Ιωσηφίδης: Θλιβερό αλλά αναμενόμενο το κρούσμα του ιού Δυτικού Νείλου στην Καβάλα

Ο Υποψήφιος Περιφεριακός Σύμβουλος ΠΕ Καβάλας Αλέξανδρος Ιωσηφίδης έκανε την σχετική ανακοίνωση:

“Πέρασαν τέσσερα χρόνια και η Διοίκηση Μέτιου δεν κατάφερε να δώσει ούτε καν μία υποτυπώδη λύση στη μάστιγα των κουνουπιών που πλήττει την Περιφέρεια μας. Για φέτος, το πρώτο κρούσμα ιού του Δυτικού Νείλου καταγράφηκε στην ΠΕ Καβάλας και δυστυχώς ήταν αναμενόμενο αφού ο αριθμός των εντόμων ξεπερνάει κάθε φαντασία.

Η μηδενική διαχείριση του προβλήματος από τη διοίκηση έχει φέρει όλους τους κατοίκους της ΠΑΜΘ στα όρια τους και πλέον κινδυνεύει και η υγεία τους.

Η κατάσταση που επικρατεί με τα κουνούπια και που έχει άμεσες συνέπειες στην υγεία, την κοινωνική και την οικονομική ζωή όλων μας έχει το ονοματεπώνυμο του Χρήστου Μέτιου!

Επί τέσσερα χρόνια η Περιφέρεια ΑΜΘ ξοδεύει χρήματα για την καταπολέμηση των κουνουπιών (είτε σε επίγειους, είτε σε εναέριους ψεκασμούς) και το αποτέλεσμα είναι η κατάσταση κάθε χρόνο να γίνεται χειρότερη. 

Καλούμε τον Περιφερειάρχη να παρουσιάσει έναν απολογισμό αυτής της δαπάνης ενώπιον του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ. Ξέρουμε όμως ότι δεν θα το κάνει αφού το αποτέλεσμα είναι μηδέν.

Ωστόσο, αυτό δεν μειώνει την ευθύνη του σχετικά με τα χρήματα που έχουν δαπανηθεί και όπως αποδεικνύει η πραγματικότητα έχουν πάει στο βρόντο!

Τις αστείες δικαιολογίες τους ότι οι ψεκασμοί δεν ήταν αποδοτικοί λόγω… βροχοπτώσεων δεν τις “ακούμε” καν.

Επαναλαμβάνουμε για άλλη μία φορά: Ας απολογηθεί επιτέλους ο Περιφερειάρχης για την τεράστια αποτυχία του και την κακή διαχείριση των χρημάτων, αφού η καταπολέμηση των κουνουπιών απέτυχε παταγωδώς! “

 




Δήμος Παγγαίου | Πρόσκληση Φίλιππου Αναστασιάδη στην Μαρία Βαρύτη

Όπως γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Παγγαίου :

Αξιότιμη κα. Βαρύτη,

Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την απόφασή σας να θέσετε υποψηφιότητα για το αξίωμα της Δημάρχου Παγγαίου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Παράλληλα, εύχομαι καλό αγώνα σε εσάς και στους συνεργάτες σας. Ευελπιστώ να έχουμε μία δίκαιη και υγιή εκλογική αναμέτρηση.

Τέλος, επιθυμώ να προσκαλέσω εσάς και τους συνεργάτες σας στο γραφείο μου στο Δημαρχείο του Δήμου μας. Θεωρώ πως θα έχουμε έναν ευρύ και παραγωγικό διάλογο, έχοντας ως γνώμονα το καλό του τόπου μας.




Παρουσίασε τους υποψηφίους δημοτικούς του συμβούλους ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης

Πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στο κέντρο ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ της Χρυσούπολης η παρουσίαση του προγράμματος αλλα και των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης Νεα Εποχη με επικεφαλής τον Δήμαρχο Νέστου Σάββα Μιχαηλίδη.

Ο Δήμαρχος Νέστου και εκ νέου υποψήφιος ανακοίνωσε συνολικά 170 υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους καθώς και υποψηφίους πρόεδρους κοινοτήτων

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση




Κυριάκος Μητσοτάκης: Στο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων ο πρωθυπουργός

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώνεται για τις εξελίξεις από το πύρινο μέτωπο στη Ρόδο

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχει μεταβεί στο Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (Ε.Σ.Κ.Ε.ΔΙ.Κ.), όπου βρίσκεται σε εξέλιξη Συντονιστικό για την πυρκαγιά στην Ρόδο.

newsbomb.gr

 




Φωτιές: Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στις δυνάμεις αεροπυρόσβεσης στην Αεροπορική Βάση Ελευσίνας

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια, παρακολούθησε την απογείωση ενός «κύματος» δύο ελληνικών, δυο γαλλικών και ενός κροατικού CL-415, και ευχαρίστησε τους χειριστές και τους μηχανικούς, σημειώνοντας ότι έχουν την αμέριστη στήριξη της πολιτείας στο έργο τους.

«Κάνετε πολύ σπουδαία δουλειά και σας είμαστε πολύ βαθιά υποχρεωμένοι, και σε σας και στους τεχνικούς. Αυτό το οποίο μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να φροντίσουμε να αναβαθμίσουμε τα αεροπλάνα σας και φυσικά να αποκτήσουμε το συντομότερο δυνατόν καινούργια Canadair, για να αντικαταστήσουμε κυρίως τα παλαιότερα, τα CL- 215.

Η επένδυση στις υποδομές πολιτικής προστασίας, ειδικά στα αεροσκάφη μας, είναι απολύτως απαραίτητη. Να ξέρετε ότι θα έχετε όλη μας τη στήριξη, ο Υπουργός θα τρέξει “σφαίρα” τα προγράμματα», σημείωσε ο πρωθυπουργός μιλώντας με τους πιλότους της 383 Μοίρας η οποία έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη αλλά αναπτύσσεται στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Ελευσίνας κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

«Ξέρετε, οι κάμερες δείχνουν αυτούς που πετάνε τα αεροπλάνα, αλλά σπανίως δείχνουν εσάς που τα κρατάτε στον αέρα. Οπότε εσείς δουλεύετε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Δίνετε τη δυνατότητα να μπορούμε να αποδείξουμε κάτι σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Οπότε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλο το τεχνικό προσωπικό», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνομιλία που είχε με το τεχνικό προσωπικό της Μοίρας.

Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τους πιλότους της 355 Μοίρας που πετούν τα CL-215 για την επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Δυτική Αττική: «Πραγματικά νομίζω ότι αυτή η φωτιά ήταν μια δύσκολη φωτιά, αλλά σίγουρα τα εναέρια κάνανε πολύ σημαντική δουλειά. Φροντίσαμε κι εμείς όσο μπορούμε να σας ενισχύσουμε με εναέρια από το εξωτερικό, νομίζω ό,τι μπορούσαμε να βρούμε το επιστρατεύσαμε και το φέραμε εδώ. Είναι κι αυτή μια πολύ έμπρακτη, ωραία απόδειξη της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης.

Κι επειδή ξέρω ότι πετάτε κι ένα αεροπλάνο το οποίο είναι παλιό και δύσκολο και βγάζει βλάβες, ειδικά για τους χειριστές των CL- 215 έχω πολύ βαθιά εκτίμηση. Η δική μας η δουλειά είναι να σας υποστηρίζουμε έμπρακτα στη δουλειά την οποία κάνετε εσείς και το συντομότερο δυνατόν να αντικαταστήσουμε πια τα CL-215 με τα καινούρια CL-515.

Είναι στο προγραμματισμό μας να είμαστε από τους πρώτους οι οποίοι θα τα αποκτήσουμε όταν με το καλό ξαναπάρει μπροστά η γραμμή παραγωγής, για να μπορείτε κι εσείς να πετάτε το πιο σύγχρονο αεροπλάνο το οποίο θα υπάρχει διαθέσιμο», επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός που είχε συνομιλία και με τον αξιωματικό – σύνδεσμο της γαλλικής αποστολής επισκέφθηκε και το υπόστεγο όπου γίνεται νυχθημερόν η συντήρηση των Canadair και συνομίλησε με τους μηχανικούς της Πολεμικής Αεροπορίας και της ΕΑΒ που δούλευαν εκείνη την ώρα πάνω στα αεροσκάφη.

newsit.gr

 

 




Ο Παύλος Ζησίμου υποψήφιος με το Χρήστο Μέτιο

Ο επιχειρηματίας από τη Χρυσούπολη Παύλος Ζησίμου είχε χθες την υποψηφιότητα με το συνδυασμό του Χρήστου Μέτιου στην Περιφέρεια ΑΜΘ:

«Τα τελευταία χρόνια ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης γίνεται μεγαλύτερος, διευρυμένος και πιο ουσιαστικός. Αποτελεί στην πραγματικότητα μια συνέχεια του κεντρικού κρατικού μηχανισμού με αποκεντρωμένες αρμοδιότητες. 

Οι προκλήσεις πολλές και οι ευθύνες ακόμα περισσότερες. Ο Χρήστος Μέτιος είναι ένας άνθρωπος που υπηρετεί τη δευτεροβάθμια τοπική αυτοδιοίκηση ως Περιφερειάρχης με συνέπεια, υπευθυνότητα και κυρίως, ήθος.

 Η πρόταση του να είμαι Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τη Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση στις επερχόμενες εκλογές της 8ης Οκτωβρίου ήταν κάτι παραπάνω από την τιμητική και την αποδοχή του μονόδρομου. 

Δεσμεύομαι στους πολίτες του νομού Καβάλα να προσφέρω από την πλευρά μου στην αναπτυξιακή δυναμική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με την μακρόχρονη εμπειρία μου στην επιχείρηση. Υπόσχομαι να συνεισφέρω στον αγώνα αυτό με όλες μου τις δυνάμεις, όπως έχω μάθει να κάνω πάντα. Εύχομαι να σας έχω στο πλευρό μου. Καλή μας επιτυχία!».




Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι νέοι άνθρωποι και οι γυναίκες μπαίνουν μπροστά για την Καβάλα που μας αξίζει!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει τα νέα μέλη στην παράταξη ο Τόπος της Ζωής Μας:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τους συμπολίτες μας Νίκο Στάμο και Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου.

Ο Νίκος Στάμος γεννήθηκε το 1989 στην Καβάλα. Είναι γιος του Χρήστου Στάμου και της Αναστασίας Ναζίρογλου. Φοίτησε στο 19ο Δημοτικό, στο 2ο Γυμνάσιο, στο 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας και στη συνέχεια σπούδασε σε ΙΕΚ Φυσικοθεραπείας στη Θεσσαλονίκη. Στην Καβάλα ζει πλέον μόνιμα και εργάζεται εδώ και 13 χρόνια ως ιδιωτικός υπάλληλος και τα δύο τελευταία χρόνια ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Η Νικολέτα (Νίκη) Σπυροπούλου γεννήθηκε στην Καβάλα και είναι συγγραφέας και στιχουργός. Είναι κόρη του Μιχαήλ Σπυρόπουλου (επιχειρηματία) από την Αθήνα και της Φιλιώς Γρίδη από την Καβάλα.  Ως τα δεκατρία της  χρόνια έζησε στην Καβάλα, κατόπιν  εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και εν συνεχεία μετέβη στις ΗΠΑ.

Έζησε πέντε χρόνια στη Νέα Υόρκη και εργάστηκε ως Νηπιαγωγός για το Ελληνικό σχολείο της Αγίας Μαρκέλλας. Παρακολούθησε  σεμινάρια δημιουργικής γραφής, πλοκής σεναρίου και σκηνοθετικής προσέγγισης, συμμετέχοντας σε ερασιτεχνική ομάδα υποκριτικής.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη στιχουργική, τη συγγραφή βιβλίων και σεναρίων, αλλά και με τον χώρο της τηλεόρασης. Αξιοσημείωτες συνεργασίες της είναι με τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Γιάννη Πλούταρχο, τον Γιώργο Αλκαίο, τον Νίκο Οικονομόπουλο, την Πέγκυ Ζήνα, την Καίτη Γαρμπή και πολλούς άλλους γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες.

Επίσης, είχε συνεργασία με ξένους καλλιτέχνες, όπως τον Ιταλό Roberto Casalino, την Ισραηλινή τραγουδίστρια Ishtar και την Τουρκάλα Tanyla, ενώ πολλά τραγούδια της έχουν διασκευαστεί και κυκλοφορούν στο εξωτερικό.

Επίσης, ο Θάνος Μικρούτσικος την επιβράβευσε για το αφιερωματικό τραγούδι που έγραψε στη μνήμη του Δημήτρη Μητροπάνου. Έχουν εκδοθεί έξι βιβλία της, εκ των οποίων το ένα κυκλοφόρησε αρχικά στην Αμερική από τη Dorrance Publishing όπου επιλέχθηκε ανάμεσα από ογδόντα μυθιστορήματα.

Κατά τη συγγραφική της  δράση, έχει διασκευάσει λογοτεχνικά έργα άλλων συγγραφέων σε μορφή σεναρίου, ενώ  η ίδια έχει ασχοληθεί με τη γραφή θεατρικών έργων, διαλόγων, κειμένων. Το 2020 επέστρεψε μόνιμα στην Καβάλα και συνεργάστηκε τηλεοπτικά με το ΕΝΑ Channel, όπου είχε αναλάβει τη διεύθυνση παραγωγής και την παρουσίαση ψυχαγωγικής εκπομπής.

Από τη συνεργασία της με το κανάλι, δημιουργήθηκε σημαντικό οπτικοακουστικό έργο, αλλά και κοινωνικό, οργανώνοντας δράσεις  και καμπάνιες κοινωνικής ευθύνης. Είναι παντρεμένη από το 2011 με τον Θοδωρή Δήμο, ιδιωτικό υπάλληλο, και έχουν αποκτήσει έναν γιο.

Θέλω να τους ευχαριστήσω και προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή τους να δώσουν μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.




Καβάλα | Παρουσιάστηκε το ψηφοδέλτιο της παράταξης “Λαϊκή Συσπείρωση”

Η παράταξη “Λαϊκή Συσπέιρωση, με υποψήφιο δήμαρχο Καβάλας τον κ. Χρήστο Ποτόλια, το βράδυ της Παρασκευής 21 Ιουλίου παρουσίασε το ψηφοδέλτιο με τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους για της δημοτικές εκλογές του 2023 καθώς και έγινε απολογισμός για των αγώνα της παράταξης εως και σήμερα.




Ξυλοδαρμός αγρότη από υδρονομέα του Δήμου Καβάλας στο Πολύστυλο!

Την Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023 ο Μάκης Παπαδόπουλος και «Ο Τόπος της Ζωής μας» κατήγγειλαν ότι ο αγρότης Λάκης Καϊτατζής, υποψήφιος με τον συνδυασμό, υπέστη ξυλοδαρμό από εποχικό υπάλληλο [υδρονομέα] του Δήμου Καβάλας

Δείτε φωτογραφίες :

Μάλιστα υπήρξαν και σχετικές ανακοινώσεις για το θέμα.




Την Κυριακή αποφασίζει για Δημάρχους-Περιφερειάρχη ο ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας

Το αργότερο την Κυριακή το βράδυ αναμένεται να υπάρξουν αποφάσεις για τις υποψηφιότητες που αναμένεται να λάβουν την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Για την Περιφέρεια ΑΜΘ και παρά την αρχική διάψευση από την Τάνια Ελευθεριάδου, φαίνεται να υπάρχει ενδεχόμενο υποψηφιότητας της. Αναφέρεται επίσης και το όνομα του κ. Μαλτέζου από τον Έβρο.

Στο Δήμο Καβάλας υπάρχει η σκέψη να είναι επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού “Συμπαράταξη Πολιτών ” ο Σωτήρης Σωτηριάδης ενώ ο Ο ΣΥΡΙΖΑ προσανατολίζεται να στηρίξει τον Γιάννη Ταστσόγλου στο Δήμο Νέστου, τη  Μαρία Βαρύτη στο Δήμο Παγγαίου.

Το σχετικό ρεπορτάζ :




Καύσωνας – Προειδοποίηση Γεωργιάδη σε επιχειρήσεις: Παύση εργασίας 12:00-16:00, αλλιώς πρόστιμο

Το πρόστιμο παραβίασης είναι 2.000 ευρώ ανά εργαζόμενο

Αυστηρό μήνυμα προς τις επιχειρήσεις να τηρούν την υπουργική απόφαση για την προστασία των εργαζόμενων από τον καύσωνα απηύθυνε ο υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης από την Ολομέλεια της Βουλής.

«Παρακαλώ τις επιχειρήσεις να τηρήσουν την υπουργική απόφαση για το ωράριο εργασίας (12:00 – 16:00) , ειδάλλως θα υπάρξει άμεση παρέμβαση από την επιθεώρηση εργασίας – την ίδια μέρα – για να επιβάλει τα πρόστιμα», είπε ο υπουργός Εργασίας απαντώντας σε ερώτηση της κυρίας Αθηνάς Λινού (ΣΥΡΙΖΑ).

Ο ίδιος σημείωσε τα εξής: «Την προηγούμενη Δευτέρα, συγκάλεσα στο υπουργείο εργασίας σύσκεψη με τη συμμετοχή ΕΜΥ, γιατρών εργασίας, υπηρεσιών και του κ. Σπανάκη. Ακολούθως, εκδώσαμε αναλυτική εγκύκλιο για πως πρέπει να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις και την επομένη μέρα, για να δώσω μεγαλύτερη ισχύ τη, μετατρέψαμε σε υπουργική απόφαση, με παύση υποχρεωτικά 12:00 – 16:00 εκεί που η κατάσταση φτάνει στο μαύρο».

«Το πρόστιμο παραβίασης είναι 2.000 ευρώ ανά εργαζόμενο. Σήμερα έχω ζητήσει από την επιθεώρηση να με ενημερώσει. Μέχρι τώρα δεν έχω ενημέρωση για παραβίαση. Φαίνεται ότι σε μεγάλο βαθμό, οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται. Δεν μου αρέσει να βάζω πρόστιμα αλλά οι εργαζόμενοι να δουλεύουν με ασφάλεια» προειδοποίησε δε.

Πηγή: protothema.gr



Ο Νίκος Δένδιας μεταβαίνει αύριο στην Κύπρο

Την πρώτη επίσκεψη ως υπουργός Άμυνας θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη ο Νίκος Δένδιας.

Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης, κ. Νίκος Δένδιας, θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στην Κύπρο, την Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2023.

Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης θα συνοδεύεται κατά την επίσκεψή του από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο.

Ο κ. Δένδιας θα γίνει δεκτός από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Νίκο Χριστοδουλίδη, στο Προεδρικό Μέγαρο.

Στη συνέχεια θα μεταβεί στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όπου θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον ομόλογο του, κ. Μιχάλη Γιωργάλλα. Μετά το πέρας της συνάντησης οι δύο Υπουργοί θα προβούν σε κοινές δηλώσεις προς τον Τύπο.

Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης θα επισκεφθεί επίσης τον «Τύμβο της Μακεδονίτισσας» και τα «Φυλακισμένα Μνήματα», ενώ θα μεταβεί ακολούθως στο Στρατόπεδο της Ελληνικής Δυνάμεως Κύπρου (ΕΛΔΥΚ).

Υπενθυμίζεται πως χθες πραγματοποίησε την πρώτη επίσκεψη στην Κύπρο, ως υπουργός Εξωτερικών, ο Γιώργος Γεραπετρίτης.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Πυρετός προετοιμασιών για προγραμματικές και κυβερνητικό έργο – Στο υπουργείο Υγείας σήμερα ο Μητσοτάκης

Οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί πρωθυπουργός

Σταθμό για την πορεία του κυβερνητικού έργου και τον αντίκτυπο που θα έχουν τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό θεωρεί ο πρωθυπουργός τις προγραμματικές δηλώσεις που θα αναγνώσει το απόγευμα της Πέμπτης (17:00) στη Βουλή. Παράλληλα ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχίζει τις επισκέψεις σε υπουργεία με το Υγείας να παίρνει σήμερα σειρά καθώς η αναβάθμιση της δημόσιας δωρεάν υγείας για όλους τους πολίτες αποτελεί προσωπικό στοίχημα του πρωθυπουργού.

Η προετοιμασία για τις προγραμματικές δηλώσεις συνεχίζεται με πυρετώδεις ρυθμούς και μάλιστα χθες έγινε «παρέλαση» υπουργών από το Μέγαρο Μαξίμου. Κυριάκος Πιερρακάκης, Άδωνις Γεωργιάδης και Νίκη Κεραμέως ανέπτυξαν στον πρωθυπουργό τις προτεραιότητες που έχουν θέσει και παράλληλα επισήμαναν τα σημεία τα οποία θεωρούν ότι πρέπει να υπερτονιστούν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην ολομέλεια της Βουλής.

Οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί πρωθυπουργός

Η ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων ενόψει της δεύτερης 4ετιας της κυβέρνησης της ΝΔ θα τραβήξουν το ενδιαφέρον και των διεθνών οίκων οι οποίοι αναμένουν να ακούσουν το σχέδιο Μητσοτάκη προκειμένου να δώσουν το πράσινο φως για να ανάκτηση της πολυπόθητης επενδυτικής βαθμίδας.

Ο πρωθυπουργός σύμφωνα με πληροφορίες, δεν θα αρκεστεί σε μια απλή απαρίθμηση μέτρων αλλά θα περιγράψει τον οδικό χάρτη έως το 2027 ο οποίος θα έχει και ιδεολογικό πρόσημο.

Αποτελεσματικότερο κράτος, καλύτεροι μισθοί για όλους, καλύτερη υγεία, ψηφιακό κράτος παντού και πιο γρήγορη απονομή δικαιοσύνης θα αποτελέσουν μερικούς από τους βασικούς άξονες της ομιλίας Μητσοτάκη.

Η υγεία στο επίκεντρο

Στις 10 σήμερα το πρωί ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρεθεί στην οδό Αριστοτέλους κι στην είσοδο του υπουργείου Υγείας θα τον υποδεχθεί ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ο άνθρωπος στον οποίο ανέθεσε να φέρει εις πέρας μια από τις πιο δύσκολες αποστολές. Την αναμόρφωση του ΕΣΥ.

Ο μπλε φάκελος που παρέλαβε στο πρόσφατο πρώτο υπουργικό συμβούλιο ο νέος υπουργός Υγείας περιλαμβάνει 20 δεσμεύσεις της νέας διακυβέρνησης για την Υγεία και 21 δράσεις-μεταρρυθμίσεις, η πλειονότητα των οποίων θα πρέπει να έχει προωθηθεί έως το τέλος του έτους.

Μεταξύ άλλων αναφέρεται η αύξηση του προσωπικού κατά 10.000 εργαζομένους έως το τέλος της 4ετίας, ο εκσυγχρονισμός των υποδομών νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας, για τον οποίο έχουν δεσμευθεί πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης, η αξιολόγηση των διοικητών των νοσοκομείων, αλλά και της ποιότητας των υπηρεσιών, η αναμόρφωση του νοσοκομειακού χάρτη.

Τι είπε με Πιερρακάκη, Γεωργιάδη και Κεραμέως

Η ψηφιοποίηση της Παιδείας και η αναβάθμιση όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης απασχόλησε την χθεσινή συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον νέο υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη.

Χθες στο Μαξίμου βρέθηκαν και ο υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης μαζί με τους υφυπουργούς Βασίλη Σπανάκη και Παναγιώτη Τσακλόγλου όπου συζητήθηκε η απλοποίηση της ΕΡΓΑΝΗΣ, η μείωση της γραφειοκρατίας και η επέκταση της ψηφιακής κάρτας εργασίας αλλά και η αναλογικότητα στις συντάξεις για όσους επιλέγουν να μείνουν στην αγορά εργασίας.

Όσον αφορά στο επιτελικό κράτος η νέα υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως που επίσης συναντήθηκε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, εξέτασε μαζί του ένα από τα πρώτα και εμβληματικά νομοσχέδια που θα κατατεθούν στη Βουλή και από τους βασικούς άξονες της πολιτικής της κυβέρνησης της ΝΔ το επιτελικό κράτος 2.

 

 

Πηγή: newsbeast.gr




Τσίπρας: Προανακριτική για τον πρωθυπουργό, «φλερτ» με τους ψηφοφόρους Κασιδιάρη

«Μητσοτάκης ή σταθερότητα» το δίλημμα των εκλογών για την Κουμουνδούρου

Μακριά από τους χαμηλούς, κατά γενική ομολογία, τόνους της προεκλογικής αντιπαράθεσης κινήθηκε χθες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, εξαπολύοντας δριμύ κατηγορώ κατά του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, αλλά και υπουργών της κυβέρνησης, με φόντο την υπόθεση των παρακολουθήσεων. Συγκεκριμένα, ο κ. Τσίπρας «φωτογράφισε» τον κ. Μητσοτάκη ως ένα από τα πρόσωπα που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα μέλη μιας Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής, σε περίπτωση επανόδου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ στην εξουσία, ενώ επιχείρησε δημόσια άνοιγμα προς τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής.

«Ακόμα κι αν δεν έχει κάνει βήμα η Δικαιοσύνη, νομίζω ότι είναι σαφές και ότι πρέπει να λάβουμε την πολιτική ευθύνη μια προοδευτική κοινοβουλευτική πλειοψηφία να συγκροτήσει Προανακριτική, με τους βασικούς υπεύθυνους του σκανδάλου αυτού, που είναι ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί που διαχειρίστηκαν την υπόθεση αυτή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίπρας, δηλώνοντας ακόμη πως περιλαμβάνονται «μια σειρά από υπουργοί». «Σε πρώτη φάση είναι ο υπουργός Δικαιοσύνης, είναι ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, που έβαλαν την υπογραφή τους προκειμένου να μην έχει τη δυνατότητα η αρμόδια Επιτροπή, η ΑΔΑΕ, να προσφύγει κάποιος για να μάθει αν παρακολουθείτο ή όχι» παρατήρησε ο κ. Τσίπρας για τους κ. Τσιάρα και Πικραμμένο.

Στόχος, κατά τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, είναι «αυτό το μεγάλο σκάνδαλο, που θεωρώ είναι από τα μεγαλύτερα που έχουμε ζήσει από τη Μεταπολίτευση και μετά, να μη συγκαλυφθεί», όπως είπε, παρατηρώντας με νόημα πως «τούτη την ώρα που μιλάμε, υπάρχουν χιλιάδες gigabytes, που είναι τα αποτελέσματα των παρακολουθήσεων αυτών», ανοίγοντας εμμέσως ένα παράθυρο περί εκβιασμών πολιτικών προσώπων.

Ερωτηθείς, ωστόσο, αν εκτιμά ότι υπάρχει ενεργός εκβιασμός για κάποιο από αυτά, «δείχνοντας» προς την πλευρά του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, «δεν μπορώ να ξέρω αν υπάρχει ή δεν υπάρχει ενεργός εκβιασμός σήμερα. Αυτό όμως που μπορώ να ξέρω είναι ότι καμία σοβαρή ευρωπαϊκή Δημοκρατία, ένα τέτοιο σκάνδαλο θα το άφηνε χωρίς να διαλευκανθεί, χωρίς φως, χωρίς αλήθεια και χωρίς λογοδοσία» επισήμανε ο κ. Τσίπρας.

Ταυτόχρονα, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ κατήγγειλε δημόσια τη Δικαιοσύνη πως «δεν έχει καλέσει ούτε έναν ύποπτο μέχρι τη στιγμή που μιλάμε», επισημαίνοντας πως «θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μια επιχείρηση συγκάλυψης, το λέω και ανοιχτά». Ως υπαίτιο της επιχείρησης συγκάλυψης ο κ. Τσίπρας επέδειξε τον κ. Ντογιάκο λέγοντας πως «έχει την ευθύνη».

Επιπρόσθετα, ο κ. Τσίπρας επιχείρησε να αποσαφηνίσει το μετεκλογικό τοπίο, με φόντο και τους οπαδούς των υπόλοιπων προοδευτικών κομμάτων, καθώς επέμεινε στην ανάγκη να συγκροτηθεί μια προοδευτική «κυβέρνηση συνεργασίας σε προγραμματική βάση», τονίζοντας πως «εάν λοιπόν αυτοί οι συσχετισμοί δίνουν τη δυνατότητα να σχηματιστεί κυβέρνηση προοδευτική ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ», τότε αυτή είναι ευπρόσδεκτη.

Εκτίμησε, μάλιστα, πως «ο πρώτος ο οποίος θα έχει κάθε λόγο να επιθυμεί να προχωρήσει αυτή η κυβέρνηση είναι ο ίδιος ο κ. Ανδρουλάκης», με δεδομένο ότι οι δεύτερες εκλογές συμπιέζουν κάθε φορά τα μικρότερα κόμματα, «ενώ δεν θα λύσω εγώ τα εσωκομματικά προβλήματα του κ. Ανδρουλάκη» απάντησε αναφορικά με τη συμμετοχή του Ανδρέα Λοβέρδου σε μια τέτοια κυβέρνηση συνεργασίας.

Επιλέγοντας ως κυβερνητικό του συνεταίρο μόνο το ΠΑΣΟΚ -Κίνημα Αλλαγής πλέον, ο κ. Τσίπρας ξεκαθάρισε από πλευράς του πως «ο κ. Βαρουφάκης είναι αυτός που αυτοεξαιρέθηκε» από το προοδευτικό προσκλητήριο, σύμφωνα με τον Αλέξη Τσίπρα, «βγαίνοντας ο ίδιος και θέτοντας ζητήματα που έχουν λήξει από το 2015, για το νόμισμα εννοώ, που εν πάση περιπτώσει δεν έχουν καμία βάση προοδευτικής συνεργασίας και προγραμματικής προοδευτικής συνεργασίας», όπως είπε.

Ειδικά, για το ΚΚΕ, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ σχολίασε πως «σε μια διαδικασία απλής αναλογικής, οφείλει ίσως για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, μετά από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, οφείλει να τοποθετηθεί, εάν έρθουν τα πράγματα έτσι και είναι κρίσιμη η στάση του, οφείλει να τοποθετηθεί στο ποιος θέλουμε να μας κυβερνήσει την επόμενη μέρα», χαρακτηρίζοντας ως «ανιστόρητο» το δίλημμα «τι Πλαστήρας, τι Παπάγος».

Ανοίγοντας τα χαρτιά του για την επομένη των εκλογών, εστίασε σε «μια κυβέρνηση η οποία με 46% θα έχει 151-152 βουλευτές», δηλαδή αποτελούμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και το ΠΑΣΟΚ -ΚΙΝΑΛ, περιγράφοντας πως «εάν δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα, το έχω δηλώσει πάρα πολλές φορές, θα έχει τον πρώτο λόγο αυτός που θα είναι πρώτο κόμμα. Και επειδή τα πράγματα είναι απλά, ή ο ΣΥΡΙΖΑ ή η ΝΔ θα είναι πρώτο κόμμα, ο κ. Μητσοτάκης θα έχει τον πρώτο λόγο να σχηματίσει κυβέρνηση» περιέγραψε ο κ. Τσίπρας, προβλέποντας ότι ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει τον σχηματισμό κυβέρνησης. «Θεωρώ ότι αν για λίγο είναι μπροστά ο κ. Μητσοτάκης, δεν θα διακινδυνεύσει μια δεύτερη εκλογική αναμέτρηση.

Δεν θα διακινδυνεύσει, διότι έχει κόψει τις γέφυρες με όλους τους χώρους ο κ. Μητσοτάκης» υποστήριξε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, λέγοντας για τον πολιτικό του αντίπαλο πως «έχει εξαντλήσει όλες του τις δεξαμενές». Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Τσίπρας προέβλεψε για τον Πρωθυπουργό πως «θα επιχειρήσει να βρει τη δυνατότητα να φτιάξει κυβέρνηση με τον κ. Βελόπουλο, που έχει ιδεολογική συγγένεια», επαναλαμβάνοντας σε κάθε περίπτωση πως «ο πρώτος έχει τον πρώτο λόγο να σχηματίσει κυβέρνηση», καθώς διαθέτει την «ηθική νομιμοποίηση να προχωρήσει στον σχηματισμό κυβέρνησης».

Κλείνοντας κάθε σχετική συζήτηση περί «κυβέρνησης ειδικού σκοπού», ο κ. Τσίπρας απάντησε αναφορικά με την πρωτιά του κόμματός του, λέγοντας πως αυτή είναι πιθανή, «αν το 12%, που περίπου είναι σε όλες τις δημοσκοπήσεις το κομμάτι των αναποφασίστων, πάει στην κάλπη. Και κυρίως εάν οι νέοι άνθρωποι, που είναι 450.000 ψηφοφόροι, πάνε στην κάλπη».

Ταυτόχρονα, ωστόσο, αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απηύθυνε κάλεσμα για πρώτη φορά προς τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής, δηλαδή τους απλούς πολίτες που ψήφιζαν το νεοναζιστικό μόρφωμα. «Η μάχη με τον φασισμό είναι μια καθημερινή μάχη» περιέγραψε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίπρας, για να προσθέσει πως «και στόχος δικός μας είναι αυτούς τους ανθρώπους που θα ψήφιζαν τη Χρυσή Αυγή, να τους πάρουμε, να τους κερδίσουμε από τις γραμμές της Ακροδεξιάς και από τις γραμμές της αντιδημοκρατικής ιδεολογίας και στάσης και να τους εξηγήσουμε ότι δεν αντισυστημικό πράγμα να ψηφίζεις Χρυσή Αυγή». «Δεν είναι καθόλου αντισυστημικοί αυτοί που συναγελάζονται με δικαστές ξαφνικά», κατέληξε.

 

Πηγή: protothema.gr




Δημοσκόπηση Marc: Στο 6% η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ

Επτακομματική η νέα Βουλή

Στο 6% είναι η διαφορά ανάμεσα σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ στη δημοσκόπηση της Marc για τον ΑΝΤ1.

Στη πρόθεση ψήφου η ΝΔ λαμβάνει 32,1% , ο ΣΥΡΙΖΑ 26,1%, το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής 9%, το ΚΚΕ 6,1% , το Μέρα25 3,6%, Ελληνική Λύση 3,7%, και οι Έλληνες στο 3,9%.

Τι είδους κυβέρνηση προτιμούν οι πολίτες:
  • Αυτοδύναμη ΝΔ 29,7%
  • Αυτοδύναμη ΣΥΡΙΖΑ 15,1%
  • Συνεργασίας με βασικό κορμό ΝΔ 15,6%
  • Συνεργασίας με βασικό κορμό ΣΥΡΙΖΑ 23,3%
  • ΔΑ 16,3%

 




Οικονόμου: Ο ΣΥΡΙΖΑ προωθεί θεωρίες συνωμοσίας

Με δήλωση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου, Γιάννη Οικονόμου, απάντησε στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την εμπλοκή της Ελλάδας στον εμφύλιο πόλεμο του Σουδάν αναφέροντας χαρακτηριστικά.

«Μετά την πανδημία, που για τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν πανδημία Μητσοτάκη, την εισαγόμενη ακρίβεια που προκάλεσε η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, η οποία για τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν ακρίβεια Μητσοτάκη, την κλιματική κρίση και τις παγκόσμιες ανισότητες, για τις οποίες επίσης φταίει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τώρα ούτε λίγο ούτε πολύ υποστηρίζουν ότι και για τον εμφύλιο στο Σουδάν ευθύνεται ο Πρωθυπουργός. Την ώρα που η Κυβέρνηση εργάζεται σκληρά για τους ελληνικής καταγωγής πολίτες που είναι εγκλωβισμένοι στο Σουδάν, εν μέσω αιματηρού εμφυλίου, ο ΣΥΡΙΖΑ αντιμετωπίζει με ασυγχώρητη ελαφρότητα σοβαρότατα διεθνή ζητήματα και  προωθεί θεωρίες συνωμοσίας».




ΣΥΡΙΖΑ: Ενέπλεξε η κυβέρνηση την Ελλάδα στον εμφύλιο στο Σουδάν;

Να απαντήσει αν δόθηκε άδεια εξαγωγής του Predator στο Σουδάν και «ενέπλεξε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, έστω έμμεσα, την Ελλάδα στον εμφύλιο» καλεί τον πρωθυπουργό ο ΣΥΡΙΖΑ.

Η αντιπαράθεση για τον εμφύλιο στο Σουδάν και το Predator ξεκίνησε την Κυριακή του Πάσχα, όταν παραπέμποντας σε δημοσίευμα της Καθημερινής, ο Γιώργος Κατρούγκαλος «θύμισε», όπως αναφέρει, ότι «πέρα από τη Μαδαγασκάρη (όπου την αποστολή του παράνομου λογισμικού επιβεβαίωσε το ΥΠΕΞ επισήμως στους New York Times), την ίδια περίοδο (Νοέμβριος 2021) άδεια παραχωρήθηκε και για την εξαγωγή σε δύο ακόμα χώρες, η μία στην ανατολική Αφρική».

Πρόσθεσε  ότι «η ισραηλινή Χάρετζ έγραφε ότι το Predator “στα χέρια του RSF θα γείρει την ισορροπία δυνάμεων υπέρ μιας αδίστακτης πρώην πολιτοφυλακής, φέρνοντας το Σουδάν ένα βήμα πιο κοντά σε μια ανοιχτή αντιπαράθεση με τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας και αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφυλίου πολέμου”.

Έστειλε η κυβέρνηση της ΝΔ το Predator στο Σουδάν; Ενέπλεξε, έστω έμμεσα, την Ελλάδα στον εμφύλιο στη χώρα;

Θυμίζω ότι, κατά την Καθημερινή, πέρα από τη Μαδαγασκάρη (όπου την αποστολή του παράνομου λογισμικού επιβεβαίωσε το ΥΠΕΞ επισήμως στους New York Times), την ίδια περίοδο…

ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης οφείλει να απαντήσει εάν έδωσαν άδεια εξαγωγής του Predator στο Σουδάν

Η αξιωματική αντιπολίτευση σε ανακοίνωσή της αναφέρει σήμερα ότι «την ώρα που μαίνονται οι εχθροπραξίες στο Σουδάν, με εκατόμβη νεκρών και με την αγωνία για τους εγκλωβισμένους Έλληνες να μεγαλώνει, παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα για την έμμεση εμπλοκή της Ελλάδας στον εμφύλιο μέσω της εξαγωγής του Predator».

Σημειώνει ότι «ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί άλλο να κρύβεται και οφείλει απαντήσεις». Ειδικότερα, ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ θέτει το ερώτημα: «Έδωσε ο κ. Σμυρλής άδεια εξαγωγής του Predator εκτός από τη Μαδαγασκάρη και στο Σουδάν, με αποτέλεσμα να καταλήξει στα χέρια της πολιτοφυλακής RSF; Με απλά λόγια, ενέπλεξε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, έστω έμμεσα, τη χώρα μας στον εμφύλιο και το αιματοκύλισμα;». «Μήπως γι’ αυτό αρνείται, παρά το αίτημά μας στη Βουλή, να δημοσιοποιήσει το πόρισμα της σχετικής ΕΔΕ;», σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας επίσης: «Αλήθεια, τι άλλο πρέπει να συμβεί για να ασχοληθεί σοβαρά ο κ. Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου με το σκάνδαλο;».

Ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «όσο καθυστερούν οι απαντήσεις τόσο μεγαλώνουν οι βεβαιότητες, ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν αρκούνταν μόνο στο να παρακολουθεί το μισό πολιτικό σύστημα, δημοσιογράφους και την ηγεσία του στρατού, αλλά έκανε την χώρα επιχειρηματικό εφαλτήριο για την εξαγωγή μιας τόσο επικίνδυνης τεχνολογίας».

Οικονόμου: Θεωρίες συνωμοσίας, ασυγχώρητη ελαφρότητα

«Μετά την πανδημία, που για τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν πανδημία Μητσοτάκη, την εισαγόμενη ακρίβεια που προκάλεσε η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, η οποία για τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν ακρίβεια Μητσοτάκη, την κλιματική κρίση και τις παγκόσμιες ανισότητες, για τις οποίες επίσης φταίει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τώρα ούτε λίγο ούτε πολύ υποστηρίζουν ότι και για τον εμφύλιο στο Σουδάν ευθύνεται ο πρωθυπουργός», δήλωσε ο Γιάννης Οικονόμου, απαντώντας στην ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Την ώρα που η κυβέρνηση εργάζεται σκληρά για τους ελληνικής καταγωγής πολίτες που είναι εγκλωβισμένοι στο Σουδάν, εν μέσω αιματηρού εμφυλίου, ο ΣΥΡΙΖΑ αντιμετωπίζει με ασυγχώρητη ελαφρότητα σοβαρότατα διεθνή ζητήματα και προωθεί θεωρίες συνωμοσίας», πρόσθεσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.




Ρομπέρτα Μέτσολα: Λάβαμε αίτημα για άρση της ασυλίας του Αλέξη Γεωργούλη

Η Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ανακοίνωσε πως θα συγκληθεί πρώτα η επιτροπή της Ευρωβουλής σε μία ή δύο βδομάδες και μετά η Oλομέλεια για να αποφασίσει.

ΗΠρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρομπέρτα Μέτσολα ανακοίνωσε κατά την έναρξη των εργασιών της ολομέλειας στο Στρασβούργο ότι υπάρχει αίτημα από τις βελγικές αρχές για άρση της ασυλίας του ευρωβουλευτή Αλέξη Γεωργούλη.

«Έλαβα αίτημα από τις αρμόδιες αρχές του Βελγίου για άρση της κοινοβουλευτικής ασυλίας του Αλέξη Γεωργούλη. Το αίτημα παραπέμπεται την επιτροπή νομικών υποθέσεων» ανέφερε η κ. Μέτσολα.

Η Ρομπέρτα Μέτσολα ανακοίνωσε πως θα συγκληθεί πρώτα η επιτροπή της Ευρωβουλής σε μία ή δύο βδομάδες και μετά η Oλομέλεια για να αποφασίσει.

Από την πλευρά του, ο κ. Γεωργούλης σημειώνει σε ανακοίνωσή του

 




Δημοσκόπηση GPO | Στις 7,1 μονάδες η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου

Στο 50,9% αυξήθηκαν όσοι θέλουν δεύτερες εκλογές – Το 50,4% βλέπει θετικά ή μάλλον θετικά την θητεία της ΝΔ – «Θα ήμασταν χειρότερα με ΣΥΡΙΖΑ», λέει το 51,5%.

Στις 7,1 μονάδες κατέγραψε η GPO την διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ στην δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο του Star.  Η ΝΔ εμφανίζεται με άνοδο σε σχέση με την μέτρηση της ίδιας εταιρείας του Νοεμβρίου – στο 33,3% από το 32,4% – ενώ άνοδο εμφανίζει και ο ΣΥΡΙΖΑ από το 25,6% στο 26,2%.

Το 49,4% εκφράζει θετική γνώμη για τον  Κυριάκο Μητσοτάκη, ενώ για τον Αλέξη Τσίπρα το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 37,9% και για τον Νίκο Ανδρουλάκη στο 33,8%, ωστόσο το ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται  και πάλι σε μονοψήφιο ποσοστό στην πρόθεση ψήφου (όπως και στην τελευταία μέτρηση της Metron Analysis) χωρίς αναγωγή επί των εγκύρων. Αντίθετα, αυξημένα στο 6,3% – λίγο πάνω από μισή μονάδα – εμφανίζονται τα ποσοστά του ΚΚΕ.

Στην καταλληλότητα για πρωθυπουργός, η διαφορά μεταξύ Μητσοτάκη – Τσίπρα ανεβαίνει στις 12,1 μονάδες, ενώ η παράσταση νίκης είναι  39,9 μονάδες, κάτι που σημαίνει ότι πρακτικά δεν υπάρχουν πιθανότητες ανατροπής ως προς την πρωτιά.

Σημειώνεται ότι τόσο το ΜεΡΑ25, όσο και το «κόμμα Κασιδιάρη» καταγράφονται με χαμηλά ποσοστά στην πρόθεση ψήφου – με 2,2% και 1,8% αντίστοιχα – πράγμα που παραπέμπει σε μειωμένες πιθανότητες εισόδου στη Βουλή.

Αυτοδυναμία θέλει η πλειοψηφία :

Σε ό,τι αφορά την πρώτη Κυριακή των εκλογών αυξήθηκε πλέον στο 50.9%  προτιμά μία δεύτερη εκλογική αναμέτρηση, με το 45,9% να επιλέγει τον σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας, εφόσον δεν επιτευχθεί αυτοδυναμία. Σημειώνεται ότι το Νοέμβριο, η GPO είχε καταγράψει στο 49,8% τους πολίτες που επέλεγαν κυβέρνηση συνεργασίας.

 

Παρά το γεγονός ότι οι πολίτες δηλώνουν  ότι θα πάνε στις κάλπες «με το μυαλό στην ενεργειακή κρίση», η κυβερνητική θητεία της ΝΔ αντιμετωπίζεται θετικά από το 50,4% των ψηφοφόρων, ενώ το 51,5% δηλώνει ότι τα πράγματα θα ήταν χειρότερα με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σημαντικό ρόλο στην ψήφο των πολιτών, όπως δηλώνουν, θα παίξει επίσης το πρόσωπο που θεωρούν καταλληλότερο για την πρωθυπουργία, αλλά και το ζήτημα της ανάπτυξης της οικονομίας.

Οι υπουργοί με θετικό έργο :

Ο Νίκος Δένδιας, ο Κυριάκος Πιερρακάκης , ο Τάκης Θεοδωρικάκος , ο Άδωνης Γεωργιάδης και ο Χρήστος Σταϊκούρας συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα των υπουργών με θετικό έργο, ενώ στην δεκάδα βρίσκονται επίσης ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, Βασίλης Κικίλιας, Μάκης Βορίδης, Κωστής Χατζηδάκης και Κώστας Σκρέκας.




Όμορφες ναι, βουλευτίνες όχι…

Οι σέξι υποψήφιες που τελικά δεν έπεισαν τους ψηφοφόρους

Χθες ζήτησαν την ψήφο του ελληνικού λαού με όπλα τους την εντυπωσιακή τους παρουσία και τα πληθωρικά προσόντα τους. Όπως όλα έδειξαν όμως δεν αρκούν μόνο αυτά…

Πέντε γυναικείες παρουσίες που θέλησαν να ομορφύνουν την προεκλογική περίοδο, να βάλουν φωτιά στην κάλπη και παράλληλα να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους στα κοινά, δεν κατάφεραν να… πείσουν και να εξασφαλίσουν τον πολυπόθητο σταυρό.

Ας θυμηθούμε ποιες είναι…

Κατερίνα Κάλαγκμπορ, Νέα Δημοκρατία, Β’ Αθηνών

Από πρώην Εκπρόσωπος Τύπου της Νεολαίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων αποφάσισε να είναι υποψήφια με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στη Β’ Αθηνών αλλά δεν κατάφερε να εκλεγεί. Η Κατερίνα Κάλαγκμπορ είχε προκαλέσει αίσθηση με την δήλωσή της ότι «στο παρελθόν έχει τύχει να φιληθώ με γυναίκα, χωρίς να προβώ σε σεξουαλική πράξη. Τώρα λόγω του βιβλίου θα το κάνω το ραντεβού μαζί της, ώστε να ολοκληρωθεί και η πράξη, για να μπορώ να μεταφέρω μέσα από τον γραπτό λόγο ακριβώς την εμπειρία».

Νόνη Δούνια, Νέα Δημοκρατία, Α’ Πειραιά

Το γαλάζιο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας ομόρφυνε αρκετά με την παρουσία της Νόνης Δούνια στην Α’ Πειραιά. Η ομορφιά της όμως δεν την εξασφάλισε και την εκλογή της. Η Νέα Δημοκρατία εκλέγει έναν βουλευτή, τον Κωνσταντίνο Κατσαφάδο κι έτσι εκτός μένει το πρώην μοντέλο, καθώς και ο πρώην υπουργός Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

Φωτεινή Τσιτσιγκού, Τελεία, Β’ Αθηνών

Η Φωτεινή Τσιτσιγκού είπε να αφήσει για λίγο τα μικρόφωνα και να ριχτεί στη μάχη της κάλπης στο πλευρό του Απόστολου Γκλέτσου και μάλιστα σε μία αρκετά δύσκολη περιφέρεια όπως είναι αυτή της Β’ Αθήνας. Η πρώην παίκτρια του Fame Story δεν τα κατάφερε τελικά και η επιστροφή της στις πίστες είναι μάλλον βέβαιη.

Στέλλα Καλατζή – Νταζελίδου, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Τρίκαλα

Η λαϊκή τραγουδίστρια Στέλλα Καλατζή – Νταζελίδου ζήτησε την ψήφο των συντοπιτών της αλλά τελικά οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν εκλέγουν βουλευτή στα Τρίκαλα κι έτσι η εκρηκτική τραγουδίστρια θα επιστρέψει στη δουλειά της.