Άνοιξε τις πύλες της η “Παραμυθούπολη” του Νέστου – Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου

Άνοιξε τις πύλες της Παραμυθούπολη του Δήμου Νέστου παρουσία πλήθους κόσμου.

Γύρω στις 20:00 πραγματοποιήθηκε η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου από τον Δήμαρχο Νέστου Σάββα Μιχαηλίδη.

Αμέσως μετά ξεκίνησε η συναυλία της γνωστής τραγουδίστριας Ανδρομάχης.

Δείτε φωτογραφίες :

 




Το ΠΑΣΟΚ Καβάλας για τον θάνατο του Μιλτιάδη Πασσαλίδη

Το μεσημέρι της Πέμπτης, στη Χρυσούπολη Καβάλας, αποχαιρετούμε τον αγαπημένο μας σύντροφο και φίλο, Μιλτιάδη Πασσαλίδη.

Ο Μιλτιάδης Πασσαλίδης υπήρξε Δήμαρχος Χρυσούπολης από το 1986 μέχρι και το 1998. Παράλληλα με την θητεία του ως Δημάρχου διετέλεσε και Πρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Καβάλας. Ως Δήμαρχος υπήρξε οραματιστής και δημιουργικός και συνέβαλε καθοριστικά, με μεγάλα έργα, στην μεγάλη πρόοδο και ανάπτυξη του Δήμου Χρυσούπολης και της επαρχίας του Νέστου.

Στην οικογένεια του και στα δύο παιδιά του, την Όλγα και τον Γιάννη, εκφράζουμε τα ειλικρινή και θερμά μας συλλυπητήρια.




Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στην Κεραμωτή – Νεκρός 50χρονος αλλοδαπός

Την 28-11-2023 και ώρα 13.45΄, στην περιφερειακή οδό Κεραμωτής Καβάλας, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 50χρονος αλλοδαπός εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε κολώνα φωτισμού, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.

Τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Καβάλας, όπου και κατέληξε λίγο αργότερα. Την προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου Καβάλας.




Καβάλα | Σύλληψη για πώληση ελαιολάδου χωρίς άδεια και παραστατικά

 Ένας Έλληνας συνελήφθη σε οικισμό της Καβάλας, από αστυνομικούς του τοπικού Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης, διότι εντοπίστηκε να διαθέτει προς πώληση 56 δοχεία ελαιόλαδου, σε υπαίθριο χώρο, στερούμενος της νόμιμης άδειας πώλησης και των απαραίτητων παραστατικών αγοράς.

Τα συνολικού βάρους 280 λίτρων δοχεία ελαιόλαδου, κατασχέθηκαν.

Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.

ertnews.gr




Πυρετώδεις οι προετοιμασίες για τη “Παραμυθούπολη” στη Χρυσούπολη

Ο Δήμος Νέστου προετοιμάζεται για την Παραμυθούπολη του!

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στον Δήμο Νέστου ξεκίνησαν οι προετοιμασίες (τοποθετήθηκε στολισμός, λαμπάκια κτλ) για την έναρξη της Παραμυθούπολης, η οποία πρόκειται να γίνει αρχές Δεκεμβρίου στην Χρυσούπολη με την φωταγώγηση του δέντρου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξουν πολλές συναυλίες μεταξύ αυτών και της τραγουδίστριας Ανδρομάχης στην Χρυσούπολη.




Ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης στην Λαϊκή Αγορά και τα καταστήματα της Χρυσούπολης

Το πρωί  της Τρίτης ο Δήμαρχος Νέστου, κ. Σάββας Μιχαηλίδης, συνοδευόμενος από τους Νεοεκλεγμένους Συμβούλους επισκέφθηκε τη Λαϊκή Αγορά και τα καταστήματα του κέντρου της πόλης της Χρυσούπολης και συνομίλησε με παραγωγούς και πολίτες του Δήμου Νέστου.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν να ευχαριστήσουν συμβολικά με αυτό τον τρόπο, όλους τους πολίτες του Δήμου, οι οποίοι στήριξαν με τη ψήφο τους τόσο τον ίδιο όσο και την παράταξη του «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ».δίνοντας ένα ποσοστό 78,56% ρεκόρ για τον τόπο μας. Η προσπάθεια για μια νέα θητεία ακόμη ποιο παραγωγική μόλις ξεκίνησε.

Δελτίο Τύπου




Ο Χριστόδουλος Τοψίδης είναι ο νέος Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Σε θρίλερ εξελίχθηκε η διαμάχη για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, με τον Χριστόδουλο Τοψίδη να παίρνει τη νίκη στο νήμα με διαφορά λίγο μικρότερη από 2% από τον αντίπαλό του.

Με ενσωματωμένο το 98,88% των ψήφων για τον β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, ο κ. Τοψίδης εκλέγεται περιφερειάρχης με 50,84% και 105.779 ψήφους.

Ο απερχόμενος περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος συγκέντρωσε 49,16% και 102.277 ψήφους.

Η δήλωση Τοψίδη

Σε δηλώσεις του μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο Χριστόδουλος Τοψίδης ανέφερε ότι δέχτηκε συγχαρητήριο τηλεφώνημα από τον απερχόμενο περιφερειάρχη, ο οποίος του εξέφρασε τη διάθεσή του να συνεργαστούν για την περιφέρεια.

«Δηλώνω υπεύθυνα, από αύριο θα είμαι περιφερειάρχης για όλους τους πολίτες της περιφέρειας και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τοψίδης.

«Σε εμάς δεν χωράνε διακρίσεις, δεν χωράνε κόμματα. Τα προβλήματα του τόπου είναι το κόμμα μας. Θα δουλέψουμε για εσάς. Η πόρτα της Περιφέρειας θα είναι ανοιχτή. Το τηλέφωνό μου θα είναι ανοιχτό και καθημερινά θα κάνουμε διαβουλεύσεις. Θα πάει ο τόπος μπροστά. Είτε το θέλουν κάποιοι είτε το θέλουν», κατέληξε ο νέος περιφερειάρχης.

«Δηλώνω υπεύθυνα, από αύριο θα είμαι περιφερειάρχης για όλους τους πολίτες της περιφέρειας και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Τοψίδης.

«Σε εμάς δεν χωράνε διακρίσεις, δεν χωράνε κόμματα. Τα προβλήματα του τόπου είναι το κόμμα μας. Θα δουλέψουμε για εσάς. Η πόρτα της Περιφέρειας θα είναι ανοιχτή. Το τηλέφωνό μου θα είναι ανοιχτό και καθημερινά θα κάνουμε διαβουλεύσεις. Θα πάει ο τόπος μπροστά. Είτε το θέλουν κάποιοι είτε το θέλουν», κατέληξε ο νέος περιφερειάρχης.

 

 




Νομός Καβάλας | Επανεκλογή για Μιχαηλίδη-Αναστασιάδη-Κυριακίδη

Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών και τα ανεπίσημα που διαθέτουν οι συνδυασμοί, οι Αναστασιάδης-Μιχαηλίδης-Κυριακίδης επανεκλέγονται Δήμαρχοι σε Παγγαίο-Νέστο-Θάσο.




A.O. Kαβάλας και Νέστος Χρυσούπολης: ” Με βάρκα την ελπίδα , μπαίνουν αύριο στην μάχη”

Παρών μετά απο μια δύσκολη εβδομάδα και κατι παραπάνω , αδελφικοί μου φίλοι αναγνώστες και μη εμφανίζομαι εκεί που με θέλετε όλοι

Στις  επάλξεις τις υγειούς αθλητικογραφίας και όχι μόνο.

Ο καιρός περνάει γρήγορα μόνο που για μένα λόγω τεράστιων προλημάτων υγείας της οικογένειας μου πέρασε πολύ αργά και βασανιστικά!!!

Έχοντας ουσιαστικά ελπίδα στον Θεό κάτι κατάφερα αλλα ακόμη πρέπει να προσπαθήσω.

Προς το παρόν όμως τα ξεχνάω όλα και ρίχνω το βλέμμα μου στην αθλητική ενημέρωση που προέχει αυτήν την ώρα.

Μετά τις βιβλικές καταστροφές κυρίως στην Κεντρική χώρα αρχίζει απο αύριο Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023 το Πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής στο ποδόσφαιρο.

Θα διεξαχθεί η 2η Αγωνιστική αφου η 1η που θα ξεκινούσε απο τις 10 Σεπτεμβρίου 2023, ανεβλήθει και θα γίνει σε εμβόλιμη ημερομηνία ως συνήθως.

Στον 1ο Όμιλο λοιπόν που ανήκουν οι ομάδες  του Νομού μας οι φίλαθλοι μπορούν να τις δούν στην έδρα τους και τις δύο.

Είναι οι ιστορικές  ΑΟ Καβάλας και Νέστος Χρυσουπόλεως.

Στις 4 λοιπόν θα γίνει η σέντρα και στα δύο γήπεδα  που είναι έτοιμα να υποδεχθούν και επίσημα των “Βασιλιά των Σπορ” .

Το αναλυτικό πρόγραμμα των αυριανών αγώνων του 1ου ομίλου, της 2ης αγωνιστικής είναι:

  • Άρης Αβοίτου – Μ.Α Αγίας Μαρίνας
  • Ορέστης Ορεστιάδας  – ΠΑΟΚ Κρηστ
  • Θερμαϊκός Θέρμης – Κεραυνός Αγγελ.
  • Α.Ο.Κ Χανιώτης- Πανθρακικός Κ.
  • Βέροια – Αναγγένηση Επανωμής
  • Νίκη Ευκαρπίας – Ποσειδώνας Μηχ.
  • Απόλλων Παραλιμνίου – Δόξα Δράμας
  • ΑΟ Καβάλας – Αετός Βαρβάρας
  • Νέστος Χρυσουπόλεως- Άρης Πετεινού

Οφείλω να πω βέβαια οτι δεν γνωρίζω την δυναμικότητα των ομάδων όλων αυτην την στιγμή!!!

Δεν ντρέπομαι που το λέω γιατι όπως γνωρίζεται λέω μόνο αλήθεια και θέλω να έχω ήσυχη την συνείδηση μου απέναντι σας.

Βέβαια, υπάρχουν πολλές και βάσιμες δικαιολογίες που οι περισσότεροι τις ξέρετε.

Εγω για να μης σας κουράσω  θα σας πω μόνο μια, η ανεργία που χτύπησε και το ποδόσφαιρο όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα σε όλο τον κόσμο!!!

Υπάρχει δηλαδή προσφορά δυσανάλογη με την ζήτηση. Ο νοων νοήτω.

Τ α “βαρειά” ονόματα του ομίλου που είχαν θητεία και στην Α’ Εθνική είναι τα εξής: Πανθρακικός, Βέροια , Καβάλα, Δόξα.

Βέβαια,  απο απο τις 18 ομάδες υπάρχουν και άλλες αξιόλογες που ξέρουν καλά αυτήν την κατηγορία όπως είναι άλλες τέσσερις.

  • Άρης Αβάτου
  • Αναγέννηση Επανωμής
  • Ποσειδώνας Μηχανιώνας
  • Απόλλων Παραλημνίου

Η τοπική ομάδα του ΑΟ Καβάλα ξεκινάει με αντίπαλο τον νεοφώτιστο Αετό Βαρβάρας.

Με στόχο τον προβιβασμό της στην Β’ Εθνική πρέπει να αρχίσει με νίκη.

Σίγουρα θέλει πληθωρική συμπαράσταση.

Τα φαινόμενα των 50 εισιτηρίων πρέπει να εκλείψουν!!!

Ο Νέστος αντιμετωπίζει τον επίσης νεοφώτιστο Άρη Πετεινού.

Σημαντικό οτι η ομάδα του κάμπου δεν έχει ανάγκη απο πληθωρική συμπαράσταση γιατι απλά την έχει!!

Εμπρός λοπόν παιδιά και καλή αρχή σας εύχομαι!

 




Αυτοί είναι οι Υποψήφιοι Δήμαρχοι του Νομού Καβάλας (Ονόματα)

Ακολουθούν οι υποψηφιότητες για τους Δήμους του Νομού Καβάλας όπως έγιναν γνωστές μετά την λήξη της προθεσμίας :

Δήμος Καβάλας :

Θόδωρος Μουριάδης

Χρήστος Ποτόλιας

Χαράλαμπος Χρυσανίδης

Γιάννης Εριφυλλίδης

Αναστασία Ιωσηφίδου

Μάκης Παπαδόπουλος

Δήμος Παγγαίου

Φίλιππος Αναστασιάδης

Μαρία Βαρύτη

Μιχάλης Διαμαντόπουλος

Δήμος Νέστου

Σάββας Μιχαηλίδης

Τάσος Τσολάκης

Χάρις Πηλίτση

Δήμος Θάσου

Λευτέρης Κυριακίδης

Λευτέρης Μερέσης

Νίκος Χρυσάφης




Τεράστιες οι καταστροφές από την πυρκαγιά σε αγροτικές εκτάσεις και κτηνοτροφικές μονάδες στο Νέστο

Τεράστιες φαίνεται πως είναι οι καταστροφές σε ελαιώνες, αμπελώνες και κτηνοτροφικές μονάδες στον Δήμο Νέστου από την πυρκαγιά που ξέσπασε τις προηγούμενες ημέρες.

Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι ζητούν άμεσα να τους δοθούν οι αποζημιώσεις έτσι ώστε να μπορέσουν να ορθοποδήσουν και πάλι.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του ENA Channel :




Συγκλονίζει κάτοικος στο Διαλεκτό | “Έχασα δύο σπίτια από την φωτιά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα”

“Έχασα δύο σπίτια, το δικό μου αλλά και πατρικό μου, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα..”

Συγκλονίζει η μαρτυρία του Ηρώδη Μαλαγκάρα, κάτοικου στο Διαλεκτό του Δήμου Νέστου που είδε την πυρκαγιά να καίει ολοκληρωτικά και τις δύο του οικίες που διέμενε ο ίδιος και οι γονείς του.

“Χάθηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα όλες μου οι αναμνήσεις, ευτυχώς μαζί με τον αδερφό μου προλάβαμε και απομακρύναμε τους γονείς μου που έχουν κάποια αναπηρία πριν καούν μαζί από το σπίτι”.

Δείτε τα όσα δήλωσε ο κ. Μαλαγκάρας στο παρακάτω ρεπορτάζ :




Αυτοψία του ENA Channel στις καμένες περιοχές του Δήμου Νέστου

Καμένα σπίτια, χωράφια, περιουσίες… για κάποιους συνανθρώπους μας, οι κόποι μιας ολόκληρης ζωής. Το μαύρο και το γκρι κυριαρχεί στην Αβραμηλιά και το Διαλεκτό, ένα 24ωρο μετά το πέρασμα της πύρινης λαίλαπας που κατάκαψε τα δύο χωριά.

Δείτε το οδοιπορικό και την αυτοψία του ENA Channel και του Άγγελου Τζέλιου στις καμένες περιοχές :




Γέμισε με φανουρόπιτες η Πέρνη στον Εσπερινό του Αγίου Φανουρίου

Πλήθος πιστών έδωσαν το παρών το απόγευμα του Σαββάτου στον εσπερινό του Αγίου Φανουρίου στην Πέρνη του Δήμου Νέστου.

Μεταξύ των πιστών το παρών έδωσαν ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης, οι δύο βουλευτές Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης και Αγγελική Δεληκάρη καθώς και ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης.

Επίσης παρόντες ήταν και αρκετοί υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι του Νέστου.

Δείτε φωτογραφίες :




Στον απόηχο της πυρκαγιάς στις περιοχές του Νέστου: Κατεστραμμένα σπίτια, καμένα αυτοκίνητα, δέντρα

Mε ένα βίντεο drone  παρουσιάζει ο Simon Kranz τι «άφησε» η φωτιά που ξέσπασε τη Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023 σε περιοχές του Δήμου Νέστου

Ο ίδιος περιγράφει το βίντεό του λέγοντας:  

“Θέλω να μοιραστώ ένα νέο βίντεο όπου μπορείτε να δείτε τον απόηχο της πυρκαγιάς που συνέβη κοντά στα χωριά Αβραμυλιά και Διαλεκτό πριν από λίγες μέρες. Κατεστραμμένα σπίτια, καμένα αυτοκίνητα, χωράφια, δέντρα – όλα αυτά φαίνονται σε αυτό το βίντεο. Ελπίζω τέτοια θλίψη να μην ξανασυμβεί ποτέ στην Καβάλα, ούτε στην Ελλάδα, ούτε σε καμία άλλη χώρα”.

proininews.gr

 




Χωρίς αμοιβή μηχανικών η έκδοση αδειών στους πυρόπληκτους του Νέστου

Σε δηλώσεις του στο enanews.gr ο Πρόεδρος του ΤΕΕ ΑΜ Σωτήρης Λαζαρίδης έκανε γνωστό ότι δεν θα υπάρξει καμία αμοιβή σε μηχανικούς που θα αναλάβουν έκδοση αδειών για τους πυρόπληκτους του Δήμου Νέστου

Μάλιστα η σχετική ανάρτηση αναφέρει:

«Αγαπητοί Συνάδελφοι

Το ΤΕΕ εκτός του θεσμικού του ρόλου ως Συμβούλου της Πολιτείας πρέπει και επιβάλλεται να στέκεται αρωγός στα προβλήματα της κοινωνίας και κυρίως όταν αυτά έχουν να κάνουν με πεδία δράσης σχετικά με το γνωστικό και επιστημονικό αντικείμενό του. Όλοι “παρακολουθήσαμε” την καταστροφή που υπέστησαν στις κατοικίες τους, από τη μεγάλη φωτιά, οι συμπολίτες μας της περιοχής του Δήμου Νέστου (κοινότητες Διαλεκτού, Αβραμηλιάς κυρίως).

Ως Πρόεδρος της Δ.Ε του ΤΕΕ-ΑΜ σας καλώ να συμμετάσχουμε εθελοντικά στην παροχή βοήθειας προς τους πληγέντες με την πρόταση:

Να αναλάβουμε την έκδοση των οικοδομικών αδειών των υπό αποκατάσταση ή υπό πλήρη νέα ανέγερση των κατοικιών των πληγέντων δωρεάν ή έναντι συμβολικής αμοιβής.

Όσοι Συνάδελφοι θέλουν να συμμετάσχουν στην προσπάθεια αυτή να στείλουν απαντητικό μήνυμα στο προσωπικό μου e-mail:

sot.lazaridis@gmail.com

Σας ευχαριστώ

Σωτήρης Λαζαρίδης

Ακολουθούν και οι δηλώσεις του κ. Λαζαρίδη :

Φωτογραφία Simon Kranz




Ο Νέστος μετράει τις “πληγές” της πυρκαγιάς – Η επόμενη μέρα και η διαδικασία αποζημιώσεων

Μετράει τις “πληγές” που άφησε πίσω της η καταστροφική πυρκαγιά που ξέσπασε την Δευτέρα 21 Αυγούστου και έκαψε σπίτια αλλά και πολλά στρέμματα αγροτικών εκτάσεων.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης έχουν ξεκινήσει πλέον οι απαραίτητες διαδικασίες έτσι ώστε να αποζημιωθούν οι πληγέντες όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Χαρακτηριστικές είναι οι παρακάτω φωτογραφίες του οδοιπορικού του enanews.gr στην “καμμένη γη” της Αβραμηλιάς και του Διαλεκτού :




Η Εξέλιξη της πυρκαγιάς στον Δήμο Νέστου

Σε δύο πύρινα μέτωπα, αυτά της Αβραμυλιάς και του Διαλεκτού, εστιάζουν την προσοχή τους οι πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούν στην πυρκαγιά που ξέσπασε τη Δευτέρα στην περιοχή της Χρυσούπολης Καβάλας

Η γενικότερη εικόνα της πυρκαγιάς στην περιοχή παρουσιάζεται βελτιωμένη, σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία. Στα μέτωπα της φωτιάς επιχειρούν 44 πυροσβέστες, με 15 υδροφόρα οχήματα και δύο πεζοπόρα τμήματα, ενώ από αέρος συνδράμουν δύο αεροσκάφη, το ένα από την Κροατία.

Η πυρκαγιά ξεκίνησε από δασική περιοχή του χωριού Διαλεκτό και με την δύναμη των ανέμων δημιούργησε πολλά μέτωπα πλησιάζοντας σε κατοικημένες περιοχές του δήμου Νέστου, ενώ σύμφωνα με αναφορές που υπάρχουν, έχει κάψει πολλά σπίτια στις τοπικές κοινότητες Αβραμυλιάς και Γέροντα, πολλά ποιμνιοστάσια, καλλιέργειες με ελαιόδεντρα και χιλιάδες στρέμματα χορτολιβαδικής έκτασης.




Κροάτικο αεροπλάνο επιχειρεί στην πυρκαγιά του Νέστου

Δυο ενεργά μέτωπα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην φωτιά στο Νέστο και επιχειρούν δυο πυροσβεστικά αεροπλάνα, το ένα από την Κροατία. Τα δυο μέτωπα βρίσκονται στην Αβραμηλιά και το Διαλεκτό και επιχειρούν και επίγειες δυνάμεις της πυροσβεστικής και εθελοντές. Γενικά η πυρκαγιά είναι σε ύφεση και αν δεν αλλάξει κάτι με τις καιρικές συνθήκες αναμένεται να σβηστούν στην διάρκεια της ημέρας!




Βελτιωμένη η εικόνα στη φωτιά στον Δήμο Νέστου – τους πυροσβέστες απασχολεί το μέτωπο της Αβραμυλιάς

Μάχη με τις αναζωπυρώσεις δίνουν και σήμερα Τετάρτη 23 Αυγούστου οι πυροσβέστες σε Αβραμυλιά του και Άγιο Κοσμά του Δήμου Νέστου

Η φωτιά από την Αβραμυλιά επεκτάθηκε προς τον Άγιο Κοσμά χθες το απόγευμα μετά την αλλαγή της κατεύθυνσης του ανέμου.

Το χωριό εκκενώθηκε προληπτικά με μήνυμα από το 112.

Αργά το απόγευμα έκανε τρεις ρίψεις κι ένα ελικόπτερο Ericson. Νωρίτερα το πρωί ρίψεις έκαναν ένα πετζετέλ, ένα ελικόπτερο κι δύο καναντέρ, τα οποία ωστόσο αποχώρησαν σύντομα.

Κυρίως η φωτιά περιορίστηκε από τα πεζοπόρα τμήματα της πυροσβεστικής και τους εθελοντές που έκαναν αντιπυρικές ζώνες για την ανακόψουν.

Σήμερα η εικόνα της φωτιάς σύμφωνα με τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καβάλας Κυριάκο Μανδρανή είναι καλύτερη.

Το μέτωπο που απασχολεί τους πυροσβέστες είναι αυτό της Αβραμυλιάς όπου έχουν ρίξει πλέον και όλο το βάρος της κατάσβεσης.

Αυτή την ώρα δεν υπάρχει συνδρομή από εναέρια μέσα.

Στο μεταξύ, χθες από το πρωί οι κάτοικοι των χωριών που επλήγησαν είχαν την ευκαιρία να επιστρέψουν στα σπίτια τους

Η καταστροφή που αντίκρισαν είναι μεγάλη. Κυρίως έχουν πληγεί τα χωριά Διαλεκτό και Αβραμηλιά.

Έχουν καεί σπίτια, κτηνοτροφικές μονάδες και αυτοκίνητα.

 




Δήμος Νέστου: Αναζωπύρωση στον Άγιο Κοσμά, εκκενώθηκε ο οικισμός

Αναζωπύρωση της φωτιάς στην περιοχή του Αγίου Κοσμά του Δήμου Νέστου, το μεσημέρι της Τρίτης (22/08)

Το χωριό έχει εκκενωθεί από τους κατοίκους με μήνυμα στο 112

Έχει αποκλειστεί από την αστυνομία ο δρόμος στη διασταύρωση του Μακρυχωρίου προς τον Άγιο Κοσμά.

 




Βρέθηκε εμπρηστικός μηχανισμός σε δασική έκταση στο Διαλεκτό Καβάλας

Η πυρκαγιά φαίνεται πως έχει περιοριστεί στον ορεινό όγκο

Ωστόσο οι ισχυροί άνεμοι ανυσηχούν τους αρμόδιους φορείς.

Μάλιστα τον γύρο του διαδικτύου φαίνεται πως κάνει μια φωτογραφία που απεικονίζει εμπρηστικό μηχανισμό δεμένο με σύρμα γύρω απο δέντρο στο διαλεκτό Καβάλας.




Η κατάσταση της φωτιάς το πρωί της Τρίτης – τι λέει η Πυροσβεστική

Συνεχείς είναι οι αναζωπυρώσεις σήμερα Τρίτη 22 Αυγούστου στην πυρκαγιά του Δήμου Νέστου

Σύμφωνα με τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καβάλας Κυριάκο Μανδρανή η φωτιά δεν έχει ελεγχθεί αλλά δεν κινδυνεύει κατοικημένη περιοχή.

Από νωρίς το πρωί άρχισαν να πετούν τα πτητικά μέσα ένα πετζετέλ κι ένα έρικσον.

Στοχεύουν στο μέτωπο της φωτιάς που κινήθηκε προς την περιοχή του Ορεινού αλλά και στην περιοχή από όπου ξεκίνησε η φωτιά.

Το «μέτωπο» της πυρκαγιάς υπολογίζεται ότι εκτείνεται πάνω από 15 χιλιόμετρα.

Αυτήν την ώρα δεν φυσάει στην περιοχή αλλά σύμφωνα με τον κ. Μανδρανή στις 11:00 αναμένεται οι άνεμοι να ενταθούν.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού πολιτικής προστασίας Βασίλη Κικίλια μέχρι το πρωί της Τετάρτης 23 Αυγούστου απαγορεύεται η πρόσβαση στους ορεινούς όγκους της Καβάλας

Οι περίπολοι θα γίνονται με την παρουσία ανδρών των Ενόπλων Δυνάμεων και σε περιοχές υψηλού κινδύνου για εκδήλωση πυρκαγιάς.

Απαγορεύεται  οποιαδήποτε δραστηριότητα σε εξωτερικούς χώρους.

Αυστηρή εφαρμογή του 112.

Στην κατηγορία 4 πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης πυρκαγιάς και σήμερα η Καβάλα και η Θάσος σύμφωνα με τον χάρτη της πολιτικής προστασίας.

Η φωτιά στο Δήμο Νέστου ξέσπασε το μεσημέρι της Δευτέρας 21 Αυγούστου από την περιοχή του Διαλεκτού.

Εκκενώθηκαν 7 χωριά στην ευρύτερη περιοχή ενώ για αρκετές ώρες ήταν κλειστή η Εγνατία οδός στο ύψος του κόμβου της Χρυσούπολης.

Σύμφωνα με έναν πρώτο απολογισμό πάνω από 30 είναι τα καμένα σπίτια σε τρία χωριά. Επίσης έχουν καεί αποθήκες και αυτοκίνητα.

Στο νοσοκομείο της Καβάλας με ελαφρά εγκαύματα στο πρόσωπο και στα χέρια μεταφέρθηκαν 2 πυροσβέστες και 2 πολίτες.

Ένα όχημα της πυροσβεστικής υπέστη σοβαρές ζημιές από την πυρκαγιά.

Μία γυναίκα λιποθύμησε όταν άκουσε ότι το σπίτι της στο Διαλεκτό κάηκε ολοσχερώς.

Με έξοδα της μητρόπολης θα φιλοξενηθούν σε ξενοδοχεία όσοι κάτοικοι της περιοχής δεν έχουν που να μείνουν.

Ο δήμος Νέστου άνοιξε χθες την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στο δημαρχείο για να βρουν καταφύγιο όσοι εκκένωσαν τα χωριά τους.

kavalanews.gr

 

 




Στην πρώτη γραμμή της κατάσβεσης της πυρκαγιάς ο Παύλος Ζησίμου

Στην πρώτη γραμμή της κατάσβεσης της πυρκαγιάς ο Παύλος Ζησίμου βρίσκεται από χθες ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Παύλος Ζησίμου, ο οποίος σε ανάρτησή του σημειώνει ότι:

“Μια πάρα πολύ δύσκολη μέρα κι μια ακόμα πιο δύσκολη νύχτα. Από το μεσημέρι με τον Λευτέρη Κελάδη φτάσαμε πρώτοι στο Διαλεκτό όπου με την Πυροσβεστική δώσαμε μάχη για να σωθούν σπίτια, ελαιώνες, ζώα και να γίνει η εκκένωση του χωριού.

Τα λόγια είναι λίγα για τους ήρωες του Πυροσβεστικου Σώματος και την υπερπροσπάθεια των οδηγών μηχανημάτων έργου που άνοιγαν δρόμους μέσα σε λίγα λεπτά. Το ίδιο και για την Αστυνομία, την Περιφέρεια, τον Δήμο Νέστου και συμπολίτες μας για τα γρήγορα αντανακλαστικά και την μεγάλη κινητοποίηση. Η σκέψη μας στους ανθρώπους που έχουν εκκενώσει τα χωριά τους, και ιδιαίτερα σε όσους έχουν χάσει περιουσίες.”

 

 




Σάββας Μιχαηλίδης: «Χρειαζόμαστε αεροπλάνα, αν δεν έρθουν το πρόβλημα θα χειροτερέψει»

Μεγάλη είναι η αγωνία των κατοίκων του Δήμου Νέστου, καθώς οι πυρκαγιές έχουν αναγκάσει τις Αρχές να εκκενώσουν συνολικά 7 περιοχές

Ο δήμαρχος Νέστου, Σάββας Μιχαηλίδης, βρίσκεται στο μέτωπο το οποίο καίει στην περιοχή του Νέου Ξεριά και μιλώντας στο GRTimes απηύθυνε έκκληση για την ενίσχυση των πυροσβεστικών μέσων στα ενεργά μέτωπα.

«Παλεύουμε με τη φωτιά από τις δύο και μισή», είπε συγκεκριμένα ο δήμαρχος ο οποίος τόνισε ότι «εδώ και περίπου δύο ώρες βλέπουμε ένα ελικόπτερο να επιχειρεί, ενώ πλέον έχει εμφανιστεί ένα ακόμη».

Όπως ωστόσο συμπλήρωσε ο κ. Μιχαηλίδης, «χρειαζόμαστε αεροπλάνα (σ.σ. πυροσβεστικά) για να σβήσουμε τη φωτιά και αν δεν έρθουν το πρόβλημα θα γίνει ακόμη χειρότερο, καθώς ο αέρας είναι πολύ δυνατός».

Στα πύρινα μέτωπα επιχειρούν 26 πυροσβέστες με 12 οχήματα. Επί τόπου επιπλέον βρίσκονται δύο ελικόπτερα, αλλά και μηχανήματα έργου ΟΤΑ.

Σύμφωνα με τον δήμαρχο, απόλυτη προτεραιότητα των τοπικών αρχών αποτελεί η προστασία των ανθρώπινων ζωών.

 

 




Σύσκεψη στον Δήμο Νέστου με θέμα την λειψυδρία

Θέματα για την ορθολογική διαχείριση του νερού τους καλοκαιρινούς μήνες, προκειμένου να αντιμετωπιστούν σοβαρά ζητήματα λειψυδρίας, συζητήθηκαν σε σύσκεψη που έγινε σήμερα  το πρωί στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νέστου

Συμμετείχαν ο Δήμαρχος Νέστου κ. Σάββας Μιχαηλίδης, ο Πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Νέστου κ. Σάββας Αργυράκης , ο κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος , ο Βουλευτής Καβάλας ΠΕ  κ. Γιάννης Πασχαλίδης και η Βουλευτής Καβάλας Αγγελική Δεληκάρη.




Προειδοποίηση του Δημάρχου Νέστου για την κατάσταση της γέφυρας Κεραμωτής

Στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel μίλησε ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης. Ανάμεσα στα ενδιαφέροντα λόγια του ανέφερε συγκεκριμένα για τη γέφυρα της Κεραμωτής.

Ο κ. Μιχαηλίδης ζήτησε να ελεγχθεί η κατάσταση της γέφυρας και να γίνει έγκαιρα ότι κριθεί απαραίτητο.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Η Π.Ο.Ε .Ο.Τ.Α. καταγγελεί την Εγνατία Α.Ε που απαίτησε απο τους οδηγούς των υδροφόρων να πληρώσουν διόδια

Ο απόλυτος παραλογισμός. Οδηγοί των υδροφόρων του Δήμου Νέστου κλήθηκαν και πλήρωσαν διόδια στην Εγνατία Οδό την ώρα που είχε σημάνει «κόκκινος» συναγερμός και έτρεχαν να συνδράμουν στην κατάσβεση πυρκαγιάς εφοδιάζοντας με νερό τα οχήματα της Πυροσβεστικής.

Το γεγονός αυτό είναι απίστευτο και πέραν κάθε λογικής. Να κινητοποιείται ένας ολόκληρος μηχανισμός προκειμένου να αντιμετωπιστεί μία πυρκαγιά και η Εγνατία Α.Ε. να σταματάει τα Δημοτικά Οχήματα για να πληρωθεί τη διέλευση τους. Μα κανείς δεν φρόντισε να λυθεί αυτό το ζήτημα; Κανείς δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι σε μία κατάσταση εκτάκτου ανάγκης ο χρόνος παίζει κρίσιμο ρόλο; Κι όμως η παρωδία συνεχίζεται…

Είναι μία κατάσταση θλιβερή και όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Καβάλας την έχουν αντιμετωπίσει κατά καιρούς τόσο οι οδηγοί των υδροφόρων του Δήμου Νέστου, όσο και οι συνάδελφοι τους του Δήμου Καβάλας και άλλων Δήμων. Στο σταθμό διοδίων της Εγνατίας Α.Ε. που βρίσκεται κοντά στη Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων τα οχήματα των Δήμων να καλούνται να πληρώσουν διόδια.

Αυτό συνέβη και προ ολίγων ημερών, όταν υδροφόρα του Δήμου Νέστου πήγε να ανεφοδιάσει με νερό πυροσβεστικό όχημα για να σβήσει φωτιά που έκαιγε στο ύψος της Κοινότητας Πετροπηγής.

Το παράλογο, παράδοξο και τραγελαφικό αυτό γεγονός πρέπει να σταματήσει. Δήμοι, Υπουργεία και Εγνατία Α.Ε. πρέπει να συνεννοηθούν και να βρουν λύση ώστε η διέλευση των υδροφόρων των Δήμων να είναι ελεύθερη. Ποιος και πότε θα πληρώσει ας τα βρουν. Δεν μπορεί οι εργαζόμενοι να προσπαθούν να βγάλουν το φίδι από την τρύπα και να πληρώνουν διόδια. Δεν πηγαίνουν για καφέ με τις υδροφόρες. Συνδράμουν σε ένα έργο ύψιστης σημασίας όταν μεταφέρουν νερό για την κατάσβεση πυρκαγιών που μπορεί να απειλεί περιουσίες ή και ανθρώπινες ζωές.

Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καλεί τους ιθύνοντες να βρουν λύση σε αυτό το ζήτημα και στηρίζει απόλυτα το Σύλλογο Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Καβάλας στις όποιες ενέργειες έχει αναλάβει στην κατεύθυνση αυτή. Είναι ντροπή οι εργαζόμενοι να προσφέρουν αγόγγυστα στην κατάσβεση των πυρκαγιών και άλλοι να νοιάζονται για τα αργύρια… 




Προειδοποίηση Σάββα Μιχαηλίδη για τη γέφυρα στην είσοδο της Κεραμωτής

Όλα τα θέματα της Κεραμωτής είχαν την τιμητική τους στην εκδήλωση του περασμένου Σαββάτου, με αφορμή τη Γαλάζια του παραλιακού μπαρ Paralia

Τα έργα, η ανάπτυξη, το «αύριο» της περιοχής. Εκεί παραβρέθηκε και μίλησε για την Κεραμωτή και ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης. Ανάμεσα στα ενδιαφέροντα λόγια του τα όσα είπε για τη γέφυρα. 

Στην είσοδο της Κεραμωτής. Διδαγμένος από αυτά που έγιναν άλλο, πάλι σε γέφυρες, φάνηκε να προειδοποιεί. Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη. 

Είπε χαρακτηριστικά:

«Σας θυμίζω ότι η είσοδος της Κεραμωτής γίνεται μέσω γέφυρας». Κι αμέσως συμπλήρωσε ότι η κατάσταση της γέφυρας πρέπει να ελεγχθεί αφού «… κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν στην ώρα τους». Από τη μια η αναφορά του ήταν αόριστη. Σαφώς και ευγενική. 

Από την άλλη συγκεκριμένη. Το Απέναντι του άλλωστε ήταν δύο βουλευτές ο Γιάννης Πασχαλίδης και η Αγγελική Δεληκάρη αλλά και ο Αντιπεριφερειάρχης Αλέξης Πολίτης. Ο κ. Ο Μιχαηλίδης ζήτησε να ελεγχθεί η κατάσταση της γέφυρας και να γίνει έγκαιρα ότι κριθεί απαραίτητο.

 Αν δημιουργηθεί θέμα, κάτι που δεν θέλει να το σκέφτεται κανείς, τότε όπως άφησε να εννοηθεί θα υπάρξει γενικότερα πρόβλημα στην περιοχή αφού η πρόσβαση στο χωριό δεν θα υπάρχει.

Από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και μετά είναι αυξημένα τα περιστατικά πυρκαγιών στον κάμπο του Νέστου. Περισσότερο συχνά εντοπίζονται ως συνήθως κοντά στο ποτάμι. Σε καλαμιές. Κάποιοι πάλι βάζουν φωτιές κι εξαφανίζονται. Στη συνέχεια σπεύδει η Π.Υ. Χρυσούπολη με περιορισμένες δυνατότητες έγκαιρης παρέμβασης. Μια κακή συνήθεια που συνεχίζεται παρά τα μέτρα που έχουν παρθεί. Μία ακόμη φορά οι καπνοί από αυτά τα περιστατικά φαίνονται ακόμη κι από την πόλη της Καβάλας!




Εκατοντάδες πιστοί για μία ακόμα χρονιά στην Ι.Μ Μεταμορφώσεως Νικητών στο Νέστο

Για μία ακόμα χρονιά εκατοντάδες ήταν οι πιστοί που προσήλθαν στην Ι.Μ Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Νικητών στον Νέστο.

Το παρών μεταξύ άλλων πιστών έδωσε ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης, οι βουλευτές Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης και Αγγελική Δεληκάρη και ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Κώστας Αντωνιάδης.

Δείτε το ρεπορτάζ του ENA Channel :