Συνελήφθη 37χρονος ημεδαπός για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος 21χρονης ημεδαπής στην Κομοτηνή

Συνελήφθη χθες (10-8-2023) το βράδυ, στην Κομοτηνή, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής της  Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, 37χρονος ημεδαπός σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία, για απόπειρα ανθρωποκτονίας με δόλο και παράβαση του νόμου περί όπλων.

Ειδικότερα, ο δράστηςνωρίτερα, ευρισκόμενος στοΙ.Χ.Ε αυτοκίνητό του με την ημεδαπή σύζυγό του, της επιτέθηκε με αιχμηρό αντικείμενο, τραυματίζοντάς την στη θωρακική και κοιλιακή χώρα.

Η τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο της Κομοτηνήςόπου και νοσηλεύεται.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης.

Ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφάλειας Κομοτηνής.

 




Κομοτηνή | Ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος παρουσίασε την πολιτική της Διοίκησής του για την Υγεία

Την πολιτική της Διοίκησής του στον κρίσιμο τομέα της Υγείας παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος, σε ειδική εκδήλωση διαβούλευσης που διοργάνωσε η Περιφέρεια ΑΜΘ στην Κομοτηνή με τη συμμετοχή φορέων, δομών και συλλόγων του τομέα της Υγείας από όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Ο κ. Μέτιος παρουσίασε το έργο που έχει υλοποιηθεί στον τομέα αυτόν καθώς επίσης το σχεδιασμό της Διοίκησής του για το επόμενο διάστημα.

Ο Περιφερειάρχης ξεκίνησε την τοποθέτησή του περιγράφοντας τον κρίσιμο ρόλο που έχει η προστασία της Δημόσιας Υγείας στη λειτουργία της κοινωνίας. Ανέφερε ότι τα τελευταία χρόνια ο συγκεκριμένος τομέας δέχτηκε μεγάλη πίεση και ευχαρίστησε δημόσια τους φορείς Υγείας που «με πολύ κόπο κατάφεραν να εξασφαλίσουν το υπέρτατο αγαθό της Υγείας στους κατοίκους της Περιφέρειάς μας».

Στη συνέχεια τόνισε ότι η Περιφέρεια διαθέτει σημαντικούς πόρους για υποδομές, εξοπλισμό και προσωπικό Υγείας από το ΕΣΠΑ ενώ ταυτόχρονα η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο μέσα από ελέγχους στο περιβάλλον, στα νερά και στα απόβλητα, μέσα από ελέγχους στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, μέσα από την καταπολέμηση των κουνουπιών, τον έλεγχο των μολυσματικών ασθενειών και την υλοποίηση δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Σε ό,τι αφορά την ενίσχυση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, η Διοίκηση της Περιφέρειας διέθεσε μέχρι σήμερα 64,3 εκ. €:

 13,6 εκ. € στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

 4,5 εκ. € στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου (επιπλέον 1,6 εκ. € για την ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου)

 4 εκ. € στο Νοσοκομείο Κομοτηνής.

 5,8 εκ. € στο Νοσοκομείο Ξάνθης.

 8,1 εκ. € στο Νοσοκομείο Καβάλας.

 9,3 εκ. € στο Νοσοκομείο Δράμας (επιπλέον 4 εκ. € για την ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου)

 4,2 εκ. € στα Κέντρα Υγείας της Περιφέρειας

 1,4 εκ. € στο Κέντρο Υγείας Σαμοθράκης για τη συνολική ανακατασκευή του

 3 εκ. € για την ενίσχυση του στόλου του ΕΚΑΒ

 344.000 € για την κατασκευή Πολυδύναμου Ιατρείου στο Δήμο Δοξάτου.

 500.000 € στο Λιμενικό Σώμα για πλωτό ασθενοφόρο για τη Σαμοθράκη και όπου αλλού υπάρχει ανάγκη

 4 εκ. € για τις Τοπικές Ομάδες Υγείας (ΤΟΜΥ)

Όσον αφορά το προσωπικό Υγείας, ο κ. Μέτιος ανέφερε ότι οι πόροι που έχουν διατεθεί από το ΕΣΠΑ φτάνουν τα 23,6 εκ. € για την πρόσληψη συνολικά 240 ατόμων.

Επόμενο θέμα που έθιξε ο Περιφερειάρχης ήταν αυτό της Ψυχικής Υγείας και των Εξαρτήσεων, τονίζοντας ότι η Περιφέρεια διαθέτει σημαντικούς πόρους για την στήριξη και αυτών των δομών.

Ψυχική Υγεία:

 1,4 εκ. € για Κέντρα Ημέρας για ασθενείς με Alzheimer στα Νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

 519.000 € για παιδοψυχιατρικές υπηρεσίες από Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας στον Έβρο και στη Ροδόπη.

 828.000 € σε κατ’οίκον νοσηλεία για ασθενείς με ψυχικές διαταραχές από τα Νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης και Καβάλας.

 2,9 εκ. € για την ανάπτυξη Μονάδων Ψυχικής Υγείας από φορείς στην Κομοτηνή, στην Ξάνθη και στη Δράμα.

Εξαρτήσεις:

 1,2 εκ. € για την ενίσχυση του ΚΕΘΕΑ (Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων) και για την πρόληψη εξαρτήσεων (ΟΚΑΝΑ)

Στην συνέχεια ο Περιφερειάρχης στάθηκε στην ενίσχυση δομών Υγείας για την κάλυψη έκτακτων αναγκών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 από άλλες πηγές χρηματοδότησης: ενίσχυση νοσοκομείων με υποσταθμούς οξυγόνου, φιάλες οξυγόνου, καρότσια νοσηλείας ΜΕΘ, στολές προστασίας, προμήθεια οικίσκων isobox, υποδοχή και φιλοξενία νέων της περιοχής μας που σπούδαζαν σε γειτονικές χώρες κτλ.

Σημαντικό μέρος της τοποθέτησής του ο κ. Μέτιος αφιέρωσε στο θέμα των κουνουπιών που «η αντιμετώπισή του μας απασχολεί έντονα και το οποίο εντείνεται κάθε χρόνο από την κλιματική αλλαγή, με τις παρατεταμένες βροχοπτώσεις και την απότομη αύξηση της θερμοκρασίας».

Τόνισε ότι για την τριετία 2023-2025 η Περιφέρεια διαθέτει αυξημένους πόρους 13 εκ. € για ακόμα πιο εντατικούς επίγειους και εναέριους ψεκασμούς, ελέγχους και δράσεις ενημέρωσης των πολιτών, ενώ αναφέρθηκε και στο ειδικό πρόγραμμα παρακολούθησης του ιού του Δυτικού Νείλου.

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε επίσης στη συνεργασία που έχει η Περιφέρεια με τον ΕΦΕΤ και την Ιατρική Σχολή του ΔΠΘ για τη διενέργεια ελέγχων στα τρόφιμα και στα νερά, καθώς επίσης με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων και Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη για δράσεις ενημέρωσης για την αυτοφροντίδα και τη σωστή χρήση συσκευών παρακολούθησης της υγείας κατ’οίκον.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε επίσης στη διοργάνωση κάθε χρόνο της Εβδομάδας Δημόσιας Υγείας, μιας πρωτότυπης δράσης για την ευαισθητοποίηση των πολιτών, και ιδιαίτερα των νέων, πάνω σε θέματα σωματικής και ψυχικής υγείας, σε συνεργασία με εκατοντάδες φορείς σε όλη την Περιφέρεια.

Όσον αφορά την κατασκευή του Νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής από το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», ο Περιφερειάρχης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής, επισημαίνοντας ότι Περιφέρεια στέκεται συνεπής στις υποχρεώσεις της αναφορικά με τα συμπληρωματικά έργα υποδομής που έχει αναλάβει είτε να κατασκευάσει (5,2 εκ. € για την οδική σύνδεση από και προς το νοσοκομείο, για τους απαραίτητους κόμβους, για τον οδοφωτισμό, για τη βελτίωση των γύρω δρόμων, για τη σύνδεση με τα δίκτυα ηλεκτρικού ρεύματος, φυσικού αερίου και τηλεπικοινωνιών) είτε να χρηματοδοτήσει (1 εκ. € στη ΔΕΥΑ Κομοτηνής για τη σύνδεση του νοσοκομείου με το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης).

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Μέτιος αναφέρθηκε στο σχεδιασμό της Διοίκησής του για το μέλλον.

Τόνισε ότι όλες οι δράσεις που ήδη υλοποιούνται θα συνεχιστούν ενώ ανέφερε ότι οι πόροι του νέου ΕΣΠΑ για την Υγεία μπορούν, μέσω της υπερδέσμευσης, να φτάσουν τα 60 εκ. €, με το 60% των πόρων να κατευθύνονται στην ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Εθνικής Στρατηγικής Υγείας.

Στη συνέχεια το λόγο πήραν οι Διοικητές Νοσοκομείων Αλεξανδρούπολης, Κομοτηνής, Καβάλας και Δράμας, οι Πρόεδροι των Ιατρικών Συλλόγων Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης και Καβάλας, ο εκπρόσωπος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου,o Πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Ροδόπης, ο Διευθυντής ΕΚΑΒ ΑΜΘ κ.ά.




Κομοτηνή Δυνατά: “Εικόνες ντροπής στο Άλσος της Αγίας Παρασκευής για τη διοίκηση Γκαράνη”

Εικόνες ντροπής για τον Δήμο της Κομοτηνής στο πιο πολυσύχναστο σημείο της πόλης. Περίτρανα πλέον αποδεικνύεται, ότι η Διοίκηση του κ. Γκαράνη δεν μπορεί να επιλύσει ούτε τα πιο βασικά θέματα της καθημερινότητας και φροντίδας των κοινόχρηστων χώρων.

Σε μια περίοδο που οι κάτοικοι της πόλης μας αναζητούν εστίες πρασίνου, δροσιάς και ψυχαγωγίας των ίδιων και των παιδιών τους, το Πάρκο της Αγίας Παρασκευής (όπως και όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι) παρουσιάζει εικόνες εγκατάλειψης και αδιαφορίας.

Οι δημότες που επισκέπτονται το πάρκο της Αγίας Παρασκευής  αντικρίζουν αυτοσχέδιους σκουπιδότοπους, άκοπα χόρτα και δέντρα,  εστίες μόλυνσης από λήμματα, μη λειτουργικά σιντριβάνια. Παράλληλα, η έλλειψη πρασίνου, λουλουδιών, υπαίθριου εξοπλισμού και φροντίδας αυτών δημιουργούν απογοητευτικές εικόνες.

Η κατάσταση πλέον βρίσκεται εκτός ελέγχου και τα παράπονα και η αγανάκτηση των πολιτών – γονέων, εκατοντάδες. Το πλέον χαρακτηριστικό και ειδεχθές παράδειγμα απαξίωσης του πάρκου από τον κ. Γκαράνη είναι ένας βάλτος με στάσιμα νερά και όλων των ειδών τα απόβλητα και έντομα, που αποτελεί εστία μόλυνσης δίπλα στην παιδική χαρά, ενώ ένας επιπλέον σκουπιδότοπος έρχεται να συμπληρώσει το αποτρεπτικό σκηνικό.

Ευτυχώς για τους θαμώνες του πάρκου εκεί δραστηριοποιούνται συνειδητοποιημένοι επαγγελματίες που φροντίζουν τους χώρους ευθύνης τους,  με το παραπάνω,  και είναι μερικώς ελκυστικό για τους επισκέπτες.

Η αδιαφορία και η αδυναμία του Δημάρχου να ανταπεξέλθει στα απολύτως αυτονόητα της καθημερινότητας των πολιτών είναι πλέον πασιφανής και το αντιλαμβάνεται ο οποιοσδήποτε ακόμη και στα κεντρικότερα σημεία της πόλης.

Αν λοιπόν, ο Δήμαρχος δεν μπορεί να διαχειριστεί τέτοιες καταστάσεις ντροπής, πενήντα μέτρα μακριά από το γραφείο του, πιστεύει κανείς, πραγματικά, πως  μπορεί να συνεχίσει να είναι Δήμαρχος αυτής της πόλης;;;

Για εμάς, και για όλους τους Κομοτηναίους, το πάρκο θα πρέπει να αποτελεί βασικό στοιχείο και χώρο ζωής, για την αστική διαβίωση και δεσμευόμαστε ότι η βελτίωση και η συντήρηση του, αποτελεί στρατηγικό μας στόχο και προτεραιότητα για τη δημιουργία μιας ανθρώπινης πόλης.

 




Στην Κομοτηνή σήμερα ο ΥΦΕΘΑ Νίκος Χαρδαλιάς

Από σήμερα έως και την Τετάρτη 2 Αυγούστου, ο υφυπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, Νίκος Χαρδαλιάς, υλοποιεί – υπό τις οδηγίες του υπουργού Εθνικής ‘Αμυνας, Νίκου Δένδια – σχέδιο εκτάκτων επιθεωρήσεων και αξιολογήσεων μέτρων ασφαλείας και πυρασφαλείας, αποθηκών και χώρων φύλαξης πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών και καυσίμων σε σχηματισμούς και μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Ο Ν. Χαρδαλιάς, συνοδευόμενος κατά περίπτωση από τους επιτελάρχες των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού, με επιτόπιους ελέγχους σε κρίσιμους και ζωτικής σημασίας βασικούς χώρους φύλαξης πυρομαχικών και καυσίμων, καθώς και με τη διεξαγωγή εκτάκτων ασκήσεων πυρασφαλείας, θα εξετάσει διεξοδικά όλα τα ζητήματα που αφορούν στην ασφάλεια του προσωπικού, των μέσων και των υλικών.

Αναλυτικά, ο Ν. Χαρδαλιάς θα βρεθεί σήμερα διαδοχικά στις έδρες της 389 Προκεχωρημένης Αποθήκης Πυρομαχικών, στην Ξυλαγανή Κομοτηνής, της 873 Αποθήκης Καυσίμων, στη Θεσσαλονίκη και της 110 Πτέρυγας Μάχης και της 1ης Διοίκησης Αγωγού Καυσίμων, στη Λάρισα.




Κομοτηνή Δυνατά: Δέκα νέοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον Αντώνη Γραβάνη

Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε στην παράταξή μας ΚΟΜΟΤΗΝΗ- ΔΥΝΑΤΑ, δέκα νέους υποψηφίους, οι οποίοι συστρατεύονται στην προσπάθειά μας για το μέλλον του Δήμου Κομοτηνής

Είμαστε περήφανοι που ο συνδυασμός μας διαρκώς πλαισιώνεται με ανθρώπους άξιους, με διάθεση προσφοράς στον αυτοδιοικητικό στίβο.

Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία στον αγώνα τους.

Προχωράμε Δυνατά και Σταθερά για το Δήμο Κομοτηνής!

Η Αθηνά Ναβροζίδου γεννήθηκε το 1984 στην Κομοτηνή, όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Είναι κόρη της Λαμπρινής και του Γεώργιου Ναβροζίδη, σύζυγος του Χαράλαμπου Μπουντουρόπουλου και μητέρα ενός μικρού αγοριού.

Είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Διεθνούς Εμπορίου του  Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών Ν.Α. Ευρώπης του Τμήματος Νομικής του Δ.Π.Θ.

Απασχολήθηκε επι σειρά ετών στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης και στην Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης.

Διετέλεσε Ειδικός Σύμβουλος – Συνεργάτης του Γενικού Γραμματέα  της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης για τρία συναπτά έτη, και Συντονίστρια – Επόπτρια του Προγράμματος INTERREGENICBCBLACKSEABASIN 2014-2020 του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Α.Μ.Θ.

Από το 2021 έως σήμερα εργάζεται στο Κατάστημα ΕΛΤΑ Κομοτηνής.  Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος ΟΝΝΕΔ Ροδόπης, Μέλος στη ΝΟΔΕ-ΔΕΕΠ ΝΔ Ροδόπης καθώς και Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων (ΤΟ.ΣΥ.Ν.) του Δήμου Κομοτηνής.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτική σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

 

Η Αλέκα Γκεμιτζή γεννήθηκε το 1982 και κατοικεί στο Ροδίτη.

Είναι απόφοιτος του Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου Κομοτηνής, με ειδίκευση στον τομέα της κομμωτικής.

Επί πολλά έτη εργάστηκε ως κομμώτρια και από το 2004 δραστηριοποιείται στον αγροτικό κλάδο.

Πλέον, απασχολείται και ως ιδιωτική υπάλληλος σε ξενοδοχειακή επιχείρηση της Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένη και μητέρα ενός παιδιού.

 

Ο Ανέστης Βαφειάδης γεννήθηκε στην Κομοτηνή το 1974 και κατάγεται από τη Νέα Καλλίστη και την ΞυλαγανήΝ.Ροδόπης.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Από το 2001 είναι συνιδιοκτήτης του ιστορικότερου εστιατορίου Κομοτηνής «Τα Αδέρφια», ενώ παράλληλα διατηρεί οικονομοτεχνικό γραφείο.

Από το 2014 είναι Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών και Εμπορικών Σωματείων Ν. Ροδόπης και του Σωματείου Ζυθεστιατόρων.

Είναι εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ της ΠΟΕΣΕ από το 2015, ενώ το 2016 εκλέχθηκε μέλος του Δ.Σ της ΓΣΕΒΕΕ.

Από το 2018 διατελεί Γενικός Γραμματέας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

 

H Ασημίνα Ζούγκα γεννήθηκε το 1997 και ζει στην Κομοτηνή.

Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Α.Π.Θ, με ειδίκευσή στη Γλωσσολογία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της ήταν υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Ολοκληρώνοντας τη φοιτητής πραγματοποίησε πρακτική άσκηση με το πρόγραμμα Erasmus+ σε εκπαιδευτικό ίδρυμα στο Μόναχο.

Σήμερα, εργάζεται ως φιλόλογος.

Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη ανάλυση και διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και δεύτερης/ξένης γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Αιγίου και ολοκληρώνει το δεύτερο μεταπτυχιακό της στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο Διεθνές Πανεπιστήμιο.

Ακόμα, έχει κερδίσει υποτροφία στο 8ο Διεθνές Συμπόσιο Υποτρόφων «Αθλητισμός, Κοινωνία και Πολιτισμός του HarvardUniversity και στο 4ο θερινό πρόγραμμα Νάξου «Διαχρονική Γλωσσολογία» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Εθνικού Πανεπιστήμιο της Αριζόνα. Επιπλέον, έχει λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα στην Ιρλανδία, Ολλανδία, Κροατία και στην Ιταλία ως υπεύθυνη της ελληνικής αποστολής με θέματα περιβαλλοντολογικού, εκπαιδευτικού και κοινωνικού περιεχομένου αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών της χρόνων δίδασκέ εθελοντικά στο κοινωνικό φροντιστήριο της βιβλιοθήκης Άνω Πόλης της Θεσσαλονίκης και συμμετείχε στο πρόγραμμα «Τα χρώματα σου αλλάζουν την πόλη» του MuralArtsInstitute of Philadelphia, σε συνεργασία με την ActionAid, με στόχο να ομορφύνει το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέσω της τέχνης.

Τα τελευταία δύο χρόνια είναι leader στο πρόγραμμα Womentors του ιδρύματος Λαμπράκη προσφέροντας σεμινάρια ενδυνάμωσής νέων γυναικών με σκοπό την ανεξαρτητοποίηση και τη συμμετοχή στα κοινά.

Έχει ενεργή συμμετοχή σε εκδηλώσεις των συλλόγων Γρατινής και έντονο ενδιαφέρον για την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου της. Αυτό την οδήγησε στη συγγραφή σε συνεργασία με τον εκλιπόντα Ζούγκα Γαρύφαλλο του βιβλίου «Γρατινή, Λαογραφικές και Ιστορικές Καταγραφές» που είναι υπό έκδοση.

 

Ο Ερκάν Αμέτ γεννήθηκε το 1990 και ζει μόνιμα στην Κομοτηνή.

Ασχολείται επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο, από την παιδική του ηλικία, και αγωνίζεται στην ποδοσφαιρική ομάδα του Πανθρακικού.

Στο παρελθόν αγωνίστηκε, μεταξύ άλλων, στην Ελπίδα Σαπών, Μέγα Αλέξανδρο Ιάσμου, Φιλύρα, ΠΑΟΚ Κοσμίου, Δόξα Γρατινής, Νέο Ρομά, Έβρο Σουφλίου και Εθνικό Αλεξανδρούπολης αλλά και στην ομάδα Regions της ΕΠΣ Θράκης.

Είναι Πρόεδρος του Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου Αναχώματος και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένος και πατέρας  τεσσάρων παιδιών.

 

 

Ο ΖαφέρΒεϊσάλ γεννήθηκε στην  Κομοτηνή το 1984 και κατοικεί μόνιμα στο Μεγάλο Δουκάτο του Δήμου Κομοτηνής.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του Α.Π.Θ και στη συνέχεια του τμήματος Ιατρικής του Δ.Π.Θ. Πλέον είναι γιατρός στο επάγγελμα.

Είναι παντρεμένος με την ΧακήΧανδέ (φιλόλογος αγγλικών) κι έχουν έναν γιο 3,5 ετών.

Ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος  στις αυτοδιοικητικές δημοτικές εκλογές του 2019 με τον συνδυασμό “Σύμπραξη Προοπτικής” με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

 

Ο Θεόδωρος Τσιρικούδης γεννήθηκε το 1962 στο Μικρό Κρανοβούνι

Είναι απόφοιτος του Τεχνικού Λυκείου Κομοτηνής και στη συνέχεια φοίτησε στο ΤΕΙ Πειραιά στο Τμήμα Ηλεκτρολογίας.Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Τεχνολόγων Μηχανικών.

Εργάστηκε σε διάφορους τομείς όπως το Δασαρχείο, τα Λατομεία Τσιμεντοβιομηχανίας ΤΙΤΑΝ στη Μάνδρα Ελευσίνας, τη Βιομηχανία Χάρτου ΕΛΙΝΑ, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, τον ΟΤΕ και το Δήμο Κομοτηνής.

Στο Δήμο Κομοτηνής έχει απασχοληθεί σε διάφορους κλάδους, όπου ασχολήθηκε ενδεικτικά με τη σύνταξη μελετών ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σχολείων, δρόμων, πλατειών, γηπέδων, παιδικών χαρών και άλλων κτιρίων ευθύνης του Δήμου Κομοτηνής και επίβλεψη εργασιών κατά την εκτέλεση των έργων. Επιπλέον, με την αγροτική οδοποιία, ανόρυξη και εξοπλισμό αρδευτικών γεωτρήσεων.

Εργάστηκε στο γραφείο συγκοινωνιακών θεμάτων ως υπάλληλος και προϊστάμενος, ως τεχνικός ασφάλειας εργαζομένων και εγκαταστάσεων στους χώρους εργασίας ευθύνης του Δήμου Κομοτηνής και ως προϊστάμενος των συνεργείων του Δήμου.

Ήταν Συνδικαλιστής στο Σύλλογο Εργαζομένων Υπαλλήλων Δήμου Κομοτηνής σε θέση Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου επί σειρά ετών, καθώς και αντιπρόσωπος εργαζομένων του Δήμου Κομοτηνής στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων ΟΤΑ.

Σήμερα είναι συνταξιούχος του δημοσίου.

Επιπλέον υπήρξε ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής σε διάφορες ομάδες ποδοσφαίρου της περιοχής, διαιτητής ποδοσφαίρου, μέλος του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Θράκης.

 

 

Ο Ιωάννης Βασιλειάδης γεννήθηκε το 1983 στην Κομοτηνή, όπου ολοκλήρωσε την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το 2007 ολοκλήρωσε τις σπουδές του ως μηχανικός στο ΙΕΚ Ακμή της Θεσσαλονίκης, διατηρώντας παράλληλα επιχειρηματική δραστηριότητα σε ιδιόκτητη επιχείρηση εμπορίας και επισκευής μηχανών-σκαφών θαλάσσης στους Αγίους Θεόδωρους Ροδόπης.

Το 2012 αποφοίτησε από το ΔΙΕΚ ΕΚΑΒ της Αλεξανδρούπολης και διορίστηκε ως διασώστης σε πλήρωμα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Αθήνας. Σήμερα, υπηρετεί το λειτούργημα αυτό, ως υπεύθυνος του ΕΚΑΒ του τομέα Νομού Ροδόπης και είναι μέλος της ομάδας ΕΤΙΚ του ΕΚΑΒ.

Είναι τελειόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει παρακολουθήσει πληθώρα εξειδικευμένων πιστοποιημένων σεμιναρίων όπως: α) Φυσικές, Βιολογικές Καταστροφές και Τεχνικά Έργα (ΕΑΠ), β) Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΕΚΠΑ), γ) Τοπική Αυτοδιοίκηση (ΕΚΠΑ), δ) Εσωτερικός Έλεγχος (ΕΚΠΑ) και ε) Εκλογές και Εκλογικά Συστήματα (ΕΑΠ).

Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

 

Ο Κωνσταντίνος Μάινας γεννήθηκε στη Κομοτηνή το 1971.

Το 1995 αποφοίτησε από την Ιατρική σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Εκτέλεσε την υποχρεωτική υπηρεσία υπαίθρου (αγροτικό) στο χωριό Πολύανθος του Ν. Ροδόπης.

Ξεκίνησε την ειδικότητα της καρδιολογίας στη Παθολογική Κλινική του Γ. Νοσοκομείου Κομοτηνής.

Το 2000 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία και συνέχισε την ειδικότητά του στην Καρδιολογική Κλινική του Τζάνειου Νοσοκομείου Πειραιά. Ακολούθησε μετεκπαίδευσή του στη παιδοκαρδιολογία.

Από το 2007 ασκεί την καρδιολογία, ως ιδιώτης ιατρός στη Κομοτηνή.

Είναι μέλος της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας και της Ομάδας Εργασίας συγγενών καρδιοπαθειών ενηλίκων  πνευμονικής υπέρτασης και παιδοκαρδιολογίας.

Το 2019 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος με τη παράταξη «Σύμπραξη Προοπτικής», με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη.

Είναι μέλος του Δ.Σ. της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

Είναι παντρεμένος και πατέρας μιας κόρης 7 ετών.

 

Ο Δημήτρης Μαυρίδης είναι 50 ετών. Είναι μόνιμος κάτοικος Κομοτηνής.

Είναι ελεύθερος επαγγελματίας και δραστηριοποιείται ενεργά στο χώρο της εστίασης τα τελευταία 30 χρόνια.

Ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της εστίασης , με διάθεση προσφοράς και όραμα, ο οποίος συστρατεύεται στον κοινό μας αγώνα για το μέλλον του Δήμου Κομοτηνής.

Είναι παντρεμένος κι έχει δύο παιδιά.

 

 




Θρίλερ με δύο νεκρούς άνδρες σε διαμέρισμα στην Κομοτηνή

Νεκροί βρέθηκαν δύο άνδρες το πρωί της Δευτέρας (24/07) στο σπίτι που διέμεναν στην Κομοτηνή.

Οι άνδρες,  που δεν ήταν μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής αλλά εργάζονταν σε εταιρεία που πραγματοποιεί έργα στην πόλη,  διέμεναν σε κοινό  διαμέρισμα μαζί και με τρίτο άτομο που τους βρήκε νεκρούς, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Οι άνδρες που έχασαν τη ζωή τους ήταν ημεδαποί, ηλικίας 38 και 39 ετών.

Στο σημείο κλήθηκε ιατροδικαστής και παραγγέλθηκε νεκροψία-νεκροτομή.

Η  Αστυνομία πάντως δεν εντόπισε  ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας.




Σύλληψη διακινητή στην Εθνική οδό Κομοτηνής – Ξάνθης

Συνελήφθη διακινητής ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες

Συνελήφθη χθες (16-7-2023) το απόγευμα στην Εθνική οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, ένας (1) αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας εννέα (9) μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και δύο κινητά τηλέφωνα.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Σαπών.




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ με την αναπληρώτρια του Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας στην Αθήνα

Συνάντηση με την αναπληρώτρια του Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας στην Αθήνα κυρία Susan Geary είχε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος στο γραφείο του στην Κομοτηνή.


Η κυρία Geary και ο κ. Μέτιος συζήτησαν εκτενώς για τα πλεονεκτήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης όσον αφορά τη μεταφορά ενέργειας και τις υποδομές στις μεταφορές, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκαναν στους τομείς του τουρισμού, της επιχειρηματικότητας και του περιβάλλοντος.

Στη συνάντηση συμμετείχε ο βοηθός της κυρίας Geary κ. Αντώνης Μαγαλιός.




Ευριπίδης Στυλιανίδης : Ψήφος στη Νέα Δημοκρατία σημαίνει ισχυρή Ροδόπη

ΨΗΦΟΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΡΟΔΟΠΗ

Σύσσωμο το ψηφοδέλτιο, η κομματική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας και η νεολαία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και της ΟΝΝΕΔ, περιόδευσαν στην αγορά της Κομοτηνής και μοίρασαν το πρόγραμμά της Νέας Δημοκρατίας.

Η ισχυρή ομάδα της Ροδόπης, με επικεφαλής τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, τον Πρόεδρο της ΔΕΕΠ Ιωάννη Τζαμπάζη, τους υποψήφιους Βουλευτές Φάνη Κωφίδη και Λένα Χατζή, την Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Ροδόπης Κωνσταντίνα Λεοντίδου και τον Γραμματέα της ΟΝΝΕΔ Ροδόπης Ραφαήλ Μπαλιάκα, τον Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Κομοτηνής Ιωάννη Ντάφο, και τον Υπεύθυνο της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Κομοτηνής Νίκο Αργυρό, πλαισιωμένη από πολλούς νέους αλλά και παλιά στελέχη, βρέθηκαν με Ροδοπίτες στις καφετέριες της Κομοτηνής και συζήτησαν μαζί τους τις προτεραιότητες της Νέας Δημοκρατίας για τον Νομό

Η κίνηση αυτή ενότητας και αγωνιστικότητας της Νέας Δημοκρατίας Ροδόπης έχει σαν στόχο να κερδίσει τον αγώνα της 25ης Ιουνίου, να απαντήσει σε προκλητικές παρεμβάσεις από ξένα κέντρα που επιδιώκουν την χειραγώγηση μέρους του εκλογικού σώματος και να δώσει αποφασιστική απάντηση, βάφοντας γαλάζιο τον Νομό Ροδόπης.

Το μήνυμα που εξέπεμψε η οργάνωση της τοπικής Νέας Δημοκρατίας είναι ξεκάθαρο: «η ψήφος σας για μια γαλάζια Ροδόπη θα ενισχύσει την παρέμβαση του
Νομού Ροδόπης στην Αθήνα και θα δώσει τη δυνατότητα να προωθηθούν αποτελεσματικότερα οι προτεραιότητες της περιοχής από την αυριανή κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη».




Προσφορά πολύτιμου υλικού στους πυροσβέστες της Κομοτηνής

Την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Κομοτηνής επισκέφτηκε ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στυλιανίδης προκειμένου να τους προσφέρει έναν σύγχρονο εξοπλισμό για τους πυροσβέστες που δρουν εντός του αστικού ιστού τον οποίο διασφάλισε από τον Σύλλογο Γερμανοελληνικής φιλίας FILIA VELBERT.

Ο εξοπλισμός αυτός συνολικής αξίας 10.000 ευρώ, αφορά σε ειδικές πυροσβεστικές θήκες για φιάλες τις οποίες φέρουν οι πυροσβέστες όταν αντιμετωπίζουν μεγάλες φωτιές σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους. Επίσης αφορά σε μάσκες και σε ειδικές
βαλίτσες διάσωσης που απαραίτητα μεταφέρουν μαζί τους σε απομακρυσμένες και δύσβατες περιοχές.

Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης ευχαρίστησε τον Σύλλογο FILIA VELBERT, συνεχάρη για το έργο της τοπικής Πυροσβεστικής και δεσμεύτηκε αμέσως μετά τις εκλογές να στηρίξει το αίτημα τους για πλήρη στελέχωση των υπηρεσιών, εκσυγχρονισμό των
υποδομών και διάθεση των απαραίτητων μέσων με στόχο την βελτίωση της αποτελεσματικότητας τους.

Συγκεκριμένα ο Ευριπίδης Στυλιανίδης τόνισε: «Σε μια μέρα εθνικού πένθους, όλη η Ελλάδα θρηνεί το χαμό εκατοντάδων μεταναστών που πνίγηκαν στα νερά νοτίος Πελοποννήσου. Ήρθαμε να εκφράσουμε την θλίψη μας, αλλά παράλληλα και να
τιμήσουμε όλους αυτούς που με αυταπάρνηση καθημερινά διακινδυνεύουν την ζωή τους για να σώσουν την ζωή άλλων ανθρώπων.

Προσφέρουμε σήμερα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία της Κομοτηνής υπερσύγχρονα υλικά που αφορούν στον
εξοπλισμό του μάχιμου πυροσβέστη προκειμένου να καταστεί ευκολότερο, ασφαλέστερο και αποτελεσματικότερο το έργο του.

Η δωρεά αυτή γίνεται από την ομογένεια προς τους ακρίτες της Ροδόπης και συγκεκριμένα από τον Σύλλογο Γερμανοελληνικής φιλίας FILIA VELBERT. Αυτό του είδους πρωτοβουλίες αναδεικνύουν τον σημαντικό ρόλο της ομογένειας και μας δίνουν την δυνατότητα εμπράκτως να τιμήσουμε και να ενισχύσουμε το έργο της τοπικής Πυροσβεστικής.

Για αυτό το έργο θέλω να τους συγχαρώ και να δεσμευτώ την επόμενη μέρα ότι θα στηρίξω κάθε προσπάθεια τους για περαιτέρω στελέχωση και εκσυγχρονισμό των υποδομών τους».

Ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας αλλά και το σύνολο του προσωπικού ευχαρίστησαν τους ομογενείς για την δωρεά αλλά και τον Βουλευτή Ροδόπης για το συνεχές ενδιαφέρον που επιδεικνύει για τα θέματα της υπηρεσίας.




Αρνούνται τη διακομιδή ασθενούς από την Κομοτηνή επειδή ζυγίζει 360 κιλά – «Είναι εγκαταλελειμμένος στη μοίρα του»

«Από το 112 του λένε πάντα ότι είναι υπέρβαρος και γι’ αυτό δεν του στέλνουν ασθενοφόρο»

Απίστευτο, αλλά ελληνικό μοιάζει το γεγονός ότι ένας συνάνθρωπός μας με σοβαρά προβλήματα υγείας από την Κομοτηνή, δεν εξυπηρετείται από νοσοκομείο εξαιτίας των κιλών του και μάλιστα όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο, του απαντούν ότι η μεταφορά του καθίσταται… αδύνατη με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Σε μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία υπόκειται εδώ και χρόνια ο Σερίφ Σιαχίν. Ένας άνδρας 58 ετών καθηλωμένος στο κρεβάτι του και με μοναδικό στήριγμα τη σύζυγό του, προσπαθεί να επιβιώσει ενώ την ίδια στιγμή βλέπει το ίδιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας να του γυρνά την πλάτη. Άδικα, βέβαια, αν αναλογιστεί κανείς τις υπέρτατες προσπάθειες που έχουν καταβληθεί από ευσυνείδητους πολίτες οι οποίοι αντιλαμβανόμενοι την κρισιμότητα της κατάστασης είναι εκείνοι που έπιασαν κυριολεκτικά από το χέρι τον Σερίφ ώστε να τον βοηθήσουν.

Θεωρείται δε απαράδεκτο το γεγονός ότι η καταγγελία αφορά την άρνηση διακομιδής του με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε νοσοκομείο της Κομοτηνής, εξαιτίας των 360 κιλών που δυσχεραίνουν ακόμη και την ικανότητα αυτοεξυπηρέτησής του. Εύλογα αναρωτιέται κανείς, τι θα συμβεί στην περίπτωση εκδήλωσης φωτιάς στο σπίτι του κ. Σιαχίν, με τον συνήγορο των ΑμεΑ Ανδρέα Μπαρδάκη να κάνει λόγο για «πλήρη αδιαφορία και εγκατάλειψη της Πολιτείας» προς το πρόσωπό του. Και όχι άδικα.

«Ο άνθρωπος ταλαιπωρείται καθώς κανένα νοσοκομείο δεν δέχεται να τον νοσηλεύσει, ενώ το μόνο που συμβαίνει είναι να του στέλνουν που και που έναν γιατρό για να του πάρει αίμα. Παρόλα αυτά δεν τον ενημερώνουν ούτε για τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ενώ ο άνθρωπος κατά διαστήματα πονάει και χρειάζεται έναν γιατρό να του κάνει μια ένεση για να ανακουφιστεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαρδάκης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για βοήθεια σε έναν κατάκοιτο άνθρωπο, ο οποίος δεν μπορεί να σηκωθεί από το κρεβάτι, πόσο δε, να πάει στο νοσοκομείο, σύμφωνα με το thesstoday.

«Από το 112 του λένε πάντα ότι είναι υπέρβαρος και γι’ αυτό δεν του στέλνουν ασθενοφόρο» τόνισε ο κος Μπαρδάκης, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι όσες φορές χρειάστηκε βοήθεια, ο Σερίφ Σιαχίν στράφηκε στον… ακριβό δρόμο της ιδιωτικής Υγείας, ενώ κατήγγειλε τον ασταμάτητο Γολγοθά, παρά την έγκριση προτεινόμενης θεραπείας από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.

«Ο προηγούμενος γιατρός του νοσοκομείου είχε προτείνει μια θεραπεία για να χάσει κιλά -αυτή μπορεί να γίνει μόνο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου- και μάλιστα με εξώδικο που είχε στείλει ο δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης να έρθουν να τον πάρουν, το νοσοκομείο απάντησε θετικά. Πλην όμως, παρήγγειλε ειδικές εξετάσεις οι οποίες πρέπει να γίνουν σε ένα οργανωμένο νοσοκομείο. Αυτό ωστόσο, πρέπει να το προωθήσει το νοσοκομείο Κομοτηνής. Κάτι το οποίο δεν έχει συμβεί, ενώ έχει περάσει καιρός» σημείωσε, κάνοντας λόγο για έναν άνθρωπο αφημένο στη μοίρα του.

Η απάντηση του νοσοκομείου

Το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου μετά το εξώδικο του τότε δικηγόρου Νίκου Αντωνιάδου απέστειλε απάντηση, στην οποία ανέφερε μεταξύ άλλων μια σειρά εξετάσεων στις οποίες έπρεπε να υποβληθεί ο 58χρονος άνδρας, ενώ παράλληλα προχώρησε και στην εκτίμηση για την κλινική κατάστασή του.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χαράλαμπο Λαλούση

Συνάντηση με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Χαράλαμπο Λαλούση και τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Λάζαρο Μαυρόπουλο είχε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος στο γραφείο του στην Κομοτηνή.

Είχαν μια ουσιαστική συζήτηση πάνω σε θέματα που σχετίζονται με τον έλεγχο της μετανάστευσης και γενικότερα με την ασφάλεια των πολιτών στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Οι κ. Μέτιος και Λαλούσης δε, αναφέρθηκαν με εγκαρδιότητα στη συνεργασία που είχαν κατά την περίοδο που ο κ. Λαλούσης υπηρετούσε στο Δ΄ Σώμα Στρατού.




Παραδοσιακή βραδιά με τον Ματθαίο Τσαχουρίδη στην Κομοτηνή

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ποντίων Γυναικών Θρυλορίου διοργανώνει  την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023, στις 21.00, στην πλατεία Θρυλορίου στην Κομοτηνή, παραδοσιακή βραδιά με τον Ματθαίο Τσαχουρίδη. 

Τηλέφωνα κρατήσεων 6946081277 και 6978553451




Κομοτηνή: Πρόγραμμα εκδηλώσεων μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου 2023

Με το Π.Δ. 99/1994 (ΦΕΚ 768/Α/1994) έχει καθοριστεί η 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπου στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 19 Μαΐου 2023 στην Κομοτηνή οι παρακάτω εκδηλώσεις:

  1. Γενικός Σημαιοστολισμός των Δημοσίων, Περιφερειακών και Δημοτικών καταστημάτων, των ΝΠΔΔ και των Τραπεζών του νομού, από της 8ης πρωινής ώρας μέχρι και την δύση του ηλίου της 19ης Μαΐου 2023.
  2.  Φωταγώγηση  όλων των Δημοσίων και Δημοτικών καταστημάτων, καθώς και των καταστημάτων των ΝΠΔΔ και των Τραπεζών, από τη δύση του ηλίου της 19ης Μαΐου 2023 μέχρι τις πρωινές ώρες της επομένης. Ειδικότερα στην πόλη της Κομοτηνής, έδρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα πραγματοποιηθούν την ίδια μέρα οι παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή, 19 ΜΑΙΟΥ 2023
08:00: Επίσιμη έπαρση της σημαίας  στο χώρο του Ηρώου της πόλης με απόδοση τιμών από διμοιρία οπλιτών με έναν επικεφαλής, τη στρατιωτική μουσική και δύο οπλίτες στρατονόμους, με μέριμνα του ΑΔΦΚ.
19:00 Επιμνημόσυνη Δέηση στον Ιερό Μητροπολητικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου , όπου θα προεξάρχει ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων.

Μετά την επιμνημόσυνη δέηση θα εκφωνηθεί ομιλία από την Όλγα Παύλου, φοιτήτρια του Τμήματος Γλώσσας Φιλολογίας και Πολιτισμού των Παρευξείνιων Χωρών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και μέλος του Συλλόγου Ποντίων Φοιτητών Κομοτηνής.

Ώρα προσέλευσης: 18:45
19:30 Κατάθεση Στεφάνων  στον Ανδριάντα του Μητροπολίτου Τραπεζούντος Χρύσανθου (στην Πλατεία του Αυτοκράτορα Θεοδοσίου, έναντι του ναού), τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τον Δήμαρχο Κομοτηνής, Μέλη του
απερχόμενου Κοινοβουλίου, , τον Ανώτερο Διοικητή Φρουράς Κομοτηνής, το Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή ΠΑΜΘ, τον Πρύτανη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, τον Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης, τον Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών ΑΜΘ, εκπροσώπους Πολιτικών Κομμάτων, εκπροσώπους Ποντιακών Ομοσπονδιών και των Παλιννοστούντων, καθώς και από όποιον Εκπρόσωπο Νομικού Προσώπου επιθυμεί να τιμήσει την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, ενημερώνοντας έγκαιρα την υπηρεσία στο τηλ.: 2531354230 & 2531352137.

Στη συνέχεια θα τηρηθεί σιγή ενός λεπτού.

Τιμές θα αποδοθούν από διμοιρία οπλιτών με έναν επικεφαλής, τη στρατιωτική μουσική και δύο οπλίτες στρατονόμους, με μέριμνα του ΑΔΦΚ.

20:05: Υποστολή της σημαίας στον χώρο του Ηρώου της πόλης, με απόδοση τιμών από διμοιρία οπλιτών με έναν επικεφαλής, τη στρατιωτική μουσική και δύο οπλίτες στρατονόμους, με μέριμνα του ΑΔΦΚ.

Τα θέματα της στρατιωτικής παρατάξεως και αποδόσεως τιμών, παρακαλείται να ρυθμίσει ο ΑΔΦΚ, της Δημόσιας Τάξης η Αστυνομική Διεύθυνση Ροδόπης, της δε εθιμοτυπίας, ανάλογα με την αρμοδιότητά τους, η Περιφέρεια ΑΜΘ διά των υπηρεσιών της στην ΠΕ Ροδόπης και ο Δήμος Κομοτηνής.

Τελετάρχες ορίζονται οι: Αθανάσιος Χριστοδουλάκης
Ευγενία Εξακοΐδου (κιν. 6936924079)

Εθελοντική συμμετοχή στην εκφώνηση Ειρήνη Τσακίρη

Εκδηλώσεις για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ελληνισμού του Πόντου θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 14 Μαΐου 2023 και στις έδρες των υπολοίπων Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, πλην της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου όπου θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 13 Μαΐου 2023. Το αναλυτικό πρόγραμμα εκδηλώσεων θα εκδοθεί με μέριμνα της κάθε Περιφερειακής Ενότητας σε συνεργασία με τα ποντιακά σωματεία και τους οικείους Δήμου.




Κομοτηνή: Μουσική εκδήλωση από το Δ’ Σώμα Στρατού

Από το Δ’ Σώμα Στρατού ανακοινώνεται ότι, την Παρασκευή, 12 Μαΐου 2023 στις 20:00, θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής, μουσική εκδήλωση με τη σύμπραξη της ορχήστρας – χορωδίας της USAREUR – AF και της Στρατιωτικής Μουσικής του Δ’ Σώματος Στρατού.

 Η είσοδος στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής θα πραγματοποιείται αποκλειστικά με προσκλήσεις από το Δ’ΣΣ. 

Εκπροσώπου Τύπου Σ. Στρατού: Ανχης (ΠΖ) Γρηγόριος Μπίζας.




Παρουσίαση του φωτογραφικού λευκώματος «Ροδίτης νομού Ροδόπης: Στα χνάρια της ιστορίας και του πολιτισμού»

Κομοτηνής (Τσανάκλειο Μέγαρο), τη Δευτέρα 15 Μαΐου και ώρα 19:00. 

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:

Βασιλική Φίλιου, ιστορικός, διδάκτωρ Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
 
Σουλτάνα Μαργαρίτου, φιλόλογος. 
 
Θα συντονίσει η Τζένη Κατσαρή-Βαφειάδη, φιλόλογος – επιμελήτρια εκδόσεων.
 
Θα χαιρετίσει ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ροδίτη, Γιώργος Κεπελής.



Ροδόπη: Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ ΤΗΣ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑΣ ΡΟΔΌΠΗΣ:

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε:

Την μονοδρόμηση της Επαρχιακής Οδού Κομοτηνής από το ύψος του Τουριστικού Περιπτέρου Νυμφαίας – Οχυρού Νυμφαίας για την Κυριακή 07-05-2023 ως εξής:

Από 09:00 ώρα έως 13:30 ώρα, την κίνηση των οχημάτων ΜΟΝΟ από Τουριστικό Περίπτερο Νυμφαίας προς Οχυρό Νυμφαίας (άνοδος).

Από 13:30 ώρα έως 15:00 ώρα, την κίνηση των οχημάτων ΜΟΝΟ από Οχυρό Νυμφαίας προς Τουριστικό Περίπτερο Νυμφαίας (κάθοδος).

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, 4, 16,34, 52 §2, 104 και 109 του Ν. 2696/99 *Κύρωση Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας*, όπως τροποποιήθηκε με Ν. 4530/2018 και ισχύει σήμερα.
2. Τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 52 του Ν. 2696/99 *Κύρωση Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας*, όπως αντικαταστάθηκε με άρθρο 52 του Ν. 4313/2014.
3. Τις διατάξεις των άρθρων 29 και 29Α του Ν. 1558/1985 *Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα*, όπως ισχύει.
4. Το άρθρο 420 του Π.Κ.
5. Το από 27-04-2023 έγγραφο του Συλλόγου Ποντίων Ν. Ροδόπης «Η Τραπεζούντα».
6. Το γεγονός ότι την Κυριακή 07-05-2023 και ώρες 09:00 – 15:00 θα πραγματοποιηθούν πολιτιστικές εκδηλώσεις με την επωνυμία *ΠΑΡΧΑΡΙΑ* στην θέση  Γέφυρα Βοσκού; στην περιοχή Οχυρού Νυμφαίας με την συμμετοχή μεγάλου αριθμού πολιτών και η παρούσα κυκλοφοριακή ρύθμιση κρίνεται αναγκαία.
7. Την υπ’ αριθ. 4590/23/903279 από 04-05-2023 αναφορά του Τ.Τ. Κομοτηνής.
8. Αποσκοπώντας στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων, σε τμήμα Επαρχιακού οδικού δικτύου που αστυνομεύεται από το Τ.Τ. Κομοτηνής.

 




Κομοτηνή: Εγκαίνια της Έκθεσης Ζωγραφικής του Τριαντάφυλλου Ηλιάδη

O Τριαντάφυλλος Ηλιάδης γεννήθηκε στον Πετεινό της Ξάνθης με σοβαρή αναπηρία στα χέρια και στα πόδια. Από μικρός άρχισε να ζωγραφίζει με το στόμα. Έχει κάνει πολλές ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έργα του έχουν βραβευθεί.

Στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής θα γίνουν τα εγκαίνια της Έκθεσης,  την Παρασκευή 5 Μαϊου 2023 , στις 12 μ.μ. όπου θα τελεστεί αγιασμός από το σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονα.

Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 15 Μαΐου το βράδυ και θα είναι ανοιχτή καθημερινά 10:00 με 14:00 εκτός Σαββατοκύριακου. Θα πραγματοποιηθούν Εργαστήρια για μικρούς και μεγάλους.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε στα τηλέφωνα:  2531352112 και 2531354230.




Νηρηίδες Κομοτηνής: Δωρέα εξοπλισμού στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Άμεση η ανταπόκριση της διοίκησης και των μελών των Νηρηίδων στο αίτημα της Οικολογικής Ομάδος Ροδόπης, για την ανάγκη προμήθειας εξοπλισμού στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Κομοτηνής.

Το Σάββατο 29 Μαΐου, η πρόεδρος Καζάκου Φελίνα και μέλη των Νηρηίδων επισκέφθηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, όπου και τους επιφύλασσαν θερμή υποδοχή τα μέλη της Οικολογικής Ομάδος Ροδόπης παρουσία και του προέδρου κ. Γρηγορόπουλου.

Η προέδρος κ. Φελίνα Καζάκου, μετά την επίσκεψη της στο Μουσείο δήλωσε: 

«Ανταποκριθήκαμε σε αυτό το κάλεσμα της Οικολογικής Ομάδος και την δωρεά των παιδικών καθισμάτων καθώς αναγνωρίζουμε πλήρως τις ανάγκες και δυσκολίες λειτουργίας του συγκεκριμένου μουσείου. Δεσμευόμαστε να στηρίξουμε περαιτέρω την προσπάθεια μέσω της διασφάλισης χρηματοδότησης για την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Πρόκειται για ένα μουσείο που μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης της εκπαιδευτικής κοινότητας και νιώθουμε την υποχρέωση να στηρίξουμε κάθε προσπάθεια, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του σωματείου μας»




Κομοτηνή: Συνελήφθησαν 2 Έλληνες οι οποίοι διέπραξαν ληστεία

Συνελήφθησαν δύο έλληνες για ληστεία σε βάρος ημεδαπής στην Κομοτηνή

Συγκεκριμένα, συνελήφθησαν προχθές (30-4-2023) το απόγευμα, στην Εθνική οδό Ξάνθης – Κομοτηνής, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης, δύο ημεδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για ληστεία και παράβαση του νόμου περί όπλων κατά περίπτωση.

Ειδικότερα, την 29-4-2023 το βράδυ, οιανωτέρω δράστες ενεργώντας από κοινού με τέσσερις ακόμα άγνωστους συνεργούς τους που αναζητούνται,διέρρηξαν οικία ημεδαπής παθούσαςστην Ξάνθη και με την απειλή μαχαιριών που έφεραν οι δύο εξ΄ αυτών,κατάφεραν να αποσπάσουν χρηματικό ποσό, δύο κινητά τηλέφωνα και έναν φορτιστή τηλεφώνου, ενώ στη συνέχεια διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.

Μετά την καταγγελία του περιστατικού, υπήρξε άμεση κινητοποίηση των αστυνομικών, οι οποίοι πραγματοποίησαν σχετικές έρευνες, με αποτέλεσμα να εντοπίσουν τους δύο δράστεςκαι να τους συλλάβουν. 

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.




ΚΚΕ ΑΜΘ: Ξαναζεσταμένη σούπα η ομιλία Ανδρουλάκη στην Κομοτηνή

“Όσο κι αν προσπαθεί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ να χαράξει «διαχωριστικές γραμμές» από ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, με τις γνώριμες για το λαό προεκλογικές «κορώνες» και αντιπαράθεση στα δευτερεύοντα, η συμφωνία του στα μεγάλα και σημαντικά δεν τον αφήνει.

Αυτό αποδείχτηκε και στην Κομοτηνή με τα χιλιοειπωμένα περί αντίθεσης στην «αλαζονεία της εξουσίας και το λαϊκισμό» που δεν μπόρεσαν να κρύψουν το κοινό πρόγραμμα ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ. Τις δεσμεύσεις απέναντι σε ΝΑΤΟ και ΕΕ, στο Ταμείο Ανάκαμψης και τα προαπαιτούμενά του, στη στρατηγική της πράσινης μετάβασης.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επανέλαβε την … προθυμία του να συνεχίσει στον ίδιο αυτό αντιλαϊκό δρόμο με … ξαναζεσταμένη σούπα την καλλιέργεια αυταπατών ότι όλα αυτά μπορούν να υπηρετηθούν και ταυτόχρονα να κερδίζουν όλοι, επιχειρηματικοί όμιλοι και λαός! Το δε μοντέλο «της δίκαιης δημοκρατικής μετάβασης που ακολουθούν όλα τα ανεπτυγμένα ευρωπαϊκά κράτη» που επιθυμεί και για την Ελλάδα, είναι αυτό που κατεβάζει εκατομμύρια απεργούς και διαδηλωτές στη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Βρετανία και αλλού τους τελευταίους μήνες.

Παρόμοιου χαρακτήρα ήταν και οι «δεσμεύσεις» του για τη Θράκη τις οποίες μπορεί να τις αναζητήσει κανείς και στα περιβόητα πορίσματα της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ στη διακομματική επιτροπή της βουλής.

Κατά τα άλλα, μπορεί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ να κατέφυγε πολλές φορές στην επίκληση στο συναίσθημα μιλώντας για την «ιστορική προσφορά της δημοκρατικής παράταξης στον τόπο», στο τέλος όμως της ομιλίας του δεσμεύτηκε ότι «δεν θα προδώσουμε ποτέ ξανά την πίστη και την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού».

Ο λαός όμως δεν έχει μνήμη χρυσόψαρου και η λαϊκή σοφία λέει «η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει»!”

 




Σύλληψη ημεδαπών για εισαγωγή παράνομων μετανασταστών στην Ελλάδα

Στις 25 Απριλίου 2023, έγινε σύλληψη τεσσάρων ημεδαπών, στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής-Θεσσαλονίκης , από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας του Τμήματος Κομοτηνής , με την ιδιαίτερη συμβολή και του Τμήματος Μετανάστευσης Θεσσαλονίκης. Οι τέσσερις ημεδαποί , απεδήχθη πως συμμετείχαν σε διακίνηση μεταναστών , στο εσωτερικό του ελλαδικού χώρου.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δράστες διότι εντόπισαν τον έναν
να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της
χώρας τέσσερις (4) μη νόμιμους μετανάστες, ενώ όπως προέκυψε οι άλλοι τρεις
διακινητές επιβαίνοντας σε έτερο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, λειτουργούσαν ως
προπομποί για την αποφυγή αστυνομικών ελέγχων στο όχημα μεταφοράς των μη
νόμιμων μεταναστών.
Σημειώνεται ότι ο οδηγός του οχήματος προπομπού στερείται άδειας ικανότητας
οδήγησης.
Κατασχέθηκαν τα παραπάνω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ την
προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ιάσμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης στην Κομοτηνή

Στην Κομοτηνή έρχεται αυτό το Σάββατο 29 Απριλίου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης

Συγκεκριμένα, μέχρι στιγμής έχει «κλειδώσει» η πολιτική ομιλία του το Σάββατο 29 Απριλίου και ώρα 19:00 στο ΡΕΞ, ενώ πιθανό είναι την ίδια μέρα να εγκαινιάσει το προεκλογικό κέντρο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ροδόπης.

Το επίσημο πρόγραμμα καταρτίζεται αυτή την ώρα από τα κεντρικά του κόμματος.

 




Ορχήστρα “Φίλων Μουσικής-Θράκης”: Συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής

Στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής, θα παρουσιαστεί η Εαρινή Συναυλία της Ορχήστρας του Συλλόγου “Φίλων Μουσικής-Θράκης”, την Κυριακή 30 Απριλίου και ώρα 8.30 μ.μ. 

Γνωστές μελωδίες και υπέροχες μουσικές από το διεθνές ρεπερτόριο προσφέρουν μια
εμπειρία μουσικής απόλαυσης στους θεατές που θα βρίσκονται στη μεγάλη αίθουσα
του Μεγάρου Κομοτηνής, τη βραδιά αυτή.
Υπό τους ήχους της μεγάλης ορχήστρας των «Φίλων» θα ερμηνευτούν ορχηστρικά έργα,
μελωδίες, με τη συμμετοχή τραγουδιστών του κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου.
Στο πρόγραμμα της συναυλίας περιλαμβάνονται συνθέτες όπως: Tschaikovsky, Bizet,
Lehar, Bach, Delibes, Elgar, Sibelius, Rameau, στα καλύτερά τους έργα αλλά και
μουσικές επιτυχίες από τη σύγχρονη εποχή, των: Kurt Weil, Leroy Anderson, Francesco
Sartori.

Το ποικίλο πρόγραμμα της συναυλίας είναι φτιαγμένο για να ικανοποιεί το γούστο κάθε
μουσικόφιλου ακροατή.
Διεύθυνση ορχήστρας: Χρήστος Κόζαλης. Συμμετέχουν: Γιώργος Καραγιαννίδης
Βαρύτονος, Νάντια Μαλακόζη Σοπράνο, Ριψιμέ Ντανιελιάν Σοπράνο, Ρωξάνη
Κερανοπούλου Σοπράνο, Σοφία Ιερωνύμου Μέτζο Σοπράνο.
Η είσοδος για την εκδήλωση είναι δωρεάν.

Απαιτείται η ηλεκτρονική κράτηση θέσης μέσα από την σελίδα της Περιφέρειας ΑΜΘ:
http://pamth.gov.gr στη συνέχεια κάνετε click στο εικονίδιο με το πληκτρολόγιο online
κρατήσεις θέσεων / online booking, εκτυπώνετε την κράτηση και την επιδεικνύετε
κατά την είσοδό σας στο Μέγαρο. Σε περίπτωση ακύρωσης παρακαλώ να απευθυνθείτε
στα τηλέφωνα: 2531353911, 2531352112 & 2531354230.
Η πλατφόρμα θα ανοίξει για τις κρατήσεις την Πέμπτη 27/4/2023 στις 10 το πρωί.




Κομοτηνή: Συνελήφθησαν πέντε ημεδαποί οι οποίοι προωθούσαν έναν μη νόμιμο μετανάστη

Συνελήφθησαν πέντε ημεδαποί οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας έναν μη νόμιμο μετανάστη 

Συγκεκριμένα, το πρωί της Μ.Πέμπτης (13-4-2023) στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, πέντε ημεδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας έναν μη νόμιμο μετανάστη.

Αναλυτικότερα οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δράστες, διότι εντόπισαν τους τρεις να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να λειτουργούν ως προπομποί για
την αποφυγή αστυνομικών ελέγχων σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που επέβαιναν οι άλλοι δύο διακινητές, οι οποίοι μετέφεραν παράνομα στην ενδοχώρα έναν (1) μη νόμιμο μετανάστη.

Σημειώνεται ότι ο οδηγός του οχήματος μεταφοράς μη νόμιμων μεταναστών στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης.

Στην συνέχεια, κατασχέθηκαν τα παραπάνω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Σαπών.

 

 

 

 




Τροχαίο με έναν νεκρό και έναν βαριά τραυματία στην Κομοτηνή

Σοβαρό τροχαίο στην πολή της Κομοτηνής, σημειώθηκε το μεσημέρι.

Σήμερα Μεγάλη Πέμπτη σημειώθηκε ένα πολύ σοβαρό τροχαίο μέσα στην πόλη της Κομοτηνής στις 2:25 το μεσημέρι.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή μεταξύ ενός φορτηγού ή επιβατικού αυτοκινήτου, -ακόμα δεν έχει διευκρινισθεί πλήρως – με ένα μηχανάκι.

Νεκρός είναι ο ένας εκ των δύο, οι οποίοι επέβαιναν στο μηχανάκι. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής.

 

 

 

Πηγή: newsbomb.gr




Κομοτηνή Δυνατά | «Αν δεν κάνεις τίποτα για να προστατέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει»

Ο Αντώνης Γραβάνης, της Δημοτικής Παράταξης Κομοτηνή Δυνατά, μίλησε σχετικά με τη διάρηξη στο δημαρχείο Κομοτηνής και την έλλειψη μέτρων ασφαλείας .

Δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου: 

“«Αν δεν κάνεις τίποτα για να προστατέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει» Δήμαρχε…

Η διάρρηξη που έγινε στο δημαρχείο Κομοτηνής εξέθεσε ανεπανόρθωτα για ακόμη μία φορά την διοίκηση του κ. Γκαράνη και απέδειξε την ανευθυνότητα της. Όχι τόσο η διάρρηξη ως γεγονός, όσο η παντελής έλλειψη εφαρμογής οποιουδήποτε μέτρου ασφαλείας. Οι δικαιολογίες του δε, γι’ αυτό που συνέβη είναι εξοργιστικές.
Το Δημαρχείο δεν φυλάσσεται, το Δημαρχείο δεν έχει συναγερμό, το Δημαρχείο δεν έχει τίποτα άξιο κλοπής μέσα «εκτός από χαρτιά και υπολογιστές», δήλωσε σε συνέντευξή του.
Δηλαδή η δημοτική περιουσία δεν χρειάζεται να είναι ασφαλής, το δημαρχείο δεν χρειάζεται να προστατεύεται από διαρρήκτες και κλέφτες, γιατί δεν το είχαν διαρρήξει στο παρελθόν όπως δήλωσε ο Δήμαρχος.
Δηλαδή οι φάκελοι των υποθέσεων που διαχειρίζεται ο Δήμος, των διαγωνισμών, των έργων, τα προσωπικά δεδομένα των δημοτών, οι εργασιακοί χώροι των δημοτικών υπαλλήλων, όλα αυτά δεν έχουν αξία για τον Δήμαρχο. Η Ιστορική Σημαία της Πόλης δεν έχει αξία για το Δήμαρχο. Δεν νοιώθει πως πρέπει να τα προστατεύει σαν κόρη οφθαλμού. Δεν αισθάνεται
υπεύθυνος για αυτά απέναντι σε όλους μας. Όταν ανήλικοι μπορούν να εισβάλλουν στο Δημαρχείο Κομοτηνής, στο κεντρικότερο σημείο της
Κομοτηνής, και να προκαλέσουν τέτοιες υλικές ζημιές, τι εμποδίζει άλλους, να πράξουν τα ίδια;
Είναι σοβαρότατη αμέλεια της διοίκησης Γκαράνη να μην εφαρμόζεται οποιοδήποτε μέτρο ασφάλειας στο δημαρχείο. Δεν υπάρχει συναγερμός,
φύλαξη, πόρτες και παράθυρα ασφαλείας. Η διοίκηση αμέλησε να πράξει τα αυτονόητα, ενώ ήταν αδιαμφισβήτητη υποχρέωση της.
Όταν κάποιος θέλει να είναι ο πρώτος πολίτης, όπως λέμε για τον Δήμαρχο, έχει την υποχρέωση και να είναι.”

 

https://www.facebook.com/antonisgravanis.komotini/posts/680445870753982

 




Άκαρπος ο διαγωνισμός για την κατασκευή του Νέου Νοσοκομείου Κομοτηνής

Αδύνατη προς το παρόν η έναρξη κατασκευής του Νοσοκομείου.

Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) ανακοινώνει ότι ο διαγωνισμός για την κατασκευή του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ, του Πανεπιστημιακού Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ, και του νέου Γενικού Νοσοκομείου Σπάρτης ΙΣΝ, υπό την διεθνή Πρωτοβουλία για την Υγεία, απέβη ουσιαστικά άκαρπος και ως εκ τούτου ακυρώνεται. Όλες οι προσφορές που υποβλήθηκαν την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023 ήταν πολύ υψηλότερες του οικονομικού αντικειμένου της δωρεάς (σε κάποιες περιπτώσεις ως και υπερδιπλάσιες) ακόμα και έχοντας λάβει υπόψη τις πρόσφατες διεθνείς εξελίξεις (πόλεμος, πληθωρισμός, διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας κ.τ.λ.).

Η εξέλιξη αυτή, προς το παρόν, καθιστά την ολοκλήρωση των εν λόγω έργων για τα τρία νέα Νοσοκομεία στο ποιοτικό επίπεδο που έχει οραματιστεί το ΙΣΝ και αξίζει στην Ελλάδα αδύνατη. Παρόλα αυτά, το Ίδρυμα εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα και τυχόν εναλλακτικές λύσεις, και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση προσεχώς.

Να σημειωθεί ότι σε πολλές ενημερώσεις το Ίδρυμα έχει τονίσει ότι η δωρεά δεν κινδυνεύει, ωστόσο η εξέλιξη αυτή σίγουρα πάει πίσω το χρονοδιάγραμμα κατασκευής, που όριζε η κατασκευή να ξεκινήσει φέτος και να ολοκληρωθεί το 2026. Το Νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής έχει προϋπολογισμό 105εκ€ από τα συνολικά 400εκ€ της Δωρεάς στον τομέα της Υγείας.

Όλες οι άλλες δράσεις της διεθνούς Πρωτοβουλίας για την Υγεία τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς συνεχίζονται κανονικά και εκτελούνται εντός χρονοδιαγραμμάτων και προϋπολογισμών.

 

Πηγή:xronos.gr




Ιλχάν Αχμέτ | «Δεν είναι αποστολή των προξένων τα εσωτερικά ζητήματα της μειονότητας»

Για το ρόλο που πρέπει να έχει ένας διπλωμάτης μίλησε ο βουλευτής Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ιλχάν Αχμέτ και αναφέρθηκε συγκεκριμένα στον ρόλο του Τούρκου προξένου στην Κομοτηνή Μουράτ Ομέρογλου –ο οποίος καθημερινά ξεπερνά το διπλωματικό πρωτόκολλο με τη δράση του.

Εδώ να σημειώσουμε ότι η Τουρκία έχει αποπειραθεί ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν να “βάλει χέρι” στα εσωτερικά ζητήματα της μειονότητας στη Θράκη, παρουσιάζοντας τα ως «καταπίεση της τουρκικής (sic) μειονότητας».

Ο κος Αχμέτ στο Ράδιο Χρόνος 87.5fm ήταν ξεκάθαρος μιλώντας για το ότι ο Τούρκος πρόξενος με κάποιους πολιτικούς θα βγει φωτογραφίες και με κάποιους άλλους όχι, προκειμένου να περάσει συγκεκριμένα μηνύματα και να δείξει… ποιους στηρίζει.

«Η αποστολή του διπλωμάτη είναι να συσφίξει περαιτέρω τις σχέσεις των δύο κρατών, να ενισχύσει την οικονομική διπλωματία και αυτόματα να εξυπηρετήσει κάποιους Τούρκους υπηκόους στην περιοχή.

Η αποστολή των προξένων και κάθε διπλωματικού υπαλλήλου δεν είναι να ασχολείται με τα εσωτερικά ζητήματα. Το ενδιαφέρον κάθε τούρκου πρόξενου στην Κομοτηνή ως προς την μειονότητα, λόγω και της Συνθήκης της Λωζάννης ίσως θεωρηθεί ως ένα σημείο ομαλό.

Από εκεί και μετά όμως δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση στα εσωτερικά ζητήματα της μειονότητας. Ό, τι ξεφεύγει από αυτό το πλαίσιο δεν είναι σύννομο», είπε ο Ιλχάν Αχμέτ.

Ο βουλευτής σχολίασε και το “βαρύ” κλίμα που υπάρχει τον τελευταίο καιρό μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας και την προκλητική συμπεριφορά της τουρκικής πλευράς που ζητάει αποστρατικοποίηση νησιών, ενώ παράλληλα δεν λείπουν κι οι προκλήσεις με υπερπτήσεις από τη μεριά της.

Επί του θέματος ο κος Αχμέτ δήλωσε «σαν Θρακιώτης και σαν πολίτης αυτής της χώρας κάνω έκκληση να πέσουν οι τόνοι και η ρητορική του πολέμου. Δεν μπορεί σήμερα να μιλάμε για πόλεμο. Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί ένας τρόπος διαλόγου και να εκτονωθεί η κατάσταση, δεν αντέχουν οι δύο λαοί να γίνει οποιοδήποτε θερμό επεισόδιο και αυτό θα μας πάει χρόνια πίσω».

Η «ρητορική πολέμου» δεν βοηθάει καμία από τις δύο πλευρές τόνισε ο βουλευτής και ζήτησε από την ελληνική πλευρά να είναι ιδιαίτερα προσεχτική ώστε «μην πέσουμε σε παγίδες άλλων κέντρων που θα ήθελαν ίσως να σύρουν τις δύο χώρες σε ένα αδιέξοδο».

Συγχρόνως κάλεσε τις ηγεσίες των δύο χωρών να ακούσουν την πλειοψηφία των λαών για «συμφιλίωση και ειρήνη».

 

Πηγή : Ράδιο Χρόνος 87.5fm 




Καβάλα | Ενθουσιασμένος ο Τούρκος Πρόξενος στην Κομοτηνή με το Blue City Μultisport Event

Έλαβε μέρος στο τρίαθλο, «ξεφεύγοντας» για λίγο από τα διπλωματικά του καθήκοντα στο γραφείο.

Στη διοργάνωση Blue City Multisport, που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα, και συγκεκριμένα στο Τρίαθλο της Κυριακής, έλαβε μέρος ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Μουράτ Ομέρογλου.

Σύμφωνα με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ήταν η πρώτη φορά που ο κ. Ομέρογλου έλαβε μέρος σε τρίαθλο. Στόχος του ήταν η να τερματίσει σε λιγότερο από 2 ώρες, κάτι που συνέβη με 10 λεπτά καθυστέρηση και όπως αναφέρει ο Τούρκος διπλωμάτης, αυτό συνέβη λόγω των καιρικών συνθηκών στο κολύμβι.

Μάλιστα ο κ. Ομέρογλου σημειώνει πως ο αγώνας του τριάθλου διεξήχθη με καιρικές συνθήκες ζέστης και υγρασίας, άλλα παρόλα αυτά ήταν μία ωραία αλλαγή από τις δουλειές που έχει στο γραφείο του.