Έρευνα με εκπαιδευμένα σκυλιά στο χώμα που μετακινήθηκε από το χώρο του δυστυχήματος των Τεμπών

Σε ένα ιδιωτικό οικόπεδο που βρίσκεται πίσω από ορυχείο και στο οποίο 25 φορτηγά άρχισαν να μεταφέρουν χώμα μετά το δυστύχημα των Τεμπών, επικεντρώνονται οι έρευνες εταιρείας με ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά, με στόχο να εντοπιστούν γενετικό υλικό και ανθρώπινα υπολείμματα, ώστε να συνταχθεί πραγματογνωμοσύνη.

Η έρευνα έχει οριστεί από τις δικαστικές αρχές, ενώ στο σημείο έφτασε και εφέτης ανακριτής που χειρίζεται την υπόθεση ώστε οι έρευνες να γίνουν παρουσία του.

Λίγα 24ωρα πριν έχει προηγηθεί δειγματοληψία από χωμάτων από τη χημική υπηρεσία Λάρισας. Από το σημείο έχει ληφθεί δείγμα από χώμα από διάφορα σημεία, τα οποία έχουν σταλεί στο γενικό χημείο του κράτους, με τα αποτελέσματα να αναμένονται σε ένα μήνα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα δείγματα χώματος που ελήφθησαν την περασμένη Παρασκευή, έδωσαν το παρών και τεχνικοί σύμβουλοι οικογενειών, τεχνικός σύμβουλος του διευθύνοντος συμβούλου της Hellenic Train και η οικογένεια του Βάιου Βλάχου παρουσία του εφέτη ανακριτή και της προϊσταμένης της Εισαγγελίας εφετών.

H συγκεκριμένη εταιρεία με τα ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά είναι η μοναδική στη χωρά. Πρόκειται για την εταιρεία που ζητούσαν από τις πρώτες μέρες μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα οι συγγενείς των θυμάτων να μεταβεί στο χώρο.

Αυτός είναι και ο λόγος διαμαρτύρονταν εξαρχής, ότι δεν πήγαν ποτέ πραγματογνώμονες στον τόπο του δυστυχήματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι διαδικασία της δειγματοληψίας και της εξέτασης από τους ειδικά εκπαιδευμένους σκύλους γίνεται ένα χρόνο μετά το δυστύχημα και αφού προηγήθηκαν οι πλημμύρες.

Πηγή: newsbeast.gr

 




Σύλληψη στη Θεσσαλονίκη | Διατηρούσε στο σπίτι της 94 σκυλιά σε άθλιες συνθήκες

Συνολικά 94 σκυλιά, είχε σε σπίτι σε περιοχή της Θέρμης, σε συνθήκες που παραβιάζονται οι συνθήκες ευζωίας, 52χρονη, σε βάρος της οποίας σχηματίσθηκε δικογραφία για παραβάσεις που αφορούν στον υγειονομικό κανονισμό και στη νομοθεσία περί δεσποζόμενων ζώων.

Σε τραγικές συνθήκες τα ζώα 

Ειδικότερα, πρωινές ώρες της Πέμπτης 7 Μαρτίου, αστυνομικοί και υπάλληλοι της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πήγαν στην οικία της 52χρονης και διαπίστωσαν ότι διαβιούν εκεί 94 σκυλιάχωρίς να εξασφαλίζεται για αυτά άνετο, υγιεινό και κατάλληλο κατάλυμα, με αποτέλεσμα να παραβιάζονται οι κανόνες ευζωίας τους.

Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι οι χώροι που βρίσκονταν τα σκυλιά χώροι είναι ακάθαρτοι και ρυπαροί, με πλήθος αδρανών υλικών, νεκρά τρωκτικά, λιμνάζοντα ύδατα και περιττώματα.

Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα, ενώ από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης αναμένεται ταυτοποίηση των ζώων, προκειμένου να βεβαιωθούν σχετικές παραβάσεις και να γίνει η επιβολή διοικητικών προστίμων.

 

Πηγή: ethnos.gr




Παραμένουν στην χωματερή της Ξάνθης τα 600 αδέσποτα σκυλιά

Ακόμα στην χωματερή της Ξάνθης παραμένουν τα αδέσποτα σκυλία για τα οποία μια σοβαρή καταγγελία ήρθε στο φως της δημοσιότητας λίγες μέρες πρίν.
Πιο συγκριμένα πρόκειται για 600 περίπου σκυλιά τα οποία ζούν σε άθλιες συνθήκες στον ΧΥΤΑ της Ξάνθης με τους φιλοζωικούς συλλόγους της περιοχής να προχωρούν σε καταγγελίες για το εν λόγω θέμα χωρίς όμως κανένας φορέας της Ξάνθης και γενικότερα της χώρα να ενδιαφέρεται για το τι ακριβώς συμβένει.
Σύμφωνα μάλιστα με υπεύθυνη φιλοζωικού σωματείου της περιοχής, οι ίδιοι βρίσκονται σε αναμονή μιας λύσης στο πρόβλημα και αν η λύση αυτή δεν έρθει σύντμα θα προχωρήσουν στην εισαγγελία.




Ξάνθη | Καταγγελία ότι 600 αδέσποτα σκυλιά ζουν στη χωματερή

Σε χωματερή έξω από την πόλη της Ξάνθης και σε άθλιες συνθήκες ζουν εκατοντάδες σκυλιά σύμφωνα με καταγγελία φιλοζωικής οργάνωσης της περιοχής.

Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Άννα Μαρία Ζαχοπούλου η ίδια έχει ενημερώσει αρκετές φορές τον Δήμο Ξάνθης και τον Δήμο Τοπείρου, χώρις κανένας αρμόδιος φορέας να δώσει απαντήσεις για τα αδέσποτα ζώα. Μέχρι στίγμης όπως δηλώνει η ίδια, πληρώνουν απο την δική τους τσέπη πέριπου 2.000 ευρώ την εβδομάδα, ώστε να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των αθώων αυτών ψυχών.




H Φρίκη συνεχίζεται για πάνω από 500 σκυλιά στην χωματερή της Ξάνθης

Συγκλονιστικές και ανησυχητικές είναι οι εικόνες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας από την Ξάνθη. Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία εκφράζει τον πόνο και την ανησυχία της για τις συνθήκες που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες αδέσποτα σκυλιά σε μια χωματερή έξω από την πόλη.

Η επιστολή της ομοσπονδίας προς τους αρμόδιους αξιωματούχους ζητά άμεσες απαντήσεις και δράση από τον Δήμο Ξάνθης και τον Δήμο Τοπείρου. Η κατάσταση περιγράφεται ως τραγική, με τα ζώα να ζουν μέσα στα σκουπίδια, να λιμοκτονούν και να τρώνε ο ένας τον άλλον για να επιβιώσουν.

Η ομοσπονδία καλεί τις αρχές να αναλάβουν τις ευθύνες τους βάσει του νόμου 4830/21 και να συντονίσουν ομάδες για τη φροντίδα, τη στείρωση, και τη συλλογή όλων των ζώων. Επισημαίνεται επίσης η παραβίαση του νόμου 4830/21 και η κλιμακούμενη κατάσταση που προκαλεί ανησυχία για την περιοχή.

Καλείται για άμεσες ενέργειες και ενημέρωση, ενώ η ομοσπονδία δηλώνει πρόθυμη να συνεργαστεί για τη βελτίωση της κατάστασης. Η κοινότητα πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις της για να προστατεύσει αυτά τα ζώα και να αντιμετωπίσει αυτήν την ανθρωπιστική κρίση.




Ο 37χρονος που τα σκυλιά του σκότωσαν γυναίκα είχε καταδικαστεί για απόπειρα βιασμού στον Έβρο!

Βαρύ ποινικό παρελθόν έχει ο 37χρονος Εβρίτης, με καταγωγή από την περιοχή της Ορεστιάδας,  ιδιοκτήτης των τριών μεγαλόσωμων σκυλιών στη Νεοχωρούδα, του δήμου Ωραιοκάστρου, στη Θεσσαλονίκη, που κατασπάραξαν την 50χρονη την περασμένη Κυριακή.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA που μετέδωσε η εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου, ο 37χρονος Εβρίτης που πλέον έμενε μετά την αποφυλάκιση του στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης, είχε κατηγορηθεί αρχικά το 2010 για απόπειρα ληστείας μοτοσικλέτας στην Αλεξανδρούπολη. Τότε είχε εντοπιστεί και συλληφθεί από τις Αρχές.




Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 50χρονη που κατασπαράχτηκε από τρία σκυλιά μπροστά στα μάτια των παιδιών της

Συγκλονισμένο είναι το πανελλήνιο από τον μαρτυρικό θάνατο της 50χρονης μητέρας δύο παιδιών που δέχθηκε επίθεση και κατασπαράχτηκε από τρία τσοπανόσκυλα μέσα στον κήπο του σπιτιού της στη Θεσσαλονίκη.

Ο ιατροδικαστής ο οποίος εξέτασε τη σορό της διαπίστωσε πάνω από 50 δαγκωματιές που επέφεραν και τον θάνατό της ενώ σήμερα, Τρίτη (12/12) στις 10:30 συγγενείς και φίλοι θα της πουν το τελευταίο αντίο.

Η 50χρονη Ελισάβετ το μεσημέρι της Κυριακής (9/12) φρόντιζε τα φυτά του κήπου όταν τρία μανιασμένα τσοπανόσκυλα εισέβαλαν και την κατασπάραξαν με δεκάδες δαγκωματιές σε όλο της το κορμί. Η γυναίκα προσπάθησε να ξεφύγει αλλά δεν τα κατάφερε.

Συγκλονισμένο είναι το πανελλήνιο από τον μαρτυρικό θάνατο της 50χρονης μητέρας δύο παιδιών που δέχθηκε επίθεση και κατασπαράχτηκε από τρία τσοπανόσκυλα μέσα στον κήπο του σπιτιού της στη ΘεσσαλονίκηΟ ιατροδικαστής ο οποίος εξέτασε τη σορό της διαπίστωσε πάνω από 50 δαγκωματιές που επέφεραν και τον θάνατό της ενώ σήμερα, Τρίτη (12/12) στις 10:30 συγγενείς και φίλοι θα της πουν το τελευταίο αντίο.

Η 50χρονη Ελισάβετ το μεσημέρι της Κυριακής (9/12) φρόντιζε τα φυτά του κήπου όταν τρία μανιασμένα τσοπανόσκυλα εισέβαλαν και την κατασπάραξαν με δεκάδες δαγκωματιές σε όλο της το κορμί. Η γυναίκα προσπάθησε να ξεφύγει αλλά δεν τα κατάφερε.

Το πόρισμα του ιατροδικαστή προκαλεί σοκ καθώς η γυναίκα εκτός από τις δαγκωματιές σε όλο της το κορμί είχε και πολλά βίαια χτυπήματα. Μόνο στο ένα της χέρι έφερε πάνω από δέκα δαγκωματιές.

Τα τρία σκυλιά είχαν δημιουργήσει προβλήματα και στο παρελθόν

Κάτοικοι της Νεοχωρούδας, όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (12/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο καταγγέλλουν πως τα τρία σκυλιά είχαν δημιουργήσει προβλήματα και στο παρελθόν. Αυτή η φορά όμως ήταν η μοιραία.

Ο 37χρονος ιδιοκτήτης των 3 σκύλων χθες, Δευτέρα (11/12) το πρωί πέρασε το κατώφλι του εισαγγελέα, ο οποίος άλλαξε την κατηγορία από ανθρωποκτονία από αμέλεια σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο.

Ο ιδιοκτήτης των σκύλων ζήτησε προθεσμία και αναμένεται να απολογηθεί αύριο, Τετάρτη, ενώ τα σκυλιά τα έχει πάρει η Κτηνιατρική Υπηρεσία.




Έδεσε τα σκυλιά του με αλυσίδες και το ένα στραγγαλίστηκε

Ο 58χρονος ιδιοκτήτης του κτήματος στη Δράμα συνελήφθη από τους αστυνομικούς της Ασφάλειας.

Βαριά «καμπάνα» περιμένει έναν 58χρονο, ο οποίος αλυσόδεσε τους δυο σκύλους του στο κτήμα του στη Δράμα χωρίς να τους εξασφαλίσει ασφαλές κατάλυμα, με αποτέλεσμα η αλυσίδα του ενός ζώου να πιαστεί στην περίφραξη και να βρει μαρτυρικό θάνατο από στραγγαλισμό!

Ο 58χρονος ιδιοκτήτης του κτήματος συνελήφθη από τους αστυνομικούς της Ασφάλειας μετά από έρευνα στο κτήμα ιδιοκτησίας του, στην επαρχιακή οδό των οικισμών Πανοράματος– Καλλιφύτου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του άτυχου σκυλιού, μετά από καταγγελία του προέδρου του συλλόγου «Φίλοι των Ζώων Δράμας».

Σε βάρος του 58χρονου σχηματίστηκε δικογραφία με τις κατηγορίες της θανάτωσης και μη τήρηση κανόνων ασφαλείας και ευζωίας ζώου συντροφιάς και οδηγήθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Δράμας, ενώ θα του επιβληθεί και το ανάλογο πρόστιμο. Το νεκρό σκυλί παραδόθηκε στην αρμόδια υπηρεσία για νεκροτομή, που θα επιβεβαιώσει την αιτία θανάτου του.

 

 

Πηγή: protothema.gr