Μόνο με εισιτήριο η πρόσβαση στην τουαλέτα του ΚΤΕΛ Καβάλας

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας να περιορίσει τη χρήση των τουαλετών του μόνο σε επιβάτες που διαθέτουν εισιτήριο. Η απόφαση τέθηκε σε ισχύ πρόσφατα και ήδη έχει προκαλέσει σχόλια τόσο από πολίτες όσο και από επισκέπτες της πόλης.

Συγκεκριμένα, στην είσοδο των τουαλετών του σταθμού έχει τοποθετηθεί ενημερωτική πινακίδα που αναφέρει ότι η χρήση της τουαλέτας επιτρέπεται μόνο σε κατόχους εισιτηρίου, ενώ, όπως αναφέρεται, ο έλεγχος γίνεται από το προσωπικό του σταθμού.

Η απόφαση που δίχασε

Σύμφωνα με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, η απόφαση ελήφθη για λόγους υγιεινής, ασφάλειας και προστασίας των υποδομών, καθώς, όπως υποστηρίζουν, παρατηρήθηκαν επαναλαμβανόμενα φαινόμενα φθοράς, βανδαλισμών και ακαθαρσίας στους χώρους υγιεινής από άτομα που δεν ήταν επιβάτες.

Ωστόσο, η απόφαση έχει ήδη προκαλέσει κύμα αρνητικών σχολίων, ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί κάτοικοι της Καβάλας κάνουν λόγο για κοινωνικό αποκλεισμό, ενώ άλλοι εκφράζουν ανησυχία για την αντιμετώπιση ευάλωτων ομάδων, όπως ηλικιωμένοι, ασθενείς ή άτομα με ανάγκη άμεσης πρόσβασης σε τουαλέτα.

Πολίτες: «Δεν είναι όλοι επιβάτες, αλλά είναι όλοι άνθρωποι»

«Δεν μπορείς να αρνηθείς σε κάποιον την πρόσβαση σε τουαλέτα, ειδικά όταν πρόκειται για δημόσιο σταθμό», δήλωσε χαρακτηριστικά κάτοικος της περιοχής. Άλλοι τόνισαν ότι πρόκειται για μία αντιδημοφιλής και απάνθρωπη απόφαση, ειδικά σε μια πόλη που φιλοξενεί τουρίστες και επισκέπτες καθημερινά.

Ορισμένοι πρότειναν εναλλακτικές λύσεις, όπως τη χρήση κερματοδέκτη ή τον διαχωρισμό των εγκαταστάσεων, αντί για τον απόλυτο αποκλεισμό των μη επιβατών.

Ανοικτό το ενδεχόμενο επανεξέτασης

Μέχρι στιγμής, η διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση για να απαντήσει στις αντιδράσεις, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα συζητείται εσωτερικά και δεν αποκλείεται να επανεξεταστεί η απόφαση, ειδικά αν υπάρξουν προτάσεις για εναλλακτικές λύσεις που δεν θα επιβαρύνουν την υποδομή αλλά και δεν θα αποκλείουν πολίτες.




Στάση εργασίας το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας για την τραγωδία στα Τέμπη

Το Αστικό Κτελ Καβάλας Α.Ε. ανακοινώνει στο αξιότιμο επιβατικό κοινό, ότι λαμβάνοντας υπόψη, τόσο τις ιδιαίτερες συνθήκες, όσο και την καθολική κοινωνική ευαισθητοποίηση, την Παρασκευή 28/2/2025 θα εκτελέσει τα δρομολόγια του, ώστε να βοηθήσει τον κόσμο να μεταβεί στο χώρο των διαδηλώσεων ως τις 11.00 π.μ., και κατόπιν θα συμμετάσχει στην πανελλαδική απεργία έως τις 13.00 μ.μ., όπου και θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, για να εξυπηρετηθεί με ασφάλεια το επιβατικό κοινό.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την στήριξη σας!

proininews.gr




Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη: Πυροβολισμοί κοντά στα ΚΤΕΛ «Μακεδονία»

Περιστατικό με πυροβολισμούς και έναν τουλάχιστον τραυματία σημειώθηκε το μεσημέρι στην περιοχή του υπεραστικού σταθμού ΚΤΕΛ «Μακεδονία», στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Οι πρώτες πληροφορίες που μεταδίδει το thestival.gr αναφέρουν πως, γύρω στις 13:00 έπεσαν πυροβολισμοί στον Δενδροπόταμο και συγκεκριμένα επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου, με συνέπεια τουλάχιστον ένα άτομο να τραυματιστεί.

Η ΕΡΤ μεταδίδει πως ένα όχημα πλησίασε ένα μαύρο αυτοκίνητο, από την απέναντι πλευρά υπήρξε πυροβολισμός, στη συνέχεια από πιο κοντινή απόσταση υπήρξε πυροβολισμός ξανά, όπου πέτυχε τον συνοδηγό.

Οι επιβάτες του οχήματος είναι δύο, τουρκικής καταγωγής, ενώ ο οδηγός τραυματίστηκε μεν, ωστόσο φαίνεται ότι είναι καλά στην υγεία του.

 

Ένα άτομο έχει τραυματιστεί το οποίο έχει παραλάβει ήδη ασθενοφόρο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες φαίνεται ότι είναι σοβαρά τραυματισμένο, καθώς ο δεύτερος πυροβολισμός έγινε από κοντινή απόσταση.

Η περιοχή έχει αποκλειστεί, ενώ η υπόθεση ερευνάται από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.

Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις χτενίζουν την περιοχή για τον εντοπισμό των ατόμων που άνοιξαν πυρ. Στο σημείο έχουν σπεύσει και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Σύλληψη επιβάτη ΚΤΕΛ Καβάλας για σεξουαλική παρενόχληση σε λεωφορείο

Ένα σοβαρό περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης σημειώθηκε σε λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, με αποτέλεσμα τη σύλληψη ενός άνδρα στο πρακτορείο της Θεσσαλονίκης, μόλις το όχημα έφτασε στον προορισμό του.

Η καταγγελία της νεαρής επιβάτιδας

Σύμφωνα με πληροφορίες, μια νεαρή γυναίκα που ταξίδευε στο ίδιο λεωφορείο κατήγγειλε στον οδηγό ότι δέχτηκε σεξουαλική παρενόχληση από άνδρα συνεπιβάτη. Ο καταγγελλόμενος επέλεξε να καθίσει δίπλα της, παρόλο που το λεωφορείο είχε αρκετές άδειες θέσεις. Οι ενέργειές του προκάλεσαν ανησυχία και φόβο στην κοπέλα, η οποία αποφάσισε να ενημερώσει τον οδηγό για την ανάρμοστη συμπεριφορά του.

Άμεση επέμβαση της Αστυνομίας

Ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος τη σοβαρότητα της κατάστασης, ενημέρωσε αμέσως τις αστυνομικές αρχές. Μόλις το λεωφορείο έφτασε στο πρακτορείο της Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί συνέλαβαν τον άνδρα, ο οποίος πλέον βρίσκεται αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη.

Ασφάλεια στα μέσα μεταφοράς

Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει τη σημασία της άμεσης αντίδρασης των οδηγών και των επιβατών σε παρόμοια περιστατικά, καθώς και την ανάγκη για ενίσχυση της ασφάλειας στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Οι επιβάτες καλούνται να καταγγέλλουν κάθε περιστατικό παρενόχλησης, ώστε να αποτραπούν παρόμοια φαινόμενα στο μέλλον.




Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 29χρονο που παρενόχλησε 24χρονη μέσα σε λεωφορείο των ΚΤΕΛ

Χειροπέδες σε έναν 29χρονο πέρασαν οι αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης ο οποίος φέρεται να παρενόχλησε 24χρονη μέσα σε λεωφορείο των ΚΤΕΛ.

Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ συνέλαβαν χθες το βράδυ το νεαρό άνδρα στην περιοχή των ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Το περιστατικό, σύμφωνα με την καταγγελία, έγινε κατά την διάρκεια διαδρομής λεωφορείου του ΚΤΕΛ του νομού Καβάλας.
Πηγή:cnn.gr



Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη του πίτα το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Με μηνύματα αισιοδοξίας και ενότητας πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, το πρωί της 1ης Ιανουαρίου 2025.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν τοπικοί φορείς, όπως ο Δήμαρχος Καβάλας, Αντιπεριφερειάρχες, και βουλευτές της περιοχής. Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, Κώστας Πανταζής, ευχήθηκε σε όλους καλή χρονιά, με υγεία και πρόοδο, και εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τη στήριξη που λαμβάνει το ΚΤΕΛ από την τοπική κοινωνία.

Την τελετή τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, κ. Στέφανος, ο οποίος ευλόγησε τη βασιλόπιτα και έστειλε μήνυμα πίστης και ελπίδας για ένα καλύτερο μέλλον.

Η εκδήλωση αποτέλεσε αφορμή για ευχές και συναντήσεις, ενώ οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τη ζεστή φιλοξενία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, υποδεχόμενοι τη νέα χρονιά με αισιοδοξία.




Μίνι απολογισμός για την θερινή περίοδο για τα το Κτελ Καβάλας

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας κ. Κώστας Πανταζής , σε πρόσφατες δηλώσεις του, σχολίασε την τουριστική κίνηση της φετινής καλοκαιρινής περιόδου, επισημαίνοντας ότι τα επίπεδα κίνησης ήταν παρόμοια με τα περσινά. Παρά τις αρχικές ενδείξεις για μεγάλη αύξηση του τουρισμού, αυτή δεν υλοποιήθηκε όπως αναμενόταν, με τις τελευταίες εβδομάδες του Ιουλίου και τις πρώτες του Αυγούστου να παρουσιάζουν χαμηλότερη κίνηση.

Παρόλα αυτά, η κίνηση κατά τον Δεκαπενταύγουστο κρίθηκε ικανοποιητική, γεγονός που υποδηλώνει μια σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα μετά την πανδημία.Ωστόσο, σημαντικό πρόβλημα για το ΚΤΕΛ Θάσου αποτελεί η αυξημένη κίνηση των Ι.Χ. από τις γειτονικές βαλκανικές χώρες, καθώς οι τουρίστες επιλέγουν να μετακινούνται με τα δικά τους αυτοκίνητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα λεωφορεία να παραμένουν συχνά άδεια και να αντιμετωπίζουν προβλήματα κυκλοφορίας, ειδικά σε τουριστικά σημεία όπως η Παναγία, ο Θεολόγος, η Ποταμιά και ο Λιμένας.




Καβάλα | Διαμαρτυρία Συλλόγου ΑΜΕΑ για την συμπεριφορά οδηγού αστικού ΚΤΕΛ

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Ν. Καβάλας διαμαρτύρεται έντονα για την απαράδεκτη συμπεριφορά του οδηγού του αστικού ΚΤΕΛ, ο οποίος αποβίβασε άτομο με αναπηρία από λεωφορείο της γραμμής λόγω αθεώρητου δελτίου μετακίνησης.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ του Υπουργείου, η θεώρηση των καρτών μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 31 Οκτωβρίου 2024 (μέχρι τότε ισχύουν οι θεωρήσεις του 2023). Ωστόσο, τα ΚΤΕΛ, με δική τους αυθαίρετη οδηγία, υποστηρίζουν ότι οι κάρτες έπρεπε να θεωρηθούν μέχρι τις 31 Μαΐου 2024.

Σε έναν φορέα που αναλαμβάνει δημόσιο μεταφορικό έργο, τέτοιες συμπεριφορές αμαυρώνουν την εικόνα τους, δημιουργούν εντάσεις και δεν βοηθούν στην προαγωγή των διαπροσωπικών σχέσεων. Αντιθέτως, προβληματίζουν τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που χρησιμοποιούν τις δημόσιες μεταφορές. Ελπίζουμε στην αναθεώρηση αυτής της αυστηρής οδηγίας και στην ομαλοποίηση της αναστάτωσης που έχει δημιουργηθεί.




Όπου φύγει φύγει οι εκδρομείς της Καθαράς Δευτέρας | Γεμάτα πλοία και ΚΤΕΛ

Όπου φύγει φύγει από χθες οι Αθηναίοι, που εγκαταλείπουν την πόλη για να βρεθούν στους αγαπημένους τους καρναβαλικούς προορισμούς το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Σήμερα, Σάββατο (16.03.24) και αύριο αναμένεται να κορυφωθεί η έξοδος των εκδρομέων.

Γεμάτα με τους εκδρομείς της Καθαράς Δευτέρας αναχωρούν πλοία και ΚΤΕΛ από την Αθήνα, με την κίνηση στις εθνικές οδούς να είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Την τιμητική της έχει για ακόμη μία χρονιά η Πάτρα, με τους νέους να δίνουν διαχρονικά ψήφο εμπιστοσύνης στο καρναβάλι της πόλης.

Σύμφωνα με στοιχεία της Τροχαίας, από τις 6 το πρωί της Παρασκευής, μέχρι τις 6 το απόγευμα πέρασαν και από τα δύο εθνικά δίκτυα, συνολικά 59.874 αυτοκίνητα. Γεμάτα αναχωρούν προς κάθε προορισμό πλοία και λεωφορεία των ΚΤΕΛ. Η πλειονότητα των νεότερων επιλέγει την Πάτρα, ενώ οι μεγαλύτεροι ήδη φροντίζουν για το σαρακοστιανό τραπέζι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, εχθές, από τις 6 το πρωί σήμερα μέχρι τις 6 το απόγευμα πέρασαν και από τα δύο εθνικά δίκτυα, σχεδόν 60 χιλιάδες αυτοκίνητα (32.500 από την Αθηνών- Κορίνθου και 27.374 από την Αθηνών – Λαμίας).

Λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων, βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα, τόσο το προσωπικό, όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας Αστυνόμευσης, ενώ έχουν ληφθεί αυξημένα μέτρα σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Επίσης, σε ισχύ βρίσκεται από χθες  η  απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων

Χαμός και στα λιμάνια

Σήμερα από Πειραιά για Κυκλάδες αναμένεται να διεξαχθούν 6 δρομολόγια με πάνω από 3 χιλιάδες επιβάτες.

Από Ραφήνα έχουν προγραμματιστεί 3 δρομολόγια με 2.600 επιβάτες και από Λαύριο άλλα 3 δρομολόγια με 1000 επιβάτες.

-Χθες (Παρασκευή) από Πειραιά για Κυκλάδες έφυγαν 12.589 επιβάτες με 12 δρομολόγια και για Αργοσαρωνικό 6214 επιβάτες με 26 δρομολόγια.

-Από Ραφήνα διεξήχθησαν 6 δρομολόγια και ταξίδεψαν 4919 επιβάτες και από Λαύριο άλλα 6 δρομολόγια και ταξίδεψαν 1469 επιβάτες.

newsit.gr




Μεγάλο το κόστος των καυσίμων για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Σταθερά είναι τα δρόμολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, παρόλο την αύξηση στα ειστήρια, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, κ. Κώστα Πανταζή.

Ενώ ο ίδιος δηλώνει οτι τα τελευταία χρόνια τα κόστη τις υπηρεσίας είναι τεράστια λόγω των ανατιμήσεων στα καύσιμα κίνσης με αποτέλεσμα η αύξηση των 9% στα ειστήρια να μην βοηθαεί στα έξοδα των δρομολογίων.




Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη του πίτα το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Παρουσία τοπικών φορέων (Δήμαρχος, Αντιπεριφερειάρχες, βουλευτές κτλ) πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας 1ης Δεκεμβρίου η κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας για το 2024 του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας παρουσία του προέδρου του Κώστα Πανταζή.

Την πίτα ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανος.

Δείτε φωτογραφίες :




Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων εν όψει εορτών – Αυξημένη κίνηση σε ΚΤΕΛ και Λιμάνια

Όπου φύγει – φύγει για πολλούς Αθηναίους, εν όψει των εορτασμών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η έξοδος των εκδρομέων από την Αθήνα προς την επαρχία ή άλλες περιοχές, προκειμένου να γιορτάσουν την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Τις τελευταίες ώρες, παρατηρείται κίνηση στο Λιμάνι του Πειραιά και στα ΚΤΕΛ

Παράλληλα, έχουν τεθεί από την 21η Δεκεμβρίου αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας από την αστυνομία, η οποία βρίσκεται σε εγρήγορση. Φυσικά, τούτο αφορά κυρίως τις υπηρεσίες της Τροχαίας με περιπολικά, μοτοσυκλέτες και συμβατικά οχήματα.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται και στους ελέγχους αλκοτέστ με στόχο την αντιμετώπιση επικίνδυνων παραβάσεων, που αποτελούν τις βασικότερες αιτίες, κυρίως των θανατηφόρων τροχαίων.

Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε με μέριμνα της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ και περιλαμβάνει τις βασικές κατευθύνσεις για την ανάπτυξη των μέτρων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, καθώς και τις επιμέρους παρεμβάσεις, με βάση τα τοπικά προβλήματα και τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν, ανά ευρύτερη περιοχή ή περιφέρεια.

 

Η ΕΛΑΣ απευθύνει έκκληση στους οδηγούς:

  • Να ενημερώνονται για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
  • Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση.
  • Να ακολουθούν πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους.
  • Σε κάθε περίπτωση, να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά την εορταστική περίοδο

Ακόμη, πέραν των παραπάνω μέτρων και για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων.

Συγκεκριμένα, για το ρεύμα εξόδου η απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών θα ισχύει:

Την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023.

Την Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023.

Την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024 από 16:00 έως 22:00.

Το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023

Το Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023 από 08:00 έως 13:00.

Για το ρεύμα εισόδου η απαγόρευση θα ισχύει:

Την Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023.

Τη Δευτέρα 01 Ιανουαρίου 2024.

Την Κυριακή 07 Ιανουαρίου 2024, από 15:00 έως 21:00.




Αύξηση 9% στα εισιτήρια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας

Αυξημένη είναι τις ημέρες πρίν απο τις γιορτές των χριστουγέννων η επιβατική κίνηση στα δρομολόγια του Υπεραστθικού ΚΤΕΛ Καβάλας, με αποτέλεσμα να αυξηθούν και τα δρομόλογια απο πλευράς του ΚΤΕΛ.

Οι επιβάτες απο την πόλη της Καβάλας ταξιδεύουν κυρίως προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα, ενω υπάρχουν και αρκέτοι οι οποίοι έχουν προορισμό την Δράμα λόγω της Ονειρούπολης.

Παρόλα αυτά, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, τους τελευταίους μήνες αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα λόγω των μεγάλων ανατιμήσεων στα καύσιμα της κίνησης, και τις τελευταίες εβδομάδες έχει εφαρμόσει αύξηση στα εισιτήρια περίπου 9%.




Καβάλα: Προβληματίζει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ η αύξηση τιμής των καυσίμων

Μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας με την αύξηση της τιμής των καυσίμων

Ο πρόεδρός του, Κώστας Πανταζής σημείωσε πως αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης. Σύμφωνα με τον ίδιο τα δρομολόγια αυτήν τη στιγμή γίνονται κανονικά καθώς τα προβλήματα που είχαν στο δρομολόγιο Καβάλα- Αθήνα δεν υπάρχουν πλέον.

Το μεγάλο πρόβλημα όμως, είναι η αύξηση της τιμής του καυσίμου που έχει απορροφήσει όλα τα έσοδα του καλοκαιριού.

 




ΚΤΕΛ Καβάλας: Μέσω Ιωαννίνων τα δρομολόγια Καβάλα – Αθήνα

Η Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης – Λάρισας, έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο κωπηλατοδρόμιο λόγω της υπερχείλισης του Πηνειού

Εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας λόγω εκτεταμένων πλημμυρικών φαινομένων στην περιοχή ΓυρτώνηςΣυκουρίου.

Η κυκλοφορία είναι εφικτή στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Λεπτοκαρυά και από κόμβο Νίκαιας Λάρισας έως Αθήνα και το αντίστροφο.

Επανήλθε η κυκλοφορία στην Εθνική οδό Βόλου – Ζαγοράς για τα οχήματα κάτω των 10 τόνων.

Αποδόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα οδικού δικτύου της εθνικής οδού Τρικάλων – Καρδίτσας

Δωρεάν διέλευση οχημάτων από τα διόδια κατά μήκος της Ιόνιας Οδού και της Οδού Εγνατία μέχρι και την Τετάρτη στις 6 το πρωί.

Μέσω Ιωαννίνων προσωρινά τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ από Καβάλα για Αθήνα.

Τα δρομολόγια είναι τα ίδια δεν αλλάζουν οι ώρες αναχώρησης.

Η τιμή του εισιτηρίου παραμένει η ίδια.

Η διάρκεια του ταξιδιού είναι μιάμιση ώρα περισσότερη.




Η Ώρα Δημιουργίας και η Αναστασία Ιωσηφίδου στην Egnatia Aviation και στο Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Τις εγκαταστάσεις της Egnatia aviation στον Αμυγδαλεωνα επισκέφθηκε η υποψήφια Δημαρχος Καβαλας Αναστασία Ιωσηφίδου με ομάδα υποψηφίων της παραταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ .

Κατα την διάρκεια της επίσκεψης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον ιδιοκτήτη της κ. Δημήτρη Λυμπεράκη για θέματα που αφορούν την πορεία του επενδυτικού σχεδίου της εταιρίας, τα οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή, τα προβλήματα που απασχολούν την επιχείρηση και τις δυνατότητες ανάπτυξης του αεροτουρισμου στον δήμο μας. Κλείνοντας την επίσκεψη της επανέλαβε για μία ακόμη φορά ότι θεωρεί την συγκεκριμένη επένδυση ως την σημαντικότερη των τελευταίων δεκαετιών για την περιοχή μας και απτό παράδειγμα για το πως μπορεί να απογειώσει αναπτυξιακά μια περιοχή η σύμπραξη του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα καταλήγοντας πως Egnatia Aviation και ΩΡΑ Δημιουργιας έχουν ένα κοινό σημείο. Κοιτάνε και οι δύο ψηλά.

Ακολούθως η κα Ιωσηφίδου επισκέφθηκε τα γραφεία του Αστικού ΚΤΕΛ , όπου σε ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα ενημέρωσε τα μέλη του , για την πρόταση της παράταξης σχετικά με το κυκλοφοριακό , την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας και την καθιέρωση της κάρτας ελεύθερων διαδρομών Bus Pass για τους δημότες μας. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι πρέπει να εδραιωθεί μια διαρκή και συμφέρουσα και για τις δύο πλευρές συνεργασία προς όφελος των δημοτών και της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης και της αγοράς.




Καβάλα: Δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ στο “Ανθή Καραγιάννη” για τη συναυλία του Αργυρού

Λόγω της συναυλίας του Κωνσταντίνου Αργυρού στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη», την Τετάρτη (30/08), το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας έβαλε έκτακτα δρομολόγια προς το στάδιο

Αναλυτικά το Αστικό ΚΤΕΛ αναφέρει:

“Την Τετάρτη 30/08/23 προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα εκτελεστούν απογευματινά δρομολόγια της γραμμής «Στάδιο» τις ώρες 19.00- 19.45- 20.30. Η διαδρομή θα ξεκινά από τη Λέσχη Αξιωματικών, θα ακολουθήσει την παραλιακή ως το γήπεδο.

Μετά το πέρας της συναυλίας θα υπάρχουν τρία λεωφορεία στην έξοδο του γηπέδου «Ανθή Καραγιάννη» που θα επιστρέψουν ως το κέντρο”.




Έκτακτα δρομολόγια για την Μεγάλη Εβδομάφα βάζει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Αυξημένη είναι απο τα τέλη της περασμένης εβδομάδας η επιβατική κίνηση στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, όπου εκτελούνται και έκτακτα δρομολόγια κυρίως στην γραμμή Θεσσαλονίκη – Καβάλα.
Μιλώντας στον ENA CHANNEL, ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, κ. Κώστας Πανταζής, δηλώνει πως η φετινή χρονία θυμίζει τα δεδομένα πρό κορονοϊού, με τα δρομολόγια να φέρουν στην Καβάλα αρκετούς επισκέπτες, ενώ ο ίδιος αναφέρει οτι οι εικόνες αυτές φέρουν έντονη αισιοδοξία για την επίλυση των προβλημάτων που δημιούργησε η ενεργειακή κρίση και οι ανατιμήσεις.

 




ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΡΟΔΟΠΗΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΚΑΒΑΛΑ

Από την Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022, επανέρχονται τα απευθείας δρομολόγια από και προς Καβάλα.

Τα σχετικά δρομολόγια διαμορφώνονται ως εξής: Για πληροφορίες στο 2531022912, καθημερινά 06:00 με 21:00.

Για πληροφορίες στο 2531022912, καθημερινά 06:00 με 21:00.

Πηγή: paratiritis-news.gr

 

 




Ξάνθη | Οδηγός λεωφορείου θα κατέβαζε ζευγάρι απαιτώντας σεμνότερο ντύσιμο από την κοπέλα (video)

Ένα περίεργο περιστατικό συνέβη σε λεωφορείο στην Ξάνθη (σύμφωνα με ανάρτηση στο twitter του προφίλ@Linagreek ), όταν ο οδηγός του λεωφορείου προσπάθησε να κατεβάσει ζευγάρι νεαρών καθώς η κοπέλα φορούσε ένα «τοπάκι» που… μάλλον δεν ταίριαζε με τα γούστα του οδηγού.

Ο συνοδός της κοπέλας κατέγραψε τη σκηνή με το κινητό του τηλέφωνο, ενώ υπήρξε και ένας έντονος σχετικά διάλογος με τον οδηγό του λεωφορείου, ο οποίος ισχυρίζεται κάποια στιγμή πως «είναι μία απλή σύσταση». Ενώ νωρίτερα είπε «θα σας κατεβάσω από το λεωφορείο»!