Οι μύθοι του ΠΑΣΟΚ για το ιδιωτικό χρέος και η αλήθεια των αριθμών

Το ΠΑΣΟΚ, σε πρόσφατη τοποθέτησή του, παρουσίασε στοιχεία που – όπως ισχυρίστηκε – αποδεικνύουν ότι το ιδιωτικό χρέος αυξάνεται. Η πραγματικότητα, ωστόσο, διαψεύδει για ακόμη μία φορά αυτούς τους ισχυρισμούς, καθώς τα επίσημα δεδομένα καταγράφουν μείωση και πρόοδο στον συγκεκριμένο τομέα.

Η εικόνα στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Για το 2023, το συνολικό ιδιωτικό χρέος της Ελλάδας ανήλθε σε 93,3% του ΑΕΠ, όταν ο μέσος όρος των 27 κρατών-μελών της Ε.Ε. ήταν 125,6%.

  • Από το 2019 έως σήμερα, το ληξιπρόθεσμο ιδιωτικό χρέος ως ποσοστό του συνόλου έχει μειωθεί πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες, κλείνοντας σε 58,4% το τέταρτο τετράμηνο του 2024.

  • Σε απόλυτους αριθμούς, το ληξιπρόθεσμο ιδιωτικό χρέος ανέρχεται σε 229,2 δισ. ευρώ.

  • Η Ελλάδα κατατάσσεται 16η στην Ε.Ε. στον σχετικό δείκτη, κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Οι αλήθειες των αριθμών

Αλήθεια 1η

Το ιδιωτικό χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ μειώθηκε:

  • Από 110% το 2019

  • Στο 93,3% το 2023

Αλήθεια 2η

Το χρέος των νοικοκυριών:

  • 55,4% του ΑΕΠ το 2019

  • 40,9% το 2023

  • 38,8% το 2024

Αλήθεια 3η

Τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια (NPLs) που διαχειρίζονται τράπεζες και servicers:

  • Από 92 δισ. ευρώ το 2019

  • Σε 67 δισ. ευρώ στα τέλη του 2024

  • Η αύξηση που καταγράφηκε το 2025 οφείλεται στη λογιστική ενσωμάτωση των δανείων της PQH.

Αλήθεια 4η

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές στην ΑΑΔΕ αφορούν κυρίως παρελθόντα έτη:

  • Το 79,7% προέρχεται από την περίοδο έως το 2018.

  • Το 46,8% από την περίοδο πριν το 2013.
    Άρα, δεν πρόκειται για «νέο χρέος».

Αλήθεια 5η

Ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών έχει αποδώσει θεαματικά αποτελέσματα:

  • +245% επιτυχείς ρυθμίσεις (2022–2023).

  • +81% (2023–2024).

  • Μετά την αναβάθμιση της πλατφόρμας το 2025:

    • 10.870 νέες αιτήσεις μόνο τον Μάιο (+145%).

    • 1.995 νέες ρυθμίσεις τον Ιούνιο, αξίας 670 εκατ. €.

  • Συνολικά έως Ιούλιο 2025: 40.515 επιτυχείς ρυθμίσεις, που αντιστοιχούν σε 13,2 δισ. ευρώ αρχικών οφειλών.

Θεσμικές παρεμβάσεις

Η κυβέρνηση εισήγαγε για πρώτη φορά:

  • Αυστηρούς κανόνες για τη λειτουργία των servicers.

  • Υποχρεωτική έγκαιρη προειδοποίηση του οφειλέτη πριν από πλειστηριασμό.

  • Διπλασιασμό των δόσεων ρύθμισης σε ΑΑΔΕ και ΚΕΑΟ (από 12 σε 24).

Συμπέρασμα

Η πολιτική αντιπαράθεση είναι θεμιτή. Ωστόσο, η παραποίηση των αριθμών και η δημιουργία ψευδών εντυπώσεων δεν συνιστούν υπεύθυνη στάση. Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα έχει σημειώσει ουσιαστική πρόοδο στη μείωση και διαχείριση του ιδιωτικού χρέους, προστατεύοντας παράλληλα πολίτες και επιχειρήσεις από τις πιέσεις και τις αθέμιτες πρακτικές του παρελθόντος.




Η αλήθεια για το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας

Το ΠΑΣΟΚ του Νίκου Ανδρουλάκη, στο πλαίσιο της «Μαύρης Βίβλου» που παρουσίασε, επιχείρησε να αμφισβητήσει το Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και τη χρηματοδότησή του από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ). Η κυβέρνηση απαντά, παραθέτοντας συγκεκριμένα στοιχεία και επιδόσεις, αφήνοντας —όπως τονίζει— τους μηδενιστικούς λαϊκισμούς στην κρίση των πολιτών.

Αλήθεια 1η: Η θέση της Ελλάδας στην Ε.Ε.

  • 1η σε πόρους ΤΑΑ ως ποσοστό ΑΕΠ (36 δισ. €, 16,3% του ΑΕΠ 2023).

  • 1η σε εκταμιεύσεις ως ποσοστό ΑΕΠ (21,3 δισ. €, 9,7% του ΑΕΠ 2023).

  • 8η θέση σε εκταμιεύσεις ως ποσοστό προϋπολογισμού του Σχεδίου (59%, με προοπτική 65% με το 6ο αίτημα).

  • Μέλος της στενής ομάδας χωρών που έχουν υποβάλει 6 ή περισσότερα αιτήματα πληρωμής.

  • Έχει ήδη εισπράξει 21,3 δισ. € ολοκληρώνοντας 139 ορόσημα (37% του συνόλου, όσο ο μέσος όρος της Ε.Ε.).

  • Με το 6ο αίτημα πληρωμής: 178 ορόσημα (47%) και εκταμιεύσεις 23,4 δισ. €.

Αλήθεια 2η: Ο σχεδιασμός και η διαφάνεια

Το Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0»:

  • Είναι πλήρως εναρμονισμένο με τους στόχους της Ε.Ε.

  • Βασίστηκε στην αναπτυξιακή μελέτη της Επιτροπής Πισσαρίδη.

  • Ικανοποιεί τις σχετικές ευρωπαϊκές συστάσεις.

  • Είναι δημόσια αναρτημένο και προσβάσιμο σε κάθε πολίτη.

Αλήθεια 3η: Η υλοποίηση

  • Σχεδόν το 60% των πόρων έχει ήδη εισρεύσει στη χώρα.

  • Με το 6ο αίτημα πληρωμής οι εκταμιεύσεις θα ανέλθουν σε 23,4 δισ. € (65% του συνόλου).

  • Πάνω από 50% των πόρων (19,1 δισ. €) έχουν διοχετευθεί στην οικονομία:

    • 10,6 δισ. € για έργα.

    • 8,5 δισ. € για δάνεια.

Παρεμβάσεις που αλλάζουν την καθημερινότητα:

  • Υγεία: ανακαινίσεις νοσοκομείων, προληπτικές εξετάσεις, ψηφιακά συστήματα, Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας, αριθμός 1566.

  • Παιδεία: διαδραστικά συστήματα, ψηφιακό φροντιστήριο, κοινά μεταπτυχιακά με διεθνή πανεπιστήμια.

  • Στέγαση: πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ».

  • Μεταφορές & Υποδομές: ηλεκτρικά λεωφορεία, Ε65, ΒΟΑΚ, 160 έργα οδικής ασφάλειας, πάνω από 100 έργα ύδρευσης και αποχέτευσης.

  • Ψηφιακές υπηρεσίες: MyAIgov, αξιολόγηση υπηρεσιών υγείας.

Αλήθεια 4η: Εκταμιεύσεις και απορρόφηση

Το ΤΑΑ είναι εργαλείο που χρηματοδοτεί με βάση επιτεύγματα και όχι δαπάνες.

  • Εκταμιεύσεις: 6 αιτήματα πληρωμής, 21,3 δισ. € ήδη εισπραγμένα, με το 6ο αίτημα 23,4 δισ. €.

  • Απορρόφηση:

    • Επιχορηγήσεις: 10,63 δισ. € σε έργα μέσω του ΠΔΕ.

    • Δάνεια: συμβασιοποιημένα 17,07 δισ. €, εκταμιευμένα 8,53 δισ. €.

Αλήθεια 5η: Στήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων

  • Επιδοτήσεις: 1,4 δισ. € για ψηφιακό μετασχηματισμό, εξοικονόμηση ενέργειας, μεταποίηση, πρωτογενή τομέα.

  • Δάνεια & εγγυήσεις:

    • 276 από τα 505 δάνεια αφορούν ΜμΕ, με προϋπολογισμό 2,86 δισ. €.

    • 11.017 ΜμΕ απέκτησαν πρόσβαση σε δανεισμό με συνολικά 1,95 δισ. €.

Συμπέρασμα

Το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη, τη βιωσιμότητα και τη στήριξη της κοινωνίας και των επιχειρήσεων. Η Ελλάδα, όπως δείχνουν τα στοιχεία, βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης τόσο σε εκταμιεύσεις όσο και σε απορρόφηση, με τις παρεμβάσεις του να έχουν ήδη ουσιαστικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων.




Νίκος Ανδρουλάκης: Κάλαντα στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ από χορευτικό σύλλογο από το Ηράκλειο

O Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, υποδέχτηκε στα γραφεία της Χαριλάου Τρικούπη τον χορευτικό όμιλο «Αορείτες» από το Ηράκλειο Κρήτης, στον οποίο χορεύουν παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές ή κινητικά προβλήματα.

Ο Ανδρουλάκης αντάλλαξε ευχές με τους χορευτές του συλλόγου και επαίνεσε την πρωτοβουλία τους

«Χαίρομαι πάρα πολύ, που σήμερα φιλοξενούμε εδώ, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, τους φίλους μας από την Κρήτη, που με πολλή ανθρωπιά πήραν την πρωτοβουλία να ιδρύσουν έναν χορευτικό όμιλο για παιδιά με ειδικές ανάγκες. Θα είμαστε στο πλευρό σας, διότι τα παιδιά μας είναι η προτεραιότητά μας και αγωνιζόμαστε να έχουν πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες από το κράτος και να έχουν την καλύτερη δυνατή προοπτική. Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Και χαίρομαι πάρα πολύ, που οι γενναίοι φίλοι μας από το Ηράκλειο είναι σήμερα κοντά μας για να γιορτάσουμε αυτές τις άγιες μέρες» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.

Τα τσακώνικα κάλαντα των Χριστουγέννων είπαν στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής τα μέλη της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.




Το ΠΑΣΟΚ Καβάλας για τον θάνατο του Μιλτιάδη Πασσαλίδη

Το μεσημέρι της Πέμπτης, στη Χρυσούπολη Καβάλας, αποχαιρετούμε τον αγαπημένο μας σύντροφο και φίλο, Μιλτιάδη Πασσαλίδη.

Ο Μιλτιάδης Πασσαλίδης υπήρξε Δήμαρχος Χρυσούπολης από το 1986 μέχρι και το 1998. Παράλληλα με την θητεία του ως Δημάρχου διετέλεσε και Πρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Καβάλας. Ως Δήμαρχος υπήρξε οραματιστής και δημιουργικός και συνέβαλε καθοριστικά, με μεγάλα έργα, στην μεγάλη πρόοδο και ανάπτυξη του Δήμου Χρυσούπολης και της επαρχίας του Νέστου.

Στην οικογένεια του και στα δύο παιδιά του, την Όλγα και τον Γιάννη, εκφράζουμε τα ειλικρινή και θερμά μας συλλυπητήρια.




Δημοσκόπηση GPO: Σταθερά πρώτο κόμμα η ΝΔ με 36% -Τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 11%, δεύτερο το ΠΑΣΟΚ με 12,1%

Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης της GPO που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Παρπολιτικά εμφανίζουν το ΣΥΡΙΖΑ τρίτο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με την ταυτότητα της έρευνας η δημοσκόπηση διενεργήθηκε το διάστημα 13 – 15 Νοεμβρίου 2023 σε πανελλαδικό δείγμα 1.200 ατόμων.

Σύμφωνα λοιπόν με τη δημοσκόπηση της GPO για τα parapolitika η ΝΔ παραμένει στην πρώτη θέση καθώς στην πρόθεση ψήφου συγκεντρώνει 36% και στη συνέχεια ακολουθούν στη δεύτερη θέση το ΠΑΣΟΚ με 12,1% και τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 11%.

Πρόκειται για τη δεύτερη δημοσκόπηση μετά από αυτήν της Opinion Poll για το Action 24 που ο ΣΥΡΙΖΑ πέφτει στην τρίτη θέση και το ΠΑΣΟΚ σκαρφαλώνει στη δεύτερη.

Δημοσκόπηση GPO: Πρόθεση ψήφου
ΝΔ:36%
ΠΑΣΟΚ: 12,1%
ΣΥΡΙΖΑ: 11%
ΚΚΕ: 8,9%
Ελληνική Λύση: 5,4%
Νίκη: 2,8%
Πλεύση Ελευθερίας: 3,1%
ΜέΡΑ25: 1,2%
Σπαρτιάτες: 3,6%
Αναποφάσιστοι: 10,3%

Σταθερά καταλληλότερος πρωθυπουργός ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Καταλληλότερος πρωθυπουργός παραμένει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 47,7%, ενώ ο Νίκος Ανδρουλάκης συγκεντρώνει 13,5% και ο Στέφανος Κασσελάκης το 11,6%. Το 22,6% πιστεύει ότι κανένας από τους τρεις δεν είναι κατάλληλος για πρωθυπουργός.

Αρνητική για την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ η επιλογή του Στέφανου Κασσελάκη
Το 71,2% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η επιλογή του Στέφανου Κασσελάκη στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ είναι αρνητική/ μάλλον αρνητική για την πορεία του κόμματος, ενώ το 22,3% βλέπει θετικά/μάλλον θετικά αυτή την επιλογή.

Το 68,8% βλέπει διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ
Παράλληλα, το 63,7% εκτιμά ότι οι αποχωρήσεις στελεχών είναι μία αρνητική εξέλιξη για τον ΣΥΡΙΖΑ, την ώρα που το 74,7% πιστεύει ότι αυτές οι αποχωρήσεις θα αποδυναμώσουν το κόμμα και σε άλλο ερώτημα, το 68,8% βλέπει διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ μετά τις τελευταίες εξελίξεις




Δημοσκόπηση Opinion Poll: Στο 38,5% η ΝΔ, για πρώτη φορά δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ – Τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ

Για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια το ΠΑΣΟΚ περνά τον ΣΥΡΙΖΑ στην εκτίμηση ψήφου, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Opinion Poll που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Action 24.

Πιο συγκεκριμένα, το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 16%, με τον ΣΥΡΙΖΑ να μένει στο 14,7% και το ΚΚΕ να καταγράφεται στο 10,6%.

Η κυριαρχία της ΝΔ παραμένει αδιαμφισβήτητη, καθώς συγκεντρώνει 38,5% στην εκτίμηση ψήφου, παρά το γεγονός ότι η ακρίβεια θολώνει την κυβερνητική εικόνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 28,3% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο – ωστόσο, περίπου ένας στους τρεις δηλώνει «λίγο ικανοποιημένος» – πράγμα που υποδηλώνει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών δεν στέκεται απέναντι από την κυβέρνηση. Την ίδια στιγμή, καταγράφεται ένα 42,7% στήριξης στα φορολογικά μέτρα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.




Το ΠΑΣΟΚ Καβάλας τιμά την μνήμη του Πολυτεχνείου

Σήμερα, 17 Νοέμβρη, τιμούμε τη μνήμη των φοιτητών και αγωνιστών του Πολυτεχνείου που τόλμησαν να υψώσουν το ανάστημα τους και  με σύνθημα ” ψωμί, παιδεία, ελευθερία” να προτάξουν τα στήθη τους χωρίς φόβο στη Χούντα στις 17 Νοεμβρίου 1973. 

Σήμερα η δημοκρατία και η ελεύθερη διακίνηση ιδεών μπορεί να έχουν εδραιωθεί, όμως το μήνυμα του Πολυτεχνείου εξακολουθεί να είναι επίκαιρο, αφού οι κοινωνικές ανισότητες είναι ακόμη πιο έντονες και η δημόσια υγεία  και παιδεία δεν αποτελούν κεκτημένο αγαθό για όλους τους συμπολίτες μας.

Ο συμβολισμός της ημέρας για μια κοινωνία αλληλεγγύης, δίκαιη και ειρηνική αποτελεί ζητούμενο για όλους τους Έλληνες.

Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Καβάλας

Δελτίο τύπου




Στα «ραντάρ» της ΝΔ η εικόνα διάλυσης του ΣΥΡΙΖΑ – Με το βλέμμα και στο ΠΑΣΟΚ το Μαξίμου

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθούν στην κυβέρνηση και στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας την εκρηκτική κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος εμφανίζει εικόνα διάλυσης…

Οι μαζικές διαγραφές ακόμη και ιστορικών στελεχών του κόμματος, οι δηλώσεις περί ίδρυσης νέου κόμματος, η στάση Τσακαλώτου και Αχτσιόγλου, βρίσκονται στα ραντάρ του Μεγάρου Μαξίμου και της Πειραιώς, ωστόσο δημόσια τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας αποφεύγουν να τοποθετηθούν για τα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ.

«Εμείς απαντάμε, όταν οι ανακοινώσεις τους δεν πατάνε στην πραγματικότητα. Επαναλαμβάνω βαρετά την ευχή, να αποκτήσει επιτέλους ο τόπος μια αξιόπιστη Αξιωματική Αντιπολίτευση. Προς το παρόν, μένουμε μόνο στις ευχές» δήλωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.

«Απουσία σοβαρής αντιπολίτευσης»

Στην κυβέρνηση δηλώνουν ότι είναι προσηλωμένοι στην υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων για τις οποίες έχουν δεσμευτεί προεκλογικά και επισημαίνουν με νόημα την απουσία αντιπολίτευσης και την κατάθεση προτάσεων από το δεύτερο κόμμα.
Και μπορεί αυτό να αφήνει χώρο ανοιχτό στην κυβέρνηση να “ξεδιπλώσει” με μεγαλύτερη ταχύτητα και άνεση τις πολιτικές της, όμως από την άλλη υπάρχει η ανησυχία για να το ενδεχόμενο να οδηγήσει κάποιους σε εφησυχασμό.

«Το ορόσημο μας είναι οι ευρωεκλογές. Η κυβέρνηση ως τότε θα έχει εμφανίσει έργο στην πράξη και αυτό θα το εκτιμήσουν οι πολίτες» δηλώνει «γαλάζιο» στέλεχος, σημειώνοντας ότι είναι δύσκολο να εκτιμήσει κανείς πως θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ ως τότε.

Με το βλέμμα και στο ΠΑΣΟΚ

Παράλληλα στην κυβέρνηση παρακολουθούν με ενδιαφέρον και την στρατηγική του ΠΑΣΟΚ, το οποίο δηλώνει ότι ο στόχος του είναι να αναδειχθεί δεύτερο κόμμα στις εκλογές.

Το ΠΑΣΟΚ που δέχθηκε ασφυκτική «πρεσάρισμα» από την Κουμουνδούρου στην κατεύθυνση συγκρότησης ενός ισχυρού κεντροαριστερού μετώπου, αποφεύγει επίσης να εμπλακεί στα εσωκομματικά της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Μας αφορά ως πολιτική εξέλιξη (η κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ) αλλά δεν εμπλεκόμαστε. Έχω ζήσει τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια όλες τις δυσκολίες του ΠΑΣΟΚ από το 43% μέχρι το 4,6% και ξανά στο 12% και θέλω πω ότι χρειάζεται υπομονή και επιμονή στο στόχο» δηλώνει ο βουλευτής και Αντιπρόεδρος της Βουλής Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.

Εν αναμονή και των νέων δημοσκοπήσεων, στο «γαλάζιο» στρατόπεδο επικεντρώνουν στο ότι η Χαριλάου Τρικούπη δεν εισπράττει πολιτικά οφέλη από τη φθορά του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ με ενδιαφέρον αναμένουν και τις νέες αξιολογήσεις των πολιτών για το πρόσωπο του νέου Προέδρου Στέφανου Κασσελάκη.




ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής: Ισόβιος αποκλεισμός εισόδου στα ελληνικά γήπεδα όσων εμπλέκονται σε επεισόδια

Σε ανακοίνωσή του για τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού για την οπαδική βία, το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής υποστηρίζει ότι «ο πρωθυπουργός έπειτα από πολυήμερη σιωπή, συγκάλεσε σύσκεψη με τον πρόεδρο της UEFA και ιδιοκτήτες ΠΑΕ παριστάνοντας ότι ανέλαβε μόλις χθες τη διακυβέρνηση».

«Επιβεβαίωσε, δυστυχώς, τη συνήθη πρακτική είτε να ψηφίζονται νόμοι που δεν εφαρμόζονται είτε να γίνονται εξαγγελίες που είναι αβέβαιο κατά πόσο είναι εφαρμόσιμες, μιας και αρκετά μέτρα που ανακοινώθηκαν σήμερα, προβλέπονταν ήδη στο νομοθετικό πλαίσιο που προέκυψε μετά τον θάνατο του ‘Αλκη Καμπανού» προσθέτει το ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «ο κ. Μητσοτάκης προσέφερε πλήρη κάλυψη στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη αποφεύγοντας να του αποδώσει την πολιτική ευθύνη, που τον βαραίνει για το γεγονός ότι αν και ενήμεροι, παρακολουθούσαν με σταυρωμένα τα χέρια την εκστρατεία ακροδεξιών χούλιγκαν στη χώρα που είχε ως αποτέλεσμα τη δολοφονία ενός νέου ανθρώπου».

Επιπλέον, «ούτε και σήμερα φάνηκε να αντιλαμβάνεται το φιάσκο του “επιτελικού κράτους” αλλά και ότι τα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια, τα κατά καιρούς θύματα ή οι τραυματίες στα “ραντεβού του θανάτου” υπερβαίνουν τα όρια της οπαδικής βίας και συνιστούν μείζον πρόβλημα δημόσιας ασφάλειας.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «ο κ. Μητσοτάκης προσέφερε πλήρη κάλυψη στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη αποφεύγοντας να του αποδώσει την πολιτική ευθύνη, που τον βαραίνει για το γεγονός ότι αν και ενήμεροι, παρακολουθούσαν με σταυρωμένα τα χέρια την εκστρατεία ακροδεξιών χούλιγκαν στη χώρα που είχε ως αποτέλεσμα τη δολοφονία ενός νέου ανθρώπου».

Επιπλέον, «ούτε και σήμερα φάνηκε να αντιλαμβάνεται το φιάσκο του “επιτελικού κράτους” αλλά και ότι τα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια, τα κατά καιρούς θύματα ή οι τραυματίες στα “ραντεβού του θανάτου” υπερβαίνουν τα όρια της οπαδικής βίας και συνιστούν μείζον πρόβλημα δημόσιας ασφάλειας».

Αποψη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής είναι ότι «πρέπει με ευθύνη των ΠΑΕ και της ΕΛ.ΑΣ. να υπάρξει ισόβιος αποκλεισμός εισόδου στα ελληνικά γήπεδα όσων εμπλέκονται σε βίαια επεισόδια εντός ή εκτός αθλητικών χώρων».

iefimerida.gr

 




Θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ το νομοσχέδιο για την ψήφο των αποδήμων

Αντιπροσωπεία του θα ζητήσει συνάντηση με την υπουργό Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως για διευκρινήσεις αναφορικά με τις επερχόμενες αλλαγές

Την στήριξη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής αναμένεται να έχει το νομοσχέδιο που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση η κυβέρνηση και αφορά την ψήφο των αποδήμων. Όπως επισημαίνουν από τη Χαριλάου Τρικούπη, θα μείνουμε πιστοί στη λογική περί «υπεύθυνης αντιπολίτευσης» που διακήρυξε και από το βήμα της Βουλής κατά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ο Νίκος Ανδρουλάκης. Οι αλλαγές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση ώστε να αρθούν οι περιορισμοί της ψήφου των Ελλήνων εκλογέων που ζουν στο εξωτερικό.

Θυμίζουμε ότι το 2019 το ΠΑΣΟΚ είχε επίσης στηρίξει την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την ψήφο των ομογενών. Μάλιστα δική του πρόταση ήταν να συμπεριληφθεί η πρόβλεψη της εκπροσώπησης των αποδήμων, με τουλάχιστον τρεις εκπροσώπους τους στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας και ενός από αυτούς, στις τρεις πρώτες θέσεις του ψηφοδελτίου. Τότε μάλιστα επέμενε να προστεθεί στο νομοσχέδιο επιπλέον πρόβλεψη για την επιστολική ψήφο, κάτι όμως που δεν έγινε λόγω διαφωνιών ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.

Tο ΠΑΣΟΚ είναι πολύ πιθανό αυτή τη φορά να ζητήσει συνάντηση δικής του αντιπροσωπείας με την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών προκειμένου να δοθούν διευκρινίσεις από την υπουργό Νίκη Κεραμέως για τις επερχόμενες αλλαγές. Το νέο σχέδιο νόμου αίρει όλους τους περιορισμούς που ισχύουν για την άσκηση του δικαιώματος της ψήφου Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι είτε είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού είτε βρίσκονται στο εξωτερικό κατά την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Βόμβα Ανδρέα Λοβέρδου: Παραιτείται από το ΠΑΣΟΚ – Τι αναφέρει σε επιστολή του

Ο Ανδρέας Λοβέρδος με ανακοίνωσή του το πρωί της Τετάρτης αναφέρει ότι παραιτείται από το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κι από όλα τα όργανα στα οποία συμμετέχει.

Ο Ανδρέας Λοβέρδος, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και πρώην διεκδικητής της αρχηγίας του κόμματος, προέβη στην ανακοίνωση-βόμβα της αποχώρησής του από το κόμμα, στα κοινωνικά δίκτυα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, παραιτείται κι από μέλος του κόμματος, ενώ για τους λόγους της παραίτήσης ενημέρωσε με εμπιστευτική επιστολή τον Νίκο Ανδρουλάκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, ο Ανδρέας Λοβέρδος οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση καθώς διαφωνεί με την αντιπολιτευτική στρατηγική του ΠΑΣΟΚ.

Ο Ανδρέας Λοβέρδος αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Από σήμερα παραιτούμαι απο όλα ανεξαιρέτως τα όργανα του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, στα οποία συμμετέχω. Παραιτούμαι επίσης από την ιδιότητα του μέλους του κόμματος. Οι λόγοι της παραίτησής μου είναι αμιγώς πολιτικοί και τους εξέθεσα με μία άκρως εμπιστευτική επιστολή σήμερα προς τον Πρόεδρο του Κινήματος.

Εύχομαι στον Πρόεδρο, τα στελέχη και τα χιλιάδες μέλη του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ καλή επιτυχία στον αγώνα και τις προσπάθειές τους.

ΥΓ: Για τα μέλη, τα στελέχη και τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που με αγάπησαν και αγάπησα: η απόφασή μου αυτή είναι για καλό και πάνω απ΄όλα είναι πεντακάθαρη».

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsbomb.gr




ΠΑΣΟΚ: Φουλ οι μηχανές για τη μάχη στις Περιφέρειες και τους Δήμους

Σήμερα η πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής – Ποιος ο επικεφαλής και τα πρόσωπα

Στην τροχιά της επόμενης αυτοδιοικητικής εκλογικής αναμέτρησης κινείται ήδη το επιτελείο του Νίκου Ανδρουλάκη, εκτιμώντας ότι προσέρχεται με αναβαθμισμένο ρόλο στις Περιφέρειες και στους μεγάλους Δήμους της χώρας.

Στόχος του Νίκου Ανδρουλάκη είναι το ΠΑΣΟΚ να αποδειχθεί ο βασικός αντίπαλος της Νέας Δημοκρατίας στις κρίσιμες μάχες, αξιοποιώντας τη διαχρονική υπεροπλία στο επίπεδο των αυτοδιοικητικών στελεχών αλλά και τη βούληση για την κάθοδο ακόμη και πρωτοκλασάτων σε κάλπες, όπου εμφανίζει «ρωγμές» ο «γαλάζιος χάρτης». Το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να βαδίζει σε περιβάλλον εσωκομματικής περιδίνησης και χωρίς ακόμη σαφή «πυξίδα» για τα επόμενα βήματα, δίνει χρόνο στο χρόνο της Χαριλάου Τρικούπη για να προετοιμάσει κινήσεις, είτε μετωπικής σύγκρουσης, είτε των αναγκαίων ελιγμών- ειδικά για τις μάχες με έντονα συμβολικά χαρακτηριστικά.

Σε κάθε περίπτωση το ΠΑΣΟΚ επιδιώκει να κατεβάσει το αργότερο μέχρι το τελευταίο δεκαήμερο του Ιούλη ψηφοδέλτια με «διακριτούς» επικεφαλής και στις 13 Περιφέρειες καθώς και «πράσινους» υποψήφιους Δημάρχους στην αναμέτρηση των μεγάλων Δήμων. Το εναρκτήριο λάκτισμα με τις «ευλογίες» του Νίκου Ανδρουλάκη θα δοθεί σήμερα το απόγευμα (στις 17.00), κατά την πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής του αυτοδιοικητικού Εκλογικού Αγώνα, στην οποία επικεφαλής θα τεθεί το έμπειρο στέλεχος, Κώστας Σκανδαλίδης. Στην ίδια Επιτροπή ρόλο ευθύνης αναμένεται να αναλάβουν οι βασικοί «παίκτες» για τη διαμόρφωση και των εθνικών ψηφοδελτίων, Βαγγέλης Αργύρης, Νίκος Σαλαγιάννης και Μανώλης Όθωνας, τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου και στενοί συνεργάτες επίσης του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Μήλης και Στέφανος Ξεκαλάκης, οι βουλευτές Πάρις Κουκουλόπουλος και Χριστίνα Σταρακά (στελέχη με αυτοδιοικητική εμπειρία), η Κατερίνα Μπατζελή, άλλοι υποψήφιοι βουλευτές με μακρά πορεία στο χώρο αλλά και από τις νεότερες γενιές.

Το «σύνθημα» του κ. Ανδρουλάκη παραπέμπει στην παραδοχή ότι δεν υπάρχει μάχη που εκ των προτέρων μπορεί να θεωρείται χαμένη, ακόμη και εκεί, όπου οι υποψήφιοι της Νέας Δημοκρατίας φαίνεται ότι θα επικρατήσουν εκ νέου με άνεση- στις προηγούμενες εκλογές η ΝΔ είχε για παράδειγμα κερδίσει τη μάχη σε όλες τις περιφέρειες, εκτός από την Κρήτη, όπου επανεκλέχτηκε με 60% και πλέον από τον πρώτο γύρο ο «πράσινος», Σταύρος Αρναουτάκης. Το «στοίχημα» της ηγεσίας αφορά αναμφίβολα στην επιλογή για την αναμέτρηση στην περιφέρεια Αττικής, όπου αναζητείται πρόσωπο ευρείας αποδοχής, με κεντροαριστερό προφίλ. Καθοριστικής σημασίας, χαρακτηρίζονται όμως οι αναμετρήσεις και σε περιφέρειες, όπου, σύμφωνα με στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη, το επιτελείο της Πειραιώς «βλέπει» να επιδιώκει το «χρίσμα» πάνω από ένα «γαλάζιο» στέλεχος- πχ στην Πελοπόννησο.

Θα υπάρχουν συμπράξεις στελεχών του ΠΑΣΟΚ με του ΣΥΡΙΖΑ; Η αλήθεια είναι ότι σε μικρότερους Δήμους έχουν ήδη διαμορφωθεί συμμαχίες με πρωτοβουλία των αυτοδιοικητικών επικεφαλής. Βέβαια, η Χαριλάου Τρικούπη φιλοδοξεί ότι το «απόσταγμα» αυτών θα φέρει το ΠΑΣΟΚ σε πλεονεκτική θέση στις 8 Οκτώβρη- την Κυριακή του πρώτου γύρου.

Πηγή: protothema.gr



Τον πρόεδρό της εκλέγει σήμερα η νέα Βουλή – Αντιδράσεις για τη χωροταξία

Τον Κωνσταντίνο Τασούλα θα προτείνει η Νέα Δημοκρατία – Μπλόκο από τα κόμματα στους «Σπαρτιάτες» –  «Παρών» από την ΝΔ στην πρόταση της Πλεύσης Ελευθερίας

Με μοναδικό αντικείμενο την εκλογή του προέδρου του Σώματος, συνεδριάζει στις 12:00 η νέα Βουλή. Της συνεδρίασης θα προεδρεύσει ο προσωρινός Α’ αντιπρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης, ο οποίος και θα ανακοινώσει τις επιστολές των προέδρων των κοινοβουλευτικών ομάδων σχετικά με τα πρόσωπα που προτείνουν για νέο πρόεδρο της Βουλής καθώς υποβολή υποψηφιότητας από υποψήφιο, δεν είναι παραδεκτή.

Ο αρχηγός της ΝΔ και πρόεδρος του πρώτου σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του στην Βουλή, έχει γνωστοποιήσει ότι προτείνει για την θέση τον νυν πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα.

Ο νέος πρόεδρος της Βουλής θα εκλεγεί με ονομαστική ψηφοφορία και απαιτείται να λάβει την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών. Αν δεν συγκεντρωθούν οι 151 θετικές ψήφοι, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται και εκλέγεται αυτός που έλαβε τις περισσότερες ψήφους.

Ο κ. Κακλαμάνης θα αναγγείλει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και θα καλέσει τον νέο πρόεδρο της Βουλής να καταλάβει αμέσως την έδρα, από την οποία αναμένεται να εκφωνήσει λόγο προς τους «300».

Ο Κωνσταντίνος Τασούλας,  εφόσον εκλεγεί – που είναι και το πιθανότερο – θα ξεκινήσει την τρίτη διαδοχική θητεία στο αξίωμα. Από το 1974 εως σήμερα μόνο ο Αθανάσιος Τσαλδάρης και ο κ. Απόστολος Κακλαμάνης έχουν διατελέσει Πρόεδροι της Βουλής τρεις φορές. Ο κ. Κακλαμάνης θα διατηρήσει τον τίτλο του μακροβιότερου προέδρου (1993 – 2004) ενώ ο κ. Τασούλας θα έχει την ευκαιρία να σπάσει το ρεκόρ θετικών ψήφων που διατηρεί ο ίδιος με 283 «υπέρ».

Σύμφωνα με τον κανονισμό της Βουλής το πρώτο σε κοινοβουλευτική δύναμη κόμμα προτείνει τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν και τις 3 πρώτες θέσεις αντιπροέδρων. Υπο αυτά τα δεδομένα για την θέση του Α’ Αντιπροέδρου θα προτείνει τον κ. Γιάννη Πλακιωτάκη αντί του Νικήτα Κακλαμάνη που την κατείχε εως σήμερα. Για Β’ Αντιπρόεδρος αναμένεται να προταθεί ο κ. Γιώργος Γεωργαντάς στην θέση του κ. Μπάμπη Αθανασίου ενώ Γ Αντιπρόεδρος θα επαναπροταθεί ο κ. Θανάσης Μπούρας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ για την μια θέση αντιπροέδρου που δικαιούται θα προτείνει την κυρία Ολγα Γεροβασίλη αντί της Μερόπης Τζούφη. Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει ξανά τον κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο ενώ το ΚΚΕ τον κ Γιώργο Λαμπρούλη. Η Ελληνική Λύση αναμένεται να προωθήσει την υποψηφιότητα του κ. Βασίλη Βιλιάρδου αντί του Κωνσταντίνου Χήτα. Οι Σπαρτιάτες θα προτείνουν τον Πέτρο Δημητριάδη η Νίκη τον Γιώργο Αποστολάκη ενώ με ερωτηματικό παραμένει η υποψηφιότητα από την Πλεύση Ελευθερίας.

Κοινοβουλευτική απομόνωση των Σπαρτιατών σχεδιάζει η ΝΔ – «Παρών» θα ψηφίσει και για την πρόταση της Πλεύσης Ελευθερίας 

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες η «γαλάζια» ΚΟ προσανατολίζεται να καταψηφίσει την υποψηφιότητα των Σπαρτιατών για την θέση Αντιπροέδρου της Βουλής μετά τις δηλώσεις του κ Βασίλη Στίγκα υπερ του Ηλία Κασιδιάρη. Επειδή δεν υπάρχει επιλογή καταψήφισης, αυτό αποτυπώνεται με το «παρών». Σύμφωνα μάλιστα με νεότερες πληροφορίες ίδια στάση, ψηφίζοντας παρών αναμένεται να κρατήσει η «γαλάζια» ΚΟ και για την υποψηφιότητα από την πλευρά της Πλεύσης Ελευθερίας.  

Για το κόμμα των Σπαρτιατών, αντίστοιχη στάση αναμένεται να κρατήσει και ο ΣΥΡΙΖΑ, ενώ αν ακολουθήσουν ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ τότε η υποψηφιότητα δεν θα λάβει τις 75 θετικές ψήφους που είναι απαραίτητες για την εκλογή και η θέση θα μείνει κενή.

Πέρα αυτού ο ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται να καταψηφίσει και την υποψηφιότητα που θα κατατεθεί από την ΚΟ της Νίκης.

Εκλογή προεδρείου Βουλής

Λίγη ώρα μετά, η Ολομέλεια της Βουλήςθα συνεδριάσει εκ νέου, προκειμένου να εκλέξει τους αντιπροέδρους, τους κοσμήτορες και τους γραμματείς του Σώματος, σύμφωνα με τις προτάσεις των Κοινοβουλευτικών τους Ομάδων.

Σύμφωνα με τις σχετικές προβλέψεις του Κανονισμού της Βουλής (άρθρο 6) ο πρώτος, ο δεύτερος και ο τρίτος αντιπρόεδρος, δύο κοσμήτορες και τέσσερις γραμματείς προέρχονται από την πρώτη σε δύναμη Κοινοβουλευτική Ομάδα. Ο τέταρτος αντιπρόεδρος, ένας κοσμήτορας και ένας γραμματέας προέρχονται από τη δεύτερη σε δύναμη Κοινοβουλευτική Ομάδα. Ο πέμπτος αντιπρόεδρος και ένας γραμματέας προέρχονται από την τρίτη σε δύναμη Κοινοβουλευτική Ομάδα. Αν οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες είναι περισσότερες από τρεις, εκλέγεται ένας αντιπρόεδρος για κάθε επιπλέον Κοινοβουλευτική Ομάδα.

Σημειώνεται ότι η εκλογή τους γίνεται με τις προβλεπόμενες από το άρθρο 67 του Συντάγματος προϋποθέσεις και πλειοψηφίες. Συγκεκριμένα, η Βουλή «δεν μπορεί να αποφασίσει χωρίς την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών, που όμως ποτέ δεν μπορεί να είναι μικρότερη από το ένα τέταρτο του όλου αριθμού των βουλευτών» δηλαδή, δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 75 βουλευτές.

Περίπτωση μη εκλογής προτεινόμενου αντιπροέδρου καταγράφηκε στις 4/10/2015 όταν ο προτεινόμενος από τη Χρυσή Αυγή βουλευτής Ιωάννης Αϊβατίδης, δεν εκλέχθηκε διότι δεν συγκέντρωσε την απαιτούμενη, κατά το άρθρο 67 του Συντάγματος και το άρθρο 8 παράγραφος 2 του Κανονισμού της Βουλής, πλειοψηφία. Για το αξίωμα του Ε΄ αντιπροέδρου ο κ. Ιωάννης Αϊβατίδης είχε λάβει 59 ψήφους, 186 λευκά και 49 άκυρα.

Αντιδράσεις για τη χωροταξία των κοινοβουλευτικών ομάδων

Με αρνητικούς οιωνούς ξεκίνησε τις εργασίες της η νέα Βουλή καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ, αμέσως μετά την πρώτη, τυπική συνεδρίαση για την ορκωμοσία των βουλευτών εξέφρασε ισχυρά παράπονα για τα έδρανα που κατέλαβαν οι υπόλοιπες κοινοβουλευτικές ομάδες.

Βασική αιτία για την δυσφορία της αξιωματικής αντιπολίτευσης που πήρε την μορφή επιστολής διαμαρτυρίας προς τον Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα αποτέλεσε το γεγονός ότι οι «Σπαρτιάτες» τοποθετήθηκαν στα ορεινά κεντροαριστερά έδρανα πίσω από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

BOYLH_ALLAGH_
Ο επικεφαλής της ΚΟ της αξιωματικής αντιπολίτευσης Σωκράτης Φάμελλος επισημαίνει χαρακτηριστικά πως «Θεωρούμε απαράδεκτο και αδιανόητο ότι επιλέχθηκε να διασπαστεί ο χώρος των καθισμάτων της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ώστε να μην υπάρχει συνέχεια των θέσεων των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, κάτι το οποίο είναι πρωτοφανές για τα κοινοβουλευτικά δεδομένα» ενώ προσθέτει πως «Θεωρούμε επίσης απαράδεκτο ότι επιλέχθηκε η τοποθέτηση του κόμματος ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ στα έδρανα της αριστεράς στη Βουλή κάτι αναντίστοιχο με την ιστορία της Βουλής και γενικότερα των κοινοβουλίων αλλά και με τον κοινοβουλευτικό κανόνα».

Πάντως, πηγές από το προεδρείο του κοινοβουλίου τονίζουν τις χωροταξικές δυσκολίες που επιφέρει η νέα οκτακομματική Βουλή και υπογραμμίζουν πως ο σχεδιασμός δεν πρόκειται να τροποποιηθεί. Παράλληλα οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι σε συνάντηση που είχε προηγηθεί με την κυρία Όλγα Γεροβασίλη το μόνο αίτημα που κατατέθηκε ήταν να μην πολυδιασπαστει η ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ.

Να σημειωθεί ότι οι 158 βουλευτές της ΝΔ έχουν τοποθετηθεί στις δύο δεξιότερες πτέρυγες. Η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ παραμένει σταθερά στα μπροστινά κεντρικά έδρανα. Σταθερή θέση διατηρεί και η ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ στην «βιτρίνα» των κεντροαριστερών εδράνων ενώ ακριβώς δίπλα τους παραμένει η ΚΟ του ΚΚΕ.

Στις τέσσερις ορεινές πτέρυγες που απλώνονται από τα κεντρικά έδρανα και προς τα αριστερά τοποθετήθηκαν τα υπόλοιπα κόμματα. Συγκεκριμένα πίσω από το ΠΑΣΟΚ τοποθετήθηκε η ΚΟ της Ελληνικής Λύσης. Ακριβώς δίπλα τους και πίσω από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ μπήκαν οι βουλευτές της Νίκης. Αριστερότερα αλλά στο ίδιο ύψος τοποθετήθηκαν οι «Σπαρτιάτες» ενώ τέρμα αριστερά πίσω από το ΚΚΕ κάθισαν οι βουλευτές της Πλεύσης Ελευθερίας.

Πηγή: protothema.gr




«Ανοιχτό» το ενδεχόμενο συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ στις αυτοδιοικητικές εκλογές άφησε ο Διονύσης Τεμπονέρας

«Όποιος δεν το συμμερίζεται αυτό θεωρώ ότι δεν έχει αντιληφθεί τι συντελέστηκε στη χώρα την προηγούμενη Κυριακή»

Διόλου αρνητικός δεν εμφανίστηκε ο Διονύσης Τεμπονέρας στο ενδεχόμενο συνεργασίας του ΣΥΡΙΖΑ με το ΠΑΣΟΚ μιλώντας στα Παραπολιτικά FM, εκτιμώντας ότι θα δημιουργηθεί «ένα πλατύ δημοκρατικό μέτωπο απέναντι σε μια Δεξιά η οποία έρχεται με διαθέσεις τις οποίες ήδη έχει δείξει». Παράλληλα, σημείωσε πως πρέπει Αριστερά και Κεντροαριστερά να συναινέσουν για να αντιμετωπιστεί η Νέα Δημοκρατία.

«Το μέτωπο θα προκύψει με όλους εκείνους τους δημοκρατικούς πολίτες οι οποίοι αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα των στιγμών, αντιλαμβάνονται τον πολιτικό συσχετισμό που έχει σχηματιστεί και είναι εξαιρετικά αρνητικός για όλη την κοινωνία. Νομίζω ότι και η Αριστερά και η Κεντροαριστερά με πρώτο σημείο καμπής τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές θα πρέπει να συναινέσουν προκειμένου να μην επιτρέψουμε η ΝΔ και αυτή η συντηρητική κυβέρνηση να βάλει ακόμα πιο γερά θεμέλια μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τεμπονέρας

Όταν, δε, ρωτήθηκε αν με όσα λέει αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ να κατέβουν από κοινού στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, ο Διονύσης Τεμπονέρας ήταν ακόμα πιο ξεκάθαρος: «Όποιος δεν το συμμερίζεται αυτό θεωρώ ότι δεν έχει αντιληφθεί τι συντελέστηκε στη χώρα την προηγούμενη Κυριακή».

Παράλληλα, ο κύριος Τεμπονέρας είπε ότι «οι αναλύσεις και οι τοποθετήσεις όλων θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικές. Να περιμένουμε πρώτα να συνεδριάσουν τα όργανα, να ληφθούν οι αποφάσεις και να τεθεί επί τάπητος ένας οδικός χάρτης ο οποίος θα μας πάει συντεταγμένα σε διαδικασίες όπου θα αποφασίσουμε κρίσιμα ζητήματα όπως είναι το πολιτικό μας στίγμα, η πολιτική ταυτότητα, η θέση και η φυσιογνωμία μας, να δούμε ποια συμφέροντα θέλουμε να εκπροσωπήσουμε στην κοινωνία».

 

Πηγή: newsbeast.gr

 

 




Εκλογές 2023 – Επίσημα αποτελέσματα με καταμετρημένο το 93,09%: Η ΝΔ στο 40,52%

Στο 17,84 ο ΣΥΡΙΖΑ – Οκτακομματική η Βουλή

Σαρωτική νίκη της Νέας Δημοκρατίας με διαφορά μεγαλύτερη του 22% διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ δίνουν τα πρώτα αποτελέσματα Επικρατείας του Υπουργείο Εσωτερικών για τις σημερινές εκλογές στο 93,09% της ενσωμάτωσης.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η επόμενη Βουλή θα είναι οχτακομματική με την Πλεύση Ελευθερίας να βρίσκεται τελικά εντός του νέου κοινοβουλίου.

Τα αποτελέσματα κατά το Υπουργείο Εσωτερικών

ΝΔ: 40,52
ΣΥΡΙΖΑ: 17,84
ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ: 11,92
ΚΚΕ: 7,64
Σπαρτιάτες: 4,69
Ελληνική Λύση: 4,47
ΝΙΚΗ: 3,72
Πλεύση Ελευθερίας: 3,16

Σε επίπεδο εδρών τα ποσοστά «μεταφράζονται» ως εξής:

Νέα Δημοκρατία 158
ΣΥΡΙΖΑ 47
ΠΑΣΟΚ 32
ΚΚΕ 20
Σπαρτιάτες 13
Ελληνική Λύση 12
Κόμμα Νίκη 10
Πλεύση Ελευθερίας: 8

Πηγή: protothema.gr



Εκλογές 2023: «Το ΠΑΣΟΚ επιστρέφει – Επανακτά δεσμούς εμπιστοσύνης»

«Η ψήφος στο ΠΑΣΟΚ δείχνει ότι επιστρέφει κι επανακτά δεσμούς εμπιστοσύνης με τους προοδευτικούς πολίτες – Γίνεται δημοκρατικό ανάχωμα στην ακροδεξιά» σχολίασαν στη Χαριλάου Τρικούπη

«Αν το αποτέλεσμα του exit poll αποτυπωθεί και στο επίσημο αποτέλεσμα της κάλπης, επιβεβαιώνει ότι η ψήφος στο ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής τόσο στις εκλογές του Μαΐου όσο και σήμερα δεν ήταν καθόλου συγκυριακή επιλογή», σχολίασαν ηγετικά στελέχη στη Χαριλάου Τρικούπη όταν ανακοινώθηκε το exit poll.

«Η ψήφος αυτή δείχνει ότι το ΠΑΣΟΚ επιστρέφει κι επανακτά δεσμούς εμπιστοσύνης με τους προοδευτικούς πολίτες», προσέθεσαν τα ίδια στελέχη. Τόνισαν ότι «επόμενο μεγάλο στοίχημα είναι να καταστεί το ΠΑΣΟΚ η αξιόπιστη προοδευτική αντιπολίτευση». Επιπλέον σημείωσαν το γεγονός πως «με τη αυξημένη παρουσία τόσων ακροδεξιών σχημάτων ο ρόλος του ΠΑΣΟΚ, ως δημοκρατικού αναχώματος, είναι ακόμη μεγαλύτερος». Υπενθύμισαν ακόμη πώς ποτέ δεν μπήκε στη διαδικασία και δεν έκανε μικροπολιτική. «όπως έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ στις προηγούμενες εκλογές» με την αναφορά-πρόσκληση του Αλέξη Τσίπρα για “παραστρατημένους” της Χ.Α . «Ο Νίκος Ανδρουλάκης είχε πει ότι αυτές τις ψήφους εμείς δεν τις θέλουμε», υπογράμμισαν.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Εκλογές 2023 – Ανδρουλάκης: Ισχυρό ΠΑΣΟΚ σημαίνει τέλος σε μια από τα ίδια

«Απαιτείται ισχυρή αντιπολίτευση, θα είμαστε από τη Δευτέρα το πρωί δίπλα στον πολίτη», είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

Ως μια «κρίσιμη μάχη» κατά την οποία το κόμμα του φιλοδοξεί να γίνει μια μεγάλη δημοκρατική παράταξη, χαρακτήρισε τις εκλογές της 25 Ιουνίου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3.

Όπως είπε «δεν χρειάζεται να περάσουν τέσσερα χρόνια με μια από τα ίδια», προσθέτοντας ότι η ΝΔ τα έκανε «μπάχαλο στους θεσμούς, στην υγεία και την οικονομία» και για το λόγο αυτό σημείωσε «πρέπει να μπει τέλος».

Υπογράμμισε ακόμα ότι πρέπει να σταματήσει επιτέλους η πρακτική «να συμψηφίζονται οι αστοχίες της ΝΔ με τα λάθη του ΣΥΡΙΖΑ», με αφορμή την υπόθεση Μάντζου.

Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Ανδρουλάκης, χαρακτήρισε τις κατηγορίες ως μια «πολιτική τοξικότητα που δεν οδηγεί πουθενά».

Αναφορικά με το ζήτημα της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τόνισε ότι «δεν γίνεται να εργαλοποιείται ένα εθνικό ζήτημα για μερικές ψήφους».

Μάλιστα, αναφέρθηκε στο 1995 όταν επί Ανδρέα Παπανδρέου έπεσαν οι μπάρες στα χωριά της μουσουλμανικής μειονότητας.

«Κανένα προξενείο δεν μπορεί να επέμβει εάν νιώθουν ότι το ελληνικό κράτος είναι δίπλα τους. Έτσι θα κλείσουμε την πόρτα στην Τουρκία και όχι με λάσπη» σημείωσε και πρόσθεσε ότι «πρέπει να ασκούνται πολιτικές στη Θράκη που ενώνουν και όχι διχάζουν».

Σχετικά με την πρόβλεψη για το αποτέλεσμα των εκλογών ο κ. Ανδρουλάκης, εκτίμησε ότι εάν «η ΝΔ έχει μεγάλο ποσοστό, θα συνεχίσει την ακραία αλαζονεία και θα χειροτερέψει η κατάσταση για τη χώρα».

Επίσης, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κατηγόρησε την ΝΔ για «πελατειακό κράτος» και στην κατεύθυνση αυτή πρότεινε τη διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού για όλους τους οργανισμούς του Δημοσίου.

Πηγή: protothema.gr



Εκλογές 2023: Μήνυμα ισχυρής αυτοδυναμίας της ΝΔ στέλνουν οι δημοσκοπήσεις

Αυλαία στη δεύτερη προεκλογική περίοδο με την κεντρική ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Σύνταγμα

Αυλαία ρίχνει σήμερα η δεύτερη προεκλογική περίοδος, η οποία σφραγίζεται από την κεντρική ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στις 20.00 στην πλατεία Συντάγματος με τη γαλάζια κινητοποίηση να έχει χτυπήσει κόκκινο, καθώς στόχο έχει η Πειραιώς όπως έλεγε κορυφαίο στέλεχος του κόμματος στο newsbeast.gr «να βουλιάξει η πλατεία» και να σταλεί ένα ηχηρό μήνυμα νίκης της γαλάζιας παράταξης, προκειμένου την 26η Ιουνίου η νέα κυβέρνηση να αναλάβει καθήκοντα.

«Το μήνυμα της αυτοδύναμης Ελλάδας που οι πολίτες έστειλαν την 21η Μαΐου θα ακουστεί από το κέντρο της Αθήνας σε όλη την Ελλάδα, λίγο πριν επικυρωθεί από τους πολίτες με την ψήφο τους την Κυριακή» αναφέρει η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.

Στο σημείο του σιντριβανιού στην πλατεία Συντάγματος αναμένεται να στηθεί μια γιγαντιαία κυκλική εξέδρα, όπου θα ανέβει ο πρόεδρος της ΝΔ και γύρω γύρω θα τον πλαισιώνουν οι συγκεντρωμένοι με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να βρίσκεται σε διαρκή κίνηση καλώντας τους ψηφοφόρους να προσέλθουν στις κάλπες σκεπτόμενοι τόσο το προσωπικό τους μέλλον, όσο και της πατρίδας. Η βεβαιότητα της μαζικής συμμετοχής είναι τόσο έντονη και γι αυτό ελήφθη η απόφαση να γίνει η συγκέντρωση στο Σύνταγμα για πρώτη φορά μετά από 14 ολόκληρα χρόνια.

Η σίγουρη αυτοδυναμία και η μάχη στην «ουρά»

Οι τρεις δημοσκοπήσεις (Pulse, GPO και Alco) που παρουσιάστηκαν χθες βράδυ (ΣΚΑΙ, STAR, ALPHA) δείχνουν αυτοδυναμία της ΝΔ και διαφορά με τον ΣΥΡΙΖΑ που κυμαίνεται από 19 έως 23 μονάδες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει στα μικρά κόμματα όπου Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας δείχνουν να μπαίνουν άνετα στη Βουλή αλλά να γίνεται πραγματική μάχη ανάμεσα σε Νίκη και ΜέΡΑ 25 ενώ ανοδικά κινούνται και οι Σπαρτιάτες.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εταιρείες δημοσκοπήσεων έχουν εντάξει και το ενδεχόμενο εννιακομματικής Βουλής!

Η δημοσκόπηση της Pulse που παρουσιάστηκε από τον ΣΚΑΪ δείχνει τη ΝΔ στην εκτίμηση  με κατανομή των αναποφάσιστων, να φτάνει έως και το 43,7%. Ο ΣΥΡΙΖΑ από 17,8% έως 22,8%. Το ΠΑΣΟΚ από 10% έως 14%. Το ΚΚΕ από 5,4% έως 8,6%. Ελληνική Λύση, Πλεύση Ελευθερίας και Νίκη βρίσκονται μεταξύ 2,5% και 4,9%. Οι Σπαρτιάτες από 1,6% έως 3,6% και τέλος το ΜέΡΑ25 από 1,1% έως 3,1%.

► Η δημοσκόπηση της Pulse

Με βάση αυτά τα ποσοστά, σε επτακομματική Βουλή, οι έδρες κατανέμονται

  • Νέα Δημοκρατία 162
  • ΣΥΡΙΖΑ 56
  • ΠΑΣΟΚ 33
  • ΚΚΕ 19
  • Ελληνική Λύση 10
  • Νίκη 10
  • Πλεύση Ελευθερίας 10

Σε σενάριο με 6 κόμματα, οι έδρες κατανέμονται

  • Νέα Δημοκρατία 166
  • ΣΥΡΙΖΑ 58
  • ΠΑΣΟΚ 34
  • ΚΚΕ 20
  • Ελληνική Λύση 11
  • Πλεύση Ελευθερίας 11

Σε σενάριο με 8 κόμματα εντός Βουλής, οι έδρες κατανέμονται ως εξής:

  • Νέα Δημοκρατία 158
  • ΣΥΡΙΖΑ 54
  • ΠΑΣΟΚ 32
  • ΚΚΕ 18
  • Ελληνική Λύση 10
  • Νίκη 10
  • Πλεύση Ελευθερίας 10
  • Σπαρτιάτες 8

Σε σενάριο με 9 κόμματα εντός Βουλής, οι έδρες κατανέμονται:

  • Νέα Δημοκρατία 155
  • ΣΥΡΙΖΑ 53
  • ΠΑΣΟΚ 31
  • ΚΚΕ 18
  • Ελληνική Λύση 9
  • Πλεύση Ελευθερίας 9
  • Νίκη 9
  • Σπαρτιάτες 8
  • ΜέΡΑ 8

► Η δημοσκόπηση της GPO

Μεγάλο προβάδισμα 23 μονάδων της Νέας Δημοκρατίας καταγράφει η δημοσκόπηση της GPO για λογαριασμό του Star. Στην πρόθεση ψήφου, η Νέα Δημοκρατία καταγράφει 41,2% και ο ΣΥΡΙΖΑ 18,4%. Ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ με 11,1% και το ΚΚΕ με 7%. Η Ελληνική Λύση βρίσκεται στην πέμπτη θέση με 3,8% και ακολουθεί η Πλεύση Ελευθερίας με 3,1%. Οριακά κάτω από το όριο εισόδου στη Βουλή, η Νίκη με 2,8%, οι Σπαρτιάτες με 2,5% και το ΜέΡΑ25 με 2,3%.

Στην εκτίμηση ψήφου τα αντίστοιχα ποσοστά διαμορφώνονται ως εξής:

  • Νέα Δημοκρατία 42%
  • ΣΥΡΙΖΑ 19%
  • ΠΑΣΟΚ 11,5%
  • ΚΚΕ 7%
  • Ελληνική Λύση 4%
  • Πλεύση Ελευθερίας 3,3%
  • Νίκη 3%
  • Εκτός βουλής 10,2%

Με βάση την εκτίμηση ψήφου, η Νέα Δημοκρατία αναμένεται να καταλάβει 162 έδρες, ο ΣΥΡΙΖΑ 55, το ΠΑΣΟΚ 33, το ΚΚΕ 20, η Ελληνική Λύση 12, η Πλεύση Ελευθερίας 9 και η Νίκη 9.

► Η δημοσκόπηση της Alco

Εδώ η διαφορά της ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι στις 21,1 μονάδες. Στην δημοσκόπηση που έγινε για τον Alpha στην πρόθεση ψήφου, η Νέα Δημοκρατία καταγράφει 39,5%, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ 18,4%. Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στο 10,5% και το ΚΚΕ στο 6,8%. Ακολουθούν: η Ελληνική Λύση με 3,4%, η Πλεύση Ελευθερίας με 3,3%.

Μάχη στους ουραγούς με Νίκη, Σπαρτιάτες και ΜέΡΑ25 να είναι κάτω από το όριο του 3%. Άλλο κόμμα δηλώνει το 4,8% ενώ αναποφάσιστο εμφανίζεται το 6,4%.

Στην εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος, το εύρος των ποσοστών των κομμάτων, διαμορφώνεται ως εξής:

  • Νέα Δημοκρατία από 39,8% έως 43,8%
  • ΣΥΡΙΖΑ από 17,8% έως 21,8%
  • ΠΑΣΟΚ από 10,2% έως 13,2%
  • ΚΚΕ από 6,4% έως 8,4%
  • Ελληνική Λύση από 2,8% έως 4,4%
  • Πλεύση από 2,7% έως 4,3%
  • Νίκη από 2,3% έως 3,9%
  • ΜέΡΑ25 από 1,8% έως 3,4%
  • Σπαρτιάτες από 1,6% έως 3,4%

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 23% των ψηφοφόρων της Ελληνικής Λύσης δηλώνει ότι θα ψηφίσει κάτι άλλο, όπως και το 31% εκείνων της Πλεύσης Ελευθερίας και το 17% του ΜέΡΑ25. Τέλος, από τους αναποφάσιστους το 42% δεν απαντά τι ψήφισε στις προηγούμενες εκλογές. Νέα Δημοκρατία ψήφισε το 14%, ΣΥΡΙΖΑ το 11%, ΜέΡΑ25 το 10%, ΠΑΣΟΚ, Νίκη και άλλο κόμμα από 5%, ΚΚΕ και Πλεύση Ελευθερίας από 3%, ενώ δεν ψήφισε το 2%.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Ανδρουλάκης: Με ισχυρό ΠΑΣΟΚ θα υπάρχει αξιόπιστη, προοδευτική αντιπολίτευση σε πρώτη φάση

«Δεν δέχομαι ούτε τους τυχοδιωκτισμούς του ΣΥΡΙΖΑ ούτε τους τυχοδιωκτισμούς της ΝΔ» επισήμανε ο πρόεδρος του  ΠΑΣΟΚ ερωτηθείς για το ζήτημα της Θράκης

«Με ένα ισχυρό ΠΑΣΟΚ σπάμε τον μηχανισμό του φόβου για τα χειρότερα και θα υπάρχει σε πρώτη φάση ισχυρή, αξιόπιστη, προοδευτική αντιπολίτευση και σε δεύτερη φάση μια ισχυρή, προοδευτική επιλογή κυβέρνησης. Σοσιαλδημοκρατική και σοβαρή, που θα ενισχύσει το κοινωνικό κράτος, θα μειώσει τις ανισότητες, θα εργαστεί για τη δίκαιη ενεργειακή μετάβαση και μια ανταγωνιστική οικονομία» περιέγραψε ως πολιτικό στόχο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής,Νίκος Ανδρουλάκης στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

«Είναι τέτοια η περιφρόνηση του κ. Μητσοτάκη προς τον ελληνικό λαό, που υπόσχεται επισήμως αυξήσεις κατά 25% στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, όταν μια εβδομάδα πριν έχει καταθέσει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το πρόγραμμα σταθερότητας όπου γίνεται αναφορά σε αύξηση μισθών κατά 13%. 13% λέει στο επίσημο έγγραφο στις Βρυξέλλες και 25% στο διαφημιστικό σποτ στην Ελλάδα» σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης επιμένοντας στην κριτική του προς τα πεπραγμένα της Νέας Δημοκρατίας.

«Και, ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, βγαίνει προχθές ο κ. Σκυλακάκης και δηλώνει: “Δεν μπορούμε να βάλουμε στο πρόγραμμα σταθερότητας όλες τις προεκλογικές μας υποσχέσεις”. Δηλαδή τι κάνουν ευθέως; Ό,τι έκανε ο Καραμανλής την περίοδο 2007-09. Αφήστε τον δημοσιονομικό λαϊκισμό και την κοροϊδία του ελληνικού λαού» πρόσθεσε.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής επέκρινε τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την υποβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

«Δεν τον ενδιαφέρει που ο ελληνικός λαός πληρώνει τις δεύτερες υψηλότερες ιδιωτικές δαπάνες υγείας σε όλη την Ευρώπη. Μας ξεπερνά, -βάσει των ευρωπαϊκών στοιχείων και του ΟΟΣΑ-, μόνο η Βουλγαρία» τόνισε.

Ανέδειξε την πελατειακή διαχείριση του κράτους εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας.

«Τι είναι το πελατειακό κράτος; Τα “γαλάζια” παιδιά, που διόρισαν στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ. Αντί να κάνουν τη δουλειά τους, είδαμε να μην υλοποιείται η τηλεδιοίκηση – το λέει το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων–, και να χάνονται 57 άνθρωποι. Θα ζούσαν αυτοί οι άνθρωποι, αν υπήρχε τηλεδιοίκηση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έδωσε 55 εκατομμύρια ευρώ και δεν υλοποιήθηκε το έργο της τηλεδιοίκησης εξαιτίας του πελατειακού κράτους, των ρουσφετιών και της αδιαφάνειας. Γιατί δεν έφτασε στη Δικαιοσύνη το πόρισμα της Αρχής Διαφάνειας, που από το 2021 παραδόθηκε στον κ. Καραμανλή; Γιατί ήταν τα “δικά τους παιδιά”» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.

«Δεν δέχομαι ούτε τους τυχοδιωκτισμούς του ΣΥΡΙΖΑ ούτε τους τυχοδιωκτισμούς της Νέας Δημοκρατίας» επισήμανε ο κ. Ανδρουλάκης ερωτηθείς για το ζήτημα της Θράκης και συμπλήρωσε: «Εμείς εκπροσωπούμε την ενότητα και όχι τον διχασμό του λαού μας για λίγα ψηφαλάκια ή το κλείσιμο του ματιού στο προξενείο πάλι για λίγα ψηφαλάκια».

Πηγή :protothema.gr



Επίσκεψη του Λεωνίδα Παππά στο Ε.Κ.Α.Β.

Επίσκεψη στο Ε.Κ.Α.Β. Καβάλας πραγματοποίησε την Τρίτη 20/06/2023 ο υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Π.Ε. Καβάλας Λεωνίδας Παππάς, όπου και είχε την ευκαιρία να συζητήσει με το προσωπικό (διασώστες, επικουρικό προσωπικό και διοικητικό προσωπικό) για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους

Κυρίαρχο ζήτημα είναι η μεγάλη έλλειψη προσωπικού, η οποία μοιραία οδηγεί σε σοβαρά κενά, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τον χρόνο ανταπόκρισης της υπηρεσίας στα περιστατικά και, κατ’ επέκταση, και για την υγεία των πολιτών του Νομού Καβάλας. Εξίσου σημαντικό είναι και το πάγιο αίτημα για μονιμοποίηση του επικουρικού προσωπικού που υπηρετεί στο ΕΚΑΒ.

Τέλος, πολύ σημαντική είναι και η ανάγκη για την εξαγορά πλωτού ασθενοφόρου για τα περιστατικά της Θάσου, ώστε να μειωθεί ο χρόνος μεταφοράς των ασθενών στο Νοσοκομείο της Καβάλας.
Ο Λεωνίδας Παππάς μετέφερε στο προσωπικό την θέση του ΠΑΣΟΚ για πρόσληψη προσωπικού, για ένταξη του συνόλου του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού του Ε.Σ.Υ. στο καθεστώς βαρέων και ανθυγιεινών και δεσμεύτηκε να μεταφέρει τα προβλήματα του προσωπικού στον αρμόδιο τομέα του ΠΑΣΟΚ, ώστε να αναδείξει ακόμη περισσότερο το ζήτημα.

Ενημέρωσε δε το προσωπικό ότι υπάρχουν πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης για προσλήψεις στην Δημόσια Υγεία και ότι η σημερινή κατάσταση στο ΕΚΑΒ (όχι μόνο της Καβάλας) είναι αποτέλεσμα των επιλογών της κυβέρνησης της Ν.Δ.

Κοινός παρονομαστής σε κάθε δραστηριότητα αναφορικά με το Ε.Σ.Υ. είναι ότι η ΝΔ και ο κύριος Μητσοτάκης, παρότι είχαν στην διάθεσή τους τα απαραίτητα κονδύλια, επέλεξαν την απαξίωση και την υποβάθμιση της Δημόσιας Υγείας, σπρώχνοντας τους πολίτες στον ιδιωτικό τομέα, με αποτέλεσμα σήμερα να είμαστε η 2 η χώρα στην ευρωζώνη με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές δαπάνες υγείας, ενώ την ίδια ώρα βρισκόμαστε στις τελευταίες θέσεις από άποψη αγοραστικής δύναμης.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Στη Θάσο κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ

Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ αποτελούμενο από τους υποψήφιους βουλευτές Λεωνίδα Παππά και Γιάννη Πλαφαδέλη την πρώην περιφερειάρχη και μέλος της ΚΠΕ Πόπη Γερακούδη, τον πρώην περιφερειακό σύμβουλο Νίκο Πατήρα,  τον Γιάννη Νικολούδη, το γραμματέα της ΤΟ Θάσου Βασίλη Κουτμάνη και την Δήμητρα Σωτηριανού, περιόδευσε χθες σε όλο το νησί της Θάσου.

Επισκέφτηκε τη λαϊκή αγορά του Πρίνου και την αγορά του Λιμένα και αντάλλαξε απόψεις με τους πολίτες, διανέμοντας το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ.




Ανδρουλάκης για ναυάγιο Πύλου: «Όταν έχεις κλειδωμένα γυναικόπαιδα στα αμπάρια, είσαι εγκληματίας»

«Πρόκειται για μία ανείπωτη τραγωδία τεραστίων διαστάσεων», υπογράμμισε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ–ΚΙΝΑΛ, αναφορικά με το πολύνεκρο ναυάγιο ανοικτά της Πύλου.

Όταν έχεις κλειδωμένα γυναικόπαιδα στα αμπάρια, είσαι εγκληματίας», επεσήμανε σήμερα (16/06) ο Νίκος Ανδρουλάκης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, εκφράζοντας τις σκέψεις του, για το πολύνεκρο ναυάγιο στην Πύλο. Ακόμη, με «φόντο» τις επικείμενες, δεύτερες κάλπες, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής στράφηκε κατά των Κυριάκου Μητσοτάκη και Αλέξη Τσίπρα, υποστηρίζοντας ότι «έχουμε χρέος να αγωνισθούμε τις επόμενες δέκα ημέρες, για να έχουμε την 25η Ιουνίου μία ισχυρή, αξιόπιστη, προοδευτική δύναμη προκειμένου να αντιπολιτευθεί προγραμματικά, αξιόπιστα και ισχυρά τη Νέα Δημοκρατία».

«Πρόκειται για μία ανείπωτη τραγωδία τεραστίων διαστάσεων. Από τις μεγαλύτερες, που έχουν συμβεί στη Μεσόγειο. Ο αρμόδιος Υπουργός της υπηρεσιακής κυβέρνησης πρέπει να πει τι έκανε ακριβώς η χώρα μας, για να αποτρέψει αυτήν την τραγωδία, ώστε να μην υπάρχουν σκιές και δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο, που δημιουργούν ερωτήματα.

Ακούμε διάφορα από το πρωί, καλό θα ήταν αυτά να διευκρινισθούν», σημείωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης σχετικά με το ναυάγιο στην Πύλο και προσέθεσε για το μεταναστευτικό – προσφυγικό ότι «η Ευρώπη είναι στο “κεφάλι” της Αφρικής και απόληξη της Ασίας. Είναι πολύ εύκολο να περάσεις τα σύνορά της. Η προσέγγισή μου είναι ότι ο φράχτης στον Έβρο αποτρέπει τη στρατηγική “εργαλειοποίησης” του προσφυγικού εκ μέρους της Τουρκίας σε επίπεδο υβριδικού πολέμου.

Το προσφυγικό – μεταναστευτικό θα κλιμακωθεί τις επόμενες δεκαετίες, είτε λόγω της κλιματικής αλλαγής, είτε λόγω εμπόλεμων καταστάσεων και ισχυρών τρομοκρατικών οργανώσεων. Πρέπει να δημιουργήσουμε νησίδες κρατικής ασφάλειας, εντός της Αφρικής. Η Ρουάντα, για παράδειγμα, μετά τη Γενοκτονία του 1994, τη μεγαλύτερη μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, σταθεροποιήθηκε οικονομικά και τα τελευταία χρόνια, ενώ το μέγεθός της είναι όσο της Πελοποννήσου, έχει υποδεχθεί περίπου 2,5 εκατομμύρια μετανάστες από γειτονικές χώρες.

Όσο δεν υπάρχουν κράτη τα οποία θα μπορούν να υποδέχονται γειτονικούς πληθυσμούς από εμπόλεμες ζώνες, αυτοί οι άνθρωποι θα μπαίνουν σε μεγάλες περιπέτειες. Ας αναλογισθούμε έναν άνθρωπο που ξεκινά από το χωριό του, στη Νιγηρία και πρέπει να περάσει τη Σαχάρα. Πόσοι από αυτούς χάνονται στην έρημο, πριν “πέσουν” στα χέρια δουλεμπόρων;».

Σχετικά με την αναθεώρηση του Κανονισμού «Δουβλίνο ΙΙΙ», ο Νίκος Ανδρουλάκης υπογράμμισε ότι «άκουσα προχθές την κυβέρνηση να πανηγυρίζει για το σχέδιο, που έχει καταθέσει το Συμβούλιο των Υπουργών. Για εμένα, κακώς πανηγυρίζουν. Λίγα βήματα γίνονται. Τα στοιχεία μιλούν για μηχανισμό αλληλεγγύης 30.000 μετεγκαταστάσεων εντός των ευρωπαϊκών κρατών, όταν οι αιτήσεις ασύλου που κατατέθηκαν το 2022 σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, ήταν 960.000. Τι συζητάμε τώρα; Πρέπει να μας πει ο κ. Μηταράκης γιατί πανηγυρίζει.

Ο κ. Μητσοτάκης δεν έθεσε θεσμικά θέματα, διότι ήξερε πάρα πολύ καλά ότι η ευρωπαϊκή δεξιά είναι αντίθετη στο να προχωρήσουμε σε μηχανισμούς εκτεταμένης αλληλεγγύης στην αναθεώρηση του Δουβλίνου. Εμείς, ως σοσιαλιστές, λέγαμε κάτι απλό: Να υπάρχει μόνιμη μετεγκατάσταση βάσει πληθυσμού, ανεργίας, οικονομικής κατάστασης, ώστε τα κράτη – μέλη να συμβάλλουν στις χώρες υποδοχής».

«Αν δείτε τα στοιχεία, τα καράβια φεύγουν από χώρες της Βορείου Αφρικής όπου υπάρχει αστάθεια. Κάποιοι κερδοσκοπούν, θυσιάζοντας τις ζωές αυτών των ανθρώπων. Όταν έχεις κλειδωμένα στα αμπάρια παιδιά και γυναίκες σε αυτά τα σαπιοκάραβα, είσαι εγκληματίας και δολοφόνος», ανέφερε.

«Μην μένετε στην ομηρία της ηγετικής ομάδας του Αλέξη Τσίπρα»

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ σχολίασε και την πολιτική επικαιρότητα, καθώς σήμερα βρισκόμαστε εννέα ημέρες πριν από τις κάλπες της 25ης Ιουνίου 2023. «Υπάρχει ένα εκλογικό αποτέλεσμα, που έδειξε ότι η αντιπολίτευση του κ. Τσίπρα ήταν “χρυσός” χορηγός του κ. Μητσοτάκη. Απευθύνομαι στους προοδευτικούς αριστερούς: Μην μένετε στην ομηρία της ηγετικής ομάδας του κ. Τσίπρα.

Δεν ξέρω κανέναν πραγματικό αριστερό να είναι χαρούμενος, που την Πέμπτη πριν τις προηγούμενες εθνικές εκλογές, ο κ. Τσίπρας αποκάλυψε γιατί δεν ψήφισε την τροπολογία που απαγόρευε τη συμμετοχή της Χρυσής Αυγής, των δολοφόνων του Φύσσα, στις εκλογές. Τους κάλεσε να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ ως δήθεν παραστρατημένοι, ενώ, έχουν προηγηθεί δολοφονίες και βρίσκονται στη φυλακή ως εγκληματική οργάνωση. Ποιος πραγματικός αριστερός είναι περήφανος για αυτά τα παιχνίδια μικροπολιτικής του κ. Τσίπρα;».

«Βοηθά τη Νέα Δημοκρατία μία προεκλογική περίοδος, όπου δεν εγείρεται καμία συζήτηση, γιατί έχει να απαντήσει σε δύσκολα ερωτήματα. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να υπόσχεται στο προεκλογικό σποτ της 25% αύξηση του μέσου μισθού και να έχει καταθέσει έναν μήνα πριν μεσοπρόθεσμο όπου κάνει λόγο για αύξηση ύψους 13%. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια κοροϊδία του ελληνικού λαού. Δεν μπορεί να υποστηρίζει ότι η υγεία πάει καλά και την χρηματοδότησε. Παλαιότερα, είχα πει ότι είμαστε τρίτοι σε ιδιωτικές δαπάνες υγείας, πίσω από τη Βουλγαρία και τη Λιθουανία. Οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας αντέτειναν ότι έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Προχθές, όμως, ανέτρεξα στα στοιχεία, και είμαστε δεύτεροι πια», τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ο κ. Ανδρουλάκης σχολίασε ότι «είχαμε μία κυβέρνηση, που αύξησε τις ανισότητες. Υπονόμευσε το κοινωνικό κράτος σε μια κρίσιμη φάση όπως ήταν η πανδημία. Το δημόσιο σχολείο πάει από το κακό στο χειρότερο. Τα δημοσιονομικά της χώρας είναι σε δεινή κατάσταση, διότι περάσαμε μνημόνια και λέγαμε ότι “βάλαμε πίσω τα προβλήματα’’ αλλά έχουμε 50 δισ. νέο χρέος σε τέσσερα χρόνια από τον κ. Μητσοτάκη στις πλάτες τις δικές μας και των επόμενων γενεών», σε άλλο σημείο της ραδιοφωνικής συνέντευξης στον REAL FM.

Το εξωτερικό έλλειμμα είναι το μεγαλύτερο μετά το 2010, δηλαδή ύστερα από όσα έγιναν, ξανά επί Νέας Δημοκρατίας έχουμε ρεκόρ εξωτερικού ελλείμματος. 12% πέρυσι και 9% εφέτος. Αν τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας σας πουν ότι αυτό συνέβη λόγω πανδημίας στην Ευρώπη, τους απαντώ: 1% έλλειμμα πέρυσι είχε η Πορτογαλία, 1% πλεόνασμα παρουσιάζει εφέτος. Τα ίδια και οι υπόλοιπες χώρες.

Άρα, εδώ μιλάμε για μία κατάσταση, που είναι άλλη από αυτή που παρουσιάζεται. Υπάρχουν, βέβαια, και τα ηθικά θέματα, όπως οι Πάτσηδες, οι υποκλοπές, οι συγκαλύψεις, σκάνδαλα που εξέθεσαν διεθνώς τη χώρα. Όλα αυτά δεν ήταν επιχειρήματα για να ανέβει η Νέα Δημοκρατία, αλλά για να υποχωρήσουν τα ποσοστά της. Γιατί ανέβηκαν; Γιατί ο κόσμος φοβήθηκε τα χειρότερα.

Δεν αποφάσισε με γνώμονα την ελπίδα για τα καλύτερα, αλλά με γνώμονα τον φόβο για τα χειρότερα. Έχουμε χρέος να αγωνισθούμε τις επόμενες δέκα ημέρες για να έχουμε στις 25 Ιουνίου μία ισχυρή, αξιόπιστη, προοδευτική δύναμη για να αντιπολιτευθεί προγραμματικά, αξιόπιστα και ισχυρά τη Νέα Δημοκρατία. Αν αυτό δεν συμβεί, θα έχουμε μία από τα ίδια, όπως τα προηγούμενα χρόνια: Αναποτελεσματική αντιπολίτευση και αλαζονική εξουσία εκ μέρους του συστήματος της Νέας Δημοκρατίας», ολοκλήρωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Εκλογές 2023, Δημοσκόπηση Opion Poll: Στο 41,4% η Νέα Δημοκρατία στην εκτίμηση ψήφου – Της δίνει 163 έδρες

Στο 21,2% η διαφορά υπέρ της Νέας Δημοκρατίας έναντι του ΣΥΡΙΖΑ στη δημοσκόπηση ενόψει των εκλογών του Ιουνίου

Αύξηση του ποσοστού της Νέας Δημοκρατίας σε σχέση με το αποτέλεσμα της κάλπης του Μαΐου δίνει η εκτίμηση ψήφου σε δημοσκόπηση της Opinion Poll για τις εκλογές του Ιουνίου.

Το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη συγκεντρώνει ποσοστό 41,4% (από 40,7% στις εκλογές του Μαΐου) με τον ΣΥΡΙΖΑ να καταγράφεται στο 20,2% (από 20,07 τον Μάιο).

Το ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται στο 11% (11,45%, το ΚΚΕ 7,5% (7,2%), η Ελληνική Λύση 4,1% (4,45%) και ακολουθούν Πλεύση Ελευθερίας με 3,9% και το κόμμα ΝΙΚΗ με 3,3%. Αντίθετα εκτός Βουλής στη δημοσκόπηση για την ιστοσελίδα thetoc.gr φαίνεται το ΜεΡΑ25 με 2,8% και οι Σπαρτιάτες με 1,5%.

opinion-ektimisi

Με βάση τη μέση τιμή της εκτίμησης ψήφου που για τη Νέα Δημοκρατία εκκινεί από το 38,6% και φτάνει μέχρι το 44,2%, το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη εμφανίζεται να εξασφαλίζει αυτοδυναμία 163 εδρών. Ο ΣΥΡΙΖΑ που μπορεί να υποχωρήσει στο 18% αλλά και να φτάσει το 22,4% θα έχει 55 βουλευτές, για το ΠΑΣΟΚ η μέση τιμή της εκτίμησης ψήφου δίνει 30 έδρες, για το ΚΚΕ 20 βουλευτές, για την Ελληνική Λύση 12 βουλευτές, 11 βουλευτές για την Πλεύση Ελευθερίας και 9 για το κόμμα ΝΙΚΗ.

opinion-katanomi-edron

Στον πίνακα για την πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων η Νέα Δημοκρατία συγκεντρώνει 37,7%, ο ΣΥΡΙΖΑ 18,4%, το ΠΑΣΟΚ 10%, το ΚΚΕ 6,8%, η Ελληνική Λύση 3,8%, η Πλεύση Ελευθερίας 3,6%, το κόμμα Νίκη 3%, το ΜεΡΑ25 2,5% και οι Σπαρτιάτες 1,3%.

opinion-prothesi-psifou-egkira

Στην «καθαρή» πρόθεση ψήφου η ΝΔ συγκεντρώνει 36,1%, ο ΣΥΡΙΖΑ 17,6%, το ΠΑΣΟΚ στο 9,6%, το ΚΚΕ στο 6,5%, η Ελληνική Λύση στο 3,6%, η Πλεύση Ελευθερίας στο 3,4%, η ΝΙΚΗ στο 2,9%, το ΜεΡΑ25 στο 2,4% και οι Σπαρτιάτες στο 1,8%.

opinion-prothesi-psifou-geniki

 

Πηγή: protothema.gr




Βενιζέλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ γιγαντώθηκε επειδή ανέλαβε ιστορική ευθύνη το ΠΑΣΟΚ – Το Σύνταγμα επιβάλλει τη συναίνεση

«Τώρα αποτυπώθηκε αριθμητικά η στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ», είπε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ

«Ο ΣΥΡΙΖΑ γιγαντώθηκε επειδή το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε μια τεράστια ιστορική ευθύνη, μια ευθύνη δυσανάλογη. Αν το ΠΑΣΟΚ δεν αναλάμβανε το κόστος των αποφάσεών του 2010 – 2011 και δεν το αναλάμβανε ασύμμετρα δηλαδή -ενώ η Νέα Δημοκρατία δεν είχε αναλάβει τις ευθύνες που της αντιστοιχούσαν- δεν θα υπήρχε ΣΥΡΙΖΑ, θα ήταν στο 3%», παρατήρησε ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Ενώ πρόσθεσε, ανάμεσα σε άλλα: «Η υπευθυνότητα του ΠΑΣΟΚ, του πολιτικού προσωπικού του ΠΑΣΟΚ, της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ είναι αυτή η οποία επέτρεψε να γιγαντωθεί ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά από την άλλη πλευρά μην ξεχνάτε ότι η διάλυση του κομματικού συστήματος του προ-μνημονιακού ήταν απόλυτη. Περιελάμβανε και τη Νέα Δημοκρατία. Δηλαδή στις εκλογές του Μαΐου του 2012 η Νέα Δημοκρατία πήρε 19%, ο ΣΥΡΙΖΑ 16% και το ΠΑΣΟΚ 13,5%, με την υπόθεση του Τσοχατζόπουλου να κυριαρχεί. Θα μπορούσε κάλλιστα το ΠΑΣΟΚ να έχει γεφυρώσει τη διαφορά και να είναι δεύτερο ή ακόμη και πρώτο. Λοιπόν κάπως τυχαία γράφτηκε η ιστορία. Πρέπει η Νέα Δημοκρατία να έχει μεγαλύτερη επίγνωση της Ιστορίας και να σέβεται τον ρόλο του ΠΑΣΟΚ που προστάτευσε και τη Νέα Δημοκρατία. Προστάτεψε όλο το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες της μεταπολίτευσης, οι οποίες δεν είναι μόνον οι κυρίως του ΠΑΣΟΚ. Πάντως είναι κατανεμημένες, θα έλεγα κατά τρόπο κατά τρόπο.

«Τώρα αποτυπώθηκε αριθμητικά η στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ

Ερωτηθείς πού αποδίδεται το σημερινό πολιτικό σκηνικό με μια ισχυρή ΝΔ δίχως απέναντί της έναν ισχυρό πόλο, ο ίδιος σημείωσε:

«Το 2019 θα με είχατε ίσως ακούσει και εσείς να μιλάω για την στρατηγική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ. Νομίζω ότι αυτή η ήττα, την οποία τότε δεν συνειδητοποίησαν -γιατί το 32% που πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του 2019 λίγο συσκότισε την εικόνα- ήταν μια πραγματικότητα. Αυτή η στρατηγική ήττα νομίζω ότι τώρα αποτυπώθηκε και αριθμητικά. Δεν υπάρχει αφήγημα το οποίο να μπορεί να αντιταχθεί στο αφήγημα το ρεαλιστικό της διαχείρισης των καταστάσεων που προέβαλε η Νέα Δημοκρατία. Και τώρα πια έχουμε φτάσει σε μία αποδιάρθρωση του κομματικού συστήματος. Στην πραγματικότητα δεν έχουμε κομματικό σύστημα, έχουμε ένα κομματικό σύστημα ενάμιση κόμματος και μάλιστα αυτό το κόμμα -το μισό, μικρό πια ΣΥΡΙΖΑ του 20% στις εκλογές του Μαΐου, το αμφισβητεί το ΠΑΣΟΚ το οποίο λέει “γιατί όχι εγώ σε αυτή τη θέση ώστε πια ως αξιωματική αντιπολίτευση από ένα σημείο και μετά, ή πάντως ως μια ανερχόμενη δύναμη, να ξαναπαίξω ένα ρόλο ο οποίος είναι στρατηγικού χαρακτήρα;”».

Ως προς την δυνατότητα αναθεώρησης του Συντάγματος, υπογράμμισε:

«Το Σύνταγμα επιβάλλει συναινέσεις. Μπορείς να κάνεις αναθεώρηση χωρίς αυξημένη πλειοψηφία (…) Ποτέ δεν έγινε μια σοβαρή συζήτηση, όχι για την αναθεώρηση του Συντάγματος, αλλά για την ανασκαφή του Συντάγματος. Να δούμε τι κανονιστικό περιεχόμενο ανεκμετάλλευτο έχει το Σύνταγμα -που έχει τεράστιο κανονιστικό περιεχόμενο- και τι σημαίνει Σύνταγμα τώρα, Εθνικό υπό συνθήκες πολυεπίπεδου συνταγματικού υπεροχής του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπεροχής του διεθνούς δικαίου, διεθνούς δικαστικού ελέγχου. Όπου ότι συμβαίνει στην Ελλάδα ελέγχεται δικαστικά από το Δικαστήριο του Στρασβούργου και το Δικαστήριο του Λουξεμβούργου. Εν πάση περιπτώσει, εγώ έχω προσπαθήσει επιστημονικά όλα αυτά να τα συνθέσω σε μια νέα έννοια που λέγεται “επαυξημένο Σύνταγμα”

(…) Αυτή τη στιγμή οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έγιναν στη χώρα είναι μεταρρυθμίσεις που έγιναν την περίοδο του μνημονίου. Αυτή τη στιγμή η χώρα πορεύεται σε τρεις πυλώνες. Ο ένας είναι η αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους που έγινε το 2011 – 2012. Με αυτό πορεύεται η χώρα δημοσιονομικά και χρηματοπιστωτικά. Δεύτερο, η χώρα υπάρχει δημοσιονομικά και ως προς το τραπεζικό σύστημα επειδή έγινε η αναδιάρθρωση αυτή. Ο δεύτερος είναι οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έγιναν με το πιστόλι στο κρόταφο την περίοδο των μνημονίων: νέο μισθολόγιο, αγορά εργασίας, απελευθέρωση επαγγελμάτων, όλες οι μεγάλες τομές, το νέο κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα. Γιατί εκεί ήταν το πρόβλημα – και εκεί είναι σε όλες τις χώρες. Τρίτος λόγος είναι ο πληθωρισμός. Είναι αυτός που δίνει τα μεγάλα δημοσιονομικά έσοδα, τα δημοσιονομικά περιθώρια. Ο πληθωρισμός είναι αυτός που επιτρέπει στο κράτος να εισπράττει πολλούς φόρους.

(…) Η Ελλάδα δεν αρκεί να είναι ο ουραγός των κατατάξεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωζώνη και να είναι ευάλωτη σε κάθε κρίση. Πρέπει να γίνει πιο ισχυρή, λέει ο κύριος Μητσοτάκης. Εθνικός στόχος η επενδυτική βαθμίδα. Συμφωνώ, υπογραμμίζω, επαυξάνω. Τη χρειαζόμαστε. Τη χρειάζονται οι επιχειρήσεις. Τη δικαιούμαστε, γιατί έχουμε καταβάλει τεράστιο κόπο όλα αυτά τα χρόνια. Αλλά να θυμόμαστε κάτι: Το 2010, όταν η Ελλάδα βρέθηκε εκτός αγορών και εντός μνημονίου, ενώπιον της χρεοκοπίας, ήμασταν πέντε βαθμίδες πάνω από την επενδυτική…».

«Πρέπει να λύσουμε το θέμα της Σαρίας»

Αναφερθείς σε όσα έχουν προκύψει με το θέμα των μειονοτικών βουλευτών και την κομματική αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει για το θέμα, επισήμανε μεταξύ άλλων:

«Εάν οι ψήφοι της μειονότητας είχαν κατευθυνθεί στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας θα υπήρχε η ίδια αντίδραση; Γιατί κατά καιρούς έχουμε οργανωμένη -ας το πούμε έτσι- μετάβαση ψήφων, προώθηση ψήφων προς διάφορα κόμματα στην περιοχή. Είναι ζητήματα τα οποία μας απασχολούν δεκαετίες, τα χειριζόμαστε με πολύ μεγάλη λεπτότητα και προσοχή και με βάση το διεθνές δίκαιο.

Είναι χαρακτηριστικό τις μέρες αυτές που διεξάγεται αυτός ο δημόσιος διάλογος με τόση ένταση, υποτεταγμένο στις ανάγκες της προεκλογικής εκστρατείας και όχι μιας εθνικής πολιτικής, κατά τη γνώμη μου, διεξάγεται στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ένα συνέδριο που διοργανώνει το ΕΛΙΑΜΕΠ για τα 100 χρόνια της Συνθήκης της Λωζάννης, ένα διεθνές συνέδριο με τη συμμετοχή και πολλών Τούρκων επιστημόνων.

Και εγώ μίλησα χθες για τη Συνθήκη της Λωζάννης θέτοντας το ερώτημα αν είναι ένας παράγοντας προσέγγισης ή έντασης μεταξύ των δύο χωρών. Εκεί βλέπετε ο διάλογος είναι πάρα πολύ προσεκτικός, πάρα πολύ ήπιος, με ιστορικό βάθος, με τεκμηρίωση νομική. Και βέβαια λαμβάνουμε υπόψη όλες τις παραμέτρους και δεν προσεγγίζουμε τόσο λεπτά και κρίσιμα ζητήματα με την απλούστευση και την επιθετικότητα που συνήθως έχει ο κομματικός λόγος και μάλιστα ο προεκλογικός. Είναι παράκληση μου εθνική να αποφεύγουμε τέτοιου είδους συζητήσεις δημόσια με τέτοιο τρόπο

(…) Έχετε ελέγξει τη συμπεριφορά την εκλογική της μειονότητας της Θράκης τα τελευταία 50 χρόνια, σε όλη τη μεταπολίτευση; Στις βουλευτικές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές έχουμε θυμηθεί και έχουμε συνεκτιμήσει τι έχουν ψηφίσει κατά προτίμηση όλα αυτά τα χρόνια; Θα δείτε ότι υπάρχουν πάρα πολλές εναλλαγές, παραλλαγές, ότι υπάρχει ένα πρόβλημα. Και εν πάσει περίπτωση, έχουμε αναρωτηθεί γιατί το ελληνικό κράτος εδώ και πολλές δεκαετίες μετά τη Συνθήκη της Λωζάννης δέχτηκε να λειτουργεί ένα τουρκικό προξενείο εγκατεστημένο στην Κομοτηνή; Γιατί στην Κομοτηνή το τουρκικό προξενείο;

Εν πάση περιπτώσει, ας πάρουμε ορισμένες βασικές αρχές για να ξέρουμε πώς πρέπει να χειριζόμαστε τέτοιου είδους λεπτά και μακροχρόνιας εμβέλειας ζητήματα. Πρόκειται για Έλληνες πολίτες οι οποίοι πρέπει να απολαμβάνουν όλων των συνταγματικών τους δικαιωμάτων, όλων των δικαιωμάτων τους κατά το διεθνές δίκαιο προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου και κατά το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον, πρέπει να είμαστε ευτυχείς όταν υπάρχει οικονομική πρόοδος, ένταξη στην ελληνική πολιτική, οικονομική και κοινωνική ζωή, όταν υπάρχει άνοδος του βιοτικού επιπέδου, όταν υπάρχει συμμετοχή της μειονότητας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, όταν αυξάνεται ο αριθμός ανδρών και γυναικών που λαμβάνουν επιστημονική μόρφωση και ενσωματώνονται στην επαγγελματική ζωή ασκώντας επαγγέλματα τα οποία είναι υψηλής επιρροής και υψηλού κοινωνικού κύρους

(…) Πρέπει να έχουμε ορισμένους άξονες που ακολουθούμε σταθερά. Ένας από αυτούς είναι ότι τα ζητήματα των μειονοτήτων τώρα, εν έτει 2023 δεν αντιμετωπίζονται μόνο με αναφορά στη Συνθήκη της Λωζάνης. Αντιμετωπίζονται μέσα απ όλο το πλέγμα προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων – και ιδίως για χώρες όπως είναι η Ελλάδα που μετέχουν στο Συμβούλιο της Ευρώπης, συνυπογράφουν την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και αναγνωρίζουν την ατομική προσφυγή ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του Στρασβούργου, η νομολογία του Δικαστηρίου αυτού είναι το βασικό πλαίσιο αναφοράς για όλα τα θέματα. Ας πούμε, έχουμε πράγματα να κάνουμε στη Θράκη που δεν τα έχουμε κάνει. Δεν έχουμε λύσει ένα κολοσσιαίο θέμα που είναι η εφαρμογή του ιερού ισλαμικού νόμου – της Σαρία. Η εφαρμογή της Σαρία, έστω με τον ήπιο τρόπο που τώρα εφαρμόζεται ως επιλογή, ως δυνατότητα, είναι κι αυτή αντίθετη με τη νομολογία του Στρασβούργου. Πρέπει να λύσουμε το θέμα αυτό. Ππρέπει να λύσουμε τα θέματα της εφαρμογής των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, τα οποία εκκρεμούν και για τα οποία απολογείται η Ελλάδα κατά καιρούς στην Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Από την άλλη μεριά βεβαίως, έχουμε μια πραγματικότητα που λέγεται Τουρκία που λέγεται Οικουμενικό Πατριαρχείο, που λέγεται Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, Έλληνες της Ίμβρου και της Τενέδου. Εκεί, η υποχρέωση της Τουρκίας να σέβεται το διεθνές δίκαιο είναι απόλυτη. Εκεί υποστηρίζουμε όλες τις ατομικές προσφυγές που ασκούν τα κάθε ιδρύματα, κυρίως της ελληνικής μειονότητας αλλά και του Οικουμενικού Πατριαρχείου ενώπιον του Στρασβούργου. Και βεβαίως χαιρόμαστε πάρα πολύ όταν εκδίδονται αποφάσεις οι οποίες διαπιστώνουν παραβίαση και τις οποίες έχει υποχρέωση η Τουρκία να σεβαστεί.

Iστορικά πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι εδώ έχουμε δύο βασικά κείμενα. Πρώτον, τη Συνθήκη της Λωζάνης του 1923, η οποία επιβάλλει στην Τουρκία μια σειρά από πολύ σημαντικές υποχρεώσεις για τον σεβασμό και την προστασία των μη μουσουλμανικών μειονοτήτων στην Τουρκία. Όμως, το τελευταίο άρθρο αυτού του κεφαλαίου επιβάλλει τις ίδιες υποχρεώσεις και στην Ελλάδα για τις μουσουλμανικές μειονότητες.

Από την άλλη μεριά, η Σύμβαση της Λοζάνης για την ανταλλαγή των πληθυσμών είναι μια σύμβαση που έχει υπογραφεί την ίδια εποχή μεταξύ της Τουρκίας, της κυβέρνησης της Άγκυρας -γιατί ήταν ακόμη μετάβαση από την Οθωμανική Αυτοκρατορία στην κεμαλική Τουρκία- και την ελληνική κυβέρνησημ για την ανταλλαγή των πληθυσμών των Ελλήνων πολιτών που είχαν μουσουλμανικό θρήσκευμα -που μετέβησαν στην Τουρκία- και των Τούρκων πολιτών που είχαν ελληνικό ορθόδοξο θρήσκευμα, με την έννοια του ρυθμού. Βεβαίως η αλήθεια είναι -και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό επιχείρημα της ελληνικής πλευράς- ότι στη συνέχεια γίνεται λόγος στο δεύτερο άρθρο αυτής της σύμβασης για τους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης και τους μουσουλμάνους της Θράκης.

Αλλά υπάρχουν και όλες οι διατάξεις του σύγχρονου δικαίου – διεθνούς δικαίου προστασίας των δικαιωμάτων. Και εδώ δεν χωρεί αμοιβαιότητα. Δηλαδή δεν λέμε εσείς καταπιέζετε κάποιους στη δική σας επικράτεια, άρα εμείς δεν πρέπει να σεβόμαστε τα δικαιώματά τους. Η υποχρέωση είναι αυτοτελής και είναι πλήρης».

Αποκτά άλλη δυναμική το 11% του ΠΑΣΟΚ, με τον ΣΥΡΙΖΑ στην «περιοχή» του 20%

Για την εικόνα του ΠΑΣΟΚ σήμερα, ως προς την εκλογική επίδοση του κόμματος, ο πρώην πρόεδρός του, Ευάγγελος Βενιζέλος, ανέφερε:

«Το ΠΑΣΟΚ θα μπορούσε από το 48% να έχει πάει στο 62%, εάν αυτό έλεγε “όχι” σε ένα δημοψήφισμα για το μνημόνιο και για την Ευρωπαϊκή Ένωση – θα μπορούσε “να καβαλήσει” πάνω στο κύμα του λαϊκισμού, της ανευθυνότητας, να καταστρέψει τη χώρα. Και να πάρει 62%, όσο πήρε το “όχι” στο δημοψήφισμα

(…) Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε 32% θα φαινόταν πάρα πολύ λίγο το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ. Αλλά ένα 11% με τον ΣΥΡΙΖΑ να είναι στην περιοχή του 20% -ενδεχομένως και κάτω από 20%- αποκτά άλλη δυναμική».

 

Πηγή: protothema.gr




Ανδρουλάκης: Ας τελειώσουν τους επικίνδυνους τυχοδιωκτισμούς στα εθνικά μας θέματα ο Μητσοτάκης και ο Τσίπρας

«Η πατρίδα μας και ο ελληνικός λαός έχουν ανάγκη μια ισχυρή αξιόπιστη προοδευτική δύναμη, αυτό φιλοδοξούμε να είμαστε με τη λαϊκή ετυμηγορία στις 25 Ιουνίου»

Ολοκληρώνοντας την επίσκεψή του στην Κρήτη ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, βρέθηκε στο κέντρο του Ηρακλείου όπου είχε την ευκαιρία να συναντήσει πολίτες που τον υποδέχτηκαν με θέρμη.

Σε δηλώσεις του ο Νίκος Ανδρουλάκης αναφέρθηκε στο ζήτημα της Ροδόπης, κάνοντας λόγο για ένα «διχαστικό πόλεμο μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ».

«Από την Κρήτη των αγώνων για τη Δημοκρατία στέλνω ένα μήνυμα. Ας τελειώσουν τους επικίνδυνους τυχοδιωκτισμούς στα εθνικά μας θέματα. Είναι επικίνδυνα τα παιχνίδια του κ. Μητσοτάκη και του κ. Τσίπρα. Έχουμε χρέος να υπηρετήσουμε ένα σχέδιο που περιφρουρεί τα εθνικά μας συμφέροντα και όχι τα εργαλειοποιεί για πρόσκαιρα κομματικά οφέλη» είπε ο κ. Ανδρουλάκης συμπληρώνοντας ότι «όλοι οι Έλληνες βουλευτές πρέπει να σέβονται τη συνθήκη της Λωζάνης, είτε χριστιανοί είτε μουσουλμάνοι, δεν πρέπει να επιτρέψουμε καμιά ξένη παρέμβαση σε θέματα που αφορούν τη χώρα μας από τρίτες δυνάμεις αλλά πρέπει κι εμείς οι ίδιοι να δείχνουμε αξιοπιστία, σεβασμό και όχι το λόγο που ακούσαμε από τα χείλη της κ. Μπακογιάννη να μιλάει σε ένα χωριό της Ροδόπης λες και είμαστε στο ’50 και το ’60» ανέφερε ο Νίκος Ανδρουλάκης που μίλησε για «παλαιοκομματισμό της Δεξιάς» τον οποίο «δεν τον ανεχόμαστε, τον καταγγέλλουμε και δεν υπηρετεί τα εθνικά μας συμφέροντα».

Επιπλέον ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ είπε ότι «εμείς στο ΠΑΣΟΚ είμαστε αυτοί που μαζί με τον Ανδρέα Παπανδρέου γκρεμίσαμε τις μπάρες το 1995, εμείς είμαστε το κόμμα που με τον Κώστα Σημίτη και το Γιώργο Παπανδρέου κάναμε το νόμο του πέντε τοις χιλίοις και μπήκαν στα ελληνικά πανεπιστήμια εκατοντάδες Έλληνες μουσουλμάνοι και μέσα σε 20 χρόνια έχουν πενταπλασιαστεί οι επιστήμονες στην Κομοτηνή».

«Η πατρίδα μας και ο ελληνικός λαός έχουν ανάγκη μια ισχυρή αξιόπιστη προοδευτική δύναμη, αυτό φιλοδοξούμε να είμαστε με τη λαϊκή ετυμηγορία στις 25 Ιουνίου» πρόσθεσε, καταλήγοντας ότι η παράταξη αποτελεί «τον γνήσιο αντίπαλο της συντήρησης» που θα «αγκαλιάσει τις αγωνίες του ελληνικού λαού, για ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος που θα μειώσει τις ανισότητες για μια ανταγωνιστική παραγωγική βάση που θα δημιουργήσει πολλές καλές θέσεις εργασίας για τα Ελληνόπουλα στην Ελλάδα, θα σέβεται και θα υπηρετεί τους θεσμούς, τη δημοκρατία τα ανθρώπινα δικαιώματα».

 

Πηγή: newsbeast.gr




Εκλογές 2023, Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν κοιτάζω τη διαφορά στα ποσοστά αλλά πώς εμείς θα γίνουμε καλύτεροι – ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ θέλουν να αυξήσουν φόρους

«Στόχος μου μια σταθερή, αυτοδύναμη κυβέρνηση – Στη δεύτερη 4ετία θα πατήσουμε γκάζι»

Η κάλπη είναι άδεια στις εκλογές του Ιουνίου τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 τονίζοντας ότι στόχος του είναι μια σταθερή αυτοδύναμη κυβέρνηση. «Πιστεύω, όμως ότι μια σταθερή αυτοδυναμία της ΝΔ θα μας βοηθήσει να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας» τονισε ο κ. Μητσοτάκης προσθέτοντας ότι ο πήχης για τις εκλογές του Ιουνίου είναι «να έχω μια άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία»

Ο πρόεδρος της ΝΔ άσκησε κριτική στο ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ ότι έχουν κρυφή ατζέντα για τη φορολόγηση που αποκαλύπτεται κάθε φορά που πιέζονται να πουν πού θα βρουν χρήματα για τα προγράμματά τους.

Έστειλε, δε, μήνυμα και στην Τουρκία ότι αν και θα επιδιώξει συνάντηση, αν επανεκλεγεί πρωθυπουργός, με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, οι πολιτικές για προστασία των συνόρων και ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων δεν θα αλλάξει.

Η κάλπη είναι άδεια στις εκλογές του Ιουνίου

Αρχικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρατήρησε ότι «ακόμα σε περιοδείες μου φωνάζουν είσαι και θα είσαι πρωθυπουργός και τους λέω ότι είμαι υποψηφιος πρωθυπουργός και αν θέλετε να είμαι ξανά να ψηφίσετε όλοι στις εκλογές του Ιουνίου αντι να πάτε στην παραλία». Στο πλαίσιο αυτό τόνισε ότι «το αποτέλεσμα της κάλπης του Μαΐου δημιουργεί αίσθηση ευθύνης. Πιστεύω ότι θα πάμε καλά και στις εκλογές αυτές αλλά δημιουργείται μεγαλύτερη ευθύνη όταν σε ψηφίζουν περισσότεροι από ό,τι στις προηγούμενες εκλογές».

Στο ερώτημα πώς αντέδρασε μετά τη μεγάλη νίκη της ΝΔ στις εκλογές του Μαΐου απάντησε ότι «κράτησα για τον εαυτό μου και την οικογένειά μου την ικανοποίηση για τη μεγάλη νίκη. Ξέρω καλά πόσο εύκολο να εφησυχάσει κανείς. Το σκορ δεν μετράει, η κάλπη είνα άδεια τον Ιούνιο και το λέω σε όλους. Δεν θα επέτρεπα στον εαυτό μου ούτε να καβαλήσει το καλάμι ούτε να ξεφύγει». «Είχα και επιτυχίες και αποτυχίες στην πολιτική μου καριέρα. Επειδή γνωρίζω ότι το απρόοπτο πάντα καραδοκεί δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο. Σε αυτές τις εκλογές μόνο εμείς μιλάμε για το μέλλον και τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών χωρίς να αναλωνόμαστε σε σκιαμαχίες» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης «πίστευα ότι μπορούμε να μεγαλώσουμε το ποσοστό του 2019 και είχα πει μετά τη νίκη εκείνη ότι επιτυχία μου θα είναι να αυξήσω τα ποσοστά στις επόμενες εκλογές. Ξεπεράσαμε και τις ψήφους του 2019 που είναι δύσκολο για μια κυβέρνηση μετά από 4 χρόνια. Δεν περίμενα τις 20 μονάδες διαφορά αλλά δεν κοίταζα τι κάνει η αντιπολίτευση».

Όρισε, δε, τον πήχη για τις επόμενες εκλογές στο «να έχω μια άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Δεν έκρυψα ότι θέλω μια σταθερή αυτοδύναμη κυβέρνηση. Δεν νομίζω ότι κανείς θα ήθελε μια ασταθή κυβέρνηση με πλειοψηφία 1, 2 ή 3 βουλευτών».

Το επόμενο υπουργικό συμβούλιο και οι δημοσκοπήσεις

Για το επόμενο υπουργικό συμβούλιο είπε ότι θα έχει περισσότερες γυναίκες σημειώνοντας ότι για μένα δεν παίζει ρόλο η σταυροδοσία και προσθέτοντας ότι μέσα στο σκεπτικό του είναι το rotation. Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στην προεκλογική εκστρατεία και το πώς θα μεταφέρω με μεγαλύτερη ένταση το μήνυμα της ΝΔ στους πολίτες

Όσον αφορά τις δημοσκοπήσεις είπε ότι κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου είχα πει ότι δεν τις κοιτάζω και εισπράττω την άποψη του κόσμου. Έβλεπα πολλούς που μου έλεγαν ότι δεν σε ψήφισα το 2019 αλλά θα το κάνω τώρα.

«Για μένα δεν παίζει κανένα ρόλο η διαφορά στις εκλογές αλλά μόνο το αποτέλεσμα της Νέας Δημοκρατίας» πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης. Ειδικά για την περίπτωση της Κρήτης είπε ότι ήταν προσωπικό στοίχημα και αποτύπωση της δουλειάς που έχει γίνει στο νησί σε επίπεδο υποδομών και έργων.

mitsotakis-liagkas-2

ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ έχουν κρυφή ατζέντα για τη φορολογία

«Ελπίζω η αντιπολίτευση να έχει καταλάβει ότι η τοξικότητα δεν συνιστά αντιπολιτευτική τακτική. Αυτή η τακτική δεν απέδωσε και δηλητηρίασε τον δημόσιο διάλογο. Είχαν αυτή τη στρατηγική γιατί δεν έχουν θέσεις αλλά μια κρυφή ατζέντα και αυτό αφορά και το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ, στην πρώτη πίεση αποκαλύπτεται μια κρυφή ατζέντα αύξησης φόρων οπότε καταλαβαίνω γιατί επιλέγουν να στοχοποιούν τον αντίπαλό τους» είπε ακόμα ο κ. Μητσοτάκης.

«Όταν επαναλαμβάνεται διαρκώς από τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα ιδιωτικοποιήσουμε το νερό και είναι ψέμα είναι στρατηγική να διασπείρουν fake news. Όταν τα στελέχη ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ πιέζονται να μας πουν πού θα βρούν τα λεφτά αρχίζει και αποκαλύπτεται η κρυφή ατζέντα. Το είδαμε με τον κ. Κατρούγκαλο, το βλέπουμε τώρα με το ΠΑΣΟΚ που ψελλίζει για φόρους. Εμείς αποδείξαμε ότι μπορούμε να έχουμε ανάπτυξη με μείωση των φόρων» συνέχισε την κριτική του στα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Η απάντηση στο «ερώτημα» του Αλέξη Τσίπρα

Για τις τρεις πρώτες κινήσεις της νέας κυβέρνησης αν εκλεγεί η Νέα Δημοκρατία ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι το πρώτο θα αφορά την επικαιροποίηση του επιτελικού κράτους

Ερωτηθείς για την ακρίβεια είπε ότι κατά την εκτίμησή του τα χειρότερα τα έχουμε δει προσθέτοντας ότι το πρόβλημα αντιμετωπίζεται μόνιμα με αύξηση μισθών, μείωση φορολογίας και αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος.

Ο πρόεδρος της ΝΔ αποκάλυψε ότι δεν πίνει κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περίοδου περιγράφοντας ότι «κάποτε που ήμουν μικρός είχα πάει σε μια περιοδεία με τον πατέρα μου και είχα πει ότι θα πίνω ότι μου δίνουν αλλά στις 12 είχα φύγει και ήμουν κάπου αλλού. Στο τέλος της ημέρας θα πιώ ένα κρασάκι και μια μπυρίτσα».

Στο υποθετικό ερώτημα του Αλέξη Τσίπρα τι να κάνει μετά την ήττα με 20 μονάδες ο κ. Μητσοτάκης απάντησε ότι «φαντάζομαι οτι ξέρει καλύτερα τι να κάνει. Το πώς βιώνει και μεταβολίζει πολιτικά μια πολιτική ήττα είναι μια βαθιά προσωπική απόφαση που αφορά τον ίδιο και το κόμμα του» προσθέτοντας ότι έχει άποψη για το τι θα έκανε ο ίδιος και αν θα υπέβαλε παραίτηση αλλά δεν θα την πει.

«Το σημαντικό δεν είναι η προσωπική επιλογή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ αλλά το ποια πολιτική προτείνουμε στους πολίτες. Θέλουν τον πολιτικό να αναγνωρίζει τα λάθη του και να ζητάει συγγνώμη και αυτό δεν το είδαμε Ελπίζω κάτι να έμαθαν αλλά από τα πρώτα δείγματα μετά τις εκλογές βλέπω ότι δεν το καταλάβαν» πρόσθεσε.

mitsotakis-liagkas-6

Θέλω σταθερή αυτοδυναμία

Ο κ. Μητσοτάκης απάντησε και στο επιχείρημα περί «παντοδυναμίας Μητσοτάκη» υπενθύμισε ότι το ΠΑΣΟΚ έχει κερδίσει τρεις φορές τα τελευταία 20 χρόνια με ποσοστά πάνω από 40% αλλά δεν μίλησε για «παντοδυναμία». «Από τη φυσή μου αναζητώ συναινέσεις όπως στην αναθεώρηση του Συντάγματος ή τα θέματα εξωτερικής πολιτικής».

«Πιστεύω, όμως ότι μια σταθερή αυτοδυναμία της ΝΔ θα μας βοηθήσει να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας. Δεν έχω κρυφή ατζέντα. Ό,τι είπαμε το 2019 το κάναμε. Δεν έχω δυσκολία να πάω κόντρα στην κοινή γνώμη αν μου ζητά κάτι που πιστεύω ότι είναι λάθος» πρόσθεσε αν και παρατήρησε ότι «σίγουρα υπάρχει μια αναταραχή στην κεντροαριστερή πολυκατοικία» υπενθυμίζοντας ότι «στις εκλογές ψηφίζουμε κυβέρνηση και όχι αντιπολίτευση.

Το μήνυμα στην Τουρκία

Για την Τουρκία είπε ότι «ούτε χάρηκα ούτε στεναχωρήθηκαν με την επανεκλογή Ερντογάν. Μου είναι γνωστός και ελπίζω ότι με την πίεση της οικονομίας θα κάνει στην άκρη τις μαξιμαλστικές διεκδικήσεις., Θα επιδιώξω να τον συναντήσω αλλά δεν είμαι αφελής: Τα σύνρά μας θα φυλάσσονται, οι ένοπλες δυνάμεις θα γίνονται πιο ισχυρές, το λιμενικό θα φυλάει τη θάλασσα, οι συμμαχίες μας θα είναι πιο ισχυρές».

mitsotakis-liagkas-5

Η σύζυγος, τα παιδιά και η ενασχόλησή τους με την πολιτική

Ερωτηθείς για το αν τον έχει επηρεάσει η σύζυγός του σε σημαντικές αποφάσεις είπε ότι «όλες τις σημαντικές αποφάσεις τις συζητώ γιατί ξέρω ότι είναι ένας άνθρωπος που θα μου πει τη γνώμη χωρίς ατζέντα. Αλλά οι αποφάσεις είναι δικές μου. Έχει περισσότερη συναισθηματική νοημοσύνη και βλέπει πράγματα που μπορεί εγώ να μην τα βλέπω».

«Όχι ιδιαίτερα» ήταν η απάντηση του κ. Μητσοτάκη αν τα παιδιά του ασχολούνται με την πολιτική. «Έχω 3 θαυμάσια παιδιά που είναι δίπλα μου για την προεκλογική περίοδο και να περνάμε περισσότερη ώρα μαζί» είπε και πρόσθεσε ότι «ούτε θα τα αποτρέψω ή θα τα αποθαρρύνω να ασχοληθούν με την πολιτική αλλά θα τους θέσω έναν όρο: αν το κάνετε θα πρέπει πρώτα να έχετε δουλέψει»

Η δύσκολη δουλειά του πρωθυπουργού

Στην ερώτηση για το αν είναι εύκολή ή δύσκολη η δουλειά του πρωθυπουργού απάντησε ότι «είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά αλλά σου δίνει μια τεράστια ικανοποίηση αν βλέπεις τα πράγματα να πηγαίνουν μπροστά. Για μένα είναι τεράστια ικανοποίηση ότι η χώρα είναι σε καλύτερη κατάσταση από το 2019. Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με τα κοινά οφείλει να το κάνει. Είναι μια δουλειά που έχει πολλές δύσκολες στιγμές. Απαιτεί να μπαίνει ο πρωθυπουργός στη λεπτομέρεια των θεμάτων. Εϊναι πολύ κουραστική γιατί δεν κοιμάσαι ποτέ ήσυχος για το ενδεχόμενο να χτυπήσει το τριψήφιο τηλέφωνο. Μπορείς να οδηγήσεις μια χώρα στην κατεύθυνση που θέλεις.

Για τους λόγους που τον οδήγησαν στην πολιτική είπε ότι «θεωρούσα ότι μπορώ να είμαι χρήσιμος και ότι οι γνώσεις μου και οι εμπειρίες μου θα μπορούσαν να αποβούν χρήσιμες». Ωστόσο είπε ότι «δεν πιστεύω ότι θα κλείσω την καριέρα μου ως πολιτικός. Θα μπορούσα να διδάξω, θα μπορούσα να ασχοληθω΄με ζητήματα όπως το περιβάλλον, η τεχνητή νοημοσύνη

«Ένα είναι βέβαιο ότι οι πολιτικές καριέρες τελειώνουν και είναι καλύτερα να γίνεται με τους δικούς σου όρους. Στην πολιτική πρέπει να είσαι έτοιμος για κάθε αποτέλεσμα. Εγώ όταν μαζεψα τα πράγματα μου από το Μαξίμου, πρέπει να είμαι έτοιμος ψυχολογικά και για το ενδεχόμενο να μην γυρίσω. Δεν το πιστεύω΄οτι θα γίνει αλλά πρέπει να είμαι έτοιμος»

«Η ομορφιά της Δημοκρατίας είναι ότι στις 23 Ιουνίου θα έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα και το Σάββατο θα πάω να φάω με την οικογένεια, να παίξω ποδόσφαιρο με τους φίλους μου και την Κυριακή θα περιμένω το αποτέλσμα» προσθεσε ο κ. Μητσοτάκης

mitsotakis-liagkas-8

Ο δύσκολος ύπνος της 21ης Μαΐου και το ταξίδι στο Άγιο Όρος

Όπως εξομολογήθηκε «κοιμάμαι καλά 6-7 ώρες την ημέρα αν και το βράδυ της 21ης Μαΐου δεν κοιμήθηκα καλά τόσο για την ένταση της νίκης όσο και για το βάρος της αίσθησης της ευθύνης. Όσοι σε ψηφίζουν σου δίνουν ένα πληρεξούσιο να κάνεις κάτι. Δεν μπορεί αυτό να μην σε βαρύνει. Γιατί εδώ υπάρχει ένας κίνδυνος να πούμε “ουφ κερδίσαμε και δεύτερη 4ετια”. Δεν θα το πάμε αραχτά αλλά θα πατήσουμε γκάζι την δεύτερη 4ετια». Στο πλαίσιο αυτό τόνισε ότι «η αριθμητική της ενισχυμένης αναλογικής ανεβάζει τον πήχη της αυτοδυναμίας όσο περισσότερα κόμματα μπαίνουν στη Βουλή».

Για το ταξίδι στο Άγιο Όρος με τον γιο του είπε ότι «είχαμε προγραμματίσει πριν τις εκλογές το ταξίδι στο Άγιο Όρος. Η εκκλησία δεν πρέπει να μπλέκει στα κοσμικά ζητήματα και σίγουρα όχι στις εκλογές. Η στάση της εκκλησίας έχει οριοθετηθεί από τους καθ΄ύλιν αρμόδιους όπως ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ως πνευματικός ηγέτης του Αγίου Όρους».

Το σοκ από την τραγωδία στα Τέμπη

Μιλώντας για την τραγωδία απο τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη είπε ότι «δεν ήταν δυσάρεστη αλλά ένα σοκ για μένα. Δεν γνωρίζαμε ότι υπήρχαν καθυστερήσεις στην υλοποίηση της σύμβασης. Η αληθεια είναι ότι η σύμβαση αυτή δεν είχε ολοκληρωθεί και αν είχε γίνει αυτό θα είχαμε μεγάλες πιθανότητες αυτο το δυστύχημα να μην είχε συμβεί. Οι εκλογές δεν είναι κολυμβήθρα του Σιλωάμ, ότι εκλεγήκαμε και τελειώσαμε. Γονείς που συναντώ μου ζητάνε δικαιοσύνη και να μην ξαναγίνει».

Όπως τόνισε «είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Υποχρεώσή μου είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Όταν έγιναν οι καταστροφικές πυρκαγιές του 2021, δεν είχαμε νεκρούς γιατί δούλεψε το 112 αλλά είπαμε ότι χρειάζεται μια καλύτερη οργάνωση. Αν μας βοηθήσει ο καιρός ελπίζουμε ότι το φετινό καλοκαίρι θα πάμε καλύτερα».

Τήνος ή Κρήτη

Ερωτηθείς για τη Μύκονο είπε ότι το ζήτημα αυτό μας απασχολεί εδώ και καιρό. Παρότι συνεισφέρει σημαντικά στην οικονομία ήταν και ένας προορισμός που κάποιοι πίστευαν ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. Επειδή οι αυθαίρετες κατασκευές είναι ένα ζήτημα που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε, θα ξεκινήσουμε από τα μεγάλα ψάρια. Πρέπει να ξεκινήσεις από τα μεγάλα ψάρια και από τον πιο εμβληματικό προορισμό για να δείξεις ότι ο νόμος ισχύει για όλους και ότι υπάρχει και ένα περιβάλλον που πρέπει να προστατευθεί. Δεν είναι στοχοποίηση ενός μαγαζιού αλλά στην πολιτική οι συμβολισμοί έχουν αξία.

Στο ερώτημα Τήνος ή Κρήτη απάντησε ότι «είναι πολυ διαφορετικοί προορισμοί. Η Κρήτη είναι Κρήτη αλλά αναζητώ χρόνο για να βρίσκομαι και στους δύο. Έχω κάνει δύο μπάνια ελπίζω να κάνω μετά τις εκλογές. Προσπαθώ να γυμνάζομαι όσο περισσότερο μπορώ. Το κάνω πρωτίστως για ψυχικούς λόγους και όχι σωματικούς και αυτό το λέω στα νέα παιδιά αντί να είστε σε ένα κινητό, βγείτε έξω και θα αισθανθείτε καλύτερα».

Είπε, επίσης ,ότι «πρωινές εκπομπές δεν βλέπω γιατί έχω φόρτο εργασίας. Έβλεπα διάφορους στο Μαξίμου που παρακολουθούσαν διάφορες εκπομπές αλλά εγώ έπρεπε να είμαι συγκεντρωμένος στη δουλειά μας».

 

Πηγή: protothema.gr




Εκλογές 2023: Στο Κερατσίνι ο Αλέξης Τσίπρας – Στη Θεσσαλονίκη ο Νίκος Ανδρουλάκης

Συνεχίζουν τον προεκλογικό τους αγώνα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ

Την προεκλογική τους περιοδεία ενόψει των εκλογών της 25ης Ιουνίου συνεχίζουν ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Αλέξης Τσίπρας και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης.

Στο Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων στο Κερατσίνι ο Αλέξης Τσίπρας

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, θα επισκεφθεί σήμερα, Πέμπτη (1/6) στις 12:00 το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων, στο Ακροκέραμο Κερατσινίου.

Ο Αλέξης Τσίπρας θα συνομιλήσει με εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ.

Στη Θεσσαλονίκη ο Νίκος Ανδρουλάκης

O πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, θα επισκεφθεί το νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, στις 11:00 θα γίνει δεκτός από τον Δήμαρχο Συκεών, Σίμο Δανιηλίδη (Ελ. Βενιζέλου 125), κατόπιν θα επισκεφθεί το Δημοτικό Ιατρείο (Επταπυργίου 72) και θα περιοδεύσει στην αγορά του Επταπυργίου.

Στις 20:10 ο Νίκος Ανδρουλάκης θα παραχωρήσει συνέντευξη στη δημοσιογράφο Σία Κοσιώνη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Εκλογές 2023: Νέο μοντέλο εξορμήσεων από τη ΝΔ με αφετηρία την Κρήτη – Διμέτωπη επίθεση σε ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ

Αυτοδυναμία και ισχυρή κυβέρνηση στις 25ης Ιουνίου το μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη

Συνεχίζεται και σήμερα η περιοδεία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Κρήτη, όπου έγινε δεκτός με μαντινάδες, θέτοντας σε εφαρμογή το μοντέλο επικοινωνίας «πόρτα- πόρτα», «χωριό – χωριό» με τον ίδιο να λέει ότι είναι διατεθειμένος «να λιώσει τα παπούτσια του» σε αυτή τη δεύτερη προεκλογική περίοδο για να αφουγκραστεί τον παλμό της κοινωνίας και να «σφίξει» όσο περισσότερα χέρια μπορεί. Και αυτό έγινε απόλυτα σαφές χθες όταν πέρασε από χωριά της Λεβεντογέννας που έχει χρόνια να επισκεφτεί πολιτικός αρχηγός, όπως ο Μοχός που είχε φορέσει τα γιορτινά του για να τον υποδεχθεί, ενώ σήμερα αναμένεται να επισκεφθεί το Ρέθυμνο και τα Χανιά.

Το μήνυμα που εκπέμπει ο πρόεδρος της ΝΔ είναι σαφές: αυτοδυναμία και ισχυρή κυβέρνηση στις εκλογές της 25ης Ιουνίου για να υπάρξει σταθερότητα και να προχωρήσει σε τολμηρές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις.

«Νίκησαν αυτοί που βλέπουν την Ελλάδα φωτεινή, που παρουσίασαν πρόγραμμα για την επόμενη μέρα και ηττήθηκαν όσοι είπαν ψέματα και παραμύθια στον λαό» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στον Ηράκλειο, κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ για τοξικότητα και διχασμό και μιλώντας για μια παλιά συνταγή που δεν συγκινεί πια κανέναν.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιχειρεί να εξηγήσει στους πολίτες ότι κατά τη δεύτερη αυτή εκλογική διαδικασία όλα μηδενίζονται, τα εκλογικά μαθηματικά της ενισχυμένης αναλογικής μετατοπίζουν τον πήχη της αυτοδυναμίας ανάλογα με το πόσα κόμματα θα λάβουν το «διαβατήριο» εισόδου για τη βουλή και συνεπώς προτρέπει τους ψηφοφόρους ακόμα και όσους δεν τον ψήφισαν στις 21 Μαΐου να πάνε πρώτα στις κάλπες και μετά στην παραλία, προκειμένου να επικυρωθεί η νίκη της ΝΔ. «Εδώ δεν μιλάμε για ποδοσφαιρικό αγώνα, το σκορ του πρώτου γύρου δεν μετράει. Οι κάλπες είναι άδειες και θα πρέπει να ξαναγεμίσουν με χιλιάδες γαλάζια ψηφοδέλτια και θα το πετύχουμε, έχουμε αέρα στα πανιά μας!» τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ επισημαίνοντας ότι ο εφησυχασμός είναι ο μόνος αντίπαλος.

«Καρφιά» κατά Ανδρουλάκη και κόντρα για τους φόρους

Τους τόνους ανέβασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και κατά του Νίκου Ανδρουλάκη, τονίζοντας ότι μόνο η ΝΔ έχει σχέδιο και βούληση για να αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης για αυτό και ζητά ισχυρή νομιμοποίηση. «Όλοι οι άλλοι κρύβονται» είπε και συμπλήρωσε: «Ο κ. Ανδρουλάκης μας είπε ότι «και 149 βουλευτές να έχει η Νέα Δημοκρατία, εμένα δεν με ενδιαφέρει να κυβερνήσω, με ενδιαφέρει να μείνω στην αντιπολίτευση». Του λέω, πολύ καλά κάνεις. Μείνε στην αντιπολίτευση λοιπόν, να τσακώνεσαι μαζί με τον Τσίπρα, για το ποιος θα έχει την πρωτοκαθεδρία της αντιπολίτευσης και άσε μας εμάς να κάνουμε τη δουλειά», επαναλαμβάνοντας ότι στις 25 Ιουνίου ψηφίζουμε για κυβέρνηση και όχι για αντιπολίτευση.

Εν τω μεταξύ ανταλλαγή πολιτικών πυρών μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν τοποθετήσεις στελεχών της Χαριλάου Τρικούπη για αύξηση φόρων. Ο βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Παναγιώτης Δουδωνής μίλησε για αύξηση της φορολογίας στα μερίσματα και φορολόγηση 15% των μερισμάτων των επιχειρήσεων από 100.000 ευρώ και πάνω.

Ενώ ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Μάντζος είπε ότι το ΠΑΣΟΚ προτείνει ως προς τα διανεμόμενα μερίσματα από τα κέρδη των επιχειρήσεων, που σήμερα φορολογούνται οριζόντια με τον χαμηλότερο συντελεστή στην Ευρώπη 5%, «μια κλιμακωτή προοδευτική φορολόγηση» και η Ελένη Χρονοπούλου ξεκαθάρισε ότι το κόμμα της έχει στόχο να αυξήσει κάποιους φόρους και να μειώσει κάποιους άλλους.

Για νεφελώδη και επικίνδυνα φορολογικά σχέδια του ΠΑΣΟΚ έκανε λόγο ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Άκης Σκέρτσος επισημαίνοντας: «Οι νέοι «μαρτυριάρηδες» -του ΠΑΣΟΚ αυτή τη φορά- μας αποκάλυψαν τρία μέτρα: 1) την αύξηση του φόρου στα μερίσματα των επιχειρήσεων 2) την έκτακτη φορολόγηση των μεγάλων επιχειρήσεων και 3) την επαναφορά της φορολογίας στις γονικές παροχές», σημειώνοντας πως οι πολίτες καταψήφισαν την ασάφεια και τα ακοστολόγητα προγράμματα.

 

Πηγή: newsbeast.gr

 




Σκέρτσος: ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ απαξιώνουν το αποτέλεσμα των εκλογών

Εκλογές 2023: Δήλωση του Εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Άκη Σκέρτσου

«Η αντιπολίτευση ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ συνεχίζουν να απαξιώνουν και να περιφρονούν τα εκλογικά αποτελέσματα της 21ης Μαΐου περιφέροντας ως φόβητρο το «σκιάχτρο» της «παντοδυναμίας» Μητσοτάκη. Περίπου ταυτίζουν με δημοκρατική εκτροπή την πλειοψηφική -δια της κάλπης- έκφραση των πολιτών που οδηγεί σε ασφαλή αυτοδυναμία και κυβερνητική σταθερότητα.

Τρεις απλές ερωτήσεις:

Το 1996, το 2000 και το 2009 το ΠΑΣΟΚ εξασφάλισε άνετη αυτοδυναμία με ποσοστά εκλογής 41,49%, 43,79% και 43,92%, αντίστοιχα.

1) Έθεσε ποτέ κανείς ερώτημα «παντοδυναμίας» των τότε κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, πρακτικά αμφισβητώντας την ίδια την ψήφο των πολιτών;

2) Κινδυνεύει η δημοκρατία από την ίδια τη δημοκρατία στην πιο αυθεντική στιγμή έκφρασης της, δηλαδή στην κάλπη;

3) Πως θα χαρακτήριζαν το σημερινό ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη αν το είχαν λάβει οι ίδιοι; «Νίκη του λαού» ή «κίνδυνο για τη δημοκρατία»;

Πίσω από τα ψευτοεπιχειρήματα περί «παντοδυναμίας» βλέπουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά. Ένα «φύλλο συκής» για να κρυφτεί η προγραμματική αδυναμία της αντιπολίτευσης να συγκροτήσει πειστική πρόταση διακυβέρνησης.

Οι εκλογές βγάζουν κυβέρνηση, όχι αντιπολίτευση. Και δείχνουν στα κόμματα της αντιπολίτευσης τι πρέπει να κάνουν καλύτερα.

Η χώρα μας χρειάζεται στις 26 Ιουνίου μια σταθερή κυβέρνηση με ασφαλή αυτοδυναμία για να μπορέσουμε να κάνουμε πιο ψηφιακό το κράτος, πιο γρήγορη την απονομή δικαιοσύνης, πιο σύγχρονο και ποιοτικό το εθνικό σύστημα υγείας, πιο «καθαρό» με λιγότερες εκπομπές ρύπων το ενεργειακό μας μίγμα, πιο πράσινα τα βουνά και πιο καθαρές τις θάλασσές μας, πιο δυναμική και εξωστρεφή την οικονομία μας με καλύτερα εισοδήματα για εργαζόμενους και συνταξιούχους, πιο ισχυρή την άμυνά μας στα σύνορα, πιο ευρωπαϊκή και δίκαιη την Ελλάδα. Μια ασταθής κυβέρνηση δεν θα μπορέσει να πετύχει τίποτα από τα παραπάνω».

 

Πηγή: newsbomb.gr

 




Ευχαριστήριο μήνυμα του ΠΑ.ΣΟ.Κ – Κινήματος Αλλαγής Καβάλας

Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κινήματος Αλλαγής Καβάλας ευχαριστεί και συγχαίρει τους υποψήφιους βουλευτές της παράταξής  στο νομό Καβάλας, Χρήστο Καϊντατζόπουλο, Σοφία Μαρτίδου – Χατζηβασιλειάδου, Δημήτρη Παπουτσή, Λεωνίδα Παππά, Γιάννη Πλαφαδέλη και Ευστρατία Χριστοδούλου για την μεγάλη τους προσπάθεια και τον όμορφο αγώνα που έδωσαν, ο οποίος είχε σαν αποτέλεσμα την άνοδο των ποσοστών του κόμματος, τόσο στην περιοχή , όσο και πανελλαδικά,
τη στιγμή, μάλιστα, που τα αντίστοιχα ποσοστά άλλων κομμάτων βρέθηκαν σε «ελεύθερη πτώση»!

“Σαφώς στο ευχαριστήριο αυτό μήνυμά μας, δεν πρέπει να λησμονήσουμε και τους «αφανείς μας ήρωες», τον κόσμο που στελέχωσε το εκλογικό μας κέντρο, που ήρθε στις συγκεντρώσεις μας και δήλωσε«ΠΑΡΩΝ».

Ο αγώνας όμως δεν τελείωσε. Έχοντας στον ορίζοντα νέα εκλογική διαδικασία, συνεχίζουμε όλοι μαζί με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των ποσοστών μας και την ανάδειξη της παράταξής μας στη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ώστε κάποια στιγμή, επιτέλους, η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη να δεχθεί την υπεύθυνη και δριμεία κριτική που της αναλογεί.

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό!”