Γυναικοκτονία στη Σαλαμίνα: Κυνική ομολογία από τον 71χρονο δράστη | Το καρτέρι θανάτου που είχε στήσει

Με την ομολογία του 71χρονου αργά το βράδυ της Τρίτης στους αστυνομικούς του ανθρωποκτονιών, ολοκληρώθηκε το παζλ της δολοφονίας της 43χρονης στη Σαλαμίνα.

Η γυναίκα, μητέρα ενός ανήλικου παιδιού βρήκε τραγικό θάνατο τα ξημερώματα της Τρίτης στο σπίτι της μητέρας της όπου κυριολεκτικά κρυβόταν καθώς ο σύντροφός της, είχε δείξει από καιρό τις άγριες προθέσεις του.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω»

Ο 71χρονος ομολόγησε ότι ήταν αυτός που την εκτέλεσε εν ψυχρώ με κυνηγετική καραμπίνα, υποστηρίζοντας ότι διέπραξε το έγκλημα λόγω «ερωτικής αντιζηλίας».

Εντοπίστηκε και συνελήφθη λίγο μετά τις 7 το απόγευμα χθες,  στο Κερατσίνι. Ο δράστης εντοπίστηκε, έχοντας σταθμεύσει το αυτοκίνητο του θύματος με το οποίο είχε διαφύγει και δίπλα του είχε την καραμπίνα με την οποία πυροβόλησε και σκότωσε την  43χρονη. Οδηγήθηκε στην Ασφάλεια Πειραιά για να εξεταστεί, όπου ομολόγησε το έγκλημά του και σχηματίζεται δικογραφία σε βάρος του.

Κυνικός

Ο 71χρονος σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία και στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω» φέρεται να είπε κυνικά o 71χρονος, στους αστυνομικούς.

Πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα.

Ο 71χρονος θεωρώντας ότι η άτυχη μητέρα ήταν «κτήμα» του, δεν μπορούσε να «χωνέψει» το γεγονός ότι του είχε ζητήσει να χωρίσουν και την ίδια ώρα το ότι η γυναίκα είχε βρει τη δύναμη να τον καταγγείλει.

Όπως ομολόγησε, την καραμπίνα με την οποία δολοφόνησε την σύντροφό του την αγόρασε πριν από μερικές ημέρες μαζί με τις σφαίρες από έναν άγνωστο σε λαϊκή του νησιού.

Η καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία

Η 43χρονη στις 2 Δεκεμβρίου είχε καταγγείλει τον 71χρονο στις Αρχές για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση.

Όπως ανέφερε η ίδια στους αστυνομικούς, το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα στις 22:40, ο άνδρας τη χτύπησε, την απείλησε και την έβρισε στο σπίτι όπου διέμενε με τον 15χρονο γιο της.

Χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της

Πληροφορίες ανέφεραν ότι στην καταγγελία της υποστήριζε ότι ο σύντροφός της, χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της. Απείλησε πως θα την σκοτώσει, και στη συνέχεια πήρε το κινητό της και το αυτοκίνητό της και έφυγε.

«Μετά το ξύλο, της πήρε το αμάξι και το κινητό, μάλλον το ήθελε για να φωνάξει βοήθεια, και μετά ξαναγύρισε και άκουσα την κοπέλα να φωνάζει. Εκεί πρέπει να της έσπασε το πόδι», είπε ένας γείτονας.

Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» και την εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης η γυναίκα δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

«H γυναίκα είχε την εφαρμογή στο κινητό της και είχε λάβει σαφείς οδηγίες από τους αστυνομικούς είτε να ενημερωθούν αν τον δουν κοντά στην περιοχή ή να ενεργοποιηθεί το panic button», ανέφερε η εκπρόσωπος της Αστυνομίας.

Της είχε στήσει καρτέρι

Η γυναικοκτονία έγινε νωρίς χθες το πρωί στην οδό Αίαντος στη Σαλαμίνα. Οι γείτονες άκουσαν γύρω στις 7 το πρωί φασαρία από το συγκεκριμένο σπίτι. Σχεδόν ταυτόχρονα με τις φωνές άκουσαν και δύο πυροβολισμούς και άμεσα ειδοποίησαν την αστυνομία.

Ο δράστης την αιφνιδίασε και την πυροβόλησε με το κυνηγετικό όπλο 2 φορές ίσως από το μικρό τζάμι της πόρτας του πατρικού της σπιτιού, που βρέθηκε σπασμένο.

Την άτυχη γυναίκα βρήκε νεκρή η μητέρα της νωρίς το πρωί.

Την τραγική σκηνή που εκτυλίχθηκε μετέφερε στην ΕΡΤ, ένας γείτονας: «Γύρω στις 8 και κάτι «Το παιδί μου, το παιδί μου» και τρέχω ανθρώπινο, γειτόνισσα είναι και τρέχω να βοηθήσω και βλέπουμε δυστυχώς την κοπέλα μπροστά στην πόρτα, νεκρή. Αίμα δεν φαινόταν γιατί είχε χτυπηθεί στην κοιλιακή χώρα και ήταν στην πλάτη της σκεπασμένη με ένα σεντόνι. Είχε το θράσος και την σκέπασε κιόλας.

Όπως όλα δείχνουν ο δράστης γνώριζε την πρωινή ρουτίνα του θύματος και την ώρα που αυτή θα ήταν μόνη στο σπίτι.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι.

Εκεί φέρεται να έμεινε για κάποιες ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο που είχε αρπάξει από τη σύντροφό του, να φορτίζει.

Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.

 




Η κυνική ομολογία του 71χρονου που σκότωσε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | «Την έπιασα με άλλον, ας πάω φυλακή»

«Τη σκότωσα, γιατί την έπιασα με άλλον. Τα είχα τόσα χρόνια μαζί της και το έκανε αυτό σε εμένα; Ε, ας πάω φυλακή τώρα».

Με αυτά τα λόγια φέρεται να ομολόγησε την πράξη του στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πειραιά ο 71χρονος, που συνελήφθη και κατηγορείται για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ηλικιωμένος άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα, περιγράφοντας και τα δευτερόλεπτα της δολοφονίας. «Περίμενα για λίγη ώρα. Όταν είδα ότι έφυγε το παιδί, πήγα στην πόρτα του σπιτιού και είδα ότι ήταν ανοιχτή. Μπήκα, την πυροβόλησα και πήγα να φύγω. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου, αλλά στη συνέχεια έσπασα το τζάμι, για να δω αν ήταν ακόμη ζωντανή», φέρεται να είπε, σύμφωνα με πληροφορίες κατά την προανάκριση. Ο 71χρονος σήμερα το πρωί αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά, ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία. Στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία, για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

Το τζάμι που έσπασε ο 71χρονος

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας από την πρώτη στιγμή είχαν στρέψει το ενδιαφέρον τους στον συγκεκριμένο, καθώς σε αυτόν οδηγούσε η καταγγελία που είχε κάνει το Σάββατο (2/12) η 43χρονη γυναίκα στο Α.Τ. Σαλαμίνας, μόλις τρία 24ωρα πριν τη δολοφονία της. Τότε είχε μηνύσει τον ηλικιωμένο σύντροφό της για ενδοοικογενειακή βία, απειλή και υπεξαίρεση, ενώ είχε αναφέρει στους αστυνομικούς πως ο 71χρονος δεν είχε διστάσει να ασκήσει λεκτική και σωματική βία στον 15χρονο γιο της (σ.σ. παιδί από το γάμο της με έναν άλλον άνδρα). Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» , την οποία και εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης (5/12) δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι. Εκεί έκατσε για περίπου 3-4 ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ, όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν, έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο της συντρόφου του να φορτίζει στη συγκεκριμένη καφετέρια. Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.




Δολοφονία Άλκη Καμπανού: Ο 21χρονος Α.Γ. ομολόγησε – «Εγώ τον μαχαίρωσα στο πόδι»

«Είμαι σίγουρος και πεπεισμένος όμως ότι έγινε από εμένα. Το κατάλαβα από το πώς ήταν το τραύμα» είπε στην απολογία του ο 21χρονος.

Ο δεύτερος κατηγορούμενος στη δική του Άλκη Καμπανού, ομολόγησε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης το πρωί της Πέμπτης ότι ήταν αυτός που τραυμάτισε με μαχαίρι στο πόδι τον 19χρονο που έχασε τη ζωή του.

Ξεκινώντας την απολογία του, ο 21χρονος Α.Γ. ομολόγησε την άμεση εμπλοκή του στη δολοφονική επίθεση του 19χρονου και τον τραυματισμό των δύο φίλων του ενώ παραδέχτηκε ότι χτύπησε τον Άλκη Καμπανό το βράδυ της 1ης Φεβρουαρίου.

«Όπως από την αρχή έχω παραδεχτεί τη συμμετοχή μου στην επίθεση εις βάρος του Άλκη και των υπολοίπων παιδιών, μέσα από τη φυλακή με όλο το βάρος που έχω, συνειδητοποίησα το λάθος μου και τι προξένησα για όλο αυτό το συμβάν. Θέλω και πρέπει να ζητήσω μια τεράστια συγνώμη στην οικογένεια αυτή και ειδικά στους γονείς και την αδελφή του Άλκη» είπε αρχικά.

«Όλο αυτόν τον καιρό δεν ξέρω πώς το έχω αντιμετωπίσει. Ήθελα να πω ότι ο χρόνος δυστυχώς δεν γυρίζει πίσω, μακάρι να ήμουν εγώ στη θέση του Άλκη, να είχα πάρει εγώ αυτή τη θέση και να μην ήταν αυτό το παιδί εκεί που βρίσκεται σήμερα» ανέφερε στην συνέχεια της απολογίας του.

Ο 21χρονος, με σκυμμένο το κεφάλι, παραδέχτηκε ότι ήταν αυτός που τραυμάτισε τον Άλκη Καμπανό στην μηριαια αρτηρία, με το μαχαίρι που είχε στην κατοχή του το μοιραίο βράδυ.

«Εγώ είμαι αυτός που χτύπησα τον Άλκη στο πόδι. Δε το θυμάμαι τόσο καλά, απλώς παρακολουθώντας όλο αυτό το δικαστήριο, τις τελευταίες δύο – τρεις εβδομάδες το συνειδητοποίησα ακούγοντας όλους τους ιατροδικαστές και όλη τη διαδικασία του δικαστηρίου. Είναι πολύ δύσκολο να θυμηθώ όλο αυτό το συμβαν. Έμαθα την επόμενη ημέρα μετά από αυτό ότι είχε φύγει ένα παιδί και σοκαρίστηκα. Πρέπει και θέλω να γνωρίζουν οι γονείς αυτοί την αλήθεια. Από την πρώτη στιγμή ήμουν ειλικρινής, απλά δεν το θυμόμουν, δεν το είχα τόσο καθαρά στο μυαλό μου. Έχω τις αμφιβολίες μου ακόμα αν το έκανα, αλλά σε συζήτηση με τους δικηγόρους και τους ιατροδικαστες μου εξήγησαν τις δικές τους εκδοχές. Είμαι σίγουρος και πεπεισμένος όμως ότι έγινε από εμένα. Το κατάλαβα από τη φωτογραφία, από το πώς ήταν το τραύμα. Είμαι σίγουρος».

«Μακάρι να γύρναγα πολύ πίσω τον χρόνο να μη γινόταν όλο αυτό το συμβάν. Απλώς η μνήμη μου δεν είναι τόσο καθαρή ακόμα. Συγγνώμη για το κακό που προξένησα σε όλη την οικογένεια» πρόσθεσε ο δεύτερος από τους 12 κατηγορούμενος.

Η απολογία του 21χρονου συνεχίζεται.

 

Πηγή: protothema.gr




Le Soir για Καϊλή: Ομολόγησε ότι ζήτησε από τον πατέρα της να κρύψει τα χρήματα

Στην ομολογία ότι ζήτησε από τον πατέρα της να κρύψει ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων που βρέθηκαν στο σπίτι της προχώρησε η Εύα Καϊλή, σύμφωνα με τη βελγική εφημερίδα «Le Soir».

Επίσης, αναφέρεται ότι η ευρωβουλευτής την Πέμπτη πρέπει να εμφανιστεί ενώπιον του προδικαστικού συμβουλίου, το οποίο θα αποφασίσει για τυχόν περαιτέρω κράτηση.

Την ίδια ώρα η ιταλική εφημερίδα «La Repubblica» αναφέρει σε ρεπορτάζ στην ιστοσελίδα της ότι η Ελληνίδα ευρωβουλευτής ομολόγησε ενώπιον του Βέλγου εισαγγελέα, Μισέλ Κλεζ, ότι γνώριζε για τις δραστηριότητες του Παντσέρι αλλά και για τις βαλίτσες με τα χρήματα.

Ωστόσο, όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ η ίδια προσπάθησε να υποβαθμίσει τις ευθύνες της.

«Είναι αλήθεια, γνώριζα για τις δραστηριότητες του κ. Παντσέρι. Γνώριζα ότι στο σπίτι μου υπήρχαν βαλίτσες γεμάτες λεφτά», φέρεται να είπε η Εύα Καϊλή.
Και όπως σημειώνουν και οι συντάκτες του άρθρου, «από την άλλη, μάλλον δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι άλλο αφού, όταν η βελγική αστυνομία μπήκε στο σπίτι της, ήταν αυτή που τηλεφώνησε στον πατέρα της και του έδωσε εντολή να κρύψει τα χρήματα. Τον έπιασαν στο Sofitel, ένα από τα πιο όμορφα ξενοδοχεία της πόλης, με μια βαλίτσα γεμάτη με λεφτά». Επιπλέον, επικαλούμενοι έγγραφα Βέλγων ανακριτών, οι δημοσιογράφοι της ιταλικής εφημερίδας αναφέρουν ότι «μετά τη σύλληψη του συζύγου της, η Καϊλή προσπάθησε να προειδοποιήσει τον Παντσέρι και δύο ευρωβουλευτές για την παρούσα έρευνα, με αποτέλεσμα τελικά οι αρχές να συλλάβουν και την ίδια, κάτι που δεν προβλεπόταν σε πρώτο στάδιο».

Στα δημοσιεύματα αναφέρεται ότι όταν ο σύντροφος της κυρίας Καϊλή, ο Φραντσέσκο Τζόρτζι, ανακρίθηκε παραδέχτηκε ότι ήταν μέλος μιας οργάνωσης που χρησιμοποιεί τόσο το Μαρόκο όσο και το Κατάρ για να παρεμβαίνει στις ευρωπαϊκές υποθέσεις. Επίσης, σύμφωνα με τη «Le Soir», ο Παντσέρι φέρεται να «δείχνει» ως αποδέκτη δώρων από το Κατάρ και τον σοσιαλιστή ευρωβουλευτή, Μαρκ Ταραμπέλα.

To περιοδικό Knack κάνει λόγο και για την επιχείρηση της αστυνομίας που έλαβε χώρα στις 9 Δεκεμβρίου. Στο εν λόγω απόσπασμα με τίτλο «Πανικός» επισημαίνεται ότι «η αστυνομία σταμάτησε τον Φραντσέσκο Τζόρτζι λίγο αφότου έφυγε από το διαμέρισμά τους στην ευρωπαϊκή συνοικία την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου. Τότε, η Καϊλή πανικοβλήθηκε. Η πρώην παρουσιάστρια όχι μόνο επικοινώνησε με τον πατέρα της αλλά, σύμφωνα με το ένταλμα σύλληψης, προσπάθησε επίσης να προειδοποιήσει τον κ. Παντσέρι, καθώς και «δύο βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που κατονομάζονται σε αυτήν την έρευνα». Τα ονόματά τους δεν αναφέρονται».
Πηγή: kathimerini.gr