Ορεστιάδα Νέα Ξανά: Κατάθεση ψηφοδελτίων για τις εκλογές

Με μεγάλη επιτυχία, ο συνδυασμός μας «Ορεστιάδα Νέα Ξανά» ολοκλήρωσε τη διαδικασία κατάθεσης των ψηφοδελτίων για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές

Νιώθω μεγάλη συγκίνηση, υπερηφάνεια και χαρά, καθώς καταφέραμε να συγκροτήσουμε ένα ισχυρό ψηφοδέλτιο που απαρτίζεται από πρόσωπα όλων των ηλικιών, όλων των επαγγελμάτων, πρόσωπα με αρχές και διάθεση προσφοράς.

Η ικανοποίηση είναι ακόμα μεγαλύτερη, όταν σκέφτομαι ότι πολλοί από τους ανθρώπους μας συμμετέχουν για πρώτη φορά στη διαδικασία των εκλογών. Θέλω να ευχαριστήσω έναν προς έναν τους 195 υποψηφίους, που στηρίζουν το όραμά μας και συμμετέχουν στην παράταξή μας.

Άνθρωποι με τις δικές τους ξεχωριστές διαδρομές ενώνουν δυνάμεις για να αλλάξουμε την πορεία του Δήμου μας, να επαναφέρουμε την ελπίδα και να εργαστούμε σκληρά για να θέσουμε τις βάσεις για το μέλλον.

Σε μια περίοδο που ο Έβρος πλήττεται από τις καταστροφικές πυρκαγιές και τα διαχρονικά προβλήματα της ακριτικής μας περιοχής βγαίνουν εκκωφαντικά στην επιφάνεια, είναι χρέος μας να πορευτούμε ενωμένοι, με ειλικρίνεια, σχέδιο και διεκδικητικότητα.

Και δεσμευόμαστε για αυτό.

Ζητάμε τη στήριξή σας για να ανατρέψουμε τη στασιμότητα των τελευταίων χρόνων, να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνδημοτών μας και να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας.

Μαζί, μπορούμε να φέρουμε νέες ιδέες και αξίες και να δημιουργήσουμε ένα Δήμο καινοτόμο και ελκυστικό.

Αλλάζουμε. Ενώνουμε. Δημιουργούμε.

Για ένα Δήμο, μια Ορεστιάδα Νέα Ξανά._

ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΝΕΑ ΞΑΝΑ

Υποψήφιος Δήμαρχος Ορεστιάδας

Διαμαντής Παπαδόπουλος




Νέα φωτιά στα Λάβαρα Εβρου – Μήνυμα του 112 για εκκένωση προς Ορεστιάδα

Φωτιά ξέσπασε στα Λάβαρα του Έβρου το μεσημέρι της Δευτέρας (21.08.2023) με το 112  να  δίνει εντολή για εκκένωση του οικισμού

Η φωτιά εκδηλώθηκε σε δασική περιοχή στα Λάβαρα Εβρου και στο σημείο επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις.

Για την κατάσβεση της φωτιάς στα Λάβαρα επιχειρούν 12 πυροσβέστες με 5 οχήμαρα και δύο αεροσκάφη.

newsit.gr

 




Ορεστιάδα Νέα Ξάνα: Νέοι Υποψήφιοι συστρατεύονται με τον Διαμαντή Παπαδόπουλο

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος  Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος με την  παράταξη “Ορεστιάδα Ξανά” καλοσωρίζει τους νέους του υποψηφίους

“Κάθε μέρα και πιο πολλοί, κάθε μέρα και πιο δυνατοί!

Τέσσερις (4) ακόμη άνθρωποι του Τόπου μας, τέσσερις ακόμη συνδημότες μας με όρεξη για ζωή, με όρεξη για προσφορά, αποφάσισαν να αγωνιστούν να αγωνιστούν για μία ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΝΕΑ ΞΑΝΑ!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Ν Ορεστιάδας, Διαμαντής Παπαδόπουλος και Επικεφαλής της Παράταξής μας, τους καλωσορίζει και τους ευχαριστεί για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στη Νέα ημέρα που ξημερώνει για το Δήμο Ορεστιάδας, μία ημέρα με Ζωντάνια και Αισιοδοξία!

Από σήμερα στον αγώνα μας προστίθενται, οι:

  • Βαρελάς Χαράλαμπος του Οδυσσέα – 55 ετών – Στρατιωτικός ε.α.
  • Κουτουκίδης Ζήσης του Αθανασίου – 35 ετών – Ιδ. Υπάλληλος
  • Μαρουλίδης Χρήστος του Δημητρίου – 59 ετών – Εργάτης Γεν. Καθηκόντων
  • Μπραϊκούδη Ευαγγελία του Βασιλείου – 48 ετών – Εκπαιδευτής Τεχνικός ΚΔΑΠΜΕΑ

Συνεχίζουμε αποφασισμένοι και σίγουροι, με γνώση, σχέδιο και οργάνωση”.




Ορεστιάδα Νέα Ξανά: “Βλέπετε τίποτε καινούργιο στην εφαρμοσμένη πολιτική του κ. Μαυρίδη; Κάτι νέο;”

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Ορεστιάδας κ. Διαμαντής Ππαδόπουλος :

“Τι Μαυρίδης, τι Μαυρογιαλούρος …

Τακτικές που μοιάζουν παλιότερες και από το 1965, (χρονιά που γυρίστηκε η γνωστή Ελληνική ταινία «Υπάρχει και φιλότιμο»), εφαρμόζει … «στα τελευταία της» η Δημοτική Αρχή του κ. Μαυρίδη.

Τον Μαυρογιαλούρο και τους παρατρεχάμενους κομματάρχες του, θυμίζουν οι τροποποιήσεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Δ.Ε.Υ.Α.Ο., που πριν λίγες ημέρες ψηφίστηκαν από το Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης, με μία μόνο αρνητική ψήφο.

Στόχος είναι μετά τις εκλογές να ανοίξει ο δρόμος για την φωτογραφική πρόσληψη και «επαγγελματική τακτοποίηση», τέκνου γνωστής οικογενείας από Δημοτική Ενότητα του Δήμου μας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ακουστεί ο «Θούριος» (εμβατήριο) της νίκης στο χωριό που θα σημαίνει ότι η κινητοποίηση του πατέρα, «συν γυναιξί και τέκνοις», θα έχει αποδειχθεί αποτελεσματική για την παράταξη.

Συμπερασματικά, ο «Μαυρογιαλούρος της Ορεστιάδας», δεν έχει εμπιστοσύνη ούτε στους πιο δικούς του, αφού απαιτεί πρώτα το αποτέλεσμα και μετά θα καταβάλει την αποζημίωση για τον κόπο του «εργαζόμενου». Το «καρότο» εμφανίστηκε αλλά θα κρέμεται μπροστά από το μουλάρι, οπωσδήποτε μέχρι το τέλος των εκλογών και αναλόγως ανταμείβεται.

Είπατε τίποτε περί αξιοκρατίας και διαφάνειας στη Δημοτική Αρχή του κ. Μαυρίδη; Ακούσατε καμία πρόταση για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των νέων ανθρώπων στην πολιτική; Αισθανθήκατε την απογοήτευση των νέων και τις αιτίες του braindrain εξαιτίας του οποίου τα στελέχη του κ. Μαυρίδη και ο ίδιος, χύνουν συχνότατα κροκοδείλια δάκρυα; Βλέπετε τίποτε καινούργιο στην εφαρμοσμένη πολιτική του κ. Μαυρίδη; Κάτι νέο;

Όμως η ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ, μπορεί να γίνει ΝΕΑ ΞΑΝΑ! Θα την κάνουμε ΜΑΖΙ! Με την ορμή και την ελπίδα των νέων σε προτεραιότητα, γιατί αυτοί δικαιούνται να αποφασίζουν πρώτοι για το μέλλον του Δήμου που θα ζήσουν. Αλλά και με τους μεγαλύτερους σε ηλικία που εκπροσωπούν τις υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας μας και ξέρουν ότι οι «Μαυρογιαλούροι» απέθαναν εδώ και χρόνια, ήδη απαξιωμένοι στη μνήμη μας”




Ορεστιάδα Νέα Ξανά: Νέοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον συνδυασμό

Η Δημοτική Παράταξη Ορεστιάδα Νέα Ξανά με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Διαμάντη Παπαδόπουλο καλοσωρίζει δύο νέα μελη με τον συνδυασμό

“Όλο και περισσότεροι αγκαλιάζουν την Ομάδα μας, όλο και περισσότεροι εμπιστεύονται την Ομάδα μας!

Δύο ακόμη νέοι συνδημότες μας αποφάσισαν να τολμήσουν και να δώσουν δίπλα μας ένα αγώνα, έναν αγώνα για να Δημιουργήσουμε, έναν αγώνα με Αρχές, Αξίες και Ιδανικά, όπως
Σεβασμός και η Αξιοπρέπεια!

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Ν. Ορεστιάδας, Διαμαντής Παπαδόπουλος και επικεφαλής της Παράταξής μας τους καλωσορίζει και τους ευχαριστεί προπάντων για την εμπιστοσύνη
τους!

Με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώνουμε καθημερινά ότι η συμπάθεια των συνδημοτών μας προς την Παράταξή μας “ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ ΝΕΑ ΞΑΝΑ” γιγαντώνεται, δίνοντάς μας την απαραίτητη
δύναμη και πίστη ότι έρχονται χρόνια όμορφα για όλους μας, χρόνια που θα φέρουν ΞΑΝΑ πίσω τα χαμόγελα σε όλους μας! ”

Από σήμερα στον αγώνα μας προστίθενται, οι:

  1. Κεσκίνη Άννα του Νικολάου – 48 ετών – Αγρότισσα
  2. Παπαδόπουλος Χριστόδουλος του Αθανασίου – 41 ετών – Μηχανολόγος
    Μηχανικός

Συνεχίζουμε αποφασισμένοι και σίγουροι, με γνώση, σχέδιο και οργάνωση.




Η Χορωδία του Δήμου Θάσου στα «ΟΡΕΣΤΕΙΑ 2023»

Τη Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023 η Χορωδία Δήμου Θάσου συμμετείχε στο 2 ο Χορωδιακό Φεστιβάλ που διοργάνωσε ο Μουσικός Πολιτιστικός Σύλλογος “ΑΠΟΛΛΩΝ” Ορεστιάδας, υπό την Αιγίδα του Δήμου Ορεστιάδας.

Τις καλύτερες κριτικές και το θερμότερο χειροκρότημα απέσπασε στην Ορεστιάδα η Χορωδία Δήμου Θάσου με τη συμμετοχή της στις επετειακές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση των 100 ετών από την ίδρυση της πόλης. Η επιλογή των τραγουδιών όσο και η πολυφωνική ερμηνεία τους ξεσήκωσαν τους θεατές και μετέφεραν τη μελωδική νησιωτική αύρα της Θάσου.

Μια επιτυχημένη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε στο Υπαίθριο Θέατρο Ορεστιάδας με τη συμμετοχή πολύ αξιόλογων χορωδιών από τη Θεσσαλονίκη, το Σουφλί, του Δήμου Θάσου και των οικοδεσποτών.

Τη Χορωδία του Δήμου Θάσου διηύθυνε χαρισματικά η Αργυρώ Παπαλάσκαρη και συνόδεψε στο πιάνο η καθηγήτρια μουσικής Πελαγία Αναγνωστάκη.

Στη μουσική βραδιά παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Ορεστιάδας κ. Βασίλειος Μαυρίδης, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Ο. κ. Δημήτριος Βαρσαμακίδης, ο συντοπίτης μας κ. Γιάννης Βαβίας και πλήθος κόσμου.

Τη Χορωδία του Δήμου Θάσου συνόδευσε η άξια εκπρόσωπος του νησιού μας και πολυβραβευμένη ποιήτρια και συγγραφέας κ. Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου Φιλιππίδη. Με ένα σύντομο και περιεκτικό λόγο μετέφερε τους χαιρετισμούς του Δημάρχου μας κ.Ελευθέριου Κυριακίδη, του Προέδρου της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. κ. Γεώργιου Κουτσουμανή και ανέδειξε τις ομορφιές του νησιού μας. Τέλος προσκάλεσε τους παρευρισκόμενους να επισκεφθούν τη Θάσο ώστε να απολαύσουν από κοντά τη φιλοξενία των κατοίκων της, τα όμορφα τοπία της και τις πολιτιστικές της εκδηλώσεις.

Η βραδιά έκλεισε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και ένα υπέροχο γλέντι που με μεράκι και πνεύμα φιλοξενίας φρόντισαν για όλους τους καλεσμένους τους οι διοργανωτές.




Έβρος: Νέα προθεσμία έλαβαν για να απολογηθούν οι πέντε συνοριοφύλακες

Στον χώρο των δικαστηρίων είχαν συγκεντρωθεί οι σύζυγοί τους

Στις 9.45 σήμερα το πρωί πέρασαν την πόρτα του Ανακριτή Ορεστιάδας οι πέντε συνοριοφύλακες από το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου τους οποίους βαρύνουν αδικήματα που αφορούν την διακίνηση μεταναστών στο ελληνικό έδαφος.

Οι πέντε συνοριοφύλακες που με απόφαση της Ελληνικής Αστυνομίας έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, μαζί με τους συνηγόρους υπεράσπισης, ζήτησαν και έλαβαν νέα προθεσμία για αύριο Σάββατο στις 10 το πρωί, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Να σημειωθεί ότι στον χώρο των δικαστηρίων είχαν συγκεντρωθεί οι σύζυγοι των πέντε ανδρών οι οποίοι όλο αυτό το χρονικό διάστημα από την ημέρα της σύλληψης τους κρατούνται στην ΑΔ Ορεστιάδας.

 

Πηγή: protothema.gr




Επίσκεψη του Προέδρου Της Ελληνικής Λύσης σε Ορεστιάδα και Αλεξανδρούπολη

Την πόλη της Ορεστιάδας θα επισκεφθεί ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος την προσεχή Κυριακή 4 Ιουνίου 2023, συνοδεία υποψηφίων βουλευτών και στελεχών του κόμματος

Συγκεκριμένα, ο κος Βελόπουλος θα φθάσει στην Ορεστιάδα στις 10:30 το πρωί της Κυριακής και θα περιοδεύσει στο κέντρο της πόλης, όπου θα έχει την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους κατοίκους για τα προβλήματα που τους απασχολούν.

Ακολούθως ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης θα μεταβεί στην Αλεξανδρούπολη, όπου στις 13:30 μ.μ. θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου σε αίθουσα του ξενοδοχείου GRECOTEL GRAND HOTEL EGNATIA (Εγνατία PARK, ΤΚ 68100 τηλ.2251038000).




Ορεστιάδα: Ανθοκομική Έκθεση για Δωρεά βιβλίων

Χαρίστε τα παλιά σας βιβλία και «δώστε ζωή» στις βιβλιοθήκες της περιοχή σας!

Το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Ορεστιάδας και συγκεκριμένα η Ομάδα Παιδείας,  με ιδιαίτερη  χαρά και τιμή, θα συμμετέχει στη φετινή 18η Ανθοκομική Έκθεση Ορεστιάδας και Έκθεση Βιβλίου.

Συγκεκριμένα θα  λάβει χώρα, τη χρονική περίοδο, από την Πέμπτη 4 μέχρι την Κυριακή 7 Μαίου  2023, στο Άλσος Ανδριανουπόλεως( στα Πεύκα).

Έτσι, λοιπόν, με αίσθημα αρωγής, την Κυριακή 7 Μαίου 2023, τις απογευματινές ώρες, 17:00 – 21:00, θα πραγματοποιήσει σε συνεργασία με τη Εθελοντική Ομάδας Νέας Βύσσας, συλλογή παλιών βιβλίων, προκειμένου να παραχωρηθούν στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Νέας Βύσσας.

Η συνδρομή σας θα είναι πολύτιμη.




Σύλληψη ημεδαπού στην Ορεστιάδα για παραβίαση νόμων

Συνελήφθη στις 30 Απριλίου το βράδυ στην Ορεστιάδα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ορεστιάδας ένας ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για παραβάσεις των νόμων περί ναρκωτικών, περί
όπλων και περί βεγγαλικών, πυροτεχνημάτων, φωτοβολίδων και παιδικών αθυρμάτων.

Οι αστυνομικοί εντόπισαν τον δράστη να απορρίπτει στο έδαφος αντιλαμβανόμενος την παρουσία τους, μία συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 8,7 γραμμαρίων η οποία και κατασχέθηκε, ενώ ακολούθως τράπηκε πεζός σε φυγή πλην όμως ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη.

Συνολικά κατασχέθηκαν: 

  • 17 συσκευασίας ακατέργαστης κάναββης
  • 1 συσκευασία με κοκαΐνη συνολικού βάρους 8,5 γραμμάρια
  • 1 συσκευασία με μικροποσότητα ναρκωτικής ουσίας
  • 2 ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας
  • 1 πτυσσόμενο μεταλλικό γκλοπ
  • 3 κροτίδες
  • χρηματικό ποσό
  • 2 κινητά τηλέφωνα

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενήργησε η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.




Ημερίδα της Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Ορεστιάδας

Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) Ορεστιάδας της Π.Ε. Έβρου, σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, διοργανώνουν ημερίδα με θέμα «Αξιοποίηση εντόμων σαν πηγή θρεπτικών συστατικών για τις ζωοτροφές: Κυκλική Οικονομία στην πράξη».

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Ορεστιάδα, την Τετάρτη 10 Μαϊου 2023 στις 5.30 μ.μ, στο
αμφιθέατρο «Ζαφείρης Άμπας» της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας
του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ). Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ημερίδας απευθύνεται στο ευρύ κοινό και
κυρίως σε νέους αγρότες, κτηνοτρόφους ή/και παραγωγούς, οι οποίοι απασχολούνται στον κλάδο της αγροτικής παραγωγής/κτηνοτροφίας.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας:

 

Οι ομιλητές, θα αναφερθούν σε διάφορα ζητήματα όσο αφορά την σίτηση των ζώων και την αξιοποίηση τως εντόμων ως ζωοτροφή. Επίσης, επιπλέον ζητήματα που θα σχολιαστούν είναι η αξιοποίηση φαρμακευτικών φυτών στην μαζική εκτροφή εντόμων, τις επιδράσεις που θα έχει η χρήση τους στις ζωοτροφές σχετικά με την μακροζωία των ζώων αλλά και τη λειτουργία μονάδας εκτροφής εντόμων.

Η αφίσα της διοργάνωσης:




Τραγωδία στην Ορεστιάδα: Η 54χρονη που σκοτώθηκε στο τροχαίο πήγαινε στα γενέθλια του εγγονού της

Ήταν τόσο σφοδρή η σύγκρουση που για τον απεγκλωβισμό των θυμάτων χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής

Σοκαρισμένος είναι ολόκληρος ο Έβρος, από το τροχαίο δυστύχημα στις 12.50 σήμερα το μεσημέρι στην εθνική οδό Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου στο ύψος του Σάκκου Ορεστιάδας, με τραγικό απολογισμό 3 νεκρούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Evros-news.gr, η 54χρονη που ήταν ο οδηγός του Ι.Χ αυτοκινήτου και έμενε στην Ορεστιάδα αν και ήταν από το χωριό Δίκαια, πήγαινε στα Ρίζια για τα γιορτάσει με την οικογένεια της μιας απ΄ τις δυο κόρες της, τα γενέθλια του εγγονιού της. Δυστυχώς έχασε την ζωή της όταν έπεσε πάνω της το λευκό βαν που οδηγούσε ο 85χρονος συνταξιούχος ταξιτζής από τη Νέα Βύσσα, που σκοτώθηκε και αυτός ακαριαία, όπως και ο 48χρονος συγχωριανός του που ήταν συνεπιβάτης στο φορτηγάκι και άφησε πίσω του ορφανό ένα μικρό κοριτσάκι.

Όπως γράφει το evros24.gr από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, τα δύο οχήματα, ένα ΙΧ κι ένα επαγγελματικό, έγιναν μια άμορφη μάζα από λαμαρίνες και για τον απεγκλωβισμό των θυμάτων χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής.

Η επίσημη ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας

Την 22-4-2023 και ώρα 12.50, στο 117ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 54χρονη ημεδαπή συγκρούστηκε μετωπικά με Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 85χρονος ημεδαπός και επέβαινε 48χρονος ημεδαπός, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό των οδηγώνκαι του συνεπιβάτη, οι οποίοι μεταφέρθηκαν αντίστοιχα στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου και στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας.Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ορεστιάδας.

 




Τραγωδία στην Ορεστιάδα: Τρεις νεκροί μετά από σύγκρουση αυτοκινήτων – Σοκαριστικές εικόνες

Για τον απεγκλωβισμό των θυμάτων χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής

Ακαριαίος ήταν ο θάνατος για δύο άνδρες και μία γυναίκα, μετά τη σφοδρή μετωπική σύγκρουση των οχημάτων στα οποία επέβαιναν, στο ύψος του χωριού Σάκκος Ορεστιάδας, το μεσημέρι του Σαββάτου (22/04/2023).

Όπως γράφει το evros24.gr από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, τα δύο οχήματα, ένα ΙΧ κι ένα επαγγελματικό, έγιναν μια άμορφη μάζα από λαμαρίνες και για τον απεγκλωβισμό των θυμάτων χρειάστηκε η επέμβαση της πυροσβεστικής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οδηγός στο ΙΧ αυτοκίνητο ήταν μια γυναίκα, κάτοικος Ορεστιάδας με καταγωγή από τα Δίκαια και στο επαγγελματικό αυτοκίνητο οδηγός (ηλικίας 85 ετών περίπου) και συνοδηγός ήταν δύο άνδρες με καταγωγή από τη Νέα Βύσσα. Τα αίτια του δυστυχήματος διερευνά η Τροχαία Ορεστιάδας.

evros24.gr




Ορεστιάδα | Στον ανακριτή σήμερα ο στρατιωτικός που κατηγορείται για ασέλγεια σε ανήλικο

Ορεστιάδα: Ο στρατιωτικός από την πλευρά του είχε καταγγείλει τον ανήλικο για ξυλοδαρμό σε βάρος του.

Στον Ανακριτή του Στρατοδικείου Ξάνθης οδηγείται σήμερα ο στρατιωτικός από την Ορεστιάδα που κατηγορείται ότι ασέλγησε σε ανήλικο, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.

Η περίεργη αυτή υπόθεση αφορά περιστατικό που σημειώθηκε το Σάββατο (02/4)σε μια αποθήκη του ΟΣΕ στην Ορεστιάδα. Εκεί ο στρατιωτικός υποστήριξε πως συνάντησε έναν άγνωστο, νεαρής ηλικίας, με τον οποίο είχαν γνωριστεί σε μια διαδικτυακή εφαρμογή.

Όπως κατήγγειλε ο 25χρονος στρατιωτικός, ο άγνωστος τον καταδίωξε, τον χτύπησε με γροθιές στο πρόσωπο και στο σώμα και επιχείρησε να του κλέψει το κινητό τηλέφωνο. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να εντοπίσουν τον νεαρό, ο οποίος ήταν μόλις 14 ετών και αφού προσήχθη στη συνέχεια ομολόγησε.

Σημειώνεται ότι ο ανήλικος που πέρασε χθες το μεσημέρι την πόρτα του Ανακριτή στην Ορεστιάδα, αφέθηκε ελεύθερος με απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

Πηγή: newsbomb.gr