Καθαρισμός των χόρτων μέσα κι έξω από τον υποσταθμό του ΔΕΔΔΗΕ στο Περιγιάλι

Αρχές του μήνα, ο Δήμος Καβάλας προχώρησε σε καθαρισμό της περιοχής έξω από τον υποσταθμό του Περιγιαλίου, ανταποκρινόμενος σε αίτημα του ΔΕΔΔΗΕ. Η περιοχή αυτή λειτουργεί ως αντιπυρική ζώνη, ανατολικά προς το πρώην στρατόπεδο Κωτσάλου. Παράλληλα, αυτές τις μέρες ο ΔΕΔΔΗΕ ανέλαβε την κοπή των χόρτων εντός του υποσταθμού, τα οποία εντοπίζονται κυρίως κοντά στο πέτρινο ντουβάρι που περιβάλλει τις εγκαταστάσεις.




Καβάλα | Εκαιγε σκουπίδια στο Περιγιάλι και συνεληφθη

Συνελήφθη στις 15 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Καβάλας, ημεδαπός, διότι προέβη σε καύση απορριμμάτων σε υπαίθριο χώρο κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, στην θέση Αγία Μαρίνα, του δήμου Καβάλας και του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο αξίας 2.929€.




Μάκης Παπαδόπουλος | Ενστάσεις για το νέο κλειστό γυμναστήριο στο περιγιάλι

Ο Επικεφαλής της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής μας”, Μάκης Παπαδόπουλος, αποφάσισε να μην εγκρίνει την επιλογή του ανάδοχου για την εκπόνηση των μελετών ενός νέου γυμναστηρίου στο Περιγιάλι, προτιμώντας να επικεντρωθεί στη βελτίωση της συντήρησης των υπαρχόντων αθλητικών εγκαταστάσεων.

Με αυτόν τον τρόπο, ο Παπαδόπουλος επιδιώκει να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητα των αθλητικών εγκαταστάσεων στο Δήμο Καβάλας. Η απόφασή του αυτή υποδηλώνει μια στρατηγική προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στην ανάγκη για συντήρηση και βελτίωση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων, αντί για την επένδυση σε νέα έργα. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιώκει να ανταποκριθεί στις πραγματικές ανάγκες της τοπικής κοινότητας και να εξασφαλίσει τη βέλτιστη χρήση των δημόσιων πόρων.

 




Περιγίαλι Καβάλας | Περιστατικό ληστείας στο λιμανάκι των Σφαγείων

Στις 2 τα ξημερώματα του Σαββάτου, κάτοικος Καβάλας, ένω κοιμόταν στο αυτοκινήτου του, τον ξύπνησαν δύο κουκουλοφόροι και του πήραν με τη βία όσα χρήματα είχε πάνω του.

Σχετικό δελτίο τύπου εξέδωσε η Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας η οποία αναφέρει τα έξης:

Επιστάμενες έρευνες διεξάγουν οι αστυνομικές αρχές για τον εντοπισμό και τη σύλληψη δύο αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών, οι οποίοι τις πρώτες πρωινές ώρες της 13-1-2024 στην Καβάλα, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, αφαίρεσαν με σωματική βία χρηματικό ποσό από ημεδαπό παθόντα που βρισκόταν εντός του οχήματός του, ενώ στη συνέχεια διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.




Επίσκεψη του υποψήφιου Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη στο Περιγιάλι και την περιοχή των Σφαγείων

Επίσκεψη Θόδωρου Μουριάδη στο Περιγιάλι και τα σφαγεία
Το μεγάλο έργο που έχει σχεδιαστεί και άρχισε να υλοποιείται από τον Δήμο στο Περιγιάλι είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω, να συζητήσω και να δώσω διευκρινήσεις  στους κατοίκους της περιοχής, η οποία αποτελεί τον οικιστικό πνεύμονα της πόλης.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων που προβλέπεται να εκτελεστούν ανέρχεται στα 26.640.696,64 ευρώ και είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα «Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Περιφέρειας ΑΜ-Θ, 2021-2027».
Όπως τόνισα, κατά την εκεί επίσκεψή μου, την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, με τα έργα αυτά, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε στο Περιγιάλι ένα ελκυστικό αστικό περιβάλλον, ώστε να έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ένας νέος αναπτυξιακός θύλακας υψηλών προδιαγραφών.
Ήδη, τα πρώτα και κύρια έργα υποδομής εκτελούνται και μερικά έχουν ολοκληρωθεί, ενώ προ ημερών υποβάλαμε το Σχέδιο για τα υπόλοιπα, για οποία εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση ύψους 15 εκ. ευρώ, και τα οποία εντάσσονται στο γενικό Σχέδιο.
Υπενθύμισα ότι τα έργα που εκτελέστηκαν ή συνεχίζουν να εκτελούνται είναι:
-Ενεργειακή αναβάθμιση κλειστού κολυμβητηρίου (ολοκληρώθηκε),
-ΣΒΑΚ: Κατασκευή υποδομών και διανοίξεις οδών (εκτελείται από τον Δήμο),
-Κατασκευή δικτύου ύδρευσης-Ολοκλήρωση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης (εκτελείται από την ΔΕΥΑΚ),
-Βελτίωση των πεζοδρομίων και του φωτισμού στην περιοχή της μονάδας φιλοξενίας μεταναστών (ολοκληρώνεται),
-Ενεργειακή Αναβάθμιση σχολικού συγκροτήματος Περιγιαλίου (εκτελείται από τον Δήμο),
-Διάνοιξη δευτερεύοντα Κύριου Οδικού Άξονα, ανατολικά της ανοιχτής δομής (Υπογράφηκε η Σύμβαση)
-Προμήθεια εξοπλισμού για την αντιμετώπιση των αναγκών της Δομής Φιλοξενίας και της ευρύτερης περιοχής Περιγιαλίου (δημοσιεύθηκε ο Διαγωνισμός)
-Κατασκευή Μουσικού Σχολείου (Γυμνασίου και Λυκείου-εκπονείται η μελέτη από την ΚΤΥΠ ΑΕ για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2021-2027),
-Εκπόνηση μελετών για την ανέγερση νέου κλειστού Γυμναστηρίου (βρίσκεται σε φάση επιλογής μελετητή),
και
ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΒΑΛΑ 2030
Στο μεταξύ, έχουμε υποβάλλει στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ το Σχέδιο «Καβάλα 2030: Μια πόλη ανθεκτική, συμπεριληπτική και κλιματικά ουδέτερη», το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης 2021-2027».
Ο προϋπολογισμός των έργων και των παρεμβάσεων που περιλαμβάνει το Σχέδιο ανέρχεται στα 15.101.000 ευρώ και θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας ΑΜ-Θ 2021-2027 και από άλλα πηγές, όπως το ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ και το Ταμείο Αλληλεγγύης.
Το Σχέδιο, του οποίου η χρηματοδότηση έχει ήδη εγκριθεί, περιλαμβάνει:
-Βιοκλιματική και λειτουργική αναβάθμιση της παραλιακής οδού Περιγιαλίου,
-Υποδομές αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων σε κεντρικά τμήματα της περιοχής παρέμβασης (ολοκληρώθηκε η μελέτη),
-Νέο οδικό άξονα Περιγιαλίου, με 4 κυκλικούς κόμβους (ολοκληρώθηκε η μελέτη)
-Επέκταση δομής KickIT: Δράσεις ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων,
-Δράσεις δημοσιότητας, αξιολόγησης της Στρατηγικής και δικτύωση,
-Λειτουργία δομής Kavala Urban Center,
-Αναβάθμιση αθλητικών υποδομών και προώθηση “Αθλητισμός για Όλους”,
-Μελέτη ενοποίησης αθλητικών εγκαταστάσεων, αναβάθμισης περιβάλλοντα χώρου και δημιουργίας χώρου στάθμευσης (Κολυμβητήριο και Γήπεδο Ανθή Καραγιάννη),
-Δράσεις ευαισθητοποίησης σε θέματα πολιτικής προστασίας μέσω καινοτόμων εργαλείων σχεδιασμού και εκπαίδευσης,
-KAVALA OPEN LAB inclusive,
-Δράσεις ενίσχυσης κλιματικής ουδετερότητας,
-Δημιουργία δομής Δημοτικού Ιατρείου,
-Δράσεις βελτίωσης βιώσιμης αστικής κινητικότητας,
-Κατάρτιση νέων και ανέργων σε θέματα πολιτιστικής βιομηχανίας: συγγραφής, θεατρολογίας και σκηνογραφίας,
-Δημιουργία συμπεριληπτικής παιδικής χαράς και βελτίωση προσβασιμότητας πέριξ αυτής, και
-Δημιουργία Θερμοκοιτίδας.



Ο σκύλος που σκότωσαν με φόλα στο Περιγιάλι ήταν εκείνος που σώθηκε από πηγάδι πριν λίγους μήνες!

Έντονη παραμένει η ανησυχία των κατοίκων στο Περιγιάλι της Καβάλας από τα συνεχή περιστατικά θανατώσεων αδέσποτων ζώων με φόλες.

Μία περίπτωση είχε αναδείξει το enanews.gr ύστερα από καταγγελία το προηγούμενο διάστημα με έναν ακόμα οδυνηρό θάνατο ζώου εκεί (διαβάστε εδώ).

Το ακόμα πιο δυσάρεστο της υπόθεσης βέβαια είναι πως ο συγκεκριμένος σκύλος ο οποίος πέθανε φρικτά με την φόλα είχε διασωθεί πριν μερικούς μήνες από δύο ενεργούς πολίτες, τον Κώστα Γιτίσογλου και τον Παρασκευά Ατζεμιδάκη από ένα πηγάδι που είχε πέσει!

Οι δύο αυτοί πολίτες μάλιστα με κίνδυνο την ζωή τους κατάφεραν να βγάλουν τον σκύλο από το πηγάδι καθώς το ζωντανό βρισκόταν αρκετές ημέρες εκεί μέσα και είχε αγριέψει (διαβάστε σχετικά εδώ).




Καταγγελιες για φόλες στο Περιγιάλι Καβάλας

Σοβαρές καταγγελίες για φόλες που θανατώνουν αδέσποτα ζώα έκαναν αναγνώστες του enanews.gr πριν λίγη ώρα.

Πρόκειται περιπτώσεις οι οποίες ολοένα και αυξάνονται στην περιοχή του Περιγιαλίου ενώ μάλιστα τα άμοιρα ζώα φαίνεται πως ξεψυχούν και μπροστά στους ίδιους τους κατοίκους με τους ίδιους να μην γνωρίζουν πως να αντιδράσουν!

Δείτε φωτογραφίες :




Εικόνες ντροπής με μπάζα και σκουπίδια στο Περιγιάλι

Εικόνες ντροπής μπορεί να συναντήσει κάποιος διερχόμενος στην συνοικία του Περιγιαλίου της Καβάλας.

Όπως ανάρτησε ο συμπολίτης μας Δημήτρης Βεσκούκης στα social media :

Οι φωτογραφίες είναι στο Περιγιαλι! Στον δρόμο αναμεσα στα δυο σούπερ μάρκετ Κάποιοι είστε τραγικοί και πρέπει να ντρέπεστε για τον εαυτό σας. Τα συγκεκρινα μπάζα-σκουπίδια έχουν πεταχτεί από ιδιώτες και περίμενουν ποιον να τα μαζέψει;;;; Και ευθύνη δεν ρίχνω στην υπηρεσία καθαριότητας αλλά σε όλους τους ηλίθιους που δεν σέβονται το περιβάλλον.

Ο Δημος είμαστε όλοι μας. Στο μόνο που επιρρίπτω ευθύνες είναι ότι δεν πέφτουν τα ανάλογα πρόστιμα σε αυτα τα καθίκια που ρυπαίνουν”.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με τη δική μας διοίκηση, η υποβάθμιση στο Περιγιάλι τελειώνει εδώ»

Τη Δευτέρα 3 Ιουλίου το απόγευμα, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε απευθείας με κατοίκους του Περιγιαλίου τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν εδώ και πολλά χρόνια.

Οι διοικήσεις της Καβάλας “έχουν γυρίσει την πλάτη” στα προβλήματα της συνοικίας του Περιγιαλίου. Ταυτόχρονα όμως, το Περιγιάλι μπορεί να δώσει “ανάσα” στην ανάπτυξη του τόπου μας.

Εμείς ως παράταξη, βάζουμε τους εξής στόχους:

– Βελτιώνουμε τη δύσκολη καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι:

  • Καθαρισμός σε όλη την έκταση του Περιγιαλίου από χόρτα και ανεξέλεγκτη βλάστηση
  • Άμεση οριοθέτηση των δρόμων και των οικοδομικών τετραγώνων, με την κατασκευή πεζοδρομίων και κρασπέδων
  • Επαρκής δημοτικός φωτισμός
  • Κατασκευή δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης
  • Τέλος στην ανεξέλεγκτη κατάσταση με τα αδέσποτα

– Βγάζουμε τα βαρέα απορριμματοφόρα μέσα από το Περιγιάλι με την κατασκευή απευθείας σύνδεσης της Εγνατίας οδού με την χωματερή της Καβάλας, στο τμήμα που πηγαίνει από το εμπορικό λιμάνι προς τον Αγ. Σίλα.

– Εξασφαλίζουμε τα χρήματα για τα έργα από το Ταμείο Ανάκαμψης, το ΕΣΠΑ, το Πράσινο Ταμείο, το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

– Βάζουμε μπροστά την τουριστική αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Ασημακόπουλου.

– Μεταφέρουμε τη δομή προσφύγων από το Περιγιάλι.

– Ολοκληρώνουμε την Περιμετρική, για να φτάσει στο Περιγιάλι.

– Αξιοποιούμε το Στάδιο “Ανθή Καραγιάννη” και το Κλειστό Κολυμβητήριο και δημιουργούμε ένα σύγχρονο Αθλητικό Κέντρο ανατολικά της Καβάλας.

Στο Περιγιάλι, όλες οι διοικήσεις του Δήμου Καβάλας έχουν αποτύχει εδώ και δεκαετίες.

Με εμάς, αυτή η απαράδεκτη κατάσταση τελειώνει εδώ!

Μάκης Παπαδόπουλος

Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Μαθητής του 1ου ΕΠΑΛ Καβάλας ο 17χρονος που σκοτώθηκε σε τροχαίο στο Περιγιάλι – Η ανακοίνωση του Σχολείου

Επιβεβαιώθηκε με τον χειρότερο τρόπο, ότι ο  17χρονος που έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα στο Περιγιάλι ,ήταν μαθητής του 1ου ΕΠΑΛ Καβάλας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν νωρίτερα, το δίκυκλο στο οποίο επέβαινε ο 17χρονος μαζί με ακόμα ένα άτομο σφηνώθηκε στις ρόδες ενός μεγάλου φορτηγού αυτοκίνητου, τύπου πρέσας απορριμμάτων, του δήμου Καβάλας.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου  εκφράζει τη βαθιά του θλίψη για το τραγικό γεγονός, τονίζοντας παράλληλα με ανακοίνωσή του ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το Σχολείο πενθεί για την απώλεια μαθητή του από δυστύχημα στην άσφαλτο.

Η ανακοίνωση του 1ου ΕΠΑΛ για τον θάνατο του μαθητή

Αισθήματα βαθιάς οδύνης μας κυρίευσαν, όταν πριν από λίγο πληροφορηθήκαμε τον θάνατο μαθητή μας σε τροχαίο δυστύχημα στην περιοχή του Αγίου Τρύφωνα. Ο μαθητής μας είναι ο Τόπι Ενέα, οδηγός της μηχανής που «καρφώθηκε» κάτω από απορριμματοφόρο του Δήμου Καβάλας.

Ένα πρόσχαρο παιδί, αγαπητό σε όλους, αθλητής, παίχτης της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου μας. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του και να δώσει κουράγιο στους δικούς του.

Επισημαίνουμε για μια ακόμη φορά, ότι τα παιδιά οδηγούν τις μηχανές τους -άλλοτε με δίπλωμα, άλλοτε χωρίς- με απερισκεψία και υψηλό βαθμό επικινδυνότητας εντός και εκτός πόλης. Έχουν άγνοια κινδύνου και μπορεί να εμπλακούν σε ατύχημα οποιαδήποτε στιγμή.

Φέτος, μαθητές/-τριες του σχολείου ενεπλάκησαν σε τουλάχιστον 7 μείζονα ατυχήματα. Το σχολείο πενθεί και δεν είναι η πρώτη φορά… Ας ελπίσουμε πως θα είναι η τελευταία.




ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ:Διπλό το έγκλημα για την επέκταση του ΧΥΤΑ και της Δημοπρασίας Μονάδας στο Περιγιάλι

Με προεκλογικούς τόνους η διοίκηση του δήμου ανακοίνωσε το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου επέκτασης του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ) τον προσεχή Οκτώβριο.

Στον υπερκορεσμένο ΧΥΤΑ(Υ) που γειτνιάζει με το Περιγιάλι, με αποτέλεσμα η ζωή των= κατοίκων στην ευρύτερη περιοχή να είναι κόλαση εδώ και χρόνια, έρχεται να προστεθεί ένα νέο “κύτταρο” χωρητικότητας 400.000,00 m3, έργο που ξεκίνησε το 2012(!!!!!). Η επέκταση του υπερκορεσμένου ΧΥΤΑ(Υ) θα επιβαρύνει περαιτέρω την κατάσταση, γιατί επί πλέον σε αυτό το νέο “κύτταρο” θα εξυπηρετούνται τα υπολείμματα αποβλήτων της Καβάλας, της Θάσου και της Δράμας (δηλώσεις παραγόντων δήμου και ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ).

Πρόκειται για ένα ακόμα έγκλημα υλοποίησης του αντιλαϊκού και περιβαλλοντοκτόνου σχεδιασμού για τη διαχείριση των απορριμμάτων που προετοίμασαν διαδοχικά όλες οι κυβερνήσεις και υλοποιεί με ζέση η σημερινή δημοτική αρχή συνεχίζοντας στις ίδιες ράγες των προηγούμενων.

Σε ότι αφορά στο δεύτερο έγκλημα της μονάδας ΜΕΑ έξω από το Περιγιάλι, στην διακήρυξη της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ για την ανάθεση του έργου αναφέρεται: “Η ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης της σύμβασης…..για εργασίες επέκτασης των εγκαταστάσεων ή/και πρόσθετο εξοπλισμό, για την προσαρμογή της ΜΕΑ στις νέες θεσμικές
απαιτήσεις……”. Οι “θεσμικές απαιτήσεις” που αναφέρονται στη διακήρυξη της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ είναι ο νέος εθνικός σχεδιασμός της ΝΔ ο οποίος πατώντας στους προηγούμενους των κυβερνήσεων (ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ), ορίζει: “….Οι ΜΕΑ που θα υλοποιηθούν θα πρέπει να σχεδιάζονται με σχετική ευελιξία ώστε να υπάρχει δυνατότητα σχετικής προσαρμογής…..” για την
“ …Προώθηση της παραγωγής εναλλακτικών δευτερογενών καυσίμων από τις ΜΕΑ (καραμπινάτη καύση δηλαδή).

Στεκόμαστε απέναντι στις αντιλαϊκές "αρχές" και τους στόχους του κεφαλαίου, όπως αυτές αποτυπώνονται στα εκάστοτε Εθνικά και Περιφερειακά και Τοπικά Σχέδια Διαχείρισης Απορριμμάτων των αστικών κυβερνήσεων και κομμάτων.

Θέση μας είναι ότι η διαχείριση των απορριμμάτων θα πρέπει να γίνεται με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες, με σεβασμό στο περιβάλλον, στην υγεία του λαού, στους φυσικούς πόρους, στο λαϊκό εισόδημα και όχι για τα συμφέροντα μεγαλοεπιχειρήσεων.
Η επέκταση του ΧΥΤΑ(Υ) και η μονάδα στο Περιγιάλι να αποτελέσουν κριτήριο ψήφου σε όλες τις κάλπες από δω και πέρα.