Τα κάλαντα του Λαζάρου άκουσε ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Θόδωρος Μαρκόπουλος

Τα κάλαντα του Λαζάρου άκουσε το πρωί του Σαββάτου 27 Απρίλιου ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, κ. Θόδωρος Μαρκόπολος στο γραφείο του απο μαθητές Μουσικών Σχολείων που βρίσκονται στην πόλη της Καβάλας, στο πλαίσιο της εκδήλωσης “Αδοντες και ψάλλοντες εν τη καρδίαν” αλλά και απο την Πανηπειροτική Ενωση Καβάλας.




Νέος Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας ο Θόδωρος Μαρκόπουλος

Ο νέος Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας προχώρησε στην παρακάτω δήλωση :

ΧΩΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ από 01/01/2024 !

Οφείλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Χριστόδουλος Τοψίδης και να επαναλάβω την δέσμευσή μου προς όλους τους πολίτες των δύο ΠΕ (Θάσου & Καβάλας) που απαρτίζουν τον Νομό Καβάλας πως θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για την ανάπτυξη της περιοχής μας και για την αντιμετώπιση κάθε δυσμενούς κατάστασης. Με δύναμη και δυναμική !




Μαρκόπουλος : «Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να είμαστε έτοιμοι την 1η Γενάρη»

Τον Δεκέμβρη και προς το τέλος του πιο συγκεκριμένα φαίνεται ότι θα ανακοινώσει τις αποφάσεις του ο νέος Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης. Τόσο για τους χωρικούς όσο και για τους θεματικούς αντιπεριφερειάρχες.

Σύμφωνα με τον Θόδωρο Μαρκόπουλο οι προετοιμασίες της παράταξης άρχισαν αλλά πολλά θέματα θα αποφασιστούν αργότερα. Και αυτό για την ημερομηνία της ορκωμοσίας. Σε σχέση και με τις ανάλογες εκδηλώσεις στους Δήμους της ΑΜΘ. Ο κ. Θόδωρος Μαρκόπουλος μεταξύ άλλων είπε στην Πρωινή: «Κάνουμε προσπάθεια να τις παρακολουθήσουμε. Προσπαθούμε καθημερινά. Μέχρι τώρα έγινε μόνο μία συνάντηση του κ. Τοψίδη με τον κ. Μέτιο. 

Υπάρχουν δύο κατηγορίες που παρακολουθούμε. Αυτά που είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας και τα άλλα. Γενικότερου ενδιαφέροντος για τα οποία πρέπει να ενημερωθούμε ώστε να αναδείξουμε. Αυτή η κατηγορία είναι τα προβλήματα των κτηνοτρόφων με τους οποίους είμαστε σε επικοινωνία. Ανακοινώσεις για τους αντιπεριφερειάρχες θα γίνουν ως το τέλος του έτους. Είναι θέματα που χειρίζεται ο ίδιος ο κ. Τοψίδης.

 Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει. Σχετικά με τα τμήματα του ΔΙΠΑΕ Καβάλας που αποσπώνται στο Δ.Π.Θ. θέλω να πω ότι το θέμα είναι περίπλοκο. Δεν είναι μια ακόμη θυσία της Ανατολικής Μακεδονίας για χάρη της Θράκη. Αν έτσι αποκτήσουν κύρος -εντασσόμενα σε ένα Πανεπιστήμιο που λειτουργεί 50 χρόνια- γιατί να μην γίνει; Οι συνθήκες οι γενικότερες που πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας για εκείνα που οδηγούν τα πράγματα». 




Στο μέτωπο της πυρκαγιάς ο Θόδωρος Μαρκόπουλος

Στο μέτωπο της πυρκαγιάς στα χωριά του Νέστου βρέθηκε ο περιφερειακος σύμβουλος Θόδωρος Μαρκοπουλος και σε ανάρτηση του επισημαίνει οτι “Χθες ήταν μία πολύ δύσκολη ημέρα και για την ΠΕ Καβάλας με τουλάχιστον 3 πυρκαγιές διαφορετικών εκτάσεων

Προκλήθηκαν ζημιές, τραυματίσθηκαν άνθρωποι, κάηκαν σπίτια & καλλιέργειες και δέχθηκε ένα μεγάλο πλήγμα το φυσικό περιβάλλον.

Σήμερα η κατάσταση είναι πιο αισιόδοξη. Πρέπει όμως να επισημανθεί σήμερα η ανυπέρβλητη δυσκολία της κατάσβεσης (άνεμοι, ξηρασία, υψηλές θερμοκρασίες, γεομορφολογικό ανάγλυφο, κλιματική αλλαγή).

Πρέπει, επίσης, να επισημανθεί η αναγκαιότητα έγκαιρης λήψης μέτρων πρόληψης (δεν θα αναλυθεί τώρα). Πρέπει να σημειωθεί ο επαγγελματισμός και οι πολύωρες κοπιώδεις παρεμβάσεις όλου του προσωπικού της ΠΥ, των πιλότων της ΜΑΕΔΥ και όλων των εμπλεκομένων.

Πρέπει, τέλος έχοντας παρακολουθήσει όσο μπορούσα από κοντά τα συμβάντα, να εξάρω την πολύτιμη εθελοντική διάθεση των πολιτών. Η συμβολή τους στην περίπτωση της πυρκαγιάς στο Μυρτόφυτο με τους μικρούς αμπελουργικούς ελκυστήρες καθοριστική όπως και στο Αγίασμα.

Η συμβολή των δήμων επίσης καθοριστική. Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι ενέργειες τόσο του Αντιδημάρχου Ελευθερών Χρήστος Πριονίδης , του Δημάρχου Παγγαίου Αναστασιάδης Φίλιππος όπως και του Δημάρχου Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης. Ολοκληρώνοντας οφείλουμε να εκφράσουμε την συμπαράσταση μας στους πολίτες των ΠΕ Έβρου και Ροδόπης και να τους ευχηθούμε δύναμη στις προσπάθειές τους.”