνδρου, αλλά και γύρω από σχολεία, στον πολυσύχναστο χώρο της ανάπλασης της οδού Χελμού και του Πάρκου Κομνηνών.

Ενεργοποιούμε τον αυτοκινούμενο οδοκαθαριστή της γειτονιάς. Κάνουμε την πόλη μας πιο καθαρή.

Η καθαριότητα της πόλης αποτελεί βασική προτεραιότητα του προγράμματός μας και βασική προϋπόθεση για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής στην πόλη.

Προχωράμε σε ανανέωση του στόλου της καθαριότητας εμπλουτίζοντας την υπηρεσία καθαριότητας με νέα σύγχρονα μηχανήματα.

Η ηλεκτρική αυτοκινούμενη σκούπα πεζού χειριστή αναβαθμίζει τις συνθήκες εργασίας των οδοκαθαριστών και ο καθαρισμός των δημόσιων χώρων γίνεται ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά.

Ένα εργαλείο με ιδιαίτερα απλή χρήση, που αποδίδει καλύτερο αποτέλεσμα σε συντομότερο χρόνο και με λιγότερη σωματική καταπόνηση για τους χειριστές – εργαζόμενους στην καθαριότητα. Ενισχύεται σε πολύ μεγάλο βαθμό ο οδοκαθαρισμός σε όλες τις γειτονιές της πόλης μας. Θα πραγματοποιούμε εβδομαδιαίες παρεμβάσεις καθαριότητας και φροντίδας σε κάθε γειτονιά και δημόσιο χώρο της πόλης μας.

«Δεν θα αλλάξει μόνο ο τρόπος που καθαρίζουμε την πόλη μας. Είναι πρωτίστως η αλλαγή του τρόπου που θα λειτουργούν όλες οι υπηρεσίες του δήμου μας».

Ήδη εξασφαλίσαμε τους πρώτους δύο αυτοκινούμενους οδοκαθαριστές και συνεχίζουμε.

Δημιουργία μικρών γηπέδων σε γειτονιές, προκειμένου να δοθεί ένα άμεσο κίνητρο σε παιδιά και εφήβους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό.

Ολοκληρώνουμε την ανάπλαση της κάθε γειτονιάς με:

•Ήπιες επεμβάσεις για τον καλλωπισμό των κοινόχρηστων χώρων
• Ασφαλτόστρωση
• Αισθητική αναβάθμιση των πεζοδρομίων
• Βελτίωση ηλεκτροφωτισμού και υπογειοποίηση μέρους του δικτύου
• Φύτευση δένδρων
• Τοποθέτηση νέων κάδων απορριμμάτων σε επανασχεδιασμένους στεγασμένους χώρους
• Διαμόρφωση των παιδικών χαρών, χώρων αναψυχής και αθλητισμού
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της παράταξής μας, ΕΔΩ




Καιρός – Μαρουσάκης: Κακοκαιρία 5 ημερών από την Κυριακή, «θα πέσει μεγάλος όγκος νερού στη Θεσσαλία»

Κακοκαιρία διάρκειας πέντε ημερών έρχεται στη χώρα από μεθαύριο Κυριακή (24.9.2023), οπότε και θα αρχίσει η μεταβολή του καιρού

Σύμφωνα με τη σημερινή πρόγνωση του καιρού από τον Κλέαρχο Μαρουσάκη, η κακοκαιρία θα πλήξει σημαντικά και τη Θεσσαλία.

«Ένα βαρομετρικό χαμηλό από την Ιταλία θα μπει μέσα στο Ιόνιο, θα αρχίσει να στροβιλίζεται και θα μας απασχολήσει από την Κυριακή και τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη – Πέμπτη. Τα τελευταία προγνωστικά στοιχεία δείχνουν μεγάλο όγκο νερού και στην περιοχή της Θεσσαλίας», είπε.

«Δυστυχώς και σε αυτή την κακοκαιρία φαίνεται ότι η Θεσσαλία θα βρεθεί κατά κάποιο τρόπο στο επίκεντρο, όχι στα επίπεδα που ήταν η κακοκαιρία Daniel. Από Δευτέρα μεσημέρι, Τρίτη, Τετάρτη θα πέσει μεγάλος όγκος νερού και στην περιοχή της Θεσσαλίας, ιδιαίτερα προς τα δυτικά και βόρεια τμήματα. Θέλει προσοχή», συνέχισε.

«Και η Λαμία, αλλά και η Πελοπόννησος θέλουν προσοχή. Είναι πάλι ένα κύμα κακοκαιρίας το οποίο θα δώσει σχετικά μεγάλα ύψη βροχής», συμπλήρωσε.

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

newsit.gr

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Θεόδωρο Ματσούκα ενισχύουμε την έμπρακτη στήριξη του Δήμου στις λαϊκές αγορές του Δήμου μας»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Θεόδωρο Ματσούκα, Αγρότη και Παραγωγό Λαϊκών Αγορών, Αντιπρόεδρο του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας

Ο Θεόδωρος Ματσούκας γεννήθηκε το 1979 στην Καβάλα. Διαμένει στο Περιγιάλι και είναι παντρεμένος με τρία παιδιά. Φοίτησε στο Τεχνικό Λύκειο. Το 2020 εκλέχτηκε στο Δ.Σ. του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας, και από το 2022 έχει αναλάβει καθήκοντα Αντιπροέδρου του Δ.Σ. του Σωματείου.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Θεόδωρο Ματσούκα για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

 




Καθημερινές επαφές του υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Παπαδόπουλου και των υποψηφίων της παράταξης “Επανεκκίνηση για την Δράμα”

Συνεχίζονται σε καθημερινό επίπεδο οι επαφές του υπ. Δημάρχου Γιώργου Παπαδόπουλου και υποψηφίων της παράταξης Επανεκκίνηση για τη Δράμα με πολίτες σε όλο τον Δήμο Δράμας

Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, επιβεβαιώνεται η σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους συνδημότες τους ο Γιώργος Παπαδόπουλος και διαπιστώνεται η τεράστια
αποδοχή της πρότασης της παράταξης για την επόμενη ημέρα στον Δήμο μας.

Οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πρόγραμμα της Επανεκκίνησης, το οποίο απαντά με ολιστικό τρόπο στα μεγάλα προβλήματα και στις αυξημένες ανάγκες που υπάρχουν στον Δήμο Δράμας, ενώ παράλληλα λαμβάνουν ουσιαστικές απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Κάθε ημέρα τα πρωινά είναι αφιερωμένα στις επαφές με πολίτες στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, ενώ τα απογεύματα πραγματοποιούνται αντίστοιχες επαφές στις κοινότητες του Δήμου.

Ο κύκλος των επίσημων συναντήσεων στις Κοινότητες του Δήμου Δράμας ξεκίνησε το απόγευμα της Τετάρτης 20 Σεπτεμβρίου από τον Μυλοπόταμο, μια κοινότητα με ιδιαίτερο
συμβολισμό για τον Γιώργο Παπαδόπουλο, καθώς αποτελεί τον τόπο καταγωγής και κατοικίας του.

Για ακόμη μια φορά, υπ. Δήμαρχος έγινε αποδέκτης ισχυρών μηνυμάτων αγάπης και στήριξης από τους συγχωριανούς, ενώ ο ίδιος, σε ιδιαίτερα φορτισμένο συναισθηματικά κλίμα μίλησε για την επανεκκίνηση του Μυλοποτάμου.

Μέσα από τον εποικοδομητικό διάλογο εκφράστηκαν εύλογοι προβληματισμοί από τους κατοίκους και υπήρξαν εύστοχες και ρεαλιστικές απαντήσεις από τον Γιώργο Παπαδόπουλο.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, μέχρι τη διεξαγωγή των εκλογών, θα συνεχιστούν οι επίσημες συναντήσεις του επικεφαλής και των υποψηφίων της Επανεκκίνησης σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου. Άμεσα και αδιαμεσολάβητα όλοι οι δημότες του Δήμου θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και τις θέσεις της παράταξης, έτσι ώστε να είναι πλήρως ενημερωμένοι για όσα θα πραγματοποιηθούν, όταν η Επανεκκίνηση για τη Δράμα αναλάβει τη διοίκηση του Δήμου.

Γιατί ότι λέμε, ΙΣΧΥΕΙ! Επανεκκίνηση για τη Δράμα που μας αξίζει!




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Δάνη (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου ενισχύουμε την ομάδα μας, με στόχο να κάνουμε την Καβάλα “Έξυπνο Δήμο”!»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Δάνη (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου, Μηχανολόγο-Μηχανικό

Ο Δάνης (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου γεννήθηκε το 1996 και είναι γιός του Νικολάου Τσιγαρατζόγλου, δικηγόρου, και της Αναστασίας Μαχιά, δικηγόρου-εκπαιδευτικού. Μεγάλωσε στην Καβάλα και φοίτησε στο 10ο Δημοτικό, 4ο Γυμνάσιο (Ζουμπουλάκειο) και 1ο Γενικό Λύκειο Καβάλας.

Συμμετείχε και διακρίθηκε επανειλημμένα τόσο σε σχολικό όσο και σε Πανελλήνιο επίπεδο μέσω διαγωνισμών (Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Euroscola, Βουλή των Εφήβων, ΠΔΒ κ.ά.).

Έπειτα, συνέχισε τις σπουδές του στην Πολυτεχνική Σχολή Ξάνθης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης ως Μηχανολόγος-Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, συμμετέχοντας παράλληλα σε ερευνητικές ομάδες, εμβαθύνοντας στη λειτουργία των Η/Υ, τον δυναμικό προγραμματισμό και τα πληροφοριακά συστήματα.

Ταυτόχρονα, ασχολείται με τη συγγραφή του πρώτου του βιβλίου (αστυνομικό μυθιστόρημα), ενώ συμμετέχει σε ομάδες βιντεοπαιχνιδιών παγκόσμιας εμβέλειας με νικηφόρα δράση και κατάκτηση σημαντικών επάθλων.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Δάνη (Δανιήλ) Τσιγαρατζόγλου για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

 




Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας φανέλας του ΑΟΚ ο Γιάννης Εριφυλλίδης

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας φανέλας του ΑΟΚ παρευρέθηκε ο υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης μαζί με πολυπληθή ομάδα υποψηφίων δημοτικών και τοπικών συμβούλων του.

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης έλαβε τον λόγο και μίλησε στους ποδοσφαιριστές, στα στελέχη και τους φίλους της ομάδας και υποσχέθηκε ότι θα είναι στο πλευρό του ΑΟΚ με όλες του τις δυνάμεις. Άλλωστε, στο πρόγραμμα του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» είναι η πλήρης ανακαίνιση του σταδίου «Ανθή Καραγιάννη» (συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής στεγάστρου) και η γενναία ενίσχυση όλων των αθλητικών συλλόγων.

 




Κομοτηνή | Με την ελληνική σημαία η σορός για την κηδεία της Γλυκερίας Μεμεκίδου

Το τελευταίο αντίο λένε στην Κομοτηνή συγγενείς και φίλοι στην Γλυκερία Μεμεκίδου, την υποναύαρχο του Πολεμικού Ναυτικού, που έχασε τη ζωή της στο τραγικό δυστύχημα της ελληνικής ανθρωπιστικής αποστολής στη Λιβύη με τους συνολικά πέντε νεκρούς Έλληνες – τρεις στρατιωτικούς και δύο μεταφραστές.

Η εξόδιος ακολουθία για την 46χρονη υποναύαρχο ψάλλεται στο ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κομοτηνής από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας & Κομοτηνής, Παντελεήμονα.

Δείτε φωτογραφίες :




Επίσκεψη του υποψήφιου Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη στο Περιγιάλι και την περιοχή των Σφαγείων

Επίσκεψη Θόδωρου Μουριάδη στο Περιγιάλι και τα σφαγεία
Το μεγάλο έργο που έχει σχεδιαστεί και άρχισε να υλοποιείται από τον Δήμο στο Περιγιάλι είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω, να συζητήσω και να δώσω διευκρινήσεις  στους κατοίκους της περιοχής, η οποία αποτελεί τον οικιστικό πνεύμονα της πόλης.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων που προβλέπεται να εκτελεστούν ανέρχεται στα 26.640.696,64 ευρώ και είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα «Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Περιφέρειας ΑΜ-Θ, 2021-2027».
Όπως τόνισα, κατά την εκεί επίσκεψή μου, την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, με τα έργα αυτά, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε στο Περιγιάλι ένα ελκυστικό αστικό περιβάλλον, ώστε να έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ένας νέος αναπτυξιακός θύλακας υψηλών προδιαγραφών.
Ήδη, τα πρώτα και κύρια έργα υποδομής εκτελούνται και μερικά έχουν ολοκληρωθεί, ενώ προ ημερών υποβάλαμε το Σχέδιο για τα υπόλοιπα, για οποία εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση ύψους 15 εκ. ευρώ, και τα οποία εντάσσονται στο γενικό Σχέδιο.
Υπενθύμισα ότι τα έργα που εκτελέστηκαν ή συνεχίζουν να εκτελούνται είναι:
-Ενεργειακή αναβάθμιση κλειστού κολυμβητηρίου (ολοκληρώθηκε),
-ΣΒΑΚ: Κατασκευή υποδομών και διανοίξεις οδών (εκτελείται από τον Δήμο),
-Κατασκευή δικτύου ύδρευσης-Ολοκλήρωση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης (εκτελείται από την ΔΕΥΑΚ),
-Βελτίωση των πεζοδρομίων και του φωτισμού στην περιοχή της μονάδας φιλοξενίας μεταναστών (ολοκληρώνεται),
-Ενεργειακή Αναβάθμιση σχολικού συγκροτήματος Περιγιαλίου (εκτελείται από τον Δήμο),
-Διάνοιξη δευτερεύοντα Κύριου Οδικού Άξονα, ανατολικά της ανοιχτής δομής (Υπογράφηκε η Σύμβαση)
-Προμήθεια εξοπλισμού για την αντιμετώπιση των αναγκών της Δομής Φιλοξενίας και της ευρύτερης περιοχής Περιγιαλίου (δημοσιεύθηκε ο Διαγωνισμός)
-Κατασκευή Μουσικού Σχολείου (Γυμνασίου και Λυκείου-εκπονείται η μελέτη από την ΚΤΥΠ ΑΕ για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2021-2027),
-Εκπόνηση μελετών για την ανέγερση νέου κλειστού Γυμναστηρίου (βρίσκεται σε φάση επιλογής μελετητή),
και
ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΒΑΛΑ 2030
Στο μεταξύ, έχουμε υποβάλλει στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ το Σχέδιο «Καβάλα 2030: Μια πόλη ανθεκτική, συμπεριληπτική και κλιματικά ουδέτερη», το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης 2021-2027».
Ο προϋπολογισμός των έργων και των παρεμβάσεων που περιλαμβάνει το Σχέδιο ανέρχεται στα 15.101.000 ευρώ και θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ 2021-2027 και από άλλα πηγές, όπως το ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ και το Ταμείο Αλληλεγγύης.
Το Σχέδιο, του οποίου η χρηματοδότηση έχει ήδη εγκριθεί, περιλαμβάνει:
-Βιοκλιματική και λειτουργική αναβάθμιση της παραλιακής οδού Περιγιαλίου,
-Υποδομές αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων σε κεντρικά τμήματα της περιοχής παρέμβασης (ολοκληρώθηκε η μελέτη),
-Νέο οδικό άξονα Περιγιαλίου, με 4 κυκλικούς κόμβους (ολοκληρώθηκε η μελέτη)
-Επέκταση δομής KickIT: Δράσεις ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων,
-Δράσεις δημοσιότητας, αξιολόγησης της Στρατηγικής και δικτύωση,
-Λειτουργία δομής Kavala Urban Center,
-Αναβάθμιση αθλητικών υποδομών και προώθηση “Αθλητισμός για Όλους”,
-Μελέτη ενοποίησης αθλητικών εγκαταστάσεων, αναβάθμισης περιβάλλοντα χώρου και δημιουργίας χώρου στάθμευσης (Κολυμβητήριο και Γήπεδο Ανθή Καραγιάννη),
-Δράσεις ευαισθητοποίησης σε θέματα πολιτικής προστασίας μέσω καινοτόμων εργαλείων σχεδιασμού και εκπαίδευσης,
-KAVALA OPEN LAB inclusive,
-Δράσεις ενίσχυσης κλιματικής ουδετερότητας,
-Δημιουργία δομής Δημοτικού Ιατρείου,
-Δράσεις βελτίωσης βιώσιμης αστικής κινητικότητας,
-Κατάρτιση νέων και ανέργων σε θέματα πολιτιστικής βιομηχανίας: συγγραφής, θεατρολογίας και σκηνογραφίας,
-Δημιουργία συμπεριληπτικής παιδικής χαράς και βελτίωση προσβασιμότητας πέριξ αυτής, και
-Δημιουργία Θερμοκοιτίδας.



Πετρέλαιο θέρμανσης: Πρεμιέρα με «ράλι» τιμών – Τι ισχύει με την επιδότηση

Δύσκολος προβλέπεται ο φετινός χειμώνας από τα άλματα στις τιμές στο πετρέλαιο θέρμανσης

Βαρύς προμηνύεται ο χειμώνας για τα νοικοκυριά που θα επιλέξουν να ζεστάνουν το σπίτι τους με πετρέλαιο θέρμανσης. Μετά την εκτίναξη των τιμών σε πολλά είδη διατροφής, λόγω των καταστροφών που προκάλεσε ο “Daniel” στο θεσσαλικό κάμπο έρχεται και το ράλι στα καύσιμα να πιέσει ακόμα περισσότερο τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.

Οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου έχουν ξεφύγει πάνω από τα 93 δολάρια το βαρέλι και κινούνται απειλητικά προς τα 100 δολάρια. Ο μαύρος χρυσός καταγράφει άλμα 30% από την 1η Ιουνίου συμπαρασύροντας τις τιμές των καυσίμων.

Ηδη, η απλή αμόλυβδη έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ το λίτρο ενώ η μέση τιμή του ντίζελ κίνησης φλερτάρει με το 1,9 ευρώ το λίτρο. Με τα σημερινά δεδομένα οι βενζινοπώλες προβλέπουν ότι το πετρέλαιο θέρμανσης θα κάνει πρεμιέρα στην περιοχή του 1,55 – 1,57 ευρώ το λίτρο στα αστικά κέντρα ενώ στα νησιά η τιμή του θα κινηθεί ακόμη πιο πάνω.

Η περυσινή χειμερινή σεζόν άνοιξε με τη τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα 1,37 – 1,41 ευρώ το λίτρο μετά την κρατική επιδότηση των 25 λεπτών στην αντλία και την έκπτωση των 7,5 λεπτών από τα διυλιστήρια.

Η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών έχει ξεκαθαρίσει ότι φέτος δεν θα ισχύσει η κρατική επιδότηση στην αντλία ενώ μέχρι στιγμής τα διυλιστήρια δεν έχουν ανακοινώσει εάν θα προχωρήσουν σε εκπτώσεις προς τις εταιρείες εμπορίας.

Τι ισχύει με το επίδομα θέρμανσης

Σύμφωνα με το ΥΠΕΘΟ η κυβέρνηση αποφάσισε να μην επιδοτήσει την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στην αντλία διότι «οι τιμές του πετρελαίου θέρμανσης πέρυσι – στην έναρξη της χειμερινής περιόδου – εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης διαμορφώνονταν σε πολύ υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις επικρατούσες εκτιμήσεις για την τιμή εκκίνησης του καυσίμου τον προσεχή Οκτώβριο αν και η εν λόγω αγοράς έχει πάντοτε τις δικές της αβεβαιότητες.

Πρακτικά η τιμή έναρξης πέρυσι, μετά την κρατική επιδότηση στην αντλία και τις επιπλέον εκπτώσεις από την αγορά, διαμορφώθηκε κοντά στα επίπεδα που εκτιμάται ότι θα κινηθεί εφέτος χωρίς τις επιδοτήσεις αυτές. Συνεπώς, η κυβέρνηση αποφάσισε να διατηρήσει το επίδομα θέρμανσης με βελτιωμένα κριτήρια καταβολής για τις οικογένειες με παιδιά, αλλά ακολουθώντας την ευρωπαϊκή τάση για περιορισμό των οριζόντιων επιδοτήσεων επιλέγει στον προϋπολογισμό του 2024 την προώθηση άλλων κοινωνικών πρωτοβουλιών (αύξηση ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, αύξηση αναπηρικών επιδομάτων, επίδομα προσωπικής διαφοράς για τους συνταξιούχους, κ.λπ.)».

Ετσι, για τη χειμερινή περίοδο 2023-2024 θα χορηγηθεί επίδομα θέρμανσης στα ίδια επίπεδα με πέρυσι αλλά με διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια για τις οικογένειες με παιδιά, θα εφαρμοστεί ένας νέος εισοδηματικός «κόφτης» για τους ελεύθερους επαγγελματίες και καταργείται το διπλό επίδομα που έλαβαν πέρυσι όσοι γύρισαν την πλάτη στο φυσικό αέριο.

Ειδικότερα για τη νέα χειμερινή σεζόν 2023-2024:

  • Το επίδομα θέρμανσης που θα χορηγηθεί ξεκινάει από τα 100 ευρώ και φθάνει τα 800 ευρώ ανάλογα με την περιοχή και τη σύνθεση του νοικοκυριού.
  • Το εισοδηματικό όριο παραμένει στα 16.000 ευρώ για τον άγαμο και στα 24.000 ευρώ για τον έγγαμο αλλά αυξάνεται για τις οικογένειες με παιδιά από 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο, σε 5.000 ευρώ για κάθε τέκνο. Αυτό σημαίνει ότι το εισοδηματικό όριο για ένα νοικοκυριό με ένα παιδί διαμορφώνεται από 27.000 ευρώ σε 29.000 ευρώ, για ένα νοικοκυριό με δυο παιδιά το όριο εισοδήματος από 30.000 ευρώ ανεβαίνει στα 34.000 ευρώ και για ένα νοικοκυριό με τρία παιδιά το κριτήριο του εισοδήματος αυξάνεται από 33.000 ευρώ σε 39.000 ευρώ.
  • Στα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα τίθεται για πρώτη φορά όριο τζίρου 80.000 ευρώ ετησίως. Ετσι, ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι που εμφάνισαν φέτος στη φορολογική δήλωση ακαθάριστα έσοδα από την άσκηση του επαγγέλματός τους πάνω από 80.000 ευρώ αποκλείονται αυτομάτως από το επίδομα θέρμανσης.
  • Το δημοσιονομικό κόστος για την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης υπολογίζεται σε 237 εκατ. ευρώ έναντι 280 εκατ. ευρώ που ανήλθε πέρυσι, εκ των οποίων 189 εκατ. για το 2023 και 48 εκατ. για το 2024.

tovima.gr

 




“Επανεκκίνηση για την Δράμα” : Ένας Δήμος που φροντίζει για όλους – Οι βασικοί άξονες της κοινωνικής μας πολιτικής

Η άσκηση κοινωνικής πολιτικής, μέριμνας και αλληλεγγύης προς όφελος του συνόλου των δημοτών αποτελεί βασικό μέλημα της παράταξής μας «Επανεκκίνηση για τη Δράμα» και του επικεφαλής μας και υπ. Δημάρχου Δράμας Γιώργο Παπαδόπουλου

Με προτεραιότητα τον άνθρωπο, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και αναπτύσσουμε δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της απασχόλησης, στην κοινωνική στήριξη ευπαθών ομάδων και στην κάλυψη των αναγκών του συνόλου των δημοτών

Διεκδικώντας χρηματοδοτήσεις και κονδύλια από κρατικούς και κοινοτικούς πόρους, σκοπεύουμε στην:

• Αναβάθμιση των κοινωνικών υποδομών του Δήμου.
• Διεύρυνση του αντικειμένου των κοινωνικών υπηρεσιών και ένταξη νέων δομών.
• Σύγχρονη λειτουργία Κέντρου Κοινότητας (κινητή μονάδα) και του ΚΕΠ Υγείας, για τη διαχείριση προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής της υγείας, οργανώνοντας προληπτικές εξετάσεις που αφορούν στην υγεία των δημοτών.
• Λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης της Οικογένειας μέσω του οποίου οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα πληροφόρησης για όλες τις δέσμες ενεργειών του Δήμου μας προς τη οικογένεια, με γνώμονα την έγκυρη ενημέρωση τους και την σωστή δικτύωση με όλες τις δημοτικές υπηρεσίες – πρώτα της κοινωνικής πολιτικής και ακολούθως με κάθε άλλη παροχή του Δήμου.
• Υλοποίηση προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης παιδιών με παιδαγωγικές δραστηριότητες, δημιουργικά παιχνίδια, γυμναστική, χορό, θεατρικά δρώμενα και ζωγραφική κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών των σχολείων, προσφέροντας ανάσα στους εργαζόμενους γονείς, στις πολύτεκνες και στις μονογονεϊκές οικογένειες.
• Υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων που στοχεύουν στη στήριξη και στην εκπαίδευση των νέων.
• Οργάνωση ημερίδων επαγγελματικού προσανατολισμού.
• Κατασκευή και δημιουργία περισσότερων Βρεφονηπιακών Σταθμών και ταυτόχρονη λειτουργία νέων βρεφικών τμημάτων στους υφιστάμενους σταθμούς.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της παράταξής μας, ΕΔΩ.

 




Την άλλη εβδομάδα η υπογραφή της σύμβασης για το νέο λιμάνι

Μετατέθηκε για να γίνει μάλλον την ερχόμενη εβδομάδα η υπογραφή της σύμβασης για την υπό παραχώρηση του νέου λιμανιού «Φίλιππος Β’»

Αν και η τελετή θα γίνονταν χθες στην Αθήνα,  τελευταία στιγμή ανέκυψε  γραφειοκρατικό πρόβλημα που δεν αφορά τις  υποχρεώσεις και ενέργειες του Οργανισμού Λιμένα.




Όλα έτοιμα για την διεξαγωγή του 2ου Γαστρονομικού Φεστιβάλ Δράμας

Ο Δημοτικός Κήπος Δράμας θα φιλοξενήσει το 2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας, ένα γαστρονομικό γεγονός που προωθεί την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας και των προϊόντων του Νομού Δράμας.

Το φεστιβάλ θα διαρκέσει από τις 22 έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2023 και διοργανώνεται από την Ένωση Ξενοδόχων Δράμας, το Επιμελητήριο Δράμας και τον Σύλλογο Επισιτιστών Δράμας.

Φέτος το Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας θα έχει και μια ακόμα διάσταση, αυτή της αλληλεγγύης και της στήριξης των συνανθρώπων μας που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές στη Θεσσαλία και τον Έβρο. Το γεγονός αυτό αναδεικνύει τον πραγματικό πυρήνα της αλληλεγγύης και της συμπαράστασης καθώς και δράση για ακόμη μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της κοινωνίας. Συγκεκριμένα, τα  έσοδα  από την διοργάνωση θα διατεθούν  για την  στήριξη στους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας και στους πληγέντες από τις πυρκαγιές στην περιοχή του Έβρου.

Αυτή η κίνηση αντικατοπτρίζει τη δέσμευση  να συμβάλλουμε στην βοήθεια όσων έχουν πληγεί και να στηρίξουμε τις προσπάθειες ανασυγκρότησης των πληγέντων περιοχών. Με τη συνεργασία και την αλληλεγγύη μας, μπορούμε να φέρουμε ανακούφιση και ελπίδα σε όσους το έχουν ανάγκη. Το 2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας αναμένεται να αποτελέσει μια μοναδική ευκαιρία για τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τις γεύσεις της περιοχής, αλλά και να γνωρίσουν τα πολύτιμα τοπικά προϊόντα του Νομού Δράμας.

Παράλληλα, σε επιλεγμένα σημεία θα μπορούν να ενισχύσουν την φιλανθρωπική μας προσπάθεια, είτε αγοράζοντας κάποιο προϊόν, είτε καταβάλλοντας ένα συμβολικό ποσό.




Μήνυμα Μορφίδη και για την ενότητα του ΣΥΡΙΖΑ

Με την ανάρτηση του το πρωί της Τρίτης (19/9) ο γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Κώστας Μορφίδης στέλνει το δικό του μήνυμα. Εντός και εκτός κόμματος. Μήνυμα και για τη διαφύλαξη της ενότητας

Αυτό γίνεται λίγα 24ωρα μετά το αποτέλεσμα της πρώτης εσωκομματικής ψηφοφορίας. Κι ενώ είναι πολύ πιθανή η νίκη του Στέφανου Κασσελάκη. Αυτήν τη νέα εποχή προσπαθεί να προετοιμαστεί, υπενθυμίζοντας τα βασικά. 

Κομματικά και πολιτικά. Η ανάρτηση του κ. Μορφίδη αναφέρει:

«1. Το κόμμα ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ ο/η Πρόεδρος. Είναι ΚΑΙ οι Οργανώσεις Μελών, οι Νομαρχιακές Επιτροπές, η Πολιτική Γραμματεία, η Κεντρική Επιτροπή, που από κοινού προτείνουν, ψηφίζουν και επεξεργάζονται θέσεις. 2. Στο άρθρο 6 του Καταστατικού ορίζεται με σαφήνεια ότι:

«Το μέλος του κόμματος υποχρεούται: να σέβεται την προσωπικότητα των υπολοίπων μελών και να συμπεριφέρεται δημόσια και στο εσωτερικό του κόμματος με τον ήθο που αρμόζει στις θεμελιώδεις αρχές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ». 

Η τήρηση του Καταστατικού είναι υποχρεωτική για όλα τα μέλη και τα όργανα του κόμματος και επαφίεται στη συνένωση των μελών. 3. Οι αντεγκλήσεις στα ΜΜΕ και στα ΜΚΔ, οξείες ή μη, που υπογράφουν μέλη, δεν εκφράζουν και δεν εκπορεύονται κατ’ ανάγκη από τους υποψήφιους. 4.

Η διαφύλαξη και η υπεράσπιση της ενότητας είναι η μέγιστη προσφορά που καθένας και καθεμιά έχει να προσφέρει στην κοινή μας προσπάθεια. 5. Η κοινή μας προσπάθεια είναι να υπερασπιστούμε συντεταγμένα τις ανάγκες της κοινωνίας που πλήττονται από τον πραγματικό αντίπαλο, την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ. Ο πραγματικός αντίπαλος είναι απέναντι και όχι εντός μας».




Eurostat: Οι Έλληνες πρώτοι στην EE σε ώρες δουλειάς την εβδομάδα – Δείτε χάρτη

Το 2022, ο χρόνος εργασίας για τα άτομα ηλικίας 20-64 ετών ανά εβδομάδα στην ΕΕ ήταν κατά μέσο όρο 37,5 ώρες, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Eurostat

Οι διαφορές ανάμεσα στα κράτη μέλη τη Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν είναι μικρές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Έλληνες εργαζόμενοι δουλεύουν κατά μέσο όρο 41 ώρες την εβδομάδα κατακτώντας την… πρωτιά.

Ακολουθούν οι εργαζόμενοι στην Πολωνία (40,4), τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία (40,2 ώρες και οι δύο).

Αντίθετα, η Ολλανδία είχε τη μικρότερη εβδομάδα εργασίας (33,2 ώρες), ακολουθούμενες από τη Γερμανία (35,3) και τη Δανία (35,4).

Οι μέσες ώρες εργασίας αφορούν εργαζόμενους πλήρους και μερικής απασχόλησης. Κατά συνέπεια, τα διαφορετικά ποσοστά εργαζομένων μερικής απασχόλησης στις διάφορες χώρες επηρεάζουν τα αποτελέσματα, εκτός από τη διαφορετική νόμιμη και συνήθη διάρκεια της εβδομάδας εργασίας.

Οι ώρες εργασίας αναφέρονται στον αριθμό των ωρών εβδομαδιαίως που συνήθως εργάζονται στην κύρια εργασία τους. Είναι η μέση τιμή των πραγματικών ωρών εργασίας ανά εβδομάδα για μια μακρά περίοδο αναφοράς, εξαιρουμένων των εβδομάδων κατά τις οποίες παρατηρείται απουσία από την εργασία (π.χ. διακοπές, άδειες, απεργίες).

protothema.gr

 

 




Στην Καβάλα την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου ο Στέφανος Κασσελάκης

Την Παρασκευή 22/9 στις 18.30 ο υποψήφιος πρόεδρος Στέφανος Κασσελάκης συζητά με τα μέλη και τους φίλους του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ στο cafe Riviera Restro Bar Πλατεία Καραολή &, Δημητρίου 24, Καβάλα.

Δελτίο τύπου




Καιρός: Καλοκαίρι μέχρι την Κυριακή, έρχεται νέα επικίνδυνη κακοκαιρία προς τα τέλη του μήνα

Την ώρα που η Θεσσαλία μετράει ακόμα τις πληγές της από τις πλημμύρες που προκάλεσε η κακοκαιρία «Daniel», νέος συναγερμός σήμανε για κακοκαιρία με μεγάλα ύψη βροχής που αναμένεται να έρθει στα τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές του Οκτωβρίου. Η εκτίμηση προέρχεται από τα μετεωρολογικά δεδομένα του μακροπρόθεσμου Αμερικανικού μοντέλου καιρού GFS, προκαλώντας εύλογη ανησυχία στους ειδικούς, οι οποίοι, πάντως, σημειώνουν ότι πρόκειται για τα πρώτα στοιχεία και δεν είναι ακόμη τίποτα δεδομένο.

Σύμφωνα με τα μετεωρολογικά δεδομένα του μακροπρόθεσμου Αμερικανικού μοντέλου καιρού GFS, τα νέα δείχνουν δυσάρεστα για τη Θεσσαλία. Η πρόγνωση θέλει ως από 187 mm υετού (βροχής) αναμένεται να δεχτεί η περιοχή της Θεσσαλίας, κυρίως στα τέλη του Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου.

Η πρόγνωση φέρει την πιθανότητα δημιουργίας Μεσογειακού Κυκλώνα ο οποίος θα επηρεάσει και τη χώρα μας στις 29 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με τον Κλέαρχο Μαρουσάκη ο καιρός μέχρι και την Κυριακή θα θυμίζει καλοκαίρι, όμως από το τέλος του Σεπτέμβρη αναμένεται νέα κακοκαιρία. Ο μετεωρολόγος στην πρόγνωση του καιρού στο Open, τόνισε ότι η θερμοκρασία θα παραμείνει σταθερά πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου τις επόμενες μέρες με τον καιρό να θυμίζει καλοκαίρι, ωστόσο θα σημειωθούν κάποιες βροχές προς τα βόρεια και δυτικά το απόγευμα.

Από την επόμενη εβδομάδα έρχεται μια νέα διαταραχή. Σύμφωνα με τα τελευταία καιρικά δεδομένα, η κακοκαιρία έρχεται από την Ευρώπη και θα δώσει βροχές:

«Φαίνεται να κατεβαίνει μια διαταραχή από την Κεντρική Ευρώπη, θα πέσουν περισσότερες βροχές και θα πέσει και η θερμοκρασία. Επειδή όμως δυστυχώς αυτή την εποχή είναι ζεστές οι θάλασσές μας, τα κύματα κακοκαιριών αποκτούν περισσότερη ενέργεια ή μεγαλύτερη ένταση πάνω από το νερό. Άρα σίγουρα αν θα προκύψει μια κακοκαιρία θα έχει και αυτή κάποια ένταση».




Απεργεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Καβάλας την Πέμπτη 21/09

Απεργεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Καβάλας την Πέμπτη 21/09 ,συμμετέχοντας στην απεργιακή συγκέντρωση 11.30 π.μ. στην Κεντρική Πλατεία της πόλης.

 

“Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

τα σχολεία άνοιξαν με τα γνωστά εκρηκτικά προβλήματα των ακατάλληλων και επικίνδυνων σχολικών κτιρίων και των χιλιάδων κενών, οι συνάδελφοι που διορίστηκαν, μόνιμοι και αναπληρωτές αντιμετώπισαν για άλλη μία φορά προβλήματα μετακίνησης και στέγασης ακόμα πιο οξυμένα.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, ενώ κάηκε η μισή χώρα, ενώ ακόμα μετράμε τις πληγές μας, νεκρούς και αγνοούμενους, κατεστραμμένα σπίτια, υποδομές και ψάχνουμε για το πώς θα καλυφθούν τα στοιχειώδη για τη ζωή και την υγεία μας, εν μέσω των μεγάλων καταστροφών στη Θεσσαλία, η κυβέρνηση παρουσίασε το πιο αντεργατικό νομοσχέδιο των τελευταίων δεκαετιών.

Αποτελεί τεράστια πρόκληση για όλους μας να θεωρείται παρωχημένο, εν έτει 2023, το να δουλεύουμε 8ωρο και να ζούμε από τη δουλειά μας.

Το νομοσχέδιο βάζει ταφόπλακα σε δικαιώματα και κατακτήσεις:

  • Καταργεί οριστικά την 5νθήμερη, μόνιμη και σταθερή εργασία.
  •  Προβλέπει παραπέρα ελαστικοποίηση εργασιακών σχέσεων (εισάγει το πρόγραμμα μηδενικών ωρών και όχι μόνο σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα…).
  • Καταργεί το σταθερό χρόνο δουλειάς και νομιμοποιεί τις 13 ώρες εργασίας/ημέρα, τις 78 ώρες εργασίας /εβδομάδα, την ευελιξία δίχως όρια, τη δουλειά τις Κυριακές.
  •  Ποινικοποιεί ακόμη περισσότερο το δικαίωμα της Απεργίας με απειλές για χρηματικά πρόστιμα, δικαστήρια και ποινές φυλάκισης.

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΑΙ

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
  • ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
  • ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΝΕΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
  • ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ! “



Κάλεσμα σε απεργία την Πέμπτη 21.09.2023

Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Καβάλας, καλεί όλους τους Εργαζόμενους να συμμετέχουν στην Πανελλαδική Πανεργατική Απεργία που κήρυξε για την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023 η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

Απαιτούμε την απόσυρση του νέου αντεργατικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης και καλούμε όλους τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στις συγκεντρώσεις που πραγματοποιούνται την ίδια μέρα σε όλη τη χώρα.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
ΩΡΑ 11:30 π.μ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

 




Δήλωση Μ. Μπαράν για το συλλαλητήριο για την υποβάθμιση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης

Καθημερινά εγώ και οι συμπολίτες μου στο Νομό Ξάνθης, γινόμαστε μάρτυρες της αποδόμησης του συστήματος Υγείας, που παραπαίει και ισοπεδώνει την ελεύθερη, δωρεάν και αξιοπρεπή πρόσβαση στις υγειονομικές υπηρεσίες

Η ΥΓΕΙΑ, το υπέρτατο αυτό έννομο αγαθό, μόνο ως τέτοιο δεν αντιμετωπίζεται πλέον, εξαιτίας των πολλαπλών αστοχιών της παρούσας Κυβέρνησης.

Η ανασφάλειά και η αγωνία όλων μας, στην δυνητική περίπτωση που κάποιος από εμάς νοσήσει, έχει ενταθεί στο έπακρο αφού γνωρίζουμε πολύ καλά την εξαθλιωτική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το Γενικό Νοσοκομείο της πόλης μας.

Τα λόγια περισσεύουν. Οι πράξεις έχουν τελματώσει.

Η υποβάθμιση η αδιαφορία και η παραμέληση του Νοσοκομείου μας, είναι εδώ και χρόνια γεγονός αυταπόδεικτο παρά τις εκκλήσεις τόσο όλων των αρμόδιων εμπλεκομένων φορέων και προσώπων (ιατρικός σύλλογος, ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κλπ), όσο και τις δικές μου πρωτίστως ως γιατρός και έπειτα ως βουλευτής του νομού.

Παρ’ όλα αυτά το εξουθενωμένο σωματικά και ψυχικά λιγοστό προσωπικό συνεχίζει να προσφέρει αγόγγυστα και υπό αντίξοες συνθήκες τις υπηρεσίες του, τιμώντας τον όρκο του Ιπποκράτη με αυταπάρνηση και πολλαπλές προσωπικές θυσίες. Χωρίς ουσιαστικά κίνητρα. Χωρίς επαίνους και χειροκροτήματα.

Σήμερα όλοι μαζί ενώνουμε τις φωνές και τις δυνάμεις μας για να αποκτήσουμε ξανά ό,τι βίαια στερηθήκαμε. Για μια ποιοτική και αξιοπρεπή Δημόσια Δωρεάν Περίθαλψη. Απαίτηση όλων μας είναι να δοθούν άμεσες λύσεις χωρίς ευχολόγια και λόγια έωλα.

Δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι για το καλό αυτού του τόπου και να βάζω το μαχαίρι στο κόκκαλο σε ό,τι μας απασχολεί ως τοπική κοινωνία. Τα κυβερνητικά τεχνάσματα για την απροκάλυπτη υποβάθμιση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης και την μετέπειτα μετατροπή του σε Πρωτοβάθμιο Κέντρο Υγείας, δεν θα το επιτρέψουμε όλοι μαζί σαν μια γροθιά να συνεχιστούν.

Σήμερα η Ξάνθη στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις διεκδικώντας το αυτονόητο. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα ποιοτικό και αξιοπρεπές Εθνικό Σύστημα Υγείας για εμάς και για τις μελλοντικές γενιές.

Μαζί θα τα καταφέρουμε!