Εκατοντάδες πιστοί για μία ακόμα χρονιά στην Ι.Μ Μεταμορφώσεως Νικητών στο Νέστο
Για μία ακόμα χρονιά εκατοντάδες ήταν οι πιστοί που προσήλθαν στην Ι.Μ Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Νικητών στον Νέστο.
Το παρών μεταξύ άλλων πιστών έδωσε ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης, οι βουλευτές Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης και Αγγελική Δεληκάρη και ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Κώστας Αντωνιάδης.
Δείτε το ρεπορτάζ του ENA Channel :
Κομοτηνή | Χιλιάδες πιστοί συμμετείχαν μετά από δύο χρόνια στην Περιφορά των Επιταφίων
Με ξεχωριστό σεβασμό και οδύνη για την κορύφωση του θείου δράματος και με την προσδοκία της Ανάστασης, άνθρωποι όλων των ηλικιών, συμμετείχαν στην Περιφορά των Επιτάφιων της Κομοτηνής.
Εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή από πλευράς πιστών που συμμετείχαν στην Περιφορά των Επιτάφιων της Κομοτηνής. Οι τέσσερις από αυτούς, για πρώτη φορά μετά την πανδημία του κορωνοϊού, συναντήθηκαν ξανά στο ηρώο της πόλης. Εκεί, οι Επιτάφιοι της ενορίας του Αγίου Γεωργίου, του Αγίου Τρύφωνα, της Αγίας Σοφίας και του Ευαγγελισμού αποτέλεσαν το επίκεντρο της προσευχής και τροπαρίων ιερέων, ιεροψαλτών και πιστών.