Βαρβάρα Μητλιάγκα | «Επιστρέφει και πάλι το “ECO Festival”» Συνάντηση της Δημάρχου Σερρών με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Ιωάννη Ανδρουλάκη και τον Διευθυντή κ. Γεώργιο Πρωτόπαπα με σκοπό τη συνεργασία για ζητήματα που αφορούν στην ένταξη έργων και παρεμβάσεων στο Πράσινο Ταμείο.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Αναπτυξιακής Πολιτικής Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Δήμου Σερρών, Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Σερρών Αριστοκλής Αναστασιάδης.

Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και η διοργάνωση του οικολογικού φεστιβάλ με τίτλο «ECO Festival». Ο Δήμος Σερρών, κατέθεσε αίτημα χρηματοδότησης στο Πράσινο Ταμείου, το οποίο έγινε δεκτό, με προϋπολογισμό 14.905,00 €

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα ζήτησε την υποστήριξή του Προέδρου του Πράσινου Ταμείου στην διεξαγωγή του ECO FESTIVAL, καθώς θα συμβάλει σημαντικά στην προσπάθειά του Δήμου Σερρών για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και τη σταδιακή καλλιέργεια της “περιβαλλοντικής συνείδησης” της τοπικής κοινωνίας των Σερρών.

«Το ECO Festival επιστρέφει και πάλι στο Δήμο Σερρών, μετά από παύση τεσσάρων ετών. Ο Δήμος επενδύει στο οικολογικό φεστιβάλ με στόχο στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και στη διάχυση μηνυμάτων υπέρ της περιβαλλοντικής προστασίας. Βούληση της Δημοτικής Αρχής είναι η επανεκκίνηση της εν λόγω διοργάνωσης με αξιοποίηση της παλαιάς εμπειρίας και της ώθησης που υπάρχει από το νεοσύστατο δίκτυο εθελοντισμού του Δήμου Σερρών και την πολιτική εθελοντισμού, με στόχο την περιβαλλοντική αναβάθμιση του Δήμου» ανέφερε με δήλωσή της, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα.

Αξίζει να αναφερθεί ότι την περίοδο 2012-2019 διοργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το ΕCO FESTIVAL, το οποίο αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία και όχι μόνο, καθώς υπήρχαν συμμετοχές και από φορείς εκτός Σερρών. Το ΕCO FESTIVAL Serres τελούσε υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ και του ΥΠΕΝ και αποτελούσε θεσμό που δυστυχώς με την πανδημία ατόνησε.




Συνάντηση γνωριμίας με τους δημοσιογράφους της Καβάλας για τον διοικητή της ΧΧ ΤΘ Μεραρχίας Καβάλας

Συνάντηση γνωριμίας με τους δημοσιογράφος της Καβάλας πραγματοποίησε το πρωί της Τετάρτης 10 Απριλίου στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Καβάλας ο νέος διοικητής της ΧΧ ΤΘ Μεραρχίας Καβάλας Υποστράτηγος Ηλίας Κωστάκης.

Κατά την διάρκεια της ενδιαφέρουσας συζήτησης τονίστηκαν τα θέματα που αφορούν την Μεραρχία Καβάλας αλλά και άλλα δημοσιογραφικά ζητήματα όπως το Σπίτι του Στρατηγού αλλά και το στρατόπεδο Ασημακοπούλου.

Από τον κ. Κωστάκη έγινε επίσης αναφορά για την έλλειψη στρατιωτών τόσο στην Καβάλα όσο και σε ολόκληρη της Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

 




Περιφέρεια ΑΜΘ | Συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού και του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας

Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες 8 Απριλίου στο Υπουργείο Υγείας  συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Υγείας κ. Βαρτζόπουλου Δημήτρη και του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας της ΠΑΜΘ κ. Αλέξανδρο Ιωσηφίδη.

Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε η ενίσχυση των πολιτικών ψυχικής υγείας και η αναπτυξιακή προοπτική που μπορεί να δρομολογηθεί, σε συνεργασία με τους φορείς Κοινωνικής Οικονομίας της ΠΑΜΘ οι οποίες δραστηριοποιούνται σε αυτό το αντικείμενο.

Ο κ. Ιωσηφίδης επισήμανε την ανάγκη ενίσχυσης, μέσω αναπτυξιακών προγραμμάτων του τομέα της ψυχικής υγείας στην Περιφέρεια ΑΜΘ, λαμβάνοντας τη διαβεβαίωση από τον Υφυπουργό κ. Βαρτζόπουλο για μελλοντική συνεργασία.




Συνάντηση πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜ-Θ με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας

Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 ο Πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ Άγγελος, πραγματοποίησε στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ Θεόδωρο.
Από τον πρόεδρο της Ένωσης μας, στο πλαίσιο της καθ’ολα εποικοδομητικής συζήτησης, έγινε ειδική μνεία των θεμάτων που απασχολούν την τρέχουσα περίοδο το συνδικάτο μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο με έμφαση στην ουσιαστική και έμπρακτη αναγνώριση του υψίστης εθνικής σημασίας αγώνα των Αστυνομικών για την γενικότερη διασφάλιση της τάξης, ασφάλειας και κοινωνικής ειρήνης των πολιτών.Ακολούθως, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και ιδίως της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και στα προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης




Θεσμική συνάντηση αντιπροσωπίας Ε.Α.Α.Μ.Θ. με τον Δήμαρχο Καβάλας

Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Α.Μ.Θ., πραγματοποίησε στο Δημαρχείο Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον Δήμαρχο Καβάλας κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ Θεόδωρο . Η αντιπροσωπεία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο και τον Αντιπρόσωπο στην Π.Ο.ΑΞΙ.Α. ΚΟΨΙΔΑ Αθανάσιο . Ανάμεσα στον κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ και τους εκπροσώπους της Ένωσής μας πραγματοποιήθηκε μία καθ’όλα εποικοδομητική συζήτηση κατά την οποία εκτός από τα θέματα που απασχολούν αυτήν την περίοδο το αστυνομικό συνδικαλιστικό κίνημα μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως του Δήμου Καβάλας.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Δήμαρχο τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ο Δήμαρχος Καβάλας επέδωσε στον Πρόεδρο της Ένωσής μας εθιμοτυπικό δώρο με το έμβλημα του Δήμου Καβάλας.




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Θεσμική συνάντηση με την Βουλευτή Καβάλας Ν.Δ. Δεληκάρη Αγγελική

Γνωρίζεται ότι την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024, αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο Άγγελο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ,τον Γενικό Γραμματέα Πέτρο ΝΤΕΛΗΓΙΑΝΝΗ και τον Ταμία Αναστάσιο ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ, πραγματοποίησε θεσμική συνάντηση με την Βουλευτή Καβάλας Ν.Δ. κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική.

Κατά τη συνάντηση ο Πρόεδρος της Ένωσης επικεντρώθηκε κατ’ αρχάς στην ανάλυση θεσμικών, ασφαλιστικών και οικονομικών θεμάτων και ειδικότερα την θεσμοθέτηση του επικίνδυνου και ανθυγιεινού της εργασίας του επαγγέλματός μας, την επέκταση του επιδόματος παραμεθορίων περιοχών σε όλη την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. και την επέκταση-αναμόρφωση του επιδόματος θέσης-ευθύνης.

Ακολούθως έθεσε ζητήματα αστυνομικής φύσεως που αφορούν την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. με έμφαση σε εκείνα που αφορούν την Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.

Η κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ από την πλευρά της τόνισε την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, εξαίροντας ταυτόχρονα το έργο των αστυνομικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας.

Τέλος, δεσμεύτηκε για την από μέρους της προώθηση ζητημάτων που της τέθηκαν από την αντιπροσωπεία της Ένωσης, μέσω του θεσμικού της ρόλου . Στο τέλος της συνάντησης έγινε από τον Πρόεδρο απονομή τιμής ένεκεν αναμνηστικής πλακέτας προς την κ. Βουλευτή με το έμβλημα της Ένωσης.

 




Συνάντηση Γ.Πασχαλίδη με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ για ζητήματα των αγροτών μας

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες της Π.Ε. Καβάλας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στο ζήτημα των αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ, για ζημίες που έχουν προκληθεί από τα καιρικά φαινόμενα (καύσωνα).

Επίσης, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στη μείωση της παραγωγής της σόγιας, του καλαμποκιού και του ηλιόσπορου καθώς και στις καταστροφές που προκλήθηκαν σε καλλιέργειες του Μελισσοκομείου και στα Τενάγη Φιλίππων λόγω του πολύ δυνατού ανέμου.

Επιπλέον, ο Βουλευτής τόνισε για μία ακόμη φορά την ανάγκη εγκατάστασης μιας αποτελεσματικής αντιχαλαζικής προστασίας, με την εγκατάσταση «μπαλονιών» με
ιωδιούχο άργυρο, μέθοδος που έχει εξασφαλίσει τις παραγωγές στη Γαλλία.

Τέλος, ο Βουλευτής αιτήθηκε την ένταξη στην κρατική αρωγή μέσω του ΕΛΓΑ των 15.000 στρεμμάτων που καταστράφηκαν στο Δήμο Νέστου από την πυρκαγιά του περασμένου καλοκαιριού, καθώς και του φυτικού κεφαλαίου του Δήμου Παγγαίου που αφορά κυρίως τις καλλιέργειες ελιών και αμπελιών, οι οποίες κατεστράφησαν λόγω της σφοδρής χαλαζόπτωσης του 2022.




Συνάντηση Περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον Περιφερειακό Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης

Τον νεοεκλεγέντα Περιφερειακό Συμπαραστάτη του Πολίτη και της Επιχείρησης στην Περιφέρεια ΑΜΘ, δικηγόρο Κομοτηνής κ. Γιώργο Κυμπαρίδη, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Ο κ. Τοψίδης εξέφρασε τα συγχαρητήρια του στον κ. Κυμπαρίδη και του ευχήθηκε καλή και παραγωγική θητεία στην νέα του θέση. «Ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης είναι ένας θεσμός που σεβόμαστε και τιμούμε, καθώς η εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων αποτελεί μείζονα προτεραιότητα της Διοίκησής μας, η οποία έχει σαφή ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό», δήλωσε ο κ. Τοψίδης, επισημαίνοντας ακόμη ότι «στόχος μας είναι οι υποθέσεις που απασχολούν τους πολίτες και τις επιχειρήσεις – σε σχέση πάντα με την Περιφέρεια ΑΜΘ- να επιλύονται άμεσα και με τον ενδεδειγμένο νομικό τρόπο και πιστεύω ότι ο κ. Κυμπαρίδης θα εκπληρώσει εξαιρετικά τις υποχρεώσεις του».

Ο Γιώργος Κυμπαρίδης εξελέγη Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια της 4 ης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την Τετάρτη 27/03/2024. Συγκέντρωσε 36 ψήφους σε σύνολο 39 ψηφισάντων Περιφερειακών Συμβούλων, η συνυποψήφια του, δικηγόρος κ. Γιαννούλα Τσιλιφίκα συγκέντρωσε δύο ψήφους και καταμετρήθηκε ένα λευκό ψηφοδέλτιο.




Συνάντηση του Στέλιου Κυμπουρόπουλου με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας

Η την περιοδεία του Ευρωβουλευτή της ΝΔ, κ. Στέλιου Κυμπουρόπουλου, στην Βόρεια Ελλάδα συνεχίστηκε και στην πόλη της Καβάλας όπου ο ίδιος συνάντησε του πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας κ. Μάρκο Δέμπα αλλά και με άλλους επαγγελματίες φορείς της περιοχής. Σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητηθούν τα επαγγελματικά, τα επιχειρηματικά θλεματα αλλα και η οικονομική ανάπτυξη της Καβάλας.




Επικεφαλής της Ελληνικής αποστολής στη συνάντηση της Επιτροπής της Κοιν. Συνέλευσης του NATO ο Νίκος Παναγιωτόπουλος

Όπως ανάρτησε ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ και πρώην ΥΠΕΘΑ Νίκος Παναγιωτόπουλος :

“Βρίσκομαι, αυτές τις μέρες, στο Ταλίν της Εσθονίας, στο πλαίσιο της συνάντησης της Μόνιμης Επιτροπής της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του NATO , ως επικεφαλής της ελληνικής αποστολής. Συζητούμε πολλά και ενδιαφέροντα θέματα για την ασφάλεια και τη συνεργασία στο πλαίσιο της Συμμαχίας, με γνώμονα πάντα το συμφέρον της Πατρίδας μας.”




Συνάντηση Μητσοτάκη – Αλ Σίσι | Στην Αθήνα το πρώτο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας και Αιγύπτου

Η σύσταση Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας (ΑΣΣ) Ελλάδας- Αιγύπτου, η πρώτη συνεδρίαση του οποίου θα διεξαχθεί στην Αθήνα το επόμενο χρονικό διάστημα, αποφασίστηκε κατά τη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αλ Σίσι στο Κάιρο.

Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλ Σίσι θα υπογράψουν μάλιστα Κοινή Δήλωση για τη σύσταση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας – Αιγύπτου το απόγευμα της Κυριακής (17.03.24), όταν και αναμένεται να προβούν σε κοινές δηλώσεις.

Μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο Αλ Σισί ο κ. Μητσοτάκης τόνισε την ανάγκη συνεργασίας της Αιγύπτου στη διαχείριση της παράνομης μετανάστευσης, ώστε να μην ανοίξει ένας νέος μεταναστευτικός διάδρομος από την Λιβύη προς την Κρήτη.

Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αναβάθμιση των σχέσεων ΕΕ-Αιγύπτου σε συνολική και στρατηγική συνεργασία, καθώς είχε πρωτοστατήσει προκειμένου να συμβεί αυτό αλλά και για το επίπεδο των διμερών σχέσεων και για την ενεργειακή συνεργασία με έμφαση στο έργο ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Αιγύπτου GREGY Interconnector.

Τέλος, ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Αιγύπτου για την οργάνωση της επίσκεψης στην όσαση Σίβα.

Η όαση της Σίβα έχει ξεχωριστή σημασία για τις πολιτιστικές σχέσεις Ελλάδας Αιγύπτου, καθώς εκεί βρίσκεται το μαντείο του Αμον Ρα το οποίο επισκέφθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος το 331 π.χ.

Πακέτο 7,4 δισ. από ΕΕ για τη στήριξη της Αιγύπτου

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ο ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Χριστοδουλίδης, ο Αυστριακός καγκελάριος Καρλ Νεμάχερ και οι πρωθυπουργοί της Ιταλίας και του Βελγίου Τζόρτζια Μελόνι και Αλεξάντερ Ντε Κρόο βρίσκονται στο Κάϊρο για συνομιλίες με τον πρόεδρο Αλ Σίσι, για να επισφραγιστεί η συμφωνία χρηματοδότησης ενός πακέτου ύψους 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ, ως στήριξη στην Αίγυπτο για το κορυφαίο ζήτημα του μεταναστευτικού.

Σύμφωνα με το Reuters, που επικαλείται ανώτερο αξιωματούχο της ΕΕ, η Ένωση θα παράσχει στην Αίγυπτο χρηματοδότηση ύψους 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ από το 2024 έως το 2027.

Τα χρήματα θα περιλαμβάνουν 5 δισεκατομμύρια ευρώ μακροοικονομικής χρηματοδοτικής συνδρομής, 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις και 600 εκατομμύρια ευρώ σε επιχορηγήσεις, όπως σημείωσε δήλωσε ο ίδιος αξιωματούχος.

Τα 600 εκατ. σχετίζονται με έργα κυρίως στον τομέα της μετανάστευσης και την τεχνική βοήθεια.

Από τη μακροοικονομική χρηματοδοτική συνδρομή, 1 δισεκατομμύριο ευρώ έκτακτης χρηματοδότησης θα παρασχεθεί το 2024, κατέληξε ο αξιωματούχος.

newsit.gr




Καβαλα | Συνάντηση πρυτανικών αρχών ΔΠΘ με την κοινότητα της πανεπιστημιούπολης

Ανοιχτή συζήτηση γνωριμίας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής 15 Μαρτίου 2024  στο φουαγιά του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Καβάλας.

Η διοίκηση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, μαζί με την κοσμήτορα και τους προέδρους αντιπροέδρους των τμημάτων Καβάλας και Δράμας, συναντήθηκαν για να συζητήσουν θέματα που αφορούν το πανεπιστημιακό περιβάλλον.

Στη συνάντηση παρέστησαν επίσης οι διευθυντές των διοικητικών υπηρεσιών του πανεπιστημίου, μαζί με το διοικητικό προσωπικό της Καβάλας. Η παρουσία τους υποδηλώνει τη σημασία που δίνεται στην οργανωτική πτυχή του πανεπιστημίου και τη συνοχή στη λειτουργία του.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ξενάγηση στις υποδομές εκπαίδευσης και έρευνας των τμημάτων, προσφέροντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα του πανεπιστημιακού περιβάλλοντος και των δυνατοτήτων που προσφέρει.




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Συνάντηση εργασίας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη είχε στο Νομαρχείο στην Αλεξανδρούπολη, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Στη συνάντηση, συζητήθηκαν θέματα ασφάλειας της περιοχής με τον Υπουργό να επισημαίνει ότι η κυβέρνηση εργάζεται σε πολλά επίπεδα για την θωράκιση του Έβρου, που αποτελεί όχι μόνο σύνορο της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης.

«Ο σκοπός μας είναι η ασφάλεια, η θωράκιση του Έβρου και μέσω του Έβρου όλης της Ελλάδας, όσο και της Ευρώπης» σημείωσε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα της διέλευσης των φορτηγών και των επισκεπτών από τα τελωνεία του Έβρου.

Για το συγκεκριμένο θέμα, ειδικότερα, αλλά και για το σύνολο των θεμάτων της ατζέντας, διαπιστώθηκε διάθεση συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι «και εμείς θα συμβάλλουμε για να διευκολύνουμε την είσοδο στη χώρα τουριστών από τρίτες χώρες», ενώ ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «Θα συμβάλλουμε κι εμείς ως Περιφέρεια με τις υπηρεσίας μας με τα χρηματοδοτικά εργαλεία για να δοθούν οι λύσεις που απαιτούνται».

Στη συνάντηση, συμμετείχαν ο Υπαρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. κ. Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής ΑΜΘ Υποστράστηγος Ιωάννης Καραμανλής, ο Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης Ταξίαρχος Λάμπρος Τσιάρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Βαγγέλης Πουλιλιός και ο Διευθυντής του Γραφείου του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Βασίλης Μαυρίδης.




East Macedonia & Thrace Forum II | Τετ -α- τετ συνάντηση για τον πρωτογενή τομέα

Τα συνολικότερα προβλήματα των αγροτών και του πρωτογενούς τομέα στην Περιφέρεια ΑΜΘ είχαν την δυνατότητα να συζητήσουν στα πλαίσια του συνέδριου του  East Macedonia & Thrace Forum II που διοργανώνεται στην Αλεξανδρούπολη,  τετ -α- τετ, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρης Αυγενάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θεόδωρος Μαρκόπουλος και ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης.

 




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον Πρόξενο των ΗΠΑ στην Θεσσαλονίκη

Τον Πρόξενο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής στη Θεσσαλονίκη κ. Τζέρι Ισμαήλ συνάντησε στο Νομαρχείο της Αλεξανδρούπολης, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της διήμερης επίσκεψης που κάνει στον Έβρο ο Αμερικανός διπλωμάτης, ο οποίος επισκέπτεται για πρώτη φορά την περιοχή μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

Ο κ. Τοψίδης παρουσίασε ενώπιον του κ. Ισμαήλ το προφίλ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και τις αναπτυξιακές της προοπτικές ανάλογα με τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα κάθε Περιφερειακής Ενότητας.

Ο κ. Ισμαήλ από την πλευρά του εξέφρασε τη θετική εντύπωση που απεκόμισε από την επίσκεψή του και επέδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τις ενέργειες αποκατάστασης της περιοχής από την μεγάλη φωτιά του Αυγούστου του 2023. Και επί αυτού έλαβε σχετική ενημέρωση αναφορικά με το έργο που παράγει η Ειδική Επιτροπή για την Ανασυγκρότηση του Έβρου.

Τόσο ο κ. Περιφερειάρχης, όσο και ο κ. Πρόξενος, στη συνάντησή τους, αλλά και στις δηλώσεις τους στα ΜΜΕ υπογράμμισαν το πολύ καλό επίπεδο στο οποίο βρίσκονται οι Ελληνοαμερικανικές σχέσεις.

Στη συνάντηση συμμετείχε και ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Βαγγέλης Πουλιλιός.




Συνάντηση Μητσοτάκη – αγροτών | Το masterplan για τη Θεσσαλία

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, καλωσόρισε τους αγρότες από τη Θεσσαλία και τους εκπροσώπους του πρωτογενούς τομέα στη συνάντηση που είχε μαζί τους στο Μέγαρο Μαξίμου και ξεκίνησε την εισηγητική του τοποθέτηση με αναφορά στο masterplan που έχει συντάξει η ολλανδική εταιρεία HVA και την παρουσίασή του έχει αναλάβει για τη σημερινή συνάντηση ο διευθύνων σύμβουλος Μίλτος Γκουζούρης.

Τόνισε ότι το masterplan ξεπερνά τις 400 σελίδες και «το οποίο θα έλεγα ότι αποτελεί ίσως την πρώτη ολιστική προσπάθεια διαχείρισης του προβλήματος των υδάτινων πόρων της Θεσσαλίας και το οποίο ακουμπά και μια σειρά από σημαντικούς τομείς όπως την ανάγκη για έναν πιο ολοκληρωμένο σχεδιασμό των έργων υποδομής στη Θεσσαλία, τον τρόπο με τον οποίο θα γίνεται η ολιστική διαχείριση των υδάτινων πόρων, τις επιπτώσεις που προφανώς θα έχει όλο αυτό στην αγροτική παραγωγή και τον πρωτογενή τομέα».

Επεσήμανε ότι για τη σύνταξή του δούλεψαν παραπάνω από 40 επιστήμονες από οχτώ διαφορετικές ειδικότητες, αφιερώνοντας πάνω από 15.000 ώρες «για να ακτινογραφήσουν τις πληγείσες περιοχές και για να προτείνουν βέλτιστες λύσεις. ‘Άλωστε γνωρίζετε πολύ καλά ότι πρόκειται για μια δουλειά που έγινε στο πεδίο».Και συνέχισε: «Θα ήθελα η σημερινή συνάντηση να είναι η πρώτη ευκαιρία παρουσίασης στους θεσμικούς φορείς της Θεσσαλίας των συμπερασμάτων αυτής της μελέτης. Μια μελέτη την οποία θα πρέπει να δούμε μέσα από το πρίσμα του επιστημονικού χαρακτήρα που τη διέπει. Δεν είναι προφανώς ένα θέσφατο αλλά νομίζω ότι δίνει πολύ σαφείς κατευθύνσεις και θα ήταν ευχής έργον, αν μπορούσαμε να συμφωνήσουμε, από τη στιγμή που η μελέτη θα τύχει και της σχετικής επεξεργασίας και από τα υπουργεία ότι αποτελεί πράγματι έναν οδικό χάρτη στον οποίο μπορούμε να συμφωνήσουμε ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή συνεργασία κυβέρνηση, αυτοδιοίκηση β’ και α’ βαθμού και όλοι οι τοπικοί φορείς οι οποίοι εμπλέκονται ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε πράγματι μία δραστική παρέμβαση στα προβλήματα της Θεσσαλίας και να μετατρέψουμε αυτό που ήταν μια μεγάλη καταστροφή σε μία ευκαιρία μιας ουσιαστικής αναδιάρθρωσης του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα αυτά».

Ξεχωριστή αναφορά έκανε στη διάσταση που δίνει η μελέτη στο ζήτημα των υπόγειων υδάτινων πόρων της Θεσσαλίας. Υπογράμμισε ότι δεν έπρεπε να περιμένουμε τον Ντάνιελ για να αντιληφθούμε ότι οι υδάτινοι πόροι της Θεσσαλίας βαίνουν προς εξάντληση. «Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι πρέπει αύριο να εγκαταλείψουμε το βαμβάκι και να πάμε σε δραστικές παρεμβάσεις αναδιάρθρωσης των καλλιεργειών στη Θεσσαλία άλλωστε δεν προτείνει ούτε η μελέτη κάτι τέτοιο. Και θα ήταν πολύ άδικο από όλη την αναλυτική δουλειά που έχει γίνει να εστιάσουμε την προσοχή μας μόνο σε αυτή τη διάσταση», τόνισε ο πρωθυπουργός

Στο σημείο αυτό τόνισε ότι αν και δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα πρέπει από την άλλη «να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ώστε να μη βρεθούμε στη δυσάρεστη ή τραγική κατάσταση σε κάποια χρόνια από τώρα η ζημιά η οποία θα έχει γίνει στη Θεσσαλία από την εξάντληση των υπόγειων υδάτινων πόρων να είναι μη αναστρέψιμη. Και σ’ αυτό έχουμε όλοι μία ευθύνη να τοποθετηθούμε με απόλυτη σαφήνεια», είπε.

Η συζήτηση όπως είπε ο πρωθυπουργός θα ξεκινούσε με την παρουσίαση της μελέτης και ζήτησε ορθολογική διαχείριση του χρόνου επισημαίνοντας ότι «αυτή θα είναι η πρώτη από μια σειρά συναντήσεις που θα έχουμε γιατί η δύσκολη δουλειά τώρα ξεκινά».

Πηγή: news247.gr




Συνάντηση Μητσοτάκη με τους αγρότες της Θεσσαλίας τη Δευτέρα – Τα θέματα στην ατζέντα

Διάλογος κυβέρνησης αγροτών: Συνάντηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την Δευτέρα

Αύριο, Δευτέρα 11 Μαρτίου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα υποδεχτεί στο Μέγαρο Μαξίμου τους πληγέντες από την κακοκαιρία Daniel και Ελίας, αγρότες της Θεσσαλίας.

Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος ο πρωθυπουργός, στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου με εκπροσώπους των μπλόκων, επιθυμεί να συνεχιστεί ο διάλογος που άνοιξε με τους εκπροσώπους του πρωτογενούς τομέα.

Η αντιπροσωπεία που θα φτάσει στο Μέγαρο Μαξίμου στις 11 το πρωί της Δευτέρας θα αποτελείται από δεκαπέντε μέλη από όλη τη Θεσσαλία.

Θα τεθούν επί τάπητος όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με τις πλημμύρες αλλά και τις αποζημιώσεις στους πληγέντες παραγωγούς.

Ειδική αναφορά θα γίνει στο θέμα της Λίμνης Κάρλα, όπου περίπου 120.000 στρέμματα παραμένουν κάτω από το νερό. Οι Θεσσαλοί αγρότες ζητούν να υπάρξει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την αποστράγγιση των νερών, αλλά και λύση για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον.

Όπως διαμηνύουν οι Θεσσαλοί «δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια μέχρι να βρεθούν λύσεις» υπογραμμίζοντας ότι εκτός από τα προβλήματα που προκάλεσαν οι πλημμύρες στις εκτάσεις, υπάρχουν και άλλα ζητήματα που ανακύπτουν για τη δημόσια υγεία και τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα.

Επιπλέον, θα ζητήσουν από τον πρωθυπουργό άμεση καταβολή των αποζημιώσεων από τις πλημμύρες, επαναφέροντας πάλι το αίτημα για λήψη άμεσων μέτρων αναπλήρωσης του εισοδήματος για το 2024, μείωση του κόστους παραγωγής, μη εφαρμογή της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) αλλά και έργα αποκατάστασης και αντιπλημμυρικής θωράκισης της Θεσσαλίας.

Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός αναμένεται να αναφερθεί στο Master Plan, που του παρουσίασε πριν λίγες ημέρες, η Ολλανδική εταιρεία «HVA International» για την διαχείριση των υδάτων και των πλημμυρών με σκοπό την «ανασυγκρότηση» της Θεσσαλίας.

Σε αυτό περιγράφονται μεταξύ άλλων δράσεις για ενισχύσεις αναχωμάτων, φραγμάτων, ειδικές προτάσεις όπως αυτή για την αποφυγή μελλοντικών πλημμυρών στη Λίμνη Κάρλα, την προστασία των πόλεων από νερά σε περιπτώσεις που έχουμε έντονα καιρικά φαινόμενα και άλλα. Όλες οι προτάσεις συνοδεύονται από τα αντίστοιχα χρονοδιαγράμματα αλλά και κοστολόγια.

Επιπλέον, περιλαμβάνεται και ένα σχέδιο στρατηγικής για την αγροτική παραγωγή, την κτηνοτροφία και τη σχετική βιομηχανία ενώ περιέχονται διάφορα μέτρα και δράσεις που θα ωφελήσουν την περιοχή.

«Θα είμαστε δίπλα στους αγρότες και τους κτηνοτρόφους της Θεσσαλίας όπως κάναμε από την πρώτη στιγμή»

Από το κυβερνητικό στρατόπεδο έχει ξεκαθαριστεί ότι θα βρίσκονται στο πλευρό των πληγέντων αγροτών και κτηνοτρόφους της Θεσσαλίας «όπως κάναμε από την πρώτη στιγμή».

Ήδη έχει ληφθεί σειρά μέτρων τόσο για την αποκατάσταση των ζημιών αλλά και την αποζημίωση των πληγέντων παραγωγών, ενώ όπως τονίστηκε στη διυπουργική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πριν από ένα δεκαήμερο στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, υπάρχουν και άλλα κονδύλια που θα διατεθούν για να επανέλθει η Θεσσαλία στην κατάσταση πριν τις καταστροφές.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις το κόστος των ζημιών που προκλήθηκαν στη Θεσσαλία από τις θεομηνίες «Ντάνιελ» και «Ελίας» ξεπερνούν 3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων πάνω από 2 δισ. αφορούν τις υποδομές, ενώ πάνω από ένα δισ. ανέρχονται οι αποζημιώσεις.

Όπως είχε αναφέρει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ, οι οποίες προέρχονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, αναμένεται να ξεπεράσουν το αρχικώς υπολογισθέν ποσό των 260 εκατ. ευρώ.

Ανοικτή είναι η πλατφόρμα για το Μέτρο 5.2 για δωρεάν αντικατάσταση ζωικού κεφαλαίου και ανακατασκευή στάβλων σε Θεσσαλία, Έβρο, Β. Φθιώτιδα, ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λάβει το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το αίτημα για την ενεργοποίηση του Μέτρου ενίσχυσης για τις παρακάρλιες περιοχές. Αμέσως μετά θα εκδοθεί η απαιτούμενη Υπουργική Απόφαση και η σχετική πρόσκληση, το αργότερο έως 31 Μαρτίου με 15 Απριλίου 2024. Το εν λόγω μέτρο είναι ύψους άνω των 40 εκατ. ευρώ για καθένα από τα δύο χρόνια εφαρμογής του.

Στα 43 εκατ. ευρώ ανέρχονται μέχρι στιγμής τα χρήματα που έχουν διατεθεί από την πρώτη αρωγή και αφορά περίπου 20.000 αγρότες και κτηνοτρόφους της Θεσσαλίας, σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος.

Όπως είχε προαναγγείλει, την επόμενη περίοδο θα ξεκινήσει η καταβολή της προκαταβολής για το φυτικό κεφάλαιο και για τις δενδρώδεις καλλιέργειες. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, το ποσό της Κρατικής Αρωγής που έχει καταβληθεί σε επιχειρήσεις και αγρότες για τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου ανέρχεται σε 28 εκατ. ευρώ. Επίσης, μέχρι τώρα 2.909 επιχειρήσεις και αγρότες έλαβαν την προκαταβολή του 50% της κρατικής αρωγής.

Σημειώνεται ότι η πρώτη αρωγή προς επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και κτηνοτροφικές μονάδες συνεχίζεται στο πλαίσιο του δεύτερου κύκλου της πρώτης αρωγής και έχει φτάσει στο σύνολό της μέχρι τώρα τα 57,3 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά στο κόστος παραγωγής, έχει ανακοινωθεί φθηνότερο ρεύμα για όλους τους αγρότες για τα επόμενα 2+8 χρόνια. Πρόκειται για πρωτοβουλία που εξασφαλίζει πολύ χαμηλές τιμές στο αγροτικό ρεύμα και εκτιμάται ότι θα διαμορφώσει την KW στα 2 πρώτα χρόνια κάτω από τα 10 λεπτά για τους αγρότες που συμμετέχουν σε συνεργατικά σχήματα ή είναι συνεπείς και κάτω από τα 11 λεπτά για όσους έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, ρυθμίζοντας ταυτόχρονα και τα χρέη τους. Για τα επόμενα 8 χρόνια για το 1/3 της κατανάλωσης η εκτιμώμενη τιμή θα είναι ενιαία στα 9 λεπτά.

Για τους μεμονωμένους αγρότες θα ξεκινήσει άμεσα νέο Πρόγραμμα αποκλειστικά για Αγρότες με τίτλο «Φωτοβολταϊκά στο Χωράφι», ύψους 30 εκ. ευρώ.

Παράλληλα, αυξάνεται άμεσα από 3MW σε 6MW ο «κλειδωμένος» ηλεκτρικό χώρος διαθέσιμος κατά προτεραιότητα στους αγρότες ανά υποσταθμό του ΔΕΔΔΗΕ (6MW Χ 225 υποσταθμοί στη χώρα = 1350MW), ενώ αυξάνεται και το επιτρεπόμενο όριο για ΦΒ των αγροτών με κατά προτεραιότητα πρόσβαση στον «κλειδωμένο» χώρο από 10kW σε 50kW.

Παράλληλα, έχει ανακοινωθεί η ρύθμιση των χρειών από τους ΤΟΕΒ – ΓΟΕΒ προς τη ΔΕΗ, τα οποία σήμερα φτάνουν τα 87 εκατ. ευρώ πανελλαδικά. Στην Θεσσαλία οι ΟΕΒ θα καταργηθούν και θα ενταχθούν οι σχετικές δραστηριότητες στον νέο Οργανισμό Υδάτων Θεσσαλίας με το κράτος να αναλαμβάνει το 75% του χρέους των ΟΕΒ της Θεσσαλίας (8 εκατ. ευρώ).

Στην υπόλοιπη Ελλάδα τα υπόλοιπα (76 εκατ. ευρώ) χρέη θα ρυθμιστούν με δεκαετή εξόφληση και μηδενικό επιτόκιο το οποίο θα επιδοτηθεί από το κράτος.

Σημαντική τομή είναι το Πρόγραμμα Απόλλων. Μέσα από διαγωνισμούς θα επιλεγούν ώριμα έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, που θα είναι έτοιμα εντός διετίας.

Η ενέργεια που θα παράγεται από τα έργα αυτά θα προορίζεται για να καλύψει μέρος των ενεργειακών αναγκών των ευάλωτων, των ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού, των ΔΕΥΑ αλλά και των Τοπικών και Γενικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ & ΓΟΕΒ).

Μέσα από το Πρόγραμμα Απόλλων δηλαδή, οι ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ θα έχουν σημαντική, και μόνιμη, ανακούφιση από το ενεργειακό κόστος που εμποδίζει την εκπλήρωση της καίριας αποστολής τους αλλά και ανακόπτει την αναπτυξιακή τους δυναμική.

Τέλος, τη Δευτέρα, 1η Απριλίου θα πιστωθεί στους λογαριασμούς των δικαιούχων η προκαταβολή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο αγροτικό Πετρέλαιο, ύψους 41 εκατ. ευρώ. Όπως είχε αναφέρει ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς, από το 2025 η καταβολή της επιστροφής του ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο θα γίνει μόνιμη και θα ακολουθηθεί νέα μέθοδος όπου το 50% δεν θα δίνεται αλλά το ποσό της επιστροφής θα συνδέεται με τη κατανάλωση κάθε αγρότη.




Συνάντηση στο ΥπΑΑΤ αγροτών του Παγγαίου, σε αναμονή κονδυλίου από ΕΕ για ακαρπία

Με θετικό πρόσημο κατέληξε η κάθοδος στην Αθήνα της διοίκησης του Αγροτικού Συλλόγου Παγγαίου και της συνάντησης που είχε, στο ΥπΑΑΤ, με τους κ.κ. Σταμενίτη και Στρατάκο.

Αυτό που βγήκε από την συνάντηση είναι ότι το ΥπΑΑΤ αναμένει το πράσινο φως και την χορήγηση κονδυλίου από την ΕΕ για να πληρώσει την ακαρπία του 2023.

Στην συνάντηση συμμετείχε ο πρόεδρος ΤΟΕΒ Πιερίας – Κοιλάδας κ. Γιώργος Μίχογλου, ο βουλευτής Καβάλας κ. Γιάννης Πασχαλίδης και ο Δήμαρχος Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης.

Ο κ. Γρηγόρης Γρουζίδης, πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Παγγαίου, τόνισε  ότι «το ραντεβού το είχαμε ζητήσει εδώ και 2 μήνες αλλά οι κινητοποιήσεις πήγαν πίσω την συνάντηση.

Βασικό θέμα ήταν το πρόβλημα της ακαρπίας, που στην περιοχή έπληξε όλες τις καλλιέργειες. Όπως μας δήλωσαν οι εκπρόσωποι του ΥπΑΑΤ αναμένουν το κονδύλι από την ΕΕ που θα χορηγήσει στην χώρα μας για να δουν στην συνέχεια την κατανομή που θα κάνουν.

Για τις ζημιές στο φυτικό κεφάλαιο από την χαλαζόπτωση του 2022 δεν είχαμε το όριο 30% σε επίπεδο νομού για να μπορέσουν να ενταχθούν στα ΠΣΕΑ. Εμείς ζητήσαμε να καταβληθεί μια ενίσχυση τύπου de minimis για τους πληγέντες.




Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας | Συναντηση με τους φορεις των ΚοινΣΕπ και των Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας

Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας & Κοινωνικής Οικονομίας ΠΑΜΘ Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, συναντήθηκε την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024  στην αίθουσα «Νικόλαος Μάρτης» της Π.Ε Καβάλας, με τους φορείς Κ.ΑΛ.Ο (Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις – ΚοινΣΕπ και των Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας) οι οποίες εδρεύουν στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας.

 




Συνάντηση Γ.Πασχαλίδη με τον Υποδιοικητή της ΔΥΠΑ-ΟΑΕΔ

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γ. Πασχαλίδης συναντήθηκε με τον Υποδιοικητή Α΄ της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ-ΟΑΕΔ) κ. Βασίλη Γεωργιάδη, παρουσία του κ. Στυλιανού Ιγνατιάδη, Εντεταλμένου Συμβούλου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε θέματα Απασχόλησης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, προτάθηκε η διεξαγωγή της δράσης της ΔΥΠΑ «ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ για το 2024» στην πόλη της Καβάλας και σε άλλες πόλεις της Περιφέρειας μας. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία η οποία εντάσσεται στο σύνολο των δράσεων για την ενίσχυση της απασχόλησης και αναμένεται να φέρει σε επαφή επιχειρήσεις από όλη την ΠΑΜΘ με ανέργους.

Επίσης, συζητήθηκαν διεξοδικά γενικότερα ζητήματα που αφορούν στην προώθηση της απασχόλησης στην Καβάλα.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ πολύ τον Υποδιοικητή για τη σημερινή συνάντηση. Ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά  με τη διεξαγωγή δράσεων για την ενίσχυση της απασχόλησης στην πόλη μας. Βασική προτεραιότητα όλων μας η δημιουργία θέσεων εργασίας και η ακόμη μεγαλύτερη μείωση  της ανεργίας. »




Συνάντηση του Δημάρχου Δράμας με την Πρέσβη της Νορβηγίας,

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, δέχθηκε σήμερα στο γραφείο του την Πρέσβη της Νορβηγίας στην Ελλάδα, με την ευκαιρία παρουσίασης προγραμμάτων που υλοποιούνται στη Δράμα και συγχρηματοδοτεί η Νορβηγία.

Ο Δήμαρχος Δράμας συναντήθηκε με την Πρέσβη, Lajla Brandt Jakhelln, τον Πρόξενος της Νορβηγίας στη Θεσσαλονίκη, Γιάννη Ακκά, και την Πρόεδρο του Ιδρύματος Μποδοσάκη, Αθηνά Δεσύπρη, και την Programme Officer Active citizens fund  Greece Κατερίνα Γούλα, οι οποίοι βρέθηκαν στη Δράμα με την ευκαιρία της Τελετή Λήξης του έργου «Το Mobile School Ταξιδεύει» της Ένωσης Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που αφορά στην εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες Ρομά, παιδιά αποκλεισμένα από τις σχολικές δραστηριότητες λόγω οικογενειακού περιβάλλοντος, παιδιά από προσφυγικές οικογένειες.

Στη συνάντηση συμμετείχαν η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Σοφία Τσακιρίδου, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Δέσποινα Αβραμίδου, η Πρόεδρος της Ένωσης Κυριών, Αλίκη Τσιαμούρα και μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης. Στη ίδια συνάντηση έγινε παρουσίαση του Προγράμματος «GR-Energy», για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο οποίο συμμετέχει η ΔΕΥΑ Δράμας. Πρόκειται για πρόγραμμα του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου με θέμα «Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, Ενεργειακή Αποδοτικότητα, Ενεργειακή Ασφάλεια», που συγχρηματοδοτείται από τις χώρες ΕΟΧ-ΕΖΕΣ (Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Νορβηγία) κατά 75% και από το Πρόγραμμα Δημοσίων
Επενδύσεων της Ελληνικής Δημοκρατίας κατά 25%.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑ Δράμας και Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Γεωργιάδης, ο Διευθυντής, Χρ. Βογιατζής και ο Προϊστάμενος Μ. Χ΄΄Κωνσταντίνου. Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία που υπάρχει μεταξύ των δυο χωρών, Ελλάδας και Νορβηγίας, την ευαρέσκειά του που ο Δήμος Δράμας συμμετέχει σε πρωτοπόρες δράσεις και δήλωσε την πρόθεσή του να στηρίζει τέτοιου είδους συνεργασίες.




Συνάντηση της συντονίστριας του Πρωθυπουργικού γραφείου στην Β. Ελλάδα Έλενας Σώκου με τον Χ. Τοψίδη

Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης συναντήθηκε με την συντονίστρια του γραφείου του πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη στην έδρα της περιφέρειας στην Κομοτηνή.

Ο περιφερειάρχης αναφέρθηκε στα έργα που βάζει σε προτεραιότητα για την ΑΜΘ, όπως το φράγμα του Κομψάτου, τα συνοδευτικά έργα του φράγματος Ιασίου, το τελωνείο των Κήπων , το χιονοδρομικό του Φαλακρού.




Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Χάρης Δαλκίτζης συμμετείχε σε τεχνική συνάντηση για το ΠεΠ ΑΜΘ 2021-2027

Τεχνική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα την Τρίτη 20/02/2024, μεταξύ στελεχών της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ» και στελεχών της Γενικής Διεύθυνσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Περιφερειακή και Αστική Πολιτική (DG REGIO), αναφορικά με το ΠεΠ ΑΜΘ 2021-2027.

Στη συνάντηση συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Διεθνών Σχέσεων, Διαπεριφερειακών Συνεργασιών και Εξωστρέφειας κ. Χ. Δαλκίτζης, όπου απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ σε σχετική του εισήγηση παρέθεσε στοιχεία και οικονομικά δεδομένα, αναφερόμενος στις αναπτυξιακές προκλήσεις και στους στρατηγικούς στόχους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ακολούθησε αναλυτική παρουσίαση της εξέλιξης του προγράμματος της Περιφέρειας ΑΜΘ (ΠεΠ ΑΜΘ) 2021-2027, από τον προϊστάμενο της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Προγράμματος «ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ» κ. Π. Κουδουμάκη και έλαβε χώρα σχετική συζήτηση μεταξύ των παρισταμένων.

Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη» αποτελεί άμεσο συνεργάτη της ΠΑΜΘ, ενώ το εξειδικευμένο προσωπικό της υπηρεσίας, αποτελεί την αιχμή του δόρατος της Περιφέρειας μας για την ανάπτυξη της περιοχής.




Η ProCredit Bank στην Καβάλα – Συνάντηση και ενημέρωση των επιχειρηματιών της Καβάλας

Εκδήλωση γνωριμίας πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο Επιμελητήριο Καβάλας από την ProCredit Bank.

Αρκετοί φαίνεται πως είναι οι επαγγελματίες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των στελεχών της τράπεζας και έδωσαν το παρών στην συγκεκριμένη εκδήλωση.




Απόψε η συνάντηση γνωριμίας της Procredit Bank με τον επιχειρηματικό κόσμο της Καβάλας

Στις 18.00 πραγματοποιείται σήμερα η συνάντηση γνωριμίας που διοργανώ- νει η αναπτυξιακή γερμανική Τράπεζα ProCredit Bank με επιχειρηματίες όλων των κλάδων στο Επιμελητήριο της Καβάλας.

Η διεξοδική παρουσίαση της ProCredit Bank από τους επιχειρηματικούς συμβούλους της τράπεζας θα ξεκινήσει στις 18.15 ενώ στην πρώτη αυτή εκδήλω- ση θα παραστεί ο Γενικός διευθυντής Τeodor Karaivanov .

Χαιρετισμούς θα απευθύνουν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ιωάννης Κελγιώργης

Την Πέμπτη και την Παρασκευή τα στελέχη της τράπεζας θα πραγματοποιή- σουν επισκέψεις σε εργοστάσια και εταιρείες της Καβάλας προκειμένου να αναπτύξουν περαιτέρω τις σχέσεις με τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PROCREDIT BANK

ProCredit Bank Greece, η «έξυπνη» ψηφιακή τράπεζα παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες και είναι διαθέσιμη 24/7 για να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη, με την υποστήριξη του έμπειρου προσωπικού της, αλλά και μέσω μίας προηγμένης, φιλικής στη χρήση, πλατφόρμας e-banking.

Μέλος του γερμανικού ομίλου ProCredit Holding, με έδρα την Φρανκφούρτη, διαθέτει δυναμική παρουσία σε 10 χώρες της ΝΑ Ευρώπης, δραστηριοποιείται απο το 2015 στην ελληνική αγορά, αλλάζοντας τα τραπεζικά δεδομένα.

Δίχως «ψιλά» γράμματα, με διαφάνεια, πελατοκεντρική προσέγγιση, ποιοτική εξυπηρέτηση, αλλά και με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της νέας τεχνολογίας, υλοποιεί με συνέπεια στις αξίες της υπεύθυνης τραπεζικής, το όραμά της για ένα καλύτερο μέλλον. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας

της ProCredit Bank βρίσκεται η υποστήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, καθώς πιστεύει, ότι η ανάπτυξή της είναι καθοριστική για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και αναγκαία συνθήκη για μία συνεχή μεγέθυνση της οικονομίας, με γνώμονα την κοινωνική συνοχή.

Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Μέσω της καταρτισμένης ομάδας της στην Ελλάδα, προσφέρει σε ιδιώτες, επαγγελματίες, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μία αναβαθμισμένη και εξατομικευμένη εμπειρία, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και γραφειοκρατία, δίνοντας πάντα έμφαση στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Οι υπηρεσίες της είναι ιδανικές τόσο για φυσικά πρόσωπα που θέλουν να βελτιώσουν τη ζωή τους, όσο και για επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επενδύουν στον εκσυγχρονισμό του μοντέλου λειτουργίας τους, στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, ότι μέσω της διεθνούς της παρουσίας, η ProCredit Bank διαθέτει την εμπειρία για να στηρίξει σε επίπεδο συμβουλευτικής τους πελάτες της, προς την κατεύθυνση ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους με αποτελεσματικό τρόπο και με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Οι αριθμοί για την Procredit Bank -Holding

Στοιχεία ενεργητικού 8 δις Ευρώ – 45 000 Επιχειρηματικοί πελάτες – 3200 άτομα Προσωπικό και 92% Δανειακό χαρτοφυλάκιο σε ΜμΕ

Δανειακό χαρτοφυλάκιο της ProCredit Bank στην Ελλάδα

Έμφαση σε τομείς που συνεισφέρουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας

,μέσο εκταμιευμένο επιχειρηματικό δάνειο 400.000 .ευρώ .Το 2022 , το 99% του συνολικού δανειακού χαρτοφυλακίου αφορούσε δάνεια προς μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Χρηματoδότηση “πράσινων” έργων

Υποστήριξη συνολικά 600 έργων: Ενεργειακές κοινότητες ,ανανεώσιμη ενέργεια ,εξοπλισμός και μηχανήματα ενεργειακής αποδοτικότητας Επιχειρηματικά αποτελέσματα της τράπεζας ProCredit

65% των πελατών είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, 200 εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε εμβάσματα κάθε μήνα & 50% των μεταφορών σε διεθνή εμβάσματα.

Γιά περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ να επικοινωνήσετε με την κυρία Ειρήνη Νικολοπούλου , Υπεύθυνη Επικοινωνίας της τράπεζας στο irene.nikolopoulou@gmail.com

αλλά και στο τηλέφωνο 6944844198

*ProCredit Bank – Υποκατάστημα Θεσσαλονίκης: Στέλιου Καζαντζίδη 47, Τ.Κ.  57001,

9o χλμ Θεσσαλονίκης-Θέρμης




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας

Την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας.

Κατά την συνάντηση, κατόπιν και της από 23-06-2023 σχετικής συνάντησης με το σωματείο εργαζομένων, συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τους εργαζομένους του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας και συνδέονται άμεσα με την λειτουργία του ΕΚΑΒ στη Θάσο και την εξυπηρέτηση των επειγόντων περιστατικών της Θάσου.

Ειδικότερα συζητήθηκε η πρόοδος των απαιτούμενων ενεργειών εκ μέρους των δύο πλευρών σχετικά με το θέμα της έλλειψης του απαιτούμενου προσωπικού, καθώς και η πρόοδος των ενεργειών για τη δυνατότητα δημιουργίας 2 ης βάσης του 6 ου ΕΚΑΒ στη Θάσο (εκτός των δομών του Κέντρου Υγείας Πρίνου Θάσου) με την στήριξη του
Δήμου Θάσου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Η αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών από το ΕΚΑΒ στην Θάσο, αποτελεί ζήτημα ύψιστης σημασίας για το Δήμο της Θάσου. Στην κατεύθυνση αυτή, ο Δήμος της Θάσου συνεχίζει να εργάζεται μεθοδικά, σε συνεργασία με το Σωματείο Εργαζομένων και την Διοίκηση του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας, αφενός για την επίλυση των προβλημάτων υποστελέχωσης του ΕΚΑΒ στη Θάσο και αφετέρου για τις δυνατότητες στήριξης εκ μέρους του Δήμου Θάσου, στα πλαίσια των δυνατοτήτων του, για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους
κατοίκους και τους επισκέπτες της Θάσου.

Στη συνάντηση με το Σωματείο Εργαζομένων του 6 ου ΕΚΑΒ Καβάλας επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά η στενή συνεργασία μας και συζητήθηκαν αναλυτικά τα σημεία ενίσχυσής της με την στήριξη του Δήμου Θάσου».




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας

Σήμερα, Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας.

Κατά την συνάντηση, κατόπιν και της από 23-06-2023 σχετικής συνάντησης με το σωματείο εργαζομένων, συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τους εργαζομένους του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας και συνδέονται άμεσα με την λειτουργία του ΕΚΑΒ στη Θάσο και την εξυπηρέτηση των επειγόντων περιστατικών της Θάσου.

Ειδικότερα συζητήθηκε η πρόοδος των απαιτούμενων ενεργειών εκ μέρους των δύο πλευρών σχετικά με το θέμα της έλλειψης του απαιτούμενου προσωπικού, καθώς και η πρόοδος των ενεργειών για τη δυνατότητα δημιουργίας 2ης βάσης του 6ου ΕΚΑΒ στη Θάσο (εκτός των δομών του Κέντρου Υγείας Πρίνου Θάσου) με την στήριξη του Δήμου Θάσου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Η αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών από το ΕΚΑΒ στην Θάσο, αποτελεί ζήτημα ύψιστης σημασίας για το Δήμο της Θάσου.

Στην κατεύθυνση αυτή, ο Δήμος της Θάσου συνεχίζει να εργάζεται μεθοδικά, σε συνεργασία με το Σωματείο Εργαζομένων και την Διοίκηση του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας, αφενός για την επίλυση των προβλημάτων υποστελέχωσης του ΕΚΑΒ στη Θάσο και αφετέρου για τις δυνατότητες στήριξης εκ μέρους του Δήμου Θάσου, στα πλαίσια των δυνατοτήτων του, για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Θάσου.

Στη σημερινή συνάντηση με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά η στενή συνεργασία μας και συζητήθηκαν αναλυτικά τα σημεία ενίσχυσής της με την στήριξη του Δήμου Θάσου».  

Δελτίο τύπου




Οδηγισμός Καβάλας | Συνάντηση με τον Δήμαρχο Νέστου

Συνάντηση γνωριμίας του νέου Τοπικού Συμβουλίου του Τοπικού Τμήματος Καβάλας του ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΔΗΓΙΣΜΟΥ με τον Δήμαρχο Νέστου, Σάββα Μιχαηλίδη, πραγματοποιήθηκε στις 16/2/24 στο Δημαρχείο Χρυσούπολης.

H Πρόεδρος, η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Τ.Σ. και Μέλος της Ομάδας Συνεργασίας Παλαιών Οδηγών, είχαν μία εποικοδομητική συζήτηση για το μέλλον του Κατασκηνωτικού μας Κέντρου «Άννα και Τάκης Δεληγιάννη» στο Διαλεκτό Καβάλας.

Με χαρά πληροφορηθήκαμε το όραμα και τα σχέδια του Δήμου Νέστου περί αξιοποίησης και ανάδειξης του κτηριακού του αποθέματος και του φυσικού του πλούτου.
Στο πλαίσιο έναρξης μιας νέας συνεργασίας του αποδώσαμε το Οδηγικό Τριφύλλι Φίλιας. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Μιχαηλίδη για τον πολύτιμο χρόνο που μας διέθεσε και για το αναμνηστικό δώρο της συνάντησης μας. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα αναπτυξιακά σχέδια του Δημοτικού Συμβουλίου.




Αντιπεριφερειάρχης Δράμας | Συνάντηση με τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Ν. Δράμας

Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024, ώρα 11:00 π.μ., ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδης δέχθηκε, στο Γραφείο του (Διοικητήριο Δράμας, 3ος όροφος) με την Πρόεδρο του Συλλόγου Καρκινοπαθών Ν. Δράμας κα. Ευγενία Σαραφίδου και άλλα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, στο πλαίσιο μίας ενημερωτικής συνάντησης.

Αφού η διοίκηση του Συλλόγου ευχήθηκε καλή θητεία και καλή επιτυχία στο έργο του τον Αντιπεριφερειάρχη, και από τις δύο πλευρές υπογραμμίστηκε η τεράστια συνεισφορά του Συλλόγου σε θέματα ενημέρωσης του κοινού για ιατρικά ζητήματα, θέματα που αφορούν την καρκινική νόσο και προβλήματα που ταλανίζουν τους ασθενείς.

Από τη διοίκηση του Συλλόγου ζητήθηκε η αρωγή της Περιφέρειας σε μία σειρά σημαντικών εκδηλώσεων που θα διοργανώσει ο Σύλλογος, όπως στις 2 Ιούνιου, όπου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων του Καρκίνου, που αποτελεί μία γιορτή της Ζωής και ο κ. Μουρβετίδης δεσμεύτηκε για τη συνδρομή της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας σε ότι χρειαστεί.




Συνάντηση Γ.Πασχαλίδη με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης συναντήθηκε χθες με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.Ιωάννη Παππά και συζήτησαν διάφορα θέματα αρμοδιότητας του.

Επίσης, ο Βουλευτής έθιξε το πρόβλημα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων Καβάλας –Πρίνου και Κεραμωτής – Λιμένα, το οποίο αποτελεί πολύ σημαντικό ζήτημα για τους Καβαλιώτες.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τον Υφυπουργό για το ενδιαφέρον που επέδειξε στα διάφορα ζητήματα που συζητήσαμε και ευελπιστώ να
δοθούν λύσεις σε πολλά από αυτά.»