Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν θα στείλουμε στρατεύματα στην Ουκρανία – Νέες αυξήσεις στους ενστόλους
Στις 27 Μαρτίου 2025, μετά τη Σύνοδο των ηγετών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Ουκρανικό ζήτημα στο Παρίσι, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε ότι η Ελλάδα δεν προτίθεται να αποστείλει στρατεύματα στην Ουκρανία. Τόνισε την ανάγκη για άμεση κατάπαυση του πυρός και υπογράμμισε ότι η ισχυρότερη εγγύηση ασφαλείας είναι η ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων της Ουκρανίας.
Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι τις επόμενες ημέρες η κυβέρνηση θα παρουσιάσει νέο μισθολόγιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις, το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικές αυξήσεις στους μισθούς των ενστόλων. Οι αυξήσεις αυτές θα χρηματοδοτηθούν κυρίως από εξοικονομήσεις που προέκυψαν από τη νέα δομή των δυνάμεων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε ότι η Ελλάδα δεν συμμετέχει σε συμμαχία προθύμων για την αποστολή στρατευμάτων στην Ουκρανία και θεωρεί ότι η συζήτηση αυτή μπορεί να αποσπάσει την προσοχή από τον κύριο στόχο, που είναι η επίτευξη κατάπαυσης του πυρός και η διαπραγμάτευση μιας δίκαιης και διατηρήσιμης ειρήνης.