Δίπλα στους κατοίκους της τοπικής κοινότητας της Λυδίας ο νέος πρόεδρος Ηλίας Παυλίδης
Αρκέτα είναι τα καθημερίνα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στην Δημοτική ενότητα της Λυδίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της περιοχής, κ. Ηλία Παυλίδη. Τα προβλήματα αυτά έχουν να κάνουν με προβλήματα καθαριότητας και ύδρευσης, όμως σύμφωνα με τον πρόεδρο όλα έχουν μπέι σε μια σειρά για να επιλύθουν με τον ίδιο να είναι καθημερινά σε επικοινωνία με τις Δημοτικές αρχές του Δήμου Καβάλας.
Κατά την διάρκεια της δήλωσης του, ο κ. Παυλίδης αναφέρθηκε σε κάποια πρόσφατα δημοσιεύματα τα οποία υποστηρίζαν πως ο ίδιος δεν ζει ουτέ εργαζεται στην περιοχή και μάλιστα οτι απο την αρχή της θητείας του ο ίδιος δεν εχει συγκαλέσει κανένα τοπικό συμβούλιο, με τον ίδιο να μιλά στο Ena Channel και να διαψευδεί το δημοσιέυμα αυτό.