Κάηκε ολοσχερώς beach bar στους Αμμολόφους

Φωτιά εκδηλώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής 7 Απριλίου 2024 στους Αμμολόφους Καβάλας.

Πιο συγκεκριμένα ένα από τα beach bars της περιοχής “τυλίχτηκε” στις φλόγες με αποτέλεσμα να καεί ολοσχερώς.

Η Π.Υ Ελευθερούπολης και Καβάλας συνέδραμε στην κατάσβεση της φωτιάς περί τις 4:30 τα ξημερώματα ενώ οι λόγοι πρόκλησης της ακόμα παραμένουν άγνωστοι.

Δείτε φωτογραφίες και video :




Ελευθερούπολη | Δείτε την παρέλαση της 25ης Μαρτίου

 




Δήμος Παγγαίου | 7ος “ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ 2024”

Ο Δήμος Παγγαίου, σε συνεργασία με τον ΟΚΑΚ και με την υποστήριξη της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Αν. Μακεδονίας-Θράκης,διοργάνωσαν τον 7ο αγώνα δρόμου σε δημόσια οδό στη μνήμη του μεγάλου ευεργέτη της περιοχής, Φρίξου Παπαχρηστίδη την Κυριακή 24 Μαρτίου 2024 με αφετηρία την Οδό Περδίκα στην Ελευθερούπολη.

Η απόσταση των αγωγων ηταν 10km-5Km-1Km με μεγάλη συμμετοχή μικρών και μεγάλων αθλητών…. Στην κυκλική διαδρόμη μέσα στον αστικό ιστό της πόλης προστεθηκε και ο περιμετρικός δασικός δρόμος στους πρόποδες του Συμβόλου ενω υπηρχε και ηλεκτρονική χρονομέτρηση για όλους τους δρομείς των αγώνων 10km. και 5km.




Κέρδισαν τις εντυπώσεις στην Έκθεση Τουρισμού της Σόφιας οι Δήμοι Καβάλας, Παγγαίου και Νέστου

Σημαντική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Holiday & Spa 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Σόφια της Βουλγαρίας 13 με 15 Μαρτίου, σημείωσαν οι Δήμοι Καβάλας, Παγγαίου και Νέστου.

Το περίπτερο τους προσέλκυσε ένα μεγάλο πλήθος επισκεπτών, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περιοχή. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε μια σειρά από εποικοδομητικές συζητήσεις και συναντήσεις με επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας της περιοχής.

Επιπλέον, παραχωρήθηκαν συνεντεύξεις σε μέσα ενημέρωσης της αγοράς, ενισχύοντας τη φήμη της περιοχής στη βουλγαρική αγορά.

Πηγή: ertnews.gr




Ελευθερούπολη | Λαμπαδηδρομία Παγγαίου 2024

 Οι τέσσερις λαμπαδηδρόμοι που θα έχουν την τιμή να μεταφέρουν την Ολυμπιακή Φλόγα εντός των ορίων του Δήμου Παγγαίου είναι:

1)Κατερίνα Μαμούτη: Πανελληνιονίκης, συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ατλάντα το 1996 με την Εθνική Ομάδα στο Σύνθετο Ομαδικό αλλά και στα ατομικά
αγωνίσματα στην Ενόργανη Γυμναστική. Προπονήτρια Ενόργανης Γυμναστική στο σύλλογο Γυμναστική Αθλητική  Ακαδημία Παγγαίου .

2) Βασιλική Σταυρίδου: Πανελληνιονίκης, Πρωταθλήτρια Ευρώπης και Βαλκανίων στην Πυγμαχία. μέλος της Εθνικής Ομάδας,   Αθλήτρια των Μαχητών Ελευθερούπολης.

3) Χρήστος  Καραϊτης:  Πανελληνιονίκης, Παγκόσμιος  Πρωταθλητής, Πρωταθλητής  Ευρώπης και Βαλκανίων στην Πυγμαχία, μέλος της Εθνικής Ομάδας. Αθλητής των
Μαχητών Νέας Περάμου.

4) Γρηγόρης Μοσχοβίδης Πανελληνιονίκης και μέλος της Εθνικής Ομάδας Άρσης Βαρών σε πάγκο που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Ντουμπάι.




Δήμος Παγγαίου | 7ος ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ 2024

Ο Δήμος Παγγαίου , σε συνεργασία με τον ΟΚΑΚ και με την υποστήριξη της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Αν. Μακεδονίας-Θράκης, διοργανώνουν τον 7ο αγώνα δρόμου σε δημόσια οδό στη μνήμη του μεγάλου ευεργέτη της περιοχής, Φρίξου Παπαχρηστίδη.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: 24 Μαρτίου 2024 ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ: Οδός Περδίκα (όπισθεν του Οικοτροφείου) Ελευθερούπολη

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΓΩΝΩΝ: 10km-5Km-1Km

ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Κυκλική μέσα στον αστικό ιστό της πόλης και προστίθεται ο περιμετρικός δασικός δρόμος στους πρόποδες του Συμβόλου. Θα υπάρχει ηλεκτρονική χρονομέτρηση για όλους τους δρομείς των αγώνων 10km. και 5km

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ

Οι εγγραφές ξεκίνησαν στο link : https://bit.ly/papachristideios_2024




Ο Γαβριήλ Αραμπατζής από την Ελευθερούπολη έπιασε το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου

Οαθλητής από την Ελευθερούπολη, Γαβριήλ Αραμπατζής έπιασε στους αγώνες στο Σχηματάρι το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου της κατηγορίας Τ20 που θα γίνει στο Κόμπε της Ιαπωνίας, αλλά και για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Μπράβο Γαβριήλ!




Συνάντηση στο ΥπΑΑΤ αγροτών του Παγγαίου, σε αναμονή κονδυλίου από ΕΕ για ακαρπία

Με θετικό πρόσημο κατέληξε η κάθοδος στην Αθήνα της διοίκησης του Αγροτικού Συλλόγου Παγγαίου και της συνάντησης που είχε, στο ΥπΑΑΤ, με τους κ.κ. Σταμενίτη και Στρατάκο.

Αυτό που βγήκε από την συνάντηση είναι ότι το ΥπΑΑΤ αναμένει το πράσινο φως και την χορήγηση κονδυλίου από την ΕΕ για να πληρώσει την ακαρπία του 2023.

Στην συνάντηση συμμετείχε ο πρόεδρος ΤΟΕΒ Πιερίας – Κοιλάδας κ. Γιώργος Μίχογλου, ο βουλευτής Καβάλας κ. Γιάννης Πασχαλίδης και ο Δήμαρχος Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης.

Ο κ. Γρηγόρης Γρουζίδης, πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Παγγαίου, τόνισε  ότι «το ραντεβού το είχαμε ζητήσει εδώ και 2 μήνες αλλά οι κινητοποιήσεις πήγαν πίσω την συνάντηση.

Βασικό θέμα ήταν το πρόβλημα της ακαρπίας, που στην περιοχή έπληξε όλες τις καλλιέργειες. Όπως μας δήλωσαν οι εκπρόσωποι του ΥπΑΑΤ αναμένουν το κονδύλι από την ΕΕ που θα χορηγήσει στην χώρα μας για να δουν στην συνέχεια την κατανομή που θα κάνουν.

Για τις ζημιές στο φυτικό κεφάλαιο από την χαλαζόπτωση του 2022 δεν είχαμε το όριο 30% σε επίπεδο νομού για να μπορέσουν να ενταχθούν στα ΠΣΕΑ. Εμείς ζητήσαμε να καταβληθεί μια ενίσχυση τύπου de minimis για τους πληγέντες.




Εκ νέου στην διοίκηση της Κ.Ε.Δ.Ε ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης

Ο Δήμαρχος Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης εξελέγη εκ νέου στο διοικητικό συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Καβάλας.

Ο κ. Αναστασιάδης ήταν υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο Κυζίρογλου που επικράτησε άνετα έναντι του Χάρη Δούκα.




Προχωρά τεράστιο έργο αντιπυρικής θωράκισης στην Ελευθερούπολη

Ένα τεράστιο έργο, το οποίο πρόκειται να θωρακίσει την Ελευθερούπολη από πιθανές πυρκαγιές, μετά από προσπάθειες πολλών ετών ξεκίνησε να εκτελείται από την προηγούμενη εβδομάδα.

Το έργο αυτό,  ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης, αφορά την κοπή όλων των δέντρων περιμετρικά της πόλης από το ύψος του ξενοδοχείου μέχρι και το ΕΠΑ.Λ. σε πρώτη φάση, ενώ σε δεύτερη φάση η διαδικασία θα συνεχιστεί από το ΕΠΑ.Λ. μέχρι την συνοικία “Γύφτικα”.




∆ημοτικό Συμβούλιο Δήμου Παγγαίου | Ψήφισμα στήριξης προς τους αγρότες

Ο Δήμος Παγγαίου ενέκρινε ψήφισμα που εκφράζει τη στήριξη προς τους αγρότες της περιοχής.

Το ∆ημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παγγαίου, κατανοώντας τις αντίξοες συνθήκες που βιώνει ο αγροτικός κόσμος, τόσο εντός όσο και εκτός χώρας, υποστηρίζοντας παράλληλα τα δίκαια αιτήματά του, αποφάσισε μετά από διαλογική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων την έκδοση του παρακάτω επισυναπτόμενου ψηφίσματος.

Το ψήφισμα αναφέρει τα εξης:

Καλούμε την κυβέρνηση να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα που θα συμβάλουν στη βελτίωσητων υφιστάμενων συνθηκών.

Σε μια εποχή που ο Αγροτικός κόσμος πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά βρίσκεται σε δυσμενή θέση, όπου η ραγδαία αύξηση του κόστους παραγωγής από την μια (ενέργεια, εφόδια, πετρέλαιο, εργατικό δυναμικό), η κλιματική αλλαγή με τα συνεχόμενα έντονα καιρικά φαινόμενα, η τεράστια μείωση των ενισχύσεων αλλά και η παγιοποίηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα από την άλλη, θέτουν σοβαρά το ζήτημα της επιβίωσης και της παραμονής των αγροτών στους τόπους εργασίας τους.

Το ∆Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παγγαίου σύσσωμο, συμπαραστέκεται στον αγώνα των αγροτών μας και στηρίζει τα δίκαια αιτήματά τους, καθώς αγωνίζονται καθημερινά και προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανή την γεωργοκτηνοτροφική παραγωγή του δήμου μας και κατ’ ́επέκταση τον κοινωνικό ιστό της υπαίθρου.

Η οικονομική αλλά και η δημογραφική συρρίκνωση των χωριών του δήμου μας, σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να συνεχιστεί και κατά συνέπεια στηρίζουμε τον συγκεκριμένο αγώνα.

Καλούμε την κυβέρνηση να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα που θα συμβάλουν στη βελτίωση των τιμών όλων των αγροτικών προϊόντων, να εργαστεί για τη μείωση του κόστους παραγωγής, την άμεση καταβολή των αποζημιώσεων και την ενίσχυση του αγροτικού εισοδήματος, ώστε να είναι βιώσιμο δίνοντας τους τη δυνατότητα να συνεχίσουν να καλλιεργούν τη γη τους.




Φωτιά κοντά στον Βιολογικό της Νέας Περάμου Καβάλας

Φωτιά εκδηλώθηκε κοντά στον Βιολογικό της Νέας Περάμου Καβάλας.

Στο σημείο βρίσκεται ισχυρή πυροσβεστική δύναμη αλλά και ο Αντιδήμαρχος Δ.Ε Ελευθερών Χρήστος Πριονίδης.

Δείτε video




Αγροτικοί και Κτηνοτροφικοί Σύλλογοι ΑΜΘ | Ζητούν συνάντηση με τον Περιφερειάρχη και την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης

Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη στην Κομοτηνή και την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ζητεί η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα των Αγροτικών και Κτηνοτροφικών Συλλόγων της ΑΜ-Θ, όπως αποφάσισε στην συνάντηση που έγινε την περασμένη Κυριακή.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Νέστου, Σάββας Αργυράκης, ανέφερε πως αυτή την εβδομάδα θα γίνουν  συνελεύσεις σε Αγροτικούς και Κτηνοτροφικούς Συλλόγους και πως θα περιμένουν να ορισθούν τα ραντεβού προκειμένου να συζητηθούν τα αιτήματα του και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αν δεν πάρουν τις απαντήσεις που επιθυμούν, θα καθορίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα κινητοποιηθούν.

ertnews.gr
https://youtu.be/DuvujBU2nck



Πήγαν βόλτα στο Παγγαίο κι εγκλωβίστηκαν | Τους βοήθησε η ΠΥ Ελευθερούπολης

Με τη συνδρομή προσωπικού της Π.Υ. Ελευθερούπολης και ειδικό όχημα, απεγκλωβίστηκαν χθες βράδυ τρία άτομα που ανέβηκαν στο Παγγαίο για να δουν όπως φαίνεται τα χιόνια.

Δεν υπολόγισαν και τα χιόνια και τον προβληματικό δρόμο. Το αυτοκίνητο τους εξετράπη της πορείας του. Κάλεσαν σε βοήθεια. Στις 9 χθες βράδυ απεγκλωβίστηκαν αλλά το όχημα τους έμεινε στο βουνό.

proininews.gr




Νέα Ηρακλείτσα | Βούτηξε για σταυρό έπιασε… χταπόδι!

Από τα περίεργα της κατάδυσης στου τιμίου σταυρού για τα Θεοφάνεια στο Παγγαίο σημειώθηκε και αυτό.

Νεαρός που βούτηξε να πιάσει τον Σταυρό, τελικά βγήκε από τα παγωμένα νερά της θάλασσας με ένα …χταπόδι!




Ρίψη σταυρού και εορτασμός των Θεοφανείων στη Νέα Ηρακλείτσα Καβάλας




Αναβίωσε το Έθιμο των «Αράπηδων» στη Νικήσιανη Παγγαίου

Το πανάρχαιο έθιμο αναβιώνει στις 6 Ιανουαρίου, στη Νικήσιανη του Δήμου Παγγαίου.

Μας παραπέμπει ευθέως στις λατρευτικές συνήθειες που επικρατούσαν στο Παγγαίο. Συμβολίζει τη μάχη της ζωής και του θανάτου, τη γονιμότητα και την έναρξη μιας νέας εποχής.

Οι Αράπηδες, ντυμένοι με προβιές και ζωσμένοι με «τα τσάνια», χωρίζονται σε δύο ομάδες, με δύο αρχηγούς να τους οδηγούν, και βγαίνουν στα σοκάκια του χωριού. Το βήμα τους είναι αργό και επιβλητικό προκαλώντας εκκωφαντικό θόρυβο, για να ξορκίσουν το κακό και να φέρουν το αισιόδοξο μήνυμα της ζωής. Οι δύο ομάδες ενώνονται στο χώρο που κορυφώνεται το έθιμο, όπου και τους περιμένει ο κόσμος. Οι δύο αρχηγοί παλεύουν, μέχρι την τελική πτώση του ενός. Ακολουθεί μυσταγωγία γύρω από τον πεσμένο αρχηγό και ολοκληρώνεται με την ανάστασή του. Χαρούμενοι όλοι βγάζουν τις «μπαρμπότες», αποκαλύπτοντας τα πρόσωπά τους και στήνουν έναν ξέφρενο κυκλικό χορό.




Σκέψη Χρήστου Μποσμπότη για μεγάλη καλοκαιρινή συναυλία στο Κοκκινοχώρι στη μνήμη του Β. Καρρά

Όπως τόνισε ο νέος Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Παγγαίου στα social media :

“Αμέσως μετά τον ορισμό μου απο τον Δήμαρχο Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης , ως Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, η πρώτη σκέψη που μου ήρθε, οσο πρόωρο και αν ειναι αυτή την στιγμή, ειναι η διοργάνωση μίας μεγάλης καλοκαιρινής συναυλίας, προς τιμήν του Βασίλη Καρρά, στο χωριό του το Κοκκινοχώρι!!!”




Δ. Παγγαίου | Πανηγυρική αγρυπνία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Παλαιοχωρίου

Η Τοπική Εκκλησία Παλαιοχωρίου Παγγαίου, που κατέχει απόσπασμα ιερού λείψανου του Οσίου Νικηφόρου του λεπρού, προσκαλεί όλους τους πιστούς σε μια Πανηγυρική Αγρυπνία με αφορμή την εορτή του Αγίου.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου, από τις 20:00 έως τις 00:30, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Παλαιοχωρίου. Κατά τη διάρκεια της Αγρυπνίας, θα συμμετέχουν καλλίφωνοι ιεροψάλτες.

Στο τέλος της ακολουθίας, προγραμματίζεται δεξίωση στο Ενοριακό Πνευματικό Κέντρο, καλωσορίζοντας όλους τους πιστούς να συμμετάσχουν στην εκδήλωση.




Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Παγγαίου

Με ευρεία συναίνεση, συνεργασία, σύνθεση απόψεων και θέσεων, αξιοποιώντας, σε βάθος πενταετίας, όλα τα εκλεγμένα στελέχη της συμπολίτευσης, ο Δήμαρχος Παγγαίου Αναστασιάδης Φίλιππος προχώρησε στο νέο σχήμα της διοίκησης του Δήμου Παγγαίου, που αναλαμβάνει θεσμικό ρόλο με την κάτωθι σύνθεση:
✅Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Γάκη Κωνσταντίνο Κώστας Γάκης
✅Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ελευθερούπολης τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Τσάκαλο Κωνσταντίνο Κωνσταντίνος Τσάκαλος
✅Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Παγγαίου και Πρωτογενούς Τομέα Δήμου Παγγαίου τον Δημοτικό Σύμβουλο Πλειοψηφίας κ. Παπαθανασίου Ιωακείμ Mimis-olga Papathanasiou
✅Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Πιερέων τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Καρακασίδη Βασίλειο Βασιλης Καρακασιδης
✅Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ορφανού τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Γκέντσογλου Χρήστο Xristos Gentsoglou
✅Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ελευθερών τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Πριονίδη Χρήστο Χρήστος Πριονίδης
✅Αντιδήμαρχο Διοικητικών, Οικονομικών, Νομικών θεμάτων και θεμάτων Ανάπτυξης και Προγραμματισμού τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Γρηγοριάδη Παρασκευά Πάρης Γρηγοριάδης
✅Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Μποσμπότη Χρήστο Christos Bosmpotis
✅Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Μελετών και Δόμησης τον Δημοτικό Σύμβουλο Πλειοψηφίας κ. Τσιπουρόπουλο Βασίλειο Βασίλης Τσιπουρόπουλος
✅Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης, Προσχολικής Αγωγής, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης την Δημοτική Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Απαζίδου Ζωή Zoi Apazidou
✅Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Τραγαντζόπουλο Πέτρο Petros Tragantzopoulos
✅Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής την Δημοτική Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Αμπατζιά Όλγα Olga Abatzia
Ταυτόχρονα, ο Δήμαρχος Παγγαίου Αναστασιάδης Φίλιππος προτείνει:
Πρόεδρο του Δ.Σ της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Καλλινικίδη Ανδρέα Ανδρέας Καλλινικίδης
Αντιπρόεδρο του Δ.Σ της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Παρασκευά Χρήστο Χρήστος Παρασκευάς
Πρόεδρο του Δ.Σ της Μονομετοχικής Παγγαίου τον Δημοτικό Σύμβουλο της Πλειοψηφίας κ. Μήτρου Αναστάσιο Tasos Mitrou
Ευχόμαστε από καρδιάς καλή και δημιουργική θητεία σε όλους!



Ορκιστηκε ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης και το Δημ. Συμβούλιο

Ορκίστηκε πριν απο λίγο στο Αμφιθέατρο Φρίξος Παπαχρηστίδης στην Ελευθερούπολη ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης και τα μέλη που θα συγκροτήσουν το νεο δημοτικό συμβούλιο Παγγαίου.

Το παρών στην εκδήλωση δίνουν αρκετοί Δήμαρχοι της Περιφέρειας καθώς και δημοτικοί αλλα και περιφερειακοί σύμβουλοι.




Πρόεδρος της κοινότητας Κοκκινοχωρίου για τον Βασίλη Καρρά: Μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο, ήξερε ότι θα «φύγει»

Με λόγια που ραγίζουν καρδιές μίλησε για τον Βασίλη Καρρά ο πρόεδρος της κοινότητας Κοκκινοχωρίου της γενέτειρας του σπουδαίου τραγουδιστή, Χρήστος Διαμαντίδης. «Μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο, ήξερε ότι θα “φύγει”» επεσήμανε.

«Είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για το χωριό μας, μας λείπει ένας συγχωριανός μας που έδωσε τα πάντα για το χωριό, δούλευε πολύ σκληρά για να κάνει το χωριό μας πιο όμορφο από ό,τι ήταν, και καθημερινά είχε να προσφέρει ερχόμενος από Θεσσαλονίκη. Ήταν ένας άνθρωπος που ενδιαφερόταν πάντα για τον κόσμο. Ποτέ δεν ήθελε να ξέρει κανείς ότι προσέφερε, όποιος είχε πρόβλημα ή υγείας ή να σπουδάσει ή ό,τι άλλο, ήταν παρών», είπε στην εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

«Με είχε πάρει τηλέφωνο πρόσφατα και μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο και τον δρόμο μέχρι εκεί. Είναι κάτι που το θυμάμαι και το “βλέπω μπροστά μου”. Ήξερε ότι θα φύγει. Είχε σχέδια για το τι θα φτιάξουμε στο χωριό όταν τον είδα πριν από 20 μέρες. Έχει κάνει πολλά πεζοδρόμια με φωτισμό, δεντροφύτευση, πλατεία, δρόμους αγροτικούς και άλλα πράγματα που δεν ξέρω αν πρέπει να τα αναφέρω. Αν δεν ήταν ο Βασίλης μας δεν θα ήξερε κανείς το χωριό μας. Έχουμε κάνει ό,τι καλύτερο για εκείνον όπως το ζήτησε. Πιστεύω θα “βουλιάξει” το χωριό μας σήμερα», συμπλήρωσε ο κ. Διαμαντίδης.

«Τον γνώρισα το 1977 που ήρθε με τη γυναίκα του. Θυμάμαι ένα παλικάρι πάμπτωχο. Πήγαινα από το χωριό μου στη Δράμα με το τρακτέρ για να ακούσω Βασίλη Καρρά. Ήθελε να κάνει κάποια πράγματα να κάνει που δεν μπορώ να τα αναφέρω. Η γυναίκα του Χριστίνα είναι πολύ καλός άνθρωπος, μας αγάπησε πολύ», τόνισε ο πρόεδρος του Κοκκινοχωρίου κλείνοντας.




Βασίλης Καρράς | Παίρνει το όνομά του ο κεντρικός δρόμος του χωριού του

Το όνομα του Βασίλη Καρρά παίρνει από σήμερα, Τετάρτη (27/12), ο κεντρικός δρόμος του Κοκκινοχωρίου Καβάλας, του χωριού του αγαπημένου τραγουδιστή, που έφυγε από τη ζωή στα 70 του μετά από μάχη με τον καρκίνο.

Όπως μεταδίδει το thestival.gr, η μετονομασία της κεντρικής οδού του χωριού του Βασίλη Καρρά ήταν μία κίνηση που αποφασίστηκε ως ελάχιστος φόρος τιμής στον σπουδαίο άνθρωπο και καλλιτέχνη μετά από σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου.

Η κεντρική πλατεία του χωριού σημειώνεται πως ήδη φέρει το όνομα «Βασίλης Καρράς».

Πρόεδρος της κοινότητας Κοκκινοχωρίου για τον Βασίλη Καρρά: «Μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο. Ήξερε ότι θα φύγει»

Με λόγια που ραγίζουν καρδιές μίλησε για τον Βασίλη Καρρά ο πρόεδρος της κοινότητας Κοκκινοχωρίου, της γενέτειρας του σπουδαίου τραγουδιστή, Χρήστος Διαμαντίδης. «Μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο. Ήξερε ότι θα φύγει» επισήμανε.

«Είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για το χωριό μας. Μας λείπει ένας συγχωριανός μας, που έδωσε τα πάντα για το χωριό. Δούλευε πολύ σκληρά για να κάνει το χωριό μας πιο όμορφο από ό,τι ήταν και καθημερινά είχε να προσφέρει, ερχόμενος από Θεσσαλονίκη. Ήταν ένας άνθρωπος που ενδιαφερόταν πάντα για τον κόσμο. Ποτέ δεν ήθελε να ξέρει κανείς ότι προσέφερε. Όποιος είχε πρόβλημα ή υγείας ή να σπουδάσει ή ό,τι άλλο, ήταν παρών», είπε στην εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

«Με είχε πάρει τηλέφωνο πρόσφατα και μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο και τον δρόμο μέχρι εκεί. Είναι κάτι που το θυμάμαι και το “βλέπω μπροστά μου”. Ήξερε ότι θα φύγει. Είχε σχέδια για το τι θα φτιάξουμε στο χωριό, όταν τον είδα πριν από 20 μέρες. Έχει κάνει πολλά πεζοδρόμια με φωτισμό, δεντροφύτευση, πλατεία, δρόμους αγροτικούς και άλλα πράγματα, που δεν ξέρω αν πρέπει να τα αναφέρω. Αν δεν ήταν ο Βασίλης μας, δεν θα ήξερε κανείς το χωριό μας. Έχουμε κάνει ό,τι καλύτερο για εκείνον, όπως το ζήτησε. Πιστεύω θα “βουλιάξει” το χωριό μας σήμερα», συμπλήρωσε ο κ. Διαμαντίδης.

«Τον γνώρισα το 1977, που ήρθε με τη γυναίκα του. Θυμάμαι ένα παλικάρι πάμπτωχο. Πήγαινα από το χωριό μου στη Δράμα με το τρακτέρ, για να ακούσω Βασίλη Καρρά. Ήθελε να κάνει κάποια πράγματα, που δεν μπορώ να τα αναφέρω. Η γυναίκα του, Χριστίνα, είναι πολύ καλός άνθρωπος, μας αγάπησε πολύ», τόνισε ο πρόεδρος του Κοκκινοχωρίου, κλείνοντας.

 




ΕΟΣ Καβάλας | Χειμερινή ανάβαση στο χιονισμένο Παγγαίο

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσε τις δράσεις του για την φετινή χρονιά ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας 1933, το Σαββατοκύριακο 16-17 Δεκεμβρίου που, όπως έχει καθιερωθεί εδώ και πολλά χρόνια ως τελευταία δράση του έτους, περιλαμβάνει νυκτερινή ανάβαση και διανυκτέρευση στο καταφύγιο του Παγγαίου.

Η χιονόπτωση της Παρασκευής που προηγήθηκε, ανάγκασε την ομάδα (12 άτομα συνολικά) να αλλάξει το αρχικό της πρόγραμμα και έτσι επέλεξαν να ξεκινήσουν  την ανάβαση τους από τα 900 μέτρα του κεντρικού δρόμου του Παγγαίου. Η νυχτερινή πορεία που έγινε υπό συνεχή χιονόπτωση, αποδείχτηκε αρκετά δύσκολη, με το χιόνι να φτάνει σε πολλά σημεία το μισό μέτρο. Τελικά χρειάστηκαν 3,5 ώρες πεζοπορίας για να φτάσουν μέχρι το καταφύγιο «Αλέξανδρος Τσιλογεώργης». Η διαμονή βέβαια σε αυτό περιλάμβανε πλήθος εδεσμάτων και την συντροφιά των τραγουδιών δίπλα στο αναμμένο τζάκι.

Η Κυριακή που ξημέρωσε σε εντελώς διαφορετικό σκηνικό, αποτέλεσε την πιο μεγάλη έκπληξη, με έναν λαμπρό ήλιο να φωτίζει τις χιονισμένες πλαγιές του βουνού και να χαρίζει εικόνες τέτοιας ομορφιάς που δύσκολα συναντάει κανείς. Αυτός ήταν και ο πιο ευχάριστος αποχαιρετισμός της χρονιάς που φεύγει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Μιας χρονιάς γεμάτης δράσεις και όμορφες αναμνήσεις για τους φίλους και τα μέλη του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καβάλας 1933.




Σε Χρυσούπολη και Ελευθερούπολη ο στενός φίλος του Τζο Μπαϊντεν, Κρις Σπύρου

Στην Καβάλα βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες ο φίλος του νέου προέδρου της Αμερικής Τζο Μπάιντεν, Κρις Σπύρου, ο οποίος πραγματοποίησε συναντήσεις με τοπικούς φορείς.

Αρχικά το βράδυ της Παρασκευής βρέθηκε στην Χρυσούπολη όπου είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Νέστου Σάββα Μιχαηλίδη εκεί όπου τέθηκε το ζήτημα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης και της επαναλειτουργίας της από τον Σάββα Μιχαηλίδη. Από την πλευρά του ο κ. Σπύρου έκανε λόγο ότι θα το μεταφέρει το θέμα προς τον πρόεδρο Τζο Μπάϊντεν.

Στην συνέχεια το βράδυ του Σαββάτου ο κ. Σπύρου βρέθηκε στον Δήμο Παγγαίου και στην Ελευθερούπολη εκεί όπου είχε συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως Χρυσόστομο.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Διαδραστική Εκπαίδευση τουριστικών πακέτων με κεντρικό θέμα το Λατρευτικό και Ιστορικό Παγγαίο

To διάστημα μεταξύ 2-3 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε διαδραστική Εκπαίδευση στο πλαίσιο της δημιουργίας των 2 νέων τουριστικών πακέτων με κεντρικό θέμα το Λατρευτικό και Ιστορικό Παγγαίο για τους εταίρους και τους συνεργάτες του “Φόρουμ Παγγαιόραμα”. Τη διοργάνωση ανέλαβε η ομάδα “Οψόμεθα Εις Φιλίππους” σε συνεργασία με το Δασικό Χωριό Παγγαίου.

Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στο Δασικό Χωριό Παγγαίου ενώ στόχος της εκπαίδευσης αποτελεί η “συνάντηση” των συνεργατών, πολιτιστικών συλλόγων φορέων και επιχειρήσεων του Παγγαίου, ώστε να ωφεληθούν μέσω της διαδραστικής εκπαίδευσης σε συλλογικό αλλά και προσωπικό επίπεδο τουριστικής ανάπτυξης και συνέργειας, με σκοπό πάντα την ανάδειξη και προώθηση του Παγγαίου μέσα από τα 2 τουριστικά πακέτα που έχουν δημιουργηθεί.




«Προσπαθούσα να κρατήσω τον πατέρα μου στη ζωή» συγκλονίζει ο γιος του άντρα που πέθανε στην Ελευθερούπολη

Όλα έγιναν λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Τετάρτης 29 Νοεμβρίου στο κέντρο της Ελευθερούπολης στην Καβάλα, σε ακόμη ένα περιστατικό όπου χρειάστηκε κάποιο ασθενοφόρο. Ο 61χρονος άνδρας βρισκόταν στην καφετέρια που δούλευε ο 18χρονος γιος του.

Ξαφνικά αισθάνθηκε αδιαθεσία και το παιδί του προσπάθησε από την πρώτη στιγμή να του προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. Περίοικοι τηλεφώνησαν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής για να καλέσουν ασθενοφόρο, όμως το μοναδικό που υπάρχει εξυπηρετούσε άλλο περιστατικό.

Στη συνέχεια κλήθηκε ασθενοφόρο από το ΕΚΑΒ της Καβάλας, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έφτασε στο σημείο περίπου δέκα λεπτά μετά την κλήση, όμως, ήταν πλέον αργά.

Ο 18χρονος γιος του άτυχου 61χρονου περιγράφει όσα έγιναν στο newsit.gr και συγκλονίζει:

«Δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο τη στιγμή που έπρεπε και ο πατέρας μου έφυγε από τη ζωή. Δεν ξέρω αν είχε προβλήματα υγείας ο πατέρας μου. Έβλεπα ότι ήταν κουρασμένος, όμως, προσπαθούσε να βρει ραντεβού για εξετάσεις στο νοσοκομείο.

Έβλεπα ότι δεν ήταν δυναμικός, ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά δεν μου έλεγε κάτι. Δεν ήθελε να με στενοχωρεί. Εγώ εκείνη τη μέρα δούλευα στην καφετέρια. Είχα σχολάσει και περίμενα να φύγω, λέει και συνεχίζει τη συγκλονιστική περιγραφή:

«Ο πατέρας μου ήταν εκεί, μού έκανε παρέα και μιλούσε με έναν φίλο του. Ξαφνικά, στα καλά καθούμενα, έβηξε δύο φορές και έπεσε κάτω. Εγώ έτρεξα αμέσως να τον βοηθήσω. Είδα ότι γύρισε η γλώσσα του και επειδή γνώριζα τι έπρεπε να κάνω, του έβγαλα τη γλώσσα για να τον βοηθήσω. Του έκανα ΚΑΡΠΑ, κάποιοι έφεραν απινιδωτή, όμως δεν ήξεραν πώς λειτουργεί… Του έδινα εγώ οξυγόνο, ήρθε και μία γιατρός να βοηθήσει. Του μιλούσα ταυτόχρονα. Του έλεγα κάνε υπομονή, κάνε κουράγιο»!

Προσπαθούσα για μισή ώρα με κάθε τρόπο να τον κρατήσω στη ζωή!

Ήμουν εγώ, ο πατέρας μου και ο Χάρος από την άλλη μεριά που προσπαθούσε να τον τραβήξει μαζί του…

Πήραν τηλέφωνο στο δικό μας Κέντρο Υγείας και κάλεσαν ασθενοφόρο, όμως δεν υπήρχε διαθέσιμο γιατί ήταν σε άλλο περιστατικό. Έχουμε μόνο ένα ασθενοφόρο σε όλο τον δήμο μας. Πού να πρωτοπάει και αυτό;

Αναγκαστικά έπρεπε να έρθει ασθενοφόρο από την Καβάλα. Όμως, όταν ήρθε ήταν ήδη αργά. Ο πατέρας μου πρέπει να είχε ήδη πεθάνει. Εγώ ό,τι μπόρεσα έκανα για να τον κρατήσω στη ζωή, όμως δεν τα κατάφερα», καταλήγει ο 18χρονος που είδε τον πατέρα του να φεύγει από τη ζωή.

newsit.gr – Άγγελος Λαμπίδης




Χιόνισε και στο Παγγαίο

Ουσιαστικά η πρώτη μέρα του χειμώνα ήταν η χθεσινή, αφού η αλλαγή του καιρού έφερε και στα χιόνια στο Παγγαίο.

Όλες οι κορυφές του μυθικού βουνού, το Αυγό, το Μάτι και το Τρίκορφο από το πρωί είναι ντυμένες στα λευκά.




Πλήθος κόσμου στην Γιορτή Τσίπουρου στη Νέα Πέραμο Καβάλας

Πλήθος κόσμου γέμισε το πρωί της Κυριακής 5 Νοεμβρίου τη Νέα Πέραμο Καβάλας για να παραστεί σε μία ακόμα Γιορτή Τσίπουρου.

Πολίτες όχι μόνο από το Νομό Καβάλας αλλά και από όλη την Περιφέρεια ΑΜ-Θ έδωσαν το παρών για να γευτούν το πολύ καλό τσίπουρο της περιοχής και όχι μόνο!!!




Δήμος Παγγαίου | 1εκατομμύριο ευρώ για τις εργασίες αποκατάστασης του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών

Την έναρξη των εργασιών για την αποκατάσταση του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών του Δήμου Παγγαίου ανακοίνωσε σε ανάρτησή του ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

“Άμεσα ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης και επανάχρησης του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών, προϋπολογισμού 1εκ€.   Το κτίριο εχει παραχωρηθεί με μακροχρόνια μίσθωση από το ΤΕΘΑ στον Δήμο Παγγαίου.   Το κτήριο της πρώην Λέσχης Αξιωματικών Ελευθερούπολης έχει κατασκευασθεί περίπου στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και αποτελείται από υπόγειο, ισόγειο και δώμα. Λειτουργούσε, έως και την παραχώρησή του στον δήμο Παγγαίου, ως χώρος εστίασης αξιωματικών του Ελληνικού Στρατού.   Το υπάρχον κτηριακό κέλυφος θα διατηρηθεί και θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες επισκευές για την αποκατάσταση βλαβών και φθορών και στην συνέχεια οι απαραίτητες εργασίες για την διαμόρφωση του πολυχώρου εκδηλώσεων, με απώτερο στόχο το εμβληματικό αυτό κτίριο να μετατραπεί σε μια κυψέλη πολιτισμού.”