Διαμαρτυρία Χρ. Τοψίδη για τη μεταφορά της Βάσης Αεροδιακομιδών Καβάλας του ΕΚΑΒ στη Σάμο

Την έντονη αντίδραση του περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλου Τοψίδη, προκαλεί η απόφαση του αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγου Θεόδωρου Βάγια, περί μεταφοράς της Βάσης Αεροδιακομιδών Καβάλας του ΕΚΑΒ, στη Σάμο.

Πρόκειται για ενέργεια που, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη, συνεπάγεται ότι πλέον η πλησιέστερη στη βόρεια Ελλάδα Βάση Αεροδιακομιδών, είναι αυτή της Αγχιάλου στον νομό Μαγνησίας.

Ο κ. Τοψίδης απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια, στην οποία εκφράζει τη λύπη του, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, για τη μεταβολή της έδρας των Περιφερειακών Βάσεων Ετοιμότητας – Επιφυλακής με την υπ’ αριθμ. 173 Φ. 105.3 απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος κ. Βάγια.

Όπως σημειώνει ο περιφερειάρχης, με την απόφαση αυτή καταργείται η Βάση Ετοιμότητας – Επιφυλακής με έδρα την Καβάλα, η οποία είχε οριστεί με το άρθρο 54 του Ν. 5.075/12-12-2023 για τις ανάγκες σχεδίασης και υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών (ΕΣΕΔΑ), και μεταφέρεται στη Σάμο.

“Κατά συνέπεια οι νέες Βάσεις Ετοιμότητας – Επιφυλακής αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ, μεταφέρονται όλες στη νότια και κεντρική ηπειρωτική και νησιωτική χώρα, με την πλησιέστερη στη βόρεια Ελλάδα να παραμένει η Βάση της Αγχιάλου στον νομό Μαγνησίας, και στη δυτική Ελλάδα η Βάση του Ακτίου.

Όλη η βόρεια Ελλάδα, δηλαδή, μένει χωρίς καμία Βάση Ετοιμότητας, και επιχειρησιακά όλη η γεωγραφική αυτή περιοχή είναι ακάλυπτη!” τονίζει ο κ. Τοψίδης. Και, ακολούθως, υποστηρίζει πως: “Είναι ανθρωπίνως αδύνατο να διασωθεί κάποιος που ζει στον βόρειο Έβρο, διότι η μεταφορά του στο κοντινότερο σημείο απαιτεί τόσο πολύ χρόνο ώστε να καθίσταται αυτομάτως ανέφικτη η διάσωσή του”.

Ο κ. Τοψίδης σημειώνει, ακόμα, ότι “Μια ακριτική Περιφέρεια που κατά γενική ομολογία αποτελεί προπύργιο της χώρας στα βορειοανατολικά σύνορά της, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αποκόπτεται από την υπόλοιπη χώρα· και ενέργειες σαν και αυτήν, δεν βοηθούν σίγουρα στην ευημερία του τόπου, για την οποία επανειλημμένα έχει μιλήσει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός”. Ζητά, τέλος, από τον κ. Κικίλια, να επανεξετάσει τη σκοπιμότητα μεταφοράς της Βάσης από την Καβάλα στη Σάμο, “στο πλαίσιο της εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας του ΕΚΑΒ, και να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, άλλως να δημιουργηθούν νέοι τομείς για πλήρη επιχειρησιακή κάλυψη όλης της επικράτειας”.

Επίσης, αποστέλλει “τον χάρτη που αποτυπώνει τη διαμορφωθείσα κατάσταση”.




Καβάλα: Ομόφωνη αντίδραση στη μεταφορά των ακτοπλοϊκών δρομολογίων

Ολοκληρώθηκε η έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, με αποκλειστικό θέμα τη μεταφορά των ακτοπλοϊκών δρομολογίων στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μια απόφαση που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Παρότι υπήρξε γενική συμφωνία και ομοφωνία επί της ουσίας, το τελικό ψήφισμα δεν φέρει τη σύμφωνη γνώμη του κ. Ποτόλια. Οι παρόντες φορείς, συμπεριλαμβανομένων του βουλευτή Γιάννη Πασχαλίδη, των Αντιπεριφερειαρχών Μαρκόπουλου και Ιωσηφίδη, του περιφερειακού συμβούλου Χάρη Δαλκίτζη, καθώς και εκπροσώπων της τοπικής αγοράς, εξέφρασαν την υποστήριξή τους στα αιτήματα της Καβάλας. Το ψήφισμα, που βασίζεται στις διεκδικήσεις της πόλης για τη διατήρηση των δρομολογίων, αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα εντός της ημέρας ή αύριο.




Ελαιόλαδο: Τέλος στη μεταφορά με τενεκέ

Το υπουργείο Οικονομικών, εξετάζει την απαγόρευση πώλησης ελαιόλαδου σε τενεκέδες με σκοπό την πάταξη της φοροδιαφυγής που καταγράφεται στην αφορά λαδιού με το παραδοσιακό δοχείο 17 λίτρων, χωρίς τα απαραίτητα παραστατικά.

Σύμφωνα με το σχέδιο που βρίσκεται στο τραπέζι των αρμόδιων υπουργείων, η μεταφορά του λαδιού με τον τενεκέ 17lt θα επιφέρει διοικητικό πρόστιμο έως και 5.000 ευρώ. Οι ελαιοπαραγωγοί θα πρέπει να συμπληρώσουν ψηφιακό δελτίο αποστολής και δήλωση συγκομιδής, ενώ έπειτα θα είναι υποχρεωμένοι να δηλώνουν τα κιλά ελαιόκαρπου από το χωράφι αλλά και τα λίτρα ελαιολάδου που βγαίνουν από το ελαιοτριβείο.
Στόχος είναι να περιοριστεί το «μαύρο» χρήμα, τις παράνομες ελληνοποιήσεις αλλά και να μπορεί ανά πάσα στιγμή να διασταυρώσει τις πραγματικές ποσότητες ελαιοκάρπου σε περίπτωση αποζημιώσεων.
Διευκρινίζεται ότι επιτρέπεται η τοποθέτηση του λαδιού σε τενεκέ σε περιπτώσεις ατομικής χρήσης, διακίνησης για επαγγελματική χρήση αλλά και όταν γίνεται άμεση πώληση από τον παραγωγό.

Από την περσινή χρονιά οι παραγωγοί πωλούν τον τενεκέ απευθείας στον καταναλωτή σε τιμή που κυμαίνεται μεταξύ 7 και 8 ευρώ το κιλό, η οποία είναι σαφώς μεγαλύτερη από την τιμή του ελαιοτριβείου αλλά φθηνότερη από την τιμή του εμφιαλωμένου-τυποποιημένου ελαιολάδου στα ράφια της λιανικής. Τυπικά βεβαίως απαγορεύεται η τυποποίηση και διακίνηση ελαιόλαδου σε συσκευασία μεγαλύτερη των 5 λίτρων, όμως η συγκεκριμένη διακίνηση γίνεται χωρίς έλεγχο, από χέρι σε χέρι.

Έως ότου παρθούν οι οριστικές αποφάσεις οι καταναλωτές στρέφονται στην αγορά τενεκέ καθώς, σημαντική υποχώρηση καταγράφεται στις τιμές του 17κιλου δοχείου χύμα ελαιόλαδου το οποίο παραμένει δημοφιλές για λόγους οικονομίας. Σε ορισμένα νησιά, οι τιμές έχουν πέσει κάτω από τα 100 ευρώ.

Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότεροι παραγωγοί ζητούν τιμές της τάξης των 7-8 ευρώ ανά κιλό, με συνολικό κόστος από 120 έως 140 ευρώ για τα 17 κιλά.




Bloomberg | Η Ελλάδα παρατείνει τις ναυτικές ασκήσεις εμποδίζοντας τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου

Το  Ναυτικό της Ελλάδας επέκτεινε για έκτη φορά μία σειρά ναυτικών ασκήσεων, δίνοντας παράταση για τέσσερις επιπλέον μήνες, καθώς η Αθήνα προσπαθεί να αποτρέψει τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου στα ανοικτά των ακτογραμμών της.

Οι ασκήσεις, οι οποίες ήταν προγραμματισμένο να τελειώσουν στις 15 Νοεμβρίου, εν τέλει θα συνεχιστούν μέχρι τα μέσα Μαρτίου -πάνω από δέκα μήνες μετά την έναρξή τους- σύμφωνα με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της Υδρογραφικής Υπηρεσίας του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που επικαλείται το Bloomberg.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του διεθνούς μέσου ενημέρωσης, ο Λακωνικός Κόλπος για μία περίοδο αποτέλεσε hotspot σχετικά με τα δρομολόγια πλοίων και παλαιών tankers που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο.

Ως αποτέλεσμα, η Αθήνα ανακοίνωσε τον Μάιο ότι θα πραγματοποιούσε ναυτικές ασκήσεις στην περιοχή, απαγορεύοντας την είσοδο εμπορικών πλοίων.

www.protothema.gr




Νέοι οδηγοί | Τέλος η μεταφορά άλλων επιβατών στο αυτοκίνητο

Τα τροχαία ατυχήματα που δίνουν και παίρνουν στη χώρα μας, έχουν κινητοποιήσει διάφορους οργανισμούς που αναζητούν δράσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Πιο συγκεκριμένα, έχουν γίνει εκκλήσεις από ειδικούς προς τη βρετανική κυβέρνηση για την εισαγωγή νέων αυστηρών κανονισμών, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης μεταφοράς άλλων επιβατών από τους νέους οδηγούς. Κραυγή αγωνίας έχει υψώσει μεταξύ άλλων το ίδρυμα RAC (RAC Foundation) που με επιστολή στην υπουργό για το Μέλλον των Δρόμων στο Υπουργείο Μεταφορών, Lilian Greenwood, ζητάει να εισαχθεί το Graduated Driving License (GDL), δηλαδή το «σταδιακά αναβαθμιζόμενο δίπλωμα οδήγησης».

Μόλις αποκτήσει δηλαδή δίπλωμα οδήγησης ένα άτομο που μόλις ενηλικιώθηκε, θα υπόκειται σε μια δοκιμαστική περίοδο κατά την οποία θα έχει περιορισμένες ελευθερίες συγκριτικά με τους υπόλοιπους οδηγούς. Ένας από προτεινόμενους περιορισμούς για το GDL είναι οι οδηγοί 17, 18 και 19 ετών να απαγορεύεται να μεταφέρουν με το ΙΧ τους άλλα άτομα ηλικίας 25 ετών ή μικρότερης, εξαιρουμένης της περίπτωσης που στο αυτοκίνητο βρίσκεται άτομο που είναι τουλάχιστον 35 ετών.

Σύμφωνα με έρευνα από τον οργανισμό “Brake”, που ασχολείται με την οδική ασφάλεια, οι νέοι οδηγοί έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε θανατηφόρο τροχαίο όταν ταξιδεύουν με επιβάτες παρόμοιας ηλικίας.

Το εν λόγω μέτρο, βέβαια, παραμένει στο δημόσιο διάλογο και δεν αποκλείεται τελικά να εφαρμοστεί.

www.newsbomb.gr




Τράπεζες | Τέλος η μεταφορά χρημάτων

Ήδη στην Ελλάδα έχουμε το σύστημα IRIS το οποίο επιτρέπει συναλλαγές μεταξύ των τραπεζών οι οποίες είναι δωρεάν έως 500 ευρώ την ημέρα

Έρχονται αλλαγές στις μεταφορές εμβασμάτων και όλες οι ευρωπαϊκές τράπεζες θα κληθούν να ακολουθήσουν τον νέο κανονισμό της ΕΕ. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως ο παραδοσιακός τρόπος μεταφοράς χρημάτων θα παύσει να είναι όπως τον γνωρίζουν οι πιστωτές.

Ο κανονισμός της ΕΕ, που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα, θα τεθεί σε ισχύ από τα τέλη του χρόνου για όλες τις ευρωπαϊκές τράπεζες. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του κανονισμού, οι χρεώσεις που θα επιβληθούν θα πρέπει να είναι φθηνότερες από εκείνες των μη άμεσων πληρωμών.
Ήδη στην Ελλάδα έχουμε το σύστημα IRIS το οποίο επιτρέπει συναλλαγές δωρεάν έως 500 ευρώ την ημέρα.

Οι τράπεζες καλούνται μέσω του νέου κανονισμού να εφαρμόζουν και μέτρα πρόληψης και ανίχνευσης της απάτης.

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό έμβασμα, η άμεση πληρωμή εκτελείται σε δευτερόλεπτα, παρέχοντας άμεση πίστωση του ποσού, και όπως αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα απαλλάξει τον κλάδο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από κόστος έως και 200 δισ. ευρώ, που είναι τα χρήματα που παραμένουν «κλειδωμένα» ημερησίως κατά τη λεγόμενη διακίνηση πληρωμών.

www.newsbomb.gr

 




Αντιδράσεις του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας για τη μεταφορά της λαϊκής αγοράς Δράμας από Πέμπτη σε Σάββατο

Ο κ. Μπάμπης Πασχαλίδης, πρόεδρος του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας, μίλησε στο Ena Channel για τη σχεδιαζόμενη αλλαγή της ημέρας διεξαγωγής της λαϊκής αγοράς της Δράμας, που παραδοσιακά πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη. Ο Δήμος Δράμας επιθυμεί να μεταφέρει τη λαϊκή ημέρα στο Σάββατο, μια κίνηση που αντιμετωπίζει έντονες αντιδράσεις από τους παραγωγούς της Δράμας και των γειτονικών νομών.

Σύμφωνα με τον κ. Πασχαλίδη, η αλλαγή αυτή θα δημιουργήσει προβλήματα στους παραγωγούς, οι οποίοι έχουν ρυθμίσει τα προγράμματά τους ώστε να συμμετέχουν στις λαϊκές αγορές της ευρύτερης περιοχής. Η πρόταση αλλαγής της ημέρας θέτει σε κίνδυνο την ομαλή λειτουργία της αγοράς, καθώς πολλοί παραγωγοί δραστηριοποιούνται τα Σάββατα σε άλλες πόλεις, όπως η Καβάλα και η Ξάνθη.Η προοπτική αυτής της αλλαγής έχει προκαλέσει ανησυχίες για την πιθανή αποχώρηση παραγωγών από τη Δράμα και την έλλειψη προϊόντων για τους καταναλωτές. Ο κ. Πασχαλίδης τόνισε ότι η λαϊκή της Δράμας λειτουργεί με επιτυχία για δεκαετίες και εξυπηρετεί τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές, οι οποίοι βρίσκουν προϊόντα σε καλές τιμές.




Άμεση ανάγκη για μεταφορά κρατουμένων από τις Φυλακές Κομοτηνής

Οι εργαζόμενοι στις Φυλακές Κομοτηνής εκφράζουν με ανησυχία την άμεση ανάγκη για τη μεταφορά κρατουμένων στις νεόδμητες Φυλακές Νικηφόρου Δράμας, καθώς οι συνθήκες που επικρατούν στις φυλακές Κομοτηνής είναι πλέον δυσβάσταχτες.

Το αίτημα αυτό έχει ως στόχο την αποσυμφόρηση των εγκαταστάσεων και την καλύτερη διαχείριση του πληθυσμού των κρατουμένων, γεγονός που θα βελτιώσει τόσο την ασφάλεια όσο και την ποιότητα εργασίας των σωφρονιστικών υπαλλήλων.

 




Δράμα | Ανακοίνωση για τη Μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς Δράμας στην Οδό Χελμού από 29 Αυγούστου 2024

Ο Δήμος Δράμας ενημερώνει τους δημότες ότι, σύμφωνα με απόφαση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, η οποία έχει εγκριθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης, η Λαϊκή Αγορά της πόλης θα μεταφερθεί και θα λειτουργεί αποκλειστικά στην οδό Χελμού από την Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024.

Η απόφαση αυτή, που είχε ληφθεί ομόφωνα από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο, είναι δεσμευτική για τη σημερινή Δημοτική Αρχή και εφαρμόζεται σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, δήλωσε:

«Κατανοούμε πλήρως τις ανησυχίες των παραγωγών, μικροπωλητών, καταναλωτών και καταστηματαρχών της Δράμας για τη μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς στην οδό Χελμού. Ωστόσο, η απόφαση αυτή, που λήφθηκε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή και εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, είναι υποχρεωτική να εφαρμοστεί από τη σημερινή Δημοτική Αρχή.

Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή όλων των εμπλεκομένων, καθώς εργαζόμαστε για τη δημιουργία μιας νέας, αναβαθμισμένης αγοράς που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Είμαστε βέβαιοι ότι το τελικό αποτέλεσμα θα δικαιώσει τις προσδοκίες όλων μας και θα συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών μας.»

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Δράμας.




Έντονες συγκρούσεις μεταξύ των φορέων για την μεταφορά της πιάτσας των ταξί από την Πλατεία Καπνεργάτη

Έντοντες διαμαρτυρίες έχουν προκύψει απο το απόγευμα της Δευτέρας 10 Ιουνίου, με την διεξαγωγή του Δημοτικού Συβουλίου στην Καβάλα, με την απόφαση του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη να θέλει την μεταφορά της πιάτσας των ταξί από την Πλατεία Καπνεργάτη.

Ο Πρόεδρος των ταξί Καβάλας, αλλά και άτομα της αντιπολίτευσης άμεσα πήραν θέση με την εναντίωση τους προς την απόφαση αυτή, γεγονός όμως που δεν πτόησε τον Δήμαρχο Καβάλας, με τον ίδιο και μετά την λήξη του Δημοτικού Συμβουλίου να επιμένει στην απόφαση του.




Η μεταφορά του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα

Σήμερα το απόγευμα θα φτάσει, στο μεταξύ, στην Ελλάδα από τα Ιεροσόλυμα το Άγιο Φως μεταφέροντας μαζί του το χαρμόσυνο αναστάσιμο μήνυμα.

Για το σκοπό αυτό μετέβη ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κώτσηρας, για να παραστεί στην Τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στον Πανίερο Ναό της Αναστάσεως. Το Αγιο Φως θα παραλάβει ο κ. Κώτσηρας από τον Μακαριώτατο Πατριάρχη Ιεροσολύμων, κ.κ. Θεόφιλο Γ’, με τον οποίο θα έχει συνάντηση.

Η άφιξη του Αγίου Φωτός στο αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» αναμένεται περί τις 19:30 το απόγευμα και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η διανομή του σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Με προγραμματισμένες αλλά και έκτακτες, ειδικές πτήσεις της AEGEAN, της Olympic Air και της SKY express θα ταξιδέψει για ακόμη μια χρονιά από την Αθήνα σε 16 περιοχές της Ελλάδας, ώστε να βρίσκεται εγκαίρως στις εκκλησίες για την Αναστάσιμη Ακολουθία.




Στον εισαγγελέα οι πάνω από 60 συλληφθέντες για τη δολοφονία του Γιώργου Λυγγερίδη | Οι πρώτες εικόνες από τη μεταφορά τους

Λίγο πριν από τις 09:00 ξεκίνησε η μεταφορά στον εισαγγελέα των περισσότερων από τους 60 συλληφθέντες για τη δολοφονία του Γιώργου Λυγγερίδη. Οι άνδρες, που κρατούνταν μέχρι το πρωί της Τρίτης 23/4 στη ΓΑΔΑ, μπήκαν υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας σε τέσσερα αστυνομικά λεωφορεία και οδηγήθηκαν στην Ευελπίδων, προκειμένου να απολογηθούν για τις βαριές κατηγορίες που αντιμετωπίζουν.

Κατά τη μεταφορά τους αρκετοί από τους συλληφθέντες προχώρησαν σε άσεμνες χειρονομίες και έβριζαν τους δημοσιογράφους.

Tα άτομα που συνελήφθησαν είναι συνολικά 67 άτομα.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές οι 63 κατηγορούνται για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα, ενώ οι υπόλοιποι τέσσερεις συνελήφθησαν καθώς κατά τους ελέγχους που έγιναν χθες σε σπίτια και οχήματα στο πλαίσιο της επιχείρησης βρέθηκαν στην κατοχή τους πυροτεχνήματα και ναρκωτικά.

Στους συλληφθέντες αναμένεται να αποδοθούν και κατηγορίες για ηθική αυτουργία στον θανάσιμο τραυματισμό του 31χρονου αστυνομικού, με αστυνομικές πηγές να αναφέρουν ότι 5 άτομα έδωσαν την εντολή για την επίθεση σε άνδρες των ΜΑΤ, που είχε ως αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του Γιώργου Λυγγερίδη.

Καθοριστικό ρόλο στην ταυτοποίηση των συλληφθέντων έπαιξαν βίντεο, φωτογραφίες και μαρτυρικές καταθέσεις, ενώ «μίλησαν» και τα πολεμοφόδια που είχαν εντοπιστεί έξω από το γήπεδο.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι και «βαριά» ονόματα. Ένας εξ αυτών, ο «Ιωσήφ», φέρεται να είχε επάνω του μεγάλο ποσό σε μετρητά και να σχεδίαζε διαφυγή στο εξωτερικό. Στην ογκωδέστατη δικογραφία περιγράφεται αναλυτικά ο ρόλος του, όπως και κάθε κατηγορούμενου στην εγκληματική οργάνωση.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από τη μεταφορά των συλληφθέντων

Δείτε περισσότερες εικόνες στο Newsbeast.gr



Προβληματισμός για τη μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Σερρών στην Καβάλα

Προβληματισμός υπάρχει από πλευράς Δημοτικής Αρχής Σερρών και εργαζομένων του ΕΚΑΒ Σερρών για την μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου στο ΕΚΑΒ Καβάλας.

Μάλιστα ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Σερρών Νάσος Παπαδόπουλος είχε συνάντηση με εργαζόμενους του ΕΚΑΒ Σερρών, οι οποίοι του εξέφρασαν την ανησυχία του για την λειτουργία του εν λόγω εγχειρήματος, καθώς θα υπάρξει πρόβλημα συνεννόησης ασθενών με το προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, σχετικά και καθυστέρηση στην ανταπόκριση ασθενοφόρου στο συμβάν.

Ανησυχία όμως υπάρχει και στο ΕΚΑΒ Καβάλας καθώς δεν επαρκεί το προσωπικό έτσι ώστε να βρίσκεται και σε θέση τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση των περιστατικών των Σερρών όπως τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων ΕΚΑΒ Καβάλας Κώστας Τσιτσιλικάκης.




Έβρος | Συνελήφθησαν 2 διακινητές για παράνομη μεταφορά μεταναστών

Συνελήφθησαν 2 διακινητές οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Συνελήφθησαν την Τρίτη (28-11-2023) σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, δύο διακινητές εκ των οποίων ένας αλλοδαπός και ένας Έλληνας, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το πρωί ο αλλοδαπός διακινητής οδηγώντας Δ.Χ.Φ. αυτοκίνητο (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνειακών υπαλλήλων και αξιωματούχου του Frontex ο οποίος είναι χειριστής σκύλου ανίχνευσης ανθρώπων, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο, μεταξύ των εμπορευμάτων, οκτώ (8) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντας τους με αυτό τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.

Στη δεύτερη περίπτωση, το απόγευμα στην Εθνική οδό Ορμενίου- Αρδανίου, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού συνέλαβαν τον ημεδαπό διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τέσσερις (4) μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι όπως διαπιστώθηκε για το όχημα είχε δηλωθεί κλοπή την 24-11-2023 σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής ενώ έφερε και πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας. 

Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων τα ανωτέρω οχήματα, ένα ζεύγος πλαστών πινακίδων κυκλοφορίας, χρηματικό ποσό και κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την  προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού.




Λαϊκή Συσπείρωση: Ανοιχτή επιστολή προς κάθε υπεύθυνο για την “Δωρεάν” μεταφορά μαθητών

Γονείς μαθητών Σχολικών Μονάδων που βρίσκονται στα όρια του αστικού ιστού, ενημερώθηκαν ότι οι μαθητές που μετακινούνται με το αστικό ΚΤΕΛ, από και προς το Σχολείο τους, θα πληρώνουν εισιτήριο.

Είναι απαράδεκτο το γεγονός, σε μια περίοδο που η ακρίβεια τσακίζει τα κόκαλα των οικογενειών,  αυτές να επιβαρύνονται και με αυτό το έξοδο στην κατά τα άλλα δωρεάν παιδεία.

Καλούμε Δημοτική και Περιφερειακή αρχή να “κόψουν το λαιμό” τους ώστε να εξασφαλιστεί η δωρεάν μεταφορά των μαθητών.

 




Εκκένωση του Νοσ/μείου Αλεξανδρούπολης: Έγκυος γέννησε στο ασθενοφόρο κατά την μεταφορά της στο Γ.Ν. Διδυμοτείχου

Μια έγκυος γυναίκα μεταφέρθηκε σήμερα τα ξημερώματα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, στα πλαίσια της εκκένωσης του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, λόγω της πυρκαγιάς, με προορισμό το Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, συνοδεία ενός γυναικολόγου και μιας μαίας

Η 32χρονη γυναίκα κατά την διαδρομή παρουσίασε συμπτώματα γέννας, με αποτέλεσμα να γεννήσει μέσα στο ασθενοφόρο ένα χαριτωμένο κοριτσάκι.

Μητέρα και νεογνό έφθασαν στις 7.10 το πρωί στο ΓΝ Διδυμοτείχου σύμφωνα με τον διευθυντή της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Κώστα Βαφειάδη όπου νοσηλεύονται στην Μαιευτική κλινική.

Η υγεία τους κρίνεται ικανοποιητική.

ertnews.gr