Χ. Χρυσανίδης: «Στο Παληό πρέπει και μπορεί να δοθεί οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα»

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο οικισμός του Παληού, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και μια σειρά θεμάτων που αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητας τόσο των μόνιμων κατοίκων όσο και των τουριστών, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που είχε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης  και μέλη του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, με τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου «Μέγας Αλέξανδρος» και κατοίκους της περιοχής.

Στη διάρκεια της συνάντησης υπήρξε ανταλλαγή απόψεων, σκέψεων και προβληματισμών για την ιεράρχηση των αναγκαίων έργων τόσο της καθημερινότητας όσο και σε μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο οικισμός.

Ο κ. Χρυσανίδης παρουσίασε το σχεδιασμό του για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος κρίνοντας αναγκαίο την υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομής ώστε να υπάρξει οριστική επίλυση και όχι μόνο προσωρινά μέτρα διευκόλυνσης. Η ανάπλαση της κεντρικής οδικής αρτηρίας,η μονοδρόμηση και στα δυο ρεύματα, η διάνοιξη της περιμετρικής του Παληού και η σύνδεση με τον κόμβο της Εγνατίας, οι αναγκαίεςαπαλλοτριώσειςκαι η διευθέτηση των ομβρίων, ήταν ορισμένα από τα θέμα που παρουσίασε ο υποψήφιος δήμαρχος και ζήτησε να ακούσει τις απόψεις των κατοίκων.

Συμπλήρωσε επίσης πως από τη στιγμή που υπάρχει πολιτική βούληση και εκπονηθούν οι τεχνικές μελέτες, έχει διερευνηθεί η χρηματοδότηση αυτών των έργων είτε μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων είτε μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

Υπογράμμισε ακόμα ότι μέχρι την ολοκλήρωση των έργων απαιτείται η άμεση λήψη μέτρων ρύθμισης – διευκόλυνσης της κυκλοφορίας και αποφυγής τροχαίων ατυχημάτων. Στο πλαίσιο αυτό ο δήμος θα αναλάβει την προμήθεια και συντήρηση όλων των συστημάτων αστυνόμευσης που θα τοποθετηθούν στην περιοχή (κάμερες, ραντάρ κ.α.).

Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε επίσης η λήψη πρωτοβουλιών από τη διοίκηση του δήμου για την εκπόνηση μελέτης με στόχο την εκτόνωση πλημμυρικών φαινομένων από τα Τενάγη των Φιλίππων μέσω σήραγγας στον κόμπο του Παληού. Ακόμα, συζητήθηκε η δυνατότητα εκπροσώπησης του οικισμού με πρόεδρο ή πάρεδρο στο δημοτικό συμβούλιο για άμεση ενημέρωση της διοίκησης του δήμου για τα όλα τα θέματα που απασχολούν τον οικισμό.

Τα έργα καθημερινότητας, (όπως η κοπή χόρτων σε κοινόχρηστους χώρους και ιδιωτικά οικόπεδα, η βελτίωση του οδοφωτισμού, η αποκομιδή απορριμμάτων σε τακτά χρονικά διαστήματα, ο έγκαιρος καθαρισμός φρεατίων, η αντιμετώπιση των αδέσποτων) που διευκολύνουν σημαντικά τη ζωή των μόνιμων κατοίκων του οικισμού και των πολυάριθμων τουριστών, βρέθηκαν επίσης στο επίκεντρο της συζήτησης.

Τέλος, η κατασκευή μιας αίθουσας πολλαπλών χρήσεων, η δημιουργία αθλητικών χώρων αλλά και ενός παραλιακού πεζόδρομου, οι διανοίξεις και ασφαλτοστρώσεις δρόμων εντός του οικισμού, η αξιοποίηση όλων των κοινόχρηστων χώρων, αλλά και η προοπτική που Παληού ως ένας μεικτός οικισμός με πολλές μόνιμες και παραθεριστικές κατοικίες, συζητήθηκαν εκτενώς στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε πάρα πολύ καλό κλίμα.




Ένα ακόμα τροχαίο υλικών ζημιών στο Παληό Καβάλας

Λίγο μετά τις 22:30 το βράδυ του Σαββάτου 5 Αυγούστου 2023 σημειώθηκε ένα ακόμη τροχαίο ατύχημα στον κεντρικό δρόμο του Παληού Καβάλας.

Συγκεκριμένα, όχημα που κινούνταν με κατεύθυνση προς τη Νέα Ηρακλείτσα, εξετράπη της πορείας του και χτύπησε δύο αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα επάνω στο πεζοδρόμιο, προκαλώντας σοβαρές υλικές ζημιές.

Δείτε φωτογραφίες από την διαδικτυακή ομάδα του Παληού Καβάλας :




Τροχαίο υλικών ζημιών στο Παληό

Σύγκρουση επιβατικών αυτοκινήτων πριν λίγο στο Παληό

Οπως φαίνεται στην φωτογραφία τα οχήματα ήταν στο ίδιο ρευμα κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ύπηρξαν τραυματισμοί.

 

 




Επίσκεψη Παναγιωτόπουλου σε Καρβάλη και Παληό

Σε Παληό και Νέα Καρβάλη βρέθηκε, την Τρίτη 13 Ιουνίου 2023, ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας και υποψήφιος βουλευτής Καβάλας με τη Δημοκρατία, Νίκος Παναγιωτόπουλος.

Σε σχετικές αναρτήσεις ο κ. Παναγιωτόπουλος αναφέρει: «Συναντήθηκα με τους συμπολίτες μου στον οικισμό του Παληού. Ανταλλάξαμε απόψεις για τον τόπο μας αλλά και για την Ελλάδα που με την κυβέρνηση της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη μπορεί να πάει σταθερά, τολμηρά μπροστά μετά τις εκλογές της 25ης Ιουνίου. #kai_synexizoume» «Βρέθηκα ανάμεσα σε φίλους και συμπολίτες στη Νέα Καρβάλη και συζητήσαμε για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου και την ανάγκη για μια ισχυρή Ελλάδα με κυβέρνηση της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη!




Χαράλαμπος Ν. Χρυσανίδης: “Θέλουμε τα κυκλοφοριακά προβλήματα του Παληού να λυθούν και όχι να επιδεινωθούν”

Την Τετάρτη 3 Μαϊου, ο Δήμος Καβάλας παρουσίασε μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων επί του κεντρικού οδικού άξονα του Παληού.

Η μελέτη αυτή προβλέπει μεταξύ άλλων:

  • Διατήρηση δύο αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας.
  • Διαπλάτυνση των πεζοδρομίων.
  • Δημιουργία κυκλικών κόμβων.
  • Δημιουργία υπερυψωμένων διαβάσεων πεζών.

Όπως φάινεται ο κ. Χρυσανίδης δεν είναι σύμφωνος με τις προθέσεις αυτές καθότι ηδιαπλάτυνση των πεζοδρομίων θα στενέψει το οδόστρωμα και σε συνδυασμό με τη διατήρηση των δύο αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας, θα αυξήσει δραματικά τον κίνδυνο μετωπικής σύγκρουσης μεταξύ των κινούμενων οχημάτων. Επιπλέον, η υπερβολική μείωση της ταχύτητας που θα επιφέρουν οι κυκλικοί κόμβοι και οι υπερυψωμένες διαβάσεις, θα μετατρέψουν τον κεντρικό δρόμο του Παληού σε μια
απέραντη ουρά αυτοκινήτων.

Στόχος των μελετών και εν συνεχεία των έργων, πρέπει να είναι η ουσιαστική επίλυση των προβλημάτων και όχι η περαιτέρω υποβάθμιση του οικισμού με κυκλοφοριακή συμφόρηση και ρύπανση παντός είδους.”, δηλώνει. 

Το κίνημα ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ επιμένει στις εξής προτάσεις:

  • Μονοδρόμηση του παραλιακού δρόμου από Νέα Ηρακλείτσα προς Καβάλα.
  • Διαπλάτυνση των πεζοδρομίων.
  • Δημιουργία ποδηλατόδρομου.
  • Δημιουργία ικανού αριθμού διαβάσεων πεζών.
  • Δημιουργία νησίδων στάσης και στάθμευσης σε συγκεκριμένες θέσεις κατά μήκος
    του δρόμου.
  • Αυστηρός έλεγχος της τήρησης του Κ.Ο.Κ. με όλα τα δυνατά μέσα, σε συνεργασία
    με την Τροχαία Καβάλας.
  • Ολοκλήρωση του περιμετρικού δρόμου για την κίνηση των οχημάτων από Καβάλα
    προς Νέα Ηρακλείτσα.
  • Μονοδρόμηση των οριζόντιων και κάθετων οδών εντός του οικισμού.

Τέλος, ο ίδιος αναφέρει:” Μόνον έτσι το Παληό μπορεί να απαλλαγεί οριστικά από τα κυκλοφοριακά προβλήματα και να γίνει ένας ασφαλής τόπος μόνιμης και παραθεριστικής κατοικίας, με καλύτερη ποιότητα ζωής και πολύ ευνοϊκότερες συνθήκες οικονομικής ανάπτυξης.”