Λασπόλουτρα Καβάλας – Τοποθέτηση 10 ξύλινων σπιτιών από τον Δήμο

Ο Δήμος Καβάλας προχωρά σε νέα έργα για την αναβάθμιση των Λασπόλουτρων, με στόχο τη βελτίωση των παροχών και την ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της περιοχής. Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος ανακοίνωσε την τοποθέτηση 10 ξύλινων σπιτιών, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών και θα προσφέρουν σημαντικές παροχές, βελτιώνοντας την εμπειρία τους κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.

Παράλληλα, ο Δήμος εξετάζει το ενδεχόμενο ένταξης των Λασπόλουτρων σε πρόγραμμα χρηματοδότησης, με σκοπό τη λειτουργία τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η κίνηση αυτή στοχεύει στην ενίσχυση του ιαματικού τουρισμού και τη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας, αναδεικνύοντας τα Λασπόλουτρα Καβάλας ως κεντρικό προορισμό ευεξίας στην περιοχή.




Δεν θα λειτουργήσουν τα Λασπόλουτρα των Κρηνίδων λόγω θεμάτων ασφαλείας

Στον προσανατολισμό μη-λειτουργίας των Λασπόλουτρων των Κρηνίδων βρίσκεται η διοίκηση του Δήμου Καβάλας όπως επισήμανε σε δηλώσεις του στο ENA Channel και στην εκπομπή Αναλυτής ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.

Όπως τόνισε ο κ. Μουριάδης υπάρχουν θέματα ασφαλείας τα οποία καθιστούν δύσκολη την λειτουργία των Λασπόλουτρων.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας κλείνει οριστικά τα Λασπόλουτρα Κρηνίδων για φέτος!»

Ακολουθεί η ανάρτηση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :

Σε επιτόπια επίσκεψη που κάναμε την Παρασκευή 19 Απριλίου στο Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ο εργολάβος του έργου αναβάθμισης των εγκαταστάσεων μάς διαβεβαίωσε ότι τα Λασπόλουτρα μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά και φέτος, έστω και από τις αρχές Ιουνίου, με βάση τον προγραμματισμό του έργου και τη συμφωνία με τη Διοίκηση του Δήμου.

Ξεκάθαρα λοιπόν, δεν τίθεται κανένα θέμα ασφάλειας ούτε για τους εργαζόμενους ούτε για τους λουόμενους.

Σήμερα το πρωί, ο Δήμαρχος Καβάλας δήλωσε ότι τα Λασπόλουτρα δε θα λειτουργήσουν για λόγους ασφαλείας!

Ποιος αρμόδιος παράγοντας γνωμοδότησε ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας;

Η Τεχνική Υπηρεσία; ΟΧΙ! Ο εργολάβος; ΟΧΙ!

Προφανώς, ο Δήμαρχος το αποφάσισε μόνος του…

Δυστυχώς, είναι λυπηρό ο Δήμαρχος Καβάλας να προφασίζεται φθηνές δικαιολογίες, οδηγώντας τα Λασπόλουτρα σε κλείσιμο και την τοπική οικονομία σε μαρασμό!

Ας ομολογήσει ότι, και εδώ, δεν κατάφερε να έχει ούτε τα χρήματα ούτε την οργάνωση για να κρατήσει ανοιχτά τα Λασπόλουτρα.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Η πυροσβεστική έσβησε τη φωτιά στα Λασπόλουτρα της Καβάλας

Φωτιά εκδηλώθηκε στα Λασπόλουτρα της Καβάλας προς την πλευρά του Καλαμώνα γύρω στις 2:30 το μεσημέρι της Τετάρτης 23 Αυγούστου

Η πυρκαγιά ξέσπασε σε αγροτική έκταση. Άμεση ήταν η επέμβαση της πυροσβεστικής που αντιμετώπισε το περιστατικό.

Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστή η αιτία που ξέσπασε η φωτιά.

kavalanews.gr