Αλεξανδρούπολη | Άνδρας με ιατρική μάσκα και κουκούλα σπέρνει τρόμο

 Mια νεαρή γυναίκα κατήγγειλε στην αστυνομία μια δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο δρόμο.

Συγκεκριμένα, στην περιοχή πάνω από το Α΄ Νεκροταφείο Αλεξανδρούπολης, γύρω στις 8:30, ένας κοντόσωμος άνδρας με κουκούλα και ιατρική μάσκα (τύπου Covid-19) εμφανίστηκε μπροστά της. Ο δράστης ήταν κρυμμένος πίσω από αυτοκίνητο και, μόλις η γυναίκα πλησίασε, πετάχτηκε επιδεικνύοντας τα γεννητικά του όργανα.

Η νεαρή γυναίκα, αντιλαμβανόμενη τον κίνδυνο, κατευθύνθηκε σε διπλανό κατάστημα όπου υπήρχε κόσμος, αποφεύγοντας έτσι τον επιδειξία. Ωστόσο, αργότερα τον εντόπισε και πάλι, κρυμμένο σε άλλη γωνία του δρόμου, και αναγκάστηκε να απομακρυνθεί γρήγορα.

Η καταγγελία υποβλήθηκε στην αστυνομία, αλλά δεν υπάρχουν στοιχεία για την αναγνώριση του δράστη, καθώς φορούσε και πάλι τη μάσκα και την κουκούλα.

Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, στην ίδια περιοχή βρίσκεται φροντιστήριο για μαθητές, γεγονός που εγείρει ανησυχίες για την ασφάλεια και των μικρών παιδιών. Εάν κάποιος άλλος δει τον συγκεκριμένο άνδρα στην ίδια ή σε άλλη περιοχή, καλείται να ενημερώσει άμεσα την αστυνομία, ώστε να μπορέσουν να τον εντοπίσουν και να τον ελέγξουν.

e-evros.gr




Παγώνη για αφρικανική σκόνη: Μετακινήσεις μόνο με μάσκα για όσους έχουν αναπνευστικά προβλήματα

Επαγρύπνηση και μέτρα προστασίας στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού με χρόνια αναπνευστικά προβλήματα συνέστησε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη, καθώς οι μετεωρολογικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά Αφρικανικής σκόνης από σήμερα και για αύριο σε πολλές περιοχές της χώρας. «Να μην βγουν έξω το διήμερο και εάν πρέπει να κυκλοφορήσουν να φοράνε μάσκα», είπε χαρακτηριστικά στο ΕΡΤNews.

Η σύσταση για μάσκα και στην καλύτερη περίπτωση ενισχυμένη, αφορά στις ομάδες υψηλού κινδύνου με βρογχικό άσθμα, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια κ.λ.π.

Επιπλέον συνέστησε να αποφύγουν τους μακρυνούς περιπάτους για απόψε το βράδυ ακόμη και όσοι δεν έχουν αναπνευστικά προβλήματα. «Παραμένουμε στο σπίτι μας και γυμναζόμαστε εκεί», είπε η κα Παγώνη.

Ακόμη συνέστησε στους γονείς να κρατήσουν στο σπίτι τα παιδιά με βρογχικό άσθμα και να μην τα πάνε σε παιδικές χαρές.

Για τις ομάδες υψηλού κινδύνου συνέστησε «εάν έχουν δύσπνοια να επικοινωνήσουν άμεσα με τον γιατρό τους γιατί υπάρχει πιθανότητα να γίνει αλλαγή της δοσολογίας των φαρμάκων».

«Ο κορωνοϊός υπάρχει. Δεν τελειώσαμε»

«Ο κορωνοϊός υπάρχει, όπως και η γρίπη, όπως και οι άλλες ιώσεις», είπε η Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ. «Είχαμε αρκετά περιστατικά και στα νοσοκομεία. Ήδη ο κόσμος δεν έχει αυτό τον πανικό, δεν έχει αυτό το φόβο που είχε η παλιά.

Ξέρει ότι είναι μια κατάσταση αντιμετωπίσιμη και αν χρειαστεί να πάει στο νοσοκομείο θα πάει στο νοσοκομείο και θα νοσηλευτεί και θα αντιμετωπιστεί. Τα πράγματα έχουν αλλάξει και τις παραλλαγές του κορονοϊού ξέρουμε και τις έχουμε αντιμετωπίσει και τις δυσκολίες ξέρουμε».




Κορονοϊός | Υποχρεωτική η μάσκα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Η νέα ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης, γνωστοποιεί ότι το μέτρο προστασίας κατά του κορονοϊού έλαβε εκ νέου παράταση.

Υποχρεωτικές συνεχίζουν να είναι οι μάσκες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με την μη χρήση τους να επισύρουν πρόστιμο ύψους 300 ευρώ.

Η νέα ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης, γνωστοποιεί ότι το μέτρο προστασίας κατά του κορονοϊού έλαβε εκ νέου παράταση.

Ειδικότερα, η ισχύς της Κοινής Υπουργίκης Απόφασης «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας από τη Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 06:00» παρατείνεται από τη λήξη της έως και τη Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 06:00.

Πού είναι υποχρεωτική μάσκα:

Το επιβατικό κοινό πρέπει να γνωρίζει ότι χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή Ν95 ή ΚΝ95) ή εναλλακτικά διπλής μάσκας (χειρουργικής και υφασμάτινης) είναι υποχρεωτική:

α) Στα μέσα μαζικής μεταφοράς αστικών συγκοινωνιών όπως λεωφορεία αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΑΣΘ ΑΕ, λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας, μέσα σταθερής τροχιάς αρμοδιότητας ΣΤΑΣΥ ΑΕ, σιδηρόδρομος όταν κινείται σε αστικό ιστό και αναβατήρες (τελεφερίκ).

β) στα επιβατηγά δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ) οχήματα κάθε κατηγορίας (όπως ταξί, ταξί ειδικής μίσθωσης).

Σε περίπτωση ελέγχου, ο επιβάτης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που δεν φορά μάσκα τιμωρείται με πρόστιμο ύψους 300 ευρώ, ενώ στα επιβατηγά δημοσίας χρήσης (ταξί) επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ στον οδηγό του οχήματος.

Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, οι μάσκες δεν είναι υποχρεωτικές στους περισσότερους εσωτερικούς χώρους.

 

Πηγή: newsbomb.gr