“Εν’ Έργω Μαζί”: Ο Γιάννης Τσολάκης συστρατεύεται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς

“Mε ενθουσιασμό ανακοινώνουμε ότι ο πάντα γελαστός, Γιάννης Τσολάκης, συστρατεύεται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τη δημοτική παράταξη Εν’ Έργω Μαζί, για έναν Δήμο Αλεξανδρούπολης που έχει ανάγκη από περισσότερα χαμόγελα!

Ο Γιάννης Τσολάκης εντάσσεται στη μεγάλη ομάδα μας γεμάτος όρεξη και κέφι, προσφέροντας με δυναμισμό και μεράκι σε ένα όραμα που σιγά-σιγά, γίνεται πραγματικότητα.

Λίγα λόγια για τον Γιάννη Τσολάκη:

Είναι Απόφοιτος του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, και ειδικότερα του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνικής Διοίκησης.

Επιπρόσθετα, είναι Απόφοιτος διετούς σχολής Δημοσιογραφίας με ειδικότητα «Συντάκτη-Ρεπόρτερ».

Είναι Ραδιοφωνικός παραγωγός, με μακρόχρονο και πλούσιο έργο σε τοπικούς σταθμούς της Αλεξανδρούπολης. Είναι Εποχικός πυροσβέστης”.

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-tea




Εγκαίνια εκλογικού κέντρου και παρουσίαση υποψηφίων για τον Χαράλαμπο Χρυσανίδη

Την επιβεβλημένη ανάγκη, ο δήμος Καβάλας να αποκτήσει μια νέα διοίκηση που θα δώσει ουσιαστικές και άμεσες λύσεις στα συσωρευμενα προβλήματα που αντιμετωπίζουν η πόλη και οι οικισμοί, τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμου ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, Χαράλαμπος Χρυσανίδης, κατά την ομιλία του στα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου/εκλογικού κέντρου του συνδυασμού. Ο κ. Χρυσανίδης ζήτησε από τον κόσμο να συγκρίνει και να αποφασίσει ποιοι είναι ικανοί να βγάλουν το Δήμο Καβάλας από τα προβλήματα που σήμερα τον πνίγουν. «Καλούμε τους συνδημότες μας», τόνισε, «να κάνουν αυτή την επιλογή τους με πολύ μεγάλη προσοχή. Όχι με κριτήριο τη συγγένεια, τη φιλία, το κουμπαριό ή τις κομματικές προτιμήσεις. Αλλά με βάση την αξιοσύνη, τις γνώσεις, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα. «Μαγικά ραβδιά δεν υπάρχουν και τα προβλήματα θα λυθούν μόνο με πολλή δουλειά», συμπλήρωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας υπογραμμίζοντας με έμφαση «καλούμε τους συνδημότες μας να κλείσουν τα αυτιά τους στην πολλή θεωρία, στα μεγάλα “ΘΑ” και τις αμέτρητες υποσχέσεις. Το ξαναείδαμε αυτό το έργο. Το ζήσαμε και το νιώσαμε «στο πετσί μας».  Τα αποτελέσματα είναι δυστυχώς ορατά διά γυμνού οφθαλμού». Απευθυνόμενος στους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, τους φίλους και συνεργάτες που τίμησαν με την παρουσία τους τα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου/εκλογικού κέντρου του συνδυασμού ο Χαράλαπος Χρυσανίδης επισήμανε ότι «από σήμερα ουσιαστικά μπαίνουμε στην τελική ευθεία της προσπάθειάς μας. Μιας προσπάθειας που ξεκίνησε επίσημα στις αρχές του έτους. Με κίνητρα ειλικρινή και ξεκάθαρα:

Την ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο μας. Την επιθυμία μας να προσφέρουμε έργο. Την απόφασή μας για αλλαγή, σε όλα αυτά που μας πληγώνουν εδώ και χρόνια στο Δήμο Καβάλας.

Όλα αυτά στα οποία η σημερινή διοίκηση του δήμου απέτυχε παταγωδώς να διορθώσει. Όλο το προηγούμενο διάστημα, μιλήσαμε για τα μεγάλα προβλήματα της Καβάλας και των οικισμών όχι με γενικότητες και ασάφειες.  Αλλά με συγκεκριμένες προτάσεις, που ναι μεν χρειάζονται πολλή δουλειά, αλλά είναι ρεαλιστικές και μπορούν να δώσουν οριστικές λύσεις». Στην ομιλία του ο υποψήφιος δήμαρχος παρουσίασε επιγραμματικά τις βασικές προγραμματικές θέσεις του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ για όλα τα θέματα που απασχολούν το Δήμο Καβάλας και χρειάζονται άμεση αντιμετωπίση:

Για τις αναγκαίες αλλαγές στο σχέδιο πόλης. Για την αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης. Για τα απαραίτητα έργα υποδομών στο Περιγιάλι. Για τις αναγκαίες παρεμβάσεις στην ιστορική μας Παναγία. Για τη διάσωση του πλούσιου κτιριακού μας αποθέματος. Για την αξιοποίηση του παλιού Νοσοκομείου. Για την επιτακτική ανάγκη να κλείσουν χρόνιες «πληγές» της πόλης μας. Για την ακτή της Καλαμίτσας που για χρόνια παραμένει αντικείμενο ιδιοκτησιακής διαμάχης. Για τις ριζικές λύσεις που προωθούμε για τον οικισμό του Παληού. Για τις δυνατότητες της Ν. Καρβάλης να μπει σε τροχιά ανάπτυξης με την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου. Για την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων και του Βαπτιστηρίου της Λυδίας. Για ένα Δήμο που θα οργανωθεί, θα κόψει τις σπατάλες, θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα σέβεται τα χρήματα των δημοτών. Για ένα δήμο, όπου ο πολιτισμός θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα.

ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ:

Με καθαρούς δρόμους και πεζοδρόμια. Με καλύτερη προσβασιμότητα για ηλικιωμένους και ΑμεΑ Με τις κοινωνικές υπηρεσίες δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη. Με εκσυγχρονισμό των αθλητικών εγκαταστάσεων και τη δημιουργία νέων. Με σεβασμό στην αρχιτεκτονική κληρονομιά. Με σεβασμό στα αδέσποτα ζώα, στο πράσινο και το περιβάλλον. Με σεβασμό στη φύση και με την έγκαιρη θωράκιση απέναντι σε ακραία φαινόμενα.

Ολοκληρώνοντας ο επικεφαλής του συνδυασμού έκανε μια αναδρομή στην οκταετή, και κατά γενική ομολογία πετυχημένη θητεία του ως δήμαρχος στο πρώην δήμο Ελευθερών, στα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποίηθηκαν στην περιοχή, έργα που άλλαξαν ριζικά την εικόνα των οικισμών βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των μόνιμων κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών. Κλείνοντας, παρουσίασε τους 54 υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους που συμμετέχουν στο συνδυασμού, δηλώνοντας ότι το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει στην ανακοίνωση και νέων συμβούλων που θα συνδράμουν στην κοινή προσπάθεια.

Αβραμίδου Δήμητρα:Κοινωνική λειτουργός

Ακριτίδου Όλγα: Ελεύθερη επαγγελματίας

Αναστασιάδης Ιωάννης: Υπάλληλος ΕΛ.ΤΑ.

Αποστόλου Γεωργία: Καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας – Μεταφράστρια

Αργυρουδάκης Κωνσταντίνος: Συν/χος ηλεκτρολόγος βιομηχανικών εγκαταστάσεων

Βαλσαμίδου Κούλα: Εφοριακός – Πρόεδρος Εργαζομένων Δ.Ο.Υ. Καβάλας & Δράμας – Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 16ου Δ.Σ. Καβάλας

Βαρδάκας Γεώργιος: Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων

Γενημαχαλελής Σωφρόνης: Ηλεκτρολόγος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης

Γεννετίδου Λαμπρινή: Κομμώτρια – Αισθητικός

Γιαλίδης Κωνσταντίνος: Διευθυντής ξενοδοχειακών μονάδων

Δαλεμιάρης Ευστράτιος: Πολιτικός μηχανικός – DAIKIN Καβάλας

Δανιήλ Αθανασία:Μισθώσεις ακινήτων

Δεληγιάννης Μίλτιάδης: Ελαιοχρωματιστής

Δρακονάκη Ευαγγελία: Υπάλληλος Πολεοδομίας Δήμου Παγγαίου – τ. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Καβάλας – Εν ενεργεία δημοτική σύμβουλος

Δρακόντης Σάββας: Πολιτικός μηχανικός – Τοπογράφος

Εδιάρογλου Αναστάσιος: Επαγγελματίας οδηγός – Ιδιωτικός υπάλληλος

Ζορμπάς Δημήτρης: Επαγγελματίας οδηγός

Καλανταρίδης Ηλίας: Καθηγητής πληροφορικής – τ. Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δήμου Καβάλας – Εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος

Καλλιοντζή Κατερίνα: Πολιτικές επιστήμες – Διοίκηση επιχ/σεων μόδας – Ιδιοκτήτρια καταστήματος ενδυμάτων

Καραγιαννίδης Αναστάσιος:Ιδιωτικός υπάλληλος

Κατάκαλος Στέλιος: Προγραμματιστής Η/Υ – Ιδρυτής της εταρείας ABSTERGO

Κελίδου Πολυξένη: Εκπαιδευτικός πληροφορικής

Κοκκίνης Δημήτριος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Οικοδομικές εργασίες

Κουλακίδης (Λαφίδης) Άνθιμος: Βοηθός φυσιοθεραπευτή

Κυριακίδης Ιωάννης: Συν/χος αστυνομικός – πρ.πρόεδρος Κοινότητας Φιλίππων

Κυριακίδου Μαρία: Φιλόλογος ιστορίας & εθνολογίας

Κυρλής Μάριος:Μηχανολόγος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης – Εργολάβος ιδιωτικών έργων

Λουτρούκης Στέλιος:Πολιτικός μηχανικός

Μακέδου Ελένη: Ιδιωτική υπάλληλος

Μαρμάνης Δημήτριος:Αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Χημείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος

Μαρτίδης Γεώργιος: Στρατιωτικός – Πρωταθλητής Ελλάδας στην ελεύθερη πάλη

Ματζουράνη Μαρία: Ιστορικός – Ερευνήτρια

Μόμτσος Νότης: Υπάλληλος Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων

Μοσχίδης Στέφανος:  Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία – Ξενοδοχοϋπάλληλος

Νεστορίδης Χρήστος: Ιδιωτικός υπάλληλος – Λογιστής στην Ένωση Αγροτών Συνεταιρισμένων Καβάλας

Παπαδόπουλος Δημήτριος: Μαιευτήρας – Γυναικολόγος στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας

Παπακοσμίδης Θάνος: Οικονομολόγος – Ελεύθερος επαγγελματίας

Παρίδης Γεώργιος: Ιδιοκτήτης μεταφορικής εταιρείας

Πασχαλίδης Κυριάκος: Συν/χος εργολάβος οικοδομών

Πασχαλίδης Φώτης: Εργολάβος οικοδομών

Περίτσαλη Όλγα: Υγειονομικός στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας – Γραμματέας Κέντρου Πολιτισμού Νικοπόλεως Πόντου Ελλάδας

Πετρέλη Τάνια: Μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτιστική Ανθρωπολογία & τη Γερμανική Λογοτεχνία – Καθηγήτρια γερμανικής γλώσσας – Διαχείριση ακινήτων

ΠολυχρονίδηςΔημήτριος: Εργολάβος ιδιωτικών έργων –  Οικοδομικές εργασίες

Σιδηρόπουλος Αναστάσιος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Εστίαση

Σουλόγλου Βασίλειος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Μάρμαρα

Σωτηρέλης Γεώργιος: Ελεύθερος επαγγελματιας – Εμπορικό κατάστημα

Τσαρουχάς Χρύσανθος: Οικονομολόγος – Επιχειρηματίας – Διευθύνων σύμβουλος στην Ανώνυμη Εταιρεία ΑΦΟΙ ΤΣΑΡΟΥΧΑ

Τσέλιος Ιωάννης: Οικονομολόγος – Εκπαιδευτικός

Τσίγκου – Χατζηαναστασίου Σοφία: Λογίστρια

Τσόλης Αχιλλέας: Συν/χος καθηγητής φυσικής αγωγής

Φουρνιάδου Ροδιά: Δικηγόρος

Χαρπαντίδης Κοσμάς: Δικηγόρος – Συγγραφέας

Χατζηπαπαδόπουλος Παναγιώτης: Εκπαιδευτικός

Χατζηχαραλάμπους Κωνσταντίνος: Ηλεκτρολόγος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης – Τεχνικός υποστήριξης στη βιομηχανία τροφίμων ARIVIΑ




Ο Χριστόδουλος Τοψίδης παρουσίασε τους υποψηφίους του στην Π.Ε Καβάλας

Στο ξενοδοχείο Galaxy στην Καβάλα ο υποψήφιος Περιφερειάρχης με την Περιφερειακή Σύνθεση Χριστόδουλος Τοψίδης παρουσίασε τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους για Καβάλα και Θάσο.

Δείτε φωτογραφίες :




Μαρία Βαρύτη: Αποδέχθηκε την πρόταση Αναστασιάδη για συνάντηση

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη ανακοίνωσε με ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Φίλλιππο Αναστασιάδη  την αποδοχή της συνάντησης της με τους δύο υποψηφίους

“Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα”.




Μακάριος Λαζαρίδης: «Στα 4,4 δις ευρώ το όφελος από αυξήσεις μισθών και μειώσεις φόρων»

«Έναν μόλις μήνα μετά τις εκλογές, στην αρχή κιόλας της θητείας της νέας Κυβέρνησης, έρχονται παρεμβάσεις που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα εισοδήματα των πολιτών». 

Αυτό τόνισε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων, της οικογένειας και της εργασίας – Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις».

Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε, υλοποιείται το 50% των μέτρων που εξήγγειλε προεκλογικά ο Πρωθυπουργός και θα ισχύσουν είτε άμεσα είτε από τις αρχές του 2024.

Εστίασε δε σε κάποιες εμβληματικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου:

  • Αυξάνονται για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια οι μισθοί όλων των δημοσίων υπαλλήλων. Το ετήσιο όφελος από τα νέα μέτρα είναι ένας επιπλέον μισθός, 476 ευρώ καθαρά στο σπίτι κάθε δημοσίου υπαλλήλου από 1η Ιανουαρίου 2024.
  • Αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ το αφορολόγητογια τους φορολογούμενους με εξαρτώμενα τέκνα. Κάτι που αφορά  περισσότερους από 1.300.000 φορολογούμενους.
  • Απαλλάσσονται μόνιμα από τη συμμετοχή στη δαπάνη αγοράς φαρμάκων οι 200.000 πρώην δικαιούχοι του ΕΚΑΣ. ΕΚΑΣ που καταργήσατε εσείς, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ.

Συνολικά, ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης, το όφελος των νοικοκυριών έως το 2027 από τις αυξήσεις μισθών και τις μειώσεις φόρων φτάνει στα 4,4 δις ευρώ.

Παράλληλα, χαρακτήρισε «εξαιρετικά σημαντική» τη θεσμοθέτηση της κοστολόγησης των προγραμμάτων των πολιτικών κομμάτων από το Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο, ενώ έμφαση έδωσε στην τροπολογία για την επιστροφή των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ στον έλεγχο του κράτους. «Αυτή είναι η μεγάλη μας διαφορά, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Εσείς εκχωρούσατε στους δανειστές μας και εμείς περιφρουρούμε το δημόσιο χαρακτήρα των δύο εταιριών, ενισχύοντας παράλληλα την εποπτεία και τις ασφαλιστικές δικλείδες ως προς την ποιότητα και την αποφυγή σπατάλης του δημοσίου αυτού αγαθού!», τόνισε.

Ο κ. Λαζαρίδης σημείωσε πως «στο παρόν σχέδιο νόμου αποτυπώνεται μια Ελλάδα που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και διανέμει τα κέρδη σε όλους, δίκαια και ισορροπημένα. Που δεν θέλει να μείνει κανένας πίσω και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους πιο αδύναμους και ευάλωτους. Που επιδιώκει να αφήσει πίσω της τον πρωτοφανή οικονομικό εφιάλτη των τελευταίων δέκα και πλέον χρόνων. Που θέλει να διορθώσει τις στρεβλώσεις και τα λάθη δεκαετιών. Που θέλει οι πολίτες της να είναι αισιόδοξοι και πεπεισμένοι ότι τα καλύτερα βρίσκονται μπροστά μας».

Για τους ανθρώπους αυτούς, όπως είπε, «αγωνιζόμαστε, δικαιώνοντας τις προσδοκίες τους και ανταποκρινόμενοι στην εμπιστοσύνη που μας έδειξαν με την ψήφο τους. Ενωμένοι, με βούληση και αποφασιστικότητα, μπορούμε να τα καταφέρουμε και θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε την Ελλάδα μπροστά. Όπως δεσμευτήκαμε και όπως, άλλωστε, είναι χρέος μας να πράξουμε. Ώστε και στις εθνικές εκλογές του 2027 να μπορούμε να πούμε και πάλι περήφανοι: ‘’Το είπαμε, το κάναμε’’».

«Έναν μόλις μήνα μετά τις εκλογές, στην αρχή κιόλας της θητείας της νέας Κυβέρνησης, έρχονται παρεμβάσεις που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα εισοδήματα των πολιτών».  Αυτό τόνισε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων, της οικογένειας και της εργασίας – Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις».

Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε, υλοποιείται το 50% των μέτρων που εξήγγειλε προεκλογικά ο Πρωθυπουργός και θα ισχύσουν είτε άμεσα είτε από τις αρχές του 2024.

Εστίασε δε σε κάποιες εμβληματικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου:

  • Αυξάνονται για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια οι μισθοί όλων των δημοσίων υπαλλήλων. Το ετήσιο όφελος από τα νέα μέτρα είναι ένας επιπλέον μισθός, 476 ευρώ καθαρά στο σπίτι κάθε δημοσίου υπαλλήλου από 1η Ιανουαρίου 2024.
  • Αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ το αφορολόγητογια τους φορολογούμενους με εξαρτώμενα τέκνα. Κάτι που αφορά  περισσότερους από 1.300.000 φορολογούμενους.
  • Απαλλάσσονται μόνιμα από τη συμμετοχή στη δαπάνη αγοράς φαρμάκων οι 200.000 πρώην δικαιούχοι του ΕΚΑΣ. ΕΚΑΣ που καταργήσατε εσείς, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ.

Συνολικά, ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης, το όφελος των νοικοκυριών έως το 2027 από τις αυξήσεις μισθών και τις μειώσεις φόρων φτάνει στα 4,4 δις ευρώ.

Παράλληλα, χαρακτήρισε «εξαιρετικά σημαντική» τη θεσμοθέτηση της κοστολόγησης των προγραμμάτων των πολιτικών κομμάτων από το Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο, ενώ έμφαση έδωσε στην τροπολογία για την επιστροφή των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ στον έλεγχο του κράτους. «Αυτή είναι η μεγάλη μας διαφορά, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Εσείς εκχωρούσατε στους δανειστές μας και εμείς περιφρουρούμε το δημόσιο χαρακτήρα των δύο εταιριών, ενισχύοντας παράλληλα την εποπτεία και τις ασφαλιστικές δικλείδες ως προς την ποιότητα και την αποφυγή σπατάλης του δημοσίου αυτού αγαθού!», τόνισε.

Ο κ. Λαζαρίδης σημείωσε πως «στο παρόν σχέδιο νόμου αποτυπώνεται μια Ελλάδα που αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και διανέμει τα κέρδη σε όλους, δίκαια και ισορροπημένα. Που δεν θέλει να μείνει κανένας πίσω και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους πιο αδύναμους και ευάλωτους. Που επιδιώκει να αφήσει πίσω της τον πρωτοφανή οικονομικό εφιάλτη των τελευταίων δέκα και πλέον χρόνων. Που θέλει να διορθώσει τις στρεβλώσεις και τα λάθη δεκαετιών. Που θέλει οι πολίτες της να είναι αισιόδοξοι και πεπεισμένοι ότι τα καλύτερα βρίσκονται μπροστά μας».

Για τους ανθρώπους αυτούς, όπως είπε, «αγωνιζόμαστε, δικαιώνοντας τις προσδοκίες τους και ανταποκρινόμενοι στην εμπιστοσύνη που μας έδειξαν με την ψήφο τους. Ενωμένοι, με βούληση και αποφασιστικότητα, μπορούμε να τα καταφέρουμε και θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε την Ελλάδα μπροστά. Όπως δεσμευτήκαμε και όπως, άλλωστε, είναι χρέος μας να πράξουμε. Ώστε και στις εθνικές εκλογές του 2027 να μπορούμε να πούμε και πάλι περήφανοι: ‘’Το είπαμε, το κάναμε’’».

 

 

 

 

 

 




Απάντηση στην επιστολή του Φίλιππου Αναστασιάδη για συνάντηση από την Μαρία Βαρύτη

Δείτε τι απάντησε η κ.α Βαρύτη στην πρόσφατη πρόσκληση του Φίλιππου Αναστασιάδη (διαβάστε εδώ) :

Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα.




Η Παράταξη «Πόλη και Πολίτες» ενισχύεται με νέα στελέχη

Ο ευαίσθητος χώρος της τοπικής αυτοδιοίκησης και οι ανάγκες που προκύπτουν συνεχώς, απαιτούν τη δυναμική συμμετοχή μας

Η παράταξη «Πόλη και Πολίτες» ενισχύεται με νέα στελέχη.

Σήμερα Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023 ανακοινώνεται την ΠΕΜΠΤΗ ΣΕΙΡΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΩΝ (επί συνόλου, 81 έως τώρα). Θα ακολουθήσουν και άλλες, νέες ανακοινώσεις, καθώς η κάθε μία από αυτές θα βάλει το δικό της λιθαράκι στην επάνοδο της παράταξής μας.

Η παράταξη και ο επικεφαλής της Βαγγέλης Λαμπάκης, έχουν την τιμή να ανακοινώσουν και να καλωσορίσουν τα νέα της μέλη:

  1. Αλλοίμονου Χατζηγεωργίου Δωροθέα συζ. Δημητρίου – Εκπαιδευτικός

 

  1. Ανδρεάδης Γιάννης – Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

 

  1. Ασπιώτης Στάθης – Πρόεδρος Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου

 

  1. Βασιλειάδης Γιάννης – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Βίτσα Κωνσταντίνα – Πρόεδρος Φαρμακοϋπαλλήλων Ν. Έβρου

 

  1. Γκουτινάκης Χρήστος – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Γραμματόπουλος Ευθύμιος – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Δανίδου Σύρμω – Βοηθός Φαρμακοποιού

 

  1. Ιωσηφίδης Γιάννης – Επιχειρηματίας

 

  1. Ιωσηφίδου Ελένη – Ιδιωτική Υπάλληλος

 

  1. Καρατσόλη Ευαγγελία – Ιδιωτική Υπάλληλος

 

  1. Κεκές Άγγελος – Ιδιωτικός Υπάλληλος (Προπονητής Καλαθοσφαίρισης)

 

  1. Κελ Χασάν Σαντέτ – Ιδιωτική Υπάλληλος

 

  1. Κεσκίνη Ξανθή – Ιδιωτική Υπάλληλος

 

  1. Κιηγμά Άννα – Ιδιωτική Υπάλληλος

 

  1. Λογαρνούδης Γιάννης – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Μάμμος Δημήτρης – Υπάλληλος ΟΣΕ

 

  1. Μαυρομάτης Γιάννης – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Μιχαηλίδης Ορέστης – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Μουρατίδου Βερόνικα – Νοσηλεύτρια

 

  1. Μουσταφά Χανιφέ – Ελεύθερος Επαγγελματίας

 

  1. Μπρέβανος Ορέστης – Ταμίας Νομαρχιακού Συλλόγου ΑΜΕΑ Ν. Έβρου

 

  1. Νάκου Μαρία – σ. Δημοτικός Υπάλληλος

 

  1. Ντουργκλίδου Ταμάρα – Μουσικός

 

  1. Παπανικολάου Αθανασία – σ. Δημοτικός Υπάλληλος

 

  1. Ραμαδάν Ερσίν – Πρόεδρος Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Ελλήνων Υπηκόων Μουσουλμάνων

 

  1. Ραμαδάν Ρετσέπογλου – Ιδιωτικός Υπάλληλος

 

  1. Ρουμελιώτης Γιώργος – Δημόσιος Υπάλληλος

 

  1. Σκαφίδας Ηλίας – Στρατιωτικός

 

  1. Σουμάκα Άννα – Καθηγήτρια Μουσικού Γυμνασίου



Αυγενάκης: «Η ΕΕ πρέπει να επιδείξει αντανακλαστικά για να βελτιώσει με τις πολιτικές της, τις ζωές των αγροτών και των πολιτών»

O Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης συμμετείχε στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, την Τρίτη 25 Ιουλίου 2023, όπου τέθηκαν οι κύριες προτεραιότητες του επόμενου εξαμήνου  για τη γεωργία και την αλιεία.

Με την έναρξη του Συμβουλίου, ο κ. Αυγενάκης εξέφρασε τη θλίψη του για τον ηρωικό θάνατο των δυο πιλότων του πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair που κατέπεσε, ενώ επιχειρούσε κατάσβεση στην περιοχή της Καρύστου  και ευχήθηκε δύναμη και κουράγιο στις οικογένειές τους.

Όπως τόνισε ο Υπουργός, η αυτοθυσία που υπέδειξαν τους κατατάσσει στους  ήρωες εν καιρώ ειρήνης και μας υπενθυμίζει τις υπεράνθρωπες προσπάθειες, τον κίνδυνο και τις προκλήσεις της καθημερινότητας των μαχητών της πρώτης γραμμής.

Επίσης κ. Αυγενάκης την αμέριστη συμπαράσταση  του στους συμπολίτες μας  στην Ελλάδα, οι οποίοι δοκιμάζονται αυτή την ώρα από τις πυρκαγιές που βρίσκονται σε εξέλιξη σε διάφορα σημεία της χώρας μας και στη συνέχεια δέχτηκε το καλωσόρισμα από τον Πρόεδρο του Συμβουλίου κ. Λούις Πλάνας και από όλους τους συναδέλφους του, οι οποίοι του ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.

Ο ΥπΑΑΤ αναφέρθηκε έντονα στις παρεμβάσεις προς τους Ευρωπαίους ομολόγους του, για την Παγκόσμια Επισιτιστική κρίση που έχει προκληθεί ύστερα από τον πόλεμο στην Ουκρανία, και όπως τόνισε η αντιμετώπισή της οφείλει να είναι άμεση προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ σημείωσε πώς με πρόβλεψη, κατάλληλη  προετοιμασία και αποτελεσματικά μέτρα από την ΕΕ, οι συνέπειές της θα ήταν μειωμένες προς τους πολίτες.

Από τα κυριότερα θέματα που συζητηθήκαν στο Συμβούλιο ήταν η ορθολογική χρήση φυτοφαρμάκων, η κατάσταση της αγοράς γεωργικών προϊόντων υπό το πρίσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, ενώ έγινε ανταλλαγή απόψεων για τη νομοθετική πρόταση της Επιτροπής, σχετικά με τον κανονισμό για τα φυτά που παράγονται με ορισμένες νέες γονιδιωματικές τεχνικές και για τα συναφή τρόφιμα και ζωοτροφές.

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έθεσε την ανάγκη για γρηγορότερα  αντανακλαστικά της Ε.Ε σε ότι αφορά την κλιματική αλλαγή άλλα και σε νέους επιθετικούς κίνδυνους που παρουσιάζονται με αρνητικές συνέπειες σε αγρότες και σε παραγωγούς. Τόνισε επίσης ότι η  Ελλάδα παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην επίτευξη όλων στόχων και δράσεων της ΕΕ και ειδικά στην ορθολογική χρήση των φυτοπροστατευτικών προϊόντων.

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση» όπως επεσήμανε ο Υπουργός, «για να συνεχίσει να  αντιμετωπίζει με αποτελεσματικότητα αυτές τις προκλήσεις, θα πρέπει να διασφαλίζονται, τόσο οι κατάλληλες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες για τη συνέχιση της γεωργικής παραγωγής, όσο και η ικανότητα των κρατών μελών να αντιμετωπίζουν με ταχύ, έγκαιρο και αποτελεσματικό τρόπο τους φυτοϋγειονομικούς κινδύνους».

Όσο για τη συμπληρωματική εκτενή μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις επιπτώσεις των φυτοφαρμάκων ο ΥπΑΑΤ  υπογράμμισε:

«Θεωρούμε ότι ορισμένα σημεία χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις, κάτι το οποίο αναμένουμε να γίνει σε τεχνικό επίπεδο. Επιπλέον, πιστεύουμε ότι κρίσιμα ερωτήματα δεν έχουν απαντηθεί επαρκώς, δεν υπάρχουν σαφείς εξηγήσεις αναφορικά με τις ποσοτικοποιημένες εκτιμήσεις του αντίκτυπου στα κράτη μέλη και τα τελικά συμπεράσματα είναι γενικά και μη στοιχειοθετημένα. Επίσης, ορισμένες καλλιέργειες για τις οποίες προκύπτει ότι θα επηρεαστούν αρνητικά, αφορούν ορισμένα πολύ σημαντικά ελληνικά γεωργικά προϊόντα, τόσο για την εγχώρια κατανάλωση όσο και για τις εξαγωγές της χώρας».

Στην παρέμβασή του  ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην συζήτηση για την κατάσταση των γεωργικών αγορών, μετά την εισβολή στην Ουκρανία, υπογράμμισε.

«Οι προβλέψεις στην Ελλάδα για την παραγωγή των σιτηρών είναι ικανοποιητικές με τα προβλήματα να εστιάζονται στην υποβάθμιση της ποιότητάς τους, λόγω των έντονων ανοιξιάτικων βροχοπτώσεων. Από την άλλη πλευρά, ο κτηνοτροφικός τομέας, τα μεταποιημένα οπωροκηπευτικά και οι θερμοκηπιακές καλλιέργειες δεν μπορούν να ανακάμψουν λόγω του κόστους της ενέργειας και των πρώτων υλών. Σε κάθε περίπτωση, καταγράφονται εντατικά οι απώλειες και εξελίξεις ανά τομέα, με στόχο την προτεραιοποίηση των αναγκών και την αποτελεσματική αξιοποίηση των κονδυλίων του τρίτου πακέτου στήριξης από το γεωργικό αποθεματικό.

Η  διαφάνεια στις γεωργικές αγορές οφείλει να είναι προτεραιότητα. Η παρακολούθηση των αποθεμάτων σιτηρών είναι ένα πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση και αποτελεί τη βάση για την επέκταση και σε άλλα προϊόντα ζωτικής σημασίας για το λόγο αυτό το παρατηρητήριο των λιπασμάτων είναι, επίσης, μια πολύ καλή πρωτοβουλία της Επιτροπής.

Τα φαινόμενα κερδοσκοπίας, επιτείνουν την ήδη επιβαρυμένη θέση αγροτών και καταναλωτών και απειλούν ευθέως τις προσπάθειές μας για τη στρατηγική μας αυτονομία. Στηρίζω απόλυτα την προτεραιότητα που έχει θέσει η Ισπανική Προεδρία για τη σταδιακή επίτευξη της στρατηγικής αυτονομίας της Ένωσης στο πλαίσιο μια ανοικτής οικονομίας. Είμαι βέβαιος ότι η συνεισφορά από την πλευρά της γεωργίας θα είναι ουσιαστική».

Για τον κανονισμό για τα φυτά που παράγονται με ορισμένες νέες γονιδιωματικές τεχνικές και για τα συναφή τρόφιμα και ζωοτροφές ο ΥπΑΑΤ σημείωσε πώς στο πλαίσιο των αλλεπάλληλων κρίσεων που αντιμετωπίζει ο αγροδιατροφικός τομέας, αλλά και στο πλαίσιο του στόχου της επίτευξης της επισιτιστικής αυτονομίας της Ένωσης, χρειάζονται νέες καινοτόμες λύσεις για την παραγωγή περισσότερων τροφίμων. Ταυτόχρονα μετέφερε στους Ευρωπαίους ομολόγους του, την ανησυχία  των Ελλήνων αγροτών για τον κίνδυνο δημιουργίας μονοπωλιακών ή ολιγοπωλιακών καταστάσεων στην αγορά, καθώς οι νέοι χαρακτήρες που δημιουργούνται με τις νέες γονιδιωματικές τεχνικές θα προστατεύονται με διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Όπως είπε ο κ. Αυγενάκης: «Οι φυτικές ποικιλίες δεν προστατεύονται με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και αυτό πρέπει να διασφαλιστεί και σε αυτή την περίπτωση. Είναι αναγκαία η αξιοποίηση της τεχνολογικής προόδου και της καινοτομίας, ώστε να εξασφαλιστεί  η βιώσιμη παραγωγή τροφίμων, παράλληλα με την πράσινη μετάβαση της οικονομίας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τα παλιά εργαλεία. Για να επιτευχθούν οι στόχοι της στρατηγικής «Από το Αγρόκτημα στο Πιάτο», συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των φυτοφαρμάκων, οι αγρότες χρειάζονται νέα εργαλεία».

Η νομοθετική ρύθμιση των νέων γονιδιωματικών τεχνικών είναι απαραίτητη, καθώς μέσω ενός σαφούς νομοθετικού πλαισίου διευκολύνεται η έρευνα και η καινοτομία. Στο πλαίσιο αυτό, όπως χαρακτηριστικά υπογράμμισε ο ΥπΑΑΤ κορωνίδα μιας υπεύθυνης προσέγγισης αποτελεί η αρχή της προφύλαξης, η οποία θα λαμβάνει υπόψη τον πιθανό κίνδυνο για τους ανθρώπους, τα ζώα, τα φυτά και το περιβάλλον.

Για τους Κανονισμούς  σχετικά με την παραγωγή και την εμπορία φυτικού και δασικού πολλαπλασιαστικού υλικού στην  παρέμβασή του ο κ. Αυγενάκης  σημείωσε, πως «η Ευρώπη είναι η κορυφαία παραγωγός και εξαγωγέας πολλαπλασιαστικού υλικού παγκοσμίως και, είναι θετικό ότι διατηρούνται οι πυλώνες της επιτυχημένης υφιστάμενης νομοθεσίας. Σε ότι αφορά τη νέα απαίτηση περί τήρησης των όρων βιωσιμότητας για την εγγραφή ποικιλιών στη νομοθετική πρόταση, θεωρούμε ότι θα πρέπει να εφαρμοστεί με τέτοιο πρακτικό τρόπο που να μην οδηγεί σε έναν μάλλον ανεπιθύμητο περιορισμό της διαθεσιμότητας των βελτιωμένων ποικιλιών».

Στην πρόταση της Ρουμανίας με την υποστήριξη Ουγγαρίας, Πολωνίας για παρεκκλίσεις από τα πρότυπα της αιρεσιμότητας, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων τόνισε πώς χωρίς αμφιβολία, το τρέχον διάστημα οι γεωργοί της Ένωσης και ιδίως της χώρας μας, βάλλονται από πολλές και διαφορετικές αντιξοότητες, δηλώνοντας :

«Συμφωνούμε, με τις ανησυχίες του κοινού εγγράφου με πρωτοβουλία της Ρουμανίας. Η παροχή ευελιξίας στους γεωργούς αυτή την περίοδο είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιβίωσή τους. Η πρόταση για παρέκκλιση από την εφαρμογή των Προτύπων 7 και 8 και για το έτος 2024 θεωρούμε ότι μπορεί να βοηθήσει, ενώ παράλληλα δεν επηρεάζεται σημαντικά η περιβαλλοντική στόχευση της αιρεσιμότητας».

 




Την Πέμπτη παρουσιάζει υποψηφίους στην Καβάλα ο Χριστόδουλος Τοψίδης

Την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2023 στις 18.00, στην αίθουσα «Φίλιππος Β» του ξενοδοχείου Galaxy της Καβάλας, ο επικεφαλής της «Περιφερειακής Σύνθεσης» Χριστόδουλος Τοψίδης θα παρουσιάσει τους υποψήφιους και τις υποψήφιες Συμβούλους της παράταξης για την Π.Ε. Καβάλας ενόψει των εκλογών της 8ης Οκτωβρίου.




Υποψήφιος Δήμαρχος Θάσου ο Βασίλης Κουτμάνης

Στην “μάχη” για τον δημαρχιακό θώκο ρίχνεται ο 36χρονος επαγγελματίας και κάτοικος Θάσου Βασίλης Κουτμάνης.

Ο κ. Κουτμάνης θα ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση για πρώτη φορά ενώ έχει προϊστορία με την πολιτική καθώς υπήρξε γραμματέας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ στο νησί.

Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ αναμένεται να στηρίξει λοιπόν την συγκεκριμένη υποψηφιότητα για την Θάσο.




Λεωνίδας Παππάς | Μικρότερη από άλλες χρονιές η παρουσία της Πυροσβεστικής στο Ύψωμα Βασιλάκι

Για την ελλιπή παρουσία πυροσβεστικών δυνάμεων στο ύψωμα Βασιλάκη κάνει λόγο με ανάρτηση του ο Λεωνίδας Παππάς.

Η ανάρτηση του αναφέρει: «Μου το μετέφεραν κάτοικοι από το ύψωμα «Βασιλάκη». Το έψαξα, απευθύνθηκα αρμοδίως και διαπίστωσα ότι είναι πραγματικότητα. Λόγω έλλειψης προσωπικού, η παρουσία της πυροσβεστικής υπηρεσίας στην περιοχή «Βασιλάκη» είναι πλέον πολύ μικρότερη σε σχέση με άλλες χρονιές, με εξαίρεση ίσως τις ημέρες του σφοδρού καύσωνα. Παλεύουν οι πυροσβέστες και οι εθελοντές με το φιλότιμό τους, αλλά ένα ολόκληρο βουνό στην περιοχή είναι πολλές φορές αφύλακτο, γιατί η ελληνική πολιτεία έχει άλλες «προτεραιότητες». Όταν τυχόν επέλθει ο κίνδυνος, θα συζητάμε για το ποιος φταίει…»




Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος για την πτώση του canadair και τον θάνατο των δύο πιλότων

Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Νίκος Παναγιωτόπουλος σχολιάζει το περιστατικό με την πτώση του Καναντέρ στην Κάρυστο που είχε ως αποτέλεσμα τον τραγικό χαμό των δύο πιλότων: «Είτε σε μαχητικό, είτε σε πυροσβεστικό αεροσκάφος, οι χειριστές της Π.Α. είναι προσηλωμένοι στο καθήκον, τιμούν τον όρκο τους με αυταπάρνηση και ανδρεία. Η πτώση του CL215 στην Κάρυστο οφείλεται στον αδυσώπητο πόλεμο με τις φλόγες που ξεπερνά τις φυσιολογικές αντοχές όλων μας. Στέρησε δύο Ικάρους από την Π.Α. και δύο Ήρωες από τις οικογένειές τους. Αθάνατοι!»

 




Χαράλαμπος Χρυσανίδης: Eγκαινιάζει το εκλογικό του κέντρο

Το εκλογικό κέντρο του συνδυασμού «Έργο τώρα», εγκαινιάζει στις 20:30 το απόγευμα της Πέμπτης 27 Ιουλίου ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης

Απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους Καβαλιώτες στο χώρο απέναντι από την πλατεία Ελευθερίας στην οδό Δοϊράνης 18.

 




Πρόταση να είναι υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας με την Συμπαράταξη Πολιτών ο Νίκος Μουρτασάγας

Δεν φαίνεται να βγήκε “λευκός καπνός” στην χθεσινή σύσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας.

Σύμφωνα με ασσφαλείς πληροφορίες η σύσκεψη αναμένεται να συνεχιστεί και την επόμενη εβδομάδα όπου και αναμένεται να παρθούν και οι επίσημες αποφάσεις κατόπιν βέβαια και σχετικών αποφάσεων των κεντρικών γραφείων του κόμματος.

Μάλιστα στην χθεσινή σύσκεψη έγινε πρόταση από τον νυν δημοτικό σύμβουλο με την Συμπαράταξη Πολιτών Νίκο Μουρτασάγα να ηγηθεί της παράταξης για τον Δήμο Καβάλας ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχει ξεκινήσει την αναζήτηση υποψηφίων δημοτικών συμβούλων.

Στους Δήμους Νέστου και Παγγαίου σίγουρες θα πρέπει να θεωρούνται οι στηρίξεις του ΣΥΡΙΖΑ σε Γιάννη Ταστσόγλου και Μαρία Βαρύτη αντίστοιχα ενώ “θολό” είναι το τοπίο στον Δήμο Θάσου.

Τέλος όσον αφορά την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης παραμένουν τα δύο σενάρια, αυτά της Τάνιας Ελευθεριάδου και του Μενέλαου Μαλτέζου.

Νεότερα θα γίνουν γνωστά από την ερχόμενη εβδομάδα..




Άσκηση με κωδική ονομασία “Πυρφόρος 2023”

Κατόπιν πρόσκλησης του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Καβάλας και προέδρου του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας κου Αλέξη Πολίτη, και σε συνεργασία με τον προϊστάμενο του τμήματος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε. Καβάλας κου Σταύρου Κιβράκη, σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023, θα πραγματοποιηθεί άσκηση Πολιτικής Προστασίας επί Χάρτου (Α.Ε.Χ.), με την κωδική ονομασία «ΠΥΡΦΟΡΟΣ 2023».

Η άσκηση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων της Π.Ε. Καβάλας «Ν. ΜΑΡΤΗΣ» με ώρα έναρξης 09:30 π.μ. και θα συμμετέχουν εκπρόσωποι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Δασικής Υπηρεσίας, του Στρατού, των Δήμων, των αρμοδίων περιφερειακών υπηρεσιών, της Αστυνομίας, του Λιμεναρχείου, των εθελοντικών ομάδων αντιμετώπισης κινδύνων της Π.Ε.
Καβάλας κλπ.

Σκοπός της άσκησης είναι η αξιολόγηση της πληρότητας και αποτελεσματικότητας των υφιστάμενων σχεδίων, του προσωπικού και των μέσων των εμπλεκόμενων με το θέμα των δασικών πυρκαγιών, Υπηρεσιών και Φορέων, προκειμένου να διασφαλίσουμε την προστασία των πολιτών και των επισκεπτών της Π.Ε. Καβάλας από τον κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς.




Ο Αλέξανδρος Μελισσόπουλος υποψήφιος με τον Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Αλέξανδρος Μελισσόπουλος συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ο Αλέξανδρος γεννήθηκε το 1977 στο Κρυονέρι, όπου κατοικεί μέχρι σήμερα. Εργάζεται ως ψήστης σε κατάστημα εστίασης της Καβάλας, ενώ παλαιότερα εργάστηκε επί σειρά ετών ως
αρτοποιός στο Κρυονέρι.

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, ο ευθύς και ακέραιος χαρακτήρας, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά, οι ιδέες του για την ανάπτυξη του Κρυονερίου και η μεγάλη αγάπη του για το χωριό του καθιστούν τον Αλέξανδρο Μελισσόπουλο πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των τοπικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για το Κρυονέρι.

Αλέξανδρε, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ορεστιάδα Νέα Ξανά: Νέοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον συνδυασμό

Η Δημοτική Παράταξη Ορεστιάδα Νέα Ξανά με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Διαμάντη Παπαδόπουλο καλοσωρίζει δύο νέα μελη με τον συνδυασμό

“Όλο και περισσότεροι αγκαλιάζουν την Ομάδα μας, όλο και περισσότεροι εμπιστεύονται την Ομάδα μας!

Δύο ακόμη νέοι συνδημότες μας αποφάσισαν να τολμήσουν και να δώσουν δίπλα μας ένα αγώνα, έναν αγώνα για να Δημιουργήσουμε, έναν αγώνα με Αρχές, Αξίες και Ιδανικά, όπως
Σεβασμός και η Αξιοπρέπεια!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Ν. Ορεστιάδας, Διαμαντής Παπαδόπουλος και επικεφαλής της Παράταξής μας τους καλωσορίζει και τους ευχαριστεί προπάντων για την εμπιστοσύνη
τους!

Με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώνουμε καθημερινά ότι η συμπάθεια των συνδημοτών μας προς την Παράταξή μας “ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΝΕΑ ΞΑΝΑ” γιγαντώνεται, δίνοντάς μας την απαραίτητη
δύναμη και πίστη ότι έρχονται χρόνια όμορφα για όλους μας, χρόνια που θα φέρουν ΞΑΝΑ πίσω τα χαμόγελα σε όλους μας! ”

Από σήμερα στον αγώνα μας προστίθενται, οι:

  1. Κεσκίνη Άννα του Νικολάου – 48 ετών – Αγρότισσα
  2. Παπαδόπουλος Χριστόδουλος του Αθανασίου – 41 ετών – Μηχανολόγος
    Μηχανικός

Συνεχίζουμε αποφασισμένοι και σίγουροι, με γνώση, σχέδιο και οργάνωση.




Μητσοτάκης στο υπουργικό για τις φωτιές: Δεν υπάρχει μαγική άμυνα, θα την είχαμε εφαρμόσει

Η μεγάλη μάχη με τις φωτιές σε πολλές περιοχές της χώρας αποτέλεσε ένα από τα βασικά σημεία της εισήγησης που έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο. «Δεν υπάρχουν μαγικές δράσεις» είπε και πρόσθεσε πως αν υπήρχε, θα είχε εφαρμοστεί

Στο (δεύτερο μετά τις εκλογές) υπουργικό συμβούλιο, ο υπουργός Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, θα ενημερώσει για τις επιχειρήσεις κατάσβεσης των πυρκαγιών. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε πως τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη, πως «έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο καλοκαίρι» και σημείωσε ότι η Τετάρτη και η Πέμπτη θα είναι δύσκολες μέρες για αυτό και «παραμένουμε σε επιφυλακή».

«Την δεύτερη συνεδρίασή μας σκιάζει δυστυχώς η δοκιμασία του πρωτοφανούς καύσωνα και των μεγάλων δασικών πυρκαγιών. Είναι μια δοκιμασία σκληρή για τους πολίτες των περιοχών που πλήττονται, ιδίως της Ρόδου. Είναι μια δοκιμασία για το φυσικό περιβάλλον, αλλά είναι μια μεγάλη δοκιμασία και για τον κρατικό μηχανισμό που επί πολλές εβδομάδες μάχεται σε όλα τα μέτωπα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα» είπε, αρχικά, ο πρωθυπουργός.

«Όπως είπα και χθες στη Βουλή, μπορεί τώρα να διαθέτουμε περισσότερα μέσα, περισσότερο έμψυχο δυναμικό, καλύτερη προετοιμασία, όμως ξέρουμε ότι η μάχη αυτή θα είναι πάντα δύσκολη καθώς βιώνουμε ήδη τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης και ξέρουμε ότι τα πράγματα κατά πάσα πιθανότητα θα γίνουν χειρότερα, και όχι καλύτερα, με υψηλότερες θερμοκρασίες, περισσότερη ξηρασία, ισχυρούς ανέμους.

Η μορφολογία του εδάφους μας καθιστά σε πολλές περιπτώσεις την κατάσβεση εξαιρετικά δύσκολη. Οπότε έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο καλοκαίρι. Στην αναμέτρηση αυτή είναι σημαντικό ότι δεν είχαμε ανθρώπινες απώλειες και οι επιχειρήσεις απομάκρυνσης κατοίκων ήταν οργανωμένες και αποτελεσματικές, ειδικά στη Ρόδο όπου διοργανώθηκε από την αστυνομία και το λιμενικό μια εκκένωση σχεδόν 20.000 πολιτών, κυρίως τουριστών.

Όλη αυτή η διαδικασία διεξήχθη με πολύ μεγάλη ασφάλεια και γι’ αυτό θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις δυνάμεις της πρώτης γραμμής, του κρατικού μηχανισμού και κυρίως στους εθελοντές μας, μας οι οποίοι και στη Ρόδο επέδειξαν εντυπωσιακή αυταπάρνηση» πρόσθεσε.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνέχισε λέγοντας ότι οι επόμενες ημέρες, σήμερα, αύριο και την Πέμπτη θα είναι ημέρες δύσκολες. «Μετά ελπίζω οι συνθήκες θα μας βοηθήσουν περισσότερο και για αυτό παραμένουμε όλοι σε απόλυτη επιφυλακή.

Απέναντι σε αυτό το οποίο αντιμετωπίζει ολόκληρος ο πλανήτης, ειδικά θα έλεγα η Μεσόγειος, που είναι ένα hotspot για την κλιματική αλλαγή, δεν υπάρχει μια μαγική άμυνα. Αν υπήρχε προφανώς θα την είχαμε εφαρμόσει» σημείωσε.

Επίσης είπε ότι η συντονισμένη δράση μπορεί να μετριάσει τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης. «Η συντονισμένη δράση μπορεί να μετριάσει τις συνέπειες. Μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Οι δράσεις πρόληψης θα αποτελέσουν το επίκεντρο του προγραμματισμού μας για την επόμενη στιγμή. Και αυτό θα εξακολουθούμε να κάνουμε, με περισσότερες δυνάμεις και μεγαλύτερη έμφαση στην διαλειτουργικότητα και στην καλύτερη συνεργασία μεταξύ των αρμοδίων υπηρεσιών- σε ένα βαθμό το έχουμε κατακτήσει, μπορούμε όμως να γίνουμε καλύτεροι- και φυσικά στις δράσεις πρόληψης που θα αποτελέσουν το επίκεντρο του προγραμματισμού μας από εδώ και στο εξής» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο για την ψήφο των αποδήμων, το οποίο θα ψηφιστεί σήμερα αλλά και στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών που ακολουθεί και στο οποίο εντάσσεται το 50% των προεκλογικών δεσμεύσεων της ΝΔ όπως οι αυξήσεις στο δημόσιο, οι φορολογικές ελαφρύνσεις, μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 10% για όσους έχουν ασφαλίσει τα σπίτια τους για φυσική καταστροφή, η επέκταση του market pass το youth pass και ο διπλασιασμός του προγράμματος «Σπίτι μου».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης διεμήνυσε ότι η κυβέρνηση θα είναι αμείλικτη απέναντι σε επιχειρήσεις που αισχροκερδούν και αναφέρθηκε στα πρόστιμα που επέβαλε χθες το υπουργείο Ανάπτυξης σε επιχειρήσεις για παραπλανητικές εκπτώσεις.

Και έκλεισε αναφερόμενος σε προσλήψεις, την προστασία των εργαζομένων και των καταναλωτών.

«Μία ξεχωριστή μνεία για τους ελέγχους τους οποίους κάνουμε -νομίζω αξίζει να την αναφέρουμε- από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Συνεχίζοντας τη δουλειά η οποία έχει γίνει μέσα από τη ΔΙΜΕΑ, που ήταν μια πολύ επιτυχημένη μεταρρύθμιση, επιβάλλαμε σημαντικά πρόστιμα, που ξεπερνούν κατά πολύ το 1 εκατομμύριο ευρώ, σε επιχειρήσεις ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που εμφάνιζαν παραπλανητικές εκπτώσεις.

Θέλω να γνωρίζουν όλοι οι πολίτες, αλλά και κυρίως οι επιχειρηματίες, ότι θα είμαστε αμείλικτοι σε οποιαδήποτε παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού, ειδικά σε συνθήκες ακρίβειας. Δεν θα σπεκουλάρουν κάποιοι πάνω στο γεγονός ότι αντιμετωπίζουμε σήμερα μία παγκόσμια κρίση πληθωρισμού. Θέλω να θυμίσω ότι ήδη έχουμε νομοθετήσει το περιθώριο κέρδους, το οποίο παραμένει σταθερό.

Και βέβαια, να τονίσω και την πολύ μεγάλη έμφαση την οποία δίνουμε στην προστασία των εργαζόμενων. Το υπουργείο Εργασίας και η Επιθεώρηση Εργασίας έχει αυτήν την εποχή πολλή δουλειά, ειδικά για την επιβολή του μέτρου απαγόρευσης εργασίας τις ώρες του καύσωνα, τα παιδιά τα οποία δουλεύουν delivery σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Αποδείξαμε, και να το γνωρίζουν αυτό και οι εργοδότες, ότι η παραβίαση των όρων προστασίας των εργαζομένων θα επισύρει πολύ υψηλά πρόστιμα.

Η Πολιτεία ήταν, είναι και θα είναι στο πλευρό των εργαζόμενων και αυτός ο εντατικός έλεγχος της αγοράς από το υπουργείο Εργασίας και από την Επιθεώρηση Εργασίας θα συνεχιστεί με επιμονή και με διάρκεια.

Το επόμενο θέμα μας θα είναι ο ετήσιος προγραμματισμός, η πρώτη συζήτηση την οποία θα κάνουμε για τον ετήσιο προγραμματισμό των προσλήψεων, οι οποίες θα ξεπεράσουν τις 16.000. Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι είναι μια κατάκτηση για τη χώρα ότι ο προγραμματισμός αυτός γίνεται πια κεντρικά και οργανωμένα, ώστε να μη δημιουργείται σύγχυση από επιμέρους ανακοινώσεις που γίνονται από τα υπουργεία.

Σε κάθε περίπτωση, έχουμε τονίσει ότι φέτος η προτεραιότητά μας θα είναι η Υγεία. Η μερίδα του λέοντος των προσλήψεων θα κατευθυνθεί προς τα εκεί -γιατροί, κυρίως νοσηλευτές, στελέχη του ΕΚΑΒ. Έχουμε ήδη κάνει κάποια σημαντικά πρώτα βήματα για τα οποία θα μας μιλήσει ο υπουργός στη συνέχεια. Ενώ οι περισσότεροι απόφοιτοι πανεπιστημίου θα αντληθούν από τη δεξαμενή του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Και αυτό είναι μία μεγάλη κατάκτηση για τη χώρα, ο γραπτός διαγωνισμός, που θυμίζω ότι έγινε για πρώτη φορά φέτος το Μάρτιο με σημαντική συμμετοχή.

Κλείνω με δύο ακόμα θέματα τα οποία θα απασχολήσουν τη συνεδρίασή μας: επιλογές νέας ηγεσίας της Δικαιοσύνης, που θα τις εισηγηθεί ο Υπουργός Δικαιοσύνης, νέος Πρόεδρος, νέος Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου. Και τους στόχους όλων των πεδίων κυβερνητικής πολιτικής για το 2024, τους οποίους θα παρουσιάσει συνοπτικά ο υπουργός Επικρατείας».

newsit.gr

 




Μακάριος Λαζαρίδης: Ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών

Ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο «Άρση περιορισμών για την εγγραφή στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους εκλογέων εξωτερικού

Ευχαριστώ κύριε Πρόεδρε.

Κυρία και Κύριε Υπουργέ.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.

Είναι μια σημαντική ημέρα η σημερινή, 49 χρόνια μετά την πτώση της Χούντας και την αποκατάσταση της Δημοκρατίας από τον αείμνηστο Εθνάρχη, Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον ελληνικό λαό. Μια σημαντική μέρα, καθώς η ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών,η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας καιεν τέλει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αποκαθιστούν μια αδικία ετών απέναντι στον απανταχού Ελληνισμό.

Με το σχέδιο νόμου που συζητούμε, δίνεται η δυνατότητα στους αποδήμους Έλληνες να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα από τον τόπο της διαμονής τους, χωρίς τους περιορισμούς του παρελθόντος.

Πρωτίστως, όμως, μας δίνεται η δυνατότητα να ακούμε εδώ στη μητέρα πατρίδα τη φωνή τους δυνατά.

Πρόκειται για μία εκκρεμότητα σχεδόν μισού αιώνα που επιτέλους ήρθε ο καιρός να διευθετηθεί, σε εφαρμογή του άρθρου 51 του Συντάγματος.

Έφτασε η στιγμή, στη χώρα που καθιέρωσε την καθολική ψηφοφορία πριν από 159 χρόνια, τα αδέλφια μας που είναι μόνιμοι κάτοικοι του εξωτερικού ή απλώς συμβαίνει να βρίσκονται στο εξωτερικό κατά την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών και είναι εγγεγραμμένα στους εκλογικούς καταλόγους, να έχουν την επιλογή να πράξουν το αυτονόητο: να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία.

Και προς αποκατάσταση της αλήθειας, γιατί πολλά λέγονται, δεν δίνεται δικαίωμα ψήφου σε καινούργιους ψηφοφόρους ούτε φυσικά επιχειρείται αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος.Είναι πολίτες που έχουν ήδη δικαίωμα ψήφου και οι οποίοι, αν έρχονταν στην Ελλάδα την ημέρα των εκλογών, θα ψήφιζαν κανονικά.

Πρακτικά, μιλάμε για μια διευκόλυνση αυτών των ανθρώπων, που δεν έχουν τη δυνατότητα να έρθουν στην πατρίδα για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα και πλέον θα μπορούν να το κάνουν από εκεί που ζουν ή βρίσκονται περιστασιακά.

Σήμερα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ήρθε η ώρα η καθεμιά και ο καθένας μας εδώ μέσα να αναλάβει τις ευθύνες του, να αναμετρηθεί με το μπόι του.

Κατά τη σημαντική ψηφοφορία που θα ακολουθήσει, θα αποδειχθεί ποιοι είναι οι πατριώτες στην πράξη και ποιοι οι πατριώτες–γιαλαντζί, που πωλούν δήθεν πατριωτισμό για μικροκομματικά οφέλη.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ, του Κ.Κ.Ε. και της Ελληνικής Λύσης.

Ειλικρινά θα ήθελα να το σκεφθείτε διπλά και τριπλά και να αναθεωρήσετε τη στάση που κρατήσατε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. Είναι εξόχως εθνικό, είναι εθνικό χρέος να περάσει αυτό το νομοσχέδιο με τις ψήφους και των 300 βουλευτών.

Άλλωστε κανείς μας δεν έχει λόγο να φοβάται τους Έλληνες απανταχού της γης.

Διότι, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ, η ψήφος των ομογενών μας δεν είναι ούτε «σπόρος εθνικού διχασμού», ούτε μέσω αυτής «θα εκλέγεται άλλος πρωθυπουργός από αυτόν που ψήφισε ο Ελληνικός λαός», ούτε «είναι προς όφελος της ακροδεξιάς», όπως στελέχη σας έχουν αναφέρει φτάνοντας στο σημείο να χαρακτηρίζουν ακροδεξιούς τους συμπολίτες μας που ζουν εκτός Ελλάδας.

Διότι, κυρίες και κύριοι του Κ.Κ.Ε., η ψήφος των ομογενών μας δεν είναι ούτε τυχοδιωκτική, ούτε οδηγεί σε επικινδύνους δρόμους, όπως ανέφερε ο εισηγητής σας στην Επιτροπή.

Διότι, κυρίες και κύριοι της Ελληνικής Λύσης και των Σπαρτιατών, που σας βλέπω διαρκώς με ένα άγχος για το ποιος από τους δύο σας θα εμφανιστεί περισσότεροως ιεροκήρυκας του πατριωτισμού, η ψήφος των ομογενώνδεν προσφέρεται για μικροκομματικά παιχνίδια, όταν μάλιστα το 2021, εσείς της Ελληνικής Λύσης, είχατε ψηφίσει την ίδια διάταξη νόμου χωρίς ναι, μεν, αλλά!

Ας συνεννοηθούμε επιτέλους!

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει διαχωρισμός του συγκεκριμένου ζητήματος ως δεξιού, κεντρώου ή αριστερού. Είναι μόνο θέμα σεβασμού στον οικουμενικό ελληνισμό, που μας κάνει περήφανους στα πέρατα της γης.

Η εν λόγω νομοθετική παρέμβαση θα ενώσει τους Έλληνες όλης της γης και θέλω να πιστεύω ότι κανείς από εμάς εδώ μέσα δεν είναι εν τέλει αντίθετος.

Το δικαίωμά τους να συμμετέχουν στις εκλογές είναι ύψιστο ζήτημα σεβασμού στην ίδια μας τη Δημοκρατία.

Ας το λάβουμε υπόψιν μας και ας πράξουμε το εύλογο, το ηθικά πρέπον.

Κυρίες και κύριοι Βουλευτές.

Ο Απόδημος Ελληνισμός,ο μεγαλύτερος πρεσβευτής της μητέρας – πατρίδας στο εξωτερικό, βρέθηκε δίπλα της σε κρίσιμες ώρες. Αντίθετα, η ελληνική Πολιτεία δεν ανταπέδωσε, σε αντίστοιχεςπεριπτώσεις.

Οι Έλληνες του εξωτερικού είναι η ψυχή και η φωνή της χώρας έξω από τα σύνορά της. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να τους θεωρεί Έλληνες δεύτερης κατηγορίας, ούτε λιγότερο Έλληνες σε σχέση με αυτούς που ζουν εδώ.

Οι απόδημοί μας είναι υπεράνω ιδεολογικών και κομματικών αποχρώσεων. Οφείλουμε να είμαστε στο πλευρό τους και να τους αντιμετωπίζουμε με την αρμόζουσα σοβαρότητα και ευθύνη.

Και οι ίδιοι, άλλωστε, το επιθυμούν διακαώς. Μόνο τις τελευταίες ημέρες, πλήθος ψηφισμάτων και δηλώσεων ομογενειακών οργανώσεων που εκπροσωπούν πάνω από 600.000 Έλληνες του εξωτερικού, είδαν το φως της δημοσιότητας και στηρίζουν την πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για άρση όλων των περιορισμών στην άσκηση του δικαιώματος ψήφου από το εξωτερικό.

Οι συνθήκες είναι πλέον ώριμες, ώστε μετά το πρώτο βήμα που κάναμε πριν από τέσσερα χρόνια, να γίνει τώρα το επόμενο.

Θεωρώ επιβεβλημένο, σεβόμενοι αυτούς τους ανθρώπους, να τους δώσουμε τη δυνατότητα να διατηρήσουν ισχυρούς τους δεσμούς με την πατρίδα, να είναι δυνατή η φωνή τους και να αισθανθούν και σε αυτήν την περίπτωση περήφανοι ως Έλληνες.

Το δικαιούνται και το αξίζουν.

Σας ευχαριστώ πολύ!




Εν Έργω Μαζί: Δέκα ακόμα υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον συνδυασμού

Η Δημοτική Παράταξη του Δήμου Αλεξανδρούπολης Εν Εργω Μαζί παρουσιάζει δέκα ακόμα δημοτικούς συμβούλους με τον συνδυασμό

Νέα οπτική για έναν σύγχρονο Δήμο!

Δίχως παύσεις ή διακοπές, προχωράμε σήμερα στην παρουσίαση δέκα (10) ακόμα αξιόλογων συνδημοτισσών και συνδημοτών μας, που θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιό της παράταξης «Εν Έργω Μαζί» του Δημήτρη Πέτροβιτς, και θα διεκδικήσουν έναν καλύτερο Δήμο στις επερχόμενες εκλογές.

Εν Έργω σημαίνει ενεργοποίηση του Δήμου Αλεξανδρούπολης. 

Ενεργοποίηση κάθετη και οριζόντια, σφαιρική και σε κάθε επίπεδο. Όχι μόνο μέσω της πίεσης των κρατικών μηχανισμών για να δώσουν στην περιοχή μας την αρμόζουσα προσοχή και χρηματοδότηση που της αξίζει, αλλά και μέσω της σύναψης ενός ζωντανού διαλόγου με τους Δημότες, οι οποίοι δεν επαναπαύονται στη στείρα θεωρία αλλά επιζητούν έργα απτά και πραγματοποιήσιμα. Έργα που δεν απορρέουν από «κούφια ευχολόγια» αλλά θεμελιώνονται σε καλοδιαρθρωμένα, ρεαλιστικά προγράμματα.

Διότι Δήμος δίχως Δημότες δεν υφίσταται. Και υποχρέωση – όχι, καθήκον ενός Δημάρχου, είναι να κάνει πράξη αυτά που κάθε Δημότης οραματίζεται.

Ανακοινώνουμε λοιπόν δέκα (10) επιπλέον δυναμικούς ανθρώπους που έρχονται να προστεθούν στη μεγάλη «οικογένεια» της παράταξης Εν Έργω Μαζί, με την καθεμία και τον καθένα από αυτούς να προσφέρουν μια νέα οπτική για ένα μέλλον που θα συνδημιουργήσουμε. Μαζί.

Χωρίς τοξικότητες, χωρίς πολιτικές μικρότητες και ανούσιες κοκορομαχίες, η παράταξη Εν Έργω Μαζί του Δημήτρη Πέτροβιτς βηματίζει σταθερά και σίγουρα προς ένα μέλλον «εύφορο» με δυνατότητες και προοπτικές ανάπτυξης – το μόνο που περιμένει, είναι εμάς να το αδράξουμε.

Οι Δημότισσες και οι Δημότες: το «Α» και το «Ω» κάθε Δήμου!

  • Αντόχι Λουτσία, Ελεύθερη Επαγγελματίας (Ανθοπωλείο)
  • Βρετοπούλου Όλγα, Ιδιωτική Υπάλληλος – Πολύτεκνη μητέρα 7 παιδιών
  • Ζαμάκης Βάιος, Ιδιωτικός Υπάλληλος
  • Ζουμπιάδης Κώστας, Στρατιωτικός
  • Κακογλέπης Βασίλειος, Συνταξιούχος ΟΤΕ
  • Κωστάκης Κωνσταντίνος, Εκπαιδευτικός
  • Κωστοπούλου Μαρίνα, Καθηγήτρια Αγγλικών – Φιλόλογος
  • Μπατζιακούδης Κωνσταντίνος, Συνταξιούχος Εκπαιδευτικός
  • Παλάκας Ζαφείρης, Ελεύθερος Επαγγελματίας
  • Τσολάκης Ιωάννης, Απόφοιτος ΔΠΘ – Εποχικός Πυροσβέστης

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team




Πολιτική αντιπαράθεση για τις πυρκαγιές στην χώρα

Αντιπαράθεση προκαλεί το θέμα των πυρκαγιών, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί οι πολιτικοί αρχηγοί από το βήμα της Βουλής. «Είμαστε σε πόλεμο», δήλωσε ο πρωθυπουργός και τόνισε ότι το καλοκαίρι θα είναι δύσκολο.

«Έχουμε ακόμα τρεις δύσκολες ημέρες, μετά θα υπάρχει ύφεση του καύσωνα, αλλά θα πρέπει για τις επόμενες εβδομάδες να είμαστε όλοι σε μόνιμη επιφυλακή. Βρισκόμαστε σε πόλεμο, προσανατολισμένοι αποκλειστικά στο μέτωπο της φωτιάς. Θα ξαναφτιάξουμε αυτά που χάσαμε, θα αποζημιώσουμε αυτούς που χτυπήθηκαν. Ο απολογισμός θα έρθει πλήρης ψύχραιμος, στον χρόνο που πρέπει όταν θα κάνουμε τον συνολικό απολογισμό, είτε αφορά το επιχειρησιακό επίπεδο και τις πιθανές καθυστερήσεις στην πρόληψη, είτε τρις αιτίες και το ενδεχόμενο εμπρησμών από δόλο ή αμέλεια» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Τις τελευταίες ημέρες ζούμε τραγικά γεγονότα εξαιτίας των καταστροφικών πυρκαγιών. Για 7 ημέρες έχουμε καταστροφική φωτιά στη Ρόδο, επιπτώσεις στην Αττική, μέτωπα σε Αχαΐα, Κάρυστο, Κέρκυρα, κλπ. Έστω και καθυστερημένα οι καταστροφές συνδέονται με την κλιματική κρίση. Επισημαίνουμε τον κίνδυνο η κλιματική κρίση να αποτελεί και μία βολική δικαιολογία. Γιατί η αναγνώριση της κλιματικής κρίσης θα μας είχε υποχρεώσει σε καλύτερη προετοιμασία, που δεν την βλέπουμε» τόνισε ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος.

«Πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα βήματα. Ο φυσικός πλούτος μας χάνεται και δεν μπορούμε να παραμένουμε αναποτελεσματικοί. Τρεισήμισι εκατομμύρια στρέμματα κάηκαν στη χώρα μας τα τελευταία 10 χρόνια. Στην Αττική έχουν απομείνει ελάχιστοι πνεύμονες πρασίνου» παρατήρησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης. Τόνισε ότι «ήρθε η ώρα για ένα σύγχρονο σχέδιο πρόληψης των πυρκαγιών, ένα άλλο μοντέλο δασοπροστασίας, αξιοποιώντας το επιστημονικό δυναμικό που διαθέτουμε στα πέντε δασολογικά τμήματα ανώτατης εκπαίδευσης. Χωρίς να σπαταλάμε πόρους ή να τους χρησιμοποιούμε για να μεταφέρουμε την ευθύνη αλλού και στο τέλος να μην ανήκει σε κανέναν».

«Έχετε μάλιστα το θράσος να προβάλλετε με τη βοήθεια ορισμένων κυρίως Μέσων Ενημέρωσης, την επιχείρηση εκκένωσης χιλιάδων τουριστών και κατοίκων από τις τουριστικές περιοχές της Ρόδου που παραδόθηκαν στις φλόγες ως άθλο! Έλεος! Για να μη πω για την μεγάλη ντροπή του τουριστικού σας θαύματος! Να βουλιάζει ένα ολόκληρο νησί από τουρίστες, αλλά να καίγεται για μέρες, γιατί δεν έχει τις απαραίτητες υποδομές, γιατί δεν έχετε πάρει ουσιαστικά μέτρα πρόληψης αντιμετώπισης των πυρκαγιών!» τόνισε από πλευράς του ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας και πρόσθεσε: «Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Δίπλα στα πεντάστερα ξενοδοχεία τουρίστες στοιβαγμένοι στην καρότσα ενός αγροτικού για να σωθούν από τις φλόγες».

«Εάν δεν μπορούμε να σβήσουμε τη φωτιά στη Ρόδο, που είναι δίπλα στη θάλασσα, πού μπορούμε;» διερωτήθηκε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, ενώ για «εγκληματική και όχι κλιματική κρίση» έκανε λόγο ο επικεφαλής του κόμματος ΝΙΚΗ, Δημήτρης Νατσιός.




Μαρινάκης για τις φωτιές: Πρώτη μας προτεραιότητα είναι και θα είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής

Πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατά τη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, αναφερόμενος στις φωτιές που βρίσκονται σε εξέλιξη στη χώρα μας

Αναφερόμενος ειδικά στη μεγάλη πυρκαγιά της Ρόδου, υπογράμμισε πως ο κρατικός μηχανισμός είναι σε αυξημένη επαγρύπνηση και εγρήγορση. Ολόκληρη η εισαγωγική τοποθέτηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη όσον αφορά το κομμάτι των πυρκαγιών, έχει ως εξής:

«Οι πρωτοφανείς συνθήκες καύσωνα και οι ακραίες θερμοκρασίες που σημειώνονται στη χώρα έχουν αυξήσει τον κίνδυνο πυρκαγιάς και δυσχεραίνουν το έργο της Πυροσβεστικής και των αρχών στα μέτωπα της φωτιάς που μαίνονται στις περιοχές της Ρόδου, την Κέρκυρα, την Κάρυστο και το Αίγιο.

«Πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατά τη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, αναφερόμενος στις φωτιές που βρίσκονται σε εξέλιξη στη χώρα μας.

Αναφερόμενος ειδικά στη μεγάλη πυρκαγιά της Ρόδου, υπογράμμισε πως ο κρατικός μηχανισμός είναι σε αυξημένη επαγρύπνηση και εγρήγορση. Ολόκληρη η εισαγωγική τοποθέτηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη όσον αφορά το κομμάτι των πυρκαγιών, έχει ως εξής:

«Οι πρωτοφανείς συνθήκες καύσωνα και οι ακραίες θερμοκρασίες που σημειώνονται στη χώρα έχουν αυξήσει τον κίνδυνο πυρκαγιάς και δυσχεραίνουν το έργο της Πυροσβεστικής και των αρχών στα μέτωπα της φωτιάς που μαίνονται στις περιοχές της Ρόδου, την Κέρκυρα, την Κάρυστο και το Αίγιο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Πυροσβεστικής, χθες Κυριακή, μέσα σε 8 ώρες εκδηλώθηκαν 64 νέες δασικές πυρκαγιές δηλαδή 8 κάθε ώρα.

Πρώτη προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και, φυσικά, η διασφάλιση των περιουσιών των πολιτών, αλλά και η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
Αναφορικά με την πυρκαγιά στη Ρόδο:

Στην περιοχή επιχειρούν 16 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 266 πυροσβέστες, 55 υδροφόρα οχήματα, ενώ από αέρος, 10 ελικόπτερα (εκ των οποίων 3 από την Αίγυπτο), 10 αεροσκάφη (7 ελληνικά, 1 κροατικό και 2 τουρκικά).

Όλος ο μηχανισμός παραμένει σε εγρήγορση καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχει αναζωπύρωση στην περιοχή του Ασκληπιείου.

Εκκενώθηκαν προληπτικά οικισμοί, καθώς και ξενοδοχειακές μονάδες στις περιοχές Γεννάδι, Βατί, Πυλώνας, Λάερμα, Λάρδος, Λίνδος, Κάλαθος Μαλώνα, Ασκληπιείο, Πεύκους, Μάσσαρη και Χαράκι.

19.000 άτομα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΕΛΑΣ, μεταφέρθηκαν σε ασφαλή σημεία εκ των οποίων τα 16.000 με επίγεια μέσα και τα 3000 με πλωτά.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη επιχείρηση εκκένωσης στη χώρα.

Άτομα μεγάλης ηλικίας και άτομα με αναπηρίες μετακινήθηκαν με υπηρεσιακά οχήματα της ΕΛΑΣ, ενώ στην πλειοψηφία τους πολίτες και τουρίστες μετακινήθηκαν με τουριστικά πλοία, σκάφη του λιμενικού και ιδιόκτητα πλοία που επιτάχθηκαν από το Λιμενικό.

Εξασφαλίστηκαν χώροι για την προσωρινή φιλοξενία κατοίκων και επισκεπτών που απομακρύνθηκαν από τα σπίτια ή τα καταλύματά τους, σε ξενοδοχεία, συνεδριακά κέντρα, γυμναστήρια, σχολεία και δημόσιους ή δημοτικούς χώρους. Υπήρξε άμεσα μέριμνα για την παροχή τροφής, νερού και παρακολούθησης από γιατρό στους χώρους φιλοξενίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΚΑΒ και της ΥΠΕ Νοτίου Αιγαίου, προσήλθαν σε δομές υγείας εννέα άτομα με αναπνευστικά προβλήματα, τα οποία αναχώρησαν άμεσα, αφού τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Ένας πολίτης ο οποίος υπέστη κάταγμα κατά την εκκένωση ξενοδοχείου και μια έγκυος, η οποία βρίσκεται σε καλή κατάσταση στη μαιευτική κλινική.

Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες των Πυροσβεστών, των Σωμάτων Ασφαλείας, των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και η συμβολή της περιφερειακής αρχής και των δημοτικών αρχών, μαζί με τους εθελοντές, συνέβαλαν τα μέγιστα στην διαδικασία ασφαλούς μετακίνησης πολιτών και επισκεπτών.

Help Desk του Υπουργείου Εξωτερικών τοποθετήθηκε μέσα στο Αεροδρόμιο της Ρόδου. Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα. Οι πτήσεις προγραμματίστηκαν με τις εταιρείες TUI και Jet2 που μετακινούν το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στη Ρόδο.

Πρόκειται για πτήσεις επαναπατρισμού, αφού όλες οι πτήσεις και των δύο εταιρειών, που καταφθάνουν στο νησί, θα έρχονται κενές με σκοπό να παραλάβουν επιβάτες.

Από χθες έως τις 6.00 το πρωί σήμερα έχουν αναχωρήσει με αεροσκάφη 1.489 άτομα, με προορισμούς κυρίως την Αγγλία, τη Γερμανία και την Ιταλία

Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών ενισχύεται το προσωπικό του αερολιμένα Ρόδου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και ενεργοποιείται το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων.

Η κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου συνεχίζεται κανονικά με ορισμένες καθυστερήσεις λόγω του ανεφοδιασμού των αεροσκαφών που συμμετέχουν στην κατάσβεση.

Παράλληλα, επιχείρηση στήριξης των πυρόπληκτων έχει ξεκινήσει, με 2000 ράντζα και 500 υπνόσακους που έχουν παραληφθεί, ενώ σήμερα αναμένονται άλλα 2.400.

Το Σάββατο Κυβερνητικό Κλιμάκιο αποτελούμενο από τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Διευθυντή του Γραφείου Πρωθυπουργού Γιάννη Μπρατάκο, τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Τριαντόπουλο και την Υφυπουργό Τουρισμού Έλενα Ράπτη βρέθηκε στη Ρόδο.

Στο νησί ήδη βρισκόταν ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Παπάς. Χθες, έφτασε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη καθώς και ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας.

Εντός των επόμενων 24 ωρών αναμένεται να μεταβούν στο νησί τα κλιμάκια μηχανικών που θα αναλάβουν τις αυτοψίες και πραγματογνώμονες στα πυρόπληκτα κτήρια, ώστε να γίνει η αποτίμηση των ζημιών, προκειμένου να δρομολογηθεί με ταχύτητα η χορήγηση των αποζημιώσεων. Όλες οι προσπάθειες της Κυβέρνησης εστιάζουν στην ασφάλεια των πολιτών και των επισκεπτών και την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Στην Κέρκυρα η φωτιά περιορίστηκε στα χωριά Σάντα και Μέγγουλα ωστόσο υπάρχουν δύο ενεργά μέτωπα όπου η Πυροσβεστική συνεχίζει να επιχειρεί με επίγειες δυνάμεις και εναέρια μέσα. Επιχειρούν 4 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα, 50 πυροσβέστες, 3 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων με 17 οχήματα και ένα πλοιάριο του Πυροσβεστικού Σώματος για τη μετακίνηση πολιτών και την κατάσβεση. Μέσω του 112, εστάλη μήνυμα για την εκκένωση 17 οικισμών και απομακρύνθηκαν με ασφάλεια περίπου 2.500 πολίτες.

Προς το παρόν δεν έχει σημειωθεί ζημιά σε οικίες.

Στην Κάρυστο μετά τις τρεις εστίες που εκδηλώθηκαν χθες, έχει ήδη πραγματοποιηθεί μέσω του 112 η προληπτική εκκένωση οικισμών προκειμένου για την προστασία των κατοίκων. Στην περιοχή επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις προσπαθώντας να ελέγξουν τη φωτιά. Από το βράδυ έχει ανοιχτεί χωματουργικά αντιπυρική ζώνη προς τον Πλατανιστό ωστόσο υπάρχει ακόμα ενεργό μέτωπο. Στην περιοχή επιχειρούν 3 αεροσκάφη και δύο ελικόπτερα.

Στο μέτωπο της Αιγιάλειας η φωτιά δεν απειλεί οικισμό. Στην πυρκαγιά επιχειρούν ισχυρές επίγειες δυνάμεις, τρία ελικόπτερα και 4 αεροσκάφη. Αντιμετωπίζουμε μια νέα πραγματικότητα. Είναι η 12η ημέρα που υπάρχουν ταυτόχρονα πάνω από 50 νέες εστίες ημερησίως κατά μέσο όρο. Αυτό σημαίνει πως μέσα σε αυτό το διάστημα έχουν εκδηλωθεί πάνω από 600 εστίες.

Για ακόμα μια φορά και με δεδομένο ότι πολλές περιοχές της χώρας μας σήμερα βρίσκονται στο επίπεδο Ακραίου Κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς (επίπεδο 5), παρακαλούμε τους πολίτες να αποφεύγουν δραστηριότητες οι οποίες μπορεί να γίνουν αιτία εκδήλωσης φωτιάς και αν βρίσκονται σε περιοχές που απειλούνται από πυρκαγιά να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των αρχών.

Η ασφάλειά τους είναι το πρώτιστο μέλημα της Πολιτείας.

Αναφορικά με τα αίτια των πυρκαγιών, αυτά θα διερευνηθούν αποκλειστικά από τις αρμόδιες αρχές, ειδικά σχετικά με την ενδεχόμενη συνδρομή του ανθρώπινου παράγοντα. Αν αποδειχθούν εμπρηστικές ενέργειες, οι δράστες τους θα οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης και θα κριθούν με τις αυστηρότερες ποινές που νομοθέτησε η Βουλή με την τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα το 2021 που πρότεινε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Η διακινδύνευση του περιβάλλοντος, των περιουσιών και πάνω απ’ όλα της ανθρώπινης ζωής δεν πέφτει πλέον «στα μαλακά».

Σε κάθε περίπτωση, οι αρχές κάνουν τη δουλειά τους και ουδείς δύναται να υποκαταστήσει το ρόλο τους.

Συνεχίζεται η καταγραφή των ζημιών από τις πυρκαγιές σε Μάνδρα, Μέγαρα, Σαρωνίδα και Λουτράκι. Συνολικά ζημιές έχουν διαπιστωθεί σε 197 κτίρια, ενώ με κόκκινη σήμανση έχουν εντοπιστεί 50 σπίτια και 2 επιχειρήσεις.

13 μέτρα στήριξης για τις περιοχές που επλήγησαν από τη φωτιά ανακοίνωσε το αρμόδιο Υπουργείο

Πλην της αρωγής που θα δοθεί από το κράτος για την επανόρθωση των ζημιών και τις αποζημιώσεις, προβλέπεται αναστολή καταβολής φορολογικών υποχρεώσεων, αναστολή διενέργειας πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης, τριετής απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ, ρύθμιση και αναστολή ασφαλιστικών εισφορών για τις επιχειρήσεις και αναστολή των συμβάσεων εργασίας και χορήγηση αντίστοιχου επιδόματος, ύψους 534 ευρώ, προς τους εργαζόμενους των πληγεισών επιχειρήσεων.

Η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός θα βρίσκονται στο πλευρό όσων έχασαν την περιουσία τους από τις πυρκαγιές και θα συνεχίσουν να στηρίζουν τους συμπολίτες μας με έκτακτα μέτρα για την επανόρθωση των ζημιών και την αποκατάστασή τους.

Ο καύσωνας φαίνεται πως θα ξεκινήσει να αποκλιμακώνεται σταδιακά από το τέλος της εβδομάδας, ωστόσο, μέχρι να συμβεί αυτό, οφείλουμε όλοι να είμαστε προσεκτικοί και να ακολουθούμε τις οδηγίες των αρχών. Οι εγκύκλιοι που είχαν εκδοθεί από τα αρμόδια υπουργεία παραμένουν σε ισχύ με στόχο την προστασία των πολιτών.

newsbeast.gr

 




Κ. Βελόπουλος: μηδενική συμμετοχή στη συνταγογράφηση φαρμάκων για ασφαλισμένους με πιστοποιημένη αναπηρία κάτω του 80%

Ερώτηση του Προέδρου της Ελληνικής Λύσης  Κυριάκου Βελόπουλου προς τον Υπουργό Υγείας και τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την  ανάγκη επέκτασης του μέτρου της μηδενικής συμμετοχής στο Κόστος Συνταγογράφησης Φαρμάκων και για ασφαλιζόμενους με Πιστοποιημένη Αναπηρία και κάτω του 80%:

“Κύριοι Υπουργοί,

Σε απόγνωση και προβληματισμό βρίσκονται οι καρκινοπαθείς που βλέπουν την ακρίβεια και τον πληθωρισμό να συρρικνώνουν συνεχώς το εισόδημά τους, καθιστώντας τις συντάξεις και τα επιδόματα αναπηρίας ανεπαρκή ακόμη και για την κάλυψη της ιατροφαρμακευτικής τους περίθαλψης.

Η συνεχής συνταγογράφηση των φαρμάκων που λαμβάνουν για τη διατήρηση της υγείας και της ζωής τους αποτελεί ένα σημαντικό κόστος του εισοδήματός τους που τους επιβαρύνει μηνιαίως. Δυστυχώς όμως, σύμφωνα με το ΦΕΚ 2315/Τβ/19-6-2018 και το ΑΠ: ΔΒ3Β/Φ4/οικ.36397, μόνο οι ασφαλισμένοι που έχουν Πιστοποιημένη Αναπηρία (για οποιαδήποτε πάθηση) 80% και άνω από ΚΕΠΑ έχουν το δικαίωμα της μηδενικής συμμετοχής στα φάρμακα.

Οι υπόλοιπες ευπαθείς ομάδες με Πιστοποιημένη Αναπηρία κάτω του 80% είναι υποχρεωμένες να επιβαρύνονται με συμμετοχή 25%, η οποία καθίσταται δυσβάσταχτη λόγω της δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας και που εκτινάσσεται πολλές φορές σε ποσοστά από 40-60%, όταν πρόκειται για λήψη πρωτότυπων φαρμάκων.

Για τους λόγους αυτούς, κρίνεται επιβεβλημένη και θεμιτή η επέκταση και γενίκευση της διάταξης της μηδενικής συμμετοχής στα φάρμακα και για ασφαλιζόμενους με Πιστοποιημένη Αναπηρία και κάτω του 80%. Το Κράτος Πρόνοιας και Δικαίου, όπως θέλουμε να λεγόμαστε, οφείλουμε να το αποδεικνύουμε όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

 

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να φροντίσετε και να στηρίξετε το εισόδημα ευάλωτων ομάδων, όπως οι καρκινοπαθείς, που βάλλεται από ακρίβεια και πληθωρισμό;

 

  1. Προτίθεσθε να προβείτε στην επέκταση και γενίκευση της διάταξης της μηδενικής συμμετοχής (0%) στο Κόστος Συνταγογράφησης των Φαρμάκων και για ασφαλιζόμενους με Πιστοποιημένη Αναπηρία και κάτω του 80%, προκειμένου να ανακουφιστούν από τις δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις και συγκυρίες;

 

  1. Προτίθεσθε μειώσετε το όριο του 80% της πιστοποιημένης αναπηρίας, ώστε να έχουν το δικαίωμα της μηδενικής συμμετοχής στα φάρμακα περισσότεροι ασφαλισμένοι;”

 

 




Mε την συμμετοχή του Υππατ Λευτέρη Αυγενάκη το Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας στις Βρυξέλλες

O Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης θα συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας που θα πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, την Τρίτη 25 Ιουλίου 2023

Υπό  την ισπανική Προεδρία, θα περιγραφούν οι  κύριες προτεραιότητες για τη γεωργία και την αλιεία κατά το επόμενο εξάμηνο.

Οι Ευρωπαίοι Υπουργοί  θα συζητήσουν την κατάσταση της αγοράς, υπό το πρίσμα της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, προκειμένου να προβούν σε απολογισμό των διαφόρων εξελίξεων που επηρεάζουν τα αγροδιατροφικά προϊόντα και τον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ.

Από τα κυριότερα θέματα που θα συζητηθούν στο Συμβούλιο είναι η ορθολογική χρήση φυτοφαρμάκων, ενώ θα υπάρχει ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη μελέτη που συμπληρώνει την εκτίμηση των επιπτώσεων τους.

Οι Yπουργοί θα ενημερωθούν από την Επιτροπή σχετικά με τη νέα πρόταση κανονισμού για την παραγωγή και την εμπορία φυτικού και δασικού πολλαπλασιαστικού υλικού, αλλά και για τα κύρια αποτελέσματα της υπουργικής διάσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουνίου στη Ρώμη, το κεντρικό θέμα της οποίας ήταν «Ανθεκτικά συστήματα τροφίμων και βιώσιμες γεωργικές αλυσίδες αξίας».




Η Ομιλία του Νίκου Ανδρουλάκη στην Βουλή

Σχετικό απόσπασμα της ομιλίας του Νίκου Ανδρουλάκη στην Βουλή:

Για τις πυρκαγιές: Θεωρώ αδιανόητο αρμόδια χείλη να διαβεβαιώνουν ότι όλα βαίνουν καλώς, αλλά η Ρόδος να καίγεται 7 μέρες. Ο Πρωθυπουργός δήλωσε προ ημερών ότι φέτος έχουμε περισσότερα εναέρια μέσα και περισσότερα πυροσβεστικά οχήματα.Αναφέρθηκε επίσης στην εκταμίευση περισσότερων κρατικών πόρων προς την τοπική αυτοδιοίκηση ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.

Όμως δεν μας είπε γιατί το επιτελικό κράτος απέτυχε και φέτος να καθαρίσει τα δάσηκαι να φτιάξει αντιπυρικές ζώνες.Δεν μας είπε αν έλεγξε πως αξιοποιήθηκαν οι κρατικοί πόροι, από την τοπική αυτοδιοίκηση, όταν για παράδειγμα καταγγέλλεται ότι Περιφέρειες άνοιξαν προσφορές για την αντιπυρική προστασία για την περίοδο 2023-2024 ακόμα και μέσα στον Ιούλιο.

Γιατί ακόμη και σήμερα δεν έχουν βγει οι κανονιστικές πράξεις ώστε να είναι σαφές και ευδιάκριτο το πλαίσιο αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας; Τί έχει υλοποιηθεί από το εθνικό σχέδιο πολιτικής προστασίας «Αιγίς» ύψους σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων ευρώ; Τι απέγιναν τα ειδικά συστήματα παρακολούθησης και προειδοποίησης με drones, τα 13 περιφερειακά  επιχειρησιακά κέντρα πολιτικής προστασίας;

Το 112 είναι πολύ σημαντικό εργαλείο. Δεν φτάνει όμως. Πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα βήματα. Ο φυσικός πλούτος μας χάνεται και δεν μπορούμε να παραμένουμε αναποτελεσματικοί. Τρεισήμισι εκατομμύρια στρέμματα κάηκαν στη χώρα μας τα τελευταία 10 χρόνια.

Έμφαση στην πρόληψη: Ήρθε η ώρα για ένα σύγχρονο σχέδιο πρόληψης των πυρκαγιών, ένα άλλο μοντέλο δασοπροστασίας, αξιοποιώντας το επιστημονικό δυναμικό που διαθέτουμε στα πέντε δασολογικά τμήματα ανώτατης εκπαίδευσης. Χωρίς να σπαταλάμε πόρους, ή να τους χρησιμοποιούμε για να μεταφέρουμε την ευθύνη αλλού και στο τέλος να μην ανήκει σε κανέναν. Ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή βοήθειας και στην αγορά εναέριων μέσων πυρόσβεσης.

Ως εισηγητής του rescEU μαζί με άλλους συναδέλφους μου πετύχαμε να εξασφαλίσουμε 100% ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την προμήθεια των νέων Canadair. Κάτι που παραλείψετε να πείτε κατά την προχθεσινή επίσκεψη σας στην αεροπορική βάση της Ελευσίνας. Ένα πολύ βασικό κομμάτι του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού είναι και η πρόληψη. Εκμεταλλευτείτε το! Είναι πλέον προφανές ότι πρέπει να αναπροσαρμόσουμε τον σχεδιασμό και τις δράσεις πρόληψης.

Για τις νέες προκλήσεις Ερντογάν: Η απόφαση των ΗΠΑ για εκσυγχρονισμό των 80 τουρκικών μαχητικών F-16 και πώληση 40 νέων αεροσκαφών, δεν είναι μία θετική εξέλιξη. Ο κ.Ερντογάν, που εκβίασε την ένταξη της Σουηδίας και συμπεριφέρεται ως παράγοντας αστάθειας στην Ανατολική Μεσόγειο, δεν μπορεί να επιβραβεύεται.

Όσο το παζάρι φέρνει αποτελέσματα, τόσο πιο σκληρό θα γίνεται. Εντυπωσιάστηκα οφείλω να ομολογήσω και από τη σπουδή του κ. Μητσοτάκη, αμέσως μετά τη συνάντηση με τον Τούρκο Πρόεδρο να βάλει στο τραπέζι την εκδοχή μιας τολμηρής διαπραγμάτευσης και να μιλήσει ακόμη και για πιθανότητα υποχωρήσεων. Δεν του είχε γίνει μάθημα, το πάθημα από το ραντεβού στον Βόσπορο πέρσι τον Μάρτιο;

Και τότε μιλούσε για μία «νέα εποχή στις ελληνοτουρκικές σχέσεις» και αμέσως μετά ξεκίνησε νέος κύκλος έντασης. Τώρα λοιπόν, μέσα σε ένα 24ωρο, ο κ. Ερντογάν πυροδότησε το κλίμα στο Κυπριακό και αμφισβήτησε εκ νέου την ελληνική κυριαρχία στα νησιά. Ακόμα και τη λειτουργία του Δεκαπενταύγουστου στην Παναγία Σουμελά, που είχε αρχίσει να γίνεται παράδοση, την απαγόρευσε φέτος. Αφήστε τα επικοινωνιακά παιχνίδια  και εργαστείτε διπλωματικά για να διευρυνθεί ο κύκλος που θα στηρίζει τις θέσεις μας.

 Για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού: Οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ δημιούργησαν τις προϋποθέσεις  ώστε να αποκτήσει φωνή και ρόλο ο απόδημος Ελληνισμός. Με απτά αποτελέσματα.  Ψηφίσαμε τον ειδικό αναπτυξιακό νόμο. Δημιουργήσαμε δίκτυα της παγκόσμιας ομογένειας.

Έγινε μια πραγματική επανάσταση στο θέμα της ελληνόφωνης εκπαίδευσης. Στάλθηκαν από την Ελλάδα δάσκαλοι, βιβλία, οικονομικοί πόροι,  για  να κρατηθεί ζωντανή η ελληνικότητα.  Το έργο μας λοιπόν αποδεικνύει ότι οι απόψεις μας γι’ αυτά τα θέματα δεν είναι συγκυριακές,  αλλά έχουν καθαρά εθνικό και αξιακό χαρακτήρα. Δεν πήραμε αποφάσεις με το βλέμμα στραμμένο στην κάλπη των Ελλήνων του εξωτερικού κύριοι της Νέας Δημοκρατίας. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για εσάς.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μεσούσης της προεκλογικής περιόδου η κυβέρνηση εξέταζε το ενδεχόμενο να μειωθούν έως και να καταργηθούν οι θέσεις βουλευτών επικρατείας από τον απόδημο Ελληνισμό.

 Η Κυβέρνηση επικαλείται τη συναίνεση, αλλά την απέρριψε στην πράξη. Ποια συναίνεση απηχεί η διαβούλευση μίας μόλις εβδομάδας; Ποιος ήταν ο ρόλος των αποδήμων στη διαμόρφωση του νομοσχεδίου; Ανύπαρκτος. Μιλάτε συνεχώς για συναίνεση,  ενώ οι καθημερινές σας πρακτικές υπονομεύουν το ευρύτερο πνεύμα συναίνεσης που πρέπει να αποκτήσει το πολιτικό μας σύστημα.

Όπως δηλώσαμε και στην Επιτροπή, υπερψηφίζουμε το παρόν νομοσχέδιο. Γιατί στεκόμαστε αξιακά σε αυτό το κρίσιμο και τόσο σημαντικό ζήτημα για την πατρίδα μας.

Γι’ αυτό παρά τις εύλογες ανησυχίες μας επιδεικνύουμε πνεύμα συναίνεσης, με τη σκέψη στους δεκάδες χιλιάδες Έλληνες που βρίσκονται στο εξωτερικό και που με την επιστημονική, επαγγελματική και καθημερινή κοινωνική δράση τους  μας κάνουν υπερήφανους.

 




Καλάθι του νοικοκυριού: Τι αλλάζει, ποια προϊόντα βγαίνουν

Το «καλάθι του νοικοκυριού» επιταχύνει τη διείσδυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας παρά την αύξηση των τιμών κατά 13% – Τι συμβαίνει σε γάλα, γιαούρτι, μακαρόνια, κοτόπουλο, όσπρια και αλεύρι

Αλλαγές έρχονται στο «καλάθι του νοικοκυριού», ένα από τα βασικά όπλα της κυβέρνησης στον πόλεμο κατά της ακρίβειας, που συνεχίζει να ροκανίζει τα εισοδήματα, εξαντλώντας τις αντοχές ειδικά των πιο ευάλωτων νοικοκυριών.

Η παράταση του πολυσυζητημένου μέτρου έως το τέλος του 2023, όπως προβλέπεται στο άρθρο 54 του νομοσχεδίου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το οποίο πρόκειται να ψηφιστεί αυτές τις μέρες, θα συνοδευτεί με κινήσεις «επικαιροποίησης» της λίστας των προϊόντων. Αυτό αναφέρει στον ΟΤ υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης.

Ήδη έχει ανοίξει ένας διάλογος μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και της ηγεσίας του υπουργείου, που αφορά τόσο τη «σύσταση» του «καλαθιού του νοικοκυριού» όσο και την επιβολή πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους, ένα μέτρο που επίσης πήρε παράταση έως το τέλος του χρόνου.

Σε ό,τι αφορά το «καλάθι του νοικοκυριού», η «επικαιροποίηση» στόχο έχει να ικανοποιηθούν οι υφιστάμενες ανάγκες των καταναλωτών αλλά και να  περιοριστεί και το έντονο γραφειοκρατικό κόστος που «συνοδεύει» την εφαρμογή του μέτρου για τις αλυσίδες.

Αναλυτικά, από τη λίστα θα βγουν προϊόντα, τα οποία πλέον δεν έχουν μεγάλη ζήτηση, όπως είναι για παράδειγμα τα αντισηπτικά, καθώς και προϊόντα που στη διάρκεια εφαρμογής του μέτρου κινήθηκαν υποτονικά, φερ’ ειπείν το κακάο σε σκόνη.

Στη θέση τους θα μπουν άλλα είδη σημαντικά για διαβίωση των οικογενειών για τα οποία η καταναλωτική ζήτηση αυξάνεται.

Οι αλλαγές θα εξειδικευτούν με την επερχόμενη υπουργική απόφαση για το μέτρο. Επιπλέον από Σεπτέμβρη, δεν αποκλείεται να δημιουργηθεί και το «καλάθι των σχολικών» σε ακολουθία με τα αντίστοιχα «εποχικά» καλάθια που δημιουργήθηκαν στο παρελθόν, όπως το καλάθι του Αι Βασίλη, της Σαρακοστής και του Πάσχα.

Το 5% και η εκτίναξη της ιδιωτικής ετικέτας

Η πρωτοβουλία του «καλαθιού του νοικοκυριού», που αμφισβητήθηκε έντονα, τόσο από τους εκπροσώπους της οργανωμένης λιανικής τροφίμων όσο και από τους βιομήχανους, μέχρι στιγμής παρουσιάζει σημαντική αποδοχή από τους καταναλωτές, ελλείψει άλλου μέτρου αναχαίτισης της ακρίβειας. Κι αυτό διαπιστώνεται από το μερίδιο του τζίρου που καταλαμβάνει στο συνολικό κύκλο εργασιών των αλυσίδων, καθώς φθάνει πλέον στο 5%.

Την ίδια στιγμή βέβαια, η βιομηχανία παραγωγής επώνυμων τροφίμων υπέστη σημαντικές απώλειες, μιας και οι αλυσίδες, προκειμένου να «κερδίσουν» μια θέση στη λίστα με τα φθηνότερα «καλάθια», συμπεριέλαβαν η κάθε μια στο δικό της «καλάθι» πολλούς κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι με βάση τις αναλύσεις της Circana (πρώην IRI) για τις «αποδόσεις» του καλαθιού του νοικοκυριού προκύπτει ότι «τα επώνυμα προϊόντα που δεν είχαν μείωση τιμής και μπήκαν στο καλάθι του νοικοκυριού δεν είχαν σχεδόν καθόλου ανάπτυξη».

Στον αντίποδα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (σύμφωνα με τα στοιχεία μετρήσεων της Circana που αφορούν την περίοδο Ιανουάριος 2022 – Μάιος 2023 και εξετάζουν 34 κατηγορίες προϊόντων που συμμετέχουν στο καλάθι) αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους από 17,8% στο 19,6%.

Αύξηση μεριδίου παρά την άνοδο των τιμών

Το εντυπωσιακό είναι πάντως ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) αύξησαν το «αποτύπωμά» τους παρά την αύξηση τιμών κατά 13% στο εξεταζόμενο διάστημα, ενώ μόνο σε 9 από τις 34 κατηγορίες του δείγματος σημειώθηκε μείωση.

Σε επίπεδο προϊόντων που συμμετέχουν στο «καλάθι» η εκτίναξη του μεριδίου της ιδιωτικής ετικέτας ήταν πολύ μεγαλύτερη.

Συγκεκριμένα το μερίδιο αγοράς του φρέσκου γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας ήταν 12,8% την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2022, πριν δηλαδή το λανσάρισμα του «καλαθιού του νοικοκυριού» και τον Μάιο του 2023 είχε φτάσει στο 18%.

Αντίστοιχα στο αγελαδινό γιαούρτι από 13,4% ανέβηκε σε 17,7%, ενώ στα όσπρια, μια κατηγορία προϊόντων που η ιδιωτική ετικέτα είναι ισχυρή ούτως ή άλλως, το PL από 41,2% έφθασε στο 44,8%. Το ίδιο συνέβη και στα μακαρόνια Νο 6, που από 18,5% το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας έφθασε στο 21,9%.

Στο αλεύρι για όλες τις χρήσεις το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας έφθασε τον φετινό Μάιο στο 25,3% από 23,4%, ενώ στο νωπό κοτόπουλο στο 14,4% από 11,3%.

ot.gr

 




H Πατριωτική Δύναμη συνεχίζει την πολιτική δράση της

Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ – Πρόδρομος Εμφιετζόγλου θα συνεχίσει – μόνη της – την πολιτική δράση της, υπερασπιζόμενη τα δίκαια της πατρίδος και τα συμφέροντα του Ελληνικού Λαού και ειδικότερα των παιδιών μας

Οι καιροί είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι και η παρουσία μας περισσότερο αναγκαία από ποτέ.

Σύντομα θα ανακοινωθεί η νέα οργανωτική δομή του κόμματος.




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τεράστιο λάθος η πραγματοποίηση έργων στην οδό Κουντουριώτου στην καρδιά της τουριστικής περιόδου

Αυτοψία στα έργα της οδού Κουντουριώτου πραγματοποίησε ο υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης, συνοδευόμενος από ομάδα υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά»

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης και η ομάδα του συνομίλησαν με πολλούς επαγγελματίες της οδού Κουντουριώτου, οι οποίοι εξέφρασαν τα παράπονά τους για την έλλειψη ενημέρωσης, σχεδιασμού και μέτρων ασφαλείας, καθώς και την απόγνωση στην οποία έχουν περιέλθει λόγω της δραματικής πτώσης του τζίρου τους στην καρδιά της τουριστικής περιόδου.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος δήλωσε σχετικά: «Οι επαγγελματίες εδώ μου περιέγραψαν εικόνες καταστροφής. Ο τζίρος έχει μειωθεί δραματικά. Εκτός του ότι είναι λάθος το έργο, γιατί δεν έγινε σωστά η μελέτη – μία ακόμη κεντρική αρτηρία της Καβάλας ουσιαστικά θα κλείσει, δεν θα είναι η Κουντουριώτου όπως την ξέρουμε, επομένως φανταστείτε πόσο θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο το κυκλοφοριακό στην πόλη –  είναι τελείως λάθος και η στιγμή που έγινε, σε μία τουριστική περίοδο που περνούν τόσοι πολλοί τουρίστες και αντικρίζουν αυτό το χάος.

Και βλέπετε ότι σήμερα δεν γίνονται και εργασίες, οι εργασίες έχουν σταματήσει, επομένως δεν ξέρουμε ακριβώς ούτε πότε θα τελειώσει αυτό το έργο ούτε την τελική του μορφή, καθώς όπως μου λένε οι καταστηματάρχες εδώ ούτε σωστή διαβούλευση έγινε. Πραγματικά ένα χάος. Λυπάμαι πολύ που ταλαιπωρούνται οι συμπολίτες μας κατ’ αυτόν τον τρόπο».

Δείτε το σχετικό βίντεο:




Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή: «Είμαστε σε πόλεμο με τις φωτιές» – «Θα αποζημιώσουμε όσους επλήγησαν»

«Είμαστε σε πόλεμο», ήταν το μήνυμα που έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για τις φωτιές που κατακαίνε σε όλη την Ελλάδα, από το βήμα της Βουλής, όπου συζητείται το νομοσχέδιο που καταργεί όλους τους περιορισμούς στην ψήφο των αποδήμων

Όπως τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, «θα είμαστε σε επιφυλακή και τις επόμενες εβδομάδες», κρούοντας το καμπανάκι για τις φωτιές, ενώ ο ίδιος δήλωσε ευγνώμων για τους Πυροσβέστες που βρίσκονται στα πύρινα «μέτωπα» και δίνουν μάχη με τις φλόγες.

«Η σημερινή επέτειος αποκατάστασης της δημοκρατίας βρίσκει δυστυχώς τη χώρα μας σε ώρες μάχης με την κλιματική κρίση. Την απειλή της εποχής μας που δοκιμάζει ολόκληρο τον πλανήτη, ειδικά τη μεσόγειο, ειδικά την πατρίδα μας.

Βιώσαμε τον όλεθρο σε πολλές περιοχές και τελευταία δυστυχώς στη Ρόδο. Το νησί πληγώθηκε. Ευτυχώς όμως παρά την πρωτοφανή επέλαση της φωτιάς δεν χάθηκε καμία ζωή, δεν υπήρξε κανένας σοβαρός τραυματισμός για να αποδειχθεί και πάλι ότι απέναντι στη μανία της φύσης κανένα μέτρο δεν θα είναι ποτέ αρκετό. Πολύ περισσότερο που το φετινό καλοκαίρι έχει απανωτούς έντονους καύσωνες», είπε ο κ. Μητσοτάκης.

«Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι μεταφέρθηκαν οργανωμένα και εγκαίρως σε ασφάλεια σημεία. Ευγνωμονούμε την πυροσβεστική, την αστυνομία την πολιτική προστασία, τις ένοπλες δυνάμεις, το λιμενικό, την τοπική αυτοδιοίκηση, τους εθελοντές για την αυταπάρνηση τους. Η αναμέτρηση αυτή ήταν και είναι άνιση και έτσι θα συνεχιστεί για όσο διάστημα οι καιρικές συνθήκες παραμένουν δυσχερείς» πρόσθεσε.

«Έχουμε ακόμα τρεις δύσκολες ημέρες, μετά θα υπάρχει ύφεση του καύσωνα, αλλά θα πρέπει για τις επόμενες εβδομάδες να είμαστε όλοι σε μόνιμη επιφυλακή. Βρισκόμαστε σε πόλεμο, προσανατολισμένοι αποκλειστικά στο μέτωπο της φωτιάς. Θα ξαναφτιάξουμε αυτά που χάσαμε, θα αποζημιώσουμε αυτούς που χτυπήθηκαν.

Ο απολογισμός θα έρθει πλήρης ψύχραιμος, στον χρόνο που πρέπει όταν θα κάνουμε τον συνολικό απολογισμό, είτε αφορά το επιχειρησιακό επίπεδο και τις πιθανές καθυστερήσεις στην πρόληψη, είτε τρις αιτίες και το ενδεχόμενο εμπρησμών από δόλο ή αμέλεια» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η κλιματική κρίση είναι ήδη εδώ θα εκδηλώνεται ολοένα και περισσότερο με μεγαλύτερες φυσικές καταστροφές και η κυβέρνηση οφείλει να μην αρκείται στην όποια πρόοδο έχουμε πετύχει αλλά να προσαρμόζουμε γρήγορα τα σχέδια μας προσαρμόζει τα σχέδια της στις νέες συνθήκες, αναλαμβάνοντας και ειδικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο ΕΕ.

Απαιτείται αλλαγή κουλτούρας και συμπεριφορά από όλους» τόνισε υπογραμμίζοντας ότι δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι από αυτή τη δοκιμασία το κράτος απουσιάζει. «Το αντίθετο ήταν παρών ενισχυμένο όσο ποτέ. Με περισσότερα εναέρια μέσα, περισσότερους πυροσβέστες» είπε.

«Καρφιά» κατά ΣΥΡΙΖΑ για την ψήφο των αποδήμων

«Αντιμετωπίζουμε ένα θέμα που βρίσκεται πάνω από τα παραταξιακά σύνορα. Ένα θέμα που πρέπει να μας ενώνει. Το πρώτο νομοσχέδιο που αίρει όλους του περιορισμούς στο δικαίωμα ψήφου των Ελλήνων που κατοικούν εκτός Ελλάδος. Μακάρι αυτή η δυνατότητα συναινέσεων να τη δούμε και στην αντιμετώπιση κρίσιμων προκλήσεων όπως αυτή της κλιματικής αλλαγής», ανέφερε ο πρωθυπουργός στη Βουλή.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε πως από το 2019 η κυβέρνηση προσπάθησε δύο φορές να δώσει αυτό το δικαίωμα σε όσους είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους και κατοικούν στο εξωτερικό. «Αναγκαστήκαμε να κάνουμε συμβιβασμούς.

Η δεύτερη απόπειρά μας συνάντησε και πάλι την άρνηση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Σήμερα οι συνθήκες είναι ώριμες ώστε το βήμα αυτό να εδραιωθεί και να γίνει άλμα. Είναι κίνηση πατριωτική. Είναι πρωτοβουλία βαθιά εκσυγχρονιστική αφού η χώρα μας είναι από τις ελάχιστες που δεν είχε αυτή την πρόβλεψη. Ταυτόχρονα είναι και μια ρύθμιση βαθιά δημοκρατική», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης.

«Διορθώνουμε αστοχίες και λάθη»

Ο πρωθυπουργός είπε ότι η ρύθμιση διορθώνει αστοχίες και λάθη. «Όλες αυτές οι δυσχέρειες αίρονται σήμερα. Πρακτικά οι απόδημοι που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους θα μπορούν να ψηφίζουν στον τόπο που κατοικούν όπως και οι Έλληνες που θα γνωρίζουν από πριν ότι εκείνη την ημέρα θα βρίσκονται εκτός Ελλάδος», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Το θεμέλιο είναι η δίκαιη και ισότιμη μεταχειριση, η τήρηση της καθολικότητας της ψήφου. Η πρωτοβουλία απαντά σε ένα δημοκρατικό αίτημα της εποχής και σε ένα διαχρονικό αίτημα της διασποράς».

Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι είναι ένα ζήτημα στο οποίο συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών στην πατρίδα και εκείνων που ζουν στο εξωτερικό. Ο πρωθυπουργός είπε ότι πρόκειται ταυτόχρονα και για πράξη κοινωνικής δικαιοσύνης καθώς όποιος έχει οικονομική άνεση μπορεί να έρθει με το αεροπλάνο στην Ελλάδα να ψηφίσουν, ενώ δεν έχουν αυτή την οικονομική δυνατότητα όλοι.

«Θα ήθελα να κάνουμε το βήμα αυτό να το κάνουμε όλοι μαζί, ιδανικά να συγκεντρώσουμε 300 ψήφους. Δεν είναι θέμα ιδεολογίας, είναι θέμα σεβασμού στον πολίτη, είναι αυτονόητη δημοκρατική υπέρβαση. Είναι και ένα μήνυμα ότι δεν υπάρχουν ψηφοφόροι δύο ταχυτήτων. Θέλουμε την πιο ενεργή των αποδήμων μας στην πολιτική ζωή της χώρας», συμπλήρωσε.

«Γεφυρώνουμε τη σχέση μας με την ελληνική διασπορά»

Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως το χρέος μας αφορά και τους νέους που έφυγαν από τον τόπο τα χρόνια της κρίσης. «Από την έως τώρα διαδικασία μένω με την εντύπωση ότι αυτή η βοή των γεγονότων πέρασε από τους τοίχους της Βουλής, θέλω να συγχαρώ τα κόμματα που επέλεξαν να στηρίξουν αυτή την πρωτοβουλία. Θέλω να μιλήσω και για τις τρεις αρνήσεις οι οποίες ακόμα διαφαίνονται.

Δεν θα ασχοληθώ πολύ με την επιλογή του ΚΚΕ να ακολουθεί το δρόμο του μοναχικού αναχρονισμού. Θα ήθελα να σχολιάσω τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Παραμένει αδιόρθωτη και όμηρος κακού παρελθόντος.

Ενώ μεσολάβησαν τόσα και τόσα, ανασύρετε τα ίδια επιχειρήματα του κ. Τσίπρα. Δεν γίνεται να διαχωρίζουμε τους πολίτες σε δύο κατηγορίες. Αυτά τα επιχειρήματα έχουν πλήρως αποδομηθεί, προκλητικοί ελιγμοί. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις των υποψηφίων για την προεδρία του κόμματος, αν ενστερνίζονται αυτές τις απόψεις του κ. Τσίπρα, αν μπορείτε να αποδείξετε ότι έχετε αντιληφθεί ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Είναι δική σας επιλογή, είναι σαφές ότι δεν χρειαζόμαστε τις ψήφους του ΣΥΡΙΖΑ όμως θα ήταν πολύ καλό αν έστω και με καθυστέρηση αλλάζατε τη στάση της. Η ζωή τα έφερε έτσι, η κα Ζωή Κωνσταντοπούλου να είναι πιο υπεύθυνη.

Η ιστορία θα μας κρίνει όλους όπως και τον κ. Βελόπουλο .Την ίδια ακριβώς ρύθμιση την ψηφίσατε πριν ένα χρόνο, τώρα ψηφίζετε παρόν. Μάλλον έπαιξε το 0,7% που πήρατε στους Ελληνες του εξωτερικού. Νισάφι πια με τους πατριώτες της φακής», τόνισε ο πρωθυπουργός ο οποίος ανέφερε ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει θετικά και την προοπτική της επιστολικής ψήφου. «Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε αυτή τη συζήτηση», συμπλήρωσε.

«Στόχος μας να λύσουμε ένα πρόβλημα το οποίο εκκρεμεί εδώ και μισό αιώνα. Να εκπληρώσουμε ένα χρέος απέναντι στους απόδημους. Συνιστά πράξη ευθύνης, αντανακλά τις προσδοκίες και τα συμφέροντα του έθνους εντός και εκτός συνόρων με σεβασμό σε όσους κρατούν ψηλά τη γαλανόλευκη παντού», πρόσθεσε.

«Γεφυρώνουμε τη σχέση μας με την ελληνική διασπορά σε κάθε γωνιά της υφηλίου. Έχουμε την ευκαιρία να προωθήσουμε μια ρύθμιση τολμηρή χωρίς κομματικό χρώμα, με πρόσημο εθνικό. Νίκη του κοινοβουλίου, νίκη της Δημοκρατίας. Σας καλώ να εγκρίνουμε όλοι μαζί την άρση όλων εμποδίων για να ψηφίζουν οι εγγεγραμμένοι που βρίσκονται στο εξωτερικό από τον τόπο κατοικίας τους, σας καλώ να το κάνουμε με ένα.

Δείτε την σχετική ανακοίνωση του Πρωθυπουργού:

newsit.gr

 




Θόδωρος Τοτός: «Ντροπή και αίσχος! Η διοίκηση του Δήμου μας τιμωρεί και δεν δίνει νερό στους Φιλίππους!»

Ο Πρόεδρος Κοινότητας Φιλίππων Θεόδωρος Τότος σύμφωνα με την ανακοίνωση του: 

“Από τον Ιανουάριο είναι έτοιμη η γεώτρηση που θα δώσει νερό στους δημότες των Φιλίππων, μετά από πολλές προσπάθειες, αλλά η διοίκηση του Δήμου δεν έκανε καμία ενέργεια για γίνει η σύνδεση με το χωριό και να αποκτήσουμε επιτέλους καθαρό και ποιοτικό νερό!!

Ο λόγος; Γιατί δε θα συμμετέχω στις ερχόμενες Δημοτικές Εκλογές με την παράταξη του Δημάρχου!

Έφτασαν στο σημείο, από την εμπάθειά τους, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ να κάνουν φραγή στον αριθμό του κινητού μου, για να μη δέχονται τις κλήσεις μου, και να αρνούνται να μιλήσουν μαζί μου εδώ και μήνες!

Τους καλώ έστω και τώρα να σοβαρευτούν και να βάλουν σε προτεραιότητα, πάνω από τα πολιτικά τους συμφέροντα και την εμπάθειά τους, τη βασική ανάγκη των δημοτών των Φιλίππων να έχουν νερό!

ΥΣ: Την ίδια περίοδο με τη γεώτρηση των Φιλίππων, έγιναν άλλες δύο αρδευτικές γεωτρήσεις σε Δάτο και Ζυγός, οι οποίες σήμερα λειτουργούν.. Οι Πρόεδροι των Κοινοτήτων αυτών είναι υποψήφιοι με τον Δήμαρχο Καβάλας… Τυχαίο; Δε νομίζω!

Και φυσικά, η διοίκηση του Δήμου δεν έκανε τίποτα για να προχωρήσει το μεγάλο έργο υδροδότησης όλης της περιοχής των Φιλίππων από τις πηγές Κεφαλαρίου, για να γλιτώσουμε επιτέλους από τις γεωτρήσεις και τα τεράστια έξοδα (που τα πληρώνουμε εμείς οι δημότες…) και να πίνουμε καθαρό και ποιοτικό νερό!”