Σέρρες | “Στον Προμαχώνα εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας” λένε οι κτηνοτρόφοι

Σε διαμαρτυρία στον Προμαχώνα αποφάσισαν να προχωρήσουν οι κτηνοτρόφοι των Σερρών κατά τη χθεσινοβραδινή τους συνέλευση, εάν δεν υπάρξει ικανοποίηση των αιτημάτων τους εντός 10 ημερών, από τη στιγμή που θα αποσταλεί υπόμνημα με τα αιτήματά τους στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης.

Παράλληλα, αποφάσισαν η διεξαγωγή των εκλογών να γίνει εντός Μαρτίου.

Σε εγρήγορση οι αγρότες- Υπόμνημα στον Υπουργό

Την ίδια ώρα, οι αγρότες κατά τη γενική συνέλευση του Πανσερραϊκού Συλλόγου αποφάσισαν να αποστείλουν υπόμνημα στον Υπουργό, να καταμετρήσουν τις δυνάμεις για πιο δυναμικές κινητοποιήσεις -αν και στην πρώτη καταγραφή δεν υπήρξε η αναμενόμενη ανταπόκριση- και να παραμείνουν σε εγρήγορση.

Σέρρες: “Στον Προμαχώνα εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας” λένε οι κτηνοτρόφοι

Μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ Σερρών ο Αντιπρόεδρος του Πανσερραϊκού Συλλόγου, Γιάννης Παναγής εξήγησε, πως κατά τη συνάντηση την Πέμπτη με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Τσιάρα ετέθησαν ως θεματικοί άξονες το ενεργειακό κόστος, η αναθεώρηση της νέας ΚΑΠ και ενίσχυση με μέτρα λόγω χαμηλής παραγωγής, απόρροια καιρικών φαινομένων.

Ο κ. Παναγής τόνισε, πως για το αγροτικό πετρέλαιο εφαρμόζεται ήδη ο Νόμος από 1/1/2025 για τους κατ’ επάγγελμα αγρότες αλλά ο καθορισμός λίτρου ανά καλλιέργεια ισχύει με την τιμή που καθορίστηκε το 2001. Ζήτησαν αναπροσαρμογή και υπήρξε θετική ανταπόκριση από τον κ. Υπουργό, όπως και να παραμείνει η τιμή στο ηλεκτρικό ρεύμα και να αντιμετωπιστούν οι όποιες στρεβλώσεις. Στο σοβαρότατο θέμα που αφορά την αναθεώρηση της ΚΑΠ υπήρξε η δέσμευση για ενεργή συμμετοχή των αγροτών, σύμφωνα με τον κ. Παναγή.




Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη ζητούν οι κτηνοτρόφοι

Δεν βελτιώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα η κατάσταση ως προς την ευλογιά των προβάτων στο Ν. Καβάλας.

Ίδια είναι σε όλη την ΑΜΘ. Δύσκολη. «Τελειώνουν τα ζώα» λένε οι κτηνοτρόφοι. Ζητούν συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη για να παρθούν αποφάσεις για το τι θα συμβεί από εδώ και πέρα.

Πηγή: proininews




Ανήσυχοι οι κτηνοτρόφοι της Καβάλας μετά το κρούσμα ευλογιάς σε αιγοπρόβατα στο Παγγαίο

Ανησυχία επικρατεί στις τάξεις των κτηνοτρόφων της Καβάλας μετά τον εντοπισμό κρούσματος ευλογιάς αιγοπροβάτων στον Δήμο Παγγαίου. Το περιστατικό έχει σημάνει συναγερμό στις αρμόδιες κτηνιατρικές υπηρεσίες, οι οποίες έχουν λάβει άμεσα μέτρα για την αποτροπή εξάπλωσης της νόσου στην ευρύτερη περιοχή. Ήδη έχει τεθεί σε εφαρμογή το απαραίτητο πρωτόκολλο απομόνωσης και παρακολούθησης των ζώων, ενώ γίνεται αυστηρός έλεγχος στις μετακινήσεις των κοπαδιών.

Οι κτηνοτρόφοι εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους, καθώς η ευλογιά μπορεί να προκαλέσει σοβαρές απώλειες στον ζωικό πληθυσμό και να επιφέρει οικονομικό πλήγμα στον κλάδο. Οι αρμόδιες αρχές καλούν τους παραγωγούς να τηρούν σχολαστικά τα μέτρα βιοασφάλειας και παραμένουν σε επιφυλακή για τυχόν νέα κρούσματα.

 




Προχωρούν σε αγροτικό μπλόκο στον Πρίνο αγρότες, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι της Θάσου

Κατόπιν πρόσκλησης του Μελισσοκομικού Συνεταιρισμού Θάσου πραγματοποιήθηκε στην έδρα του συνεταιρισμού , σύσκεψη συνεταιρισμών, σωματείων και συλλόγων της Θάσου.

Συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν:

  • Η  συγκρότηση αγροτικού μπλοκ στο κόμβο του Πρίνου ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 13/2  στις 9:30 π.μ.
  • •Η συγκρότηση συντονιστικής επιτροπής η οποία θα ανακοινώσει ψήφισμα με τα προβλήματα των ελαιοπαραγωγών,  μελισσοπαραγωγών κτηνοτρόφων και αλιέων .
  • Καλούμε όλους τους βιοπαλαιστές αγρότες του νησιού να παρατάξουν τα γεωργικά μηχανήματα και τα οχήματά  τους εκατέρωθεν  του δρόμου , στον κόμβο  του Πρίνου την ΤΡΙΤΗ στις 9:30 π.μ.
  • Καλούμε τους φορείς του νησιού με αντιπροσωπεία τους  να συμπασταθούν στο δίκιο αγώνα των αγροτών.

ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

  • ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ  ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΘΑΣΟΥ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΌΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΩΝ
  • ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΑΣΟΥ
  • ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ
  • ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΩΝ
  • ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
  • ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΟΤΟΥ-ΘΕΟΛΟΓΟΥ
  • ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΡΑΧΩΝΙΟΥ
  • ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΡΙΝΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΝΟΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
  • ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ
  • ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ” ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ”
  • ΕΞΟΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΣΤΡΟΥ ” ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ “
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ” ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΖΑΒΗΤΙ”
  • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΡΙΩΝ « Η ΓΕΝΝΑ»



Αυξημένες κατά 50% αποζημιώσεις για ζώα που υποδεικνύονται προς σφαγή ζητούν οι κτηνοτρόφοι ΑΜΘ

Η ανακοίνωση των κτηνοτρόφων της Περιφέρειας ΑΜΘ :

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

Σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή, για να σας επισημάνουμε την ανάγκη άμεσης αναπροσαρμογή της αξίας αποζημίωσης των ζώων, τα οποία ο κτηνοτρόφος υποχρεώνεται να οδηγήσει προς σφαγή ή καταστροφή, μετά από απόφαση της κτηνιατρικής υπηρεσίας.

Η λήψη σχετικών αποφάσεων για τη λήψη μέτρων εξυγίανσης του ζωικού κεφαλαίου, που φτάνουν μέχρι και την παραπάνω διαδικασία, είναι πολύ σημαντική για την κτηνοτροφία, αφού προστατεύει το υγιές ζωικό κεφάλαιο της πατρίδας μας από απώλειες λόγω ζωονόσων, αλλά και τους  πολίτες  καταναλωτές από τη μετάδοση ζωοανθρωπονόσων.

Ταυτόχρονα αυτές οι αποζημιώσεις θα πρέπει να είναι οικονομικά δίκαιες και να καταβάλλονται το συντομότερο δυνατό. 

Οι αξίες των ζώων που περιλαμβάνει η σχετική ΚΥΑ, η οποία εκδίδεται κάθε χρόνο, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική εμπορική τους αξία, με αποτέλεσμα η οικονομική ζημιά που υφίσταται ο εκάστοτε κτηνοτρόφος, από τη μερική ή ολική υποχρεωτική απώλεια του ζωικού του κεφαλαίου, να μετατρέπεται σε μη αναστρέψιμη.

Η σημερινή χαμηλή αξία αποζημίωσης, κάνει αδύνατη την ισάξια αντικατάσταση και αποκατάσταση του ζωικού κεφαλαίου.

Η τεράστια αύξηση του κόστους εκτροφής και η αύξηση της αξίας του κρέατος, κάνουν υποχρεωτική την αύξηση αποζημίωσης των ζώων.

Δε συζητάμε φυσικά για την απώλεια εισοδήματος των κτηνοτρόφων από τα μέτρα εξυγίανσης, γιατί είμαστε ρεαλιστές και ζούμε στην Ελλάδα!

Για να συνεχιστεί όμως η αρμονική συνεργασία, με τις αποδεκατισμένες από επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό κτηνιατρικές υπηρεσίες, πρέπει να προχωρήσετε άμεσα και με αναδρομική ισχύ σε συμπληρωματική ΚΥΑ, με νέες αυξημένες κατά 50% τουλάχιστον αποζημιώσεις.

Θεωρούμε απίθανη την περίπτωση να μην αντιληφθείτε εσείς, οι σύμβουλοί σας και οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΑΑΤ, το μέγεθος της οικονομικής ζημιάς που προκαλείται τα τελευταία χρόνια στην κτηνοτροφία της πατρίδας μας, από την έλλειψη επικαιροποίησης των αποζημιώσεων στα οικονομικά δεδομένα της εποχής.

Αν όμως η παραπάνω απίθανη περίπτωση ισχύει, θα σας υπενθυμίσουμε τη γνωστή  ξενόφερτη έκφραση που χρησιμοποιούμε συχνά στα χωριά μας, ”NO MONEY, NO HONEY” κ. Υπουργέ και ο νοών, νοείτω. 

 

Με εκτίμηση

ΟΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΑΜ-Θ

 

Πίνακας Αποδεκτών 

Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ζωικής Παραγωγής ΥΠΑΑΤ

Περιφερειάρχης  ΑΜ-Θ κ. Χ. Μέτιος 

Βουλευτές ΑΜΘ 

ΜΜΕ




«Ξεχάσατε τις συνδεδεμένες» φωνάζουν οι κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ

«Παρακολουθώντας τις ανακοινώσεις του ΥΠΑΑΤ και του ΟΠΕΚΕΠΕ για πληρωμές αλλά και για τον προγραμματισμό πληρωμών ενισχύσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι το τέλος του έτους, με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και δεν έχει προβλεφθεί καμία πληρωμή, για την εξόφληση των συνδεδεμένων ενισχύσεωντης κτηνοτροφίας.

Εκκρεμότητες συνδεδεμένων για το αιγοπρόβειο (γάλα)και βόειο κρέας (γέννες) του 2022, οι οποίες τα προηγούμενα έτη εξοφλούνταν πριν την προκαταβολή της βασικής ενίσχυσης, δηλαδή εντός Οκτωβρίου.

Σας υπενθυμίζουμε επίσης, αν το έχετε ξεχάσει, ότι με βάση την τροποποιητική ΥΑ375/224528/19-7-2023η οποία φέρει την υπογραφή σας, πρέπει να πληρωθούν οι βοοτρόφοι που δικαιούνται τη συνδεδεμένη ενίσχυση για τις γέννες των βοοειδών, με επιπλέον 20,5 Ευρώ για κάθε επιλέξιμο ζώο, αφού ο ΟΠΕΚΕΠΕ δε λογάριασε σωστά την ενίσχυση πριν την πρώτη πληρωμή!!!», τονίζουν μεταξύ άλλων σε επιστολή που απέστειλαν προς το ΥπΑΑΤ οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

ΠΗΓΗ | xanthinea.gr




Στα «κάγκελα» οι κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ -Κινητοποίηση στο κτίριο της Περιφέρειας στην Κομοτηνή

Κινητοποίηση στην Κομοτηνή πραγματοποίησαν οι κτηνοτρόφοι από την Περιφέρεια ΑΜΘ το πρωί της Δευτέρας (13/11), με μια σειρά από αιτήματα για τον κλάδο τους ενώ εξέδωσαν και ψήφισμα διαμαρτυρίας προς το αρμόδιο Υπουργείο και την Κυβέρνηση.

Το ψήφισμα αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Όλοι εμείς οι εναπομείναντες κτηνοτρόφοι και φίλοι αγρότες της ΑΜ-Θ, που έχουμε ακόμη το κουράγιο να διεκδικούμε το δίκαιο και το αυτονόητο και όλοι όσοι σεβόμαστε τον εαυτό μας, τις οικογένειές μας και πονάμε τον τόπο μας, συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ στην έδρα της περιφέρειάς μας στην Κομοτηνή.

Προσπαθήσαμε μέσω του διαλόγου και με συνεχή έγγραφες παρεμβάσεις μας προς το ΥΠΑΑΤ, τους βουλευτές και τη διοίκηση της περιφέρειά μας, να ενημερώνουμε για τα προβλήματα του κλάδου μας και να προτείνουμε δίκαιες και ρεαλιστικές λύσεις.

Κανένας δεν μπορεί να πει ότι δε γνωρίζει!

Εδώ στο ίδιο μέρος μαζί με τους αγρότες της ΑΜ-Θ το Φλεβάρη του 2022, είχαμε προειδοποιήσει τους παρευρισκόμενους και το ΥΠΑΑΤ, για το περιεχόμενο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΓΠ 2023-2027 που απέστειλε στην Ε.Ε για έγκριση το υπουργείο, χωρίς ουσιαστική διαβούλευση με τους φορείς του πρωτογενή τομέα και χωρίς να λάβει υπόψη, την ολοκληρωμένη πρόταση των κτηνοτροφικών συλλόγων της περιφέρειάς μας και του πορίσματος της διακομματικής επιτροπής για την ανάπτυξη της Θράκης.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν η τραγική πληρωμή του 70% της Βασικής ενίσχυσης που όλοι διαπιστώσαμε, ενώ έπεται και συνέχεια. Οι ενισχύσεις λόγω του ιστορικού μοντέλου που προκρίθηκε από το ΥΠΑΑΤ εξακολουθούν να μην κατευθύνονται αναλογικά στα χέρια όσων δουλεύουν τα ζώα και τη γη τώρα. Οι δράσεις του νέου πρασινίσματος στην κτηνοτροφία είναι ελάχιστες και ανεφάρμοστες, λόγω του περιεχομένου τους αλλά και της ανικανότητας του ΥΠΑΑΤ να τις προσαρμόσει και να τις ενεργοποιήσει.

Εξακολουθούν να ενισχύονται, με ελάχιστες υποχρεώσεις, όσοι καρπώθηκαν παράνομα ή νομότυπα τα χρήματα όλων μας, από το αμαρτωλό Εθνικό απόθεμα των βοσκοτόπων. Εξακολουθούν να ενισχύονται οι κτηνοτρόφοι συγκεκριμένων περιοχών της χώρας, με ενισχύσεις που χάνουν οι κτηνοτρόφοι της ΑΜ-Θ και της Κεντρικής Μακεδονίας, λόγω της ανισομερούς κατανομής των βοσκοτόπων.

Η μείωση του ζωικού κεφαλαίου και των κτηνοτρόφων της περιφέρειάς μας κατά το 1/3 και η ερήμωση των χωριών μας, είναι αποτέλεσμα και των παραπάνω. Οι βουλευτές και η διοίκηση της περιφέρειά μας, λόγω αδιαφορίας ή λόγω αναποτελεσματικότητας, δεν κατάφεραν να αλλάξουν αυτή την απόφαση του ΥΠΑΑΤ και της ανισομερούς αυτής κατανομής, που στέρησε και στερεί από τις τσέπες των κτηνοτρόφων μας από το 2015, από μερικές δεκάδες μέχρι εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Ίσως κάποιοι να θεωρήσουν τους παραπάνω χαρακτηρισμούς υπερβολικούς και για κάποιους άδικους, υπερβολικά όμως άδικη είναι η πραγματικότητα που εμείς βιώνουμε!

Καλούμε τον Υπουργό ΑΑΤ και το επιτελείο του, μαζί με το φορέα υλοποίησης του Σ.Σ να έρθουν άμεσα στην Κομοτηνή, για να μας δώσουν δια ζώσης απαντήσεις και λύσεις στην κατάσταση που οι ίδιοι δημιούργησαν και για να κάνουν αλλαγές στο Σ.Σ που το δίκαιο και η κοινή λογική επιτάσσουν να γίνουν».




Αγωνιστικό ραντεβού δίνουν οι κτηνοτρόφοι της Περιφέρειας ΑΜΘ στην Κομοτηνή

Διαμαρτύρονται για τις στρεβλώσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τα δικαιώματα και την κατανομή των βοσκοτόπων τους

Ζητούν να γίνει εκ νέου υπολογισμός και νέα κατανομή για να αποκατασταθούν οι αδικίες

Τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου και ώρα 12:00 έξω από το κτίριο της Περιφέρειας στην Κομοτηνή, δίνουν ραντεβού οι κτηνοτρόφοι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις στρεβλώσεις που υπάρχουν και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τα δικαιώματα και την κατανομή των βοσκοτόπων.

Οι κτηνοτρόφοι ζητούν να γίνει εκ νέου υπολογισμός και νέα κατανομή για να διορθωθούν οι αδικίες, τόνισε ο πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Καβάλας Νίκος Δημόπουλος μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87,5fm και τον Δήμο Μπακιρτζάκη.

Όπως εξήγησε «άνθρωποι που έρχονταν από το πουθενά έβρισκαν τον Νίκο Δημόπουλο, τους έκανε ένα εικονικό ενοικιαστήριο για μία έκταση μέσω κάποιων που ήταν στο κόλπο ή μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ που έβλεπαν ότι δεν είχε δηλωθεί πουθενά. Με αυτή την έκταση τους έκαναν ένα ενοικιαστήριο ακόμα και σφραγισμένο από την εφορία

Η εφορία δεν κοιτάζει εάν έχεις ιδιοκτησία, βλέπει εάν υπάρχει ενοικιαστήριο. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ κοιτάζει εάν υπάρχει ενοικιαστήριο. Αυτοί οι άνθρωποι κατάφερναν να παίρνουν από το εθνικό απόθεμα, από εκεί που πρέπει να παίρνουν οι καινούριοι, τεράστια ποσά για τεράστιες εκτάσεις. Για 1.000, 2.000, 5.000 στρέμματα και μάλιστα για αρκετά χρόνια».

Ν. Δημόπουλος: «Τεράστιες κομπίνες δεν τις ακούμε πουθενά»
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Καβάλας Νίκο Δημόπουλο το 2020 από τα 32 εκ του εθνικού αποθέματος που δόθηκαν από τα βοσκοτόπια, δηλαδή τους νέους κτηνοτρόφους που στο ξεκίνημα τους λαμβάνουν επιδοτήσεις, τα 26,5 εκ δόθηκαν στην Κρήτη, ενώ σε όλη την Περιφέρεια ΑΜΘ δόθηκαν μόλις 79.000 ευρώ. «Αυτές τις τεράστιες κομπίνες δεν τις ακούμε πουθενά», είπε χαρακτηριστικά.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι Κτηνοτροφικοί Σύλλογοι της Περιφέρειας ΑΜΘ επισημαίνουν πως την τελευταία εβδομάδα, μετά την πληρωμή του 70% της βασικής ενίσχυσης στους κτηνοτρόφους και γεωργούς, παρακολουθούν το θέατρο σκιών που διαδραματίζεται στις πλάτες τους, με την προσπάθεια όλων των εμπλεκομένων, να αποποιηθούν τις εύλογες θεσμικές τους ευθύνες. Ασκούν κριτική στην ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, το οποίο όπως επισημαίνουν «είναι ένα υπουργείο στο οποίο οι υπουργοί αλλάζουν συνήθως κάθε χρόνο, αφού η εκάστοτε πολιτική ηγεσία κατά τη θητεία της,δεν έχει σκοπό να παράξει πραγματικά έργο για τον πρωτογενή τομέα,αλλά αισθάνεται να εκτίει πολιτική ποινή!».

Για όλα τα παραπάνω και διεκδικώντας ουσιαστική στήριξη της κτηνοτροφίας δίνουν αγωνιστικό ραντεβού την ερχόμενη Δευτέρα στην Κομοτηνή και καλούν τους πολίτες να στηρίξουν τον αγώνα τους.

 

 




Σε σύσκεψη καλούν τους βουλευτές της Καβάλας οι κτηνοτρόφοι για τα προβλήματα του κλάδου

Σας ενημερώνουμε ότι το Δ.Σ του συλλόγου μας,έχει προσκαλέσει για την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ στις 12:30, στην αίθουσα «ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΤΗΣ» της αντιπεριφέρειας Καβάλας, τους βουλευτές του νομού μας, για να συζητήσουμε τα θέματα που αφορούν την κτηνοτροφία.

Για το Δ.Σ

O πρόεδρος Ν. Δημόπουλος




Να κηρυχθεί η Περιφέρεια ΑΜ-Θ σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ζητούν αγρότες και κτηνοτρόφοι

Να κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ολόκληρη η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ζητάνε κτηνοτροφικοί και αγροτικοί σύλλογοι της Περιφέρειας, απευθύνοντας σχετικό αίτημα προς τον Περιφερειάρχη, κύριο Χρήστο Μέτιο, καθώς πύρινα μέτωπα που έχουν ξεσπάσει στην περιοχή έχουν, ήδη, προκαλέσει σημαντικές ζημιές στον πρωτογενή τομέα, την ίδια στιγμή που η φωτιά συνεχίζει να μαίνεται, απειλώντας με ολική καταστροφή τον κλάδο.




ΥπΑΑΤ | Συνάντηση με αντιπροσωπεία παραγωγών

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργος Γεωργαντάς, δέχθηκε σήμερα και συζήτησε με αντιπροσωπεία των αγροτών που συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Βάθη. Ο κ. Γεωργαντάς παρέλαβε τα αιτήματα των αγροτών και μετά τη συνάντηση δήλωσε τα εξής:

«H πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΑΤ υποδέχθηκε σήμερα αντιπροσωπεία από τους αγρότες που διαδήλωναν, εκφράζοντας την έντονη αγωνία  τους για την αύξηση του κόστους παραγωγής. Τους ενημερώσαμε ότι έγινε δεκτό το αίτημα της Ελλάδας και άλλων χωρών και ήδη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε την ενεργοποίηση 500 εκατομμυρίων από το αποθεματικό κρίσης.

Είναι ένα πρώτο πολύ σημαντικό βήμα, που αποδεικνύει ότι η Ε.Ε. αντιλαμβάνεται την ανάγκη να στηριχθεί ο αγροτικός τομέας αυτήν την περίοδο. Θα συνεχίσουμε να προβάλουμε σε κάθε ευρωπαϊκό θεσμό την ανάγκη περαιτέρω στήριξης των αγροτών μας. Θα θέσουμε όλα σχετικά ζητήματα στο Συμβούλιο Υπουργών της Δευτέρας και αξιοποιώντας τους εθνικούς πόρους που ήδη διατίθενται, αλλά και την ευρωπαϊκή στήριξη, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε τους παραγωγούς μας στη δύσκολη αυτή περίοδο».