Νέοι υποψήφιοι με την Μαρία Βαρύτη από την ΔΕ Παγγαίου

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει νεά μέλη στην ομάδα της:

“Από τη Δημοτική Ενότητα Παγγαίου, με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Δασκαλούδης Γιώργος – Συνταξιούχος
  • Παπαδόπουλος Αναστάσιος – Αγρότης
  • Παπαζούδης Κώστας – Συνταξιούχος Πυροσβέστης
  • Πετρούσης Σωτήρης – Συνταξιούχος ΔΕΗ
  • Πετρίδης Νίκος – Συνταξιούχος ΔΕΗ
  • Τσάκωτα (Κική) Κυριακή – Λογίστρια

Άτομα από κάθε γωνιά του Δήμου μας, ανεξαρτήτως ηλικίας, επαγγέλματος, συντονίζονται για να υπερασπιστούν το όραμα που μας ενώνει.

Με αφοσίωση, προετοιμαζόμαστε για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023, με στόχο να αναδείξουμε το καλύτερο δυνατό μέλλον για το Παγγαίο.

Μαζί, θα σηκώσουμε ψηλά τη φωνή του Δήμου μας!”

 




Εργατικό ατύχημα στον Δήμο Παγγαίου

Με ανάρτησή τους στον τοίχο τους στο facebook απάντησε το Σωματείο των εργαζομένων στον Δήμο Παγγαίου και επιβεβαίωσαν το εργατικό ατύχημα σε υπάλληλο καθαριότητας του Δήμου σήμερα.

Συγκεκριμένα αναφέρουν:

Εργατικό ατύχημα σήμερα με συνάδελφο συνοδό απορριμματοφορου.

Είμαστε στο νοσοκομείο Καβάλας από την στιγμή που ενημερώθηκαμε για το συμβάν μαζί με την οικογένειά του, συναδέλφους, αντιδημάρχους, ο Δήμαρχος είναι από την πρώτη στιγμή κοντά σε διαρκή επικοινωνία με τους γιατρούς και την διοίκηση του νοσοκομείου.

Σε αναμονή για την εξέλιξη της υγείας του.

Ευχή μας να πάνε όλα καλά”.

paggaiorama.gr (Φωτογραφία Αρχείου)




Μυστήριο γύρω από την εξαφάνιση του Φραγκίσκου Σοφτά από το Παγγαίο

Εξαφανισμένος είναι από την Παρασκευή 21 Ιουλίου ο δημοσιογράφος Φραγκίσκος Σοφτάς από την Νικήσιανη όπου και διέμενε.

Την εξαφάνισή του στην αστυνομία έχει δηλώσει η οικογένεια του ενώ εκφράζονται φόβοι για την ζωή του καθώς ο ίδιος αντιμετωπίζει και κάποια προβλήματα υγείας.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες φαίνεται να έχει αφήσει σημείωμα στα συγγενικά του πρόσωπα στο να μην τον αναζητήσουν.

Ο ίδιος πριν από μερικές ημέρες απενεργοποίησε και την δημοσιογραφική του ιστοσελίδα (paggaionet.gr) γράφοντας το παρακάτω μήνυμα :




Μαρία Βαρύτη: Αποδέχθηκε την πρόταση Αναστασιάδη για συνάντηση

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη ανακοίνωσε με ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Φίλλιππο Αναστασιάδη  την αποδοχή της συνάντησης της με τους δύο υποψηφίους

“Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα”.




Απάντηση στην επιστολή του Φίλιππου Αναστασιάδη για συνάντηση από την Μαρία Βαρύτη

Δείτε τι απάντησε η κ.α Βαρύτη στην πρόσφατη πρόσκληση του Φίλιππου Αναστασιάδη (διαβάστε εδώ) :

Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα.




Πυροσβέστες από Ελευθερούπολη βοηθούν στην κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς στην Ρόδο

«Τα παλικάρια της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Ελευθερούπολης βρίσκονται στην Ρόδο. Καλή δύναμη και προσοχή! Για δε τους κριτές του πληκτρολογίου ας σταματήσουν για λίγο να κάνουν τους πολύξερους! Όλοι οι πυροσβέστες έχουν την πλήρη εμπιστοσύνη μας και τον θαυμασμό μας», αναφέρει στο μήνυμά του ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.




Ένας ακόμα πνιγμός στο Νομό Καβάλας | Νεκρή 57χρονη σε παραλία της Κάρυανης

Χωρίς τις αισθήσεις της ανασύρθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 25 Ιουλίου από τη θαλάσσια περιοχή ελεύθερης παραλίας στην Κάρυανη του Δήμου Παγγαίου, 57χρονη γυναίκα.

Πρόκειται για ένα ακόμα περιστατικό πνιγμού στο Νομό Καβάλας μέσα σε ελάχιστες ώρες, καθώς το προηγούμενο είχε σημειωθεί στην Κεραμωτή του Δήμου Νέστου (διαβάστε εδώ)

 




Δήμος Παγγαίου | Πρόσκληση Φίλιππου Αναστασιάδη στην Μαρία Βαρύτη

Όπως γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Παγγαίου :

Αξιότιμη κα. Βαρύτη,

Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την απόφασή σας να θέσετε υποψηφιότητα για το αξίωμα της Δημάρχου Παγγαίου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Παράλληλα, εύχομαι καλό αγώνα σε εσάς και στους συνεργάτες σας. Ευελπιστώ να έχουμε μία δίκαιη και υγιή εκλογική αναμέτρηση.

Τέλος, επιθυμώ να προσκαλέσω εσάς και τους συνεργάτες σας στο γραφείο μου στο Δημαρχείο του Δήμου μας. Θεωρώ πως θα έχουμε έναν ευρύ και παραγωγικό διάλογο, έχοντας ως γνώμονα το καλό του τόπου μας.




Παγγαίο | Πρόλαβαν πυρκαγιά στο χωριό Μέλισσα πριν επεκταθεί!

Φωτιά εκδηλώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής 23 Ιουλίου 2023 σε δασική έκταση πάνω από το χωριό Μέλισσα στον Δήμο Παγγαίου, στο Σύμβολο Όρος.

Όπως ανήρτησε ο Αντιδήμαρχος Παγγαίου Ανδρέας Καλλινικίδης :

“Ενημέρωση!!!τα μάτια μας δεκατέσσερα χάρη στην παρατηριτικοτητα κάποιον παιδιών που είδαν μια μικρή φωτιά πάνω από την Μέλισσα στο σύμβολο όρος και μας ενημερωσαν και εμεις με την σειρά μας ενημερώσαμε την πυροσβέστικη υπηρεσία Ελευθερουπολης,και όλοι μαζί Πυροσβέστικη πολλά παιδιά εθελοντές και συνεργείου του δημου μας προλάβαμε τα χειρότερα!!!σαν δημος Παγγαίου θέλουμε να πούμε ένα μεγαλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά που τρέξανε και φυσικά την πυροσβέστικη υπηρεσία!”



Η Μαρία Βαρύτη υποψήφια Δήμαρχος Δήμου Παγγαίου

Σε αίθουσα του ξενοδοχείου Πράβι της Ελευθερούπολης, το απόγευμα της Πέμπτης 20 Ιουλίου 2023, η υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη, παρουσίασε επίσημα την υποψηφιότητά της για τον Δήμο Παγγαίου στις προσεχείς εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Παρουσία πολλών συνδημοτών και υποστηρικτών της προσπάθειάς της, από όλους τους πολιτικούς χώρους, ουσιαστικά έστειλε το μήνυμα μιας προσπάθειας η οποία θα βασίζεται σε καθαρά αυτοδιοικητικά χαρακτηριστικά, ακομμάτιστη και ανεξάρτητη που όπως ανέφερε, θα έχει ως επίκεντρο τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον.

Η κυρία Βαρύτη τόνισε ότι, η απόφασή της να διεκδικήσει την θέση του Δημάρχου Παγγαίου ήταν αποτέλεσμα μιας μακράς, αλλά δημιουργικά γόνιμης προσπάθειας με κύριο στόχο την αλλαγή διοίκησης και την αλλαγή νοοτροπίας και αποτελεσμάτων για τον Δήμο Παγγαίου.

Για την ίδια ως προσωπικότητα και για την θαρραλέα και ελπιδοφόρα κίνησή της, αναφέρθηκαν σε σύντομους χαιρετισμούς πολιτικά και αυτοδιοικητικά στελέχη της περιοχής του Παγγαίου, δίνοντας ουσιαστική στήριξη και ελπίδα ότι η υποψηφιότητα του συνδυασμού της Μαρίας Βαρύτη, θα έχει την ανάλογη επιβράβευση από τις δημότισσες και δημότες του Δήμου Παγγαίου.

Η ίδια ευχαρίστησε όσους την τίμησαν με την παρουσία τους, αλλά και αυτούς που λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπόρεσαν να είναι παρόντες και δεσμεύθηκε ότι θα προχωρήσει τάχιστα στην ολοκλήρωση του συνδυασμού της, μια και ήδη υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον ενώ το προσεχές διάστημα θα δώσει στη δημοσιότητα το όνομα του συνδυασμού της και τις προγραμματικές της δηλώσεις.

Τους κάλεσε όλους να συστρατευτούν μαζί της στην κοινή προσπάθεια, με στόχο να αλλάξουν την εικόνα και να δώσουν προοπτική ανάπτυξης, στον Δήμο Παγγαίου.




Νέες εξελίξεις για την δολοφονία της 68χρονης στο Ποδοχώρι

Εξελίξεις όσο αφορά την δολοφονία της 68χρονης στο Ποδοχώρι του Δήμου Παγγαίου δίνουν οι αστυνομικές αρχές.

Μετά από εξέταση του ιατροδικαστή, προέκυψε το σενάριο για τραυματισμό από κριάρι που είχε στην κατοχή της η γυναίκα, το οποίο είναι πιθανό να την τραυμάτισε μέχρι θανάτου.

Παρόλα αυτά οι αρχές ερευνούν ακόμα την υπόθεση, οπότε η ανθρωποκτονία δεν έχει αποκλειστεί.




Δήμος Παγγαίου: Προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων υδρομέτρων

Νέα χρηματοδότηση για προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων υδρομέτρων ύψους 2.000.000€ από το ταμείο ανάκαμψης έλαβε ο δήμος Παγγαίου

Αναλυτικά, σε ανακοίνωση ο δήμος αναφέρει:

Νέα χρηματοδότηση 2.000.000€ από το ταμείο ανάκαμψης για την προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων υδρομέτρων με σύστημα AMR.

Οι Έξυπνες Πόλεις ή αλλιώς Smart cities είναι γεγονός!

Το Σύστημα AMR αποτελεί μία δοκιμασμένη τεχνολογία που αποτελεί την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή για βιώσιμη ανάπτυξη παρέχοντας πλήθος θετικών στοιχείων όπως:

Αποτελεσματικότερη διαχείριση του δικτύου από τον Δήμο.

Online παρακολούθηση και καταγραφή των καταναλώσεων

Mικρότερες δαπάνες για το ενεργοβόρο κομμάτι.

Mεγαλύτερα έσοδα από την διαχείριση του νερού.

Οι καταναλωτές μέσω ενός τέτοιου συστήματος, θα έχουν άμεση εικόνα της κατανάλωσής τους προσαρμόζοντας την κατανάλωσή τους σύμφωνα με τις ανάγκες τους και το κόστος.

Οι διαρροές στα δίκτυα των καταναλωτών γίνονται εύκολα ανιχνεύσιμες.

Η τεχνολογία αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Μαζί της και εμείς!

Μεθοδευμένα, ώριμα και δυναμικά διεκδικούμε και κερδίζουμε για τον τόπο μας!




Μ. Χατζηκωνσταντίνου: “Στοίχημα η ανάδειξη των Δημοτικών Κοινοτήτων του Παγγαίου σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό”

Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Παγγαίου επισκέφθηκε η υποψήφια Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία της Π.Ε. Καβάλας, Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου.

Σταθμοί της στη διαρκή προεκλογική της εκστρατεία τα Δωμάτια, η Μουσθένη, η Μεσορόπη, η Νικήσιανη, ο Άγιος Χριστόφορος, το Παλαιοχώρι, το Κοκκινόχωμα, τα Αμισιανά.

Η κ. Χατζηκωνσταντίνου κατέγραψε όσα τις μετέφεραν πολίτες, αγρότες, γυναίκες επιχειρηματίες, νέοι άνθρωποι που σκέφτονται να εγκαταλείψουν τον τόπο τους για να βρουν δουλειά στο εξωτερικό πάνω στο αντικείμενο που σπούδασαν, με την ίδια να αναπτύσσει το όραμα της για την επόμενη μέρα.

Σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη η κ. Χατζηκωνσταντίνου σημείωσε ότι οι παραπάνω Δημοτικές Κοινότητες μπορούν να προσφέρουν μία ξεχωριστή εμπειρία για τον επισκέπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, επενδύοντας σε διάφορες μορφές τουρισμού (αθλητικού, συνεδριακού, πολιτιστικού).

Σε ο,τι αφορά την αγροτική παραγωγή η κ. Χατζηκωνσταντίνου είπε ότι «στόχος είναι η αύξηση του αριθμού των κατ’ επάγγελμα νέων αγροτών, η οριστική κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για τους κατά κύριο επάγγελμα αγρότες και η επιστροφή του ΕΦΚ στο Diesel στους αγρότες και για το 2023».

Επιπλέον η υποψήφια Βουλευτής, επισκέφθηκε το Λαογραφικό Μουσείο της Μεσορόπης όπου ξεναγήθηκε από τον ταμία του Συλλόγου και Πρόεδρο της Κοινότητας Βαγγέλη Μποζούδη, συγχαίροντας παράλληλα το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου για τη διαφύλαξη του πολιτιστικού μας πλούτου.




“Paggaio Trail Run”: Με επιτυχία στέφθηκε ο 10ος ορεινός αγώνας δρόμου

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Μαΐου o 10ος ορεινός αγώνας δρόμου Paggaio Trail Run που διοργάνωσε ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας 1933.

Στον  φετινό επετειακό αγώνα που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στο χωριό Δωμάτια του Παγγαίου, συμμετείχαν 121 αθλητές στην διαδρομή  των 27 χιλιομέτρων και 144 στην διαδρομή των 10 χιλιομέτρων ενώ αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξαν συμμετοχές εκτός από την Ελλάδα και από την γειτονική Βουλγαρία.

Νικητής  στον μεγάλο αγώνα των 27 χιλιομέτρων αναδείχθηκε ο Γιώργος Οσεπασβίλι (03:03:41) με 2ο τον Αθανάσιο Σανέτση (03:04:44) και 3ο τον Μολλά Ρίτβαν (03:11:44).  Στις γυναίκες νικήτρια (και 3η στην γενική κατάταξη) αναδείχθηκε η Ειρήνη Κοκκιναρίου (03:09:39) με 2η την  Δέσποινα Τροΐρη (03:59:48) και 3η την Σταυρούλα Στάθη (04:13:18).

Στον αγώνα των 10 χιλιομέτρων στους άνδρες αναδείχθηκε νικητής ο Ιωάννης Θεοδωράκης (00:48:00) με τους Ιωάννη Πάστρα (00:52:02) και Αντώνη Κολεζάκη (00:52:58) να ακολουθούν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Στις γυναίκες νικήτρια ήταν η  Βένη Δημπάρη (00:58:00) ενώ 2η αναδείχθηκε η Έλενα Σιαχούδη (01:00:54) και 3η η Κική Αρσένη (01:03:42).

Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα και το Διοικητικό Συμβούλιο του  Ε.Ο.Σ. Καβάλας 1933 εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους στον Δήμο Παγγαίου και στους χορηγούς του αγώνα για την οικονομική τους στήριξη καθώς και στον Πολιτιστικό Σύλλογο Δωματίων  «Το Γεφύρι» για την θερμή φιλοξενία και την ουσιαστική βοήθεια που προσέφεραν στην υλοποίηση του αγώνα. Επίσης στην Λέσχη Ελλήνων Καταδρομέων Καβάλας, στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης – Παράρτημα N. Καβάλας και στην Διασωστική Ομάδα Καβάλας που επάνδρωσαν τους σταθμούς τροφοδοσίας. Τέλος εκφράζει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους εθελοντές που τους τελευταίους 2 μήνες με κέφι, ζήλο και προθυμία εργάστηκαν σκληρά και συνέβαλλαν ουσιαστικά στην έγκαιρη προετοιμασία και στην άψογη διοργάνωση του αγώνα.       




Καβάλα: Σύλληψη αλλοδαπού για κλοπή αυτοκινήτου

Συνελήφθη την Δευτέρα 8 Μαϊου 2023 , το βράδυ στην Παλαιά Εθνική οδό Αμφίπολης – Καβάλας, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας, ένας αλλοδαπός.

Ο εν λόγω κατηγορούμενος,  εντοπίσθηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, ενώ όπως διαπιστώθηκε για το όχημα έχει δηλωθεί κλοπή απο την 5η Μαϊου ,σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής.  Το παραπάνω όχημα κατασχέθηκε, προκειμένου να αποδοθεί στον ιδιοκτήτη του.

Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου.




Στο μικροσκόπιο των ειδικών δύο είδη φυτών που φυτρώνουν μόνο στο όρος Παγγαίο

Οι επιστήμονες τα βάφτισαν χαρίζοντάς τους ονόματα από τον τόπο όπου βρέθηκαν.

Δύο φυτά τα οποία φυτρώνουν μόνο στο όρος Παγγαίο, μπαίνουν στο μικροσκόπιο επιστημόνων με στόχο να αναδειχθούν αλλά και να ληφθούν μέτρα διατήρησής τους. Πρόκειται για το Centaurea pangea και το Campanula pangea, είδη που πήραν μάλιστα το όνομά τους από τον τόπο όπου βρέθηκαν.

Η μελέτη τους έχει συμπεριληφθεί στα 32 έργα για την έρευνα των ενδημικών και απειλούμενων ειδών της Ελλάδας που εγκρίθηκαν από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛΙΔΕΚ) στο πλαίσιο Προγραμματικής Σύμβασης με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ).

Με την καταγραφή αλλά και με την αξιολόγηση της Centaurea pangea θα ασχοληθεί ο Σπύρος Τσιφτσής, επίκουρος καθηγητής στο Διεθνές Ελληνικό Πανεπιστήμιο, προτείνοντας, με βάση τις εντοπισμένες απειλές, μέτρα διαχείρισης που θα βοηθήσουν τις τοπικές αρχές να διατηρήσουν αποτελεσματικά το είδος.

Σύμφωνα με τον κ. Τσιφτσή, το Centaurea pangea είναι ένα είδος με ιδιαίτερα περιορισμένη κατανομή (στενό ενδημικό), που εμφανίζεται σε περιορισμένο αριθμό μικροθέσεων στο όρος Παγγαίο. Αναπτύσσεται σε υψόμετρα άνω των 1250μ. και περιγράφηκε για πρώτη φορά το 1979, ενώ λόγω της σπανιότητάς του (μικρό μέγεθος πληθυσμού και περιορισμένη κατανομή), για αρκετά χρόνια κανείς δεν κατάφερε να το ξαναβρεί μέχρι το 2022.

Στην αξιολόγηση κατηγορίας κινδύνου της Campanula pangea, ενός νέου και τοπικού ενδημικού είδους, με βάση λεπτομερών στοιχείων εξάπλωσής του, στοχεύει με το έργο που ανέλαβε ο Γιάννη Τσιριπίδης, αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Βιολογίας του ΑΠΘ.

Η Campanula pangea περιγράφηκε για πρώτη φορά το 1998 και έχει αξιολογηθεί ως ευάλωτο είδος το 2009 στο Κόκκινο Βιβλίο Σπάνιων και Απειλούμενων Φυτών στην Ελλάδα, αλλά δεν περιλαμβάνεται στον κατάλογο φυτών της Διεθνούς Ένωσης Προστασίας της Φύσης (IUCN), με αξιολογούμενη κατηγορία απειλής.

 

Όπως αναφέρει ο κ. Τσιριπίδης, έχει βρεθεί, μέχρι σήμερα, μόνο στο όρος Παγγαίο, αλλά έχει υποτεθεί ότι μπορεί να υπάρχει και σε γειτονικά βουνά. Η μελέτη του στοχεύει στη συλλογή ακριβών και λεπτομερών δεδομένων που μπορούν να οδηγήσουν σε μια ασφαλή αξιολόγηση της κατηγορίας απειλής της Campanula pangea, σύμφωνα με τα κριτήρια της IUCN.

Στα 32 έργα που εγκρίθηκαν πρόσφατα από τον ΟΦΥΠΕΚΑ για την υλοποίηση του ερευνητικού προγράμματος «Μελέτες πεδίου ενδημικών, απειλούμενων και εθνικής σημασίας ειδών της Ελλάδας», συνολικού προϋπολογισμού 330.000 ευρώ, περιλαμβάνονται και μελέτες για τη σαύρα της Μήλου, τον ασπροπάρη, το πιο απειλούμενο είδος πτηνού της Ελλάδας, το ενδημικό μυρμήγκι-λεγεωνάριος καθώς και πολλά ακόμη ενδημικά και απειλούμενα είδη φυτών και ζώων.

Πηγή φωτογραφιών: Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων

 

Πηγή: newsbeast.gr

 




Δήμος Παγγαίου | Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι διασυλλογικοί αγώνες Κ16

Πραγματοποιήθηκαν στο Στάδιο της Ελευθερούπολης το Σαββατο 16 Απριλιου 2022, οι Διασυλλογικοί αγώνες Κ16 της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ  με πολύ μεγάλη συμμετοχή αθλητών από όλη την Περιφερεια ΑΜΘ.

Συγκεκριμένα 1000 αθλητες, αθλήτριες  προπονητες και συνοδοι από 30 ενεργά Σωματεία δηλωσαν συμμετοχη με τον αριθμό αυτό, να καταδεικνύει την μεγάλη προτίμηση των νεαρών παιδιών προς τον Στίβο και την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα Σωματεία.

 

 




Τ. Ελευθεριάδου | Τιμή και δόξα στους αγωνιστές του ’21

Το δικο της μήνυμα απέστειλε η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Τάνια Ελευθεριάδου, για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821. Συγκεκριμένα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην ανάρτηση της αναφέρει:
“Σήμερα, τον καιρό των πολέμων, της προσφυγιάς, του ρατσισμού οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για τις πανανθρώπινες αξίες της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, οι οποίες αποτελούν προϋπόθεση για την Ελευθερία, τη Δημοκρατία, την κοινωνική Δικαιοσύνη.
Τιμή και δόξα στους αγωνιστές του ’21!
Χρόνια πολλά στους Έλληνες και στις Ελληνίδες απανταχού της Γης”.