Πέθανε 20χρονος φοιτητής στην Πάτρα από μηνιγγίτιδα

Θλίψη προκαλεί ο θάνατος ενός 20χρονου φοιτητή στην Πάτρα από μηνιγγίτιδα, ο οποίος νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.

Ο νεαρός, με καταγωγή από την Αθήνα, σπούδαζε στο Τμήμα Διοικητών Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και χθες, Δευτέρα, πήγε κανονικά στην εξεταστική του.

Γυρνώντας στο σπίτι, όπου έμενε με τη δίδυμη αδελφή του -φοιτήτρια στο Φυσικό- ένιωσε αδιαθεσία. Της είπε «δεν αισθάνομαι καλά», είχε 38 πυρετό, και σύμφωνα με την ίδια άρχισε να αλλάζει χρώμα η επιδερμίδα του, αναφέρει η ΕΡΤ.

Πήγαν οι δυο τους άμεσα στα Επείγοντα του ΠΓΝΠ. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών, σήμερα το πρωί ο 20χρονος φοιτητής άφησε την τελευταία του πνοή.

Οι πληροφορίες του pelop.gr αναφέρουν πως ο φοιτητής, χθες, Δευτέρα, πήγε κανονικά στην εξεταστική του και «έδωσε» μάθημα. Γυρνώντας στο σπίτι όπου μένει μαζί με τη δίδυμη αδελφή του ένιωσε αδιαθεσία. Διαπιστώθηκε πως είχε 38 πυρετό και η αδελφή του βλέποντας την έντονη κόπωση, αλλά και κάποια μελανώματα που εμφανίστηκαν, τον πήγε στα Επείγοντα. Δυστυχώς, η επιδείνωση της υγείας του 20χρονου ήταν ραγδαία με αποτέλεσμα, παρ’ όλες τις προσπάθειες των γιατρών, σήμερα να καταλήξει.

Σημειώνεται πως ήδη έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα. Έχουν ήδη κληθεί οι 40 φοιτητές που έδιναν μάθημα μαζί του χθες στο αμφιθέατρο, όπως επίσης και ο καθηγητής που τον εξέτασε, να πάρουν την απαραίτητη χημειοπροφύλαξη, αλλά και οι καθαρίστριες, ενώ ιχνηλατούνται οι επαφές του.

Σημειώνεται πως το παρελθόν έχουν καταγραφεί και άλλα κρούσματα μηνιγγίτιδας μεταξύ φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ πληροφορίες του pelop.gr κάνουν λόγο για την ύπαρξη και άλλων κρουσμάτων, κάτι που αυξάνει τις ανησυχίες τόσο στην ακαδημαϊκή κοινότητα όσο και στις αρμόδιες Αρχές Δημόσιας Υγείας.

www.newsbeast.gr




Πάτρα | 10χρονος που έπεσε θύμα bullying

Φρίκη προκαλεί η νέα υπόθεση bullying με θύμα ένα 10χρονο αγόρι στην Πάτρα. Ο πατέρας του αγοριού αποκάλυψε ότι το παιδί του αντιμετωπίζει αυτή την κατάσταση εδώ και 2,5 χρόνια ενώ παράλληλα τόνισε πως του έχουν πει ότι εάν μιλήσει θα σκοτώσουν τον ίδιο.

Οι συμμαθητές του αγοριού του έβαλαν σακούλα στο κεφάλι ενώ ήταν στο λεωφορείο και επέστρεφαν από εκδρομή, την έσφιξαν και του έκοψαν την ανάσα. Κι όλα αυτά, κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής που μετατράπηκε σε εφιάλτη για τον μαθητή της πέμπτης δημοτικού.

Το ακραίο περιστατικό σχολικού εκφοβισμού σημειώθηκε την περασμένη Τρίτη 29/10.

«Του είπαν ότι θα με σκοτώσουν»

«Το παιδί είχε πάει εκδρομή και στην επιστροφή καθόταν σε μπροστά κάθισμα και από πίσω αυτά τα παιδιά τα οποία του έβαλαν τη σακούλα στο κεφάλι. Το παιδί μου είπε ότι έβαλε το χέρι κάτω από το πηγούνι και τράβηξε τη σακούλα πάνω για να πάρει ανάσα. Το είπε στους δασκάλους, αυτοί είπαν ότι δεν είδαν κάτι και δεν έγινε κάτι» δήλωσε το πρωί της Τρίτης 5/11 μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο πατέρας του 10χρονου.

«Το παιδί μου εδώ και δυόμιση χρόνια έχει bullying. Του κατεβάζουν τα παντελόνια μέσα στο προαύλιο. Μου είπαν ότι για να αλλάξει σχολείο το παιδί μου, να φύγει από το bullying, θα πρέπει να φύγει με άλλη “ιδιότητα” για να μην στοχοποιηθεί το σχολείο» σημείωσε.

Όπως είπε η ομάδα που εκφοβίζει τον γιο του αποτελείται από συγκεκριμένα άτομα οποία «του έχουν πει ότι αν πει κάτι, θα σκοτώσουν τον πατέρα του».

«Ζήτησα από τον διευθυντή να πάμε στο γραφείο και το δικό μου παιδί και τα παιδιά τους και όλοι μαζί να συζητήσουμε. Μου είπε ο διευθυντής ότι δεν γίνεται να είναι και τα παιδιά μπροστά, είναι παράνομο» υπογράμμισε.

«Είχαμε ξανασχοληθεί με δικηγόρο στο παρελθόν και είπαμε να μην το τραβήξουμε, δεν είμαι από τους ανθρώπους που πάω κατευθείαν στη νομική οδό. Προσπαθώ να το κλείσω μέσα στο σχολείο» δήλωσε κλείνοντας.

«Έπρεπε να υποβάλλει μηνύσεις»

O ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας, μιλώντας επίσης στο Mega επεσήμανε: «Του στέρησαν για κάποια δευτερόλεπτα την ανάσα. Όπως κάνουν στο Γκουαντάναμο οι Αμερικανοί, είναι απίστευτο μαρτύριο. Είχε κορδόνι, το έσφιξαν».

«Έπρεπε από την πρώτη στιγμή να πάει να υποβάλλει μηνύσεις έτσι ώστε να κινητοποιηθεί ο νόμος, οι νέες διατάξεις» συμπλήρωσε.

Η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου από την πλευρά της δήλωσε: «Το λάθος δεν είναι του γονιού, είναι του σχολείου. Το σχολείο γνωρίζει τι πρέπει να κάνει. Όλα τα περιστατικά του bullying και της βίας έχουν κλιμάκωση. Τα παιδιά το βαφτίζουν αστείο αλλά οι γονείς χρειάζεται να μιλήσουν στα παιδιά αρχικά για το τι σημαίνει αστείο. Σταματά να είναι πλάκα κάτι το οποίο φέρνει σε δύσκολη θέση έναν άλλον συνάνθρωπό μας. Εδώ μιλάμε για ένα περιστατικό το οποίο έχει εξελιχθεί».

«Έχουμε ενστερνιστεί τα τελευταία χρόνια μία νοοτροπία όπου πάντα μας φταίνε οι άλλοι. Δεν σε βοηθάει να αλλάξεις και να εξελιχθείς», είπε κλείνοντας.

www.newsbeast.gr




Πάτρα | Μάχη για τη ζωή της δίνει 43χρονη μετά από διαπληκτισμό με τον πρώην σύντροφό της

Ο 49χρονος έσπρωξε με δύναμη τη γυναίκα που έπεσε στο έδαφος, χτυπώντας το κεφάλι της σε κράσπεδο

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται 43χρονη γυναίκα, μετά από διαπληκτισμό με τον πρώην σύντροφό της.

Σύμφωνα με το tempo24, το βράδυ της Κυριακής το ζευγάρι συναντήθηκε στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου, στην Πάτρα, κοντά στην περιοχή της Μαρίνας.

Ο διαπληκτισμός γρήγορα ξέφυγε των ορίων και ο 49χρονος έσπρωξε με δύναμη τη γυναίκα που έπεσε στο έδαφος, χτυπώντας το κεφάλι της σε κράσπεδο.

Άμεσα στο σημείο έφθασε ασθενοφόρο που την μετάφερε στο νοσοκομείο. Η 43χρονη νοσηλεύεται στην ΜΕΘ και δίνει μάχη για την ζωή της, καθώς έχει σοβαρότατα τραύματα.

Ο άνδρας έχει συλληφθεί, καθώς οι αστυνομικοί μέσα από βιντεοληπτικό υλικό κατάφεραν να τον εντοπίσουν.

www.newsbeast.gr



Στράβωσαν οι σιδηροδρομικές γραμμές στην Πάτρα λόγω καύσωνα

Ένα απίστευτο περιστατικό που καταδεικνύει τις ακραίες θερμοκρασίες που επικρατούν στην Ελλάδα έλαβε χώρα στην Πάτρα όπου στράβωσαν οι σιδηροδρομικές γραμμές από τη ζέστη!

«Λόγω των συνθηκών καύσωνα που επικρατούν στην περιοχή της Πάτρας, δημιουργήθηκε στρέβλωση γραμμής στην περιοχή της ισόπεδης διάβασης της οδού Κανελλοπούλου», αναφέρει συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, λόγω του προβλήματος στις γραμμές αποφασίστηκε η διακοπή των δρομολογίων του προαστιακού μεταξύ Πάτρας και Ρίου.




Πάτρα | Σύλληψη 38χρονου – Βρέθηκε στο κινητό του χειρόγραφη προκήρυξη

Συνελήφθη 38χρονος στην Πάτρα από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία για συμμετοχή στην οργάνωση “Σύμπραξη Εκδίκησης“, η οποία είχε αναλάβει την ευθύνη για τον παγιδευμένο φάκελο στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

Ο 38χρονος είναι γνωστός αντιεξουσιαστής και είχε συλληφθεί τον Φεβρουάριο στην Πάτρα για ληστείες. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές στην ΕΡΤ, στο κινητό του τηλέφωνο φέρεται μεταξύ άλλων να βρέθηκε χειρόγραφη προκήρυξη για την επίθεση σε τράπεζα στα Πετράλωνα. Πλέον συνολικά για την υπόθεση κατηγορούνται 11 άτομα.

Έως σήμερα έχουν εξιχνιαστεί πέντε επιθέσεις που φέρεται να είχαν πραγματοποιήσει μέλη της συγκεκριμένης τρομοκρατικής οργάνωσης, όπως σημειώνεται.

Μεταξύ αυτών, η αποστολή παγιδευμένου με εκρηκτική ύλη φακέλου στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, ο οποίος είχε εντοπιστεί τον περασμένο Φεβρουάριο αλλά και η έκρηξη αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού σε υποκατάστημα τράπεζας στα Πετράλωνα τον περασμένο Ιανουάριο.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί ενώπιον των αρμοδίων Δικαστικών Αρχών.

πηγή: newsbomb.gr




Πάτρα | Ερευνάται το περιστατικό ηλεκτροπληξίας μαθητή μέσα σε σχολικό συγκρότημα

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες του Δήμου Πατρέων σχετικά με το περιστατικό ηλεκτροπληξίας μαθητή Λυκείου χθες το μεσημέρι, σε σχολικό συγκρότημα σε προάστιό της. Αμέσως μετά ο μαθητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου υποβλήθηκε σε εξετάσεις και στην συνέχεια επέστρεψε στο σπίτι του.

Όπως είπε, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η αντιδήμαρχος Παιδείας, Κατερίνα Σίμου, «ο μαθητής βρίσκεται σήμερα στο σχολείο», ενώ σχετικά με το περιστατικό ανέφερε:

«Για άγνωστο ακόμα λόγο καταστράφηκε το φωτιστικό ασφαλείας την ώρα λειτουργίας του σχολείου που βρίσκεται σε κλιμακοστάσιο του σχολικού κτιρίου και εκείνη την στιγμή περνούσε από το σημείο ο μαθητής, με αποτέλεσμα να τον κτυπήσει το ρεύμα» και πρόσθεσε: «Δεν γνωρίζουμε ακόμα το πώς ακριβώς ο μαθητής ήλθε σε επαφή με το κατεστραμμένο φωτιστικό, την ώρα που αποχωρούσε από το σχολείο μετά το τέλος των μαθημάτων».

Παράλληλα, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η αντιδήμαρχος, «το φωτιστικό ασφαλείας, το οποίο λειτουργεί όταν υπάρχει διακοπή ρεύματος, έσπασε την ώρα λειτουργίας του σχολείου», συμπληρώνοντας ότι «το ερώτημα είναι πως ακριβώς έσπασε το φωτιστικό ασφαλείας».

Επίσης, όπως αναφέρει η Κατερίνα Σίμου, «το συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα είναι ένα σχετικά καινούργιο σχολείο και έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες εργασίες σε όλες τις εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρολογικών, ενώ νωρίς σήμερα το πρωί οι υπηρεσίες του δήμου πήγαν στο σχολείο για να αποκαταστήσουν την βλάβη».

Στο μεταξύ, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Διεύθυνση Αυτεπιστασίας, Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού Οδών, Κτιρίων, Συντήρησης, Κλιματισμού και Αντικεραυνικής Προστασίας, του Δήμου Πατρέων, σχετικά με το περιστατικό της ηλεκτροπληξίας του μαθητή αναφέρονται τα εξής:

«Το περιστατικό αφορά φωτιστικό ασφαλείας, το οποίο ήταν τοποθετημένο στο χώρο του κλιμακοστασίου βάσει των τεχνικών προδιαγραφών από την κατασκευή του σχολείου (πρόσφατης κατασκευής) και σε ύψος που δεν μπορεί να έρθει σε επαφή άνθρωπος, χωρίς να καταβάλει προσπάθεια και να χρησιμοποιήσει σκάλα. Όπως δε, μας πληροφόρησαν στο φωτιστικό υπήρξε βανδαλισμός, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Η υπηρεσία προχώρησε σε έλεγχο της εγκατάστασης του κτιριακού συγκροτήματος και διαπίστωσε ότι τα συστήματα ασφαλείας (αντιηλεκτροπληξιακός διακόπτης – ασφάλεια βραχυκυκλώματος) λειτούργησαν και λειτουργούν κανονικά».

Πηγή: newsbeast.gr




Πάτρα | Άγριος ξυλοδαρμός 19χρονου έξω από ΕΠΑΛ

Νέο περιστατικό βίας στην Πάτρα, όπου τρεις νεαροί έστησαν «καρτέρι» σε 19χρονο μαθητή, λίγο μετά τις 11:30 το πρωί της Πέμπτης (21/3), έξω από ΕΠΑΛ.

Πρόκειται για έναν 19χρονο που μαζί με ακόμα δύο νεαρούς, τον πλησίασαν, τον γρονθοκόπησαντον εξύβρισαν και τον απείλησαν. Μάλιστα, ένας άλλος νεαρός πήγε στο σπίτι του θύµατος και έγραψε ρατσιστικά και υβριστικά συνθήματα, όπως μεταδίδει το tempo24.news.
Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Πατρών από το θύμα και αναζητούνται οι τέσσερις δράστες, ενώ ο νεαρός που δέχθηκε την επίθεση βρίσκεται σε κατάσταση σοκ.
Πηγή: ethnos.gr



Συναγερμός στο καρναβάλι της Πάτρα | Άτομο έπεσε από λεωφορείο

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε πριν από λίγο ένα άτομο το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news έπεσε από λεωφορείο γκρουπ στο τέλος της παρέλασης.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην Μαιζώνος μεταξύ των οδών Κολοκοτρώνη και Αγίου Νικολάου. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστη η κατάσταση της υγείας του ατόμου

newsbomb.gr




Παγώνη | Είναι σε έξαρση όλα, λοιμώξεις και ιώσεις | Ανησυχία για τη μηνιγγίτιδα γιατί έχουμε το καρναβάλι στην Πάτρα

Την ανησυχία της για την έξαρση των ιώσεων και των λοιμώξεων εξέφρασε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής της συνέντευξης το πρωί της Παρασκευής 8/3 η Ματίνα ΠαγώνηΗ πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ έκρουσε παράλληλα τον κώδωνα του κινδύνου για τα κρούσματα μηνιγγίτιδας καθώς όπως είπε στην Πάτρα έχουμε το καρναβάλι.

«Στο 23ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λοιμώξεων τα μηνύματα ήταν ότι πρέπει να προσέξουμε τους εμβολιασμούς, πρέπει να γίνουν οι εμβολιασμοί, αυτό ήταν το μήνυμα» είπε μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» η Ματίνα Παγώνη.

«Είναι σε έξαρση όλα και το θέμα με τη μηνιγγίτιδα προκαλεί ανησυχία γιατί έχουμε και το καρναβάλι στην Πάτρα. Τη μηνιγγίτιδα την γνωρίζουμε, τη διαχειριζόμαστε. Πρέπει να ξέρουμε ότι με τα βασικά συμπτώματα δηλαδή την έντονη κεφαλαλγία, πυρετό, εξανθήματα, αμέσως να πάμε στον γιατρό. Η αντιμετώπιση είναι ιατρική, υπάρχουν τα πρωτόκολλα, αυτό που φοβόμαστε είναι οι επιπλοκές γιατί έχουμε και θανάτους» σημείωσε.

Αναφερόμενη στην έλλειψη που παρατηρείται σε ορισμένα φάρμακα η Ματίνα Παγώνη δήλωσε: «Υπάρχει ένα πρόβλημα τελευταία. Πρώτον, ότι δεν κάνουμε εξαγωγή στο εξωτερικό αν δεν έχουμε εξασφαλίσει για όλη την Ελλάδα τα φάρμακα που σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει επιτροπή και να ελέγχει τις φαρμακαποθήκες».

«Για να έχουμε ελλείψεις σημαίνει ότι δεν έχουν γίνει οι έλεγχοι. Επιπλέον, ο ΙΦΕΤ θα πρέπει να φροντίσει να υπάρχουν οι πρώτες ύλες. Υπάρχουν φάρμακα, μπορεί να δανειστεί ένα νοσοκομείο αλλά θα σε καλύψουν. Απλώς το κάθε νοσοκομείο θα πρέπει να έχει τις ποσότητες που πρέπει, το ίδιο και οι φαρμακαποθήκες» πρόσθεσε κλείνοντας.

πηγή: newsbeast.gr 




Συναγερμός για τα κρούσματα μηνιγγίτιδας στην Πάτρα | Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ μεταβαίνει στην πόλη

Σε συναγερμό βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές στην Πάτρα μετά τρίτο κατά σειρά κρούσμα μηνιγγίτιδας το οποίο εντοπίστηκε σε φοιτητή του πανεπιστημίου. Στην πόλη μεταβαίνει σήμερα κλιμάκιο του ΕΟΔΥ.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης 7/3 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο 20χρονος φοιτητής νοσηλεύεται διασωληνωμένος, σε κρίσιμη κατάσταση στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο στο Ρίο.

Στους επιστήμονες επικρατεί έντονος προβληματισμός και στη φοιτητική κοινότητα μεγάλη αναστάτωση.

Πρόκειται για το τρίτο κρούσμα μηνιγγίτιδας που εντοπίζεται σε φοιτητή του πανεπιστημίου Πατρών το τελευταίο διάστημα. Νωρίτερα είχαν νοσήσει μία 20χρονη φοιτήτρια, η οποία νοσηλεύτηκε στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στο Ρίο, αλλά και ένας πρωτοετής φοιτητής, ο οποίος είχε διασωληνωθεί.

Πηγή: newsbeast.gr




Πάτρα | Σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ ο 20χρονος φοιτητής με μηνιγγίτιδα | Βρέθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση

Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας, ο 20χρονος φοιτητής, ο οποίος διαγνώστηκε με μηνιγγίτιδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 20χρονος φοιτητής βρέθηκε σε λιπόθυμη κατάσταση μέσα στο σπίτι που διέμενε, από τους γονείς του. Οι γονείς είχαν ανησυχήσει, επειδή δεν απαντούσε σε τηλεφωνικές κλήσεις που του έκαναν.

Αμέσως μετά ο φοιτητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Αμέσως μετά ο φοιτητής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Αναμένεται κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην Πάτρα

Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αναμένεται αύριο στην Πάτρα, μετά το νέο κρούσμα μηνιγγίτιδας στον φοιτητή. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Γιάννης Καρβέλης, «έχω επικοινωνήσει από νωρίς σήμερα με το πρωί με τον ΕΟΔΥ και ενδεχομένως να έλθει αύριο ένα κλιμάκιο, προκειμένου να αποφασιστεί ποιες ακριβώς οδηγίες θα δοθούν προς το Πανεπιστήμιο για το τι πρέπει να γίνει».

Στο μεταξύ, όσον αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται, μετά το κρούσμα μηνιγγίτιδας σε φοιτητή που σπουδάζει στο τμήμα Μηχανολόγων – Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το οποίο στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του πρώην ΤΕΙ Πάτρας μαζί με άλλες σχολές του Πανεπιστημίου Πατρών, ο Γιάννης Καρβέλης ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι «το πρωτόκολλο προβλέπει συγκεκριμένα μέτρα και ήδη έχουν δοθεί οι σχετικές οδηγίες».

Να σημειωθεί ότι στα τέλη Φεβρουαρίου είχε διαγνωσθεί με μηνιγγίτιδα μια 20χρονη φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ στα μέσα Ιανουαρίου ένας 18χρονος φοιτητής είχε διαγνωσθεί και αυτός με μηνιγγίτιδα.

Πηγή: Newsbeast.gr




Πάτρα: Μυστήριο με νεκρή γυναίκα σε διαμέρισμα – Ήταν μαζί με το ανήλικο παιδί της

«Η μαμά ήταν γονατιστή από το βράδυ» φέρεται να είπε το μικρό παιδί – Την γυναίκα βρήκε νεκρή ο σύζυγός της

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Παρασκευής στην Πάτρα όταν υπήρξε ενημέρωση για πτώμα γυναίκας σε διαμέρισμα, επί της οδού Λούρου στην περιοχή της Αγυιάς.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του pelop.gr, πρόκειται για νεαρό άτομο και από τις Αστυνομικές Αρχές, ερευνάται το ενδεχόμενο να πρόκειται για εγκληματική ενέργεια χωρίς, πάντως, για την ώρα να έχουν εντοπιστεί στοιχεία που να οδηγούν προς αυτο το σενάριο.

Την 39χρονη γυναίκα βρήκε νεκρή στην κουζίνα ο σύζυγος της όταν επέστρεψε το πρωί της Παρασκευής από την εργασία του.

Κατά την πρώτη εκτίμηση η άτυχη γυναίκα φέρεται να κατέληξε τις βραδινές ώρες ενώ μαζί της βρισκόταν το 4χρονο παιδί του ζευγαριού.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρώτα λόγια του παιδιού φέρεται πως ήταν «η μαμά ήταν γονατιστή, από το βράδυ».

Ο σύζυγος της 39χρονης, εργάζεται ως αυτοκινητιστής και απουσίαζε από το σπίτι καθώς βρισκόταν σε δρομολόγιο, εκτός Πατρών.

Τις οριστικές απαντήσεις για τα αίτια θανάτου της νεαρής μητέρας αναμένεται να δώσει ο ιατροδικαστής που βρέθηκε στο διαμέρισμα.

Πηγή: protothema.gr



Πάτρα: Συνελήφθη 19χρονος για απόπειρα αρπαγής 9χρονου έξω από σχολείο

O πατέρας τους παιδιού κατήγγειλε το γεγονός

Στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται ένας 19χρονος από το Πακιστάν, μετά την καταγγελία πατέρα 9χρονου μαθητή για απόπειρα αρπαγής του γιου του έξω από το σχολείο του στην Πάτρα.

Σύμφωνα με το pelop.gr, το περιστατικό έγινε το μεσημέρι της περασμένης Τρίτης και καταγγέλθηκε από τον πατέρα του παιδιού, ο οποίος υποστήριξε ότι ο εννιάχρονος δεν απήχθη τελικά αφού άρχισε να τρέχει πίσω προς το σχολείο του.

Ο Πακιστανός, ωστόσο, φέρεται να αρνείται την κατηγορία υποστηρίζοντας πως δεν είχε καμία πρόθεση να αρπάξει το παιδί.

Σε βάρος του έχει σχηματιστεί ποινική δικογραφία για το αδίκημα της απόπειρας αρπαγής ανηλίκου και πιθανότατα θα οδηγηθεί στις εισαγγελικές αρχές εντός της ημέρας.

 

Πηγή: protothema.gr




Ρούλα Πισπιρίγκου | Στη φυλακή για ακόμη έξι μήνες – Παρατείνεται η προσωρινή κράτηση

«Μάχη» Κούγια ενώπιον του δικαστηρίου, ζήτησε από τους δικαστές να ανάψουν το «πράσινο φως» για την αποφυλάκισή της.

Παραμένει κρατούμενη η Ρούλα Πισπιρίγκου και για την υπόθεση της δολοφονίας της πρωτότοκης κόρης της Τζωρτζίνας καθώς το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση , αποφάσισε, ομόφωνα, την παράταση της προσωρινής της κράτησης για ακόμη 6 μήνες, μέχρι τη συμπλήρωση του 18μήνου.

Ο συνήγορος της κατηγορούμενης, Αλέξης Κούγιας έδωσε «μάχη» ενώπιον του δικαστηρίου ζητώντας από τους δικαστές να ανάψουν το «πράσινο φως» για την αποφυλάκισή της κατηγορούμενης με ή χωρίς περιοριστικούς, όρους μεταξύ των οποίων, και «βραχιολάκι» ενώ έστρεψε τα βέλη του στην πρόταση της εισαγγελέως για παράταση της προσωρινής κράτησης πέραν των 12 μηνών την οποία χαρακτήρισε «λιτή και δωρική».

Ο συνήγορος υπεράσπισης αναφέρθηκε στο νομικό πλαίσιο υποστηρίζοντας πως η εισαγγελική πρόταση «προσβάλει νομικά τη διαδικασία» ενώ σημείωσε πως «στα δικαστήρια δεν δικάζονται οι ποινικές διώξεις». «Είναι αδιάφορο για ποιο λόγο κατηγορείται» ανέφερε χαρακτηριστικά τονίζοντας πως πρέπει να αξιολογηθεί η «ζωντανή» ακροαματική διαδικασία καθώς «δεν είμαστε μια κοινωνία που λειτουργεί με το θυμικό».

Ο συνήγορος της Ρούλας Πισπιρίγκου , που παρακολουθούσε από το εδώλιο, αναφέρθηκε αναλυτικά στα στάδια της έρευνας εκφράζοντας τη θέση πως η εντολέας του οδηγήθηκε στη φυλακή χωρίς να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του νόμου λέγοντας, παράλληλα, πως βρέθηκε στο επίκεντρο «λαϊκού δικαστηρίου».

Επιχειρηματολογώντας ο κ. Κούγιας επικαλέστηκε ακόμη και το άρθρο που αφορά στην αναστολή εκτέλεσης της ποινή καταδικασμένων και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις περιπτώσεις των Λιγνάδη και Φιλιππίδη που, όπως είπε, «ήταν οι πρώτες τηλεδίκες» και παρά τις καταδικαστικές αποφάσεις αφέθηκαν ελεύθεροι μέχρι το εφετείο.

Ο συνήγορος της 34χρονης επανέλαβε πως πρόκειται για «πρωτοφανή υπόθεση» . « Είναι ντροπή για τη δικαιοσύνη αυτή η υπόθεση» ανέφερε συμπληρώνοντας πως αφορά «μια γυναίκα που λάτρευε την οικογένεια της , δεν έχει αγγίξει άνθρωπο και εμφανίζεται ως η δολοφονία τριών παιδιών».

«Ένα από τα πιο ειδεχθή εγκλήματα»

Η εισαγγελεας της έδρας είχε εισηγηθεί την παράταση της προσωρινής κράτησης της κατηγορουμένης μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2023 οπότε και συμπληρώνεται το 18μηνο.

Στην πρόταση της η εισαγγελική λειτουργός ανέφερε πως συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την παράταση της προσωρινής κράτησης πέραν των 12 μηνών κάνοντας λόγο για «ένα από τα πιο ειδεχθή εγκλήματα που τελέστηκε, σύμφωνα με την κατηγορία, από τη μητέρα του θύματος» για το οποίο προβλέπεται ισόβια κάθειρξη.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Κτηνωδία στην Πάτρα | Πυροβόλησε σκύλο εξ επαφής και αναζητείται από την Αστυνομία

«Μια πράξη, μια είδηση, που ντροπιάζει πολύ την κοινωνία και μας τραβά προς τα πίσω»

Σοκάρει η απάνθρωπη πράξη ενός ατόμου, που πυροβόλησε εξ επαφής αδέσποτο σκύλο. Οι υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων ενημέρωσαν το Γ’ Αστυνομικό Τμήμα Πατρών, που κίνησε άμεσα κάθε νόμιμη διαδικασία ενώ τα φιλοζωικά σωματεία ήδη ανέθεσαν σε δικηγόρο την υπεράσπιση του ζώου.

Μέσα μέσα από τον λογαριασμό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το μέλος φιλοζωικών οργανώσεων της Πάτρας, Αλεξάνδρα Δημοπούλου, έγραψε:

«Τρίτη 7/2/2023 πυροβολήθηκε εξ επαφής ένας σκύλος στο Σαραβάλι Πατρών.

Μια πράξη, μια είδηση, που ντροπιάζει πολύ την κοινωνία και μας τραβά προς τα πίσω παρά τις προσπάθειες τόσων ανθρώπων, φορέων, Αρχών να δούμε επιτέλους Πρόοδο.

Συγκεκριμένα μία κάτοικος της περιοχής άκουσε πιστολιές γύρω στις 6.30 το πρωί. Έπειτα από λίγη ώρα έφτασε στο σπίτι της λαχανιασμένος και αιμόφυρτος ο αδέσποτος σκυλάκος που συνήθιζε να πηγαίνει εκεί για να του δώσει λίγο φαγητό και να παίξει με το δικό της σκύλο. Αισθάνθηκε ο φουκαράς πως εκεί θα έβρισκε καταφύγιο και έτσι έγινε.

Η γυναίκα προσπάθησε να βοηθήσει το σκύλο ωστόσο αυτός σύρθηκε στην πλαγιά κάτω από το σπίτι της και σωριάστηκε. Τον σκέπασε με μια κουβέρτα και κάλεσε τις υπηρεσίες τους Δήμου.

Οπότε έτσι άρχισε η μέρα των ανθρώπων – διαμαντιών του καταφυγίου και περισυλλογής του ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ.

Μόλις είχαν ξεκινήσει να καθαρίσουν και να φροντίζουν τα ζώα τους καταφυγίου, μα αμέσως το πρόγραμμα άλλαξε.

Ο George Katsimigas δεν μπορούσε να σταθεί ούτε λεπτό αφότου έμαθε για το φουκαρά σκυλάκο, κι οι υπόλοιποι Andrew Gotsis & Charitos Dimitris του είπαν “φύγε” κι έμειναν μόνοι να φέρουν εις πέρας τη φροντίδα όλου του καταφυγίου, που όσοι γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό τους λέμε δικαίως “ΉΡΩΕΣ”. Ο Γιάννης Πετράκος μετά από εκατοντάδες μέρες χωρίς διακοπή ο άνθρωπος έπρεπε να πάρει ρεπό κι έτσι δεν τον είχαν μαζί τους.

Ο George Katsimigas λοιπόν έφυγε τρέχοντας να προλάβει να σώσει το σκύλο. Τον βρήκε σε άθλια κατάσταση είχε πλέον συρθεί περί τα 50 μέτρα κάτω στην πλαγιά από τους πόνους κι ο Γιώργος τον ανέβασε κουβαλώντας τον στην πλάτη. Ένα σκυλί γίγαντα. Έναν εντελώς άκακο άγγελο.

Αυτή η εικόνα αξίζει να γίνει Ίνδαλμα και Πρότυπο για τη νέα γενιά, μιας και τελικά φαίνεται πως μόνο από τους νέους έχουμε να περιμένουμε μια “Άνοιξη”.

Ο γίγαντας σκυλάκος, πονεμένος, απορημένος, φοβισμένος μα και εν τέλει αφημένος εντελώς σ’ αυτό που του συνέβαινε, μεταφέρθηκε στο κτηνιατρείο της κας Eleni Bourdakou όπου διαπιστώθηκε πως έχει πυροβοληθεί εξ επαφής κι είναι γεμάτος σκάγια.

Οι υπηρεσίες του Δήμου ενημέρωσαν πλήρως το Γ’ ΑΤ Πατρών, που κίνησε άμεσα κάθε νόμιμη διαδικασία ενώ τα φιλοζωικά σωματεία ήδη κινητοποιήθηκαν με τη δικηγόρο Elena Arvaniti για την υπεράσπιση του ζώου.

Δεν είχα λόγια αλήθεια, παρά μόνο αισθάνθηκα ότι μοιραζόμαστε όλη αυτή την αγωνία και προβληματισμό με τα παιδιά. Όλοι άφωνοι.

Και κάποιοι πολύ πιεσμένοι εργαζόμενοι, πολύ κουρασμένοι που όμως δεν κάνουν πίσω γιατι νοιάζονται για τα ζώα, γιατί νοιάζονται να γίνει έργο στην πόλη μας.

Έχουμε βαθιά ενσυναίσθηση και είμαστε μαζί τους.

Ξέρουμε πως αυτοί οι εργαζόμενοι για κάποιο “θεϊκό” λόγο ευτυχώς διαφέρουν από το συνηθισμένο κι από όλες τις υπηρεσίες. Και διαφέρουν πολύ.

Οι εθελοντές όντας κι αυτοί υπερβολικά -πια- κουρασμένοι από μία ατελείωτη, χωρίς μέτρο και όρια “εφημερία”, κάποιες φορές ανησυχούν πολύ, μα και πάλι νικάει η αισιόδοξη σκέψη και οι δυνατοί στόχοι μας.

Γι αυτό το μεγάλο και πολυδιάστατο έργο της διαχείρισης των ζώων, οι δήμοι χρειάζονται επαρκές προσωπικό, χρειάζονται ξεχωριστό στελεχωμένο σωστά τμήμα!!! Είναι πλέον απόλυτη η ανάγκη και είμαι σίγουρη πως η Πολιτεία και το αρμόδιο Υπουργείο δεν θα κλείσει τα μάτια, αλλά θα βρει κάποιες λύσεις για να μπορέσουμε όλοι να πάμε τη χώρα μας μπροστά.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr




Στα δικαστήρια η Ρούλα Πισπιρίγκου | Αμίλητος ο Δασκαλάκης που καταθέτει σήμερα

Το άλλοτε ζευγάρι Ρούλα Πισπιρίγκου και Μάνος Δασκαλάκης βρίσκεται αντιμέτωπο σήμερα στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας. Έφτασε στα δικαστήρια η κατηγορούμενη, αμίλητος ο Μάνος Δασαλάκης.

Στα δικαστήρια έφτασε λίγο μετά τις 10 το πρωί, η Ρούλα Πισπιρίγκου, που κατηγορείται για τη δολοφονία της κόρης της Τζωρτζίνας. Λίγο μετά έφτασε στα δικαστήρια και ο εν διαστάσει σύζυγός της, Μάνος Δασκαλάκης που δεν θέλησε να κάνει καμία δήλωση και κατευθύνθηκε σιωπηλός προς την αίθουσα.

Η Ρούλα Πισπιρίγκου κάθεται και πάλι σήμερα στο εδώλιο του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου για την ανθρωποκτονία και την απόπειρα ανθρωποκτονίας της 9χρονης κόρης της Τζωρτζίνας.

Κατά την ακροαματική διαδικασία θα εξεταστούν 53 μάρτυρες κατηγορίας και 20 μάρτυρες υπεράσπισης, με αρκετούς από αυτούς να έχουν την ιδιότητα του γιατρού, του ιατροδικαστή και του πραγματογνώμονα. Πρώτος στο βήμα του μάρτυρα θα ανεβεί σήμερα ο εν διαστάσει σύζυγός της Μάνος Δασκαλάκης, ο οποίος έχει δηλώσει παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας για την υπόθεση.

«Σε κανέναν από την οικογένειά μας ή τους φίλους μας, η κατηγορούμενη δεν είχε δώσει το παραμικρό δικαίωμα ότι θα μπορούσε να κάνει κακό στο παιδί. Ίσα ίσα που το φρόντιζε, όπως όλα τα παιδιά μας, με πάρα πολύ αγάπη και έκανε τα πάντα μόνη της», είχε καταθέσει ενώπιον της 18ης ανακρίτριας, Χριστίνας Σαλάππα.

«Μέχρι το 2019 που απεβίωσε η μικρή μας Μαλένα, της οποίας η αιτία θανάτου ήταν η ηπατική ανεπάρκεια, ήμασταν μια χαρά σαν οικογένεια. Ήταν όλα ιδανικά μεταξύ μας. Από το έτος 2019 και μετά, και λόγω του θανάτου της μικρής μας Μαλένας, άρχισαν τα μικροπροβλήματα στη σχέση μας χωρίς αυτό όμως να έχει αντίκτυπο στα παιδιά μας», είχε περιγράψει για τη σχέση τους.

Την ημέρα του θανάτου της 9χρονης κόρης τους Τζωρτζίνας, ο Μάνος Δασκαλάκης δεν βρισκόταν στο νοσοκομείο. «Όταν μου είπαν ότι πέθανε η Τζωρτζίνα, ήμουν στο λεωφορείο στην περιοχή του Κιάτου. Φθάνω στην Αθήνα, με παραλαμβάνει το αφεντικό μου και πήγαμε κατευθείαν στο νοσοκομείο. Εκεί, βλέπω τη Ρούλα καθισμένη σε μια καρέκλα έξω από το δωμάτιο. Της μίλαγα, αλλά δεν απαντούσε, ήταν σε κατάσταση σοκ και μετά από λίγο βγήκαν οι νοσηλεύτριες από το δωμάτιο και μας είπαν να μπούμε μέσα να δούμε το παιδί», είχε αναφέρει υποστηρίζοντας τότε πως ποτέ δεν μπορούσε να περάσει από το μυαλό του ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου θα μπορούσε να πειράξει κάποιο από τα παιδιά της.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Ρούλα Πισπιρίγκου | Κατέθεσε αίτηση αποφυλάκισης ο Κούγιας για τους θανάτους Μαλένας και Ίριδας

Τι αναφέρει ο συνήγορος υπεράσπισης της Ρούλας Πισπιρίγκου, Αλέξης Κούγιας, ο οποίος κατέθεσε αίτηση αποφυλάκισης για την πελάτισσά του. 

 

Στην κατάθεση αιτήματος αποφυλάκισης της Ρούλας Πισπιρίγκου μετά την προφυλάκισή της για τους θανάτους των παιδιών της, Μαλένας και Ίριδας, προχώρησε ο συνήγορός της Αλέξης Κούγιας την Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου.

«Κάθε λεπτό που συνεχίζεται η προσωρινή κράτηση, διαπράττονται τα αδικήματα της καταχρήσεως εξουσίας, της παραβάσεως καθήκοντος και της παρανόμου κατακρατήσεως και εγκαθιδρύεται το ουσιαστικό και νομικό υπόβαθρο της καταθέσεως αγωγών κακοδικίας και της προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κατά της Ελλάδος», σημειώνει ο Αλέξης Κούγιας, στην ανακοίνωσή του.

Η ανακοίνωση Κούγια για τη Ρούλα Πισπιρίγκου:

Σήμερα, συνεργάτης του γραφείου μας, λόγω της απασχολήσεως του κου Κούγια στα δικαστήρια, κατέθεσε ενώπιον της 35ης Τακτικής Ανακρίτριας του Πρωτοδικείου Αθηνών αίτημα της Σ.Π. για την άμεση απελευθέρωσή της, αφού μετά τις νεκροψίες – νεκροτομές και τις επακολουθήσασες ιατροδικαστικές εκθέσεις των κ.κ. τακτικών ιατροδικαστών Τσάκωνα, Τσιόλα (προϊσταμένης της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Πατρών), την πραγματογνωμοσύνη για την Μαρία- Ελένη του τακτικού ιατροδικαστή Πειραιώς κου Τσαντιρη, τη μαρτυρική κατάθεση του τακτικού ιατροδικαστή Λαρίσης κου Κραββαρίτη, τη μαρτυρική κατάθεση του τακτικού ιατροδικαστή Πελοποννήσου και παθολογοανατόμου κου Μεσογίτη, τη μαρτυρική κατάθεση και την προηγηθείσα έκθεση της ιατροδικαστή του πίνακα πραγματογνωμόνων του Πρωτοδικείου Αθηνών κας Δημακοπούλου, τη νέα μαρτυρική κατάθεση του ιατρού – παθολογοανατόμου του ΚΑΤ κου Ευτυχιάδη, ο οποίος στην ουσία ανακάλεσε την αρχική του κατάθεση, αλλά και την πρώτη παθολογοανατομική του έκθεση, αλλά κυρίως την από 20/1/2023 επτάωρη συμπληρωματική κατάθεση της κας Αγγελικής Τσιόλα επί όλων των ιατρικών επιστημονικών προσεγγίσεων, δηλαδή μετά από όλες τις παραπάνω καταθέσεις και εκθέσεις που έχουν κατεξευτελίσει επιστημονικά την έκθεση ιδεών, χωρίς κανένα επιστημονικό υπόβαθρο και χωρίς καμία βιβλιογραφία, των αυτοδιορισμένων ιατροδικαστών Αθηνών κ.κ. Καρακούκη – Καλόγρηα, είναι επιβεβλημένη και χωρίς καμία χρονική καθυστέρηση η άμεση αποφυλάκιση τα κας Σ.Π., η οποία βρίσκεται προσωρινά κρατούμενη για τις πράξεις της ανθρωποκτονίας εις βάρος των άτυχων παιδιών της, της Μαρίας – Ελένης και της Ίριδας, αφού πλέον η εκδοχή του ασφυκτικού θανάτου έχει καταρρεύσει και κάθε λεπτό που συνεχίζεται η προσωρινή κράτηση, διαπράττονται τα αδικήματα της καταχρήσεως εξουσίας, της παραβάσεως καθήκοντος και της παρανόμου κατακρατήσεως και εγκαθιδρύεται το ουσιαστικό και νομικό υπόβαθρο της καταθέσεως αγωγών κακοδικίας και της προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κατά της Ελλάδος.

Πειθαρχική αναφορά αλλά και μήνυση και αγωγή κατά των κ.κ. Καρακούκη – Καλόγρηα για τα αδικήματα της παραβάσεως καθήκοντος, της ψεύδους καταμηνύσεως, της συκοφαντικής δυσφημήσεως και της ψεύδους καταθέσεως θα καταθέσει την επόμενη εβδομάδα το δικηγορικό μας γραφείο κατ’ εντολή της κας Σ.Π. για την στερούμενη παντελώς επιστημονικού υποβάθρου, κατά παγκόσμια ιατροδικαστική πρωτοτυπία, ιατρική γνωμοδότησή τους και τις μαρτυρικές τους καταθέσεις.

 

Αθήνα, 27/01/2023

 

Πηγή: newsbomb.gr




O ναός αντίγραφο της Αγίας Σοφίας στην Πάτρα

Ο Ιερός Ναός χτίστηκε πάνω στα ερείπια αρχαίου ναού του Ολυμπίου Διός και είναι ο πρώτος καθεδρικός ναός της Πάτρας, βυζαντινού ρυθμού και αντίγραφο του ναού της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη.

Ο ναός του Παντοκράτορα στην Πάτρα χτίστηκε περίπου το 900 μ.Χ. και αποτελεί σημείο αναφοράς για την πόλη.

Διακρίνεται για τους όμορφους τρούλους του, οι οποίοι εξωτερικά είναι μολύβδινοι, και τον υπέροχο εσωτερικό του διάκοσμο.

Τα χρόνια της Τουρκοκρατίας ο ναός μετατράπηκε σε «τζαμί» και η περιοχή του αποτέλεσε το κέντρο της αγοράς της πόλης, το επονομαζόμενο Τάσι και εκεί βρίσκονταν τα λουτρά, το χαμάμ και γενικότερη η καρδιά της Πάτρας. Το 1687 ο Μοροζίνι κατάργησε το τζάμι και μετονόμασε το ναό σε Αγ. Μάρκου, ενώ το 1828 μετατράπηκε σε ένα τεράστιο νοσοκομείο για τους στρατιώτες του στρατηγού Μεζόν.

Με την απελευθέρωση όμως επανήλθε στην αρχική του κατάσταση και αποτελεί πλέον μοναδικό θρησκευτικό μνημείο στην περιοχή.

Βρίσκεται κάτω από το κάστρο της Πάτρας, και αποτελεί σημείο αναφοράς για την άνω πόλη. O Iερός Ναός Παντοκράτορος είναι κτισμένος πάνω στην εμπορικότερη οδό επί τουρκοκρατίας την γνωστή οδό Μπολσοκάκ, που δεν είναι άλλη από την σημερινή οδό Παντοκράτορος.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: iellada.gr




Πάτρα | Προφυλακιστέοι οι «6» της συμμορίας με τα όπλα και τα εκρηκτικά

Στη φυλακή οδηγούνται τα μέλης της εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε ληστείες στην Πάτρα – Ανάμεσά τους και ο γιος του «Στέλιου» της 17Ν.

ροφυλακιστέοι κρίθηκαν νωρίς το απόγευμα της Τρίτης μετά από απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα οι έξι κατηγορούμενοι για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση με σκοπό τις ληστείες και την κατοχή εκρηκτικών.

Κάτω από αυξημένα μέτρα ασφαλείας είχαν οδηγηθεί από νωρίς το πρωί στο Δικαστικό Μέγαρο προκειμένου να απολογηθούν φγια τις κατηγορίες που τους έχουν απαγγελθεί.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο ανήκουν στον αντεξουσιαστικό χώρο και για δύο τουλάχιστον χρόνια έκαναν ληστείες και διακινούσαν ναρκωτικά ενώ υπενθυμίζεται πως στις έρευνες των αστυνομικών βρέθηκε και εκρηκτικός μηχανισμός.

Ανάμεσά στους κατηγορούμενους βρίσκεται ο γιος του «Στέλιου» της 17Ν.

Οι συλληφθέντες στην Πάτρα ήταν συνολικά 7. Χθες το μεσημέρι απολογήθηκε η 24χρονη φοιτήτρια η οποία αφέθηκε ελεύθερη με περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Από την μέχρι στιγμής έρευνα έχει προκύψει ότι έχουν διαπράξει επτά ληστείες, τρεις σε καταστήματα τραπεζών, τρεις σε υποκαταστήματα ΕΛ.ΤΑ και μία σε κατάστημα Super Market, δέκα κλοπές δίκυκλων μοτοσικλετών και μια διάρρηξη σε σπίτι.

Σε ένδειξη συμπαράστασης, αντιεξουσιαστές πραγματοποιούν συγκέντρωση έξω από το δικαστικό μέγαρο της Πάτρας.

Πηγή : tempo24.news




Ξεκινά το Πατρινό Καρναβάλι – Βγήκε στους δρόμους ο τελάλης

Πατρινό Καρναβάλι: Το Σάββατο 21 Ιανουαρίου, θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Γεωργίου της Πάτρας η επίσημη τελετή έναρξης του πατρινού καρναβαλιού.

Οι φετινές εκδηλώσεις ξεκίνησαν σήμερα την Τρίτη 17 Ιανουαρίου με τις παραδοσιακές περιοδείες του μουσικού άρματος και του τελάλη, που θα μεταφέρουν το χαρμόσυνο μήνυμα της έναρξης στους δρόμους του κέντρου και των συνοικιών της πόλης.

Όπως αναφέρει το tempo24.news, όπως κάθε χρόνο ο τελάλης θα βγει στους δρόμους της Πάτρας για να αναγγείλει τον ερχομό του Πατρινού Καρναβαλιού. Φέτος στους δρόμους θα βγουν δύο μουσικά άρματα. «Ο τελάλης» θα είναι και πάλι η Μαρία Αγουρίδη. Η τελάλης θα είναι σε ένα από τα δύο μουσικά άρματα (το ένα εκ των οποίων θα είναι καινούργιο) και το άλλο θα έχει μόνο μουσική.

Στην συνέχεια, το μεσημέρι της 21ης Ιανουαρίου, θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη παράδοση του καρναβαλικού λαβάρου στο δημαρχείο, ενώ το μεγάλο ραντεβού των καρναβαλιστών θα δοθεί το βράδυ με την επίσημη τελετή έναρξης.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: newsbomb.gr




Πάτρα | Βάζουν ασθενείς με κορονοϊό σε θαλάμους καρκινοπαθών

Σύμφωνα με καταγγελίες μέχρι την Τρίτη, 10 Ιανουαρίου υπήρχαν 6 ασθενείς με κορονοϊό στην κλινική του νοσοκομείου του Ρίου, ωστόσο η μεταφορά τους σε συγκεκριμένο θάλαμο, προκάλεσε την οργή των συγγενών άλλων ασθενών

Στο νοσοκομείο του Ρίου, σύμφωνα με καταγγελίες που δημοσιεύει η εφημερίδα «Γνώμη», ασθενείς με βαριές παθήσεις φιλοξενούνται σε θαλάμους ομού μετ’ ασθενών με covid 19. Μία τακτική που δυστυχώς δεν είναι καινούργια σε αρκετά νοσηλευτικά ιδρύματα.

Σε κλινική ανοσοκατεσταλμένων μάλιστα, όπως καταγγέλλει η Ν.Μ. (τα πλήρη στοιχεία στη διάθεση της εφημερίδας), υπάρχουν τρεις νοσηλεύτριες σε βάρδια, η μία για τα περιστατικά κορονοϊού και οι άλλες δύο για τους περίπου 20 ανοσοκατεσταλμένους ασθενείς.

Μέχρι την Τρίτη, 10 Ιανουαρίου υπήρχαν 6 ασθενείς με κορονοϊό στην κλινική, ωστόσο η μεταφορά τους σε συγκεκριμένο θάλαμο, προκάλεσε την οργή των συγγενών άλλων ασθενών, οι οποίοι αγωνιούν για την πορεία της υγείας των δικών τους ανθρώπων.

Να θυμίσουμε ότι προ μηνός, στο νοσοκομείο «Ο Άγιος Ανδρέας» είχαμε ανάλογη περίπτωση με κρούσματα τα οποία φιλοξενήθηκαν σε κλινική, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την διασπορά του ιού. Συγγενείς των ασθενών και τότε, αγανακτισμένοι, έκαναν φασαρία στο νοσοκομείο, ενώ όπως μας είχε πει ο κ. Φίλιππος Μ., ο οποίος είχε νοσηλευομένη τη μητέρα του, βρήκε τους υπευθύνους της Κλινικής και τους κατηγόρησε για ό, τι συνέβη, καθώς δε γνώριζε αν η μητέρα του μπορεί να ασθενεί με κορονοϊό.

Το πρωτόκολλο

Στις Κλινικές covid νοσηλεύονται αποκλειστικά ασθενείς με τεκμηριωμένη εργαστηριακά λοίμωξη από SARS-CoV-2 και συμπτώματα ή/και εργαστηριακά ευρήματα συμβατά με covid -19, οι οποίοι χρήζουν νοσηλείας και ειδικής θεραπείας.

Ασθενείς που νοσηλεύονται ή πρόκειται να νοσηλευτούν σε μη covid κλινικές του νοσοκομείου και οι οποίοι σε προγραμματισμένο ή τυχαίο εργαστηριακό έλεγχο βρεθούν θετικοί για τον ιό SARS-CoV-2 , εκτιμώνται κλινικά και εργαστηριακά από Ειδικό Ιατρό, για να διαπιστωθεί εάν έχουν αναπτύξει νόσο covid-19 και εάν χρήζουν ειδικής θεραπείας. Σε περίπτωση που κριθεί ότι ο ασθενής έχει αναπτύξει νόσο covid-19 που χρήζει ειδικής θεραπείας μεταφέρεται στην κλινική covid του νοσοκομείου για νοσηλεία (εφ’ όσον πρόκειται να εισαχθεί) ή για συνέχιση της νοσηλείας του (εάν νοσηλεύεται ήδη). Εάν δεν υπάρχει Κλινική covid στο νοσοκομείο τότε με σύμφωνη γνώμη Ειδικού Ιατρού και της Επιτροπής Νοσοκομειακών Λοιμώξεων μεταφέρεται σε Κλινική covid άλλου νοσοκομείου.

Δεν επιτρέπεται η νοσηλεία στον ίδιο θάλαμο ασθενών θετικών και αρνητικών για SARS-CoV-2

Οι ασθενείς που χρήζουν νοσηλείας σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και έχουν θετικό εργαστηριακό έλεγχο για τον ιό SARS-CoV-2, μεταφέρονται σε ΜΕΘ-covid του Εθνικού Συστήματος Υγείας, που βρίσκονται υπό τον συντονισμό του ΕΚΑΒ-ΚΕΠΥ.

Οι ασθενείς που προσέρχονται στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου και είναι θετικοί για τον ιό SARS-CoV-2, πρέπει να εξετάζονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του ΤΕΠ με τήρηση των μέτρων προστασίας, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων κάθε νοσοκομείου είναι υπεύθυνη και επιβλέπει την ορθή τήρηση των ανωτέρω κανόνων λειτουργίας του Νοσηλευτικού Ιδρύματος και μπορεί να επιφέρει τις αναγκαίες προσαρμογές ανάλογα με την ιδιαιτερότητα του κάθε Νοσοκομείου. Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, λαμβάνει όλα τα απαραίτητα διοικητικά μέτρα (όπως ανακατανομή χώρων, προσωπικού, εξοπλισμού και λοιπές διευθετήσεις) για την ομαλή λειτουργία του Νοσοκομείου υπό τις νέες συνθήκες.

Πηγή: newsbomb.gr




Πάτρα: Ξυλοκόπησε άγρια την πρώην του έξω από το σχολείο του παιδιού

Πάτρα: Η γυναίκα νοσηλεύθηκε επί ημέρες στο νοσοκομείο και αφού έλαβε εξιτήριο κατήγγειλε τον πρώην, στην Αστυνομία

Αστυνομικός, στην οποία έγινε η καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, δεν πίστευε στα μάτια της!

Πέντε ημέρες νοσηλευόταν μητέρα ανήλικου παιδιού σε Νοσοκομείο της Πάτρας, μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη από τον πατέρα του παιδιού της και πρώην σύντροφό της, σύμφωνα με το pelop.gr.

Η γυναίκα έφθασε στο Γραφείο Ενδοοικογενειακής Βίας, συνοδευόμενη από τον πατέρα και τον δικηγόρο της, για να καταγγείλει το περιστατικό που της συνέβη, προ ημερών, και μάλιστα στο σχολείο του μόλις 5 ετών αγοριού της, ενώ περίμενε -με άλλες μητέρες- να το πάρει, αλλά και δέχθηκε επίθεση «χωρίς κανέναν λόγο και χωρίς καμία αφορμή» όπως λέει η ίδια.

Πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», αναφέρουν πως ο άνδρας – που να σημειωθεί έχει «παρελθόν» με την Αστυνομία – άρχισε να την χτυπά με μανία στο πρόσωπο και να την βρίζει χυδαία.

Οι άλλες μανάδες τα έχασαν και άρχισαν να καλούν σε βοήθεια, αλλά ο ο «κακοποιητής» είχε ήδη καταφέρει στην πρώην του πολλά χτυπήματα, ικανά να τη στείλουν στο νοσοκομείο. Τα μάτια της «κατάμαυρα», ενώ έφερνε μώλωπες και σε άλλα σημεία του προσώπου της!

Η μητέρα βρέθηκε στο έδαφος και ούρλιαζε από τους πόνους, όμως εκείνος συνέχιζε απτόητος να την χτυπά. Μητέρες μαθητών – έστω κι αν έτρεμαν από τον φόβο τους – έπεσαν πάνω στον άνδρα, που τελικά έφυγε φοβούμενος ότι θα συλληφθεί και εξαφανίσθηκε, πριν φθάσουν εκεί οι άνδρες της Ομάδας ΔΙΑΣ.

Όμως, είχε προλάβει να κάνει μεγάλη ζημιά στη μάνα του παιδιού του.

Αφότου πήρε εξιτήριο, κατάφερε να πάει στην ΕΛΑΣ να κάνει την καταγγελία και ήδη έχει σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος του άνδρα, οπότε θα καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Η γυναίκα, όμως, φοβάται ότι ο «νταής» δεν υπολογίζει από τέτοια, στη γλώσσα του «δεν χαμπαριάζει» και ζητά προστασία.

Αναμένεται με ενδιαφέρον το αν η Αστυνομία θα κινηθεί άμεσα, το ίδιο και η Εισαγγελία, ώστε να σωθεί μία γυναίκα, που ακόμη ο κίνδυνος… γυναικοκτονίας είναι ορατός!

Η «Πελοπόννησος» έχει όλα τα στοιχεία της υπόθεσης. Όμως δεν τα δημοσιεύει θέλοντας να την προστατεύσει.

Πηγή: pelop.gr




Πάτρα: Άγριος ξυλοδαρμός κρεοπώλη από αδέλφια – Του όφειλαν 1.800 ευρώ

Πάτρα: Κρεοπώλης ζήτησε τα χρωστούμενα και ξυλοκοπήθηκε άγρια απο «γνωστούς» Πατρινούς!

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου αναμένεται να καθίσουν δύο αδέλφια από την Πάτρα που διατηρούν κατάστημα στο κέντρο της Πάτρας, γνωστά και από τον χώρο του αθλητισμού, μετά από ξυλοδαρμό που υπέστη επιχειρηματίας στον χώρο της εμπορίας κρεάτων.

Όπως αναφέρει το pelop.gr, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε το θύμα, συνεργαζόταν με την επιχείρηση των δύο αδελφών από το Πάσχα. Οι σχέσεις τους ήταν άριστες ωστόσο την περασμένη Δευτέρα σημειώθηκε ένας πολύ σοβαρός τσακωμός που σημειώθηκε σε κεντρική οδό της πόλης.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αφορμή ήταν ένας απλήρωτος λογαριασμός ύψους 1.800 ευρώ. Η σύζυγος του ιδιοκτήτη του κρεοπωλείου πέρασε από τα κατάστημα των αδελφών για να πληρωθεί έχοντας το τιμολόγιο στα χέρια. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη μήνυση που υπεβλήθη, τα αδέρφια αρνήθηκαν να την πληρώσουν αφού πρώτα ισχυρίστηκαν πώς τους έκλεψαν στο ζύγι! Μάλιστα επικαλέστηκαν και την κάμερα του κλειστού κυκλώματος που σύμφωνα με τους ισχυρισμούς αποδεικνύει την κλοπή.

Η γυναίκα επέμεινε να πληρωθεί, τα πνεύματα οξύνθηκαν και ένας εξ αυτών την εξύβρισε. Λίγο αργότερα και αφού ενημέρωσε τον σύζυγό της εκείνος βρέθηκε στο μαγαζί των δύο αδερφών για να διαμαρτυρηθεί εκ νέου. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκε και πάλι ένταση με τον έναν από τους δύο αδελφούς να του επιτίθεται με γροθιές. Στη συνέχεια αφού κατάφερε να ξεφύγει, έτρεξε προς το δρόμο καλώντας σε βοήθεια.

Ο κρεοπώλης δεν έχασε λεπτό και πέρασε αμέσως από Ιατροδικαστή ο οποίος κατέγραψε τα χτυπήματα και συνέταξε έκθεση ενώ στη συνέχεια μήνυσε τα δύο αδέρφια.

Η υπόθεση έχει πάρει πια τον δρόμο της δικαιοσύνης, ενώ θα υποβληθεί και αγωγή, τόσο για το χρέος, όσο και την ηθική βλάβη που υπέστησαν ο επαγγελματίας και η σύζυγός του.

Πηγή: newsbomb.gr




Πάτρα | Ο εισαγγελέας κάλεσε την Ρούλα Πισπιρίγκου να καταθέσει ως ύποπτη για τους θανάτους Μαλένας – Ιριδας

Με την ιδιότητα της υπόπτου καλείται η Ρούλα Πισπιρίγκου για την υπόθεση των ανθρωποκτονιών της Ίριδας και της Μαλένας.

Αρμόδιοι αξιωματικοί, αναμένεται άμεσα να μεταβούν στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατείται η 33χρονη προκειμένου να την ενημερώσουν και να της δώσουν προθεσμία.

Οι δύο εισαγγελείς πρωτοδικών Αντώνης Ελευθεριάνος και Απόστολος Ανδρέου, αφού μελέτησαν το φάκελο της προανακριτικής δικογραφίας, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μοναδική ύποπτη για τη δολοφονία των δύο κοριτσιών είναι η μητέρα των παιδιών.

Αναλυτικότερα οι δύο εισαγγελείς διαβίβασαν παραγγελία προς το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας ζητώντας να λάβουν ανωμοτί κατάθεση από την ήδη προφυλακισμένη Ρούλα Πισπιρίγκου με την ιδιότητα της ύποπτης τέλεσης αξιοποίνων πράξεων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο φάκελος της δικογραφίας εκτός από την ιατροδικαστική έκθεση , που διαπιστώνει ως αιτία θανάτου των παιδιών την ασφυξία, περιλαμβάνονται και πάνω από πενήντα καταθέσεις γιατρών , νοσηλευτών, τραυματιοφορέων και προσώπων από το συγγενικό περιβάλλον της Πισπιρίγκου.

Οι ιατροδικαστές, χρησιμοποίησαν δύο μεθόδους για να συντάξουν το πόρισμά τους. Με την πρώτη μέθοδο αξιοποίησαν οποιοδήποτε εύρημα είχαν στη διάθεσή τους , όπως ιστολογικές εξετάσεις, φωτογραφίες κ.λ.π και με τη δεύτερη προσέγγισαν την υπόθεση αποκλείοντας μία σειρά αιτιών θανάτου . Έτσι, απέκλεισαν το ενδεχόμενο η αιτία θανάτου της μικρής Μαλένας να ήταν η ηπατική ανεπάρκεια, όπως αρχικά είχε διαγνωστεί . Σε ό,τι αφορά την 6,5 μηνών Ίριδα οι ιατροδικαστές είχαν στη διάθεσή τους περισσότερα ευρήματα που ξαναμπήκαν στο μικροσκόπιο.

Μετά τις εξηγήσεων από την Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία αρνείται ότι έχει τελέσει οποιαδήποτε αξιοποινη πραξη σε βαρος των παιδιών της, η δικογραφία θα επιστρέψει στους εισαγγελείς, οι οποίοι και θα αποφασίσουν για την άσκηση ή μη ποινικής δίωξης ις βάρος της

Ολοκληρώθηκε η ανάκριση για την Τζωρτζινα

Την ίδια ώρα η 18η τακτική ανακρίτρια Χριστίνα Σαλάππα ολοκλήρωσε εντοπς μόλις σε 2,5 μηνών την ανάκριση για την υπόθεση της δολοφονίας της 9χρονης Τζωρτζίνας. Έτσι τις επόμενες ημέρες η δικογραφία θα διαβιβαστεί στον εισαγγελέα για να προτείνει προς το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών το οποίο με με βούλευμά του θα αποφασίσει για την παραπομπή ή μη της κατηγορούμενης σε δίκη.

Πηγή : in.gr




Πάτρα | Αυτό είναι το πόρισμα για τη Μαλένα και την Ίριδα – Δολοφονίες από ασφυξία με τον ίδιο τρόπο

Τα δύο πρώτα παιδιά που έκαναν η Ρούλα Πισπιρίγκου και ο Μάνος Δασκαλάκης δολοφονήθηκαν. Αυτό αποτυπώνεται στο πόρισμα των ιατροδικαστών Καρακούκη και Καλόγρια που παραδίδεται στις Αρχές. Το θρίλερ με τα νεκρά παιδιά από την Πάτρα οδεύει προς το τέλος του…

Η υπόθεση από την Πάτρα που συντάραξε την κοινή γνώμη ήταν όντως το έγκλημα του αιώνα. Η Μαλένα, η Ίριδα και η Τζωρτζίνα δολοφονήθηκαν. Μετά τις αποκαλύψεις για την 9χρονη που πέθανε τον περασμένο Γενάρη, οι έρευνες και οι αναλύσεις έδειξαν πως και τα δύο πρώτα παιδιά της οικογένειας Πισπιρίγκου – Δασκαλάκη, δεν πέθαναν από παθολογικά αίτια. Τα αγγελούδια άφησαν την τελευταία τους πνοή από ασφυξία και πλέον η δικαιοσύνη καλείται να βρει τον ένοχο ή τους ενόχους.

Από ασφυκτικό θάνατο που προήλθε από ανθρώπινο παράγοντα έφυγαν από τη ζωή η Μαλένα και η Ίριδα, σύμφωνα με το πόρισμα των ιατροδικαστών το οποίο αναμένεται να παραδοθεί σήμερα στις εισαγγελικές και αστυνομικές Αρχές και αποκαλύπτει το newsit.gr. Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα και εμπεριστατωμένες εξετάσεις, ο Νίκος Καρακούκης και Νίκος Καλογριάς αποφάνθηκαν ότι υπάρχει κοινή αιτία θανάτου και των δύο κοριτσιών.

Το πόρισμα των εκ των κορυφαίων ιατροδικαστών καταλήγει όπως φαίνεται στην ανθρωποκτονία, αφού τόσο η Ίριδα όσο και Μαλένα δεν άφησαν τελικά την τελευταία τους πνοή εξαιτίας κάποια παθολογικής αιτίας. Και στις δύο περίπτωση σύμφωνα με τις πληροφορίες του newsit.gr τα δύο κορίτσια ηλικίας 3,5 και 6 μηνών πέθαναν εξαιτίας «της φράξης των ανωτέρων αεραγωγών (στόματος και μύτης)» όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Στην περίπτωση της Ίριδας το «κλειδί» ήταν το περιβόητο πανάκι. Κι αυτό γιατί το αίμα και τα άλλα υγρά όπως αποδείχτηκε από τις εξετάσεις των δύο ιατροδικαστών δεν προέρχονταν από τους πνεύμονες, καθώς θα βρίσκονταν υπολείμματα στην τραχεία, αλλά από πληγή στο στόμα του μόλις 6 μηνών μωρού.

Το γεγονός αυτό φανερώνει ότι το πανάκι χρησιμοποιήθηκε για να φραγεί η στοματική κοιλότητα του παιδιού, με αποτέλεσμα να πεθάνει από ασφυκτικό θάνατο. Μέσα στο σπίτι εκείνη τη μοιραία νύχτα για το αγγελούδι, την Άνοιξη του 2021, ήταν η Ρούλα Πισπιρίγκου, η αδερφή της Δήμητρα και η τότε 8χρονη Τζωρτζίνα.

Για την Μαλένα τώρα οι τοξικολογικές αλλά και η εξετάσεις χρώσεις που έγιναν δεν έδειξαν τίποτα το επιλήψιμο, καθώς βρέθηκαν καθαρές. Η ηπατική ανεπάρκεια που βρέθηκε ως αίτια θανάτου στο 3,5 χρονών κοριτσάκι σε συνδυασμό με κάποια άλλα ευρήματα οφείλεται σε ασφυξία η οποία προήλθε από ανθρώπινο παράγοντα.

«Το ότι είναι κοινός ο μηχανισμός θανάτου των δύο παιδιών είναι κάτι που περιμέναμε, καθώς αυτό συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις. Ο δράστης κάνει το ίδιο πράγμα ακριβώς» είπε το πρωί ο ιατροδικαστής Γρηγόρης Λέων, που τόνισε ότι πρέπει να αναμένουμε εξελίξεις μέσα στις επόμενες μέρες.

Οι κρίσιμες καταθέσεις στην Πάτρα
Η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου, Ελένη Λεγάτου και ο πατέρας της Ανδρέας Πισπιρίγκος θα μεταβούν στο Αστυνομικό Τμήμα Δυτικής Αχαΐας, προκειμένου να «συναντήσουν» τους άνδρες του Ανθρωποκτονιών. Κατά τη διάρκεια της χθεσινής τηλεφωνικής επικοινωνίας, ενημερώθηκαν πως σε δεύτερο χρόνο θα γίνει γνωστή η ακριβής ώρα προσέλευσης τους, ωστόσο πηγές ανέφεραν πως η διαδικασία προσδιορίζεται να ξεκινήσει περί τις 11:00 το πρωί.

Οι γονείς της κατηγορούμενης που από την πρώτη στιγμή υποστηρίζουν την αθωότητα του παιδιού τους και βρίσκονται στο πλευρό της, κατά πληροφορίες θα κληθούν να πουν όλα όσα γνωρίζουν για τη μεταξύ σχέση του εν διαστάσει πλέον ζεύγους Δασκαλάκη – Πισπιρίγκου. Για την εικόνα της Ρούλας ως μητέρα και το πως διαχειρίστηκε το πρόβλημα υγείας και των θανάτων της Μαλένα και της Τζωρτζίνας, αλλά και την ξαφνική απώλεια της Ιριδας.

Πηγή : newsit.gr

 

 




Εβδομάδα εξελίξεων στην υπόθεση της Πάτρας – Καταθέτουν συγγενικά πρόσωπα της 33χρονης κατηγορούμενης

Συνεχίζουν οι Αρχές την συλλογή στοιχείων για την 33χρονη μητέρα από την Πάτρα, που κατηγορείται για την δολοφονία της 9χρονης κόρης της.
Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση θανάτου των τριών παιδιών στην Πάτρα που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Κλιμάκιο του τμήματος Ανθρωποκτονιών μεταβαίνει στην Πάτρα και το πρωί της Δευτέρας (20/6) οι γονείς της 33χρονης μητέρας θα μεταβούν στην Ασφάλεια Πατρών για να καταθέσουν.

Υπενθυμίζεται ότι η 33χρονη βρίσκεται προφυλακισμένη στον Κορυδαλλό με την κατηγορία την ανθρωποκτονίας από πρόθεση της 9χρονης κόρης της. Ο εν διαστάσει σύζυγος της 33χρονης και πατέρας των τριών παιδιών έχει καταθέσει ήδη, ενώ το ίδιο έχει συμβεί και με τον πατέρα του. Οι καταθέσεις τους δόθηκαν στο Ανθρωποκτονιών, στην Αθήνα.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Γρηγόρης Λέων είπε ότι οι συνθήκες πλέον έχουν ωριμάσει και το πόρισμα δεν θα έχει περιθώρια επανελέγχων. Όπως ανέφερε ακόμα θα κατατεθούν σαφείς και βέβαιες αιτίες θανάτου αυτή την εβδομάδα για τα δύο παιδιά. Όσον αφορά στις δύο πραγματογνωμοσύνες, ο κ. Λέων είπε ότι δεν άργησαν αλλά οι πραγματογνώμονες εκμεταλλεύτηκαν όλο το χρόνο για να μην υπάρξουν πισωγυρίσματα. Για τον θάνατο της 9χρονης είπε ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να μάθουμε τι ακριβώς έγινε.

Νωρίτερα σήμερα ο κ. Λέων μιλώντας στον ΣΚΑΪ μετέφερε ότι ο προϊσταμένος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών, κ. Νίκος Καρακούκης αυτό που επέλεξε δεν είναι απλά να διαβάσει τα ευρήματα που ήδη υπήρχαν, αλλά να τα επιβεβαιώσει ένα προς ένα έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία δυνατότητα να ζητηθεί όποιος μελλοντικός επανέλεγχος.

Πηγή:ertnews.gr

Φωτογραφία : ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI




Ρούλα Πισπιρίγκου: Με το ψευδώνυμο «tanalias219» οι αναζητήσεις για θανατηφόρες ουσίες

Φέρεται να χρησιμοποιούσε το e-mail του συζύγου της

Η Ρούλα Πισπιρίγκου παραδέχτηκε ότι είχε ψάξει θανατηφόρες ουσίες, ενώ φέρεται αναζήτηση για να έγινε στο τάμπλετ της Τζωρτζίνας με e-mail που έχει το ψευδώνυμο «tanalias219» και ανήκει στο Μάνο Δασκαλάκη, σύμφωνα με την εκπομπή «Πρωινό».

Η εκπομπή του ΑΝΤ1 ανέφερε πως το ψευδώνυμο «tanalias219» βγαίνει από το παρατσούκλι «τανάλιας» που είχε ο σύζυγος της μητέρας των τριών νεκρών παιδιών στη Πάτρα, γιατί ήταν καλός τερματοφύλακας στις ομάδες που έπαιζε μπάλα και τα νούμερα 219 φέρεται να είναι τα αρχικά από τα στοιχεία γέννησης του.

Σύμφωνα με την εκπομπή, ο Μάνος Δασκαλάκης φέρεται να είχε καταθέσει σχετικά για το ποιος διαχειρίζονταν τις ηλεκτρονικές συσκευές ότι «όλα τα είχε δημιουργήσει και τα διαχειριζόταν η σύζυγός του». Παρόλα αυτά, με βάση το «Πρωινό», φέρεται να είχε δημιουργήσει το συγκεκριμένο e-mail όταν ήταν έφηβος και η διαχείριση φέρεται να γίνεται μόνο από την Ρούλα Πισπιρίγκου.

Σημειώνεται, ότι με βάση ρεπορτάζ του δελτίου ειδήσεων του Mega η Ρούλα Πισπιρίγκου υποστηρίζει πως έκανε μία αναζήτηση για την κεταμίνη στις 17 Ιανουαρίου του 2022, όμως τα στοιχεία δείχνουν ότι έχει υπάρξει μεγαλύτερος αριθμός αναζητήσεων στο διαδίκτυο για διάφορες ουσίες.




Πάτρα – Ρούλα Πισπιρίγκου: Ντοκουμέντο για την κεταμίνη

Εικόνες από τις αναζητήσεις της 33χρονης στο διαδίκτυο

Νέα στοιχεία για το θρίλερ με τα νεκρά παιδιά από την Πάτρα και την Ρούλα Πισπιρίγκου, που υποστηρίζει ότι βρίσκεται άδικα στη φυλακή…

Η Ρούλα Πισπιρίγκου δηλώνει αθώα και προσπαθεί να ρίξει την ευθύνη για την κεταμίνη στους γιατρούς. Το πρωί, μετά τις χθεσινές αποκαλύψεις για αναζητήσεις ύποπτων φαρμάκων ακόμα και λίγες μέρες πριν από τον θάνατο της Τζωρτζίνας, είπε πως ίσως είχε ψάξει για άλλες θανατηφόρες ουσίες, αλλά αρνήθηκε πως εκείνη χορήγησε την κεταμίνη στην 9χρονη κόρη της. «Κεταμίνη υπήρχε στο Παίδων» υποστήριξε η 33χρονη από την Πάτρα, αναφερόμενη σε έγγραφα της δικογραφίας σημειώνοντας πως η ίδια δεν είχε πρόσβαση στο φάρμακο.

Όπως αποκαλύπτει ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο Mega, η Ρούλα Πισπιρίγκου φαίνεται να είχε ψάξει την κεταμίνη στο διαδίκτυο, στοιχείο που έρχεται από την ανάλυση των ψηφιακών ιχνών της μετά την εκταφή του τάμπλετ και την ανάλυσή του. Σύμφωνα με πληροφορίες, η 33χρονη είχε αναζητήσει τη συγκεκριμένη ουσία αλλά και άλλες αναισθητικές τόσο πριν τον θάνατό της Τζωρτζίνας, όσο όμως και σε περιόδους που η 9χρονη ήταν καλά στην υγεία της. Η μητέρα των τριών παιδιών από την Πάτρα, φαίνεται πως έψαχνε γενικά να μάθει για την αναισθησία αλλά και τις ουσίες που την προκαλούν.

Από τις 12 Ιανουαρίου μέχρι και τη σύλληψή της, στις 30 Μαρτίου, η Ρούλα Πισπιρίγκου είχε κάνει 27 αναζητήσεις ιατροφαρμακευτικών προϊόντων. Πλέον, αναζητείται τι είχε ψάξει η 33χρονη στις 26 Ιανουαρίου, όταν και ήρθε η διαφήμιση από τη Google για την κεταμίνη και ουσίες σαν αυτήν. Όλες τις αναζητήσεις γίνονταν από mail που αρχικά είχε δημιουργήσει ο Μάνος Δασκαλάκης, αλλά διαχειριζόταν η Ρούλα Πισπιρίγκου.αστυν

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ την περίοδο 12 – 16 Ιανουαρίου προχωράει σε σημαντικές αναζητήσεις ιατροφαρμακευτικών προϊόντων. Ήταν ένα διάστημα που η Τζωρτζίνα βρισκόταν στο σπίτι της, στην Πάτρα και πάθαινε βραδυκαρδίες που καταγράφονταν από τον βηματοδότη. Στις 17 Ιανουαρίου η Ρούλα Πισπιρίγκου ψάχνει σε εκδοτικό οίκο για αναισθητικά και εκεί υπάρχουν αναφορές για την κεταμίνη. Σε αυτά τονίζεται πως η χορήγηση κεταμίνης σε μεγάλη δόση μπορεί να επιφέρει ακόμα και τον θάνατο ενός παιδιού.

Η 17η Ιανουαρίου έχει ιδιαίτερη σημασία. Εκείνη τη μέρα είχε κάνει τη μαγνητική η αδικοχαμένη Τζωρτζίνα και γινόταν λόγος για την αναισθητική ουσία που της είχε δοθεί. Δεν ήταν η κεταμίνη σε εκείνη την περίπτωση. Οι γιατροί έδωσαν εξηγήσεις στην Ρούλα Πισπιρίγκου, αλλά εκείνη δεν σταμάτησε τις αναζητήσεις. Άρχισε να ψάχνει για άλλα αναισθητικά και ανάμεσα σε αυτά και την κεταμίνη.

Πιο αναλυτικά, στις 17 Ιανουαρίου, η Ρούλα Πισπιρίγκου ψάχνει στο διαδίκτυο ιατρικά βιβλία και ουσίες, μεταξύ των οποίων υπάρχει και η κεταμίνη. Η αναζήτηση όμως δεν είναι ευθεία. Δεν πληκτρολογεί τη λέξη κεταμίνη. Στις 19 Ιανουαρίου η Τζωρτζίνα εμφανίζει νέο πρόβλημα και ουσιαστικά ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση της ζωής της.

Στις 26 Ιανουαρίου, τρεις μέρες πριν τον θάνατο της Τζωρτζίνας, έρχεται διαφήμιση από την Google για κεταμίνη. Ο Μανώλης Σφακιανάκης, που υπηρέτησε για χρόνια ως προϊστάμενος της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ στέκεται σε αυτό. Όπως λέει οι διαφημίσεις έρχονται μίνιμουμ, 3-4 μέρες μετά από σχετική αναζήτηση. Αυτό είναι κάτι που οι αξιωματικοί του Ανθρωποκτονιών έχουν στο μυαλό τους και πλέον καλούνται να διαπιστώσουν τι άλλο κρύβεται και πρέπει να βρουν.

Το άτυχο κορίτσι σε κάθε περίπτωση πέθανε στις 29 του Γενάρη όταν μέσα στο μονόκλινο δωμάτιο βρισκόταν η μητέρα της. Οι γιατροί είχαν να περάσουν από τον θάλαμο μία ολόκληρη ώρα και ο θάνατος από κεταμίνη επήλθε το αργότερο, 20 λεπτά μετά την χορήγησή της. Λίγο αργότερα συνελήφθη και μεταφέρθηκε στην Αθήνα και τη ΓΑΔΑ για ανάκριση.




Νεκρά παιδιά | Στην ανακρίτρια ο πατέρας των κοριτσιών

Στην ανακρίτρια προσήλθε στις 12:00 ο Μάνος Δασκαλάκης για να δηλώσει παράσταση πολιτικής αγωγής, κάτι που σημαίνει ότι κι επίσημα βρίσκεται «απέναντι» από την Ρούλα Πισπιρίγκου, σύζυγο και μάνα των τριών νεκρών παιδιών τους. Προσερχόμενος στα δικαστήρια της Ευελπίδων φορώντας μαύρα ρούχα, μαύρα γυαλιά και με αργό σταθερό βήμα, πέρασε την πόρτα του κτηρίου, την ώρα που το συγκεντρωμένο πλήθος τον γιουχάισε άσχημα.

Αν και μπήκε στο κτήριο ανέκφραστος και χωρίς να κάνει δηλώσεις, συγκεντρωμένοι στα δικαστήρια τον αποδοκίμασαν. Σύμφωνα με πληροφορίες, πολίτες που βρέθηκαν στα δικαστήρια της Σχολής Ευελπίδων, στη θέα του Μάνου Δασκαλάκη, φώναζαν «δολοφόνοι, κάνατε τα παιδιά για να τα σκοτώσετε».

Ανεξάρτητα από την δήλωση παράσταση πολιτικής αγωγής, που δηλώνει ο Δασκαλάκης, η 18η τακτική ανακρίτρια που ερευνά την υπόθεση, η Χριστίνα Σαλάππα, συνεχίζει να «ξεψαχνίζει» την υπόθεση και ζήτησε να αρθεί το τηλεφωνικό απόρρητο της Πισπιρίγκου, ενώ κατασχέθηκαν και 8 συσκευές κινητής τηλεφωνίας που βρέθηκαν στο σπίτι της στην Πάτρα. Τόσο η ανακρίτρια όσο και ο εισαγγελέας Γιώργος Πολυκράτης που θα υποβάλει τη σχετική πρόταση στο αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο, θεωρούν πως, μέσα από την άρση, θα καταφέρουν να συνθέσουν τα άγνωστα κομμάτια, τα οποία, ακόμη και μετά την απολογία της Ρούλας Πισπιρίγκου, παραμένουν σκοτεινά.

Μετά τη δήλωση προς υποστήριξη της κατηγορίας (πολιτική αγωγή) στη δικαστική λειτουργό, ο 30χρονος κι επίσημα θα είναι αντίδικος της μητέρας των τριών παιδιών τους, που χάθηκαν μέσα σε διάστημα τριών ετών, αξιώνοντας αποκατάσταση για την ψυχική οδύνη του από τον θάνατο της Τζωρτζίνας.

Στο πλαίσιο της ανάκρισης, άμεσα αναμένεται να κληθούν για να καταθέσουν ως μάρτυρες γιατροί και νοσηλευτές από το Καραμανδάνειο της Πάτρας, το Ωνάσειο αλλά και το Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» όπου νοσηλεύτηκε η 9χρονη Τζωρτζίνα. Επίσης, την πόρτα της ανακρίτριας θα κληθούν να περάσουν για να εξεταστούν πρόσωπα του συγγενικού περιβάλλοντος της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Πηγή: reader.gr




Λέων | Εκταφή της Τζωρτζίνας για το τάμπλετ

Ο κ. Λέων εξήγησε ότι το τάμπλετ μπορεί να περιέχει πολύτιμα στοιχεία για τις αρχές.

«Υπάρχει ανάγκη να διανοιχθεί ο τάφος της Τζωρτζίνας και να πάρουμε από μέσα το τάμπλετ», ανέφερε ο πρόεδρος της Ιατροδικαστικής Εταιρείας Γρηγόρης Λέων. Ο κ. Λέων εξήγησε ότι το τάμπλετ μπορεί να περιέχει πολύτιμα στοιχεία για τις αρχές. Επεσήμανε, ωστόσο, ότι υπάρχει κι άλλος λόγος να γίνει αυτή η εκταφή.

Οι τρίχες από τα μαλλιά της Τζωρτζίνας θα «δείξουν» τι συνέβη με την κεταμίνη

Όπως είπε, έχει επιβεβαιωθεί η χρήση της κεταμίνης ως αιτία θανάτου, κάνοντας την εκταφή μπορούν να πάρουν τρίχες από τα μαλλιά της για να γίνει ανάλυση και να μάθουν πώς συνέβησαν τα προηγούμενα περιστατικά.

«Η τρίχα έχει την ιδιότητα να μπορεί να μας δίνει την ανάλυση ουσιών σε βάθος χρόνου. Είναι το μόνο βιολογικό υλικό στο οποίο μπορούμε να δούμε ακόμη και πριν 2-3 μήνες αν υπήρχε η χρήση αυτής της ουσίας ή και άλλως ουσιών, με βεβαιότητα.» Τόνισε μιλώντας στο ΣΚΑΪ ότι και τα άλλα δύο παιδιά έφυγαν από εξωγενή παράγοντα.

«Υπάρχουν σημάδια και τα ευρήματα μιλάνε ξεκάθαρα. Το πανάκι βρέθηκε σίγουρα στο στόμα του βρέφους και αυτό δείχνει την αιτία θανάτου.»Σημειώνεται πως αύριο στις 12 το μεσημέρι αναμένεται η απολογία της Ρούλας Πισπιρίγκου που κατηγορείται για τη δολοφονία της 9χρονης κόρης της.

Πηγή: in.gr