Επιμνημόσυνη Δέηση του Μακ. Πατριάρχη Αλεξάνδρειας για την αοίδημο Μαριάννα Βαρδινογιάννη
Η ΑΘΜ ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Ἀφρικῆς κ.κ.Θεοδωρος Β’, πληροφορηθείς μετά λύπης την προς Κύριον εκδημίαν της Πρέσβειρας Καλής Θελήσεως της UNESCO, αοιδίμου Μαριάννας Βαρδινογιάννη, Αρχόντισσας των Εκκλησιών και ιδρυτικού μέλους του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού «Φως της Αφρικής» του Πατριαρχικού Θρόνου Αλεξανδρείας, ετέλεσε το πρωί της 25ης Ιουλίου ε.ε, στο Ιερό Πατριαρχικό Παρεκκλήσιο των Αγίων Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου και Νεκταρίου Πενταπόλεως, επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως της μακαρίας ψυχής αυτής.
Επίσης, εξέφρασε τις ολόθυμες συλλυπητήριες ευχές Του προς τους εκλεκτούς οικογενείς και συνεργάτες της εκλιπούσης Ευεργέτιδος του Πρεσβυγενούς Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, υπογραμμίζοντας την πηγαία ευγένεια και την ευαισθησία της αγαπώσης καρδίας της προς κάθε πάσχοντα άνθρωπο, ιδιαίτερως δε τα μικρά παιδιά, υπέρ των οποίων ανέπτυξε ένα σπουδαίο φιλανθρωπικό έργο
Mε την συμμετοχή του Υππατ Λευτέρη Αυγενάκη το Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας στις Βρυξέλλες
O Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης θα συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, την Τρίτη 25 Ιουλίου 2023
Υπό την ισπανική Προεδρία, θα περιγραφούν οι κύριες προτεραιότητες για τη γεωργία και την αλιεία κατά το επόμενο εξάμηνο.
Οι Ευρωπαίοι Υπουργοί θα συζητήσουν την κατάσταση της αγοράς, υπό το πρίσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, προκειμένου να προβούν σε απολογισμό των διαφόρων εξελίξεων που επηρεάζουν τα αγροδιατροφικά προϊόντα και τον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ.
Από τα κυριότερα θέματα που θα συζητηθούν στο Συμβούλιο είναι η ορθολογική χρήση φυτοφαρμάκων, ενώ θα υπάρχει ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη μελέτη που συμπληρώνει την εκτίμηση των επιπτώσεων τους.
Οι Yπουργοί θα ενημερωθούν από την Επιτροπή σχετικά με τη νέα πρόταση κανονισμού για την παραγωγή και την εμπορία φυτικού και δασικού πολλαπλασιαστικού υλικού, αλλά και για τα κύρια αποτελέσματα της υπουργικής διάσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουνίου στη Ρώμη, το κεντρικό θέμα της οποίας ήταν «Ανθεκτικά συστήματα τροφίμων και βιώσιμες γεωργικές αλυσίδες αξίας».
H Πατριωτική Δύναμη συνεχίζει την πολιτική δράση της
Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ – Πρόδρομος Εμφιετζόγλου θα συνεχίσει – μόνη της – την πολιτική δράση της, υπερασπιζόμενη τα δίκαια της πατρίδος και τα συμφέροντα του Ελληνικού Λαού και ειδικότερα των παιδιών μας
Οι καιροί είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι και η παρουσία μας περισσότερο αναγκαία από ποτέ.
Σύντομα θα ανακοινωθεί η νέα οργανωτική δομή του κόμματος.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός διοργανώνει μεγάλη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την αντιμετώπιση των πνιγμών
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης των Πνιγμών (25/7) διοργανώνει μεγάλη δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού την Τρίτη, 25 Ιουλίου 2023, από τις 11:00 έως τις 14:00, στην Πλατεία Συντάγματος
Στην δράση του Ε.Ε.Σ. θα συμμετάσχουν εθελοντές και προσωπικό από όλα τα Σώματα του Ε.Ε.Σ. (Υγείας, Κοινωνικής Πρόνοιας, Σαμαρειτών-Διασωστών, Νεότητας).
Κατά τη διάρκειά της, θα διανεμηθείενημερωτικό υλικό με οδηγίες για ασφαλή κολύμβηση, καθώς και οδηγίες για την αντιμετώπιση του καύσωνα και των δυνητικών κινδύνων που απορρέουν από την έκθεση σε υψηλές θερμοκρασίες.
Παράλληλα, θαδιανεμηθούν εμφιαλωμένα κρύα νερά στους πολίτες.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ο πνιγμός στη θάλασσα, αποτελεί διεθνώς την πέμπτη συχνότερη αιτία θανάτου από ατύχημα μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων και τη δεύτερη αιτία θανάτου από ατύχημα για τα παιδιά.
Πρέπει να τονιστεί ιδιαιτέρως ότι πολλά από τα θύματα πνιγμού μπορούν να επιβιώσουν και να αναρρώσουν πλήρως με την έγκαιρη και σωστή αντιμετώπιση στα κρίσιμα πρώτα λεπτά που εκτυλίσσεται το περιστατικό.
Κάτοικοι στο Μάτι μετά την μετακίνηση 19.000 ατόμων στη Ρόδο: «Για εμάς δεν έγινε καμία επιχείρηση διάσωσης»
«Καλύτερα να σιωπούν από ντροπή όσοι εύκολα απαξιώνουν την τακτική των εκκενώσεων» το μήνυμά τους με αφορμή την εκκένωση των 19.000 ανθρώπων στη Ρόδο
Η θλιβερή επέτειος των πέντε χρόνων από την ανείπωτη τραγωδία της φονικής φωτιάς στο Μάτι, φέτος συνέπεσε με το ξέσπασμα τρομερών πυρκαγιών σε όλη τη χώρα. Η τεράστια επιχείρηση απομάκρυνσης 19.000 ανθρώπων στη Ρόδο το Σάββατο το βράδυ, ξύπνησε μνήμες στους κατοίκους στο Μάτι.
Άνθρωποι που επέζησαν της τραγωδίας του 2018 ξέσπασαν το πρωί της Δευτέρας λέγοντας ότι «για εμάς δεν έγινε καμία επιχείρηση διάσωσης».
Αν είχε δοθεί εντολή εκκένωσης θα είχαν σωθεί ζωές
«Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ αυτούς τους ανθρώπους, που έφυγαν άδικα. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τους εγκαυματίες που ζουν αυτή τη στιγμή και ταλαιπωρούνται, έχουν σημάδια στο κορμί τους, και τους υπολοίπους τραυματίες ψυχικά και σωματικά που πέρασαν όλα αυτά», είπε αρχικά ο κ. Πέτρος Δεμέναγας, μέλος της συντονιστικής επιτροπής κατοίκων Ματιού που μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την «μαύρη επέτειο».
«Εμάς εδώ μας άφησαν στο έλεος, δεν έγινε καμία διάσωση»
«Βλέπουμε 19.000 εκκενώθηκαν στη Ρόδο, οι 16.000 με αυτοκίνητα και 3.000 από τη θάλασσα. Εμάς εδώ μας άφησαν στο έλεος, δεν ήρθε κανένα Λιμενικό, δεν ήρθε καμία αστυνομία, δεν βοήθησε δεν έγινε καμία διάσωση. Διάσωση την οποία όφειλε να κάνει η πυροσβεστική και η αστυνομία, πόρτα-πόρτα. Αυτό που ζητάμε όλοι εμείς που επιζήσαμε και πρωτίστως οι συγγενείς των θυμάτων και οι εγκαυματίες, είναι η δικαίωση στη δίκη που τρέχει. Για να προχωρήσουμε σαν κοινωνία πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να κάνουν έστω και λίγο φυλακή. Κάποια στιγμή επιτέλους οι υπεύθυνοι για 104 θανάτους να μπουν σε ένα κελί. Δεν γίνεται να είναι πλημμέλημα αυτό και να κυκλοφορούν αύριο μεθαύριο ανάμεσά μας. η ηθική δικαίωση όλων είναι να τους δούμε όλους τους υπεύθυνους στη φυλακή», συμπλήρωσε ο κ. Δεμέναγας.
«Ζητάμε να αναβαθμιστεί σε κακούργημα αυτό. Έκθεση σε κίνδυνο με ενδεχόμενο δόλο. Δεν υπήρχε έκθεση σε κίνδυνο σε όλους αυτούς που ήταν στη θάλασσα και δεν ήρθε κάνεις να τους βοηθήσει; Σε όλους εμάς που ήμασταν στα σπίτια μας και δεν ξέραμε τι συμβαίνει, δεν ήρθε κάνεις να μας πει τι να κάνουμε, τι συμβαίνει , δεν ακούστηκε ούτε μία σειρήνα. Δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητα τέτοια εγκλήματα», τόνισε κλείνοντας.
SOS για τα ελάφια στη Ρόδο – Αναζητούν τροφή στις αυλές των σπιτιών
Twitter: Το «X» είναι και επίσημα το νέο λογότυπο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το «X» είναι και επίσημα το νέο λογότυπο του Twitter
Από την πλευρά τους τα μέλη της Επιτροπής Πληγέντων Κόκκινο Λιμανάκι Ραφήνας σε αναρτήσεις τους στο Twitter αναφέρουν: «Οι 104 νεκροί της πυρκαγιάς στο Κόκκινο Λιμανάκι & στο Μάτι,καθώς & οι συγγενείς τους, πολύ θα ήθελαν να υπήρχε το 112 & μια έγκαιρη εκκένωση.Δεν τους έδωσε, όμως, κανείς αυτήν την ευκαιρία,την ευκαιρία να επιβιώσουν».
«Επομένως,καλύτερα να σιωπούν από ντροπή όσοι εύκολα απαξιώνουν την τακτική των εκκενώσεων» καταλήγει το μήνυμα των μελών της επιτροπής
ΑΜΘ: Αεροψεκασμοί προνυμφοκτονίας για την καταπολέμηση κουνουπιών
Στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος καταπολέμησης των κουνουπιών που διενεργεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης θα πραγματοποιηθούν αεροψεκασμοί προνυμφοκτονίας για την καταπολέμηση των κουνουπιών:
Την ΤΕΤΑΡΤΗ 26/07/2023
Πεδίο Εφαρμογής-περιοχές: Στο φυσικό/αγροτικό περιβάλλον και συγκεκριμένα στα φυσικά και αγροτικά οικοσυστήματα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου (νότιο τμήμα) (περιοχή του Δήμου Αλεξ/πολης), όπου θα δοθεί προτεραιότητα σε μεγάλες εκτάσεις στάσιμου νερού κοντά σε κατοικημένες περιοχές.
Ώρα εκτέλεσης αεροψεκασμών : 06:00 – 11:00
Προφυλάξεις: παρακαλούμε να μην κυκλοφορούν στο φυσικό/αγροτικό περιβάλλον των παραπάνω περιοχών, άνθρωποι και ζώα κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης του ψεκασμού, για λόγους καθαρά προληπτικούς.
Η εφαρμογή δεν θα γίνει σε κατοικημένες περιοχές, ωστόσο κατά την εκτέλεση της πτήσης από και προς τις περιοχές εφαρμογής, ενδέχεται το ελικόπτερο να διέλθει κοντά από κατοικημένες περιοχές, χωρίς αυτό να εγκυμονεί κινδύνους για τη δημόσια υγεία.
Για την διενέργεια των ψεκασμών ακολουθούνται οι οδηγίες που ορίζονται στην με αρ. πρωτ. Δ1α/Γ.Π.οικ 11942/.24-02-2023 (ΑΔΑ:9Π8Α465ΦΥΟ-ΛΗΤ) Εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας, με εγκεκριμένα βιοκτόνα σκευάσματα σύμφωνα με το αρ. πρωτ. 62/2689/23-01-2023 (ΑΔΑ: 9Π8Α465ΦΥΟ-ΛΗΤ ), έγγραφο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και με το υπαρiθμ Δ1α/Γ.Π.15580/23-03-2023 έγγραφο του Υπουργείου Υγείας, με θέμα «Διενέργεια αεροψεκασμών προνυμφοκτονίας για το έτος 2023» (ΑΔΑ:9ΚΕΖ465ΦΥΟ-ΩΤΠ).
Η εφαρμογή θα γίνει:
με ευθύνη του ανάδοχου φορέα που είναι η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρία «ASNSαεροεφαρμογές Ι.Κ.Ε.».
με χρήση ελικοπτέρου και είναι τοHILLERSX – HBRπου φέρει ειδικό και κατάλληλο εξοπλισμό.
με συνεχή επίβλεψη από αρμοδίους υπαλλήλους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Με εγκεκριμένα για χρήση από αέρος βιολογικά βιοκτόναπου αναφέρονται στο αρ. πρωτ. 62/2689/23-01-2023 (ΑΔΑ: 9Π8Α465ΦΥΟ-ΛΗΤ ), έγγραφο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Σε περίπτωση που δεν το επιτρέψουν οι συνθήκες να εκτελεστεί ο αεροψεκασμός, θα μεταφερθεί σε επόμενη ημέρα.
Καύσωνας: 31 πολίτες με θερμοπληξία διακομίσθηκαν την Κυριακή σε νοσοκομεία
Πολλά είναι τα περιστατικά θερμοπληξίας που έχουν καταγραφεί στα νοσοκομεία τις τελευταίες ημέρες λόγω του καύσωνα.
Μόνο χθες Κυριακή, όπου ο υδράργυρος κατέγραψε θερμοκρασίες ρεκόρ σε πολλά σημεία ανά την επικράτεια, διακομίσθηκαν στα εφημερεύοντα νοσοκομεία από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, 31 περιστατικά με θερμοπληξία.
Συγκλονίζει η μητέρα του 46χρονου στη Χαλκίδα: «Δεν είχε επαφή με το περιβάλλον, έτρεμε και έβγαλε αίμα από το στόμα»
Από την περασμένη Τετάρτη, οπότε και ξεκίνησε την επέλασή του το νέο κύμα καύσωνα, έχουν καταγραφεί 104 περιστατικά, στα οποία το ΕΚΑΒ διακόμισε πολίτες στα νοσοκομεία, ενώ εκτιμάται ότι ήταν πολύ περισσότεροι αυτοί που αντιμετώπισαν πρόβλημα, αλλά δεν έσπευσαν να ζητήσουν ιατρική βοήθεια.
Και τις επόμενες μέρες αναμένεται να υπάρξει «εκτόξευση» του υδραργύρου, που ενδεχομένως θα φτάσει και τους 48 βαθμούς Κελσίου, με το υπουργείο Υγείας να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις ευπαθείς ομάδες αλλά και για τον γενικό πληθυσμό, που μόνο αψήφιστα δεν θα πρέπει να λάβει τον καύσωνα.
Αρναούτογλου: Προσοχή την Τετάρτη θα έχει λίβα, είναι η πιο επικίνδυνη μέρα -Βροχές από την Πέμπτη, δείτε πού
Την Τετάρτη ορίζει ως πιο δύσκολη ημέρα του υπολειπόμενου καύσωνα ο Σάκης Αρναούτογλου, αναφέροντας ακόμη ότι από Πέμπτη έρχονται βροχές.
Λίβας την Τετάρτη, βροχές από Πέμπτη, λέει ο Σάκης Αρναούτογλου
«Φίλες και φίλοι! Ορατό μεν είναι επιτέλους το τέλος του καύσωνα, με την ερχόμενη όμως Τετάρτη, 26 Ιουλίου να αποτελεί, κατά την ταπεινή μου άποψη, την τελευταία αλλά και την πιο επικίνδυνη καιρικά μέρα από πλευράς καύσωνα και λίβα μέχρι σήμερα!
Από κει και μετά, υπάρχουν ενδείξεις και για κάποια αστάθεια σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ!
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΩΣ ΑΡΧΕΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΜΑΤΙΑ!!!
Για να υπολογίσετε με αρκετή ακρίβεια τη θερμοκρασία στην περιοχή που σας ενδιαφέρει, διαβάστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τις επεξηγήσεις στο μετεώγραμμα, σας παρακαλώ, γιατί, όπως είναι φυσικό, ανάλογα με την περιοχή, το υψόμετρο και τη γειτνίαση στη θάλασσα οι θερμοκρασίες θα διαφέρουν!
Για ό,τι νεότερο, στη σελίδα μου στο Facebook: Σάκης Αρναούτογλου. Για να μη χάνετε τον… καιρό σας
Με εκτίμηση
Σάκης Αρναούτογλου».
Θρήνος για το ζευγάρι ηλικιωμένων στον Βόλο – Η γυναίκα ήταν νεκρή 3 μέρες και ο άντρας αρνιόταν να την αποχωριστεί
Θρήνος επικρατεί στον Βόλο έπειτα από την είδηση ότι ηλικιωμένο ζευγάρι που ζούσε σε διαμέρισμα κεντρικής πολυκατοικίας έφυγε από τη ζωή σε διάστημα λίγων ημερών
Κοντά τους βρέθηκε και το κατοικίδιό τους, μία γατούλα, την οποία φρόντιζαν και τελικά απεγκλώβισαν οι αστυνομικοί.
Συγκλονίζει η πληροφορία που ήρθε σήμερα στο φως για τον 72χρονο σύζυγο της 68χρονης, ο οποίος πεθαίνοντας η αγαπημένη του έχασε τη θέληση για ζωή και παρά το γεγονός ότι ήταν νεκρή τρεις ημέρες από την ώρα που αποφάσισε να την αποχωριστεί και ενημέρωσε τους συγγενείς για την απώλειά της, ο ίδιος συνέχισε να κάνει τις καθημερινές δραστηριότητές του, έχοντας το νεκρό σώμα της στο σπίτι.
Λίγη ώρα μετά το τηλεφώνημα στους συγγενείς του, έφυγε και αυτός από τη ζωή.
Η διάσωση και φροντίδα του κατοικιδίου
Το μέλος της «Φιλοζωϊκής Ομάδας Βόλου», Μάγδα Σουσουρή, με μια ανάρτησή της δηλώνει για το γατάκι που δισώθηκε: «Βρέθηκε, «αρκετά στρεσσαρισμένη, τρομαγμένη και αγχωμένη από αστυνομικούς, δίπλα στα άψυχα σώματα των ηλικιωμένων κηδεμόνων της, στο κέντρο της πόλης μας (οδός Γαλλίας, απέναντι από το πάρκο της Πλατείας Ελευθερίας).
Η γατούλα απεγκλωβίστηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Βόλου, μετά από υπηρεσιακή τηλ. επικοινωνία χθες το απόγευμα και με το κλουβάκι της μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα Βόλου, για προσωρινή φιλοξενία, αφού προηγούμενα υπήρξαν τηλεφωνικές επικοινωνίες με εθελόντρια της Φιλοζωικής Ομάδας Βόλου.
Οι αστυνόμοι της έδωσαν φαγητό, μιας και ήταν νηστική και φρέσκο καθαρό νερό γιατί ήταν ιδιαιτέρως διψασμένη. Παρατήρησαν αρχικά ότι είναι πολύ αδύνατη, έχει έντονο κνησμό στα αυτιά της, μεγάλη απώλεια τριχών και σιελόρροια και την μετέφεραν στην κτηνιατρική κλινική του κ. Φιλήμων Διαμαντή, στο Volos Veterinary Specialists (2ας Νοεμβρίου με Θουκιδίδου) για διερεύνηση της κατάστασης της.
Η γατούλα βρίσκεται ήδη σε νοσηλεία και ευχόμαστε τα καλύτερα!! !!Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τους αστυνομικούς του αστυνομικού τμήματος Βόλου για την ευαισθητοποίηση τους καθώς και για το ενδιαφέρον που έδειξαν για την φροντίδα και διάσωση της γάτας. Τέτοιες πράξεις θα πρέπει να γίνονται γνωστές και εμείς νιώθουμε πως υπάρχει ακόμη ΕΛΠΊΔΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!».
Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι νέοι άνθρωποι και οι γυναίκες μπαίνουν μπροστά για την Καβάλα που μας αξίζει!
Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει τα νέα μέλη στην παράταξη ο Τόπος της Ζωής Μας:
“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τους συμπολίτες μας Νίκο Στάμο και Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου.
Ο Νίκος Στάμος γεννήθηκε το 1989 στην Καβάλα. Είναι γιος του Χρήστου Στάμου και της Αναστασίας Ναζίρογλου. Φοίτησε στο 19ο Δημοτικό, στο 2ο Γυμνάσιο, στο 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας και στη συνέχεια σπούδασε σε ΙΕΚ Φυσικοθεραπείας στη Θεσσαλονίκη. Στην Καβάλα ζει πλέον μόνιμα και εργάζεται εδώ και 13 χρόνια ως ιδιωτικός υπάλληλος και τα δύο τελευταία χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας.
Η Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου γεννήθηκε στην Καβάλα και είναι συγγραφέας και στιχουργός. Είναι κόρη του Μιχαήλ Σπυρόπουλου (επιχειρηματία) από την Αθήνα και της Φιλιώς Γρίδη από την Καβάλα. Ως τα δεκατρία της χρόνια έζησε στην Καβάλα, κατόπιν εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και εν συνεχεία μετέβη στις ΗΠΑ.
Έζησε πέντε χρόνια στη Νέα Υόρκη και εργάστηκε ως Νηπιαγωγός για το Ελληνικό σχολείο της Αγίας Μαρκέλλας. Παρακολούθησε σεμινάρια δημιουργικής γραφής, πλοκής σεναρίου και σκηνοθετικής προσέγγισης, συμμετέχοντας σε ερασιτεχνική ομάδα υποκριτικής.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη στιχουργική, τη συγγραφή βιβλίων και σεναρίων, αλλά και με τον χώρο της τηλεόρασης. Αξιοσημείωτες συνεργασίες της είναι με τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Γιάννη Πλούταρχο, τον Γιώργο Αλκαίο, τον Νίκο Οικονομόπουλο, την Πέγκυ Ζήνα, την Καίτη Γαρμπή και πολλούς άλλους γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες.
Επίσης, είχε συνεργασία με ξένους καλλιτέχνες, όπως τον Ιταλό Roberto Casalino, την Ισραηλινή τραγουδίστρια Ishtar και την Τουρκάλα Tanyla, ενώ πολλά τραγούδια της έχουν διασκευαστεί και κυκλοφορούν στο εξωτερικό.
Επίσης, ο Θάνος Μικρούτσικος την επιβράβευσε για το αφιερωματικό τραγούδι που έγραψε στη μνήμη του Δημήτρη Μητροπάνου. Έχουν εκδοθεί έξι βιβλία της, εκ των οποίων το ένα κυκλοφόρησε αρχικά στην Αμερική από τη Dorrance Publishing όπου επιλέχθηκε ανάμεσα από ογδόντα μυθιστορήματα.
Κατά τη συγγραφική της δράση, έχει διασκευάσει λογοτεχνικά έργα άλλων συγγραφέων σε μορφή σεναρίου, ενώ η ίδια έχει ασχοληθεί με τη γραφή θεατρικών έργων, διαλόγων, κειμένων. Το 2020 επέστρεψε μόνιμα στην Καβάλα και συνεργάστηκε τηλεοπτικά με το ΕΝΑ Channel, όπου είχε αναλάβει τη διεύθυνση παραγωγής και την παρουσίαση ψυχαγωγικής εκπομπής.
Από τη συνεργασία της με το κανάλι, δημιουργήθηκε σημαντικό οπτικοακουστικό έργο, αλλά και κοινωνικό, οργανώνοντας δράσεις και καμπάνιες κοινωνικής ευθύνης. Είναι παντρεμένη από το 2011 με τον Θοδωρή Δήμο, ιδιωτικό υπάλληλο, και έχουν αποκτήσει έναν γιο.
Θέλω να τους ευχαριστήσω και προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή τους να δώσουν μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.
Οδηγίες του υπ. Υγείας για την αντιμετώπιση του καύσωνα -Προσοχή στη θερμοπληξία και τη θερμική εξάντληση
Το υπουργείο Υγείας έδωσε απόψε στη δημοσιότητα γραφήματα για την αντιμετώπιση της θερμικής εξάντλησης και της θερμοπληξίας, την προστασία από τον καύσωνα, την φροντίδα ευάλωτων ομάδων και για τα μέτρα για την αποφυγή εισπνοής καπνού/στάχτης από πυρκαγιά, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση του κοινού.
Στα γραφήματα παρατίθενται τα συμπτώματα της θερμικής εξάντλησης και της θερμοπληξίας καθώς και οι πρώτες βοήθειες. Επίσης δίνονται οδηγίες για την προστασία από τον καύσωνα και την φροντίδα ευάλωτων ομάδων.
Από την πλευρά του, αυτές τις ημέρες με την έντονη ζέστη, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών καλεί τους πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους με κλιματισμό. Να αποφεύγουν οποιαδήποτε μορφή άσκησης και σωματικής δραστηριότητας σε εξωτερικούς χώρους (πάρκα κ.λπ.), όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και τη νύχτα, εάν η ελάχιστη θερμοκρασία δεν πέσει κάτω από τους 32 βαθμούς Κελσίου.
«Eφιστούμε την προσοχή, ειδικά στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού να ακολουθούν σχολαστικά τα μέτρα προφύλαξης και πρόληψης των παθολογικών καταστάσεων που προκαλούνται από τις υψηλές θερμοκρασίες», επεσήμανε ο πρόεδρος του ΙΣΑ, Γιώργος Πατούλης και πρόσθεσε: «Ειδικά τα άτομα που πάσχουν από καρδιαγγειακές παθήσεις και άλλα νοσήματα, όπως σακχαρώδη διαβήτη, νεφρική ανεπάρκεια, πνευμονοπάθειες κ.λπ., ανήκουν στις ιδιαίτερα ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες και θα πρέπει να ακολουθούν σχολαστικά τις οδηγίες των ειδικών κατά την περίοδο του καύσωνα για να προστατέψουν την υγεία τους. Τονίζουμε ότι πρέπει να αποφεύγεται η σωματική καταπόνηση, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και τη νύχτα».
Φωτιές: Πολύ υψηλός κίνδυνος σε 7 περιφέρειες – Ο χάρτης και οι οδηγίες από την Πολιτική Προστασία
Η Πολιτική Προστασία έχει ενημερώσει τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις Περιφέρειες και τους Δήμους
Πολύ υψηλός κίνδυνος για φωτιά (κατηγορία κινδύνου 4) προβλέπεται σήμερα, Σάββατο 22 Ιουλίου, για επτά περιφέρειες της χώρας, σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (civilprotection.gov.gr).
Συγκεκριμένα πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς προβλέπεται αύριο για τις εξής περιοχές:
Η γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (civilprotection.gov.gr) του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσιακά εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις Περιφέρειες και τους Δήμους των ανωτέρω περιοχών, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν επεισόδια πυρκαγιών.
Παράλληλα, η ΓΓΠΠ συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως:
– το κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών ή υπολειμμάτων καθαρισμού,
– η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης,
– η χρήση υπαίθριων ψησταριών, το κάπνισμα μελισσών, η ρίψη αναμμένων τσιγάρων, κ.α.
Επίσης, υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται η καύση των αγρών.
Σε περίπτωση που αντιληφθούν φωτιά, οι πολίτες παρακαλούνται να ειδοποιήσουν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199.
Επιπρόσθετα, σε γενική επιφυλακή παραμένει το προσωπικό των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών όλης της Επικράτειας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες υπηρεσιακές απαιτήσεις, που έχουν προκύψει λόγω του μεγάλου αριθμού πυρκαγιών καθώς και του πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς (κατηγορία κίνδυνου 4).
Παράλληλα, εφαρμόζεται το 2ο στάδιο επιχειρησιακής ετοιμότητας του Π.Σ. και θα πραγματοποιηθούν περιπολίες εναέριας επιτήρησης, καθώς και περιπολίες από Πυροσβεστικές, Αστυνομικές και Στρατιωτικές δυνάμεις.
Ταυτόχρονα, για τις ανωτέρω περιοχές, εφαρμόζεται το Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση κινδύνων λόγω δασικών πυρκαγιών, σύμφωνα με το οποίο, μεταξύ άλλων, προβλέπεται, η εφαρμογή του μέτρου της προληπτικής απαγόρευσης της κυκλοφορίας οχημάτων και παραμονής εκδρομέων σε εθνικούς δρυμούς, δάση και “ευπαθείς” περιοχές.
Ακόμη απευθύνεται έκκληση στους πολίτες:
Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως
i. το κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών ή υπολειμμάτων καθαρισμού,
ii. η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης,
iii. η χρήση υπαίθριων ψησταριών,
iv. το κάπνισμα μελισσών,
v. η ρίψη αναμμένων τσιγάρων, κ.α.
Να παρακολουθούν τις πληροφορίες για την πρόληψη δασικών πυρκαγιών που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα και στους επίσημους λογαριασμούς του Πυροσβεστικού Σώματος, στο Facebook και στο Twitter.
Σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά, να ειδοποιούν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199.
«Παρακαλούμε όλους τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και σε περίπτωση πυρκαγιάς, για τη δική τους ασφάλεια, να ακολουθούν πιστά τις υποδείξεις των αρμόδιων Αρχών», επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική.
Επισημαίνεται επίσης ότι ο κίνδυνος δασικών πυρκαγιών είναι πολύ υψηλός σε πολλές περιοχές της χώρας, καθώς θα επικρατούν ευνοϊκές συνθήκες για την εκδήλωσή τους.
Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται η καύση των αγρών.
Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες αυτοπροστασίας από τους κινδύνους των δασικών πυρκαγιών, οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.civilprotection.gr.
Καιρός: «Ο χειρότερος καύσωνας από το 1987» – 45άρια την Κυριακή – Πώς θα προφυλαχθούν οι πολίτες
Ο καιρός στη χώρα μας έχει τρελαθεί και ο καύσωνας προκαλεί μεγάλη ανησυχία, με τις θερμοκρασίες να αυξάνονται μέρα με την ημέρα. Οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν μάλιστα για τον καιρό και οι Αρχές δίνουν οδηγίες στους πολίτες για τους τρόπους προστασίας τους.
Το θερμόμετρο δεν πέφτει για έντεκα συνεχόμενες μέρες και μάλιστα θα ανέβει την Κυριακή, 23 Ιουλίου. Οι δορυφόροι της NASA καταγράφουν τις θερμοκρασίες με τον μέσο όρο τους τις τελευταίες 72 ώρες στην Ελλάδα να κινείται στους 35,6 βαθμούς.
Ο κόσμος αναζητά μια σταγόνα δροσιάς στις παραλίες, τα κλιματιστικά δουλεύουν στο φουλ, οι βεντάλιες ήρθαν ξανά στη μόδα και τα μπουκαλάκια νερού είναι αναπόσπαστο κομμάτι των πολιτών.
«Πρόκειται για τον χειρότερο καύσωνα από το 1987», εκτιμά ο διευθυντής της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας. «Δηλαδή έχουμε αυτή τη στιγμή σχεδόν με εξαίρεση τις δύο-τρεις προηγούμενες ημέρες, απουσία σημαντική των μελτεμιών τον Ιούλιο που είναι στατιστικά ο μήνας με τα περισσότερα μελτέμια και επικράτηση πολύ υψηλών θερμοκρασιών, πρωτοφανείς μάλιστα θερμοκρασίες σε διάρκεια για τη χώρα μας, δηλαδή το ρεκόρ που είχαμε το 87 με τον καύσωνα όπου για 12-13 μέρες περίπου οι θερμοκρασίες ήταν πάλι πολύ υψηλές, φαίνεται ότι θα σπάσει τώρα καθώς η διάρκεια αυτή θα είναι πολύ μεγαλύτερη, τόνισε στο Πρώτο Πρόγραμμα ο διευθυντής της ΕΜΥ Αντώνης Λάλος.
Όπως όλοι οι αρχαιολογικοί χώροι ανά την επικράτεια έτσι και η Ακρόπολη παραμένει κλειστή λόγω του ακραίου καύσωνα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι και τις 17:30.
Οι υψηλότερες θερμοκρασίες της ημέρας καταγράφηκαν σε Χανιά όπου το θερμόμετρο έδειξε 42,6 βαθμούς κελσίου, στη Θήβα ο υδράργυρος άγγιξε τους 42,2 και το Λουτράκι τους 42,1 βαθμούς.
Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών από τις 8 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα σημειώθηκαν 10 θερμοπληξίες στο Λεκανοπέδιο Αττικής.
Καιρός: Πώς θα εξελιχθεί ο καύσωνας
Κλιμάκωση της ζέστης το Σαββατοκύριακο με θερμοκρασίες που θα αγγίξουν τους 44-45 βαθμούς. Την Δευτέρα και την Τρίτη οι ισχυροί βοριάδες θα προσφέρουν μια σύντομη ανάσα δροσιάς στην βόρεια και ανατολική Ελλάδα. Τέλος την Τετάρτη και την Πέμπτη θα σημειωθούν νέα ρεκόρ υψηλών θερμοκρασιών, με τον καύσωνα να τελειώνει το τέλος της εβδομάδας.
Το Σάββατο θα έχει αίθριο καιρό σε όλη τη χώρα, με λίγες πρόσκαιρες νεφώσεις στα βόρεια και ανατολικά ηπειρωτικά. Μικρή πιθανότητα για ξαφνικές μπόρες υπάρχει για την Μαγνησία και την κεντρική Μακεδονία. Η θερμοκρασία σε υψηλά επίπεδα, θα φτάνει μέχρι τους 41 με 43 βαθμούς στα ηπειρωτικά και τους 36 με 39 στην νησιωτική χώρα.
Την Κυριακή αναμένεται να είναι η πιο ζεστή ημέρα, με θερμοκρασίες κοντά στους 45 βαθμούς σε περιοχές της κεντρικής ηπειρωτικής Ελλάδας. Σταδιακά όμως από το μεσημέρι και μετά εμφανίζονται και πάλι τα μελτέμια στην νησιωτική και ηπειρωτική χώρα.
Την Δευτέρα και την Τρίτη, θα έχουμε μια πρόσκαιρη υποχώρηση της ζέστης, καθώς οι ισχυροί βοριάδες από το βράδυ της Κυριακής θα δροσίσουν ελαφρά την ατμόσφαιρα.
Από την Τρίτη στα δυτικά και την Τετάρτη και στα ανατολικά οι θερμοκρασίες θα παρουσιάσουν νέα έξαρση. Ενδείξεις για επαναφορά του υδραργύρου σε φυσιολογικές τιμές αναμένεται από Παρασκευή.
Καύσωνας: Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο από την αφόρητη ζέστη
Το ίσως ισχυρότερο κύμα καύσωνα των τελευταίων ετών συνεχίζεται σε όλη τη χώρα με τους μετεωρολόγους να αναμένουν ότι η τη θερμοκρασία να αναμένεται να φτάσει σε ύψη που θα κυμανθούν ανάμεσα σε 38 με 45 βαθμούς Κελσίου.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι όλοι οι πολίτες θα πρέπει να λαμβάνουν μέτρα προφύλαξης για τις ακραίες θερμοκρασίες που έρχονται, οι οποίες κατά τόπους θα φτάσουν ακόμη και τους 44 βαθμούς.
Από την αρχή του καύσωνα το υπουργείο Υγείας έχει εκδώσει οδηγίες προς όλα τα υπουργεία, την Πολιτική Προστασία, τις Υγειονομικές Περιφέρειες, το ΕΚΑΒ και άλλους φορείς για τα μέτρα προφύλαξης και την πρόληψη των επιπτώσεων του καύσωνα.
Την Κυριακή αποφασίζει για Δημάρχους-Περιφερειάρχη ο ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας
Το αργότερο την Κυριακή το βράδυ αναμένεται να υπάρξουν αποφάσεις για τις υποψηφιότητες που αναμένεται να λάβουν την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
Για την Περιφέρεια ΑΜΘ και παρά την αρχική διάψευση από την Τάνια Ελευθεριάδου, φαίνεται να υπάρχει ενδεχόμενο υποψηφιότητας της. Αναφέρεται επίσης και το όνομα του κ. Μαλτέζου από τον Έβρο.
Στο Δήμο Καβάλας υπάρχει η σκέψη να είναι επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού “Συμπαράταξη Πολιτών ” ο Σωτήρης Σωτηριάδης ενώ ο Ο ΣΥΡΙΖΑ προσανατολίζεται να στηρίξει τον Γιάννη Ταστσόγλου στο Δήμο Νέστου, τη Μαρία Βαρύτη στο Δήμο Παγγαίου.
Το σχετικό ρεπορτάζ :
Άρπαξαν 15χρονη από το Άργος και βρέθηκε στο Βόλο – Την απήγαγαν τα πεθερικά, γιατί χάλασε το προξενιό
Μήνυση κατατέθηκε και κατά του 19χρονου γαμπρού
Μια απίστευτη περιπέτεια έζησε μια 15χρονη στο Άργος, καθώς την απήγαγαν τα πεθερικά της και τη μετέφεραν στο Βόλο, επειδή φέρεται να είχε αρχίσει να «χαλάει» το προξενιό που συμφωνήθηκε.
Όπως αναφέρει ο taxydromos.gr, στην Αστυνομία είχε σημάνει συναγερμός για τον εντοπισμό της ανήλικης κοπέλας που την Τετάρτη απήχθη από το πατρικό της σπίτι και έκτοτε έψαχναν να τη βρουν. Οι γονείς της κατέθεσαν μήνυση στην αστυνομία κατά ενός 19χρονου νεαρού, καθώς και των γονιών του 48 και 44 ετών, καθώς εκείνοι είναι που απήγαγαν την κοπέλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο οικογένειες είχαν συμφωνήσει να προβούν σε γάμο, όταν μετά από διαμάχη, το προξενιό φάνηκε να «χαλάει» με αποτέλεσμα η οικογένεια του αγοριού να απαγάγει τη 15χρονη από το Αργος.
Η νεαρή κοπέλα βρέθηκε, τελικά, στον Βόλο σε οικισμό Ρομά της Νέας Ιωνίας με τους απαγωγείς της να συλλαμβάνονται από στελέχη της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας.
Έκτακτη συνεδρίαση του Δήμου Θάσου για την πρόληψη εκδήλωσης δασικών πυρκαγιών
Σήμερα, 21 Ιουλίου 2023, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη, πραγματοποιήθηκε Έκτακτη Συνεδρίαση του Συντονιστικού Τοπικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΣΤΟ) του Δήμου Θάσου με βασικό θέμα τον συντονισμό των εμπλεκομένων φορέων και τη λήψη προληπτικών μέτρων ανεξάρτητου βαθμού επικινδυνότητας του ημερήσιου χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς για τη Θάσο, λαμβάνοντας υπόψη και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στη Χώρα με την εκδήλωση Δασικών Πυρκαγιών.
Στην συνεδρίαση του ΣΤΟ συμμετείχαν ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Θάσου κ. Δημήτριος Πιπίνης, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας κ. Ευστράτιος Πυρήνας, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Καβάλας & Θάσου κ. Σταύρος Κιβράκης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης κ. Σταύρος Τσολάκης, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Θάσου κ. Κωνσταντίνος Μανίτσας, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου κ. Στυλιανός Ψαρογιάννης, ο Διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Θάσου κ. Κωνσταντίνος Κοντογεωργίου, η Προϊστάμενη του Α΄ Λιμενικού Τμήματος Θάσου κα. Ευανθία Αλατά, ο Δασάρχης Θάσου κ. Γεώργιος Ράνης, ο Διοικητής του Λόχου Εθνοφυλακής Θάσου κ. Χρήστος Χαντζάρας, ο Δημοτικός Σύμβουλος της Αντιπολίτευσης κ. Λάμπρος Λαμπρινίδης, οι εκπρόσωποι της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας & Θάσου κα. Δέσποινα Καρτάλη και κ. Θεόδωρος Παπαγεωργίου, οι Δημοτικοί Δασοφύλακες, εθελοντικές ομάδες πυροπροστασίας της Θάσου και στελέχη του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου.
Σκοπός της συνεδρίασης ήταν η αναλυτική ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων φορέων για την κατάσταση της Θάσου και τον συντονισμό ενεργειών πρόληψης, λαμβάνοντας υπόψη και τις προβλεπόμενες καιρικές συνθήκες αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στη Χώρα με την εκδήλωση Δασικών Πυρκαγιών.
Μετά το πέρας της συνάντησης, στην οποία διαπιστώθηκε η ετοιμότητα και η αγαστή συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων της Θάσου, οι συμμετέχοντες κάλεσαν τους πολίτες της Θάσου να βρίσκονται σε διαρκή επαγρύπνηση, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να εφαρμόζουν πιστά τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την αποφυγή εκδήλωσης
Δασικών Πυρκαγιών, ακόμη και όταν ο Δείκτης του Ημερήσιου Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς δεν το απαιτεί. Χαρακτηριστικά επεσήμαναν ότι απαγορεύεται το άναμμα φωτιάς για οποιονδήποτε λόγο καθώς και οι θερμές εργασίες στην ύπαιθρο.
Σχετικά, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής: «Διανύουμε την καρδιά της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου με ακραία καιρικά φαινόμενα υψηλών θερμοκρασιών για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όλοι οι φορείς από κοινού και σε συνεργασία με τους πολίτες οφείλουμε να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο την επαγρύπνησή μας προκειμένου να προστατεύσουμε το σπάνιο φυσικό περιβάλλον του τόπου μας αλλά και τις περιουσίες μας.
Ο Δήμος της Θάσου τίθεται σε συνεχή αυξημένη επαγρύπνηση και προς την κατεύθυνση αυτή διά του προσωπικού του θα πραγματοποιεί συνεχείς περιπολίες. Καλώ όλους τους κατοίκους της Θάσου να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να επαγρυπνούν και να αναφέρουν άμεσα ενδείξεις φωτιάς – καπνού, στις αρμόδιες αρχές. Η προστασία του τόπου μας από τις πυρκαγιές είναι υποχρέωση και ευθύνη όλων μας».