Το Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης συμμετέχει στις Γιορτές Παλιάς Πόλης Ξάνθης 2023

Και φέτος το Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης συμμετέχει στις Γιορτές Παλιάς Πόλης Ξάνθης 2023, με πολλές και ενδιαφέρουσες δράσεις και εκδηλώσεις, για μικρούς και μεγάλους.

Στο πανέμορφο και καταπράσινο θεματικό πάρκο του ΛΙΜΝΙΟΥ Ξάνθης, αλλά και στην αίθουσα «ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΤΣΟΥΔΕΡΟΥ» της καπναποθήκης Π (οδός Καπνεργατών 9), από τις 4 έως και τις 8 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον τόσο των φίλων του ιδρύματος, όσο και των επισκεπτών των γιορτών γενικότερα.

Αναλυτικά: 

1. Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου

Χώρος: Αίθουσα ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΤΣΟΥΔΕΡΟΥ «Καπναποθήκη Π»

Έκθεση Εικαστικών «ΔΙΕΞΟΔΟΣ 2022-23»

Η έκθεση των έργων των Καθηγητών και Μαθητών των τμημάτων του ΙΘΤΠ θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να αποτιμήσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, να ενημερωθούν από τους καθηγητές για τα τμήματα της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς και να ξεναγηθούν στα προηγμένα και άρτια εξοπλισμένα εργαστήρια του ΙΘΤΠ

Εικαστικοί: Καθηγητές και Μαθητές των τμημάτων του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης κ Παράδοσης
Οργάνωση: ΙΘΤΠ
Ώρες λειτουργίας: 17.30-20.30
Διάρκεια έκθεσης: 4/9 έως 8/9

Είσοδος Ελεύθερη

2. Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, ώρα 19.00

Χώρος: Σκηνή Λιμνίο

«Αφήγηση Παραμυθιών για μικρούς και μεγάλους…»

Μια φορά κι έναν καιρό μια παρέα φίλων που αγαπά τα λαϊκά παραμύθια έφτιαξε την ομάδα «ΠαραμυθοΘράκες». Από τότε ανταμώνουμε, μικροί και μεγάλοι, και αφηγούμαστε παραμύθια, με το δικό μας τρόπο και τη δική σας βοήθεια. Για να γίνει αφορμή το παραμύθι να ζήσουμε όλοι καλύτερα…

Με την υποστήριξη της Ακαδημίας Ποίησης και Παραμυθιού http://pf-academy.gr/
Οργάνωση – Επιμέλεια: ΙΘΤΠ, «ΠαραμυθοΘράκες»

Είσοδος Ελεύθερη

3. Τρίτη, 5 Σεπτεμβρίου, ώρα 19.00

Χώρος: Σκηνή Λιμνίο

Η Μεγάλη Οικογένεια της Ευρώπης, σε καλεί να αναλάβεις δράση απέναντι στις
διακρίσεις, μαθαίνοντας βασικές αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και φυσικά των
δικαιωμάτων του παιδιού!
Όλα αυτά, μέσα από ένα μοναδικό επιδαπέδιο παιχνίδι…
Γιατί ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να περάσουμε καλά μαθαίνοντας;
Επιμέλεια: Παναγιώτης Μπαρδάκης, επικεφαλής
Οργάνωση: Εργαστήρι Δημιουργικής Απασχόλησης του ΙΘΤΠ

Είσοδος Ελεύθερη

4. Τετάρτη, 6 Σεπτεμβρίου, ώρα 19.00

Τόπος συνάντησης: Πλατεία Διοικητηρίου

Ιστορική Περιήγηση: «Ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση. Ανακαλύπτοντας την

Ξάνθη της ύστερης οθωμανικής εποχής»

Το ΙΘΤΠ και η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Ιστοριοτοπίες διοργανώνουν μια ιστορική περιήγηση με θέμα την Ξάνθη της ύστερης Οθωμανικής εποχής. Με οδηγό τον ιστορικό και υποψήφιο διδάκτορα Δημήτρη Καλογιαννίδη θα περπατήσουμε σε διάφορα σημεία του παραδοσιακού οικισμού και θα γνωρίσουμε ορισμένες πτυχές από την ιστορία του. Με τον ιδιαίτερο αυτό τρόπο θα μας δοθεί η δυνατότητα να προσεγγίσουμε τα γεγονότα και τις ιστορικές συνθήκες γύρω από την εξέλιξη της πόλης στα τέλη του 19 ου αιώνα και τις αρχές του 20 ου , να ανασυστήσουμε όψεις της κοινωνικής ζωής των κατοίκων της και να κατανοήσουμε τους παράγοντες που συνέβαλαν στην ανάδειξη της Ξάνθης σε ένα δυναμικό αστικό κέντρο εκείνης της εποχής.

Πληροφορίες, Δηλώσεις συμμετοχής: Δημήτρης Καλογιαννίδης (τηλ. 6976266393)

Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 25 άτομα. Θα τηρηθεί λίστα προτεραιότητας.

Η περιήγηση προσφέρεται δωρεάν.

5. Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου, ώρα 19.00

Χώρος: Σκηνή Λιμνίο

Μικροί καλλιτέχνες 8-12 ετών ζωγραφίζουν, χρωματίζουν και κεντούν.  Ναι κεντούν! Είναι εντυπωσιακό πως ένα κομμάτι χαρτόνι, μπορεί να μεταμορφωθεί σε έργο τέχνης που θα στολίζει το σπίτι μας ή θα γίνει ένα πρωτότυπο δώρο …και όλο αυτό, με βελόνα και κλωστή! Ελάτε να κεντήσουμε και να ανακαλύψουμε μαζί την χαρά της δημιουργίας. Το μόνο που χρειάζεται να φέρετε είναι το χαμόγελο και την καλή σας διάθεση .

Επιμέλεια: Ανθή Κουρτίδου, εικαστικός, Σταματούλα  Δουλγεράκη, παιδαγωγός 
Οργάνωση: Εργαστήρι Δημιουργικής Απασχόληση του ΙΘΤΠ

Είσοδος Ελεύθερη

6. Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου, ώρα 19.00

Χώρος: Σκηνή Λιμνίο

Μικροί μαθητές από 5 έως 18 ετών θα ξεναγηθούν, με διάφορα project εκπαιδευτικής ρομποτικής (ρομποτικό ποδόσφαιρο), στο έργο και τις δράσεις των «RoboSpecialists», οι οποίοι εντασσόμενοι στα εργαστήρια του Ιδρύματος, στεγάζονται πλέον στους χώρους του. Σκοπός της δράσεως είναι να κατανοήσουν όσοι θα συμμετάσχουν, πώς η διασκέδαση και το παιχνίδι συνδυάζονται με την γνώση, και να αποκτήσουν το έναυσμα για την ενασχόληση με τον μαγικό κόσμο της τεχνολογίας και τον προγραμματισμό! Η Ρομποτική συνδυάζεται με την τέχνη, καθώς αυτοματισμοί δημιουργούν σχήματα και ζωγραφιές που τελειοποιούνται στην συνέχεια από την φαντασία των παιδιών.

Επιμέλεια: Γιάννης Παναγιώτης, Κόκκινος Βασίλης
Οργάνωση: Εργαστήρι Ρομποτικής «RoboSpecialists» του ΙΘΤΠ

Είσοδος Ελεύθερη

 

7. Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου, ώρα 19:00

Χώρος: Σκηνή Λιμνίο

«Μαγεία ή Επιστήμη ;;;;;»

Οι μικροί επιστήμονες 6-11 ετών μπαίνουν στο εργαστήριό τους και ετοιμάζουν τρία εντυπωσιακά πειράματα με απλά υλικά που υπάρχουν σε κάθε κουζίνα. Δημιουργούν τις δικές τους ηφαιστειακές πέτρες, τα δικά τους φανταστικά ψαράκια και τα δικά τους χρωματιστά αστέρια! Μέσω της βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης τα παιδιά έρχονται σε μία επαφή με την φυσική και την χημεία ανακαλύπτοντας μόνα τους: Είναι μαγεία ή Επιστήμη; Καλούμε λοιπόν όλους αυτούς τους μικρούς επιστήμονες να πειραματιστούν και να διασκεδάσουν μαζί μας!!!

Επιμέλεια: Κλεονίκη Κεσίδου, παιδαγωγός, Άρτεμις Μισυρλή, παιδαγωγός, Ελένη
Κεχαγιά, παιδαγωγός 
Οργάνωση: Εργαστήρι Δημιουργικής Απασχόληση του ΙΘΤΠ

Είσοδος Ελεύθερη




Το ΔΠΘ φιλοξενεί στην Ξάνθη την 29η Ετήσια Γενική Συνέλευση του ESN Greece

Η 29η Εθνική Γενική Συνέλευση του ESN GREECE φιλοξενείται στην Ξάνθη από το ESN DUTH, τον Σύλλογο φοιτητών Erasmus του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Από την Πέμπτη 20 έως την Κυριακή 23 Ιουλίου 2023 το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης φιλοξενεί στην Ξάνθη την ετήσια θερινή Γενική Συνέλευση του Δικτύου ESN GREECE, την οποία διοργανώνει ο Σύλλογος Φοιτητών Erasmus του ΔΠΘ (ESN GREECE).

Η Γενική Συνέλευση θα συγκεντρώσει περίπου 90 φοιτητές, εθελοντές του Δικτύου ESN Greece το οποίο αποτελεί παράρτημα του διεθνούς δικτύου ESN International.

Οι εθελοντές φοιτητές του ESN DUTH, με αφορμή τις δύο επετείους, αυτής των 10 χρόνων από την ίδρυση του Συλλόγου τους αλλά και την επέτειο των 50 χρόνων από την ίδρυση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, διεκδίκησαν και ανέλαβαν τη διοργάνωση. Αρωγοί και υποστηρικτές τους, εκτός από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Γραφείο Erasmus+ του ΔΠΘ, ο Δήμος Ξάνθης, η Περιφέρεια ΑΜΘ και τοπικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες της Ξάνθης.

Σχετικές πληροφορίες στο http://rb.gy/w93lx

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ξάνθη: Το κατάστημα που ανοίγει τις πόρτες του στα αδεσποτάκια για να δροσιστούν

Με τις θερμοκρασίες να αγγίζουν το «κόκκινο», τα ζωάκια που ζουν στους δρόμους αναζητούν μέρη για να δροσίζονται και να προστατεύονται από τον καυτό ήλιο.

Τα περισσότερα καταστήματα διαθέτουν κλιματισμό και γίνονται ιδανικά καταφύγια για τα αδέσποτα που χρειάζονται να απολαύσουν την καθημερινή τους σιέστα στη δροσιά. Κι μία από τις γνωστές αλυσίδες καταστημάτων υποδέχεται στην είσοδό της τετράποδα που έχουν ανάγκη από λίγες στιγμές ανάπαυλας.

Πρόκειται για το κατάστημα Stradivarius στην Ξἀνθη που φροντίζει τα αδεσποτάκια της πόλης παρέχοντάς τους ασφάλεια, χειμώνα-καλοκαίρι.

Όπως αναφέρει η Αλεξάνδρα Μαρία Σκαρλάτου που ανάρτησε τις τρυφερές φωτογραφίες μέσα από την φιλοζωική ομάδα «Άγγελοι με γούνα, μεταμορφώνουν την ψυχή μας», τα υπέροχα κορίτσια που εργάζονται στο κατάστημα αφήνουν τ᾽ αδεσποτάκια να δροσίζονται έχοντας πάντα για εκείνα ένα μπολ με τροφή και νερό.

Ένα μεγάλο «μπράβο» στις υπαλλήλους της αλυσίδας για την μεγάλη τους καρδιά!

 

Πηγή: xanthinea.gr




Ξάνθη: Πήρε «φωτιά» το γήπεδο του ΑΟΞ για τη συναυλία του ΛΕΞ

Το γήπεδο του ΑΟΞ κατέκλυσαν το βράδυ της Κυριακής (02/07) χιλιάδες πολίτες προκειμένου να παρακολουθήσουν ζωντανά τη συναυλία του ΛΕΞ στην Ξάνθη. 

Πρόκειται για έναν από τους πλέον επιδραστικούς καλλιτέχνες του είδους του, που γεμίζει στάδια και γνωρίζει μεγάλη δημοτικότητα, με χιλιάδες φανατικούς υποστηρικτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η συναυλία του ΛΕΞ πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο του ΑΟΞ, το οποίο πήρε…. «φωτιά» από τα δεκάδες καπνογόνα που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της live εμφάνισης του καλλιτέχνη, με το πλήθος να τον καταχειροκροτεί και να διασκεδάζει μέχρι αργά το βράδυ. 

 

Η πολυαναμενόμενη συναυλία δημιούργησε από νωρίς το απόγευμα της Κυριακής ουρές έξω από το γήπεδο του ΑΟΞ, ενώ διοργανώθηκαν και εκδρομές από γειτονικές πόλεις με λεωφορεία να καταφτάνουν στην Ξάνθη. 
Δείτε περισσότερα εδώ: xanthinea.gr

 




Ξάνθη : Πρόγραμμα συναυλιών του Διεθνές Θερινού Ινστιτούτου Πιάνου

Το Διεθνές Θερινό Ινστιτούτο Πιάνου σας καλωσορίζει και φέτος στην Ξάνθη.

Σε συνεργασία με την Φιλοπρόοδο Ένωση Ξάνθης, την Περιφέρεια και τον Δήμο Ξάνθης, το Piano Plus Festival πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά στην Ξάνθη

Όπως κάθε χρόνο, συμμετέχοντες μαθητές και φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να διδαχτούν και να ανταλλάξουν μουσικές ιδέες με κορυφαίους καλλιτέχνες που φιλοξενεί το Θερινό Ινστιτούτο. Το κοινό θα απολαύσει επτά μοναδικά ρεσιτάλ πιάνου και master classes από διακεκριμένους πιανίστες αλλά και νέους, εκκολαπτόμενους καλλιτέχνες που έρχονται κάθε χρόνο για να διευρύνουν τις μουσικές τους γνώσεις.

 Η ομάδα αποφοίτων του Ιονίου Πανεπιστημίου με επικεφαλής τον Ανδρέα Ξενόπουλοο  Λάμπης Βασιλειάδης από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, η Solungga Liu από το Πανεπιστήμιο του Bowling Green, ο Paul Barnes από το Πανεπιστήμιο της Νebraska και ο Γρηγόριος Ζαμπάρας από το Πανεπιστήμιο της Τάμπα θα παρουσιάσουν έργα του κλασικού, του ρομαντικού και του σύγχρονου ρεπερτορίου, σε μια σειρά συναυλιών, στον γοητευτικό Πολυχώρο Τέχνης και Σκέψης – Κτίριο Μάνος Χατζιδάκις.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023 | 20:30

Ρεσιτάλ πιάνου με τον Λάμπη Βασιλειάδη

Τρίτη 4 Ιουλίου 2023 | 20:30

Ρεσιτάλ πιάνου με τους Ανδρέα Ξενόπουλο και Γρηγόριο Ζαμπάρα

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023 | 20:30

Ρεσιτάλ πιάνου με τους Paul Barnes και Solungga Liu

Συνάντηση πιάνου αποφοίτων του Ιονίου Πανεπιστημίου 

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2023 | 20:30

 Ρεσιτάλ πιάνου αποφοίτων του Ιονίου Πανεπιστημίου 

Σάββατο 8 Ιουλίου 2023 | 20:30 

Ρεσιτάλ σπουδαστών Ι

Κυριακή 9 Ιουλίου 2023 | 20:30

Ρεσιτάλ σπουδαστών ΙΙ

 




Ξάνθη: Νεκρή σε τροχαίο 44χρονη

Στο νοσοκομείο άλλα τρία άτομα

Μία γυναίκα 44 ετών έχασε τη ζωή της σε δυστύχημα που σημειώθηκε στην Ξάνθη το Σάββατο (24/6). Από το τροχαίο τραυματίστηκαν άλλα τρία άτομα.

Ειδικότερα, στις 10:30 το Σάββατο, στο 2ο χιλιόμετρο επαρχιακής οδού Νέας Κεσσάνης – Αβάτου, αυτοκίνητο το οποίο οδηγούσε 49χρονος και επέβαιναν δύο γυναίκες 44 και 20 ετών αντίστοιχα συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με αυτοκίνητο που οδηγούσε 51χρονος.

Αποτέλεσμα του τροχαίου, όπως μεταδίδει το thestival.gr ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός της 44χρονης επιβάτισσας και ο τραυματισμός των υπόλοιπων επιβαινόντων.

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Κινητοποιήσεις φοιτητών στην Ξάνθη για το ζήτημα της στέγασης

Για το ζήτημα της στέγασης διαμαρτύρονται οι φοιτητές του ΔΠΘ στην Ξάνθη, οι οποίοι προχώρησαν μάλιστα και στην κινητοποίηση μέσα στην πόλη, κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα. 

Σε σχετική ενημέρωση από πλευράς του Συλλόγου Οικότροφων Φοιτητών Ξάνθης αναφέρονται τα εξής:

Εδώ και τώρα να πάρει άμεσα μέτρα για τη δωρεάν στέγαση των φοιτητών η διοίκηση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Με κεντρικό σύνθημα το παραπάνω προχώρησε ο Σύλλογος Οικότροφων Φοιτητών Ξάνθης και ο Σύλλογος Φοιτητών Ξάνθης σε κινητοποίηση την Τρίτη 20/06 στην Κεντρική Πλατεία της πόλης με την συμμετοχή δεκάδων φοιτητών, ενώ την στήριξη τους στα αιτήματα των Φοιτητικών Συλλόγων έχουν εκφράσει  η ΕΛΜΕ Ξάνθης, η Ένωση Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Ν.Ξάνθης και το σωματείο Κουρέων Κομμωτών Καλλιτεχνική Ξάνθης.

Αυτή τη στιγμή σε μια πόλη 3500 φοιτητών υπάρχουν μόλις 550 περίπου δωμάτια στις εστίες από τα οποία μάλιστα το 40% δεν χρησιμοποιείται! 

Η κατάσταση είναι εκρηκτική καθώς υπάρχουν 44  κατοικήσιμα δωμάτια που δεν δίνονται σε φοιτητές χωρίς κανέναν προφανή λόγο, 16 είναι ακατάλληλα κι άλλα 160 εκκενωμένα λόγω ανακαίνισης. Μια ανακαίνιση για την οποία ακούμε αλλά δεν την έχουμε δει ποτέ! Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο το γεγονός πως  το ΔΠΘ ξεσπίτωνε 160 φοιτητές τον περασμένο Ιούλιο και έλεγε πως μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβρη θα έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση και σήμερα,  σχεδόν ένα χρόνο μετά, δεν έχει γίνει η παραμικρή εργασία.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας πολιτικής που κοιτάει τους φοιτητές σαν πελάτες και τις ανάγκες τους ως κόστος, μιας πολιτικής που έχουν εφαρμόσει πιστά όλες οι κυβερνήσεις και υλοποιεί προσηλωμένα η διοίκηση του ιδρύματος. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής λοιπόν είναι σήμερα να βρίσκονται ως δια μαγείας 6 εκατομμύρια ευρώ για τις χρυσές μπίζνες της ανακαίνισης των εστιών που θα καταλήξουν στις τσέπες μεγάλων κατασκευαστικών εταιριών με θύματα τους φοιτητές που δεν ξέρουν αν και πότε θα επιστρέψουν στα υποτίθεται ανακαινισμένα δωμάτια τους καθώς στο επίκεντρο δεν είναι οι όροι με τους οποίους αυτοί θα ζουν και θα σπουδάζουν αλλά τα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων. 

Όλα αυτά ενώ τόσα χρόνια ακούγαμε την “πιπίλα” της έλλειψης χρημάτων όταν διεκδικούσαμε την αξιοποίηση των εστιών Γρίμπα, την επινοικίαση δωματίων σε ξενοδοχεία για όσους δεν παίρνουν εστία, όταν διεκδικούσαμε ακόμα και τα πιο απλά όπως το να έχουμε ζεστό νερό. 

Η διοίκηση του ΔΠΘ καλά θα κάνει να βγάλει μια ανακοίνωση στην οποία θα μας λέει και για ποιο λόγο έχουν καθυστερήσει τόσο πολύ να ξεκινήσουν οι εργασίες ανακαίνισης και τι προτίθεται να κάνει ώστε αυτή να ολοκληρωθεί ως τον Σεπτέμβρη αντί να μας κοροϊδεύει με το να μας υπόσχεται καινούρια έπιπλα. Εξ άλλου αυτά τα πολυπόθητα έπιπλα είναι και η αιτία για την οποία σύμφωνα με τον πρύτανη μετά από 3 χρόνια δεν έχουν παραδοθεί ακόμα οι εστίες των Μεταπτυχιακών στην Εκτενεπόλ! 

Απαιτούμε να ολοκληρωθεί ως τον Σεπτέμβρη με ευθύνη του πανεπιστημίου η ανακαίνιση στα Β1 και Β2 και να δοθούν τα περίπου 160 δωμάτια στους φοιτητές. Άμεσα να δοθούν και τα 44 κενά δωμάτια σε φοιτητές και να ενοικιαστούν δωμάτια σε ξενοδοχεία της πόλης. Ανέγερση νέων εστιών τώρα!

 

Πηγή: xanthinea.gr




Ξάνθη: 60χρονος Γάλλος που δήλωσε αναρχικός έσκισε το Κοράνι σε τζαμί στα λουτρά Θερμών

Ο 60χρονος πήρε και μια κουρτίνα, την έβαλε στο κεφάλι του και περιφερόταν στα λουτρά Θέρμης

Στη σύλληψη ενός 60χρονου Γάλλου ο οποίος δήλωσε αναρχικός προχώρησαν το απόγευμα της Πέμπτης αστυνομικοί στα λουτρά Θερμών στον δήμο Μύκης στην Ξάνθη καθώς νωρίτερα ο άνδρας είχε σκίσει το Κοράνι και είχε πάρει μια κουρτίνα από το τζαμί, την έβαλε στο κεφάλι του και κυκλοφορούσε στο χωριό.

Τις αρχές ενημέρωσαν κάτοικοι του χωριού που εείδαν τον 60χρονο.

Σύμφωνα με το xanthinews.gr ο άνδρας είναι Γαλλοβούλγαρος ο οποίος βρέθηκε στην περιοχή χωρίς να έχει ταξιδιωτικά έγγραφα.

Δείτε φωτογραφίες

xanthi-tzami1
xanthi-tzami2
xanthi-tzami3
Ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων Γιώργος Καλατζής:

«Οι ασεβείς πράξεις, οι οποίες έλαβαν χώρα σε Τζαμί της ευρύτερης περιοχής της Ξάνθης, είναι απολύτως καταδικαστέες χωρίς αστερίσκους, προξενούν ιδιαίτερη θλίψη σε όλους μας, αλλά, συγχρόνως, χαλυβδώνουν την θέλησή μας να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο του απόλυτου σεβασμού της θρησκευτικής ελευθερίας των μουσουλμάνων συμπολιτών μας της Θράκης, την οποία άλλωστε εγγυάται το Σύνταγμα της Ελλάδας. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην Ελληνική Αστυνομία η οποία επενέβη άμεσα, συνέλαβε τον αλλοδαπό δράστη και ήδη ακολουθείται η αυτόφωρη διαδικασία του νόμου. Ο σεβασμός στους χώρους λατρείας κάθε θρησκευτικής κοινότητας αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αξία για την Ελλάδα».

Πηγή: protothema.gr



Ξάνθη: Το συγκινητικό βίντεο μαθητών για τα 101 χρόνια προσφυγικού ελληνισμού

Ξάνθη: «Σμύρνη Αγαπημένη», ένα βίντεο από τα παιδιά του ΕΕΕΕΚ Ξάνθης για τα 101 χρόνια προσφυγικού ελληνισμού

Ένα συγκινητικό βίντεο για τα 101 χρόνια προσφυγικού ελληνισμού, με τον τίτλο «Σμύρνη Αγαπημένη», δημιούργησαν μαθητές και μαθήτριες του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΕΕΕΚ) Ξάνθης, για τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2022-2023.

Με την υποστήριξη της χορωδίας του Συλλόγου Μικρασιατών Ν. Ξάνθης «Αλησμόνητες Πατρίδες», μαθητές και μαθήτριες του σχολείου χόρεψαν το παραδοσιακό μικρασιατικό τραγούδι «Καροτσιέρης» ή «Καροτσέρης», ένα πολύ γνωστό τραγούδι που εμφανίζεται στα τέλη του 19ου αιώνα και που σε διάφορες μορφές και διασκευές φτάνει μέχρι τις μέρες μας. Στα λόγια του τραγουδιού γίνεται αναφορά στα Ταταύλα, συνοικία της Κωνσταντινούπολης, ωστόσο φαίνεται πως μέσα από τη διαδικασία του αυτοσχεδιασμού προστέθηκαν, κατά καιρούς, πολλά δίστιχα, δείγμα των οποίων είναι κι αυτό στο οποίο γίνεται αναφορά στα Πατήσια, συνοικία της Αθήνας.

Στο βίντεο των παιδιών υπάρχουν και σκηνές από την ταινία «Σμύρνη μου Αγαπημένη», της ιστορικής, δραματικής ελληνικής ταινίας σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη και σενάριο της Μιμής Ντενίση (σ.σ. ταινία είναι βασισμένη στο ομότιτλο θεατρικό έργο της κ. Ντενίση και αφορά την καταστροφή της Σμύρνης).

«Όλες αυτές οι επέτειοι είναι καλό να είναι στη μνήμη μας για να σεβόμαστε και να θυμόμαστε από πού προερχόμαστε. Ακόμη και τα παιδιά της ειδικής αγωγής είναι καλό να συμμετέχουν σε τέτοιες δράσεις γιατί έτσι μπορούν να καταλάβουν τους όρους πατρίδα, ιστορία κ.ά.», ανέφερε ο διευθυντής του ΕΕΕΕΚ Ξάνθης Κλεομένης Ψωμακέλης. Άλλωστε, ο ίδιος τιμά ιδιαίτερα αυτή την επέτειο καθώς τού φέρνει στη μνήμη του την καταγωγή του παππούδων του, που, όπως σημείωσε, «καταγόταν από το Αϊβαλί και μέσα σε μία νύχτα εγκατέλειψαν όλα τα υπάρχοντά τους, άφησαν πίσω μια πολύ καλή ποιότητα ζωής, την οποία είχαν οι ίδιοι δημιουργήσει και βρέθηκαν μέσα σε ένα καράβι να τους οδηγεί στο άγνωστο».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Συλλόγου Μικρασιατών Ν. Ξάνθης Γιάννης Κατσούλης εξέφρασε τη μεγάλη χαρά του συνόλου των μελών του συλλόγου γι’ αυτή τη σύμπραξη με το ΕΕΕΕΚ Ξάνθης. Επισήμανε, δε, ότι η παραδοσιακή χορωδία του Συλλόγου Μικρασιατών δημιουργήθηκε το 2005 και έχει λάβει μέρος σε συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αποτελεί ένα από τα παλαιότερα τμήματα του συλλόγου, με σημαντική πολιτιστική προσφορά στον τόπο.

Το ΕΕΕΕΚ Γενισέας Ξάνθης είναι ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής αγωγής, στο οποίο φοιτούν 49 μαθητές και μαθήτριες με αναπηρία από όλη την περιφερειακή ενότητα Ξάνθης. Τα τελευταία χρόνια, το ΕΕΕΕΚ Ξάνθης κάνει μια μεγάλη προσπάθεια ώστε αυτά τα παιδιά να αποκτήσουν τη θέση που τους αξίζει στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, να ενταχθούν στην τοπική κοινωνία και να μπορέσουν να ζήσουν μια ζωή με αξιοπρέπεια και αυτονομία. Μέσα από εκδηλώσεις, δράσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα επιδιώκει τη μέγιστη ορατότητα και αποδοχή.

Πηγή: newsbomb.gr



Ρομά από το Δροσερό Ξάνθης πέρασε στο τμήμα Φιλολογίας Ρεθύμνου: Είναι η πρώτη γυναίκα από οικισμό που φοιτεί σε πανεπιστήμιο

Αλή Ογλού: Γράφει ιστορία καθώς είναι το πρώτο κορίτσι του οικισμού που περνά στο πανεπιστήμιο

Η Αλή Ογλού Σεβδάν είναι μία γυναίκα από τον οικισμό Ρομά του Δροσερού Ξάνθης και μάλιστα δεν πέτυχε μόνο την εισαγωγή της στο τμήμα Φιλολογίας στο Ρέθυμνο Κρήτης, αλλά κατάφερε να γράψει και ιστορία, ως το πρώτο κορίτσι του οικισμού που περνά στο πανεπιστήμιο. Πρόκειται για ένα σπουδαίο κατόρθωμα αν αναλογιστεί κανείς ότι 1600 παιδιά του Δροσερού βρίσκονται εκτός υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

Αλή Ογλού: Το ρεπορτάζ της ΕΡΤ για τη Ρομά που πέρασε στο τμήμα Φιλολογίας

 

 




Δράση εθελοντικής αιμοδοσίας από το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης

Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης σε συνεργασία με την 4 η Υγειονομική Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στα πλαίσια της «Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη» συνδιοργανώνουν την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2023 και ώρα 09.00-17.00 δράση εθελοντικής  αιμοδοσίας, στο Φουαγιέ του Δημοτικού Αμφιθεάτρου Ξάνθης (Πλατεία Διοικητηρίου 1Α).

Οι ανάγκες για αίμα δεν σταματούν ποτέ. Η προσπάθεια όλων μας για να διασφαλιστούν τα αποθέματα αίματος είναι αδιάλειπτη.

 




Συνελήφθη ημεδαπός κατηγορούμενος για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και περί όπλων

Συνελήφθη την Δευτέρα 12-6-2023 το πρωί σε οικισμό της Ξάνθης, στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης ένας (1) ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και περί όπλων.

Ειδικότερα, έπειτα από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων σχετικά με πώληση ναρκωτικών από τον δράστη, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην οικία του από τους ανωτέρω αστυνομικούς με τη συνδρομή του αστυνομικού σκύλου «VERA» του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  •  10 συσκευασίες με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 478,6 γραμμαρίων,
  •  1 ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας,
  •  1 κυνηγετικό όπλο το οποίο ανήκει σε άλλο ημεδαπό δράστη, ο οποίος αναζητείται,
  •  2 γεμιστήρες και
  •  1 κινητό τηλέφωνο.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ξάνθης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.




Στην Ξάνθη ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χαράλαμπος Λαλούσης

Την Ξάνθη θα επισκεφθεί την Τρίτη (06/06) το απόγευμα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χαράλαμπος Λαλούσης.

Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα του, αρχικά θα παραστεί στην εξόδιο ακολουθία του πρώην αρχηγού ΓΕΕΘΑ Μιχάλη Κωσταράκου στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια θα επισκεφθεί διαδοχικά την Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη, Ορεστιάδα, Σουφλί και Διδυμότειχο.

Ο κ. Λαλούσης θα έχεις συσκέψεις με ανώτατους αξιωματικούς της Αστυνομίας για το μεταναστευτικό και θα επισκεφθεί μονάδες της συνοριοφυλακής σε Διδυμότειχο και Φέρες. Ο Υπουργός έχει προγραμματίσει συναντήσεις με εκπροσώπους των Τοπικών και εκκλησιαστικών αρχών.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του υπουργού Προστασίας του Πολίτη:

ΤΡΙΤΗ 06/06/2023

9:30 Σύσκεψη στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης

12:00 Εξόδιος Ακολουθία Μιχαήλ Κωσταράκου πρώην Αρχηγού ΓEΕΘΑ

17:30 Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθωρίου κκ Παντελεήμωνα

18:00 Επίσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης

19:00 Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κκ Παντελεήμωνα

20:15 Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρ. Μέτιο

21:00 Σύσκεψη στη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

ΤΕΤΑΡΤΗ 07/06/2023

9:30 Επίσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση Ορεστιάδας

11:30 Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Διδυμοτείχου κκ Δαμασκηνό

 

12:30 Επίσκεψη με Δήμαρχο Διδυμοτείχου κ Χατζηγιαννόγλου

13:30 Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου (Ισαάκιο)

14:30 Επίσκεψη με Δήμαρχο Σουφλίου κ Παναγιώτη Καλακίκο

17:30 Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Φερών

18:30 Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης κκ Άνθιμο

19:15 Συνάντηση με Αντιπεριφερειάρχη Έβρου κ. Δημ. Πέτροβιτς

20:00 Σύσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση Αλεξανδρούπολης

 

Πηγή: xanthinea.gr

 




Ολοκληρώθηκε το DUTH Innovation Week του Κόμβου Καινοτομίας στην Ξάνθη

Ολοκληρώθηκε το πρώτο τριήμερο καινοτομίας, DUTH Innovation Week, του Κόμβου Καινοτομίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης την Παρασκευή 26 Μαΐου 2023 σε κεντρικό ξενοδοχείο στην πόλη της Ξάνθης. 

Στόχο του τριημέρου (24-26 Μαΐου) αποτέλεσε η ενδυνάμωση και η προώθηση της κουλτούρας καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στο ΔΠΘ, η ανάδειξη και η βράβευση των καλύτερων επιχειρηματικών ιδεών και ερευνητικών ομάδων του. 

Περισσότερα από 700 άτομα παρακολούθησαν δια ζώσης και διαδικτυακά το τριήμερο καινοτομίας,  με εισηγήσεις από  είκοσι και πλέον ομιλητές, και ενημερώθηκαν για τις δράσεις του Κόμβου, τις παρεχόμενες ευκαιρίες, τις υπηρεσίες που μπορούν να αξιοποιήσουν, και γνώρισαν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες που αναπτύσσονται από ομάδες που δραστηριοποιούνται στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

Είκοσι συνολικά  ομάδες αποτελούμενες  από προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές και μέλη της επιστημονικής και ακαδημαϊκής κοινότητας του ΔΠΘ έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό.

Στην τελική φάση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Μαΐου, οι ομάδες κλήθηκαν να παρουσιάσουν  τις επιχειρηματικές και καινοτόμες ιδέες τους στην Κριτική Επιτροπή, τα μέλη της οποίας προέρχονταν  από διαφορετικούς κλάδους, με σημαντική ακαδημαϊκή και ερευνητική και επιχειρηματική πορεία.

Ολοκληρώθηκε το  DUTH Innovation Week του Κόμβου Καινοτομίας στην Ξάνθη

Ολοκληρώθηκε το  DUTH Innovation Week του Κόμβου Καινοτομίας στην Ξάνθη

Ολοκληρώθηκε το  DUTH Innovation Week του Κόμβου Καινοτομίας στην Ξάνθη

 

Πηγή: xanthinea.gr




Εθελοντές κατά του καρκίνου: Μονοήμερη εκδρομή στα Πομακοχώρια Ξάνθης

Εκδρομή στα Πομακοχώρια Ξάνθης πραγματοποιεί ο Σύλλογος Εθελοντών κατά του καρκίνου Ν. Καβάλας

Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει:

Ο Σύλλογος Εθελοντών κατά του καρκίνου, πραγματοποιεί μία ωραία μονοήμερη εκδρομή σε κοντινή μας απόσταση, την Κυριακή 4/6 στα Πομακοχώρια Ξάνθης.

1. Αρχικά θα επισκεφτούμε τη μονή Καλαμούς, όπου εκτός από την θεία λειτουργία, θα υπάρξει και μια ξενάγηση από την Ηγουμένη της Μονής.

2. Επίσκεψη στο Οχυρό του Εχίνου.

3. Θα πάμε για όσους επιθυμούν στις Θέρμες για λουτρά, ενώ αυτοί που δεν θα μπουν στα λουτρά, μπορούν να πιουν το καφεδάκι τους σε κοντινή τοποθεσία. 

(Προϋπόθεση για όσους κάνουν το μπανάκι τους στις βάθρες, να έχουν μαζί τους μαγιό, πετσέτα,  σαγιονάρες).

4. Μια βολτίτσα στα Πομακοχώρια, και ακολουθεί φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα ‘Πλαγιά’ στην Σμίνθη, μέσα σ’ ένα καταπράσινο χώρο με καταπληκτικό περιβάλλον και φυσικά ωραίο φαγητό, τόσο από κρέας,  όσο και από φρέσκο ψάρι. 

5. Αναχώρηση για Ξάνθη για απογευματινό καφεδάκι σε μια από τις πανέμορφες καφετέριες της πόλης.

Ξενάγηση θα υπάρξει από κυρίες του Συλλόγου με πληροφορίες που έχουν συλλέξει.

Οι θέσεις που έχουν μείνει είναι ελάχιστες και για όσους επιθυμείτε να δηλώσετε συμμετοχή, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο του γραφείου 2510 620208 καθημερινά από τις 10-12πμ.

Τιμή συμμετοχής 12 ευρώ. Δεν συμπεριλαμβάνεται η ταβέρνα και ο καφές.

Ώρα αναχώρησης από τον κήπο, στις 8.30πμ.

 




Παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού μονοθέσιου οχήματος από την Democritus Racing Team

Η Democritus Racing Team powered by RODOPI θα παρουσιάσει το δεύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο όχημά της στη διάρκεια της εκδήλωσης “DRT Roll-Out 2023”, το Σάββατο 27 Μαΐου ώρα 17:00, στο Elisso Xenia Hotel στην πόλη της Ξάνθης.

Η αγωνιστική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης δραστηριοποιείται στο χώρο του Formula Student ήδη 6 χρόνια και προχωρά δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης στοχεύοντας σε μεγαλύτερες επιτυχίες στη φετινή αγωνιστική χρονιά.

Έπειτα από τη συλλογική προσπάθεια, τη σκληρή δουλειά των μελών της ομάδας και τη διαρκή στήριξη των χορηγών της, ολοκληρώθηκε η διαδικασία της κατασκευής του δεύτερου ηλεκτρικού μονοθέσιου της ομάδας το οποίο θα εκτεθεί για πρώτη φορά στο κοινό.

Στην ολοήμερη εκδήλωση, θα πραγματοποιηθούν ομιλίες με κύριο άξονα την καινοτομία και την τεχνολογία, παρουσιάσεις των μελών της ομάδας και των συνεργατών της και τα αποκαλυπτήρια του 2ου ηλεκτρικού μονοθεσίου της DRT.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα την εκδήλωση θα χαιρετίσουν ο δήμαρχος Ξάνθης κ. Μανώλης Τσέπελης, ο Πρύτανης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης Καθηγητής Φώτιος Μάρης, ο Αντιπρύτανης Έρευνας και Καινοτομίας Καθηγητής Γεώργιος Μπρούφας, ο Yπεύθυνος Kαθηγητής της ομάδας Παντελής Ν. Μπότσαρης  και ο συνεργαζόμενος Καθηγητής κ. Φίλιππος Φαρμάκης.

Κρατήστε την θέση σας στο  https://fienta.com/drt-designs-showcase-event-2022-23- season

Πρόγραμμα Roll-Out Event

12:00 – 14:10 Pre-Roll-Out Event
12:15-12:30 Εισαγωγή

Έναρξη Ομιλιών:

12:30-13:15 RODOPI (Powered by Sponsor)
13:15-13:30 Campeon Gaming (Premium Sponsor)
13:30-13:40 Navios Maritime Holdings (Diamond Sponsor)
13:40-13:45 Combatt (Platinum Sponsor)
13:45-13:50 Συνεταιριστική Ασφαλιστική (Platinum Sponsor)

Μεσημεριανή Διακοπή 14:05 – 17:00

Recruitment, Networking, Promotion: Ανοιχτή συζήτηση από εταιρίες, μέλη της ομάδας, φοιτητές και
παρευρισκόμενους στην εκδήλωση

Roll-Out Presentation 17:00 – 19:00

  •  Εισαγωγή (Αντώνης Ντώνας – Υπεύθυνος Μάρκετινγκ)
    Προσφώνηση από τον Πρύτανη του ΔΠΘ Καθηγητή Φώτη Μάρη
    Προσφώνηση από τον Δήμαρχο Ξάνθης κ. Εμμανουήλ Τσέπελη
    Προσφώνηση από τον Αντιπρύτανη Έρευνας και Καινοτομίας Καθηγητή Γεώργιο Μπρούφα
    Προσφώνηση από τον Yπεύθυνο Καθηγητή της ομάδας κ. Παντελή Ν. Μπότσαρη
    Προσφώνηση από τον συνεργαζόμενο Καθηγητή κ. Φίλιππο Φαρμάκη
    Ιστορική αναδρομή και αναφορά στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση (Αφροδίτη Αδριανού Αρχηγός Ομάδας σεζόν 2021-22)
  •  Παρουσίαση Υπο-ομάδων
    – Εισαγωγή στο Μηχανολογικό Τομέα (Αντώνης Ντώνας – Υπεύθυνος Μάρκετινγκ)
    – Παρουσίαση Υπό-ομάδων Σασί, Αναρτήσεων, Αεροδυναμικών, Drivetrain (Δήμητρα Βλάχου- Μέλος Μάρκετινγκ)
    – Εισαγωγή στον Ηλεκτρολογικό Τομέα (Αντώνης Ντώνας – Υπεύθυνος Μάρκετινγκ)
    – Παρουσίαση Υπό-ομάδων Χαμηλών & Υψηλών Τάσεων (Δήμητρα Βλάχου – Μέλος Μάρκετινγκ)
    – Παρουσίαση Υπό-Ομάδων Marketing &Business Plan (Δήμητρα Βλάχου – Μέλος Μάρκετινγκ)
  • Φιλοσοφία ονομασίας μονοθέσιου και μέλλον ομάδας
  • Αποκαλυπτήρια Μονοθέσιου (Ιάσονας Κατσαντώνης – Αρχηγός Ομάδας, Αχμέτ Γκαρόγλου, Ιδρυτής RODOPI)

Gala Event 19:00 – 22:00 

Χατζιδάκιο Ίδρυμα, (Παλαιά Οικία Χατζιδάκι) συνοδεία ποτού / κρασιού σε ευχάριστη ατμόσφαιρα, μεταξύ μελών, φίλων και συνεργατών ομάδας.




O 1ος Διαγωνισμός του Κόμβου Καινοτομίας του ΔΠΘ στην Ξάνθη

Ο 1ος διαγωνισμός του Κόμβου Καινοτομίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης θα λάβει χώρα την Παρασκευή 26 Μαΐου, στην πόλη της Ξάνθης στο Elisso Xenia Hotel.

Το DUTH Innovation Challenge είναι ένας διαγωνισμός καινοτομίας καταγραφής και ανάδειξης επιχειρηματικών ιδεών και εμπορικά αξιοποιήσιμων ερευνητικών αποτελεσμάτων.

Διοργανώνεται στο πλαίσιο του DUTH Innovation Week, του πρώτου τριημέρου εκδηλώσεων καινοτομίας, με Innovation Enabler τη Mantis Beyond Innovation, με στόχο την ανάδειξη και βράβευση των καλύτερων επιχειρηματικών ιδεών και ερευνητικών ομάδων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό, την ενδυνάμωση της κουλτούρας καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στο πανεπιστήμιο αλλά και τη διασύνδεση των παρευρισκόμενων με τον κόσμο της επιχειρηματικότητας.

Κατά τη διεξαγωγή του διαγωνισμού καλούνται οι φιναλίστ του διαγωνισμού (επιχειρηματικές και ερευνητικές ομάδες και spinoffs) σε 5 λεπτες-pitching παρουσιάσεις να αναδείξουν την καινοτόμα ιδέα τους και να διεκδικήσουν μια σειρά από έπαθλα.

Η αξιολόγησή τους θα πραγματοποιηθεί από έμπειρους ακαδημαϊκούς και επιτυχημένους επιχειρηματίες, παρουσία μελών της πανεπιστημιακής και ακαδημαϊκής κοινότητας, ερευνητών, εκπροσώπων επιχειρηματικών φορέων και πολιτών.

To DUTH Innovation Challenge απευθύνεται σε όλα τα μέλη του επιχειρηματικού και ακαδημαϊκού κόσμου που θέλουν να γνωρίσουν και να υποστηρίξουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις που αναπτύσσονται στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, αλλά και να έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με εκπροσώπους της ευρύτερης επιχειρηματικής κοινότητας, ώστε να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από την καινοτομία και την τοπική επιχειρηματικότητα.

Μέσα σε ένα διαγωνιστικό, εορταστικό κλίμα, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης συμβάλλει στην προώθηση της επιχειρηματικής κουλτούρας του αλλά και της ευρύτερης Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Περισσότερες πληροφορίες για τον τελικό του DUTH Innovation Challenge και κρατήσεις θέσεων στον σύνδεσμο https://www.eventbrite.com/e/624347077917

Προκειμένου να παρακολουθήσετε διαδικτυακά τις εκδηλώσεις του 1 ου τριημέρου καινοτομίας DUTH Innovation Week, ακολουθείστε το σύνδεσμο: http://youtube.com/channel/UC65_Su-opKVqNNYI5tJ7NUA/live

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση ( Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»




Υπολοχαγός Βάιος Τσαπρούνης: Άσκηση εφέσεων σε δικαστικές αποφάσεις για την αποζημίωση της νυχτερινής εργασίας

Αρχές του 2020, συναδέλφισσες και συνάδελφοι που εμπιστεύτηκαν τις πρωτοβάθμιες Ενώσεις της τότε μαχητικής και διεκδικητικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Ενώσεων Στρατιωτικών (Π.Ο.Ε.Σ.), κατέθεσαν μέσω του δικηγόρου Αθηνών κ. Γεώργιου Αντωνακόπουλου αγωγές εναντίον του Υπουργού Οικονομικών, διεκδικώντας την ειδική αποζημίωση για τη νυκτερινή τους εργασία, των ετών 2017-2019, όπως ο ν. 4472/2017 προβλέπει.

Η ως άνω δικαστική ενέργεια προέκυψε, ως η μοναδική λύση για να μην απωλέσουν τα δικαιούμενα ποσά οι Στρατιωτικοί, μετά την επίμονη άρνηση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών να υπογράψουν την προαπαιτούμενη Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), μέσω της οποίας θα άνοιγε ο δρόμος των αποζημιώσεων.

Σήμερα, τρία χρόνια μετά την κατάθεση των εν λόγω αγωγών, «δημοσιεύονται» οι πρώτες δικαστικές αποφάσεις, οι οποίες προβλέπουν την πίστωση σημαντικών ποσών στις/στους συναδέλφισσές/δέλφους μας, σε μερικές των περιπτώσεων άνω των 3.000,00 €.

Και φυσικά, μπορεί στο σύνολό τους να φαίνονται σημαντικά αυτά τα ποσά, αλλά αν σκεφτούμε ότι πρόκειται για εκατοντάδες ώρες νυκτερινής εργασίας, αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για ψίχουλα!

Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ΝΣΚ) έχει δικονομικό δικαίωμα να ασκήσει έφεση σε κάθε δικαστική απόφαση που επιδικάζει ποσά άνω των 3.000,00 €, ενώ υπάρχει η δυνατότητα, με παρέμβαση του αρμόδιου Υπουργού, να μην ασκηθεί έφεση, αναγνωρίζοντας ουσιαστικά το δίκαιο της απόφασης.

Πολλά τέτοια παραδείγματα συναντάμε σε υποθέσεις αποζημιώσεων μετά από ατυχήματα, τα οποία προκλήθηκαν με ευθύνη κρατικών οργάνων και φορέων, επί των αποφάσεων των οποίων δεν ασκεί έφεση το δημόσιο.

Επί των ως άνω αποφάσεων των οικείων Πρωτοδικείων όμως, που δικαίωσαν τις/τους στρατιωτικούς που προσέφυγαν διεκδικώντας τα οφειλόμενα ποσά αποζημίωσης για την εργασία τους τη νύκτα και δικαιώθηκαν πανηγυρικά, ασκήθηκε έφεση, χωρίς να παρέμβει ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας και να αποτρέψει το δικονομικό αυτό δικαίωμα του δημοσίου, γεγονός που συζητήθηκε στα στρατόπεδα και στενοχώρησε τις/τους στρατιωτικούς.

Ποιος όμως μπορεί να είναι ο σκοπός άσκησης της έφεσης; Δύο τινά μπορεί συμβαίνουν. Είτε η κυβέρνηση επιδιώκει τη χρονική καθυστέρηση της τελικής απόδοσης των οφειλόμενων ποσών, σε βάθος τουλάχιστον τριετίας (;), είτε επιδιώκει μια νέα απόφαση, με μικρότερα ποσά αυτή τη φορά, περιορίζοντας την οικονομική ζημία του δημοσίου.

Τι δεν συμβαίνει σίγουρα; Η κυβέρνηση δεν αναγνωρίζει το δίκαιο των εναγόντων, συνεχίζοντας, αμετανόητη, να στρέφεται
εναντίον των στρατιωτικών, ύστερα και από την απαράδεκτη πρόσφατη ΚΥΑ της ειδικής αποζημίωσης της νυκτερινής απασχόλησης, κατά την οποία εργάζεσαι 8 ώρες τη νύκτα για να πληρωθείς τις 5, εργάζεσαι 16 ώρες τη νύκτα για να
πληρωθείς τις 10, κλπ!

Όπως άλλωστε ενημερωνόμαστε από τον καθ’ ύλη αρμόδιο των δικαστικών αυτών προσφυγών, τότε Πρόεδρο του ΔΣ της Π.Ο.Ε.Σ., Σχη εα (ΣΔΓ) Ανέστη Τσουκαράκη, ουδεμία έφεση περιήλθε σε γνώση του που να ασκήθηκε από το
δημόσιο κατά των δικαστικών αποφάσεων που επέστρεφαν εξίσου σημαντικά ποσά για την περίοδο 2012-2016 (αντισυνταγματικές περικοπές οικονομικών αποδοχών).

Σήμερα, τί άλλαξε;

Κι αναρωτιέται ο επίτιμος πρόεδρος του ΔΣ της Π.Ο.Ε.Σ. και μαζί του αναρωτιόμαστε κι εμείς «Το νόμιμο, είναι ηθικό;»




Παρουσίαση του βιβλίου του Ι. Μπακιρτζή στο λαογραφικό μουσείο Ξάνθης

Η Φιλοπρόοδη Ένωση Ξάνθης ενημερώνει το κοινό ότι το βιβλίο του Ι. Μπακιρτζή, Αν. Καθηγητή του Τμήματος Ιστορίας & Εθνολογίας του Δ.Π.Θ., με τίτλο: Έντυπες Οθωμανικές και λοιπές Ιστορικές Πηγές περί της Πόλης και του Καζά της Ξάνθης, τέλη του 19ου – αρχές του 20 ου αιώνα (έκδοση Φ.Ε.Ξ.), θα παρουσιαστεί την Παρασκευή 26 Μαΐου 2023 και ώρα 20:00, στον χώρο του Λαογραφικού Μουσείου Φ.Ε.Ξ. (Αντίκα 7 Ξάνθη, ηλ. ταχυδρομείο: info@fex.org.gr, τηλ.: 2541 025421).

Την ιστορική μελέτη θα παρουσιάσουν:

1) Ο Καθηγητής, κ. Γεώργιος Τσιγάρας, Πρόεδρος του Τμήματος Ιστορίας &Εθνολογίας του Δ.Π.Θ.
2) Ο Αν. Καθηγητής στο Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού των Παρευξεινίων Χωρών του Δ.Π.Θ., κ. Γεώργιος Σαλακίδης,
3) Ο Αν. Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Δ.Π.Θ., κ. Ιωάννης Ντόκας.

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Διευθυντής του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ξάνθης «Όμορφη Πόλη», κ. Τηλέμαχος Αρναούτογλου.

Η παρουσία σας θα αποτελέσει τιμητική αναγνώριση στην κοπιώδη προσπάθεια της Φ.Ε.Ξ. και των συμπολιτών μας, δασκάλων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου, να αναδείξουν την τοπική ιστορία και τον εν γένει πολιτισμό της ιδιαίτερης
πατρίδας μας, στο πρόσφατο παρελθόν.

 




Η ΔΕΠ πανηγυρίζει στην Ξάνθη με ξεκάθαρη νίκη της ΝΔ

Πανηγυρισμοί στην Ξάνθη γίνονται αυτήν την στιγμή μετά από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Βουλευτικών Εκλογών.

Το αποτέλεσμα παρόλο που δεν είναι ακόμα τελεσίδικο, δίνει ξεκάθαρη πρόκριση στην Νέα Δημοκρατία με ποσοστό 35.7 % γεγονός που επιτρέπει στα μέλη της ΔΕΠ να πανυγηρίζουν από τώρα.

 




Πρώτο βραβείο για τις Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας Ξάνθης και Αλεξανδρούπολης της ΔΥΠΑ

Οι Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας Ξάνθης και Αλεξανδρούπολης της ΔΥΠΑ κέρδισαν σήμερα το 1ο βραβείο στον 18 ο Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό, για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2023 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης», που διοργάνωσε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Junior Achievement Greece, (JA Greece).

Οι μαθητές των ΕΠΑΣ συνεργάστηκαν και βραβεύτηκαν για την ιδέα τους «ΡΕΒΥΔΩΡ», vegan υποκατάστατου που προορίζεται για χρήση στην αρτοποιία, ζαχαροπλαστική και μαγειρική με διάθεση σε αγορές του εσωτερικού και εξωτερικού.

Στον τελικό του πανελλαδικού διαγωνισμού συμμετείχαν 20 μαθητικές «Εικονικές Επιχειρήσεις», 10 Γενικής Εκπαίδευσης και 10 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα, ανάμεσά τους και η «Mechelp» που αποτέλεσε υποψηφιότητα του Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) της ΔΥΠΑ Σερρών.

Ο διαγωνισμός εντάσσεται στο παγκόσμιο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση – Company Program 2023» του JA Greece και τελεί για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κ. Σακελλαροπούλου. Βασίζεται στην αρχή της «εκμάθησης μέσα από την πράξη», στο πλαίσιο του «Company Program» που υλοποιείται σε 117 χώρες και θεσπίστηκε από το Junior Achievement Worldwide, τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό οργανισμό σε θέματα επιχειρηματικότητας παγκοσμίως, με στόχο την ομαδική βιωματική δραστηριότητα, όπου οι μαθητές δημιουργώντας μια «εικονική επιχείρηση»,
κατανοούν όλα τα στάδια δημιουργίας και λειτουργίας της.

Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε: «Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και εκπαιδευτικούς των Σχολών μας στην Αλεξανδρούπολη και στην Ξάνθη για την εξαιρετική ιδέα, την ομαδική δουλειά και βέβαια για την σημαντική διάκριση που κέρδισαν με την αξία τους. Η ΔΥΠΑ συνεχίζει να επενδύει στην ποιοτική επαγγελματική εκπαίδευση, προετοιμάζοντας τους νέους και τις νέες για άμεση ένταξη στην αγορά εργασίας σε ειδικότητες υψηλής ζήτησης».

 




Οι Γιορτές Νεολαίας 2023 στην Ξάνθη

Γιορτές αφιερωμένες στην Νεολαία θα πραγματοποιηθούν το διάστημα Μαϊο με Ιούνιο 2023 στην Ξάνθη. Ο Δήμαρχος κ. Εμμανουήλ Τσέλεπης δηλώνει:

“Εσείς, οι νέες και νέοι του τόπου μας με τη δημιουργικότητα και τη δροσερή σας ματιά δείχνετε τον «δρόμο»…
Σε σας είναι αφιερωμένος ο νεότερος πολιτιστικός θεσμός της Ξάνθης και από σας διαμορφώνεται.
Με τον ενθουσιασμό, την πηγαία φαντασία και την αστείρευτη δύναμή σας μετατρέπετε την Ξάνθη σε μια θεαματική σκηνή που θα φιλοξενήσει για άλλη μια χρονιά, την ευρηματικότητα, το ταλέντο και τον αυθορμητισμό σας -τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της ηλικίας σας.
Με οδηγό την πολιτιστική έκφραση που αποτελεί σημείο αναφοράς για την εξέλιξη της περιοχής μας, γίνεστε οι πρωταγωνιστές -επάνω και κάτω από τη σκηνή- και διοχετεύετε στην πόλη όλη τη δράση και την ενέργειά σας!
Ο Δήμος Ξάνθης και η δημοτική αρχή θα είναι πάντα αρωγοί και συμπαραστάτες των προσπαθειών σας, με δράσεις, πρωτοβουλίες και πολιτικές που προάγουν τον Πολιτισμό, ενισχύουν την άμιλλα και εμπεδώνουν τον σεβασμό.
Θέλω να συγχαρώ τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την εξαιρετική δουλειά που ετοίμασαν και μας παρουσιάζουν, αλλά και όλους τους συντελεστές που υποστηρίζουν με τη διοργάνωση, τον πρόεδρο Ηλία Ασκαρίδη, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τα στελέχη του Κέντρου Πολιτισμού και τους εργαζόμενους του Δήμου Ξάνθης, αλλά και όλους τους
συμπολίτες μας, που στηρίζουν την προσπάθεια της μαθητιώσας νεολαίας μας.
Η Ξάνθη, αυτός ο υπέροχος, ευλογημένος τόπος, που ξεχειλίζει από έκφραση και δημιουργικότητα, που ξεχωρίζει για την πολιτιστική δραστηριότητα και το αξιοσημείωτο ανθρώπινο δυναμικό της είναι έτοιμη να υποδεχτεί και φέτος τις Γιορτές Νεολαίας!
Να «αγκαλιάσει» όλες και όλους εσάς. Το ελπιδοφόρο μέλλον της.”

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:

Πέμπτη 11 Μαΐου:

  • 11.00 π.μ στον Πολύχωρο του 2ου Γυμνασίου, Αφιέρωμα στη Μικρά Ασία. Η προσφυγιά στη Θράκη. Μνήμες και Προβληματισμοί.

Σάββατο 13 Μαϊου:

  • 10.00 π.μ στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης, Διαγωνισμός ρομποτικής

Δευτέρα 15 Μαϊου:

  • 10.00 π.μ στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης, Χορευτική παράσταση «το ταξίδι της σταγόνας»

Τρίτη 16 Μαϊου:

  • 10.00 π.μ στο Αμφιθέατρο Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, Βουλή των Εφήβων – αφοπλίζοντας τη βία

Τετάρτη 17 Μαίου:

  • 10:00 π.μ. στην Πλατεία Δημοκρατίας, Μαγειρεύουμε παραδοσιακά
  • -//-  στην Πλατεία Δημοκρατίας, Χορεύουμε παραδοσιακά
  • -//- στην Πλατεία Δημοκρατίας. “Δημιουργούμε τη δική μας αγροτική επιχείρηση. Κατασκευάζουμε το πρώτο αυτόνομο θερμοκήπιο του σχολείου μας”,” Φύση και χημεία στην υπηρεσία της υγείας και της ομορφιάς” και “Προστατεύω το περιβάλλον. Αλλαγή συνηθειών στη χρήση πόρων και ενέργειας”
  • -//- στην Πλατεία Δημοκρατίας, Παρουσίαση της εικονικής επιχείρησης «ΤΟΝΙRΟΜΕ»
  • -//- στην Πλατεια Δημοκρατίας, Η Εικονική μας Επιχείρηση «Τα κράνα του Βουνού».
  • -//- στην Πλατεία Δημοκρατίας, Α) Κόκκινη κάρτα στη βία, Β) Ανακύκλωση, ένα δώρο για τον πλανήτη μας και Γ) Φωτογραφίζοντας την Παλιά Πόλη της Ξάνθης

Τετάρτη και Πέμπτη 24-25 Μαϊου: 

  • 10:00π.μ. – 1:00 π.μ στο Φουαγιέ Δημοτικού Αμφιθέατρου Ξάνθης,  Εικαστική έκθεση – κατασκευές «η καθημερινή ζωή της Ξάνθης του 19 ου μέχρι τα πρώτο τέταρτο του 20 ου αιώνα»

Παρασκευή 26 Μαϊου:

  • 11:00 π.μ  και στις 8.00 μ.μ στο  Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης ,Θεατρική παράσταση «Χωρίς αλάτι»
  • 12.00 μ.μ στον Αύλειο Χώρο του 1ου Γυμνασίου Ξάνθης, Μαγειρεύουμε παρασοδιακά
  • 12:00 μ.μ στον  Αύλειο Χώρο του 1ου Γυμνασίου Ξάνθης Χορεύουμε παραδοσιακά

Σάββατο 27 Μαϊου:

  • 09:00 π.μ -2.00 μ.μ  Χορευτικός Όμιλος Ξάνθης, (Κ. Μπένη και Βλαχοπούλου, άνωθεν Δημ. πάρκινγκ) Εορτή Αιμοδότη, εθελοντική αιμοδοσία.
  • 10:00 π.μ  στηνΠλατεία Διοικητηρίου Εορτή Αιμοδότη, «Τα παιδιά ζωγραφίζουν»

Δευτέρα 29 Μαϊου:

  • 7.00 μ.μ  στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης ,Δραματοποιημένη αφήγηση «Παίζοντας θέατρο με τους ήρωες των βιβλίων μας» :τεχνικές δραματοποιημένης αφήγησης των κειμένων της Α’ Γυμνασίου.

Πέμπτη 1 Ιουνίου: 

  • 09:00 π.μ – 2:00 μ.μ στο Φουαγιέ Δημοτικού Αμφιθέατρου Ξάνθης ,Έκθεση φιγούρων καραγκιόζη του Χρήστου Κηπουρού.

Τρίτη 6 Ιουνίου:

  • 09:00 π.μ  – 1:00μ.μ  Θεματικό Πάρκο Λιμνίο ,Ημέρα περιβάλλοντος: «Εδώ ας σταθώ. Κι ας δω κι εγώ τη φύσι λίγο…» Κ. Καβάφης

Τετάρτη 7 Ιουνίου:

  • 6.30 μ.μ  στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης ,Θεατρική παράσταση «το μαγικό τηλεκοντρόλ»

Παρασκευή 9 Ιουνίου:

  • 8.00 μ.μ  στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης ,Μουσικοθεατρική παράσταση «Αφιέρωμα στη Μικρασία»

 

Πληροφορίες

Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης
e-mail: eventskpdx@gmail.com
τηλ. 2541073640, 2541072554
http://cultureofxanthi.gr/




“Η Τέχνη του Ζην”: Δράση Κέντρου Ται Τσι Τσουν Ξάνθης ‘ Yang Sheng’

Η Γιορτή Ται Τσι Τσουάν 2023 θα πραγματοποιηθεί  ,στη Ξάνθη το Σάββατο 13 Μαϊου και ώρα 7.00 μ.μ, στις υπαίθριες εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ΑΓΡΙΑΝΗ. 

Το Κέντρο Tai Chi Chuan ξεκίνησε την λειτουργία του τον Οκτώβριο του 2010 στα πλαίσια της συνεργασίας του με την Φιλοπρόοδη Ένωση Ξάνθης έως το Δεκέμβριο του 2022.Από τον Ιανουάριο μεταφέρεται σε δική του στέγη στα πλαίσια της ίδρυσης και λειτουργίας του στον Πολιτιστικό & Eπιστημονικό Σύλλογο ΠΕ.Σ. ‘Η Τέχνη του Ζην’ με νέες δράσεις.

Η υψηλή δεξιοτεχνία του ασκούμενου και ο πολυδιάστατος χαρακτήρας του Τάι Τσι ως εσωτερική πολεμική τέχνη εμπλουτίζεται στο Κέντρο από την υλοποίηση παράλληλων δράσεων πολιτισμού και φιλοσοφίας με τίτλο ‘Πολιτισμοί και Παραδόσεις’.

Τα οφέλη από το Τάι Τσι Τσουάν στην υγεία υποστηρίζονται από την σύγχρονη επιστημονική έρευνα καθιστώντας την ως άσκηση-νους σώματος ενώ το Κέντρο συνεργάζεται με το ΤΕΦΑΑ του Δ.Π.Θ., όπου μελετάται και διεξάγεται έρευνα για την
επίδραση του Τάι Τσι στην λειτουργική ικανότητα των ενήλικων ασκούμενων από το 2011.

Το Κέντρο διοργανώνει από το 2017 και κάθε χρόνο το τριήμερο Διεθνές Φεστιβάλ Τάι Τσι Τσουάν ‘Δημόκριτος ο Αβδηρίτης’ στη Ξάνθη με σεμινάρια στη τέχνη αυτή, στην επιστήμη που την υποστηρίζει και τη φιλοσοφία. Συμμετέχουν δάσκαλοι και ειδικοί από την Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Ελλάδα σε μια γιορτή φιλίας και πολιτιστικής ανταλλαγής.

Υπεύθυνη του Κέντρου: Έμη Χατζηπαναγιώτη, Msc., πιστοποιημένη δασκάλα  & προπονήτρια Τάι Τσι Τσουάν , διεθνής διαιτητής Τάι Τσι Τσουάν, Παγκόσμια Ομοσπονδία Τάι Τσι Τσουάν Ταϊβάν

τηλ.επικοινωνίας 6977560795   email: taichi-xanthi@lifearts.org.gr   

Για περισσότερες πληροφορίες των προγραμμάτων: https://lifearts.org.gr

 




“Η τέχνη του Ζην”- Η τέχνη του κρασιού στην Ξάνθη

Την Παρασκευή στις 12 Μαϊου 2023, και ώρα 8.00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η 2η βραδιά Οινογνωσίας και Γευσιγνωσίας από τον Πολιτιστικό και Επιστημονικό Σύλλογο ” Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΖΗΝ” Ξάνθης στον χώρο του Συλλόγου, 28 ης Οκτωβρίου 311.

Γνωριμία με τους οινοποιούς και δοκιμές κρασιών.

Βραδιά οινογνωσίας και γευσιγνωσίας – Παρουσιάσεις του προφίλ των καλεσμένων οινοποιών, των τεχνικών παραγωγής των κρασιών, των καινοτόμων μεθόδων τους και δοκιμές των κρασιών. Οι εκάστοτε παρουσιάσεις των οινοποιείων θα υποστηρίζονται από τοπικούς επιχειρηματίες γευσιγνώστες και καταστήματα καθώς και ειδικούς της γαστρονομίας. Σκοπός αυτής της συνάντησης είναι να ενισχυθούν τα τοπικά ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και να συνδυαστεί η γαστρονομία με την τέχνη του κρασιού διευρύνοντας την γνώση μας στη τέχνη του ΕΥ ΖΗΝ.

2 η Βραδιά ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ – ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ VOURVOUKELI ESTATE (ΚΤΗΜΑ ΒΟΥΡΒΟΥΚΕΛΗ)

Το Κτήμα Βουρβουκέλη ιδρύθηκε από το Νίκο και την Φλώρα Βουρβουκέλη το 1999, στην περιοχή των Αβδήρων, στο νομό Ξάνθης. Με όραμα την αναβίωση του φημισμένου αμπελώνα των Αβδήρων, φύτεψε στους εύφορους λόφους της περιοχής 20 στρέμματα (τα οποία πλέον έχουν φτάσει τα 100) με γηγενείς και διεθνείς οινοποιήσιμες ποικιλίες σταφυλιών. Παράλληλα με την δημιουργία αυτού του εγχειρήματος, τα δύο μεγαλύτερα παιδιά της οικογένειας, ο Γιώργος και ο Οδυσσέας, ακολουθώντας σχετικές σπουδές πάνω στην οινολογία και την αμπελουργία ενεπλάκησαν και πλέον διευθύνουν το κτήμα.Συνοδοιπόρος στην προσπάθεια αυτή παραμένει πάντα η μητέρα, Φλώρα. Δυστυχώς, ο ιδρυτής του Κτήματος Νίκος Βουρβουκέλης έφυγε από κοντά μας τον Φεβρουάριο του 2014.https://vourvoukeli.gr/

ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΙΑ
Με την συνεργασία και ευγενική υποστήριξη των:

Η δράση της ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑΣ έχει ως σκοπό την ανάδειξη και την ενημέρωση για τη τέχνη του κρασιού και της γευσιγνωσίας προβάλλοντας τα οινοποιία της περιοχής μας στη Θράκη, τη Δυτική και Ανατολική Μακεδονία.

Η νέα αυτή δράση αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση για την τέχνη του Ευ Ζην και περιλαμβάνει βραδιές οινογνωσίας και γευσιγνωσίας, δοκιμές κρασιών, διαλέξεις και εισηγήσεις για τη τέχνη του κρασιού. Αναπτύσσεται από τον φορέα μας για πρώτη φορά με τη διάθεση να υποστηρίξει την κουλτούρα και τη γνώση γύρω από το αντικείμενο του οινοποιού και του οινολόγου.

Περισσότερες πληροφορίες για όλα τα προγράμματα μας στην ιστοσελίδα μας https://lifearts.org.gr

Πολιτιστικός & Επιστημονικός Σύλλογος – Π.Ε.Σ. ‘Η Τέχνη του Ζην’ Ξάνθης 28 ης Οκτωβρίου 311, 67131 Ξάνθη – Τηλ. 25413 50231, 6977560795




Η ομάδα των ΕΠΑΣ Μαθητείας Αλεξανδρούπολης και Ξάνθης στον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης για το “ΡΕΒΥΔΩΡ”

Ο δήμαρχος  Γιάννης Ζαμπούκης και ο αντιδήμαρχος  Θεόδωρος Βουρδόλης, υποδέχτηκαν τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς της ομάδας των ΕΠΑΣ Μαθητείας Αλεξανδρούπολης και Ξάνθης που συμμετείχαν στον Πανελλαδικό διαγωνισμό “Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2023”.

Το φυτικό επαναστατικό καινοτόμο προϊόν με την ονομασία “ΡΕΒΥΔΩΡ” που παρουσίασαν, έκλεψε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά απέσπασε και τις καλύτερες κριτικές ως μοναδική πρόταση καινοτόμου ιδέας πανελλαδικά από τις ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ, δίνοντας στην ομάδα το εισιτήριο για τη συμμετοχή τους στον Πανελλήνιο διαγωνισμό «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2023» που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα την Πέμπτη 18.05.2023 στον χώρο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. 

Το προϊόν “ΡΕΒΥΔΩΡ” είναι ένα υποκατάστατο του αυγού, vegan’s choice με βάση του το ρεβυθόζουμο και προορίζεται για χρήση στην αρτοποιία, ζαχαροπλαστική και τη μαγειρική τέχνη.

Ο δήμαρχος συνεχάρη τα παιδιά για την εφευρετικότητα, τη δημιουργικότητα και το πάθος τους και τους ευχήθηκε κάθε επιτυχία στη συμμετοχή τους διαγωνισμό.




Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης: Περιορισμός στην κυκλοφορία λόγω εκδηλώσεων

Απαγόρευση κυκλοφορίας αποφάσισε η Διεύθυνση Αστυνομίας Ξάνθης, για τις οδούς Δημάρχου Φίλιππου
Αμοιρίδη, Ορφέως, Ι. Σγουρού, Αντίκα την Πέμπτη και Παρασκευή 4-5 Μαϊου 2023 κατά τις ώρες 9.30-15.00 και 18.30-22.00, λόγω του προγράμματος  “Πόλις Ονείρων Μουσικών Σχολείων 2023”.

Τις προαναφερθήσες ημέρες και ώρες, η κυκλοφορία των οχημάτων θα  πραγματοποιείται από παράπλευρες οδούς. Επιτρέπεται μόνο η διέλευση οχημάτων έκτακτης ανάγκης για σοβαρούς λόγους που άπτονται των αρμοδιοτήτων τους.

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης

Αποφάσιστηκε με βάση τα εξής άρθρα :
α) Τα άρθρα 1, 2, 3, 4, 16, 34, 52 παρ. 2, 103, 104, 105, & 109 του Ν. 2696/99 «Κύρωση του
Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3542/2007 και ισχύει σήμερα
β) Τις διατάξεις των άρθρων 29 και 29 Α του Ν. 1558/1985 «Κυβέρνηση και κυβερνητικά
όργανα», όπως ισχύει
γ) Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, δεν προκαλείται δαπάνη σε
βάρος του κρατικού προϋπολογισμού
δ) Το υπ’ αριθμό 771 έγγραφο από 19/04/2023 του Κέντρου Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης και
αποσκοπώντας στην ομαλή διεξαγωγή των εν λόγω εκδηλώσεων παράλληλα με την ασφαλή
κυκλοφορία πεζών και οχημάτων, στην πόλη της Ξάνθης.




Διεθνές Θερινό Ινστιτούτο Πιάνου: Η καρδιά του πιάνου χτυπά στην Ξάνθη

Οι εγγραφές για το Θερινό Ινστιτούτο Πιάνου έχουν ήδη ξεκινήσει και η προθεσμία λήγει στις 10 Μαϊου 2023. Σε συνεργασία με την Φιλοπρόοδο Ένωση Ξάνθης, την Περιφέρεια και τον Δήμο Ξάνθης, το Piano Plus Festival πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά στην Ξάνθη. Όλα τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν στο κτήριο Μάνος Χατζιδάκις στο πολυχώρο Τέχνης και Σκέψης καθώς και το Δημοτικό Ωδείο Ξάνθης.

Στόχος του Θερινού Ινστιτούτου Πιάνου είναι να φέρει κοντά σημαίνοντες καλλιτέχνες από Ελληνικά και διεθνή μουσικά εκπαιδευτικά ιδρύματα ώστε να μοιραστούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους με σπουδαστές και πιανίστες από όλο τον κόσμο. Το θερινό Ινστιτούτο Πιάνου είναι μια μοναδική μουσική εμπειρία για τους καλλιτέχνες, το κοινό και φυσικά τους συμμετέχοντες! Η μουσική αυτή εβδομάδα είναι γεμάτη από συναυλίες, special events, επισκέψεις σε ιστορικά μνημεία και μουσεία της παλαιάς πόλης, εκδρομές και φυσικά πολύ διασκέδαση!

Το κοινό θα απολαύσει επτά μοναδικά ρεσιτάλ πιάνου και master classes από διακεκριμένους πιανίστες αλλά και νέους, εκκολαπτόμενους καλλιτέχνες που έρχονται κάθε χρόνο για να διευρύνουν τις μουσικές τους γνώσεις.

Πληροφορίες για τις εγγραφές και το πρόγραμμα του Διεθνές Θερινού Ινστιτούτου Πιάνου μπορείτε να το δείτε στο:http://www.pianoplusfestival.gr/ ​

 




Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεναγήθηκε στην SUΝLIGHT

Το μεσημέρι της Πέμπτης, 27 Απριλίου, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το βιομηχανικό
συγκρότημα παραγωγής μπαταριών και ανάπτυξης τεχνολογιών αποθήκευσης ενέργειας του Ομίλου Sunlight, στην Ξάνθη, και τη μονάδα υδροπονικής καλλιέργειας κηπευτικών προϊόντων των Θερμοκηπίων Θράκης.

Ο λόγος που έκανε για την επίσκεψη του ο Πρωθυπουργός ήταν ο εξής:

«Είχα την ευκαιρία να δω ένα μικρό τμήμα μιας τεράστιας παραγωγικής μονάδος, η οποία βρίσκεται στην κορυφή της καινοτομίας. Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω ελληνικές εταιρείες οι οποίες διακρίνονται στο εξωτερικό, είναι κυρίαρχες σε εξειδικευμένες αγορές τις οποίες έχουν επιλέξει, μπορούν και προσελκύουν ανθρώπινο δυναμικό υψηλοτάτου επιπέδου.
Ένα πράγμα θέλω να γνωρίζετε: εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε τέτοιου είδους επιχειρηματικές πρωτοβουλίες να λαμβάνουν τη μέγιστη δυνατή ευρωπαϊκή στήριξη. Υπάρχουν, όπως ξέρετε, σημαντικά χρηματοδοτικά εργαλεία, αλλά υπάρχει και η διάθεση της Ελληνικής Κυβέρνησης να στηρίζει την καινοτομία, την εξωστρέφεια. Επιχειρήσεις, όπως η
Sunlight, οι οποίες μπορεί μεν να εξάγουν τελικό προϊόν σε παραπάνω από εκατό χώρες, εισάγουν όμως κιόλας, ανθρώπινο δυναμικό, επαναπατρίζοντας νέους ανθρώπους οι οποίοι έφυγαν στο εξωτερικό τα χρόνια της κρίσης και τώρα αντιλαμβάνονται ότι μπορούν να γυρίσουν στην πατρίδα μας, σε εξαιρετικές δουλειές, καλοπληρωμένες δουλειές και να
μπορούν να δημιουργήσουν στον τόπο τους, χωρίς να χρειάζεται κατ’ ανάγκη να ξενιτευτούν για να μπορέσουν να έχουν μια καλή επαγγελματική διαδρομή. Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας μπορούν να κάνουν τη μεγάλη διαφορά μόνο αν λύσουμε –
αν κόψουμε μάλλον- τον Γόρδιο δεσμό της αποθήκευσης ενέργειας, διότι προφανώς δεν έχουμε συνέχεια λιακάδα και δεν φυσάει κάθε μέρα. Άρα η αποθήκευση ενέργειας, αποκτά κομβική σημασία για να αυξήσουμε τη δυνατότητα διείσδυσης των ΑΠΕ στο μείγμα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό αφορά τις μεγάλες εγκαταστάσεις ΑΠΕ, αφορά όμως και τα νοικοκυριά. Και θέλω να τονίσω ότι εμείς, στο καινούριο πρόγραμμα των “Φωτοβολταϊκών στη Στέγη” επιδοτούμε,πια, ακριβώς τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας τα οποία κατασκευάζει η Sunlight. Να έχει δηλαδή το νοικοκυριό τη δυνατότητα όχι απλά να εγκαταστήσει ένα φωτοβολταϊκό, αλλά να μπορεί να αποθηκεύει και ενέργεια, κάτι που είναι τόσο σημαντικό για τη συνολική ευστάθεια του συστήματος. Είστε, λοιπόν, στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας. Χθες είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω το σχέδιό μας για την Ελλάδα του μέλλοντος. Μίλησα για την πράσινη και ψηφιακή Ελλάδα, όπως
την αντιλαμβάνομαι. Για μια χώρα που σύντομα θα φτάσει να παράγει το 80% των αναγκών ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ. Είναι μια πολιτική στην οποία προσωπικά πιστεύω πάρα πολύ. Είναι μια πολιτική στην οποία μπορούμε να γίνουμε πρωταγωνιστές. Αλλά δεν θέλουμε να είμαστε μόνο πρωταγωνιστές στο να παράγουμε ηλεκτρισμό από τον ήλιο και από τον άνεμο, θέλω να είμαστε πρωταγωνιστές και σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε εγχώρια τεχνογνωσία».

Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε για τα σχέδια επέκτασης του εργοστασιακού δυναμικού του Sunlight Group, για το πρόγραμμα καθετοποίησης μέσω της παραγωγής και ανάκτησης στοιχείων λιθίου στην Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη δραστηριότητα του Ομίλου στη βόρεια Ελλάδα, όπου λειτουργεί κέντρο ανακύκλωσης μπαταριών στην Κομοτηνή και μονάδα
παραγωγής βιομηχανικών υλικών στο Κιλκίς. Ο Πρωθυπουργός ξεναγήθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Λάμπρο Μπίσαλα στη μονάδα παραγωγής μπαταριών μολύβδου, τη μεγαλύτερη στον κόσμο, και στη συνέχεια στη μονάδα κατασκευής μπαταριών νεότερης τεχνολογίας με λίθιο. Επισημάνθηκε η σημασία της έμφασης στην έρευνα και την ανάπτυξη, ειδικά σε τεχνολογίες αιχμής όπως η ανάπτυξη αποδοτικών συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, τα οποία μεταξύ άλλων θα συνεισφέρουν καταλυτικά στην πράσινη μετάβαση και θα αυξήσουν δραστικά τη δυνατότητα ανανεώσιμων πηγών να
καλύπτουν τις ανάγκες νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Ο κ. Μπίσαλας ενημέρωσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι ο Όμιλος Sunlight διαθέτει πέντε κέντρα αφιερωμένα στην έρευνα και την ανάπτυξη, όπου απασχολούνται περισσότεροι από
200 εργαζόμενοι. Τόνισε ότι ο Όμιλος εξάγει ελληνική τεχνογνωσία και καινοτομία σε περισσότερες από 115 χώρες, ενώ κατέχει ισχυρή θέση στην αγορά ηλεκτροκίνητων βιομηχανικών οχημάτων και οχημάτων έργου, ηλεκτροκίνητων αμαξιδίων που προορίζονται για την ψυχαγωγία και μονάδων αποθήκευσης ενέργειας.

Ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους, πολλοί εκ των οποίων
επέστρεψαν στην Ελλάδα από το εξωτερικό λόγω της εργασιακής ευκαιρίας που βρήκαν. Στο
πλαίσιο αυτό, επισημάνθηκε η σημασία της δημιουργίας καλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας
υψηλής ειδίκευσης, ώστε να αντιστραφεί το brain drain και οι εργαζόμενοι να είναι
συμμέτοχοι στα οφέλη της ανάπτυξης.

Στη μονάδα των Θερμοκηπίων Ξάνθης, ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε για τη μέθοδο υδροπονικής καλλιέργειας ποιοτικών αγροτικών προϊόντων μέσω της αξιοποίησης γεωθερμικής ενέργειας από τα πεδία Νέου Ερασμίου.
Όπως σημειώθηκε, η μονάδα έχει σχεδόν μηδενικό αποτύπωμα στο περιβάλλον, μολονότι πρόκειται για το μεγαλύτερο θερμοκήπιο του είδους του στη νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς δεν χρησιμοποιεί «καμινάδες», ενώ παράλληλα καταναλώνει σχεδόν 90% λιγότερο νερό σε σύγκριση με συμβατικές μεθόδους καλλιέργειας. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για τα σχέδια επέκτασης των θερμοκηπίων κατά 130 στρέμματα έως το 2026, επένδυση ύψους 14 εκατομμυρίων ευρώ. Τονίστηκε επίσης η συνεισφορά της επιχείρησης στην τοπική κοινωνία και στην αγορά εργασίας, καθώς στα θερμοκήπια της Ξάνθης απασχολούνται 230 άτομα και σχεδιάζονται τουλάχιστον 130 επιπλέον προσλήψεις σε βάθος τετραετίας.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της ξενάγησης στον παρακάτω σύνδεσμο, στο κανάλι μας του YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8DMNFpF9bo4  




ΜέΡΑ25: Επίσκεψη Γιάνη Βαρουφάκη σε Καβάλα και Ξάνθη

Για το Σάββατο, 29 Απριλίου 2023 έχει δρομολογηθεί η επίσκεψη του Επικεφαλή του ΜέΡΑ25 κ. Γιάνη Βαρουφάκη, στις πόλεις της Ξάνθης και της Καβάλας. Το πρωί του Σαββάτου θα καταφθάσει την Ξάνθη, όπου στις 11.30 π.μ έχει προγραμματιστεί κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των καπνεργατών και εν συνεχεία στις 12.00 μ.μ θα περάσει σε Συνέντευξη Τύπου, θα γίνει η προβολή βίντεο και θα παρουσιάσει τους υποψηφίους του νομού στο Επιμελητήριο Ξάνθης. Στο πέρας της ημέρας και ώρα 7.00 μ.μ, αφού θα έχει καταφθάσει στην Καβάλα θα πραγματοποιήσει ομιλία και θα παρουσιάσει ξανα τους υποψηφίους του στην Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης. (Κασσάνδρου 6)

 




Ηχηρή παρουσία από τον ΚΟΞ στο Διεθνές Κολυμβητικό Meeting

Το τριήμερο 21 με 23 Απριλίου 2023, στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της Αλεξανδρούπολης, πραγματοποιήθηκε το Διεθνές Κολυμβητικό Meeting «Φάρος Έλενα Σαΐρη 2023», μια σπουδαία διοργάνωση από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και τον κολυμβητικό σύλλογο ΟΦΘΑ υπό την αιγίδα της ΚΟΕ.

Στο μίτινγκ, συμμετείχαν κορυφαίοι Έλληνες κολυμβητές.

Μια σημαντική διοργάνωση υψηλού επιπέδου εφόσον οι επιδόσεις μετρούσαν για όρια πρόκρισης για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών 2023, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Έφηβων –Νεανίδων του 2023, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2023 και Εφήβων – Νεανίδων  της φετινής περιόδου

Σε αυτό το άρτια οργανωμένο meeting  έλαβε μέρος, ο Κολυμβητικός Όμιλος Ξάνθης ο μόνος σύλλογος που εκπροσώπησε τον Νομό Ξάνθης με 7 αθλητές του, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να βρεθούν δίπλα σε σπουδαίους κολυμβητές και να αγωνιστούν ισάξια μαζί τους, αποκτώντας εμπειρίες  και αναμνήσεις για μια ζωή.

Οι αθλητές μας είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν από κοντά κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα της Ελληνικής κολύμβησης  και όλους τους πρωτοκλασάτους κολυμβητές 27 συλλόγων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι επτά αθλητές του Κ.Ο. Ξάνθης  που έλαβαν μέρους σε αυτούς τους μεγάλους αγώνες, μας έδειξαν ότι  βρίσκονται σε πολύ καλή  αγωνιστική κατάσταση ενώ βρίσκονται σε περίοδο προετοιμασίας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Οι αθλητές που έλαβαν μέρος:

1) Μουτουσίδης Κωνσταντίνος Νικόλαος κατηγορία Παίδων 50μ &100μ Ελεύθερο, 50μ &100μ Πεταλούδα ο οποίος κατέρριψε τους ατομικούς του χρόνους και προκρίθηκε σε όλους τους τελικούς και έβαλε τον Κολυμβητικό Όμιλο Ξάνθης δίπλα στους καλύτερους.

2) Τζούμα Ευαγγελία κατηγορία Γυναικών 50μ & 100μ Ύπτιο και 50μ Ελεύθερο με πρόκριση σε όλους τους τελικούς με κατάκτηση των πρώτων θέσεων στους μικρούς τελικούς.

3) Εμμανουήλ Νάγια κατηγορία Κορασίδων 50&100 Πρόσθιο, 50μ&100μ Ύπτιο με νέα ατομικά ρεκόρ

4) Κουτσάκη Ελίζα κατηγορία Παγκορασίδων 50μ, 100μ & 200μ Ελεύθερο με νέα ατομικά ρεκόρ

5) Τζανίδου Βασιλική  κατηγορία Κορασίδων 50μ Πρόσθιο & 100μ Ελεύθερο πρώτη συμμετοχή

6) Τσεβδός Δημήτριος κατηγορία Παμπαίδων 100μ Ελεύθερο νέο ατομικό ρεκόρ

7) Στρατής Ιωάννης κατηγορία Παμπαίδων 50μ Πρόσθιο & 100μ Ελεύθερο νέα ατομικά ρεκόρ

Οι αθλητές και αθλήτριες του ομίλου μας κατάφεραν να δώσουν ένα ηχηρό παρόν και πολλές υποσχέσεις για το μέλλον, στο Ελληνικό κολυμβητικό στερέωμα. 

Η κολύμβηση της Ξάνθης επέστρεψε και πάλι στις κορυφαίες θέσεις.

Με αφορμή τις επιτυχίες των αθλητών μας, στους εν λόγω αγώνες, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την  Προπονήτρια μας κυρία Ευαγγελία Πολίτου που με περισσό ζήλο και αφοσίωση βρίσκεται όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στους  αθλητές του ΚΟΞ.

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον μεγάλο μας χορηγό Flamingo Retail Park και τους υποστηρικτές μας Συνεταιριστική Ασφαλιστική, Novamed Xanthi και Dost Group

Ο ΚΟΞ, για ακόμα μια φορά, αποδεικνύει με το έργο του και τα αποτελέσματα των αθλητών του ότι ο σύλλογος έχει ΙΣΤΟΡΙΚΟ παρελθόν, ΔΥΝΑΜΙΚΟ παρόν αλλά και ΛΑΜΠΡΟ μέλλον.

Πάντα ψηλά, Πάντα μπροστά.

Ηχηρή παρουσία από τον ΚΟΞ στο Διεθνές Κολυμβητικό Meeting [ΦΩΤΟ]

Ηχηρή παρουσία από τον ΚΟΞ στο Διεθνές Κολυμβητικό Meeting [ΦΩΤΟ]

 

Πηγή: xanthinea.gr