Ανασχηματισμός στη Δημοτική Αρχή Δράμας | Νέα πρόσωπα και στόχοι για το 2025

Με τη συμπλήρωση ενός έτους από την ανάληψη της διοίκησης του Δήμου Δράμας, ο Δήμαρχος ανακοίνωσε αλλαγές στο σχήμα της δημοτικής αρχής, οι οποίες θα ισχύσουν από τις 2 Ιανουαρίου 2025 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025.

Οι αλλαγές αφορούν κυρίως την ανακατανομή αρμοδιοτήτων και την τοποθέτηση νέων προσώπων σε θέσεις ευθύνης, με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.

Έμφαση δίνεται σε τομείς όπως η κοινωνική πολιτική, τα τεχνικά έργα και η διαχείριση του περιβάλλοντος, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην επιτάχυνση έργων υποδομής και την ενίσχυση της συνεργασίας με φορείς της πόλης.




Εκπαίδευση και ασφάλεια οι στόχοι του Ευριπιδη Στυλιανίδη κατά την επίσκεψη του στη 87η Διεθνή Θεσσαλονικής

Την 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στ. Στυλιανίδης. Βρέθηκε σε πολλά περίπτερα Υπουργείων, φορέων και επιχειρήσεων

Στάθηκε όμως ιδιαίτερα στο περίπτερο της Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας όπου και συναντήθηκε με τους Πρυτάνεις των Δημοσίων Πανεπιστημίων της Χώρας καθώς και τους επικεφαλείς του ΔΟΑΤΑΠ και της Ανεξάρτητης Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Στον εκθεσιακό χώρο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης ο πρώην Υπουργός Παιδείας μαζί με τον Πρύτανη κ. Φώτη Μάρη και το Συμβούλιο του Πανεπιστημίου μας, είχε την ευκαιρία να συζητήσει αναλυτικά με τους πρυτάνεις των άλλων Πανεπιστημίων και τον Πρόεδρο της Αρχής τα θέματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης και κυρίως την αναθεώρηση του άρθρου 16 που προετοιμάζει η Κυβέρνηση διαμορφώνοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα, χρήσιμα και για τον ίδιο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ή στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος όποτε εκ νέου συσταθεί.

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης και σε άλλα περίπτερα της ΔΕΘ, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης θεώρησε χρέος του να επισκεφθεί την Διμοιρία Υποστηρίξεως των Αστυνομικών από την Κομοτηνή που είχε την ευθύνη φύλαξης του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης. Η επίσκεψη του ήταν μια ευχάριστη και χρήσιμη έκπληξη για τα μάχιμα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας της Ροδόπης που είχαν την ευκαιρία να τον ενημερώσουν για θέματα που αφορούν στους ίδιους αλλά και στην βελτίωση του εξοπλισμού και γενικότερα των μέσων που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους προς όφελος της ασφάλειας των πολιτών. Ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας με αυτή του τη συμβολική κίνηση θέλησε να τιμήσει τη Διμοιρία που πρώτη το 2020 έσπευσε να στηρίξει τη μάχη του Έβρου.




KKE(μ-λ): Δύο υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος από την Καβάλα

Πλησιάζουν οι εκλογές στις 21 Μαϊου 2023 , και φαίνεται πως βασικό στόχο το κόμμα έχει το “Για να ζήσουμε πρέπει να αγωνιστούμε”. Ωστόσο ο Νομός Καβάλας συμμετέχει στο κόμμα με δυο υποψήφιους βουλευτές.

Το ΚΚΕ(μ-λ) ,δείχνει να προβληματίζεται από γεγονότα που διαδραματίζονται καθημερινά στον κόσμο και έχει θέσει νέους στόχους ως κόμμα. Σε ένα κόσμο, όπου οι πολεμικές συγκρούσεις τείνουν να αυξάνονται, επηρεάζονται οι εργαζόμενες-λαϊκές μάζες, γεγονός που προβληματίζει ιδιαίτερα τα μέλη του κόμματος και επιδιώκει, λειτουργώντας πάντοντε για το συμφέρον του πολίτη και για τα δικαιώματα του, να εναντιωθεί στην υπάρχουσα καπιταλιστική και ιμπεριαλιστική ιδεολογία. Απώτερος στόχος, είναι να εξασφαλιστεί ένας απλός τρόπος ζωής γεμάτος από ειρήνη και χωρίς καταπάτηση δημοκρατικών δικαιωμάτων, όπου ο λαός θα είναι αρχηγός του τόπου του ,υπό τα πλαίσια λειτουργίας μιας σοσιαλιστικής κοινωνίας.

ΤΟ ΚΚΕ(μ-λ), εκφράζει την συμπαράσταση του στον πολίτη και θέτει στόχο να μπορέσει να δείξει στον λαό της χώρας τα πραγματικά κίνητρα που υπάρχουν πίσω από την εκμετάλλευση του συστήματος. Να δράσει κατά, για να εξαλείψει την φτώχεια, την τρομοκρατία και καθετί φασιστικό.

Οργή εκδηλώνεται επίσης, για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, και επιθυμεί να ενθαρρύνει την νεολαία να παλεύει και να αγωνίζεται, για να έχει νίκες και να μην βρίσκεται στο αδιέξοδο. Να διεκδικούν τα δικαιώματα και τα “θέλω” τους.

Στις επικείμενες εκλογές, το κόμμα ΚΚΕ(μ-λ), συμμετέχει με ψηφοδέλτια σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες της χώρας. Πιο συγκεκριμένα, ο Νομός Καβάλας έχει την συμμετοχή δύο υποψηφίων βουλευτών:

  • κα Αντιγόνη Βραχνάκη του Μιχαήλ
  • κ. Νικόλαος Ματσούκας του Γεωργίου



Εκλογές 2023: «Αποκαλυπτήρια» Μητσοτάκη για το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας

Μήνυμα συσπείρωσης στην πανηγυρική συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής.

Aντίστροφη μέτρηση για την επίσημη προκήρυξη των εκλογών της 21ης Μαΐου το προσεχές Σάββατο 22 Απριλίου, με τον πρωθυπουργό να γίνεται δεκτός από την πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου ζητώντας την προσφυγή στις κάλπες και στη συνέχεια να εκδίδεται το προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα θυροκολληθεί στη Βουλή για την άμεση διάλυσή της.

Από την Κέρκυρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για καθαρό διάδρομο τεσσάρων εβδομάδων για τα κόμματα, με τη ΝΔ να παρουσιάζει τον απολογισμό του έργου της και το πρόγραμμα για την επόμενη τετραετία 2023-2027, κάνοντας λόγο για συνέπεια λόγων και έργων, καθώς τηρήθηκε όπως είπε ο βασικός πυρήνας των προεκλογικών του δεσμεύσεων. Στόχος της γαλάζιας παράταξης είναι ο εκλογικός χάρτης να βαφτεί γαλάζιος για αυτό και οι περιοδείες που κάνει ο πρωθυπουργός είναι στοχευμένες σε περιοχές – κλειδιά που είτε παρουσιάζουν οριακή επικράτηση για τη ΝΔ και απαιτείται ενίσχυση, είτε έχουν ειδικούς συμβολισμούς.

Στο Μέγαρο Μαξίμου αναμένουν της μεταπασχαλινές ποιοτικές αναλύσεις για να μετρήσουν δυνάμεις και κυρίως να «ακτινογραφήσουν» τις διαρροές και να μετατοπίσουν ανάλογα τη στρατηγική τους. Γαλάζια στελέχη επιμένουν ότι πρέπει να γίνει μια πιο πατριωτική στροφή, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται και στην απόφαση της ολομέλειας του Α1 τμήματος του Αρείου Πάγου στις αρχές Μαΐου για την κάθοδο ή όχι του μορφώματος Κασιδιάρη στις εκλογές μετά και την ψήφιση της πρόσφατης τροπολογίας- ανάχωμα. Υπενθυμίζεται ότι με βάση τον νόμο, το αρμόδιο τμήμα του Αρείου Πάγου ανακηρύσσει τους συνδυασμούς που θα κατέλθουν στις εκλογές 12 ημέρες μετά την επίσημη προκήρυξή τους, κάτι που σημαίνει ότι καταληκτική ημερομηνία για την απόφαση είναι η 3η Μαΐου.

Πρώτη γεύση από τους στόχους της νέας 4ετιας

Ένα φιλόδοξο πρόγραμμα το οποίο θα επικεντρώνεται στην ευημερία των ανθρώπων μέσω καλύτερων μισθών αλλά και στην στήριξη των νέων στο ξεκίνημα της ενήλικης ζωής τους θα παρουσιάσει στις 26 Απριλίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Τους 4 βασικούς στόχους περιέγραψε λίγο πιο αναλυτικά ο πρωθυπουργός μιλώντας για πρώτη φορά με ποσοστά για το ύψος που θα πρέπει να φτάσουν οι μισθοί σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Το ονόμασε μια νέα συμφωνία αλήθειας με τέσσερις κεντρικές προτεραιότητες που θα αποτελέσουν και ένα πεδίο συνεννόησης με τη σιωπηλή πλειοψηφία των πολιτών που ζητούν πραγματικά μια καλύτερη Ελλάδα.

Στο πεδίο των απολαβών η φράση «καλύτεροι μισθοί για όλους» κυριαρχεί εδώ και καιρό στην ρητορική του πρωθυπουργού.

Σκοπός της ΝΔ είναι να έχει η Ελλάδα πολύ υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης από την Ευρώπη. Όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στόχος είναι μέσα στην επόμενη τετραετία, οι αμοιβές στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 25%.

Επίσης, η επίτευξη του στόχου για αξιοπρεπή και ανθρώπινη δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους. Από την πρωτοβάθμια φροντίδα με ένα πυκνό φάσμα προληπτικών εξετάσεων για όλους τους πολίτες με αιχμή τα βασικά νοσήματα. Καθολική ισχύς του προσωπικού γιατρού, του ψηφιακού ιατρικού φακέλου με τον κάθε πολίτη μέσα από το Myhealth να παίρνει τις εξετάσεις στο κινητό του. Εκσυγχρονισμός όλων των νοσοκομείων, ειδικά ως προς τα τμήματα επειγόντων περιστατικών και των 157 κέντρων υγείας σε όλη τη χώρα, αύξηση του προσωπικού του ΕΣΥ και διάθεση περισσότερων πόρων για την υγεία.

Ο τρίτος στόχος είναι το αποτελεσματικό κράτος που θα λειτουργεί αξιοκρατικά με στελέχη καταρτισμένα και τα οποία θα το απαρτίζουν μέσα από ενιαίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Πλήρης εφαρμογή του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα και μονιμοποίηση των δημοσίων υπαλλήλων ύστερα από διετή δοκιμαστική θητεία και ένα ψηφιακό Δημόσιο σε ποσοστό 100% έως το τέλος της τετραετίας.

Στην αιχμή της κυβερνητικής πολιτικής που θα είναι και συνέχεια των όσων ήδη εφαρμόζονται θα είναι οι πολιτικές για τη νέα γενιά και ειδικά για τη στέγη. Διπλασιασμός των κονδυλίων για το πρόγραμμα «Σπίτι μου» για τα νέα ζευγάρια και εφαρμογή του θεσμού της κοινωνικής αντιπαροχής, δηλαδή αξιοποίηση των δημοσίων εκτάσεων με την οικοδόμηση σύγχρονων διαμερισμάτων με ιδιωτικά κεφάλαια.

Μήνυμα νίκης στην καρδιά της ΝΔ

Όλα αυτά δεν αποτελούν παρά το περίγραμμα του σχεδιασμού. Τώρα, αυτό που προέχει είναι η συσπείρωση του κομματικού μηχανισμού με την καρδιά της ΝΔ να χτυπάει σήμερα στην πανηγυρική συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, η οποία θα λάβει χώρα στις 18.00 το απόγευμα στην Πειραιώς. Σε αυτή ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα στείλει με ένταση μήνυμα νίκης και παράλληλα θα επισημάνει ότι αν τυχόν έρθουν οι αντίπαλοι της ΝΔ στην εξουσία η οικονομία θα καταβαραθρωθεί και αυτό που θα μας περιμένει όλους θα είναι ή ένα τσουνάμι νέων φόρων ή πτώχευση και καινούργιο μνημόνιο. Θα τονίσει ακόμα ότι είναι εθνική αναγκαιότητα μία ισχυρή αυτοδύναμη κυβέρνηση καθώς και κρίσεις θα έρθουν και θα πρέπει να τις διαχειριστεί ένα σταθερό χέρι στο τιμόνι της χώρας.

Και θα ξορκίσει την χαλαρή ψήφο ή την ψήφο διαμαρτυρίας γιατί όπως επισημαίνει συχνά μετά την απομάκρυνση από την κάλπη της 21ης Μαΐου τα λάθη που θα γίνουν δεν θα διορθώνονται.

 

Πηγή: newsbeast.gr