Τους 154 υποψήφιους του ψηφοδελτίου του παρουσίασε ο Απόστολος Τζιτζικώστας

Την ομάδα της «Αλληλεγγύης» που «θα πάει την Κεντρική Μακεδονία μπροστά τα επόμενα χρόνια» παρουσίασε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, σε εκδήλωση που έγινε δυτικά της Θεσσαλονίκης. Ο κ. Τζιτζικώστας παρουσίασε συγκεκριμένα τους 154 υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους στις επτά περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία, Σέρρες, Χαλκιδική), που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο της παράταξης «Αλληλεγγύη» και με το οποίο θα διεκδικήσει την επανεκλογή του στις εκλογές του Οκτωβρίου.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τον Γιώργο Ιωσηφίδη ενισχύουμε τις προτεραιότητες και τους στόχους μας για την ανάπτυξη του τοπικού Αθλητισμού»

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Γιώργο Ιωσηφίδη, προπονητή ποδοσφαίρου

Ο Γιώργος Ιωσηφίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Ν. Καρβάλη. Ασχολείται επαγγελματικά με την Ακαδημία Ποδοσφαίρου της ομάδας της Ν. Καρβάλης “Ναζιανζός” ως προπονητής.

Είναι πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στις ομάδες του ΑΟ Καβάλας, του Άρη Θεσσαλονίκης και της Skoda Ξάνθη. Είναι παντρεμένος με την Ρούλα Ζωτικού, που είναι γυμνάστρια στον ΟΚΑΚ Καβάλας, και έχει δύο κόρες, τη Σοφία και την Αναστασία, που είναι Βαλκανιονίκες και Πανελληνιονίκες στο άθλημα του Στίβου.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Γιώργο Ιωσηφίδη για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

 




Ο Γιάννης Λοστορίδης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γιάννης Λοστορίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιάννη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα το 1967 στην Καβάλα.

Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Καβάλας. Ήμουν αθλητής του Ναυτικού Ομίλου Καβάλας(ΝΟΚ), παίκτης του πόλο.

Εργάστηκα στο σωματείο φορτοεκφορτωτών καπνού και στο εργοστάσιο της ΒΦΛ και τα τελευταία επτά χρόνια εργάζομαι στο Αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος ως ελεγκτής ασφαλείας».

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητά του, το ήθος και ο ακέραιος χαρακτήρας, η σεμνότητα, η ενασχόλησή του με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα με την υδατοσφαίριση, η καθαρή πολιτική σκέψη, το ανοιχτό πνεύμα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Γιάννη Λοστορίδη πολύτιμο συνεργάτηγια την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, ιδιαίτερα μάλιστα στον τομέα του αθλητισμού και της κοινωνικής πολιτικής, καθώς και για την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα.

Γιάννη,καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με την Άρτεμη Πέππα δίνουμε νέες προοπτικές στην πολιτιστική πολιτική του Δήμου Καβάλας»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΖ ΖΗΩΣ ΜΑΣ:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ την Άρτεμη Πέππα, ελεύθερη επαγγελματία και εικαστικό

Η Άρτεμη Πέππα γεννήθηκε στην Καβάλα. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό και την Ιστορία. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στις Τέχνες και στη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Παράλληλα, είναι κάτοχος διπλώματος του ΙΕΚ ΟΑΕΔ, με ειδικότητα “Διοικητικό και Οικονομικό Στέλεχος Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων”.

Είναι ενεργό μέλος της Εικαστικής Κοινότητας Καβάλας στο πεδίο της Ζωγραφικής και της Εικονογράφησης. Κατέκτησε την τρίτη θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Δήμος Παγγαίου με θέμα “Εμβληματικά Κτήρια και Τοπία”. Είναι μέλος του Συλλόγου Γυναικών Επιστημόνων Καβάλας και συμμετέχει στη δημιουργική ομάδα του Δήμου Καβάλας (Crea Center).

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά την Άρτεμη Πέππα για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.

 




Ο Νίκος Παππάς στην Καβάλα και το σχόλιο για την υποψηφιότητα Κασσελάκη

Με στελέχη και μέλη του ΣΥΡΙΖΑ στην Καβάλα συναντήθηκε ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος Νίκος Παππάς

Η επίσκεψή του εντάσσεται στο πλαίσιο περιοδείας που κάνει εδώ και μέρες στη Μακεδονία και τη Θράκη.

Το μεσημέρι της Τρίτης 29 Αυγούστου μίλησε σε συγκέντρωση μελών στο Κοκκινόχωμα.

Εκεί μεταξύ άλλων τόνισε ότι στόχος των εσωκομματικών διαδικασιών είναι να οδηγήσουν σε ανασυγκρότηση του χώρου που εκτείνεται από την Αριστερά έως το προοδευτικό Κέντρο.

«Η αλλαγή αρχηγού στο ΣΥΡΙΖΑ αφορά όλο τον προοδευτικό κόσμο» είπε ενώ απαντώντας σε ερώτηση για την υποψηφιότητα Κασσελάκη σχολίασε: «κάθε νέα υποψηφιότητα προσθέτει, μπορεί μάλιστα να οδηγήσει σε αύξηση συμμετοχής».

Ο κ. Παππάς εκτίμησε ότι από εδώ και στο εξής θα αρχίσει η φθορά του Κυριάκου Μητσοτάκη, υποστηρίζοντας ότι επειδή πρόκειται για κόμμα που κυβέρνηση ήδη τέσσερα έτη δε μπορεί να συνεχίσει να ρίχνει τις ευθύνες για όσα κακά συμβαίνουν στους προηγούμενους.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη Σοφία Τσάκωνα δυναμώνουμε τη συμμετοχή των νέων γυναικών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει ένα νέο μέλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τη Σοφία Τσάκωνα, φιλόλογο.

Η Σοφία Τσάκωνα γεννήθηκε το 1994 στην Καβάλα. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι παντρεμένη με τον Γιώργο Δημητριάδη και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τη Σοφία Τσάκωνα για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″.

 




Χρήστος Μέτιος | Ως Περιφέρεια ΑΜ-Θ αυτά τα ζητήματα θέσαμε στους Υπουργούς στον Έβρο

Τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση

Με το πέρας των συσκέψεων που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 28 Αυγούστου στην Αλεξανδρούπολη, με τη συμμετοχή πολυάριθμου κυβερνητικού κλιμακίου υπό τον Υπουργό Επικρατείας κ. Μάκη Βορίδη, του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστου Μέτιου καιφορέων του Έβρου για το θέμα των πυρκαγιών, ο κ. Μέτιος δήλωσε:

«Ο Έβρος, και μαζί ολόκληρη η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, περνάει δύσκολες στιγμές.

Οι καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ημερών είναι ένα ακραίο φαινόμενο που δοκιμάζει τις αντοχές όλων μας.

Από την πρώτη στιγμή, οι υπηρεσίες και τα στελέχη της Περιφέρειάς μας, και εγώ ο ίδιος προσωπικά, ήμασταν παρόντες σε όλα τα μέτωπα των πυρκαγιών, κάνοντας περισσότερα από τις αρμοδιότητές μας, σε συνεχή επικοινωνία και συνεννόηση με την Πυροσβεστική, την Αστυνομία, τον Στρατό και τους Δήμους.

Ταυτόχρονα, ήμουν σε ανοιχτή επικοινωνία με την Κυβέρνηση για την αποστολή ακόμη περισσότερων μέσων κατάσβεσης και συνομίλησα και με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η παρουσία στον Έβρο πολυάριθμου κυβερνητικού κλιμακίου υπό τον Υπουργό Επικρατείας Μάκη Βορίδη είναι κάτι που ζήτησα προσωπικά έτσι ώστε οι απαντήσεις και οι λύσεις να δοθούν εδώ, στον Έβρο.

Στις συσκέψεις που κάναμε για όλα τα θέματα – για την αυτοδιοίκηση, την πολιτική προστασία και τις αποζημιώσεις, τη μετανάστευση, την αστυνόμευση, τον πρωτογενή τομέα και την προστασία των δασών – εμείς, ως Διοίκηση της Περιφέρειας, θέσαμε τα εξής ζητήματα:

  • την στήριξη των πληγέντων σε όλη την Περιφέρειά μας
  • τη δρομολόγηση των απαραίτητων έργων στο περιβάλλον και στις υποδομές
  • την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας
  • και τη λήψη επιπλέον μέτρων σε επίπεδο σχεδιασμού για την αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον.

Η Διοίκησή μας, κι εγώ προσωπικά, θα είμαστε στην πρώτη γραμμή, δίπλα στις προσπάθειες της Πολιτείας για ένα Κράτος αποτελεσματικό, όπως κάνουμε άλλωστε σταθερά όλα αυτά τα χρόνια στη διαχείριση απανωτών κρίσεων.

Θα ήθελα τέλος να πω, ότι επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτη Σχοινά και του ζήτησα την στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αποκατάσταση του Δάσους της Δαδιάς. Ο κ. Σχοινάς έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα αυτό.»

Τα μέτρα αρωγής που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τον Έβρο μετά την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στην περιοχή εδώ.




Συνεχίζεται η στήριξη στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος νοικοκυριών και αγροτών – Αναλυτικά παραδείγματα

Τη συνέχιση της στήριξης στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος νοικοκυριών και αγροτών ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Ειδικότερα τονίζεται σε ανακοίνωση: «Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει, σήμερα, Τρίτη, 29 Αυγούστου 2023, τη συνέχιση των μέτρων στήριξης στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά στον Σεπτέμβριο, οι ενισχύσεις για την ηλεκτρική ενέργεια σε οικιακά τιμολόγια και για όλες τις παροχές κύριας και μη κύριας κατοικίας, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια και ανεξαρτήτως παρόχου,
διαμορφώνονται ως εξής:

Για μηνιαίες καταναλώσεις έως 500kWh, η ενίσχυση αυξάνεται σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και ανέρχεται σε 15€/MWh. Η κατηγορία αυτή καταλαμβάνει το 90% των νοικοκυριών στην Ελλάδα.

Την ίδια ενίσχυση θα λάβουν και όσοι έχουν μηνιαία κατανάλωση πάνω από 500 kWh, υπό την προϋπόθεση ότι θα μειώσουν κατά 15% τη μέση ημερήσια κατανάλωση ενέργειας, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή.

Στα νοικοκυριά που είναι ενταγμένα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), η ενίσχυση ανέρχεται στα 50 €/MWh για το σύνολο της κατανάλωσης και απορροφά το 100% του αυξημένου κόστους.

Επιπλέον για τους αγρότες, ανεξαρτήτως ισχύος παροχής και επιπέδου τάσης, η ενίσχυση αυξάνεται σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και ανέρχεται σε στα 15€/MWh, για το σύνολο της μηνιαίας κατανάλωσης.
Η αξία της ενίσχυσης του ρεύματος για νοικοκυριά και αγρότες, τον Σεπτέμβριο, ξεπερνά, συνολικά, τα 21,4 εκατ. ευρώ»

iefimerida.gr

 

 




Ο Γιώργος Μακρίδης υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Νέας Καρβάλης με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Ο Γιώργος Μακρίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Νέας Καρβάλης με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιώργο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Είμαι 36 ετών και κατάγομαι από το Μπατούμ της Γεωργίας. Σε ηλικία μόλις 3,5 ετών ήρθα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Νέα Καρβάλη η οποία έγινε η δεύτερη,αλλά και η πραγματική μου πατρίδα.

Μεγαλώνοντας στηΝέα Καρβάλη και τελειώνοντας τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, επέκτεινα τις γνώσεις μου, παίρνοντας δύο πτυχία. Το ένα είναι το πτυχίο βοηθού ηλεκτρολόγου εγκαταστάσεων και το δεύτερο του επισκευαστή αμαξιδίων ατόμων με αναπηρία.

Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία σε διάφορες μονάδες της παραμεθορίου.

Τα τελευταία 12 χρόνια εργάζομαι ως οδηγός, προκειμένου να βιοποριστώ και να συντηρήσω την οικογένειά μου η οποία αποτελείται από 4 μέλη,τη σύζυγό μου  Κοντογιαννίδου Ελισάβετ, που και αυτή είναι εργαζόμενη, και τα δυο μας αγόρια.

Αποφάσισα να στηρίξω τον Γιάννη Εριφυλλίδη, γνωρίζοντας τις προθέσεις του για την ανάπτυξη της Νέας Καρβάλης σε κάθε τομέαμέσα από το πρόγραμμά του,  αλλά γνωρίζοντας και τον ίδιο, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις για την ηθική του, την ευαισθησία του στα κοινωνικά ζητήματα και τις φρέσκες ιδέες του που θα δώσουν άλλη όψη στον τόπο μου,κάτι το οποίο έχει τόσο μεγάλη ανάγκη».

Πιστεύουμε ότιη διάθεση να προσφέρει με ανιδιοτέλεια στον τόπο μας, η εργατικότητα, η ιδιαίτερη ευαισθησία του ως προς το ζήτημα της προσβασιμότητας παντού των ατόμων με αναπηρία, οι προτάσεις του για την ανάπτυξη της Νέας Καρβάλης και η μεγάλη αγάπη του για τη Νέα Καρβάλη και την ευρύτερη περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας καθιστούν τον Γιώργο Μακρίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας με επίκεντρο το ιερό προσκύνημα του Αγίου Γρηγορίου και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τη Νέα Καρβάλη.

Γιώργο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θάσου και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO)

Στις 25 Αυγούστου 2023 συν – υπογράφηκε η Συμφωνία Συνεργασίας για το πακέτο Τεχνικής Βοήθειας, μεταξύ του Δήμου Θάσου και του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO)

Οι ειδικοί του UNWTO θα συνεργαστούν με τον Δήμο της Θάσου με πρωτοποριακές συνέργειες ιδιωτικών και δημόσιων φορέων που σχετίζονται με τη Θάσο, ώστε να τεθούν οι βάσεις για ισόρροπη και προς όφελος όλων αειφορική ανάπτυξη του κλάδου και του τόπου.

Ως μέρος της Τεχνικής Βοήθειας, ο UNWTO θα αναλύσει και θα αξιολογήσει τις ενέργειες μάρκετινγκ της Θάσου με σκοπό την δημιουργία ενός νέου Σχεδίου Δράσης. Επιπλέον, θα διεξάγει έρευνα στους κατοίκους του νησιού ώστε να διασφαλίσει την συν – περίληψή τους ως κύριο φορέα στο σχεδιασμό της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης της Θάσου.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Με την παρούσα συνεργασία, το νησί της Θάσου αποκτά αφενός διεθνή και σύγχρονα “εργαλεία” τεχνικής βοήθειας που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη και αφετέρου την κατάλληλη πολιτική εξωστρέφειας που χρειάζεται για μια πιο βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το φυσικό περιβάλλον, την ιστορία, τον πολιτισμό και την τοπική κοινωνία.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Νικόλαο Γκολφινόπουλο, Senior Project Specialist του UNWTO και την κα. Γιώτα Μοσχοπουλίδου, Επιστημονική Σύμβουλο Τουριστικής Ανάπτυξης, για την αμέριστη σύμπραξή τους προς την επίτευξη της συμφωνίας αυτής».

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη Μαρία Χαλκίδου δυναμώνουμε τη συμμετοχή των γυναικών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση»

Ο Υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος καλωσορίζει στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τη Μαρία Χαλκίδου, έμπορο ενδυμάτων και δραστήριο μέλος σε κοινωνικούς φορείς της τοπικής μας κοινωνίας.

“Η Μαρία Χαλκίδου γεννήθηκε στην Καβάλα και διαμένει στα Ποταμούδια. Είναι επιχειρηματίας στον τομέα της ένδυσης εδώ και πολλά χρόνια και ενεργό μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποταμουδίων.

Είναι παντρεμένη με τον Ιωάννη Δερβετζή και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τη Μαρία Χαλκίδου για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″

 




Σύσκεψη στο Μαξίμου στις 11 για Πάρνηθα-Έβρο και ενίσχυση της Πολιτικής Προστασίας -Drones, κυρώσεις σε δήμους, ενισχύσεις

Την επόμενη ημέρα για την ενίσχυση της Πολιτικής Προστασίας -μετά τις καταστροφικές φωτιές του φετινού καλοκαιριού- σκέφτεται ήδη το κυβερνητικό επιτελείο, με την πρώτη ευρεία σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου να είναι προγραμματισμένη για σήμερα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 11:00, μαζί με τους υπουργούς των αρμόδιων υπουργών, αναμένεται να κάνουν μια πρώτη αποτίμηση των καταστροφικών πυρκαγιών και να δώσουν το στίγμα για την ανάπλαση των καμένων εκτάσεων, κυρίως σε Έβρο και Πάρνηθα, περιοχές που υπέστησαν τη μεγαλύτερη περιβαλλοντική καταστροφή, αφού έγιναν στάχτη εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα πρασίνου.

Υπενθυμίζεται ότι χθες κυβερνητικό κλιμάκιο υπό τον Μάκη Βορίδη βρέθηκε στον Έβρο, όπου η φωτιά εξακολουθεί να μαίνεται για πάνω από 10 ημέρες, και διαμόρφωσε μια σαφή εικόνα για το μέγεθος της καταστροφής, ενώ το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής (25/8) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πραγματοποιήσει αυτοψία στην Πάρνηθα.

Ο διπλός στόχος, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, είναι τόσο η άμεση ανάπλαση των καμένων εκτάσεων όσο και η ενίσχυση της πυροπροστασίας. Όσον αφορά την ανάπλαση των περιοχών που καταστράφηκαν περιβαλλοντικά από τη φωτιά, ο πρώην υφυπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Αμυράς αναμένεται να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, αφού, όπως έγραψε χθες το iefimerida.gr, ορίστηκε ειδικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του συντονιστή για την ανάπλαση Πάρνηθας-Έβρου.

Ενισχύονται τα μέσα δασοπυρόσβεσης

Την ίδια ώρα, σε προχωρημένες συζητήσεις βρίσκεται και η αναβάθμιση στον τομέα της δασοπυρόσβεσης. Όπως είχε γράψει προ ημερών σε σχετικό ρεπορτάζ του το iefimerida.gr, ήδη έχει «κλειδώσει» η συμφωνία για την απόκτηση υπερσύγχρονων Canadair 515 από την Ελλάδα, τα οποία αναμένεται με τις δυνατότητες που έχουν να βοηθήσουν σημαντικά στις προσπάθειες κατάσβεσης από αέρος.

Εκτός αυτού, στο πακέτο παρεμβάσεων που υπάρχει στο τραπέζι περιλαμβάνεται και η απόκτηση drones τα οποία θα ενταχθούν στις τάξεις της Πολιτικής Προστασίας για περισσότερες εναέριες περιπολίες, επενδύοντας ουσιαστικά στην πρόληψη, αφού από αέρος τα drones θα εντοπίζουν τα μέτωπα άμεσα προτού αυτά αρχίζουν να επεκτείνονται. Στο ζήτημα αναφέρθηκε και ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος μιλώντας χθες στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

«Αυστηρότερες κυρώσεις σε δήμους και σε ιδιώτες»

Την ίδια ώρα, στα των δήμων, ο κ. Σκέρτσος τόνισε ότι «από το 2021 και μετά έχουμε κάνει ένα νέο πλαίσιο σχετικά με τη δυνατότητα του δήμου να μπαίνει σε ένα οικόπεδο που δεν έχει καθαριστεί. Μπορεί, πλέον, αυτεπάγγελτα να μπαίνει ο δήμος». Πλέον, ένα από τα μέτρα που θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα, θα συμπεριλαμβάνει και αυστηρότερη κύρωση και στον δήμο που δεν κάνει τη δουλειά αυτή, και στον ιδιώτη. «Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, της τεχνητής νοημοσύνης, των αεροφωτογραφιών μπορούμε να βρούμε τα πάντα πλέον», προειδοποίησε.

Πολύ πιο εντατικά, στο εξής, η Πολιτική Προστασία θα ελέγχει τους δήμους, και «το υπουργείο Εσωτερικών, στο πλαίσιο της διαρκούς επανεξέτασης της εποπτείας που ασκεί το ίδιο στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, θα φέρει ένα νομοσχέδιο το αμέσως επόμενο διάστημα, στο οποίο θα υπάρχουν κρίσιμοι δείκτες. Μεταξύ αυτών και η τήρηση όλων των οδηγιών για την πολιτική προστασία και την προστασία του περιβάλλοντος, για τις επιδόσεις των δήμων», προανήγγειλε ο υπουργός Επικρατείας, προσθέτοντας:

«Οι δήμοι θα πρέπει να πάρουν το μήνυμα ότι έχουν πάρα πολύ συγκεκριμένες υποχρεώσεις, τις οποίες αν δεν τηρούν θα έχουν επιπτώσεις […] κάθε δήμος αλλά και οι κάτοικοι μιας περιοχής πρέπει να αυτο-οργανωθούν. Να κρατούν το δάσος καθαρό, να το φροντίζουν».

 




Ο Στέφανος Κασσελάκης ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ

Με ένα βίντεο, ο Στέφανος Κασσελάκης ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη (29.8.2023) την υποψηφιότητά του για πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι η κάθοδός του στις εσωκομματικές εκλογές είναι «ριζοσπαστική», όπως και η ζωή του

«Αρκετές γενιές χάθηκαν. Είναι ώρα να φτιάξουμε το Ελληνικό Όνειρο που τόσο έχουμε ανάγκη. Με ένα κράτος που διασφαλίζει ισοτιμία στην ευκαιρία. Με έναν πολίτη που το μέλλον του δεν προδιαγράφεται από το πού και πώς γεννήθηκε», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Στέφανος Κασσελάκης στο βίντεό όπου ανακοινώνει την υποψηφιότητά του για πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Έτσι, επιβεβαιώνεται και το δημοσίευμα του newsit.gr σήμερα το πρωί πως αναμενόταν το βίντεο του Στέφανου Κασσελάκη από ώρα σε ώρα. Ήδη, είχε κάνει γνωστή την απόφαση του πάντως να είναι ο πέμπτος υποψήφιος για την αρχηγία του ΣΥΡΙΖΑ με μία επιστολή του προς την Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ Χανίων χθες το απόγευμα.

«Αισθάνομαι την ανάγκη , μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου , η πρώτη μου δημόσια επαφή να γίνει στον τόπο καταγωγής μου και με τους ανθρώπους του τόπου μου», ανέφερε χαρακτηριστικά στην επιστολή του.

«Με λένε Στέφανο και έχω να σας πω κάτι.

Γεννήθηκα στο Μαρούσι το 1988.

Σε μία χώρα με κληρονόμους πρωθυπουργούς. Σε μία οικογένεια με αυτοδημιούργητους γονείς. Η μητέρα μου, οδοντίατρος, δούλευε μέρα νύχτα να στηρίξει τον πατέρα μου όσο εκείνος άρχιζε την εταιρεία του. Τελικά η εταιρεία μεγάλωσε και εγώ βρέθηκα να μεγαλώνω στην Εκάλη.

Μόνο που αυτή η ευμάρεια ήταν τελικά επιφανειακή – όπως ήταν και της Ελλάδας.

Το παραδικαστικό κύκλωμα χτύπησε τους γονείς μου και τους πήρε ό,τι είχαν και δεν είχαν.

Έτσι, στα 14 μου βρέθηκα μόνος μου στην Αμερική. Όχι για πολυτέλεια. Από ανάγκη. Ήμουν τυχερός που ένα από τα παλαιότερα σχολεία των ΗΠΑ μού έδωσε πλήρη υποτροφία. Και αργότερα, η υποτροφία Ανδρέα Δρακόπουλου μού επέτρεψε να φοιτήσω στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια.

Το 2009, στα 21 μου, εν μέσω οικονομικής κρίσης, βρήκα δουλειά στην Goldman Sachs και είδα από κοντά τι είναι Κεφάλαιο. Το να αγοράζεις τον κόπο του άλλου φτηνά. Το πόση αλαζονεία φέρνει το χρήμα.

Γι’ αυτό και άφησα αυτήν τη δουλειά. Πήρα δάνειο με προσωπική εγγύηση, και τρία χρόνια μετά κατάφερα να μπω στην ποντοπόρο ναυτιλία. Διαχειριζόμενος ρίσκο όλο το 24ωρο.

Μετά από πολύ ιδρώτα, πήρα μια μεγάλη οικονομική ανάσα.

Αλλά υπάρχει μια άλλη ανάσα, πολύ πιο σημαντική: Είναι η ανάσα της ελευθερίας.

Γνώρισα τον Τάιλερ στα 31 μου. Νοσοκόμος στις ΜΕΘ, ξαγρυπνούσε δίπλα στους ασθενείς, ενώ έκανε το διδακτορικό του με το φως της ημέρας. Και όπως είχα δει από τους γονείς μου στα εύκολα και στα δύσκολα, όταν βρίσκεις έναν άνθρωπο καλύτερο από σένα, κάνεις ό,τι μπορείς να τον κρατήσεις, ό,τι και να λένε οι άλλοι.

Δεν έχω γκέι ατζέντα. Έχω ανθρώπινη ατζέντα. Με προτάσεις που τις διαβάσατε πριν από μερικές μέρες, που άλλοι φοβούνται να τις πουν.

Προνόμια για λίγους και εκλεκτούς τέλος, διαφάνεια παντού, τομές σε υγεία, παιδεία, εργασία, δικαιοσύνη, διαχωρισμός Κράτους – Εκκλησίας, κατάργηση της υποχρεωτικής θητείας στον στρατό.

Έχω επίγνωση ότι δε διαθέτω κομματική προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία μου είναι στην εργασία και στην κοινωνική ζωή.

Η υποψηφιότητα που τώρα θέτω δείχνει έναν άλλο δρόμο: Από την κοινωνία, για την κοινωνία.

Αρκετές γενιές χάθηκαν. Έφτασε η ώρα να φτιάξουμε το Ελληνικό Όνειρο που τόσο έχουμε ανάγκη. Με ένα κράτος που διασφαλίζει ισοτιμία στην ευκαιρία. Με έναν πολίτη που το μέλλον του δεν προδιαγράφεται από το πού και πώς γεννήθηκε.

Για να γίνει το Ελληνικό Όνειρο πραγματικότητα, πρέπει να νικήσουμε όσους ωφελούνται από μία Ελλάδα άγονο χωράφι και όχι Ευρώπη στην πράξη.

Θέλετε να βάλετε απέναντι στον κληρονόμο Μητσοτάκη ένα άτομο αυτοδημιούργητο;

Θέλετε να βάλετε απέναντι στους δήθεν άριστους ένα άτομο που μιλάει καλύτερα αγγλικά από αυτούς, που τους έχει κερδίσει σε μαθηματικούς διαγωνισμούς και πτυχία;

Θέλετε να βάλετε απέναντι στον Πρωθυπουργό της δήθεν οικονομικής σταθερότητας ένα άτομο που ξέρει καλύτερα χρηματοοικονομικά και επιχειρείν από εκείνον, επειδή έχει δουλέψει και επιχειρήσει;

Θέλετε να βάλετε απέναντι στον σκηνοθετημένο Πρωθυπουργό του Γκρίνμπεργκ έναν άνθρωπο με ενσυναίσθηση;

Θέλουμε να βάλουμε απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη κάποιον που θα τον νικήσει;

Εγώ έχω όρεξη, δεν έχω καμία απολύτως εξάρτηση, δεν μπορούν να με εξαγοράσουν, όπως δεν μπόρεσαν να εξαγοράσουν τον Αλέξη.

Η υποψηφιότητά μου είναι ριζοσπαστική. Όπως και η ζωή μου.

Πάμε μαζί με σχέδιο. Το Ελληνικό Όνειρο δεν έχει χαθεί. Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ. Καιρός να αναγεννηθούμε. Καιρός ο ΣΥΡΙΖΑ να γίνει και πάλι νικητής. Καιρός η σύγχρονη Αριστερά να γίνει πράξη. Καιρός να κάνουμε τον κάθε πολίτη υπερήφανο».

newsit.gr

 




55 νέοι υποψήφιοι στον “Σύγχρονο Δήμο” του Θόδωρου Μουριάδη

Αυτήν την ώρα σε εκδήλωση στο Ακόντισμα ο Θόδωρος Μουριάδης ανακοινώνει νέους υποψηφίους του.

Η ομιλία του κ. Μουριάδη: Αγαπητοί φίλες και φίλοι Σας καλωσορίζω σε ένα σύγχρονο κέντρο πολιτισμού, σε έναν σημαντικό για την ιστορία της περιοχής μας τόπο, για να ολοκληρώσουμε την παρουσίαση των υποψηφίων της δημοτικής μας παράταξης του Σύγχρονου Δήμου. Αλλά πριν προχωρήσω χρειάζεται να θυμηθούμε αυτά που συνέβησαν ακόμη κι εδώ φέτος το καλοκαίρι. Η καρδιά μας βρίσκεται στους συμπατριώτες μας σε όλη την Ελλάδα, ιδίως όμως εδώ, δίπλα μας, στο Διαλεχτό, στον Ξεριά, στην Αβραμηλιά, που έχασαν την περιουσία τους και είδαν το φυσικό περιβάλλον να καταστρέφεται. Η καρδιά και η ευγνωμοσύνη μας βρίσκεται στους πυροσβέστες, σε όλους τους ανθρώπους της αστυνομίας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, της κρατικής μηχανής που συνέβαλαν στον περιορισμό του ολέθρου. Η καρδιά και η ικανοποίησή μας βρίσκεται στους εθελοντές της Καβάλας και των Φιλίππων, οι οποίοι συμβάλλουν στη διατήρηση του δάσους μας, προστατεύουν το περιβάλλον μας από κάθε κακοποίηση, είναι ενεργοί πολίτες με διαρκή παρουσία στα κοινά. Χαιρόμαστε και είμαστε περήφανοι γιατί ο Δήμος Καβάλας είναι πρωτοπόρος σε αυτή τη μορφή κοινωνικής οργάνωσης και προσφοράς. Όσα συνέβησαν και όσα αποτράπηκαν τις τελευταίες μέρες σε όλη τη χώρα, μάς υποχρεώνουν να είμαστε ακόμη πιο προσεκτικοί με το περιβάλλον. Να βρούμε τρόπους σε συνεργασία με τις κρατικές υπηρεσίες, το Δασαρχείο, την Περιφέρεια ώστε να καταστήσουμε την περιοχή μας ακόμη πιο ασφαλή. Να αξιοποιήσουμε το πλούσιο ενεργειακό δυναμικό των δασών μας. Η προστασία του φυσικού κεφαλαίου μπορεί να φέρει και δουλειές στους νέους μας, διότι είναι άκρως παραγωγική. Όλα αυτά και πολύ περισσότερα μπορούμε να τα κάνουμε εμείς. Γιατί θέλουμε. Γιατί μπορούμε. Και το αποδείξαμε. Φίλες και φίλοι, Συνεχίζουμε μαζί, δίνουμε μαζί τη μάχη για την ολοκλήρωση του έργου μας, για να πετύχουμε τους στόχους μας, το όραμά μας, το πρόγραμμά μας όπως το προσδιορίσαμε μετά τη νίκη μας στις εκλογές του 2019. Βάλαμε τις βάσεις και συνεχίζουμε μαζί Γιατί δημιουργήσαμε τις συνθήκες για να πάει μπροστά ο τόπος μας, Για να δημιουργήσουμε την Καβάλα του μέλλοντος, των επόμενων δεκαετιών, Γιατί αξιοποιήσαμε κάθε δυνατή πηγή χρηματοδότησης και είμαστε ανάμεσα στους πρώτους δήμους στη χώρα όσον αφορά την αξιοποίηση χρηματοδοτήσεων από το ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης, το Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης , το Πράσινο Ταμείο. Γιατί τακτοποιήσαμε παραλείψεις και αδυναμίες ώστε ο δήμος να προχωράει μπροστά, να δυναμώνει, να εκμεταλλεύεται κάθε δυνατή ευκαιρία, να αξιοποιεί το ανθρώπινο δυναμικό, τους νέους μας, τους πόρους του, το φυσικό του περιβάλλον, να βελτιώνει τις συνθήκες ζωής των ανθρώπων που κατοικούν, δουλεύουν, διασκεδάζουν, ζουν στο δήμο μας. Ο Σύγχρονος Δήμος δεσμεύθηκε το 2019 ότι θα εφαρμόσει ένα πρόγραμμα που θα οδηγήσει το δήμο στο δρόμο της ανάπτυξης και της ευημερίας. Μέχρι τώρα έχουμε εξασφαλίσει για τον Δήμο χρηματοδοτήσεις πάνω από 180 εκατομμύρια ευρώ για τις βασικές υποδομές του και για έργα ουσίας. Έργα υποδομών και έργα αναπτυξιακά. Μαζί ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ αυτά τα έργα Και μαζί ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ νέα. Μπροστά μας έχουμε τη ριζική αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Βιολογικού Καθαρισμού της πόλης της Καβάλας, την κατασκευή νέων δικτύων ύδρευσης εκεί όπου δεν υπάρχουν ακόμη, στην πόλη και στις δημοτικές κοινότητες, καθώς επίσης και το σημαντικό έργο της σύνδεσης της Δ.Ε. Φιλίππων με τις Πηγές Βοϊράνης. Αυτό το μεγάλο έργο βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στο Υπουργείο Ανάπτυξης με ώριμες και έτοιμες όλες, ΟΛΕΣ, τις μελέτες. Ελπίζω πως δεν θα αργήσει η έγκρισή του. Εμείς, πάντως, από την πλευρά μας έχουμε κάνει όλα όσα χρειαζόταν να γίνουν. Ήδη ξεκίνησαν τα βασικά έργα υποδομής στο Περιγιάλι, παρέμβαση για την οποία έχουμε ήδη εξασφαλίσει χρηματοδότηση 15 εκ. ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης 2021-2027 της Περιφέρειας. Στο Περιγιάλι ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την κατασκευή του κεντρικού οδικού άξονα, την αστική οδοποιία, την ανάπλαση του ανατολικού παραλιακού μετώπου, την κατασκευή του δικτύου αποχέτευσης, την κατασκευή του νέου Μουσικού Γυμνασίου Λυκείου, του νέου Κλειστού Γυμναστηρίου, την αναβάθμιση της περιοχής των Σφαγείων και πολλά ακόμη. Σχεδιάζουμε και μελετάμε ήδη ένα ολοκληρωμένο δίκτυο αστικών αναπλάσεων όπως:

η ανάπλαση της Κεντρικής Πλατείας της πόλης, της πλατείας Ελευθερίας, αναπλάσεις στην οδό Θ. Πουλίδου και στον Φάρο της Παναγίας, η ανάπλαση του χώρου γύρω από την εκκλησία του Αγίου Γρηγορίου και όλης της πλατείας στη Ν. Καρβάλη, η ανάπλαση του δυτικού θαλάσσιου μετώπου από τον κόμβο Φαλήρου μέχρι και την Ακτή Καλαμίτσας, αναπλάσεις σε κοινόχρηστους χώρους στις γειτονιές της πόλης και τα δημοτικά μας διαμερίσματα από το Χαλκερό μέχρι και το Πολύνερο. μικρούς κήπους στις γειτονιές με διανοίξεις χώρων. Σε κάθε οικισμό, σε κάθε γειτονιά της πόλης κατασκευάζουμε Παιδικές Χαρές με χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο. Συμπληρώνουμε τις ήδη υπάρχουσες που κατασκευάστηκαν από τη δική μας διοίκηση.

Και δεν σταματάμε εκεί. Αξιοποιούμε το κτιριακό απόθεμα και επιδιώκουμε την αύξηση της δημοτικής μας περιουσίας. Πετύχαμε να εγκριθούν από το υπουργείο Πολιτισμού οι μελέτες για τα τρία εμβληματικά δημοτικά κτίρια, το Λευκό δημαρχείο, το κίτρινο δημαρχείο και την οικία Μούτουλα και προχωράμε στην ανακαίνισή τους. Μελετάμε την ανακαίνιση και την αξιοποίηση του 10ου Δημοτικού Σχολείου, του Δημοτικού Ωδείου, του 1ου Γυμνασίου, των παλιών σχολείων στους οικισμούς μας, του Μύλου στον Αμυγδαλεώνα και του Ταπητουργείου στη Ν. Καρβάλη, του Παλιού Ωδείου που πρόσφατα προστέθηκε στο περιουσιολόγιο του Δήμου Προχωρούν οι διαδικασίες παραχώρησης της Ακτής Καλαμίτσας και του παλιού Πρωτοδικείου στον Δήμο. Ολοκληρώνουμε το δίκτυο των παρεμβάσεων για τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας, με την Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων, την δημιουργία Πράσινου Σημείου και Πράσινων Γωνιών, τη μονάδα κομποστοποίησης πράσινων αποβλήτων, την επέκταση της συλλογής βιοαποβλήτων, τη συνεχή ανανέωση του στόλου και των μηχανημάτων για την καθαριότητα και, τέλος, αλλά όχι τελευταίο, συνεχίζουμε την εκπαίδευση των μαθητών για τα οφέλη της ανακύκλωσης. Φίλες και φίλοι Με χαιρεκακία ορισμένοι αμφισβητούν και αυτήν ακόμη την ύπαρξη της ενεργειακής κοινότητας, ενώ θα έπρεπε να είναι αρωγοί όλου του εγχειρήματος. Πρόκειται άραγε για μικροψυχία;;; Η ενεργειακή αυτονομία του δήμου αποτέλεσε πρωταρχική και κυρίαρχη επιδίωξη της διοίκησής μας. Η Ενεργειακή Κοινότητα αποτελεί πλέον γεγονός. Δεν είμαστε στην αρχή της προσπάθειας, βρισκόμαστε στη μέση. Έχουν γίνει οι μελέτες, έχουν δοθεί οι εγκρίσεις. Στον αμέσως επόμενο χρόνο όλοι θα δούμε τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας με την κατασκευή και τη λειτουργία του φωτοβολταϊκού Πάρκου στη Λιμνιά. Έχουμε ήδη εξηγήσει ότι με την Ενεργειακή Κοινότητα ο Δήμος Καβάλας θα παράγει το δικό του ρεύμα κι αυτό σημαίνει πως θα μειωθούν τα δημοτικά τέλη φωτισμού ενώ 2.500 ευάλωτες οικογένειες θα έχουν φθηνό ρεύμα στις δύσκολες εποχές που έρχονται. Το όραμα για ένα δήμο που θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια και θα είναι βασικός παράγοντας στην προστασία των ευάλωτων νοικοκυριών, που πλήττονται από την ενεργειακή φτώχεια, γίνεται πραγματικότητα. Αλλά ο στόχος μας είναι ακόμη πιο ευρύς. Μειώνουμε την κατανάλωση ενέργειας, προχωρούμε στην αντικατάσταση του οδοφωτισμού με φωτιστικά led, ολοκληρώνουμε τις ενεργειακές αναβαθμίσεις σε πολλές ενεργοβόρες δομές, όπως είναι για παράδειγμα τα αντλιοστάσια της ΔΕΥΑΚ και όπως ήδη το πετύχαμε στο Κλειστό Κολυμβητήριο. Στο πράσινο υδρογόνο Αγαπητοί φίλοι,  Τα προβλήματα που απασχολούν σήμερα τις ελληνικές πόλεις είναι πολλά και σύνθετα και απαιτούν καλό σχεδιασμό, σωστά και εφαρμόσιμα μέτρα χωρίς να υπολογίζονται το πολιτικό κόστος και η ρήξη με τα συντεχνιακά συμφέροντα. Ένα τέτοιο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό. Ένα πρόβλημα που επιδεινώνεται -όσο κι αν αυτό φανεί οξύμωρο- από τη δελεαστική ομορφιά του τόπου μας, που δέχεται πλέον δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες το καλοκαίρι. Πληρώνουμε τα σχεδιαστικά σφάλματα και τις ανεπάρκειες του παρελθόντος. Η Καβάλα δεν χτίστηκε για να μπορεί να δεχτεί σχεδόν 20.000 νέους κατοίκους μόνο μέσα σε λίγους μήνες. Αλλά αν θέλουμε ακόμη περισσότερο και ακόμη πιο ποιοτικό τουρισμό, θα πρέπει να ξεπεράσουμε το παρελθόν. Να ξεφύγουμε από τις παραδοχές που αφορούν την Καβάλα του ’60 και του ’70. Ο τουρισμός μας ωθεί να βρούμε σύγχρονες λύσεις για όλους τους κατοίκους και τους επισκέπτες. Αλλά να δώσουμε λύσεις σήμερα, ώστε η ανάπτυξη της περιοχής μας να είναι διαρκής, αειφόρος, φιλική προς το περιβάλλον, και πάνω από όλα ανθρώπινη. Ως διοίκηση του Δήμου έχουμε κάνει μια βασική επιλογή. Προτεραιότητά μας είναι οι πεζοί και όχι τα αυτοκίνητα. Όλοι αυτοί που κόπτονται σήμερα για τα μεγάλα προβλήματα του κυκλοφοριακού, ξεχνούν ότι στην αρχή της θητείας μας έκαναν φοβερή προσπάθεια για να τα κάνουν ακόμη μεγαλύτερα. Καλό είναι να θυμόμαστε πως ορισμένοι από την αντιπολίτευση προσπάθησαν να κλείσουν τα πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης χωρίς να υπάρχει κάποιο εναλλακτικό σενάριο, όπως η Ροδόπη. Δεν τα κατάφεραν χάρη στις συντονισμένες ενέργειες της διοίκησής μας. Κινητοποιήσαμε τα Επιμελητήρια, τους συλλόγους, τους βουλευτές. Καταφέραμε να κρατήσουμε ανοικτά τα πάρκινγκ γιατί σε μια πόλη με τα δικά μας ιδιαίτερα γεωγραφικά χαρακτηριστικά απαιτείται να υπάρχουν επιστημονικά σύγχρονες και πλήρως εμπεριστατωμένες προσεγγίσεις για την επίλυση του προβλήματος. Προχωράμε άμεσα στα ακόλουθα μέτρα για να αντιμετωπίσουμε το κυκλοφοριακό:

Κηρύσσουμε το 2024 έτος οδικής ασφάλειας για τον Δήμο μας εφαρμόζοντας μέτρα περιορισμού της ταχύτητας, τοποθετώντας παντού ειδικές σημάνσεις, συνεργαζόμενοι με την Τροχαία και άλλους φορείς για διαλέξεις και εκδηλώσεις στα σχολεία. Εκπονούμε επιχειρησιακό σχέδιο διαχείρισης της αστικής κυκλοφορίας στον αστικό ιστό σε συνδυασμό με τις δεσμεύσεις του σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Παρεμβαίνουμε σε θέματα οδικής ασφάλειας σε περιοχές αυξημένου κινδύνου όπως το Παλιό, ο Ζυγός, ο Ν. Ζυγός, η οδός Κουντουριώτου. Σχεδιάζουμε τη δημιουργία μικρών και ευέλικτων χώρων στάθμευσης περιμετρικά του κέντρου της πόλης. Και ολοκληρώνουμε την ψηφιακή καταγραφή της στάθμευσης εκεί όπου αυτό επιτρέπεται.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες Η δημοτική μας παράταξη είχε, έχει και θα έχει βασική προτεραιότητα τον άνθρωπο, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Επιδιώκουμε να αναπτύξουμε όλα τα δίκτυα και τις δομές προστασίας των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η προσπάθειά μας είναι ασταμάτητη για τη βελτίωση και τη διεύρυνση του υφιστάμενου δικτύου κοινωνικών δομών. Το κέντρο φιλοξενίας στη Ν. Καρβάλη παρέχει σήμερα στέγη σε ανθρώπους που έφυγαν από τον τόπο τους λόγω του πολέμου στην Ευρώπη, ετοιμάζεται το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων. Σχεδιάζουμε το Κέντρο Διημέρευσης Ατόμων με Αναπηρία, κατοικίες ημιαυτόνομης διαβίωσης ατόμων με νοητική υστέρηση και δομή φιλοξενίας αστέγων. Όλοι οι δημότες μας αξίζουν να τους παρέχουμε το σύνολο των δομών που χρειάζονται ώστε να βελτιώνεται η ποιότητα ζωής τους και να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα των διακρίσεων. Συνεχίζουν να λειτουργούν το Κέντρο Κοινότητας, το Συμβουλευτικό Κέντρο κατά της έμφυλης βίας, το κοινωνικό μας παντοπωλείο, το Βοήθεια στο Σπίτι με διευρυμένο αντικείμενο. Κανείς δημότης δεν πρέπει να νιώθει ότι είναι μόνος. Δεν είναι μόνος. Είμαστε όλοι μαζί. Συνεχίζουμε μαζί Ο Δήμος είναι πάντα δίπλα του. Η διοίκησή μας, όπως παρείχε προστασία στη περίοδο της πανδημίας  του covid, έτσι θα συνεχίσει να το κάνει και τώρα. Μακάρι αυτές οι δομές να μη χρειαζόταν να υπάρχουν. Όμως όσο γεννιούνται κοινωνικές ανάγκες, εμείς θα είμαστε εδώ απλώνοντας το δίκτυο προστασίας που απαιτείται. Αλλά και οι τετράποδοι φίλοι μας προστατεύονται καλύτερα. Λένε πολλοί πως ο πολιτισμός μιας κοινωνίας μετριέται από τον τρόπο που μεταχειρίζεται τα αδέσποτα. Το νέο και νόμιμο δημοτικό κυνοκομείο τελειώνει. Κατασκευάζεται κοντά στον Αμυγδαλεώνα με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές, πχ οργανωμένο ιατρείο, και θα λύσει σε μεγάλο βαθμό ακόμη ένα κοινωνικό και αισθητικό πρόβλημα. Φίλες και φίλοι Συνεχίζουμε την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υποδομών του αγροτικού τομέα. Συμπληρώνουμε και ολοκληρώνουμε το δίκτυο των αγροτικών δρόμων στη ΔΕ Φιλίππων και στο Χαλκερό και τη Ν. Καρβάλη. Εκσυγχρονίζουμε το σύνολο των αρδευτικών γεωτρήσεων. Το γραφείο πρωτογενούς τομές του Δήμου μεταφέρεται σε οικισμό στη ΔΕ Φιλίππων και στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό. Εξοπλίζουμε με νέο μηχανικό εξοπλισμό την ευρύτερη περιοχή των Τεναγών για την αντιμετώπιση των αναγκών των αγροτικών υποδομών. Μαζί, δήμος και αγροτικός κόσμος, θα σχεδιάσουμε και θα υλοποιήσουμε την οικονομική και περιβαλλοντική αναβάθμιση του κάμπου των Φιλίππων, του αγροκτήματος Χαλκερού και της Ν. Καρβάλης. Αγαπητοί συνοδοιπόροι  Με την επίσημη έναρξη της επίσημης προεκλογικής περιόδου γίναμε μάρτυρες μιας αήθους επίθεσης σε στελέχη της παράταξης μας για προσωπικά ζητήματα που παραβιάζουν ανθρώπινα δικαιώματα, τις αρχές της ισότητας, της δημοκρατίας και της προστασίας του ανθρώπου. Δεν γίνονται ανεκτές τέτοιες επιθέσεις σε μια δημοκρατικά δομημένη κοινωνία. Είτε αφορούν ανθρώπους της δικής μας παράταξης, είτε αφορούν οποιονδήποτε άλλον. Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στα μηνύματα μίσους, μισαλλοδοξίας και παραβίασης των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Δεν πρόκειται να ακολουθήσουμε τους υβριστές. Είμαστε περήφανοι για το ήθος, των ανθρώπων που είναι κοντά μας, για το ήθος και την αξιοπρέπεια των μελών της δημοτικής μας παράταξης,  για την προσπάθειά τους να διεξαχθεί τίμιος και καθαρός αγώνα, να προβάλουν τις προτάσεις μας, τους στόχους και το όραμά μας. Χτυπήματα κάτω από τη μέση, μισαλλόδοξα μηνύματα, παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων,  δεν ταιριάζουν  με τις αρχές και τις αξίες του Σύγχρονου Δήμου. Αγαπητοί φίλοι Εμείς θα συνεχίζουμε να παλεύουμε για να δημιουργήσουμε έναν πιο ισχυρό, δημοκρατικό δήμο με ισχυρές και σύγχρονες υπηρεσίες, έναν Δήμο της Καινοτομίας και της Κοινωνικής Αλληλεγγύης,  του Πολιτισμού και του Αθλητισμού Έναν Δήμο ανοιχτό στους νέους και τις ιδέες τους Θέλουμε και μπορούμε  να δημιουργήσουμε έναν τόπο που αξίζει να ζεις, το δικό μας σύγχρονο τόπο, με όραμα και σχέδιο. Συνεχίζουμε μαζί για την αντιμετώπιση των καθημερινών ζητημάτων Διεκδικούμε έναν καλύτερο δήμο, αποφασίζουμε για ένα Σύγχρονο Δήμο.

Οι νέοι υποψήφιοι του “Σύγχρονου Δήμου” :

  1. Αβραμίδου Ιωάννα / Ελεύθερη επαγγελματίας

  2. Ανδρεάδης Ανδρέας / Συνταξιούχος

  3. Ασλανίδου Δίνα Ευαγγελία / Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Προγραμμάτων ΕΣΠΑ

  4. Βαβαλέσκου Θεοδώρα / Φιλόλογος – Μέλος της Ομάδας Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης Λαϊκού Παραμυθιού «Οι Παραμυθάδες»

  5. Βακιρτζή Έλσα / Δημοτική σύμβουλος – Μέλος Δ.Σ. Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας – Μέλος Δ.Σ. Επιμελητηρίου Καβάλας – Πρώην Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 7ου Γυμνασίου Καβάλας – Ελεύθερη επαγγελματίας

  6. Βαφείδης Γιώργος / Ελεύθερος επαγγελματίας – Πρόεδρος του Σωματείου Καφεζυθοπωλών

  7. Βαλμπόνα Μάρα / Εκπαιδευτικός

  8. Βογιατζιδάκη Ερασμία / Καθηγήτρια Αγγλικών

  9. Βοίδης Γιάννης / Ιδιωτικός υπάλληλος

  10.  Γεωργιάδης Νίκος / Ξενοδοχοϋπάλληλος

  11.  Γιασιμάκης Στράτος / Φωτογράφος – Πτυχιούχος Τμήματος Φιλολογίας και Πολιτισμού

  12.  Γκάτζιου Νικολέτα / Ιδιωτική υπάλληλος

  13.  Γούλας Αλέξης / Ηλεκτρολόγος Μηχανικός – Υπάλληλος ΑΔΜΗΕ – Αντιπρόεδρος Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδόνων – Αντιπρόεδρος Δυτικομακεδόνων Νόμου Καβάλας

  14.  Γρηγοριάδης Χρυσόστομος / Ασφαλιστικός σύμβουλος – Μέλος Πολιτιστικών Συλλόγων

  15.  Δεμιρτζής Ηλίας / Αγρότης – Αυτοκινητιστής

  16.  Δημητριάδης Γρηγόρης / Ιδιωτικός Υπάλληλος

  17.  Δημητριάδου Ζωή / Μαθηματικός Μετεωρολόγος

  18.  Δομουτζόγλου Βαγγέλης / Ιδιωτικός Υπάλληλος

  19.  Δοξάκης Νίκος – Υπάλληλος ΕΚΑΒ

  20.  Εμινίδης Νίκος / Έμπορος

  21.  Ελπασίδης Γιώργος / Συνταξιούχος

  22.  Ζουρνατζόγλου Νένα / Ιδιωτική υπάλληλος

  23.  Ηλιάδης Νίκος – Ιδιωτικός Υπάλληλος

  24.  Ιορδάνογλου Ελένη / Ιδιωτική υπάλληλος – Λογίστρια

  25.  Ιωαννίδης Γιάννης / Αγρότης

  26.  Καϊτατσής Δημήτρης – Κτηνοτρόφος

  27.  Καλαϊτζόγλου Παναγιώτης / Συνταξιούχος

  28.  Καλπακίδης Θέμης / Αγρότης – Πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Φιλίππων

29. Καπακτσόγλου Ελένη – Ελεύθερη επαγγελματίας

30. Καπακτσόγλου Παναγιώτης / Αστυνομικός

31. Κατσικαρώνης Σπύρος / Εκπαιδευτικός – Υποψήφιος Διδάκτορας Θεολογίας – Πρώην Εκπρόσωπος Τύπου Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας Καβάλας

32. Κουνάκου Δέσποινα / Χημικός Πετρελαίου – Ιδιωτική Υπάλληλος

33. Κουνάκος Κώστας – Δημοτικός Σύμβουλος – Μηχανολόγος Μηχανικός – Αναπληρωτής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Καβάλας – Πρόεδρος Μηχανικών Δημοσίου Καβάλας Δράμας Ξάνθης

34. Κολοκυθά Ελευθερία / Βοηθός Φυσικοθεραπευτή

35. Κιοφτετζή Ελισάβετ / Καθηγήτρια Αγγλικών

36. Λεμονίδης Βασίλης – Καβάλα / Ελεύθερος επαγγελματίας – Πρώην Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας

37. Λιόγκας Βασίλης – Μηχανολόγος Μηχανικός – Υποψήφιος Διδάκτορας Κυκλικής Οικονομίας – Στέλεχος της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Ελλάδας στην ΕΕ

38. Μαύρος Παύλος / Δημοσιογράφος

39. Μιχαλάκης Χριστόδουλος / Εκπαιδευτικός – Πρώην Αντιδήμαρχος Καβάλας – Πρώην Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Νομού Καβάλας

40. Μπάρμπα Κυριακή / Ιδιωτική υπάλληλος

41. Μοσχοκάρφη Ανθή / Πτυχιούχος Οικονομίας και Διοίκησης ΑΤΕΙ Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

42. Παντούρη Κυριακή / Ιδιωτική υπάλληλος – Πρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου Παλαιάς Καβάλας

43. Παπαδοπούλου Αναστασία / Φοιτήτρια Λογιστικής – Ιδιωτική υπάλληλος

44. Παπαδόπουλος Κώστας – Ιδιωτικός υπάλληλος

45. Παπαδοπούλου Σοφία – Φοιτήτρια Πολυτεχνείου Ξάνθης

46. Παυλίδης Νίκος / Συνταξιούχος – Πρώην Πρόεδρος ΔΕΥΑ Φιλίππων

47. Πιθαμίτση Αγλαΐα / Ιδιωτική υπάλληλος

48. Ρούμπας Βαγγέλης / Ελεύθερος επαγγελματίας

49. Ρέμπα Σοφία – Ιδιωτική υπάλληλος

50. Σαράφη Αναστασία / Συνταξιούχος

51. Σαρμπάν Ελβίρα – Ιδιωτική υπάλληλος

52. Τοπάλογλου Ραφαέλα / Ιδιωτική υπάλληλος

53. Τοραμανίδης Νίκος / Συνταξιούχος τραπεζικός υπάλληλος

54. Φαλακρίδου Παρασκευή – Απόφοιτος Γερμανικής Φιλολογίας

55. Χαραλαμπίδης Μάκης – Αρχιτέκτονας Μηχανικός – Πρώην Προϊστάμενος Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Καβάλας – Πρόεδρος ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ. – Πρόεδρος Αρχιτεκτονικής Επιτροπή




Ο Λεωνίδας Γεωργιάδης σχολιάζει την υποψηφιότητα της Αναστασίας Ιωσηφίδου για τον Δήμο Καβάλας

Στην Καβαλα βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο εκδότης και στενός φίλος της υποψηφίας Δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου, Λεωνιδας Γεωργιαδης.

Ο κ. Γεωργιάδης είχε σήμερα το πρωί μια εποικοδομητική συζήτηση συνάντηση με τους υποψηφίους συμβούλους της παράταξης “Ώρα Δημιουργίας” στο εκλογικό κέντρο της παράταξης κατά την διάρκεια της οποίας ενημερώθηκε για το πρόγραμμα του συνδυασμού, τις προτάσεις και τον αναπτυξιακό σχεδιασμό με την ανάληψη των καθηκόντων του Δήμου.

Μάλιστα προχώρησε και σε σχετικές δηλώσεις στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel τονίζοντας ότι η Αναστασία Ιωσηφίδου ξεχωρίζει για την αποτελεσματικότητα της σε ότι έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας.

Δείτε την συνέντευξη :




Στη Ροδόπη ο Υπουργός Γιάννης Οικονόμου μετά απο πρόσκληση του Ευριπίδη Στυλιανίδη

«Προχωρά η πρόσληψη 100 συνοριοφυλάκων και διασφαλίζονται οχήματα και αλλά μέσα δίωξης λαθροδιακινητών»
Κυβερνητικό κλιμάκιο επισκέφθηκε το Νόμο Έβρου για να ενημερωθεί για τις συνέπειες της καταστροφικής πυρκαγιάς των προηγούμενων ημερών στη Θράκη που έπληξε και το Νομό Ροδόπης
Μετά από πρόσκληση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδη Στ. Στυλιανίδη ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Οικονόμου συνέχισε την περιοδεία του στο Νομό Ροδόπης συνοδευόμενος από το υπηρεσιακό του επιτελείο.
Επισκέφθηκαν το Αστυνομικό Τμήμα και το Σταθμό Συνοριοφυλάκων του Δήμου Ιάσμου, το Σταθμό Συνοριοφυλάκων των Σαπών καθώς και το Δήμο Σαπών.
Σε όλες τις στάσεις ο Υπουργός ενημερώθηκε από τις μάχιμες ομάδες για τα προβλήματα της περιοχής, για τις κινήσεις των λαθροδιακινητών και τους τρόπους που αυτοί μετέρχονται, είτε στα ορεινά μονοπάτια, είτε στην Εγνατία Οδό, όπου προκάλεσαν απανωτά ατυχήματα μπαίνοντας στην αντίθετη πορεία.
Παράλληλα έγινε αναφορά στις νέες ροές μεταναστών που διέρχονται τα ορεινά μονοπάτια της Ροδόπης παρακάμπτοντας το τείχος του Έβρου και αναφέρθηκαν οι ανάγκες που πρέπει να καλυφθούν για να προστατευθεί αποτελεσματικότερα η περιοχή, να φυλαχτούν τα σύνορα και να αποφευχθούν φαινόμενα αυτοδικίας.
Συγκεκριμένα έξω από τις επιχειρησιακές επισημάνσεις που εύστοχα έκαναν τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας και της Συνοριοφυλακής ο Βουλευτής Ροδόπης ζήτησε από το αρμόδιο Υπουργό, παλιό του συνεργάτη στη ΟΝΝΕΔ και φίλο Γιάννη Οικονόμου και διασφάλισε 4 αποτελέσματα.
Πρώτον την επίσπευση του διαγωνισμού για την πρόσληψη 100 συνοριοφυλάκων στη Ροδόπη και 50 στην Καβάλα και με κριτήρια ενδοποιότητας. Δεύτερον την άμεση διασφάλιση οχημάτων 4Χ4 για τη φύλαξη απομακρυσμένων ορεινών μονοπατιών και τη δίωξη λαθροδιακινητών που πλήττουν την περιοχή από τα κατασχεμένα .
Τρίτον τη διασφάλιση όλων των απαιτούμενων τεχνικών μέσων για την αποτροπή και την πρόληψη όπως θερμικές κάμερας, καρφιά, κλπ. Τέταρτον μαζί με το Δήμαρχο Σαπών Ντίνο Χαριτόπουλο έθεσαν το θέμα την κατασκευής νέου κτηρίου από το ΕΣΠΑ για την Αστυνομία και τη Συνοριοφυλακή στις Σάπες σε οικόπεδο που έχει ήδη παραχωρήσει ο Δήμος.
Τέλος ο Βουλευτής Ροδόπης αφού ευχαρίστησε τον Υπουργό για την άμεση ανταπόκριση ζήτησε τη συμβολή του προς τα συναρμόδια Υπουργεία, ώστε να στελεχωθεί, να ενισχυθεί και να εξοπλιστεί καλύτερα στην περιοχή η Πυροσβεστική, το Δασαρχείο, η Πολιτική Προστασία και κάθε άλλη συναρμόδια υπηρεσία.



«Κλείδωσε» η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν στη Νέα Υόρκη

«Κλείδωσε» η συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη, όπως σημείωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών το μεσημέρι της Δευτέρας (28.08.23)

Όπως δήλωσε ο Παύλος Μαρινάκης, η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ταγίπ Ερντογάν έχει ήδη προγραμματιστεί να διεξαχθεί στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Επιπλέον, ο κ. Μαρινάκης ανέφερε πως στο τέλος του 2023 θα διοργανωθεί Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας και Τουρκίας, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, θεωρείται σημαντικό ότι οι πρωτοβουλίες στα ελληνοτουρκικά λαμβάνονται σε μία περίοδο, όπου η Ελλάδα έχει ενισχυθεί σημαντικά σε οικονομικό και γεωπολιτικό επίπεδο, φέρνοντας ως παραδείγματα την έλευση ηγετών των Βαλκανίων, της ΕΕ αλλά και του Ινδού πρωθυπουργού στην Αθήνα τα προηγούμενα 24ωρα.

«Ισχύει η επίσκεψη εργασίας του Γιώργου Γεραπετρίτη στις 5 Σεπτεμβρίου στην Άγκυρα,», είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, προσθέτοντας: «Θέλουμε να είμαστε συνεπείς στο χρονοδιάγραμμα μετά τη συνάντηση Μητσοτάκη -Ερντογάν στο Βίλνιους. Η χώρα μας προσέρχεται σε αυτές τις συναντήσεις χωρίς την παραμικρή διάθεση υποχώρησης αλλά με διάθεση να συνεχιστεί ο διάλογος. Κατά τη συνάντηση Γεραπετρίτη – Φιντάν θα προετοιμαστεί και η συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Τούρκο πρόεδρο», πρόσθεσε ο κ. Μαρινάκης.

newsit.gr

 

 

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η οδός Αβέρωφ θα ανοίξει!!»

Με τη δημόσια τοποθέτηση του Προέδρου του Σωματείου ΤΑΧΙ κ. Χρήστου Ιωαννίδη να ανοίξει η οδός Αβέρωφ, επιβεβαιωνόμαστε για ακόμη μία φορά για αυτό που προτείναμε εδώ και καιρό:

Είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ να ανοίξει η οδός Αβέρωφ!

Δε θα κουραστούμε να το επισημαίνουμε και φυσικά ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ με την εκλογή μας στον Δήμο Καβάλας.

Η οδός Αβέρωφ, που προορίζεται να γίνει κλειστός πεζόδρομος στην Πλατεία Καπνεργάτη, θα ανοίξει και θα γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας!

Για να έχουν διέξοδο στις διαδρομές τους οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές, και ιδιαίτερα οι ταξιτζήδες μας που… δεινοπαθούν στο κυκλοφοριακό “χάος” που έχει δημιουργηθεί!

Το ίδιο κυκλοφοριακό “χάος” βιώνουν καθημερινά οι κάτοικοι της περιοχής, οι επαγγελματίες, οι Καβαλιώτες που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης και οι τουρίστες.

ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ:

Θα βάλουμε τέλος στο ατέλειωτο κυκλοφοριακό “κομφούζιο” που ζούμε όλοι στην πόλη μας!

https://www.kavalanews.gr/36522-hristos-ioannidis-prepei-dothei-kykloforia-i-odos-averof.html?fbclid=IwAR25QaLA8DRG5Azun_xbqZVnnkOkvPDNpBPPrOKOttI2qzGSier7cs1cQAQ

 




Την Πέμπτη η συζήτηση στη Βουλή για τις φωτιές -Σύσκεψη αύριο για αποκατάσταση δασών σε Έβρο και Πάρνηθα

Γρήγορα αντανακλαστικά ως προς την αντιμετώπιση των συνεπειών της μεγάλης καταστροφής που έχουν προκαλέσει οι πυρκαγιές θέλει να επιδείξει η κυβέρνηση. Αύριο θα γίνει σύσκεψη υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου, ενώ την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή

Παράλληλα, κυβερνητικό κλιμάκιο μετέβη σήμερα στον Έβρο προκειμένου να πραγματοποιήσει αυτοψία στις πληγείσες περιοχές.

Σύσκεψη την Τρίτη στο Μαξίμου για την αποκατάσταση των δασών του Έβρου και της Πάρνηθας
Όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, αύριο Τρίτη 29 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη σύσκεψη με θέμα την αποκατάσταση των δασών του Έβρου και της Πάρνηθας, με τη συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας των υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

Την Πέμπτη στη Βουλή η συζήτηση για τις πυρκαγιές

Την προσεχή Πέμπτη 31 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση προ ημερησίας διάταξης σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων, όπου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα αναφερθεί εκτενώς σε όλα τα στοιχεία γύρω από την αντιπυρική περίοδο, τις πυρκαγιές που έπληξαν τη χώρα μας, αλλά και προτάσεις για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των πυρκαγιών στο νέο κλιματολογικό περιβάλλον που αντιμετωπίζει ο πλανήτης.
«Αναμένουμε να γίνει ένας γόνιμος διάλογος με στόχο την κατάθεση προτάσεων προς όφελος των πολιτών και της χώρας μας και την προστασία τους απέναντι σε τέτοια ακραία φαινόμενα», τόνισε ο κ. Μαρινάκης.

Κυβερνητικό κλιμάκιο στον Εβρο -Αυτοψία στις πληγείσες περιοχές

Κυβερνητικό κλιμάκιο μετέβη σήμερα στον Έβρο, αποτελούμενο από τον υπουργό Επικρατείας Μάκη Βορίδη, τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Οικονόμου, τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη, τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο, τον υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Τριαντόπουλο και τον υφυπουργό Εσωτερικών αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας-Θράκης Στάθη Κωνσταντινίδη.

Στον Έβρο μαζί με τα στελέχη της κυβέρνησης βρίσκεται και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος.
Θα πραγματοποιηθεί αυτοψία στις πληγείσες περιοχές, ενώ τα μέλη της κυβέρνησης θα ενημερωθούν για την εικόνα της πυρκαγιάς και την πρόβλεψη για την πορεία της.

iefimerida.gr

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η ομάδα μας στις Κρηνίδες γίνεται πιο ισχυρή με τον Παναγιώτη Χατζηχρήστο»

Νέο υποψήφιο με την παράταξη “Ο Τόπος της Ζωής μας” ανακοίνωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, Μάκης Παπαδόπουλος

Ανακοίνωση:

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ τον Παναγιώτη Χατζηχρήστο από τις Κρηνίδες.

Ο Παναγιώτης Χατζηχρήστος γεννήθηκε στις Κρηνίδες το 1978. Εργάζεται ως μόνιμος διοικητικός υπάλληλος στο γραφείο Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας. Είναι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας και δραστηριοποιείται παράλληλα οικογενειακά στον αγροτικό τομέα και συγκεκριμένα στην περιοχή των Τεναγών Φιλίππων. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος πτυχίου Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας.

Έχει ενεργή πολιτική και κοινωνική δραστηριότητα, καθώς το 2014 διετέλεσε μέλος στην Επιτροπή Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και παράλληλα ασκούσε τα καθήκοντα του Γενικού Γραμματέα στον Αγροτικό Σύλλογο του Δήμου Καβάλας. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 συμμετείχε ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.

Συμμετέχει στα κοινά του τόπου μας ως Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου  Γυμνασίου Καβάλας. Από το 2005 είναι παντρεμένος με την Άννα Κάππα και έχει δύο παιδιά.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά τον Παναγιώτη Χατζηχρήστο για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή του να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023.

 




Σύσκεψη για τις καταστροφές στο ζωϊκό κεφάλαιο του Έβρου παρουσία του ΥΠΑΑΤ Λευτέρη Αυγενάκη

Περισσότερα από 4.000 αιγοπρόβατα έχουν καεί και 50 ποιμνιοστάσια στον Δήμο Αλεξανδρούπολης, εξαιτίας της πύρινης λαίλαπας, που μαίνεται για δέκατη ημέρα, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ενώ έχουν καεί και αποθήκες με ζωοτροφές, με τους κτηνοτρόφους να βρίσκονται σε απόγνωση.

Το πρόβλημα μεταφέρθηκε στον αρμόδιο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία και πολλών κτηνοτρόφων στην Αλεξανδρούπολη.

Δείτε φωτογραφίες :




Δεν θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Καβάλας ο Πέτρος Πετρόπουλος

Ακολουθεί η επιστολή του κ. Πετρόπουλου :

Είναι αλήθεια ότι τον τελευταίο καιρό πολλές είναι οι προτάσεις που δέχθηκα και ιδιαίτερα τιμητικές οι προτάσεις, από υποψηφίους Δημάρχους για το Δήμο Καβάλας τους οποίους και ευχαριστώ θερμά, ενόψει των επικείμενων εκλογών προκειμένου να ενταχθώ σε κάποιο ψηφοδέλτιο.

Ομολογουμένως ο προβληματισμός μου, συνεχίζει ακόμη και τώρα να είναι έντονος σε σημείο που πραγματικά πολύ δύσκολα και «βασανιστικά» θα έλεγα με οδήγησε ώστε να πάρω τις αποφάσεις μου. Όντως πρόκειται για πολύ δύσκολες αποφάσεις οι οποίες όμως δεν χωράνε υποχωρήσεις, διαπραγματεύσεις ή ανατροπή δεδομένων. Όσο λοιπόν μεγάλη κι αν είναι η δίψα, η αγάπη και το πάθος μου για την Καβάλα μας, όσο και αν η ψυχή είναι πιο δυνατή από κάθε άλλη φορά και η διάθεση για προσφορά είναι τεράστια, δυστυχώς η αποκατάσταση της υγείας μου, που δεν ολοκληρώθηκε ακόμη, δεν μου επιτρέπει να πάρω άλλη απόφαση παρά να κάνω ένα μικρό διάλειμμα γιατί πρέπει να κοιτάξω και τον Πέτρο.

Μετά το 1990 που κατέβηκα για πρώτη φορά υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Καβάλας και το 1994 που εκλέχθηκα για πρώτη φορά με συνολικά μέχρι τώρα 21 χρόνια θητείας στα έδρανα του Δημοτικού και Νομαρχιακού Συμβουλίου Καβάλας, δηλώνω ότι στην παρούσα χρονική περίοδο δεν θα βρεθώ στην πρώτη γραμμή της μάχης της τοπικής αυτοδιοίκησης από ανάγκη βέβαια, συμμετέχοντας σε κάποιο ψηφοδέλτιο.

Θα ήθελα παράλληλα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του απερχόμενου Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας για την συνεργασία που είχα μαζί τους. Θέλω όμως να διαβεβαιώσω όλους τους συνδημότες μου ότι ο αγώνας μου δεν θα σταματήσει ποτέ. Άλλωστε όταν θέλεις να προσφέρεις δεν έχει σημασία σε πιο μετερίζι βρίσκεσαι.

Εύχομαι σε όλους τους υποψήφιους καλή επιτυχία, σε όσους δε εκλεγούν, πιστεύω ότι θα βάλουν την Καβάλα μας πάνω από όλα. Καλή αντάμωση στην καθημερινότητα μας, γιατί οι αγώνες μας συνεχίζονται.

Πέτρος Β. Πετρόπουλος Δημοσιογράφος Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας




Τριάντα ακόμα υποψήφιοι με τον Χαράλαμπο Χρυσανίδη κα τον συνδυασμό “Έργο τώρα”

Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του ψηφοδελτίου μας, καλωσορίζω σήμερα στο συνδυασμό μας «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» 30 ακόμη άξιους συνεργάτες

Άνθρωποι από κάθε γωνιά του δήμου μας, από διάφορους επαγγελματικούς και πολιτικούς χώρους, ενώνονται με την υπόλοιπη ομάδα σ’ αυτή την κοινή προσπάθεια για να σταματήσει η κατηφόρα στο Δήμο Καβάλας.

Τους ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη τους και τους εύχομαι καλό αγώνα.

  1. Αβακούμ Μαρία:Ιδιωτική υπάλληλος
  2. Δρ. Αγγελούδη – Ζαρκάδα Σαπφώ: Αρχιτέκτων – Μηχανικός – Διδάκτωρ Α.Π.Θ.
  3. Ασλανίδου Αλβάρτ: Εργάτρια
  4. Βαλαβανόπουλος Γεώργιος:πρ. ποδοσφαιριστής με θητεία στον Α.Ο.Καβάλα
  5. Βύζικας Παναγιώτης: Οικοδομικές επιχειρήσεις – Σκαλωσιές
  6. Γεωργιάδης Γεώργιος:Αρχιτέκτων – Μηχανικός
  7. Γιαλίδης Ηλίας:Τουριστικές επιχειρήσεις
  8. Γιουρούκης Γεώργιος: Ιδιωτικός υπάλληλος
  9. Γκούλιου Δέσποινα: Νοσηλεύτρια
  10. Γρηγοριάδης Σάββας: Ιδιωτικός υπάλληλος
  11. Γώγου Σωτήριος: Τεχνικο γραφείο ανελκυστήρων
  12. Διγκόζη Άννα: Ιδιωτική υπάλληλος
  13. Εδρετζίκης Θεόδωρος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Κομμωτής
  14. Ηλιάδου Δέσποινα: Ιδιωτική υπάλληλος
  15. Ιορδανοπούλου Παυλίνα: Παραγωγός αρωματικών φυτών
  16. Καλανταρίδου Σοφία: Οικιακά
  17. Καλογερίδου Μίρτσα: Οικιακά
  18. Κιόρη Ηλίας: Τεχνίτης – Εργοδηγός
  19. Μαγκλή Αγγέλα – Εσθήρ: Ανθυποπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού
  20. Ξυδά Βασιλική:  Οικονομολόγος Α.Π.Θ. – Ολιστική θεραπεύτρια
  21. Ορφανίδου – Νικολαΐδου Χριστίνα: Αισθητικός
  22. Παρχαρίδης Γαβριήλ: πρ. προϊστάμενος Εθνικής Τράπεζας
  23. Παχίδου Θεοδοσία: Νοσηλεύτρια
  24. Σαμολαδίκα – Αβραμίδου Βασιλική: Κομμώτρια – Αισθητικός
  25. Τσαγκαδάς Δημήτριος: Συνεργείο μοτοποδηλάτων
  26. Τσακίρης Βασίλειος: Έμπορος λαϊκών αγορών
  27. Τσίγκα Σωτηρία: Ιδιωτική υπάλληλος
  28. Τσόλη Ζαχαρούλα – Μαρία: Νοσηλεύτρια
  29. Χατζηαλεξάνδρου Αγγελική: Εκπαιδεύτρια σκύλων
  30. Χατζηγεωργίου Ευαγγελία: Καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας

 

 

 

 




Γιάννης Εριφυλλίδης: Προγραμματική συμφωνία για να πάει η Καβάλα Μπροστά

Η συνέλευση των μελών της Κοινωνικής Αποτελεσματικής Παρέμβασης (Κ.Α.Π.) αποφάσισε τη στήριξη με προγραμματική συμφωνία του ανεξάρτητου υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη και του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον της πόλης μας και στόχο τη μεγάλη αλλαγή για τον Δήμο Καβάλας.

Το πρόγραμμα του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» εκφράζει πλήρως τα μέλη της Κ.Α.Π. και αποτελεί τη βάση συμφωνίας σε επίπεδο αρχών και προγραμματικών θέσεων, με κύριους άξονες-δεσμεύσεις:

  • την ολοκλήρωση της περιμετρικής της Καβάλας με τις απαραίτητες κάθετες συνδέσεις με την πόλη και με σεβασμό στο περιβάλλον
  • τη ριζική ενίσχυση της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου Καβάλας
  • την ισότιμη ανάπτυξη των Δημοτικών Ενοτήτων Καβάλας και Φιλίππων
  • την κατά γράμμα τήρηση των αρχών της διαφάνειας, της αξιοκρατίας και της χρηστής διοίκησης σε όλες τις εκφάνσεις της λειτουργίας του Δήμου Καβάλας
  • την άμεση και βέλτιστη αξιοποίηση της υπάρχουσας περιουσίας του Δήμου Καβάλας,

θέσεις που ήδη έχουν εκφρασθεί στην προγραμματική διακήρυξη αρχών του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά», η οποία παρουσιάστηκε στους συνδημότες μας τον Νοέμβριο του 2022.

Η Κ.Α.Π. αναστέλλει τις δραστηριότητές της και μέλη της θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιο του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά».

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης και ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» ευχαριστούν την Κ.Α.Π. για την τιμή και την εμπιστοσύνη και καλούν όλες τις άλλες δυνάμεις του τόπου που επιθυμούν τη μεγάλη αλλαγή για την Καβάλα και την περιοχή μας να συστρατευθούν στην κοινή μας προσπάθεια.




Ακόμη 15 νέα μέλη στην ομάδα της Μαρία Βαρύτη

Με γρήγορο ρυθμό και μεγάλη διάθεση για αγώνα ανατροπής συντάσσονται με την παράταξη «ΞΕΚΙΝΑΜΕ…», της υποψηφίας δημάρχου Παγγαίου Μαρίας Βαρύτη αξιόλογοι δημότες και δημότισσες του Δήμου Παγγαίου κάθε ηλικίας και επαγγελματικής δραστηριότητας

Η ίδια τονίζει: «Με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Παντέρμαλη Παναγιώτη – Αγρότης (Ελευθερών)
  • Σαραφίδη Σπυρο – Aναισθησιολόγος (Ελευθερούπολη)
  • Τζιτζιό Νίκο – Ελ. Επαγγελματίας (Ελευθερών)Ευάγγελου Ιωάννης -Συνταξιούχος (Ελευθερούπολη)
  • Διττόπουλο Χρήστο – Προγραμματιστής (Ελευθερούπολη)
  • Καϊνακίδη Γιάννη – Ιδ. Υπάλληλος (Πιερέων)
  • Νεστορίδη Θόδωρο – Αγρότης (Παγγαίο)
  • Παπαδοπούλου Θεοπίστη – Ιδ. Υπάλληλος (Πιερέων)

Από τη Δημοτική Ενότητα Ελευθερών:

  • Κώστα Τάσση – ελεύθερος επαγγελματίας /πτυχιούχος μαθηματικός
  • Ορφανίδου Νεκταρία – Ελεύθερη Επαγγελματίας
  • Γιάννη Κόγιο – αγρότης
  • Παναγιώτη Ορφανίδη – αυτοκινητιστής

Από την Τοπική Κοινότητα Μεσορόπης:

  • Βαζακίδη Δημήτρη -Ελ. Επαγγελματίας
  • Ευριπίδη Κυριατζίδη – Ιδ. Υπάλληλος
  • Θεοδωρούδη Γιώργο – Αγρότης
  • Κατσιβελάκη Γιώργο  – Ελ. Επαγγελματίας



Ακόμη τρεις υποψήφιοι με τον συνδυασμό “Οραμα για το Μέλλον”

Ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, Ντίνος Κλειτσιώτης, συνεχίζει τις προεκλογικές του ενέργειες με τον συνδυασμό “Όραμα για το Μέλλον.”

Τα ονόματα των υποψηφίων

1) Γίδαρης Χρήστος (Ιατρικός-Φαρμακευτικός Επισκέπτης)

2) Καραγιάννη Βασιλεία (Κοινωνική Λειτουργός)

3) Κωνσταντινίδου Μαρία (Ιδιοκτήτρια Ξενοδοχείου)

Να σημειωθεί ότι καθημερινά θα ανακοινώνονται τα ονόματα νέων υποψηφίων του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον”.




Μια ευχάριστη έκπληξη για την Αναστασία Ιωσηφίδου

Γενέθλια έκπληξη των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της Ώρας Δημιουργίας στην Αναστασία Ιωσηφίδου με την ευχή της νίκης στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτώβρη. Η πετυχημένη εκδήλωση έγινε στο καφέ Μπρίκι στην χερσόνησο της Παναγίας μέσα σε κλίμα ευφορίας και διάχυτης αισιοδοξίας με νοστιμότατη τούρτα και συζητήσεις για την πορεία και την ανάπτυξη του δήμου της Καβάλας. Για άλλη μια φορά η παράταξη που διεκδικεί την ουσιαστική αλλαγή και διαμόρφωση αναπτυξιακών εξελίξεων για τον Δήμο Καβάλας, βρέθηκε κάτω από την ίδια στέγη με την υποψήφια δήμαρχο Αναστασία Ιωσηφίδου να αισθάνεται υπερήφανη για τα στελέχη της και φυσικά πολύ συγκινημένη. Όλοι ευχήθηκαν τα επόμενα γενέθλια να εορτασθούν στο Δημαρχείο με τις ευχές και την ψήφο των πολιτών του Δήμου Καβάλας.

πηγή: Ώρα Δημιουργίας




Κυβερνητικό κλιμάκιο τη Δευτέρα στον Έβρο για τις φωτιές

Τη Δευτέρα 28 Αυγούστου αναμένεται η παρουσία πολυάριθμου κυβερνητικού κλιμακίου στις πληγείσες περιοχές του Έβρου.

Συγκεκριμένα, επικεφαλής θα είναι ο υπουργός Επικράτειας Μάκης Βορίδης, συνοδευόμενος από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Οικονόμου, τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη και τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο.

Το υπουργικό κλιμάκιο θα συνοδέψουν επίσης ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος, μαζί με τον υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης Στάθη Κωνσταντινίδης, οι οποίοι βρέθηκαν την Τετάρτη στις πληγείσες περιοχές της Ροδόπης. Παρόν θα είναι και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης. Μαζί τους θα είναι και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος, όπως και ο γενικός διευθυντής της Ν.Δ. Γιάννης Σμυρλής.

Το πολυάριθμο υπουργικό κλιμάκιο θα πραγματοποιήσει αυτοψία στις πυρόπληκτές περιοχές και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν συσκέψεις με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τους πυρόπληκτους δήμους, αλλά και όλους τους φορείς που είναι αρμόδιοι για την αποκατάσταση και διαχείριση των μεγάλων καταστροφών που έχουν υποστεί η Ροδόπη και ο Έβρος.




Κικίλιας από Αλεξανδρούπολη: Θα ενισχυθούν οι επίγειες και εναέριες δυνάμεις στον Έβρο

Την ενίσχυση των επίγειων και εναέριων δυνάμεων που επιχειρούν στις πυρκαγιές στον Έβρο προανήγγειλε από την Αλεξανδρούπολη απ’ όπου βρίσκεται ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας.

Ο κ. Κικίλιας, παρέστη σε σύσκεψη ενημέρωσης για την κατάσταση των πύρινων μετώπων στον Έβρο, σε αίθουσα του αεροδρομίου Δημόκριτος.

«Υπάρχει όντως αυτή η νοητή ευθεία στην οποία εκκίνησαν 14 πυρκαγιές εκείνη την ημέρα και αυτό είναι κάτι το οποίο θα διερευνήσουν οι ΔΑΕ, η Ελληνική Αστυνομία και η ΕΥΠ. Και επαναλαμβάνω, δεν θα κάνουμε άλλες εικασίες και σχόλια μέχρις ότου ολοκληρωθεί αυτή η έρευνα», ανέφερε.

Μετά το τέλος της κατάσβεσης, η διαχείριση της φωτιάς θα αξιολογηθεί και επιχειρησιακά. «Θα ήθελα να σας πω ότι σήμερα είναι η ώρα της μάχης για όλους και κρίνεται αυτό και θα συνεχίσουμε να είμαστε όλοι αυτοί οι οποίοι πρέπει να συντονίζουν είτε να επιχειρούν. Και στο τέλος θα τα καταφέρουμε», ανέφερε, ενώ προανήγγειλε μία πολύ μεγάλη συζήτηση και αποφάσεις που αφορούν στην πυροπροστασία, τα αντιπλημμυρικά έργα και τον επιχειρησιακό τρόπο που θα αντιδρούμε στις προκλήσεις του μέλλοντος.

«Κάποιοι μιλούν για κλιματική αλλαγή, κάποιοι άλλοι για κλιματική κρίση, κάποιοι επιστήμονες, ακόμα και για κλιματική κατάρρευση. Το σίγουρο είναι ότι η χώρα, η Ευρώπη και ο πλανήτης αντιμετωπίζουν πολλές φορές προκλήσεις και πρέπει να εμφανιστούμε πιο έτοιμοι και πιο αποτελεσματικοί, για ό,τι θα φέρει το μέλλον», κατέληξε στη δήλωσή του.

Στη σύσκεψη μετείχαν ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, βουλευτής Έβρου, Στ. Κελέτσης, ο περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης Χρ. Μέτσιος, ο αντιπεριφερειάρχης Δ. Πέτροβιτς, ο δήμαρχος Σουφλίου Παν. Καλακίκος καθώς και εκπρόσωπος του δήμου Αλεξανδρούπολης

Μετά τη σύσκεψη, όπως έγινε γνωστό, ο υπουργός θα πετάξει στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές στον Έβρο, με super puma.




Νέο Σποτ του συνδυασμού “Όραμα για το Μέλλον” για τα ΑΜΕΑ του Δήμου Καβάλας

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Ντίνος Κλειτσιώτης με τον συνδυασμό ”Όραμα για το Μέλλον” παρουσιάζει το νέο σποτ για τα ΑΜΕΑ του Δήμου Καβάλας

Το σποτ παρουσιάζουν η υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του συνδυασμού, Μαγδαληνή Μπατάκα, μαζί με τον υποψήφιο δήμαρχο Καβάλας, Ντίνο Κλειτσιώτη.

Παρακάτω παρατίθενται οι σύνδεσμοι των λογαριασμών του instagram, του facebook, καθώς και του site του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον”, όπου οι συμπολίτες μας μπορούν να δουν το εν λόγω σποτ, αλλά και αυτά που θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες.

instagram: https://instagram.com/orama_gia_to_mellon

facebook:https://www.facebook.com/profile.php?id=100094096882209

site:https://www.oramagiatomellon.gr