Ερευνάται ακόμα η υπόθεση για την πυρκαγιά στην παραλιακή Εγνατία

Απογευματινές ώρες της Πέμπτης στην περιοχή της παραλιακής Εγνατίας, απέναντι από την «Αλμύρα», εκδηλώθηκε δασική πυρκαγιά.  Επεκτάθηκε αρκετά γρήγορα προς το βουνό αν και εκείνη την ώρα στην περιοχή επικρατούσε κατάσταση άπνοιας.

Κινητοποιήθηκαν ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις απ’ όλο το Νομό. Κλήθηκαν και έκαναν ρίψεις νερού τα δύο αεροπλάνα τύπου Πετζετέλ. Δύο ώρες μετά το περιστατικό, είχε λήξει.

Η φωτιά ήταν υπό  έλεγχο ενώ έκαψε περίπου 70 στρέμματα με χόρτα και πουρνάρια. Η πρώτη δασική πυρκαγιά στο Ν. Καβάλας για φέτος. Κι όλοι εύχονται να είναι η τελευταία.

Σύμφωνα με πληροφορίες η έναρξη της οφείλεται σε ανθρώπινη αμέλεια. Η δικογραφία σχηματίζεται από την Π.Υ. της Ελευθερούπολης.

Ο ύποπτος για αμέλεια πολίτης, σύμφωνα και με άλλες μαρτυρίες πολιτών, κλήθηκε στην υπηρεσία και  λέγεται ότι του ζητήθηκαν εξηγήσεις. Αυτός φένεται να αρνληθηκε κάθε σχέση με το περιστατικό. Ισχυρίζεται μάλιστα ότι την ώρα της πυρκαγιάς δεν ήταν στο σημείο.

Η προανάκριση συνεχίζεται και για το θέμα μίλησε ο διοικητής των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ν. Καβάλας κ. Νίκος Μπαλατσούκας:

«Κάναμε γρήγορη κινητοποίηση. Στο σημείο βρέθηκαν 7 οχήματα απ’ όλο το Νομό. Με τη βοήθεια και των εναέριων μέσων καταφέραμε και θέσαμε τη φωτιά υπό έλεγχο. Με αυτόν τον τρόπο αποτρέψαμε τον κίνδυνο στις κατοικίες που υπάρχουν στην ίδια περιοχή. Ευτυχώς δεν είχαμε σοβαρές καταστροφές, έχουμε πληροφορίες ότι η φωτιά ξεκίνησε από κάτοικο της περιοχής. Διενεργείται προανάκριση».




Ισπανία: Βιβλική καταστροφή από μέγα-πυρκαγιά – Απεγκλωβισμοί εκατοντάδων κατοίκων

Έχει καταστρέψει μέχρι τώρα 14.800 στρέμματα γης η πυρκαγιά στην Ισπανία – Κινείται προς Πορτογαλία

Μεγάλη τραγωδία εκτυλίσσεται στην Ισπανία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εστρεμαδούρα της δυτικής Ισπανίας, με μία τεράστια πυρκαγιά να έχει καταστρέψει μέχρι τώρα 14.800 στρέμματα γης και διώξει 550 ανθρώπους από τις εστίες τους.

Εχθρός των προσπαθειών των πυροσβεστών αποτελούν, βέβαια, και οι πολύ δυνατοί άνεμοι – εξαιτίας των οποίων η φωτιά δεν μπορώ να τεθεί υπό έλεγχο, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Η φωτιά ξεκίνησε από το βράδυ της Τετάρτης, 17 Μαΐου 2023

«Υπάρχουν πολύ ισχυρές ριπές ανέμου που ενισχύουν την ταχύτητα και την εξέλιξη, δυσκολεύοντας τις προσπάθειες κατάσβεσης», δήλωσε ο διοικητής της μονάδας έκτακτης ανάγκης του στρατού Νταβίντ Μπαρόνα στον κρατικό τηλεοπτικό σταθμό 24H.

«Ο καπνός εξαπλώνεται σε χαμηλό υψόμετρο και δυσκολεύει τα εναέρια μέσα να έχουν πρόσβαση στην περιοχή».

Έως και 250 πυροσβέστες επιχειρούν στην περιοχή Πινοφρανκεάδο, στην επαρχία Κάθερες κοντά στα σύνορα με την Πορτογαλία. Οι αρχές έχουν δώσει εντολή για απομάκρυνση έως και 550 κατοίκων από χωριά της περιοχής. Σύμφωνα με τις αρχές, η φωτιά οφείλεται σε εμπρησμό.

Ο ασυνήθιστα ξηρός χειμώνας σε περιοχές της νότιας Ευρώπης ύστερα από τρία χρόνια με βροχοπτώσεις κάτω του μέσου όρου στην Ισπανία αυξάνουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Σύγκλιση Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας Σερρών: Σχεδιασμός και δράσεις για την αποφυγή πυρκαγών

Στην Αίθουσα Συνεδριάσεων ” Κων/νος Καραμανλής” του Διοικητηρίου Σερρών θα γίνει η σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) της Π.Ε  Σερρών,την Πέμπτη 27 Απριλίου και ώρα 1.00 μ.μ.

Η σύσκεψη θα έχει   θέμα «Σχεδιασμός και δράσεις πολιτικής προστασίας για την αντιμετώπιση
κινδύνων από την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, κατά την αντιπυρική περίοδο 2023».

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Αλεξανδρούπολη | Φωτιά με σοβαρές υλικές ζημιές σε διώροφη κατοικία στον Απαλό

Συναγερμός στην Πυροσβεστική για φωτιά που ξέσπασε σε διώροφη κατοικία στον Απαλό Αλεξανδρούπολης.

Φωτιά ξέσπασε σε σπίτι το μεσημέρι της Κυριακής 29 Ιανουαρίου, στον Απαλό Αλεξανδρούπολης, ύστερα από ατύχημα που συνέβη, όταν ο ιδιοκτήτης έβαλε τη μοτοσικλέτα του να δουλεύει ρελαντί μέσα στον οικίσκο.

Όπως αναφέρει το e-evros.gr, η μοτοσικλέτα πήρε φωτιά από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, με αποτέλεσμα να σκάσει και η δεξαμενή πετρελαίου που είχε μέσα και να καεί ολοσχερώς ο οικίσκος.

Η μοτοσικλέτα ήταν πολύ καιρό ακινητοποιημένη και ο ιδιοκτήτης μετά από πολύ καιρό (καθώς έλειπε) αποφάσισε να την ενεργοποιήσει εκ νέου και να τη βάλει μπροστά.

Άμεση και μεγάλη ήταν η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κατέφθασε με 5 οχήματα και 10 πυροσβέστες.

Οι πυροσβέστες με συντονισμένες κινήσεις κατάφεραν να σβήσουν και να απομακρύνουν σε ασφαλές μέρος τις δυο οικογένειες που βρισκόταν στη διώροφη κατοικία.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsbomb.gr




Δήμος Θάσου | Διαχειρίσιμη η κατάσταση με συνεχή βελτίωση αλλά και επαγρύπνηση

«Έκτακτη συνεδρίαση του Σ.Τ.Ο Θάσου για την αποτίμηση της παρούσας κατάστασης από την πυρκαγιά στην Ποταμιά Θάσου»

Σήμερα, Τρίτη 16-08-2022 στο Γραφείο το Δημάρχου Θάσου, κατόπιν πρωτοβουλίας του Δήμαρχου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη, συνεδρίασε έκτακτα το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου με θέμα την αποτίμηση της έως τώρα εξέλιξης της δασικής πυρκαγιάς στην Ποταμιά Θάσου και τον καθορισμό των απαιτούμενων ενεργειών εκ μέρους όλων των εμπλεκομένων φορέων για την διαχείρισή της στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Στην συνεδρίαση συμμετείχαν: ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Θάσου κ. Κωνσταντίνος Κοντογεωργίου, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου κ. Στυλιανός Ψαρογιάννης, η Προϊσταμένη του Λιμενικού Τμήματος Θάσου κα. Ευανθία Αλατά, ο Δασάρχης Θάσου κ. Γεώργιος Ράνης, ο Διοικητής του Λόχου Εθνοφυλακής Θάσου κ. Χρήστος Χατζάρας, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου κ. Ευστράτιος Πυρήνας, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Θάσου κ. Κωνσταντίνος Μανίτσας και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας.

Κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τον εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας η κατάσταση αξιολογείται ως διαχειρίσιμη με συνεχή βελτίωση. Ειδικότερα, δεν υπάρχουν ενεργές εστίες και όλες οι εμπλεκόμενες δυνάμεις παραμένουν σε διαρκή επαγρύπνηση και επιφυλακή για την άμεση αντιμετώπιση τυχόν αναζωπυρώσεων.

Καλούμε όλους τους κατοίκους να επαγρυπνούν και να διευκολύνουν το έργο των δυνάμεων που επιχειρούν.