ΔΕΥΑ Ξάνθης | Κατατέθηκαν μελέτες για 7 έργα πνοής στα πλαίσια του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης»

Ολοκληρώθηκε η αποστολή όλων των μελετών ύψους περίπου 18 εκατομμυρίων ευρώ 

Από τον Σεπτέμβριο και μετά κατατέθηκαν στα αρμόδια υπουργεία  μελέτες για 7 έργα που θα δώσουν μία  διαφορετική  εικόνα στα δεδομένα της ΔΕΥΑΞ και στις παροχές και υπηρεσίες που προσφέρει Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ κ. Ιπποκράτης Καμαρίδης ο οποίος εμφανίστηκε ιδιαίτερα  χαρούμενος και ανακοίνωσε ότι  εστάλη  και η  τελευταία μελέτη προς έγκριση στα πλαίσια του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης». Παράλληλα τόνισε, πως,  κατά 90% θα εγκριθούν οι προτάσεις της ΔΕΥΑΞ και θα δρομολογηθούν προς υλοποίηση αφού όλες οι μελέτες είναι εντός του πλαισίου των χρηματοδοτήσεων.  Ο κ. Καμαρίδης δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει πως δέχθηκε πόλεμο αλλά το αποτέλεσμα τον έχει δικαιώσει. Τέλος ο κ. Καμαρίδης απευθύνθηκε σε κάποιους «θορυβώδεις»,  όπως τους χαρακτήρισε, που, όπως δήλωσε, έλεγαν διάφορα με στόχο να εμποδίσουν το έργο της ΔΕΥΑΞ.

Πηγή: xanthipost




Υπογράφηκε η σύμβαση που θα φέρει το φυσικό αέριο σε Ξάνθη και Δράμα

Υπογράφηκε την Παρασκευή 7 Μαΐου 2021 από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΔΑ, Μάριο Τσάκα και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΚΤΩΡ, Γεώργιο
Κωτούλα, η σύμβαση για το έργο επέκτασης δικτύου διανομής φυσικού αερίου στις πόλεις της Ξάνθης και της Δράμας, της Περιφέρειας Ανατολικής
Μακεδονίας και Θράκης. Το έργο αποτελεί σημαντικό βήμα για την ενεργειακή αναβάθμιση των περιοχών αυτών, παρέχοντας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις τη δυνατότητα πρόσβασης στο φυσικό αέριο που θα αποτελέσει το «καύσιμο – γέφυρα» στη διαδικασία μετάβασης της χώρας προς την οικονομία μηδενικού άνθρακα. Είναι προϋπολογισμού 17,1 εκατ. ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.) και χρηματοδοτείται από ίδια κεφάλαια, δανειακά κεφάλαια, καθώς και από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Οι εργασίες επέκτασης του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στις πόλεις της Ξάνθης και της Δράμας θα ξεκινήσουν εντός του Μαΐου και παράλληλα με αυτές θα πραγματοποιούνται συνδέσεις καταναλωτών. Το έργο θα ολοκληρωθεί σταδιακά έως το 2023.

Σημειώνεται ότι το παραπάνω έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του εγκεκριμένου, από τη ΡΑΕ, Προγράμματος Ανάπτυξης της ΔΕΔΑ για την περίοδο 2021-2025,
συνολικού ύψους 300 εκατ. ευρώ, το οποίο προβλέπει την κατασκευή 1.860 χιλιομέτρων δικτύου διανομής φυσικού αερίου και περισσότερες από 68.000
συνδέσεις καταναλωτών όλων των κατηγοριών σε 34 πόλεις της χώρας. Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΔΑ,
Μάριος Τσάκας υπογράμμισε: «Με σταθερά και αποφασιστικά βήματα, η ΔΕΔΑ προχωρά στην υλοποίηση του φιλόδοξου Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025,
θωρακίζοντας ενεργειακά κάθε γωνιά της χώρας.

Με την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στη Ξάνθη και τη Δράμα, ακόμη ένα σημαντικό έργο παίρνει το δρόμο της υλοποίησης, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, την προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και απασχόλησης». Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ΔΕΔΑ, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ, Βασίλης Κοτρώνης σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το όραμά μας να φθάσει το φυσικό αέριο σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της χώρας γίνεται πραγματικότητα, μέσα από μεγάλα έργα υποδομών με περιβαλλοντικό και αναπτυξιακό πρόσημο. Σε αυτήν μας την προσπάθεια, πολύτιμος αρωγός είναι ο τεχνικός κόσμος της χώρας τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά».




Σπουδαία νίκη για την Ξάνθη με 1-0 τον Αστέρα στην Τρίπολη

Η Ξάνθη επικράτησε 1-0 του Αστέρα στην Τρίπολη, στο παιχνίδι που ολοκλήρωσε την 9η αγωνιστική της Super League. Οι Ακρίτες με το γκολ του Γέντρισεκ στο 71’ ανέβηκαν στους 18 βαθμούς και βρίσκονται στην 4η θέση, ενώ οι Αρκάδες παρέμειναν στους 5.
Πατήστε εδώ και δείτε το γκολ και τις καλύτερες φάσεις του αγώνα

Οι γηπεδούχοι στο πρώτο ημίχρονο έπαιξαν σχεδόν στο μισό γήπεδο την ομάδα του Ράσταβατς και είχαν ευκαιρίες για να σκοράρουν, με το σουτ του Ιγκλέσιας να φεύγει άουτ στο 13΄, το πλασέ του Φερνάντεθ να αποκρούεται από τον Ζίβκοβιτς στο 14΄ και την προσπάθεια του Κυριακόπουλου να καταλήγει μόλις άουτ, στο 17ο λεπτό.

Στο δεύτερο μισό του αγώνα οι παίκτες του Παντελίδη απείλησαν στο 59΄ με το άστοχο σουτ του Ιγκλέσιας, αλλά σε μια από τις λιγοστές καλά οργανωμένες επιθέσεις τους οι Ακρίτες βρήκαν το γκολ της νίκης. Στο 71΄ ο Τζουρίτσκοβιτς γύρισε την μπάλα από δεξιά, ο Γέντρισεκ βρέθηκε αφύλαχτος μέσα στην περιοχή και με δεξί πλασέ έστειλε την ομάδα του στους 18 βαθμούς.

Αστέρας Τρίπολης – Ξάνθη 0-1 (Novasports 1)

Γκολ: 71′ Γέντρισεκ

Κίτρινες κάρτες:
 Βαλιέντε, Τριανταφυλλόπουλος – Κάστρο, Καμαρά

Κόκκινες κάρτες:
 –

Αστέρας Τρίπολης:
 Παπαδόπουλος, Κώτσιρας, Βαλιέντε, Τριανταφυλλόπουλος, Κυριακόπουλος, Μουνάφο, Ιγκλέσιας (75′ Δουβίκας), Καλτσάς Φερνάντεζ (42′ Τσιλιανίδης), Τόνσο, Μανιάς.

Ξάνθη: Ζίβκοβιτς, Μπαξεβανίδης, Λισγάρας, Αλμέιδα, Κασάδο, Καμαρά, Κοβάσεβιτς, Κίκε (46′ Καντά), Τζουρίτσκοβιτς, Κάστρο (85′ Μελιόπουλος), Γέντρισεκ.

www.zougla.gr