Φωτιά στην Αλεξανδρούπολη -Εκκενώθηκε το νοσοκομείο, στο Νοσοκομείο Καβάλας τα νεογνά

Σε πλοίο στο λιμάνι ασθενείς του νοσοκομείου που εκκενώθηκαν χτες βράδυ σε μία από τις μεγαλύτερες εκκενώσεις νοσοκομείων της χώρας…

Πρώτα απομακρύνθηκαν 12 νεογνά – 130 με 150 ασθενείς στο νοσοκομείο – Έφυγαν με ίδια μέσα όσοι μπορούσαν.

Η εκκένωση του Νοσοκομείου αποφασίστηκε παρουσία του υφυπουργού Υγείας Μάριου Θεμιστοκλέους και του προέδρου του ΕΚΑΒ Νίκου Παπαευσταθίου, οι οποίοι μετέβησαν στην Αλεξανδρούπολη το βράδυ της Δευτέρας (21/8).

Το «Αδαμάντιος Κοραής» έχει μετατραπεί σε προσωρινό νοσοκομείο μετά την εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της πόλης (ΠΓΝΑ) ενώ στον εξωτερικό χώρο στήθηκαν τέντες για τα σοβαρά περιστατικά ενώ τα καταστρώματα του πλοίου έχουν μετατραπεί σε θαλάμους. Η προσπάθεια από γιατρούς, νοσηλευτές και δεκάδες διασώστες που μεταφέρουν συνέχεια ασθενείς είναι υπεράνθρωπη.




Καβάλα: Εκτος κινδύνου οι πυροσβέστες που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με εγκαύματα

Δύο πυροσβέστες τραυματίστηκαν και ένα όχημα υπέστη ζημιές στην φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι σε δασική έκταση. 

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ένας απο τους πυροσβέστες έχει υποστεί εγκαύματα στο πρόσωπο και ο άλλος στα χέρια.

Ωστόσο οι πυροσβέστες βρίσκονται εκτός κινδύνου και θα παραμείνουν στο νοσοκομείο για παρακολούθηση.

 




Διαλεκτό: Στο νοσοκομείο 4 πυροσβέστες, κάηκε όχημα της Πυροσβεστικής – Επιχειρούν 3 εναέρια μέσα

Μεγάλο είναι το μέτωπο της φωτιάς που άρχισε το μεσημέρι της Δευτέρας 21 Αυγούστου από το Διαλεκτό του Δήμου Νέστου

Η φωτιά κινείται προς Αβραμυλιά. Η πολιτική προστασία και το 112 μετά το Διαλεκτό έδωσαν εντολή εκκένωσης για Εκλεκτό, Δαμασκηνιά και Αβραμυλιά.

Στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας 4 πυροσβέστες με εγκαύματα, ενώ κάηκε και ένα πυροσβεστικό όχημα.

Κάηκαν ολοσχερώς δυο σπίτια, μια αποθήκη και αυτοκίνητα. Επιχειρούν 3 εναέρια μέσα.

kavalanews.gr

 

 




Θάσος: Διακομιδή 39χρονης στο νοσοκομείο της Καβάλας

Επείγουσα διακομιδή ασθενούς από τη Θάσο στο νοσοκομείο Καβάλας πραγματοποιήθηκε με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής το τελευταίο 24ωρο

Πρόκειται για μια 39χρονη η οποία έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Διακομίστηκε από το λιμάνι του Λιμένα Θάσου στην Κεραμωτή με το πλοίο με το Ε/Γ – Ο/Γ “ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΘΑΣΟΥ” Ν.Ν. 11234.

kavalanews.gr

 

 

 




Ξάνθη: Νεκρή σε τροχαίο 44χρονη

Στο νοσοκομείο άλλα τρία άτομα

Μία γυναίκα 44 ετών έχασε τη ζωή της σε δυστύχημα που σημειώθηκε στην Ξάνθη το Σάββατο (24/6). Από το τροχαίο τραυματίστηκαν άλλα τρία άτομα.

Ειδικότερα, στις 10:30 το Σάββατο, στο 2ο χιλιόμετρο επαρχιακής οδού Νέας Κεσσάνης – Αβάτου, αυτοκίνητο το οποίο οδηγούσε 49χρονος και επέβαιναν δύο γυναίκες 44 και 20 ετών αντίστοιχα συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με αυτοκίνητο που οδηγούσε 51χρονος.

Αποτέλεσμα του τροχαίου, όπως μεταδίδει το thestival.gr ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός της 44χρονης επιβάτισσας και ο τραυματισμός των υπόλοιπων επιβαινόντων.

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Εισαγγελική έρευνα για τον 6χρονο που τραυματίστηκε με το πατίνι και δεν έβρισκε… τομογράφο

Εισαγγελική παρέμβαση προκάλεσε η υπόθεση του 6χρονου που περιφερόταν από νοσοκομείο σε νοσοκομείο για να κάνει αξονική τομογραφία.

Συγκεκριμένα, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Δημήτρης Σμυρνής έδωσε εντολή στην εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης να παραγγείλει τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης.

Το ζητούμενο είναι να διακριβωθεί αν στοιχειοθετούνται τα αδικήματα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο και της παράβασης καθήκοντος που κυρίως αφορά τις ευθύνες του δημοσίου νοσοκομείου όπου διακομίστηκε το παιδί, σύμφωνα με το grtimes.gr.

Με ασθενοφόρο του «Χαμόγελου του Παιδιού», συνοδευόμενος από τους γονείς του, ο 6χρονος περιφερόταν στα νοσοκομεία καθώς τραυματίστηκε με το πατίνι του και άρχισε να αιμορραγεί από το αυτί.

Άμεσα το παιδί μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο, ωστόσο ο τομογράφος ήταν χαλασμένος. Έτσι, οι γιατροί αποφάσισαν να διακομιστεί στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος», ωστόσο εκεί ο τομογράφος δεν έχει πρωτόκολλα για παιδιά κάτω των 10 ετών και οι γιατροί δεν πήραν την ευθύνη.

Το παιδί επέστρεψε στο Ιπποκράτειο και εκεί αποφάσισαν πως θα πρέπει να πάει σε ιδιωτική κλινική με έξοδα του νοσοκομείου για να γίνει η αξονική τομογραφία. Το παιδί αιμορραγούσε για περίπου 3 ώρες και είχε κάκωση στο λιθοειδές οστό, ενώ τώρα είναι καλά στην υγεία του.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Αρνούνται τη διακομιδή ασθενούς από την Κομοτηνή επειδή ζυγίζει 360 κιλά – «Είναι εγκαταλελειμμένος στη μοίρα του»

«Από το 112 του λένε πάντα ότι είναι υπέρβαρος και γι’ αυτό δεν του στέλνουν ασθενοφόρο»

Απίστευτο, αλλά ελληνικό μοιάζει το γεγονός ότι ένας συνάνθρωπός μας με σοβαρά προβλήματα υγείας από την Κομοτηνή, δεν εξυπηρετείται από νοσοκομείο εξαιτίας των κιλών του και μάλιστα όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο, του απαντούν ότι η μεταφορά του καθίσταται… αδύνατη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Σε μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία υπόκειται εδώ και χρόνια ο Σερίφ Σιαχίν. Ένας άνδρας 58 ετών καθηλωμένος στο κρεβάτι του και με μοναδικό στήριγμα τη σύζυγό του, προσπαθεί να επιβιώσει ενώ την ίδια στιγμή βλέπει το ίδιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας να του γυρνά την πλάτη. Άδικα, βέβαια, αν αναλογιστεί κανείς τις υπέρτατες προσπάθειες που έχουν καταβληθεί από ευσυνείδητους πολίτες οι οποίοι αντιλαμβανόμενοι την κρισιμότητα της κατάστασης είναι εκείνοι που έπιασαν κυριολεκτικά από το χέρι τον Σερίφ ώστε να τον βοηθήσουν.

Θεωρείται δε απαράδεκτο το γεγονός ότι η καταγγελία αφορά την άρνηση διακομιδής του με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο της Κομοτηνής, εξαιτίας των 360 κιλών που δυσχεραίνουν ακόμη και την ικανότητα αυτοεξυπηρέτησής του. Εύλογα αναρωτιέται κανείς, τι θα συμβεί στην περίπτωση εκδήλωσης φωτιάς στο σπίτι του κ. Σιαχίν, με τον συνήγορο των ΑμεΑ Ανδρέα Μπαρδάκη να κάνει λόγο για «πλήρη αδιαφορία και εγκατάλειψη της Πολιτείας» προς το πρόσωπό του. Και όχι άδικα.

«Ο άνθρωπος ταλαιπωρείται καθώς κανένα νοσοκομείο δεν δέχεται να τον νοσηλεύσει, ενώ το μόνο που συμβαίνει είναι να του στέλνουν που και που έναν γιατρό για να του πάρει αίμα. Παρόλα αυτά δεν τον ενημερώνουν ούτε για τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ενώ ο άνθρωπος κατά διαστήματα πονάει και χρειάζεται έναν γιατρό να του κάνει μια ένεση για να ανακουφιστεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαρδάκης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για βοήθεια σε έναν κατάκοιτο άνθρωπο, ο οποίος δεν μπορεί να σηκωθεί από το κρεβάτι, πόσο δε, να πάει στο νοσοκομείο, σύμφωνα με το thesstoday.

«Από το 112 του λένε πάντα ότι είναι υπέρβαρος και γι’ αυτό δεν του στέλνουν ασθενοφόρο» τόνισε ο κος Μπαρδάκης, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι όσες φορές χρειάστηκε βοήθεια, ο Σερίφ Σιαχίν στράφηκε στον… ακριβό δρόμο της ιδιωτικής Υγείας, ενώ κατήγγειλε τον ασταμάτητο Γολγοθά, παρά την έγκριση προτεινόμενης θεραπείας από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.

«Ο προηγούμενος γιατρός του νοσοκομείου είχε προτείνει μια θεραπεία για να χάσει κιλά -αυτή μπορεί να γίνει μόνο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου- και μάλιστα με εξώδικο που είχε στείλει ο δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης να έρθουν να τον πάρουν, το νοσοκομείο απάντησε θετικά. Πλην όμως, παρήγγειλε ειδικές εξετάσεις οι οποίες πρέπει να γίνουν σε ένα οργανωμένο νοσοκομείο. Αυτό ωστόσο, πρέπει να το προωθήσει το νοσοκομείο Κομοτηνής. Κάτι το οποίο δεν έχει συμβεί, ενώ έχει περάσει καιρός» σημείωσε, κάνοντας λόγο για έναν άνθρωπο αφημένο στη μοίρα του.

Η απάντηση του νοσοκομείου

Το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου μετά το εξώδικο του τότε δικηγόρου Νίκου Αντωνιάδου απέστειλε απάντηση, στην οποία ανέφερε μεταξύ άλλων μια σειρά εξετάσεων στις οποίες έπρεπε να υποβληθεί ο 58χρονος άνδρας, ενώ παράλληλα προχώρησε και στην εκτίμηση για την κλινική κατάστασή του.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Επτά παιδιά θετικά στον στρεπτόκοκκο στη Νάουσα – Τα τρία από το περιβάλλον του 7χρονου

Ανησυχία για τα κρούσματα – Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ

Ανησυχία έχουν προκαλέσει τα κρούσματα στρεπτόκοκκου ειδικά μετά τον θάνατο του 7χρονου στη Νάουσα, τον έκτο θάνατο παιδιού από το βακτήριο στη χώρα μας το 2023. Όπως έγινε γνωστό από τον Μιχάλη Γιαννάκο της ΠΟΕΔΗΝ, κι άλλα παιδιά στη Νάουσα είναι θετικά στον στρεπτόκοκκο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, έως τώρα στο νοσοκομείο της Νάουσας έχουν προσέλθει 21 παιδιά και έκαναν το τεστ για στρεπτόκοκκο (Strep Test) και βρέθηκαν τα 7 θετικά.Τα τρία είναι από το περιβάλλον του 7χρονου παιδιού. Τους χορηγήθηκε αντιβίωση και πήγαν σπίτι τους.

Παράλληλα, «νοσηλεύεται στο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ένα 9χρονο παιδί συγγενής του 7χρονου που διεκομίσθη από τη Νάουσα με ασθενοφόρο σε σταθερή καλή κατάσταση θετικό στον στρεπτόκοκκο».

Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο κ. Γιαννάκος, «ο θάνατος του 7χρονου είναι ένα τραγικό γεγονός που έχει συγκλονίσει όλους μας. Αρκετές φορές έχουμε καταγγείλει τις τραγικές ελλείψεις γιατρών βασικών ειδικοτήτων στα περιφερειακά νοσοκομεία. Όμως το Νοσοκομείο της Νάουσας διαθέτει επαρκή στελέχωση σε παιδιάτρους. Υπηρετούν πέντε παιδίατροι στο νοσοκομείο και λειτουργεί τμήμα βραχείας νοσηλείας 4 κλινών για παρακολούθηση των παιδιών που προσέρχονται.

Εάν τα παιδιά που προσέρχονται χρήζουν νοσηλείας διακομίζονται σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης. Παραμένει το πρόβλημα της έλλειψης ΜΕΘ ΠΑΙΔΩΝ όπου για όλη τη ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ έχουμε 8 κλίνες ΜΕΘ διαθέσιμες στο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Είναι σε εξέλιξη η εισαγγελική έρευνα το πόρισμα της οποίας αναμένουμε.

Θα πρέπει όμως να πούμε ότι οι πέντε παιδίατροι ιατροί του νοσοκομείου Νάουσας είναι εξαίρετοι επιστήμονες που έχουν σώσει πολλά παιδιά της περιοχής.

Έως τώρα στο νοσοκομείο της Νάουσας έχουν προσέλθει 21 παιδιά και έκαναν το τεστ για στρεπτόκοκκο (Strep Test) και βρέθηκαν τα 7 θετικά. Τα τρία από το περιβάλλον του 7χρονου παιδιού. Τους χορηγήθηκε αντιβίωση και πήγαν σπίτι τους.

Νοσηλεύεται στο ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ ένα 9χρονο παιδί συγγενής του 7χρονου που διεκομίσθη από Νάουσα με ασθενοφόρο σε σταθερή καλή κατάσταση θετικό στον στρεπτόκοκκο.

Προσοχή λοιπόν στους γονείς».

 

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη: Η 14χρονη με το σύνδρομο Rapunzel έτρωγε τα μαλλιά της από δύο ετών

Από το στομάχι της κοπέλας αφαιρέθηκαν 700 γραμμάρια τρίχες – Λόγω του μεγέθους η μάζα αφαιρέθηκε με ανοιχτό χειρουργείο – «Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο»

Μια τεράστια μάζα από τρίχες, που ζύγιζε 700 γραμμάρια, αφαιρέθηκε από το στομάχι 14χρονης, με επέμβαση που πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης τον τελευταίο μήνα. Το κορίτσι είχε άτυπο κοιλιακό άλγος και κατά την εξέτασή της από χειρουργό παίδων, η γιατρός υποψιάστηκε από μια συγκεκριμένη κίνηση που έκανε με τα μαλλιά και ζήτησε να γίνει απεικονιστικός έλεγχος, από τον οποίο φάνηκε η ύπαρξη μιας τεράστιας μάζας στο στομάχι.

«Αρχικά επιχειρήθηκε η αφαίρεσή της λαπαρασκοπικά, αλλά λόγω του μεγέθους αυτό ήταν αδύνατο και έτσι αφαιρέθηκε με ανοιχτό χειρουργείο. Η μάζα αυτή, στην ιατρική ορολογία, ονομάζεται τριχοπίλημα», ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η χειρουργός παίδων Κατερίνα Ραμματά, η οποία εξέτασε την έφηβη και πραγματοποίησε την επέμβαση.

Το τριχοπίλημα αυτό, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρέπει να δημιουργήθηκε σε διάστημα 12 χρόνων καθώς η μητέρα της 14χρονης ανέφερε ότι από τότε που ήταν δύο ετών είχε παρατηρήσει ότι το παιδί τρώει τα μαλλιά του.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο, ανέφερε η κ. Ραμματά και πρόσθεσε: «Έχουν αναφερθεί γύρω στις 500 περιπτώσεις παγκοσμίως, δηλαδή ως ποσοστό είναι γύρω στο 0,04%. Εγώ, προσωπικά, μέχρι τώρα δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο περιστατικό. Ο κάθε γιατρός μπορεί να μην έχει αντιμετωπίσει ποτέ στη ζωή κάτι τέτοιο, ειδικά τόσο μεγάλο».

Να σημειωθεί ότι το τριχοπίλημα είναι χαρακτηριστικό του Συνδρόμου της Ραπουνζέλ, μιας σπάνιας διαταραχής που πήρε το όνομά της από τη γνωστή ηρωίδα του παραμυθιού με τα μακριά μαλλιά. Δημιουργείται λόγω της τριχοτιλλομανίας, δηλαδή με την αυτόβουλη απόσπαση τριχών και κατάποση από τον ίδιο τον ασθενή. Οι ανθρώπινες τρίχες, που είναι ανθεκτικές στα γαστρικά υγρά και στις περισταλτικές κινήσεις του πεπτικού σωλήνα, προσκολλώνται σε λιπαρές ουσίες και τροφικά υπολείμματα και σχηματίζουν μια μάζα στο στομάχι, η οποία μπορεί να εκτείνεται στο δωδεκαδάκτυλο με τη μορφή ουράς και ενίοτε μπορεί να προκαλέσει απόφραξη εντέρου.

 

Πηγή: protothema.gr




Θεσσαλονίκη | Κακουργηματική δίωξη σε γιατρό για τον θάνατο 14χρονης

Ο ίδιος γιατρός είχε καταδικαστεί πάλι, για τον θάνατο ενός 24χρονου για παρόμοια υπόθεση.

Κακουργηματική δίωξη για θανατηφόρα έκθεση, άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος γιατρού που κατηγορείται για τον θάνατο της 14χρονης Γεωργίας στην Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ η ανήλικη έκανε χειρουργική επέμβαση, κατά την οποία ο γιατρός της τοποθέτησε γαστρικό δακτύλιο τον Ιούνιο του 2021, σε ιδιωτική κλινική.

Όπως έγινε γνωστό, για την ίδια υπόθεση απαγγέλθηκαν εναντίον του ίδιου γιατρού επιπλέον, κατηγορίες για πλαστογραφία και υπεξαγωγή εγγράφου, σε βαθμό πλημμελήματος. Ο φάκελος της δικογραφίας διαβιβάστηκε σε ανακριτή, ενώπιον του οποίου ο κατηγορούμενος θα κληθεί να απολογηθεί το επόμενο διάστημα.

Ο ίδιος γιατρός είχε καταδικαστεί πέρσι τον Μάιο από το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε φυλάκιση 4 ετών (προς 5 ευρώ/ημερησίως) για τον θάνατο ενός 24χρονου από την Κεραμωτή Καβάλας, κατόπιν ανάλογου χειρουργείου, ενώ για παρόμοια υπόθεση προηγήθηκε μία ακόμη καταδίκη του η οποία ήδη κατέστη αμετάκλητη.

 




Στην εντατική ο πατέρας του Παντελή Παντελίδη – Κρίσιμη η κατάστασή του

Ο Σταύρος Παντελίδης υπέστη αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο.

Ο πατέρας του αδικοχαμένου τραγουδιστή Παντελή Παντελίδη, Σταύρος, νοσηλεύεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΚΑΤ.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Super Κατερίνα» ο Σταύρος Παντελίδης υπέστη αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο και χρειάστηκε μηχανική υποστήριξη.

Συγκεκριμένα, δημοσιογράφος της εκπομπής τόνισε: «Νοσηλεύεται από την Κυριακή. Όλα ξεκίνησαν το Σάββατο το βράδυ και οι δικοί του άνθρωποι το ανακάλυψαν την Κυριακή. Οι δικοί του έχουν απογοητευτεί γιατί κρίνουν πολύ σοβαρή την κατάστασή του. Ήταν ένας άνθρωπος που αντιμετώπιζε ήδη πολλά προβλήματα.»
Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: newsbomb.gr



Πάτρα | Βάζουν ασθενείς με κορονοϊό σε θαλάμους καρκινοπαθών

Σύμφωνα με καταγγελίες μέχρι την Τρίτη, 10 Ιανουαρίου υπήρχαν 6 ασθενείς με κορονοϊό στην κλινική του νοσοκομείου του Ρίου, ωστόσο η μεταφορά τους σε συγκεκριμένο θάλαμο, προκάλεσε την οργή των συγγενών άλλων ασθενών

Στο νοσοκομείο του Ρίου, σύμφωνα με καταγγελίες που δημοσιεύει η εφημερίδα «Γνώμη», ασθενείς με βαριές παθήσεις φιλοξενούνται σε θαλάμους ομού μετ’ ασθενών με covid 19. Μία τακτική που δυστυχώς δεν είναι καινούργια σε αρκετά νοσηλευτικά ιδρύματα.

Σε κλινική ανοσοκατεσταλμένων μάλιστα, όπως καταγγέλλει η Ν.Μ. (τα πλήρη στοιχεία στη διάθεση της εφημερίδας), υπάρχουν τρεις νοσηλεύτριες σε βάρδια, η μία για τα περιστατικά κορονοϊού και οι άλλες δύο για τους περίπου 20 ανοσοκατεσταλμένους ασθενείς.

Μέχρι την Τρίτη, 10 Ιανουαρίου υπήρχαν 6 ασθενείς με κορονοϊό στην κλινική, ωστόσο η μεταφορά τους σε συγκεκριμένο θάλαμο, προκάλεσε την οργή των συγγενών άλλων ασθενών, οι οποίοι αγωνιούν για την πορεία της υγείας των δικών τους ανθρώπων.

Να θυμίσουμε ότι προ μηνός, στο νοσοκομείο «Ο Άγιος Ανδρέας» είχαμε ανάλογη περίπτωση με κρούσματα τα οποία φιλοξενήθηκαν σε κλινική, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την διασπορά του ιού. Συγγενείς των ασθενών και τότε, αγανακτισμένοι, έκαναν φασαρία στο νοσοκομείο, ενώ όπως μας είχε πει ο κ. Φίλιππος Μ., ο οποίος είχε νοσηλευομένη τη μητέρα του, βρήκε τους υπευθύνους της Κλινικής και τους κατηγόρησε για ό, τι συνέβη, καθώς δε γνώριζε αν η μητέρα του μπορεί να ασθενεί με κορονοϊό.

Το πρωτόκολλο

Στις Κλινικές covid νοσηλεύονται αποκλειστικά ασθενείς με τεκμηριωμένη εργαστηριακά λοίμωξη από SARS-CoV-2 και συμπτώματα ή/και εργαστηριακά ευρήματα συμβατά με covid -19, οι οποίοι χρήζουν νοσηλείας και ειδικής θεραπείας.

Ασθενείς που νοσηλεύονται ή πρόκειται να νοσηλευτούν σε μη covid κλινικές του νοσοκομείου και οι οποίοι σε προγραμματισμένο ή τυχαίο εργαστηριακό έλεγχο βρεθούν θετικοί για τον ιό SARS-CoV-2 , εκτιμώνται κλινικά και εργαστηριακά από Ειδικό Ιατρό, για να διαπιστωθεί εάν έχουν αναπτύξει νόσο covid-19 και εάν χρήζουν ειδικής θεραπείας. Σε περίπτωση που κριθεί ότι ο ασθενής έχει αναπτύξει νόσο covid-19 που χρήζει ειδικής θεραπείας μεταφέρεται στην κλινική covid του νοσοκομείου για νοσηλεία (εφ’ όσον πρόκειται να εισαχθεί) ή για συνέχιση της νοσηλείας του (εάν νοσηλεύεται ήδη). Εάν δεν υπάρχει Κλινική covid στο νοσοκομείο τότε με σύμφωνη γνώμη Ειδικού Ιατρού και της Επιτροπής Νοσοκομειακών Λοιμώξεων μεταφέρεται σε Κλινική covid άλλου νοσοκομείου.

Δεν επιτρέπεται η νοσηλεία στον ίδιο θάλαμο ασθενών θετικών και αρνητικών για SARS-CoV-2

Οι ασθενείς που χρήζουν νοσηλείας σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και έχουν θετικό εργαστηριακό έλεγχο για τον ιό SARS-CoV-2, μεταφέρονται σε ΜΕΘ-covid του Εθνικού Συστήματος Υγείας, που βρίσκονται υπό τον συντονισμό του ΕΚΑΒ-ΚΕΠΥ.

Οι ασθενείς που προσέρχονται στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου και είναι θετικοί για τον ιό SARS-CoV-2, πρέπει να εξετάζονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του ΤΕΠ με τήρηση των μέτρων προστασίας, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων κάθε νοσοκομείου είναι υπεύθυνη και επιβλέπει την ορθή τήρηση των ανωτέρω κανόνων λειτουργίας του Νοσηλευτικού Ιδρύματος και μπορεί να επιφέρει τις αναγκαίες προσαρμογές ανάλογα με την ιδιαιτερότητα του κάθε Νοσοκομείου. Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, λαμβάνει όλα τα απαραίτητα διοικητικά μέτρα (όπως ανακατανομή χώρων, προσωπικού, εξοπλισμού και λοιπές διευθετήσεις) για την ομαλή λειτουργία του Νοσοκομείου υπό τις νέες συνθήκες.

Πηγή: newsbomb.gr




Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον θάνατο υπέρβαρου απο την Καβάλα μετά από χειρουργική επέμβαση

Θεσσαλονίκη: Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον θάνατο υπέρβαρου μετά από χειρουργική επέμβαση
Ο 24χρονος υπέρβαρος έχασε τη ζωή του, στη Θεσσαλονίκη, μετά από χειρουργική επέμβαση για τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου. Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή δύο γιατρών…

Την ενοχή των δύο γιατρών για το θάνατο 24χρονου υπέρβαρου μετά την χειρουργική επέμβαση για την τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου πρότεινε η εισαγγελέας του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου εκτός από τον γιατρό που χειρούργησε το θύμα κάθεται και άλλος ένας συνάδελφός του, από το νοσοκομείο Καβάλας ο οποίος φέρεται πως δεν αντιμετώπισε σωστά την κατάσταση, μετά τις επιπλοκές.

 

Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή τους για ανθρωποκτονία από αμέλεια δια παραλείψεως. «Διέγνωσαν πνευμονική εμβολή ενώ η κλινική εικόνα υποδείκνυε περιτονίτιδα. Ήταν εξαιρετικά ιδιαίτερη περίπτωση που έχριζε χειρουργικής επέμβασης» ανέφερε η εισαγγελική λειτουργός.

Σύμφωνα με το grtimes.gr, επισήμανε ακόμα ότι: «ο πρώτος επέδειξε ολιγωρία. Και οι δύο επέδειξαν αμέλεια στην άσκηση των ιατρικών τους καθηκόντων. Δεν αξιολόγησαν τα εργαστηριακά ευρήματα για ύπαρξη περιτονίτιδας, αρκέστηκα στην χορήγηση αντιβίωσης».

Το περιστατικό καταγράφηκε τον Μάιο του 2017. Ο 24χρονος από την Κεραμωτή Καβάλας, ο οποίος ήταν υπέρβαρος, είχε αποφασίσει να προχωρήσει στην τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου ενώ έλαβε τη διαβεβαίωση του χειρουργού ότι όλα θα πάνε καλά, παρά τις δικές του ανησυχίες.

Σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή ο θάνατος επήλθε «από πολυοργανική ανεπάρκεια επί εδάφους περιτονίτιδας.»

 

 

Πηγή:newsit.gr




Ηπατίτιδα | Συναγερμός και στην Ελλάδα για ύποπτο κρούσμα σε 16χρονη.

Συναγερμός έχει σημάνει στο Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας λόγω μίας 16χρονης κοπέλας η οποία εισήχθη για νοσηλεία με συμπτώματα ηπατίτιδας.

Σύμφωνα με το onlarissa.gr, τα συμπτώματα ηπατίτιδας της κοπέλας, (πυρετός και εξανθήματα), εμφανίστηκαν τη Μεγάλη Τετάρτη και αμέσως μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες έχει διαπιστωθεί ηπατίτιδα (φλεγμονή του ήπατος) αλλά όχι κάποια από τις γνωστές μορφές της (Α,Β,C).

Ήδη έχει αποσταλεί αίμα για έλεγχο σε ότι αφορά αδενοϊό στην Ιατρική Σχολή της Θεσσαλονίκης, ενώ το περιστατικό έχει δηλωθεί και στον ΕΟΔΥ.

Σε ότι αφορά την κλινική της εικόνα είναι καλή.

Η 16χρονη αντιμετωπίζεται ως «ύποπτο περιστατικό», καθώς πληροί μέρος των συμπτωμάτων που έχουν σημάνει συναγερμό στην παγκόσμια ιατρική κοινότητα, ωστόσο ακόμα τίποτα δεν είναι βέβαιο.

Οι δείκτες του ήπατος δεν είναι «ποσοτικά επαρκείς» ώστε να μπορεί να εξαχθεί άμεσα συμπέρασμα.

Συμπέρασμα, που αναμένεται να βγει από τις εξετάσεις στην Ιατρική Σχολή της Θεσσαλονίκης.

Πηγή:newsit.gr