Μόνο με εισιτήριο η πρόσβαση στην τουαλέτα του ΚΤΕΛ Καβάλας
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας να περιορίσει τη χρήση των τουαλετών του μόνο σε επιβάτες που διαθέτουν εισιτήριο. Η απόφαση τέθηκε σε ισχύ πρόσφατα και ήδη έχει προκαλέσει σχόλια τόσο από πολίτες όσο και από επισκέπτες της πόλης.
Συγκεκριμένα, στην είσοδο των τουαλετών του σταθμού έχει τοποθετηθεί ενημερωτική πινακίδα που αναφέρει ότι η χρήση της τουαλέτας επιτρέπεται μόνο σε κατόχους εισιτηρίου, ενώ, όπως αναφέρεται, ο έλεγχος γίνεται από το προσωπικό του σταθμού.
Η απόφαση που δίχασε
Σύμφωνα με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, η απόφαση ελήφθη για λόγους υγιεινής, ασφάλειας και προστασίας των υποδομών, καθώς, όπως υποστηρίζουν, παρατηρήθηκαν επαναλαμβανόμενα φαινόμενα φθοράς, βανδαλισμών και ακαθαρσίας στους χώρους υγιεινής από άτομα που δεν ήταν επιβάτες.
Ωστόσο, η απόφαση έχει ήδη προκαλέσει κύμα αρνητικών σχολίων, ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί κάτοικοι της Καβάλας κάνουν λόγο για κοινωνικό αποκλεισμό, ενώ άλλοι εκφράζουν ανησυχία για την αντιμετώπιση ευάλωτων ομάδων, όπως ηλικιωμένοι, ασθενείς ή άτομα με ανάγκη άμεσης πρόσβασης σε τουαλέτα.
Πολίτες: «Δεν είναι όλοι επιβάτες, αλλά είναι όλοι άνθρωποι»
«Δεν μπορείς να αρνηθείς σε κάποιον την πρόσβαση σε τουαλέτα, ειδικά όταν πρόκειται για δημόσιο σταθμό», δήλωσε χαρακτηριστικά κάτοικος της περιοχής. Άλλοι τόνισαν ότι πρόκειται για μία αντιδημοφιλής και απάνθρωπη απόφαση, ειδικά σε μια πόλη που φιλοξενεί τουρίστες και επισκέπτες καθημερινά.
Ορισμένοι πρότειναν εναλλακτικές λύσεις, όπως τη χρήση κερματοδέκτη ή τον διαχωρισμό των εγκαταστάσεων, αντί για τον απόλυτο αποκλεισμό των μη επιβατών.
Ανοικτό το ενδεχόμενο επανεξέτασης
Μέχρι στιγμής, η διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση για να απαντήσει στις αντιδράσεις, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα συζητείται εσωτερικά και δεν αποκλείεται να επανεξεταστεί η απόφαση, ειδικά αν υπάρξουν προτάσεις για εναλλακτικές λύσεις που δεν θα επιβαρύνουν την υποδομή αλλά και δεν θα αποκλείουν πολίτες.











