Συγκινητικό «ευχαριστώ» τουρίστριας σε αστυνομία και ΕΚΑΒ στη Νέα Πέραμο
Μία τουρίστρια, μέσα από ανάρτησή της στα social media με το προφίλ “Jiota Ko”, εξέφρασε δημόσια την ευγνωμοσύνη της προς την Ελληνική Αστυνομία Νέας Περάμου, το ΕΚΑΒ και τους διασώστες, για την άμεση ανταπόκρισή τους σε σοβαρό περιστατικό υγείας που αντιμετώπισε ο σύζυγός της.
Το περιστατικό
Η γυναίκα, που επισκέφθηκε την περιοχή για διακοπές, περιέγραψε πως ο άντρας της αισθάνθηκε ξαφνικά αδιαθεσία ενώ βρισκόταν στο σπίτι, με έντονη ναυτία και απώλεια αισθήσεων. Σε κατάσταση πανικού, κάλεσε το 112, ζητώντας άμεση βοήθεια.
Η ανταπόκριση ήταν άμεση:
-
Αστυνομικός της Νέας Περάμου έσπευσε στο σημείο για να παρέχει πρώτες βοήθειες και παρέμεινε δίπλα τους μέχρι να καταφτάσει το ασθενοφόρο.
-
Το ΕΚΑΒ έφτασε από την Ελευθερούπολη μέσα σε λιγότερο από 20 λεπτά, παραλαμβάνοντας τον ασθενή.
-
Παράλληλα, οι χειριστές της γραμμής βοήθειας κράτησαν τηλεφωνική επικοινωνία με τη γυναίκα, προσπαθώντας να τη στηρίξουν ψυχολογικά και να την καθοδηγήσουν ψύχραιμα.
Το δημόσιο «ευχαριστώ»
Στην ανάρτησή της, η γυναίκα έγραψε μεταξύ άλλων:
«Με αφορμή μία δημοσίευση που διάβασα πρόσφατα κατά της Ελληνικής Αστυνομίας της Ν. Περάμου, πήρα την απόφαση να γράψω τη δική μας εμπειρία… και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την άμεση δράση και βοήθεια. Πρέπει να ακούγονται και να γράφονται και τα καλά!»
Και κατέληξε με συγκίνηση:
«Ευχαριστώ πολύ την Ελληνική Αστυνομία, το ΕΚΑΒ, τους διασώστες και τους ανθρώπους που είχα στο τηλέφωνο. Κατάλαβαν την ταραχή μου και προσπαθούσαν να με κρατήσουν ψύχραιμη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.»
Ανθρώπινη πλευρά της προσφοράς
Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει την καθοριστική συμβολή των σωμάτων ασφαλείας και υγείας σε στιγμές κρίσης, αλλά και την αξία της άμεσης κινητοποίησης για τη διάσωση ανθρώπινων ζωών. Παράλληλα, δίνει έμφαση στην ανάγκη να αναδεικνύονται και οι θετικές εμπειρίες, που ενισχύουν την εμπιστοσύνη των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες.